Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:09
Krijg de HBO Max app niet gevonden in de Google Play Store op mijn Ambilight (lol). Werkelijk alle apps kan ik vinden van alle streamingsdiensten, behalve die van HBO. TV is ouder dan 2016 denk ik, maar dan nog...

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:56:
Krijg de HBO Max app niet gevonden in de Google Play Store op mijn Ambilight (lol). Werkelijk alle apps kan ik vinden van alle streamingsdiensten, behalve die van HBO. TV is ouder dan 2016 denk ik, maar dan nog...
Voor wat ik uit het topic begreep is Android TV support vanaf versie 5. Geen idee wat de versie is die op jouw TV staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
CH4OS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:03:
[...]
Voor wat ik uit het topic begreep is Android TV support vanaf versie 5. Geen idee wat de versie is die op jouw TV staat.
Zal eens kijken waar ik dat kan vinden lol en is dat eventueel up te daten naar die versie?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:03:
Zal eens kijken waar ik dat kan vinden lol en is dat eventueel up te daten naar die versie?
Mijn TV ook "Philips" heeft wel android 7.x, maar toch kan ik de app niet installeren (zie eerdere post). Dus alleen > 5 is blijkbaar niet voldoende (of: gewoon nog even geduld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:03:
Geen idee. Ik weet niet of de fabrikant van jouw TV een update heeft uitgebracht die jij nog niet op jouw TV hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Jake schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:05:
[...]

Mijn TV ook "Philips" heeft wel android 7.x, maar toch kan ik de app niet installeren (zie eerdere post). Dus alleen > 5 is blijkbaar niet voldoende (of: gewoon nog even geduld).
Zou niet weten waar we op zouden moeten wachten. Ik heb gewoon de Play Store die is voor mij hetzelfde als voor ieder ander lijkt mij. Vreemd.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor degenen die de app op hun smart-tv niet zien, je kunt eventueel nog even kijken of je wel als land Nederland hebt staan ergens in de instellingen.

Geen idee of dat het is, maar het zou kunnen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Thasaidon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:04:
[...]
Thanx,

Dan ter info voor anderen. De Firestick lijkt ook ondersteund te worden

[...]
Of nu toch nog even niet?

https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000001243

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Zien mensen die 50% lifetime ook in de ios app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Via de Amerikaanse pagina:
https://help.hbomax.com/us-en/Answer/Detail/000001243

Wellicht zul je wellicht de regio moeten aanpassen of de app sideloaden om het werkend te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:25
CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:56:
Als je (ingelogd met je Google/ Android account) op een PC browset naar:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hbo.hbonow

dan kun je zien welke van je Android apparaten ondersteund worden. Bij mij bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0HVbtN7vEYzzGu8jAt9pwoiXo4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lB0jXjU4U9uz77hQECnBUhvh.png?f=user_large

(ik zie nu dat zelfs mijn Onyx Poke2 ertussen staat, dat is een zeer trage eInk eReader, dus de eisen zijn niet hoog...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:10

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Mezkeijou schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:17:
Zien mensen die 50% lifetime ook in de ios app?
Kan enkel bij afsluiten/betalen via eigen site. Staat ook aangegeven op hun site.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Het aanbod valt me toch wel erg tegen. Had gehoopt op veel van de oudere tekenfilm series als eerdere scooby doo, animaniacs en loony tunes etc. Helemaal omdat fotos hiervan zo prominent op de pagina staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:37
Ik zet net peacmaker op, ik krijg geen ondertiteling bij spraak, maar wel bij bijv staat een gozer de vloer te reinigen krijg je dat bord met caution wet Floor en dan krijg ik Engelse ondertitels, iemand tikt een berichtje op haar foon en dan krijg je weer Engelse ondertitels.
Meer die dat hebben

closed caption staat uit

[ Voor 4% gewijzigd door baco101 op 08-03-2022 16:42 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Kraziey schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Ik vermoed dat dit niet 'opgelost' gaat worden gezien er geen oplossing mogelijk is. Het bronmateriaal is namelijk de HDTV uit Europa en ik zie het niet gebeuren dat HBO Max ineens al het bronmateriaal van USA gaat gebruiken..
Ik heb in ieder geval net feedback achter gelaten (via https://help.hbomax.com/nl/Feedback) dat ik dat graag anders zie. Ondertiteling kan me echt geen drol schelen maar die 4% speedup wel.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 08-03-2022 16:43 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 17:29
Dit is ook wel triest vind ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kRhkijcHmG3RmYqwc8VKPwdGexY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KNzDlBXAjamVyQxbPHYcJitV.png?f=fotoalbum_large

Op Amazon Prime in 4K UHD en HDR. Filmduur: 2 uur en 58 minuten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s74RZmKbYcVRD65ZOX2VSp-Dfiw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z25BANQo4YxYoU3pFQDQRK17.png?f=fotoalbum_large

Op HBO Max: 1080p (HD). Filmduur: 2 uur en 51 minuten.

