Hoe zou ik niet weten, maar je ziet duidelijk dattie ineens naar beneden 'kijkt' ipv naar achter.
Op dat filmpje (Franse Megane E Tech faceboek groep) is het duidelijk te zien.
Zou niet weten, mij nog nooit opgevallen, bij mij gebeurt het iig (nog?) niet want ook ik parkeer achteruit de garage in. En zo ook op kantoor, met de kont op nog geen halve meter van de muur.
Heb sowieso een broertje dood aan vooruit (met de neus naar voren) inrijden bij haaksparkeren.
Alleen helaas ontkom je er soms niet aan bij bepaalde laadpunten maar dit terzijde.
Nog even een herhaling van mijn vraag van december jongstleden;
Pagina 117 (van de 415) uit het instructie-boekje;
Resetten van het display na onderhoud volgens het onderhoudsprogramma.
Het onderhoudsinterval mag pas opnieuw gereset worden na een onderhoudsbeurt die in overeenstemming is met het onderhoudsprogramma van uw auto.
Om de afstand tot de servicebeurt te resetten, drukt u op de knoppen omhoog/omlaag om door de boordcomputerinformatie (stuurwielbediening) te bladeren totdat de kilometerstand vóór olieverversing permanent wordt weergegeven.
Bijzonderheid: om het revisie-interval te resetten, drukt u ongeveer 10 seconden zonder onderbreking op een van de toetsen van de nulinstelling van de weergave, tot de afstand tot de volgende onderhoudsbeurt permanent wordt weergegeven.
Olieverversing haha, maar goed, daar kijk ik maar even doorheen voor het gemak, dit begrijp ik even niet;
Bijzonderheid: om het revisie-interval te resetten, drukt u ongeveer 10 seconden zonder onderbreking op een van de toetsen van de nulinstelling van de weergave, tot de afstand tot de volgende onderhoudsbeurt permanent wordt weergegeven.
Wazeggie?
10 seconden op 1 van de toetsen van de nulinstelling?
Que?
Wat bedoelen ze hier nu mee? Kan iemand mij in Jip en Janneke taal een betere uitleg geven.
Op een Frans forum kwam ik deze tekst tegen;
C'est dans la notice:
Pour réinitialiser l’autonomie de révision, procédez par appui sur les touches haut/bas de la commande de défilement des informations de l’ordinateur de bord (située sur le volant), jusqu’à l’affichage fixe de l’autonomie de vidange.
Particularité : pour réinitialiser l’intervalle de révision, appuyez environ 10 secondes sans interruption sur l’une des touches de
mise à zéro de l’affichage jusqu’à l’affichage fixe de l’autonomie de révision.
Ce n'est pas très clair, mais les "touches de mise à zéro de l’affichage", c'est aussi la "commande de défilement" = le bouton le plus à droite du volant.
Ik kom er maar niet uit, iemand die weet hoe je de onderhoudsinterval kunt resetten?
[
Voor 52% gewijzigd door
Zjanzjak op 13-01-2024 16:36
]