Heb er een ochtend mee gereden en het rijdt echt heerlijk. Vond 'em zelfs iets fijner rijden dan m'n Megane en ook ietsies stiller. Voor de rest is het bijna thuiskomen als je de Megane gewend bent, veel van hetzelfde.Surfroy01 schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 08:18:
Grappig, vrouw en dochter zagen gisteren reclame voor de R5 en zeiden oooohhhhh die is leuk! Ik heb meteen een haakje als ik in de 2e helft van dit jaar een zakelijke lease EV ga rijden. Dan ruilen we de Fiat 500 en de Megane in voor een R5.......... Mijn vrouw stribbelde nog wat tegen, die 500 heb ik 10 jaar geleden voor mijn 50 ste verjaardag van je gekregen......... nou krijg je voor je 60ste de R5
Ok R-link is wat aangepast maar toch. Enige tot nu toe wat ik minder vind is dat er niet echt 1 knop is voor het aan en uitzetten van de lane assist tijdens het rijden met de ACC. En kon ik 1 2 3 niet vinden hoe de spiegels niet in te laten klappen bij sluiten auto (ik vind dat spuug en spuuglelijk staan), was het eerste wat uitgezet werd toen ik de Megane in ontvangst nam destijds, maar goed, ook niet einde van de wereld als dat zo is.
Wel bijna.
Maar hoe dan ook, laat haar een goede proefrit doen en ze is zo om.