Niet bepaald reclame voor HBO Max op deze manier! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Haay schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:45:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Whaaaat? Dit is zeker niet best nee..
Hier zitten we nog te wachten tot het betaalde abbo zichtbaar word in het account.

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2022 16:46 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hou er wel rekening mee dat die UHD versie op Prime alleen voor huur en koop is, dus niet standaard als je een prime abonnement hebt.

Het kan best een rechtendingetje zijn dat eerst moet aflopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Jake schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:05:
[...]

CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:06:
[...]

Zou niet weten waar we op zouden moeten wachten. Ik heb gewoon de Play Store die is voor mij hetzelfde als voor ieder ander lijkt mij. Vreemd.
Voor degenen die HBO Max niet in de Play Store van hun Android TV terugvinden, hierbij het losse .apk-bestand: https://mega.nz/file/9qgy...3DeM5ebkEK9KFxCT2MAt_EAiY. Rechtsreeks geëxtract vanaf een Chromecast met Google TV. Even sideloaden en klaar.

Werkt waarschijnlijk ook prima op Amazon Fire TV. Al is je Amazon-account tijdelijk even naar de VS verhuizen inderdaad ook altijd een prima optie als je de app liever vanuit de officiële Amazon Appstore installeert. :P

[ Voor 16% gewijzigd door TexMex op 08-03-2022 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:47:
Hou er wel rekening mee dat die UHD versie op Prime alleen voor huur en koop is, dus niet standaard als je een prime abonnement hebt.
Nope, de Extended Edition is betaald, maar de bioscoopversie valt onder Prime en kost niks extra om te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
CH4OS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:07:
[...]
Hoezo is het een schande dan? Ik begrijp het echt niet waarom het een zo groot probleem is dat je kan spreken over schande.
Omdat ik vind dat ze hun dingen niet goed voor elkaar hebben. Waarom zouden we minder verwachten van een service waar je normaal gesproken 8 euro voor moet betalen. Waarom valt het voor jou goed te praten? Kijk je überhaupt content in 4K?

Ik lees hier een aantal comments met "voor 4 euro ga ik niet klagen" maar wat is dat nou weer voor onzin. Je krijgt korting, dat betekend niet dat de service dan ook minder mag zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-07 17:46
Dav0s schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:39:
[...]

Oh, hmm. Das helemaal vreemd. Heb al cache verwijderd, telefoon opnieuw opgestart, etc. Maar blijf krijgen dat het niet beschikbaar is. Draai je een custom rom, of gewoon standaard software?
De p30 Serie heeft geen custom Rom, dus gewoon alles origineel. Misschien even playstore op fabrieksinstellingen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:49:
[...]

Nope, de Extended Edition is betaald, maar de bioscoopversie valt onder Prime en kost niks extra om te kijken.
De UHD-HDR versie is de betaalde versie. Zet maar aan dan zie je het. Ik heb het nog eens extra getest voor deze post. Die 8 minuten extra geloof ik wel, maar het is 1080 SDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06 07:53
joneboon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:50:
[...]

Omdat ik vind dat ze hun dingen niet goed voor elkaar hebben. Waarom zouden we minder verwachten van een service waar je normaal gesproken 8 euro voor moet betalen. Waarom valt het voor jou goed te praten? Kijk je überhaupt content in 4K?

Ik lees hier een aantal comments met "voor 4 euro ga ik niet klagen" maar wat is dat nou weer voor onzin. Je krijgt korting, dat betekend niet dat de service dan ook minder mag zijn.
Dat mag wel, en als consument mogen we dan kiezen om zo'n dienst links te laten liggen. Ik vul ook wel een formulier in om het aan te kaarten bij HBO zelf, maar om nou fora vol te kalken over hoe 'schandalig' het allemaal is... dat vind ik een beetje stompzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:53:
De UHD-HDR versie is de betaalde versie. Zet maar aan dan zie je het. Ik heb het nog eens extra getest voor deze post. Die 8 minuten extra geloof ik wel, maar het is 1080 SDR.
Op mijn PC krijg ik überhaupt geen UHD-HDR, alleen op de 4K OLED TV beneden. Dus dat kan ik nu niet direct verifiëren.

