Ja, in de koopovereenkomst zal vast staan dat ze dit zomaar aan mogen passen en dat ze jou daarmee het recht verlenen om de koop te annuleren. Maar goed, wie leest die overeenkomst nou eigenlijk... ik in iedergeval niet.
Dus dan moet je de koop maar annuleren als het je niet bevalt.
Maakt Renault natuurlijk niets uit... die auto's krijgen ze toch wel verkocht. Nu we allemaal via belastingen de elektrische auto in worden gedwongen is de vraag erg groot.
Het is wat dat betreft echt een sellers market en geen buyers market. Zij hebben de macht op dit moment.
Overigens vanochtend bij de dealer geweest voor twee dingen:
- Uitlijning bestuurders deur
- Software updates
Uitlijnen kunnen ze blijkbaar niet. Uitlijning was niet veel beter dan ervoor en bij thuiskomst merk ik dat die zilverkleurige haak, waar de deur in het slot valt, los zat. Zelf dan maar de boormachine en een bitje gepakt en de boel vast gedraaid en verrek, de deur uitlijning was direct een stuk beter.
Je kunt het dus beter zelf doen...
Software update... tja dat konden ze ook niet doen. Ik mis nog een paar updates (OpenR Link bv.) en dacht dat zij dat wellicht konden forceren. Blijkbaar niet dus. Ik moet maar wachten totdat het automatisch binnenkomt. Vreemd verhaal, er moet naast OTA updates toch een manuele manier ook zijn, met een USB stick ofzo.
Zal Renault via hun helpdesk eens contacteren...
[
Voor 42% gewijzigd door
Schmoove op 27-04-2023 11:51
]