Die kortere tijd op HBO Max wordt veroorzaakt door de frame versnelling naar 25 fps vanaf de bron van 23.976 fps. Waardoor stemmen hoger klinken, muziek in een fractie hogere toonsoort speelt...

Overigens is 1080p geen SDR maar (full) HD. SDR SD is 576p in Europa, 480p in de VS. ;)
(foute toevoeging)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SDR gaat niet over de resolutie maar over de kleurrange, dus tegenhanger van HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Heb ik net een abbo genomen op HBO Max, zie ik dat mijn LG tv uit 2016 te oud is voor de WebOS app van HBO Max. Heb het al geprobeerd met het veranderen van de instellingen (LG Diensten veranderd naar het VK en daarna ook nog Spanje geprobeerd), maar dat werkt dus niet.

Wat zou nu de beste manier zijn om zonder al teveel moeite de content te kijken? Ik kan zelf de volgende opties bedenken:
  1. Chromecast en mobiel; heb een Chromecast van de 1e generatie. Streamen vanaf de HBOM app op mijn mobiel (vraag me overigens af of dan het scherm van mijn mobiel constant aan moet blijven).
  2. Chromecast en laptop; Streamen vanaf een chromium browser op de laptop naar de Chromecast.
  3. Laptop en HDMI kabel naar de tv. Nadeel is dat je dit steeds moet installeren voordat je wil gaan kijken.
Zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie (behalve dan een nieuwe TV kopen :*) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Haay schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:59:
[...]

Overigens is 1080p geen SDR maar (full) HD. SDR is 576p in Europa, 480p in de VS. ;)
Dat is SD, Standard Definition.

SDR is Standard Dynamic Range oftewel de tegenhanger van HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

JazzMatazz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:00:

Zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie (behalve dan een nieuwe TV kopen :*) )
Apple TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joneboon
Jackal85 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Dat mag wel, en als consument mogen we dan kiezen om zo'n dienst links te laten liggen. Ik vul ook wel een formulier in om het aan te kaarten bij HBO zelf, maar om nou fora vol te kalken over hoe 'schandalig' het allemaal is... dat vind ik een beetje stompzinnig.
Goede tip inderdaad! Maar het is goed om ervaringen en meningen te delen via fora, ik durf te wedden dat ze ook dit topic lezen (zo gaat dat bij zoveel bedrijven namelijk)

[ Voor 0% gewijzigd door joneboon op 08-03-2022 17:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Omdat ik ervan uit ga dat dingen (zeker op de dag van lancering) nooit perfect zijn en kinderziektes kent.
Tja, aan de andere kant, je krijgt ook best veel content ervoor terug, waar je het meeste ook niet van gaat bekijken, ga je dan ook daarover zeuren, dat je wel die content hebt, maar niet kijkt en dus niet ervoor wilt betalen? Terwijl je 'maar' 8 euro betaald per maand (korting even geen rekening mee gehouden). Je krijgt een dienst met kwalitatief goede content en ook nog eens best enorm veel... Dan vind ik niet dat dergelijke zaken direct op dag 1 (of eigenlijk de dag ervoor al) perfect moet werken.

Daarnaast heeft HBO Max aangegeven dat nieuwe content (van nieuwe films en/of series) wel in 4K gaan komen, maar de oudere content simpelweg (nog) niet, omdat er geen toegang is tot de juiste 'master' versies. Mogelijk gaat dat dus nog komen, maar nogmaals, je kunt niet alles op 1 dag geregeld hebben.
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat eea vandaag down zou zijn vanwege de drukte, maar dat valt alleszins mee.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 08-03-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Dank voor je suggestie, maar een beetje duur als workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
JazzMatazz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:00:
Heb ik net een abbo genomen op HBO Max, zie ik dat mijn LG tv uit 2016 te oud is voor de WebOS app van HBO Max. Heb het al geprobeerd met het veranderen van de instellingen (LG Diensten veranderd naar het VK en daarna ook nog Spanje geprobeerd), maar dat werkt dus niet.

Wat zou nu de beste manier zijn om zonder al teveel moeite de content te kijken? Ik kan zelf de volgende opties bedenken:
  1. Chromecast en mobiel; heb een Chromecast van de 1e generatie. Streamen vanaf de HBOM app op mijn mobiel (vraag me overigens af of dan het scherm van mijn mobiel constant aan moet blijven).
  2. Chromecast en laptop; Streamen vanaf een chromium browser op de laptop naar de Chromecast.
  3. Laptop en HDMI kabel naar de tv. Nadeel is dat je dit steeds moet installeren voordat je wil gaan kijken.
Het makkelijkste is gewoon een android box aansluiten. Dan heb je en een afstandsbediening en kun je alle apps daarop installeren. Grote kans dat deze sneller is dan je tv, zeker als het om een Nvidia Shield gaat. Maar je hebt ook goedkopere, zoals een Xiaomi van rond de 50 a 60 euro.

Of zoals iemand anders zei; een Apple tv. Die is alleen wat minder uitgebreid en persoonlijk vond ik die minder in gebruik vanwege de mindere afstandsbediening.

Een Chromecast zonder afstandsbediening vind ik echt 3x niks, dan ben je altijd aan het klooien met je telefoon een dat is erg omslachtig.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JazzMatazz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:07:
[...]

Ik werk zelf niet graag met een telefoon of laptop, dus ik zou zelf sneller kiezen voor de chromecast met google tv. die kost zo rond de 70 euro.

pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-03-2022 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Als "workaround" voor een enkele streamdienst wel ja, maar je kunt er ook al je andere streamdingen op doen plus met infuse pro heb je een mediaspeler voor files vanaf je lokale netwerk die zonder gezeik alles af speelt.

Ik heb een AppleTV 4K en gebruik de ingebouwde apps van m'n tv (LG C8) letterlijk nooit. De enige keer was om die Kimmy Schmidt film te kijken want die weigert netflix te ondersteunen op tvos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 19:22
Hier ook het probleem: " geen provider in Nederland".
Zal wel een opstart probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-07 17:19

henri8096

BIM is not a software!

Russel88 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Dit is ene bekend probleem. Ik had net iemand aan de lijn en ik ben persoon 47 die dit gemeld heeft.
De chat support staat al meer dan een uur open bij mij hierover, nog steeds geen contact.
Bellen wil niet ik krijg een ingesprekstoon.
Maar een mail gestuurd, maar krijg het gevoel dat dit nog wel eens even een poos kan duren.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joneboon
CH4OS schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:05:
[...]
Daarnaast heeft HBO Max aangegeven dat nieuwe content (van nieuwe films en/of series) wel in 4K gaan komen, maar de oudere content simpelweg (nog) niet, omdat er geen toegang is tot de juiste 'master' versies.
Ik las uiteindelijk de verklaring van HBO ja. Fijn dat ze dat ook meedelen! Ik ga het nog even aanzien allemaal, ben ook wel echt een HBO fan kwa content, zit super veel goeds tussen. Alleen jammer dat veel nu niet wordt afgespeeld hoe het zou moeten (frame rate).

Toch vind ik dat Disney+ het beter voor elkaar had, zelfs de eerste dag in de beta test. Anyway veel kijk plezier allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 12:22
[...]

Nou nou het is me allemaal wat. Ja, het is niet perfect allemaal. Geen idee of dit nog gaat verbeteren of niet. Maar ik vind het in ieder geval geen reden om zo dramatisch te doen.

Ja het valt tegen dat de framerate niet klopt en dat er weinig 4k-aanbod is. Maar als dat een dealbreaker is of als je dat die 4 euro per maand niet waard vindt dan beëindig je toch gewoon je abonnement? Het is niet alsof je bent bedrogen en je voor veel geld hebt moeten investeren, of de rest van je leven ergens aan vast zit. Vandaar dat mensen waarschijnlijk ook zeggen dat de schanderoeperts zich niet zo moeten aanstellen. Kap er gewoon lekker mee als het geen match voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Hier lopen audio en beeld uit de pas (LG tv via app). Nu even uitgezet en hopelijk werkt het straks wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 01:00
[...]

Anders Amazon FireTV stick 4K (65 eur). Hoef je ook niet moeilijk te doen met streamen/bedienen via telefoon. (Geloof alleen dat de app vandaag nog niet beschikbaar is in NL, in US wordt die wel ondersteunt dus verwacht hem eerlijk gezegd vandaag of morgen ook wel in NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-07 20:50

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Mmm... dat zou jammer zijn...
Maar ik kan alsnog kijken op de PS4 of vanaf mijn tel of chromebook casten naar de firestick.

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
henri8096 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:17:
[...]

De chat support staat al meer dan een uur open bij mij hierover, nog steeds geen contact.
Maar een mail gestuurd, maar krijg het gevoel dat dit nog wel eens even een poos kan duren.
Hier staat er een kort stukje over :)
https://www.streamwijzer....erland-start-oplossingen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joneboon
Lan Mandragoran schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Nou nou het is me allemaal wat. Ja, het is niet perfect allemaal. Geen idee of dit nog gaat verbeteren of niet. Maar ik vind het in ieder geval geen reden om zo dramatisch te doen.

Ja het valt tegen dat de framerate niet klopt en dat er weinig 4k-aanbod is. Maar als dat een dealbreaker is of als je dat die 4 euro per maand niet waard vindt dan beëindig je toch gewoon je abonnement? Het is niet alsof je bent bedrogen en je voor veel geld hebt moeten investeren, of de rest van je leven ergens aan vast zit. Vandaar dat mensen waarschijnlijk ook zeggen dat de schanderoeperts zich niet zo moeten aanstellen. Kap er gewoon lekker mee als het geen match voor je is.
ik vond mijn tekst niet zo dramatisch eigenlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dutchgio schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:18:
[...]
Via de Amerikaanse pagina:
https://help.hbomax.com/us-en/Answer/Detail/000001243

Wellicht zul je wellicht de regio moeten aanpassen of de app sideloaden om het werkend te krijgen.
Daar zag ik de app wel staan ja, maar zonder het eea om te zetten kan ik daar nu niets mee. Vraag me ook af of die versie via Sideloaden wel zal werken met Nederland als regio. Heb de app niet perse zelf nodig, maar mijn jongste zoon heeft een TV met Fire OS.

Desnoods stapt ie over naar een van mijn vele beschikbare Android TV apparaten, niet direct een man overboord dus... 👍

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:23
henri8096 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:17:
[...]

Wat vreemd. Ik kreeg vrijwel direct na de keuze menu een man aan de lijn.
Hij had bevestigd dat de betaling idd gelukt is, maar dat er aan hun kant iets mis is gegaan.
Nu is het wachten op de Amerikaanse technici die het gaan fixen zei hij.
Kinderziektes, afwachten dan maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 12:22
joneboon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:20:
[...]

ik vond mijn tekst niet zo dramatisch eigenlijk 8)7
Nouja, het ging me vooral om termen als 'schande' etc. En je bent niet de enige hoor ;).

Ik snap het ook ergens wel, want het valt ook oprecht tegen. Maar gelukkig is het aanbod van HBO zo sterk dat ik daar niet wakker van kan liggen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Haay
Gelukkig staan de vier Matrix films wel in 4K UHD met Dolby Vision en Dolby Atmos op HBO Max. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-07 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Hmm zelfs met VPN op Nederland ingesteld (zit ik ook gewoon, geen omzeilen dus) doet HBO lastig. Mag hopen dat dat (op de iPad) wel goed loopt straks.

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 08-03-2022 17:43 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-07 18:34
Hmm, kan hem niet in de play store vinden voor AndroidTV op m'n Philips TV.. het is geloof ik wel de nieuwste versie AndroidTV...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Chat response over de "geen provider issue" (en het "geen abonnement"):
"We hebben wat technische problemen met iDeal betalingen we moeten alles handmatig verwerken en dit kost veel tijd helaas"

RIP had ik maar Paypal gebruikt ofzo......

[ Voor 15% gewijzigd door iekue op 08-03-2022 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
vinno86 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:46:
Hmm, kan hem niet in de play store vinden voor AndroidTV op m'n Philips TV.. het is geloof ik wel de nieuwste versie AndroidTV...
Mijn Philips TV heeft hem wel. Maar ik heb ook een Nvidia shield, dusz 🤷

Ik ga m'n oude firestick maar eens optuigen, kijken of ik die app kan sideloaden ofzo. M'n ouders zitten nu Dune te kijken via foon + chromecast. Voor m'n vader een soort van acceptabele oplossing, maar voor m'n moeder absoluut niet... Ze hebben geen smart TV maar kijken Netflix, prime enz via ziggo next box. Maar die doet geen hbo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:48:
Voor degenen die HBO Max niet in de Play Store van hun Android TV terugvinden, hierbij het losse .apk-bestand: https://mega.nz/file/9qgy...3DeM5ebkEK9KFxCT2MAt_EAiY. Rechtsreeks geëxtract vanaf een Chromecast met Google TV. Even sideloaden en klaar.

Werkt waarschijnlijk ook prima op Amazon Fire TV. Al is je Amazon-account tijdelijk even naar de VS verhuizen inderdaad ook altijd een prima optie als je de app liever vanuit de officiële Amazon Appstore installeert. :P
Uit nieuwsgierigheid toch maar even de Fire TV 4k Max aangeslingerd, bovenstaand gedeelde versie werkt op de stick (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
HBO max is nu toegevoegd aan justwatch zie ik

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-03-2022 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wat een mooie prijs met die Lifetime actie, wat mij betreft maken ze echt de beste series van de hele industrie.

Een paar van mijn persoonlijke pareltjes die gelukkig ook allemaal te kijken zijn.
  • The Wire
  • The Sopranos
  • Boardwalk Empire
  • Entourage
  • The Night of
  • Westworld

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
@TexMex Hoe werkt dat? Via de browser van de tv downloaden?

Ik zie HBO Max niet bij Justwatch staan trouwens

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:28:

Ik zie HBO Max niet bij Justwatch staan trouwens
https://www.justwatch.com/nl/provider/hbo-max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Niet alle series en films hebben Nederlandse ondertitels, is daar nog iets over gemeld? dat dit nog gaat komen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-07 22:01
simons schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:29:
Niet alle series en films hebben Nederlandse ondertitels, is daar nog iets over gemeld? dat dit nog gaat komen?
Zijn ze mee bezig. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Iemand anders waarbij 'my list' niet volledig wordt weergegeven? Ik heb iets van 25 titels in my list staan, maar de Google app laat er maar 10 ofzo zien. De rest kan ik niet terugvinden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Zojuist op mijn LG OLED met WebOs de HBO Max app geinstalleerd.

Eerste indruk qua app navigatie is goed, maar vind de beeldkwaliteit van wat ik tot nu toe snel gezien heb echt heel erg tegenvallen. De heerlijke intro van bijvoorbeeld the dark knight (2008) is echt niet om aan te zien: compression artifacts zijn heel duidelijk te zien in de flatgebouwen.

Daarnaast is het versnellen van het beeld naar 25 fps van 24 fps content ook echt not done zoals eerder vandaag als naar voren kwam: nieuws: HBO Max zendt in Nederland films en series uit in 25fps door beeld te...

Weet iemand of je een "stats for nerds" menu a la Youtube tijdens het kijken aan kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Ja via de URL zie ik hem, maar niet in de app op tv.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:33:
[...]

Ja via de URL zie ik hem, maar niet in de app op tv.
Ah ok, dat kon ik niet ruiken dat je dat bedoelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-07 10:09

Flitskikker

Forumkikker

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hebben ze nou alle filmtitels vertaald? :')
Hopelijk kun je dat uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 25-07 22:37

flexje

got-father

Doet het bij mij nog steeds niet, inmiddels ook klachtenformulier ingevuld nog geen response...

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:19
Flitskikker schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:36:
[...]

En dat terwijl Amazon daar ook een handje van heeft. Heel irritant inderdaad.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
Flitskikker schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:36:
[...]

Heb dat hier niet hoor. Gewoon de originele titels!
Bij Account kun je display language aanpassen. Daar zal het aan liggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9oGARf0ZrV10aNtneDpF4tfK4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oO3mxu9T0RsOrXYysYA0fCJN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Sydney08 op 08-03-2022 18:46 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-07 09:44
Misschien ligt dat aan de taalinstelling van de TV of operating system?

Ik zag trouwens wat klachten over de nederlandse ondertiteling. Lijkt de engelse ondertiteling wel in orde? Ik heb sowieso altijd engels namelijk. Toch vaak accurater en vindt het fijn bij sommige dialecten of scenes met veel lawaai om wel te kunnen lezen. Maar dan moet dat wel een beetje op orde zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 09:29
Je kan de UI taal in de instellingen aanpassen (wie had dat gedacht!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
iekue schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:55:
Chat response over de "geen provider issue" (en het "geen abonnement"):
"We hebben wat technische problemen met iDeal betalingen we moeten alles handmatig verwerken en dit kost veel tijd helaas"

RIP had ik maar Paypal gebruikt ofzo......
Hier met Visa en hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kreeg net een inlog voor http://staging.hbomax.com op de website. Lijkt me ook niet de bedoeling. Heb ook het issue met iDeal betaling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:28:
Sideloaden kan op meerdere manieren. Vind je de app Downloader wel terug in de Play Store? Zo ja, dan zou ik die installeren en vervolgens in Downloader-app navigeren naar https://we.tl/t-JagYu8Nq9C. Dan kun je het bestand downloaden en installeren (waarschijnlijk moet je eerst het installeren van apps uit externe bronnen toestaan in de instellingen). Eventueel kun je de Google TV-app voor mobiel gebruiken om de URL via de remote naar Downloader te sturen, maar je kunt ook gewoon even priegelen met je normale afstandsbediening.

Er zijn nog genoeg andere manieren om te sideloaden, maar ik denk dat dit nu even het simpelst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Vraagje: Zit te kijken met ondertitels. Die is nu wit op een zwarte achtergrond. Die achtergond krijg ik in de settings niet weg of ik kijk daar niet goed. Welke setting moet ik hebben om die balk weg te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
NoahAmber schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:04:
Vraagje: Zit te kijken met ondertitels. Die is nu wit op een zwarte achtergrond. Die achtergond krijg ik in de settings niet weg of ik kijk daar niet goed. Welke setting moet ik hebben om die balk weg te krijgen..
Background opacity op 0% zetten. Of in het Nederlands Doorzichtigheid achtergrond op 0% zetten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
T'is gelukt.
Ik mis nog wel behoorlijk wat content. Ik hoopte op bijv. Batman the Animated series, Batman Beyond etc. hoop dat we nog de volledige WB cartoon animated content krijgen.

Ook zag ik bij epische cartoon (oid) The Killing Joke staan, maar de zoek functie vind hem niet meer en hij staat ook nergens meer in het lijstje...

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Sydney08 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:21:
[...]

Background opacity op 0% zetten. Of in het Nederlands Doorzichtigheid achtergrond op 0% zetten.
Dat was m dus... (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
Cobb schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:26:
T'is gelukt.
Ik mis nog wel behoorlijk wat content. Ik hoopte op bijv. Batman the Animated series, Batman Beyond etc. hoop dat we nog de volledige WB cartoon animated content krijgen.

Ook zag ik bij epische cartoon (oid) The Killing Joke staan, maar de zoek functie vind hem niet meer en hij staat ook nergens meer in het lijstje...
Die komen allemaal nog naar HBO. In verband met lopende rechten kan dat even duren. Gelukkig heb ik al die series op blu-ray 😎

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deorder
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05 19:09
Cobb schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:26:
T'is gelukt.

Ik had ook gehoopt op de DC Animated Universe films. Helaas zijn die niet beschikbaar. Ze zijn wel beschikbaar op HBO Max in de VS.

[ Voor 3% gewijzigd door deorder op 08-03-2022 19:40 ]

Chaos -> Nature -> Order -> Human -> Law -> Deorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
deorder schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:39:
[...]

Ik had ook op de DC Animated Universe movies gehoopt. Helaas zijn die niet te vinden. Deze zijn wel beschikbaar op HBO Max in de US.
Dat komt omdat DC zelf OOK een eigen streamingdienst heeft, namelijk DC Universe

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depok
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-12-2024
Iemand van jullie ook problemen met dolby?

Krijg op mijn Sonos alleen dolby 2.0 als ik
hbo Max via de app op mijn tv kijk (Sony a84j). Als het goed is geeft de tv het signaal gewoon goed door want de Netflix app geeft wel gewoon 5.1 signaal.

[ Voor 19% gewijzigd door Depok op 08-03-2022 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deorder
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05 19:09
CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:40:
[...]

Dat komt omdat DC zelf OOK een eigen streamingdienst heeft, namelijk DC Universe
Maar op HBO Max in de VS zijn ze er wel gewoon.

Chaos -> Nature -> Order -> Human -> Law -> Deorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 26-07 16:44

Apoca

Array Technology Industry

Meer mensen die last hebben van micro stutters ( frame rate based ) op de Shield TV Pro 2019 model?
Ik heb ook de Refresh Rate app gelinkt maar deze past niet het beeld aan merk ik.
Dus het gaat ergens in de app zelf fout lijkt het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Apoca op 08-03-2022 20:10 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Laatst online: 25-07 22:37

flexje

got-father

Ik vind dit echt heel slecht. Heb nog steeds mijn abo niet actief… en ook geeneens een reactie op mijn klachtenformulier.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:00:
[...]

Sideloaden kan op meerdere manieren. Vind je de app Downloader wel terug in de Play Store? Zo ja, dan zou ik die installeren en vervolgens in Downloader-app navigeren naar https://we.tl/t-JagYu8Nq9C. Dan kun je het bestand downloaden en installeren (waarschijnlijk moet je eerst het installeren van apps uit externe bronnen toestaan in de instellingen). Eventueel kun je de Google TV-app voor mobiel gebruiken om de URL via de remote naar Downloader te sturen, maar je kunt ook gewoon even priegelen met je normale afstandsbediening.

Er zijn nog genoeg andere manieren om te sideloaden, maar ik denk dat dit nu even het simpelst is.
Dit werkt in ieder geval ook goed op de Fire TV 4K stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

De Lord of The Rings reeks verloopt over 28 uur op Amazon.
Goede kans dat Amazon de rechten voor de 4K versie exclusief had, en die nu naar HBO gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 23-07 19:14
De app op LG TV's is best goed.
Veel opties ook voor ondertiteling en de app is lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Mijn ervaring is zover prima en ondertitelingen zijn goed aan te passen. Dune ziet er goed uit maar ook weer niet ontzettend goed. Netflix lijkt scherper maar kan ook bedrog zijn omdat je er extra op let.
Verder nog geen klachten, het werkt allemaal zoals je mag verwachten.
Een hoop om te kijken de komende tijd.

Ook via LG app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 13:16
Op Twitter staat contact op te nemen met de klanten service ivm de ideal betalingsproblemen. Op website staat klantenservice bereikbaar van 10:00 tot 22:00. Telefoon word na melding tijden opgehangen… Matige launch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Fireb@ll schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:10:
Op Twitter staat contact op te nemen met de klanten service ivm de ideal betalingsproblemen. Op website staat klantenservice bereikbaar van 10:00 tot 22:00. Telefoon word na melding tijden opgehangen… Matige launch.
Hele middag was de telefoon op "bezet", je bent zowaar verder gekomen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-07 20:13

mwa

Poeh, ik zit Succession (voor het eerst) te kijken op een 55inch OLED via Apple TV en de kwaliteit is niet al te best. Alsof je een slechte 720p kopie van het internet geplukt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06 07:53
mwa schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:17:
Poeh, ik zit Succession (voor het eerst) te kijken op een 55inch OLED via Apple TV en de kwaliteit is niet al te best. Alsof je een slechte 720p kopie van het internet geplukt hebt.
Is ook gewoon 1080p in sdr. Ik weet niet of ie überhaupt in 4K geschoten is. Zo ja, dan is het wel zonde dat die versie er niet op staat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-07 19:23
dutchgio schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:57:
[...]

Goede kans dat Amazon de rechten voor de 4K versie exclusief had, en die nu naar HBO gaan.
Zou het? Ook content die nu nergens anders te zien is bieden ze zelf niet aan in 4k. Game of thrones bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:43
TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:00:
[...]

Ik heb ‘m ook meegenomen, werkt perfect op mijn firestick, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-07 20:13

mwa

Jackal85 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:26:
[...]

Is ook gewoon 1080p in sdr. Ik weet niet of ie überhaupt in 4K geschoten is. Zo ja, dan is het wel zonde dat die versie er niet op staat inderdaad.
Dit lijkt niet eens op 1080p. De versie die op mijn Plex server staat ziet er stukken scherper uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

dutchgio schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:57:
[...]
De Prime versies ("gratis"), zijn niet in HDR en waarschijnlijk ook niet in 4k. Het is al vaker aangehaald in dit topic. Wat Prime vermeld bij zijn Prime media aanbod is niet perse waarheid, dit is zo al jaren het geval.

Aangezien het werkelijke LOTR 4k/HDR aanbod enkel tegen koop/huur gaat, vraag ik mij af of dit ook gaat verdwijnen van Amazon.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 23-07 19:14
Een nadeel is wel dat veel orginele series zoals Peacemaker, White Lotus niet 4K is.
Veel films zijn het wel. Hopelijk meer series in de toekomst ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:30
Jackal85 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:26:
[...]

Volgens IMDB: 35 mm (Kodak Vision3 500T 5219) maar processed op HD.

En dat gebeurt vaker dan je denkt, die 35mm film kan je makkelijk (veel later) 4K+ inscannen.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:14
Boeee geen Euphoria in nederlandse subs..

Was dat niet DE nieuwe serie van dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-07 21:55
Is er een mogelijkheid om die ondertiteling op de Chromecast normaal te krijgen zonder dat zwarte vlak eromheen? Op de telefoon lukt het wel en de laptop ook maar niet op de Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Geabonneerd. Kijk via Google chrome cast. Maar geen Nederlandse of engelse ondertiteling bij Diune???
So sad... of kijk ik met mijn neus???

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Pagina: 1 ... 6 ... 55 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC