CCWGTV zit bij Dune wel NL en EN Ondertiteling.
Jawel, staat in de algemene instellingen. Niet bij de aflevering die je afspeelt.rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:44:
Is er een mogelijkheid om die ondertiteling op de Chromecast normaal te krijgen zonder dat zwarte vlak eromheen? Op de telefoon lukt het wel en de laptop ook maar niet op de Chromecast.
To dare is to do
Niet in de app ? Of ik ben stekenblind maar heb elke setting aangekliktSlaapje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:03:
[...]
Jawel, staat in de algemene instellingen. Niet bij de aflevering die je afspeelt.
Zou er een overzicht zijn van welke content wél gewoon in de juiste framerate staat en welke niet? Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Jazeker, ik ben nu niet thuis, maar het was het 4e of 5e tabje en heet volgens mij ook ondertiteling. Daar kan je naast fonts ook de achtergrond in- en uitschakelen.rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:03:
[...]
Niet in de app ? Of ik ben stekenblind maar heb elke setting aangeklikt
To dare is to do
Nog een stapje, via engelse chat support is er een ticket aangemaakt.iekue schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:15:
[...]
Hele middag was de telefoon op "bezet", je bent zowaar verder gekomen haha.
Net mijn eerste aflevering gekeken (The Righteous Gemstones). Helaas ook bij de Engelse ondertiteling aanzienlijke fouten die hele andere zinnen opleveren. Op de HBO Max webrip die ik gedownload heb zitten wél fatsoenlijke Engelse transcripts en is de beeldkwaliteit ook nog beter.
Maar niet als je met de Chromecast verbonden bent ?Slaapje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:08:
[...]
Jazeker, ik ben nu niet thuis, maar het was het 4e of 5e tabje en heet volgens mij ook ondertiteling. Daar kan je naast fonts ook de achtergrond in- en uitschakelen.
https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000001265rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:03:
[...]
Niet in de app ? Of ik ben stekenblind maar heb elke setting aangeklikt
Speel een film af in de app.
klik op het scherm.
klik rechts boven op het ondertitel balonetje
Klik rechts onder op ondertitel instellingen.
Hier kun je alles aanpassen.
[ Voor 26% gewijzigd door 3dmazter op 08-03-2022 21:26 ]
Thanks alleen staat de Chromecast daar niet tussen
Voor de app wel maar niet als je hem cast
[ Voor 9% gewijzigd door rwbk op 08-03-2022 21:27 ]
Ah wacht, jij probeert vanaf je telefoon een aanpassing te doen in de subs? Ik heb een Chromecast met Google tv en heb daar de app op geïnstalleerd. Daar zit de optie gewoon in.rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:23:
[...]
Maar niet als je met de Chromecast verbonden bent ?
To dare is to do
Welke Chromecast heb je? De eerdere versies zijn gewoon een verlengde van jouw mobiele apparaat vanwaar jij jouw film of serie selecteert. Dan moet je bij de instellingen van de app op jouw telefoon of tablet zijn.rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:27:
[...]
Thanks alleen staat de Chromecast daar niet tussen
De nieuwe Chromecast heeft een afstandsbediening en Android OS, dus dan kun je het in het menu aanpassen met de afstandsbediening.
Tomorrow is not today!
Chromecast ultra zelfde probleem met Disney dit is niet aan te passen dan.Sydney08 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:29:
[...]
Welke Chromecast heb je? De eerdere versies zijn gewoon een verlengde van jouw mobiele apparaat vanwaar jij jouw film of serie selecteert. Dan moet je bij de instellingen van de app op jouw telefoon of tablet zijn.
De nieuwe Chromecast heeft een afstandsbediening en Android OS, dus dan kun je het in het menu aanpassen met de afstandsbediening.
In de app van HBO Max kun je een willekeurige film of serie starten, dan klikken op het icoontje voor ondertitel. Dan zie je daar de talen waaruit je kunt kiezen en daaronder de opties voor ondertiteling. Daar kun je ook aanpassen hoe de ondertiteling eruit komt te zien. Jouw Chromecast neemt dit dus niet over? Zo nee, dan ligt het aan de chromecast. Want zonder Chromecast werkt het hier wel.rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:30:
[...]
Chromecast ultra zelfde probleem met Disney dit is niet aan te passen dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Sydney08 op 08-03-2022 21:36 ]
Tomorrow is not today!
Klopt het dat er straks(1 april) ook een jaarabo kan worden afgenomen voor 46 euro? kan dat nergens terugvinden
Zonder Chromecast wel inderdaad. Maar die neemt het niet over helaas.Sydney08 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:34:
[...]
In de app van HBO Max kun je een willekeurige film of serie starten, dan klikken op het icoontje voor ondertitel. Dan zie je daaronder de opties voor ondertiteling. Daar kun je ook aanpassen hoe de ondertiteling eruit komt te zien. Jouw Chromecast neemt dit dus niet over? Zo nee, dan ligt het aan de chromecast. Want zonder Chromecast werkt het hier wel.
Idem hier.rwbk schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:36:
[...]
Zonder Chromecast wel inderdaad. Maar die neemt het niet over helaas.
Ondertiteling tijdens het streamen naar mijn chromecast is niet perfect gecentreerd en de achtergrond (balken) zijn zwart. Standaard instellingen van mijn telefoon (onder toegangkelijkhied hebben geen effect).
Voorbeeld:"https://www.reddit.com/r/...high_and_not_centered_im/
[ Voor 12% gewijzigd door Th3Eagle op 08-03-2022 21:40 ]
Person of Interest heeft geen NL ondertiteling ook al is de serie ook te koop mét ondertiteling. Ze hebben echt 0 moeite gedaan. Wat een waardeloos bedrijf.
HBO max geen app op mijn Philips oled tv mogelijk kun je weer wachten wanneer Philips met een update komt.
Ik vond hem juist tegenvallen: scrollen door de films toont soms zwarte vlakken en veel titels stonden in het Pools ofzo.lHybridl schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:01:
De app op LG TV's is best goed.
Veel opties ook voor ondertiteling en de app is lekker snel.
Je kunt dit proberen: TexMex in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:40:
HBO max geen app op mijn Philips oled tv mogelijk kun je weer wachten wanneer Philips met een update komt.
Ik begrijp dat nooit, AndroidTV is toch AndroidTV zou je denken..J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:40:
Op mijn meest recente smartphone (een Alcatel met android 10) wordt mijn chromecast helemaal niet herkend door de HBO-app, terwijl Netflix en Youtube probleemloos casten. Voor de grap heb ik een oud toestel (Acer met android 6) uit de la gehaald, en daarop herkent de app mijn chromecast onmiddellijk. Boeiend.
Heb per mail een verzoek aan de klantenservice gedaan om daarnaar te kijken, maar die melden me alvast dat de beantwoording wat langer kan duren omdat het 'erg druk' is.
Heb per mail een verzoek aan de klantenservice gedaan om daarnaar te kijken, maar die melden me alvast dat de beantwoording wat langer kan duren omdat het 'erg druk' is.
Alles ist richtig, auch das Gegenteil. Nur »zwar - aber«, das ist nie richtig. (Kurt Tucholsky)
Je bedoelt apps voor alle apparaten dan ook beschikbaar? Nee, is beslist niet altijd het geval. Apple TV+ was ook niet meteen voor alle Android/Google TV apparaten tegelijk officieel beschikbaar.vinno86 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:43:
[...]
Ik begrijp dat nooit, AndroidTV is toch AndroidTV zou je denken..
Testing, one, two ...
Mijn neus doet het wel:Merlijn_merlin schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:46:
Geabonneerd. Kijk via Google chrome cast. Maar geen Nederlandse of engelse ondertiteling bij Diune???
So sad... of kijk ik met mijn neus???
plaatje uit de browser, maar ik heb het ook op mijn chromecast 3de generatie (2018).
/f/image/qHQSUcLIqNLNuUdO9AFUcRsx.png?f=fotoalbum_large)
Ja dat zou je denken maar android tv werkt toch weer anders en bepaalde apps weer afhankelijk van je merk tv, door aanpassing software/firmware update van je toestel ben je weer afhankelijk van de fabrikant Bij Philips komt dat vaak voor .vinno86 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:43:
[...]
Ik begrijp dat nooit, AndroidTV is toch AndroidTV zou je denken..
Is er iemand die even wil checken of de serie Shameless wel Nederlandse ondertitels bevat? Das vooralsnog eigenlijk de enige reden om een abo af te sluiten.
Jaren geleden de eerste 3 seizoenen illegaal met fanmade subs gekeken, maar dankzij stichting brein kwamen er geen nieuwe subs meer...
(nieuws: Bierdopje.com en Simply Releases stoppen ermee na sommatie van Sticht...)
Jaren geleden de eerste 3 seizoenen illegaal met fanmade subs gekeken, maar dankzij stichting brein kwamen er geen nieuwe subs meer...
(nieuws: Bierdopje.com en Simply Releases stoppen ermee na sommatie van Sticht...)
Ik heb HBO Max net geïnstalleerd op mijn Chromecast with Google TV, maar heb tijdens het kijken van Space Jam nogal last van veel glitches in de vorm van blauwe blokjes onderin en in het midden van het scherm. Ook krijg ik af en toe in het midden van een serie of film ineens een popup dat de film niet afgespeeld kan worden.
Heb dit zowel op de TV in de woonkamer als op de slaapkamer.
Gaar encoded ofzo? Er zijn dus nog wat startup issues.
Heb dit zowel op de TV in de woonkamer als op de slaapkamer.
Gaar encoded ofzo? Er zijn dus nog wat startup issues.
[ Voor 24% gewijzigd door Jeffrey87 op 08-03-2022 21:57 ]
Nope, alleen Engelszwelgje2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:52:
Is er iemand die even wil checken of de serie Shameless wel Nederlandse ondertitels bevat? Das vooralsnog eigenlijk de enige reden om een abo af te sluiten.
To dare is to do
Helaas, s11 e05:zwelgje2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:52:
/f/image/57xQAy4rkBAdab42Zri1zHAm.png?f=fotoalbum_large)
net te laat
Vreemd. Totaal geen last van.geenstijl schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:40:
[...]
Ik vond hem juist tegenvallen: scrollen door de films toont soms zwarte vlakken en veel titels stonden in het Pools ofzo.
Dank voor het checken!
Ik was er al bang voor. Behoorlijk matig weer. Ik wacht dan wel af of het deze maand nog toegevoegd wordt.
volgende maand is de 50% aanbieding afgelopen, ik zou niet te lang wachten
Mijn Philips android oled tv ook niet mogelijk om HBO max te installeren, Playstore geeft geen mogelijkheid.dragon2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:03:
[...]
Mijn Philips TV heeft hem wel. Maar ik heb ook een Nvidia shield, dusz 🤷
Ik ga m'n oude firestick maar eens optuigen, kijken of ik die app kan sideloaden ofzo. M'n ouders zitten nu Dune te kijken via foon + chromecast. Voor m'n vader een soort van acceptabele oplossing, maar voor m'n moeder absoluut niet... Ze hebben geen smart TV maar kijken Netflix, prime enz via ziggo next box. Maar die doet geen hbo...
Mocht het op een gegeven moment wel beschikbaar zijn in de store dan is nog de vraag of HBO max werkt op je Philips tv toestel.
Philips/TP-vision kennende ben je weer afhankelijk van de soft/firmware update om het weer werkend te krijgen, dan ben je aantal weken laat staan enkele maanden verder.
Ik weet het. Maar zonder garantie van NL ondertitels (misschien komen ze pas over een jaar, misschien wel nooit) wacht ik nog lekker even af. Sowieso kan ik eerst nog 3 weken wachten.W1ck1e schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:02:
volgende maand is de 50% aanbieding afgelopen, ik zou niet te lang wachten
Geabonneerd, maar ik krijg op de tv de melding dat er voor dit land geen provider is. Wanneer ik het op mijn mobiel doe, krijg ik na het inloggen de optie om een abonnement af te sluiten, mijn abonnement te herstellen of een optie waar ik op moet klikken als ik al een abonnement heb. Zodra ik die laatste aanklik, moet ik aangeven welke internetprovider ik heb. Ik zit even kort in Zweden voor mijn werk, maar heb wel een Nederlandse vpn wat met de andere streamingdiensten wel werkt.
Iemand een idee? Gaat om een CX en een iPhone 11.
De Xbox app is prut. Constant hele slechte videokwaliteit met The Fringe dat dan weer teug springt naar een acceptabel niveau om vervolgens weer terug te springen op kwaliteit lager dan een VHS tape. En je kan ook de ondertitels niet aanpassen in uiterlijk of grootte terwijl dat op de Android app wel kan. Wat een bagger kwaliteit van een app zeg.
HBO Max kampt met 'opstartproblemen' op eerste dag in Nederlandzwelgje2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:08:
[...]
Ik weet het. Maar zonder garantie van NL ondertitels (misschien komen ze pas over een jaar, misschien wel nooit) wacht ik nog lekker even af. Sowieso kan ik eerst nog 3 weken wachten.
https://www.rtlnieuws.nl/...ng-fout-provider-betaling
HBO Max meldt bij RTL dat de missende ondertitels de komende dagen / weken nog worden gefixed.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Het was niet makkelijk, heb veel moeite ervoor moeten doen, serieus in bochten moeten wringen, maar het is me als Vlaming gelukt een abonnement te nemen!

K.W.
Aanvankelijk was ik heel enthousiast over HBO Max, maar nu het er eenmaal is ben ik teleurgesteld. HD-kwaliteit over het algemeen, waar dolby vision staat gaat het (vooralsnog) om standaard 4K, ontbrekende ondertitels, deels Engels aanbod voor kinderen en om eerlijk te zijn is veel van HBO’s trots toch al (sterk) verouderd… ik houd het nog even om te zien of het verbeterd en enkele dingen te bekijken, maar als dit niet snel verbeterd dan wordt het geannuleerd…
Wat houdt lifetime nou eigenlijk in? Zal vast niet levenslang zijn, maar betrekking hebben op de service/abonnement wat ze nog wel een keer zodanig aanpassen (of een nieuwe variant introduceren met betere kwaliteit) dat je toch (min of meer) wordt gedwongen om de volle mep te betalen…
Wat houdt lifetime nou eigenlijk in? Zal vast niet levenslang zijn, maar betrekking hebben op de service/abonnement wat ze nog wel een keer zodanig aanpassen (of een nieuwe variant introduceren met betere kwaliteit) dat je toch (min of meer) wordt gedwongen om de volle mep te betalen…
[ Voor 4% gewijzigd door Timx2 op 08-03-2022 22:33 ]
Ja, ik moet het nog maar zien. Die 50% korting is waarschijnlijk ook omdat ze zelf ook wel doorhebben dat ze nu een half product leveren met allerlei problemen. Dan zijn de mensen wat coulanter.Yorinn schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:15:
[...]
HBO Max kampt met 'opstartproblemen' op eerste dag in Nederland
https://www.rtlnieuws.nl/...ng-fout-provider-betaling
HBO Max meldt bij RTL dat de missende ondertitels de komende dagen / weken nog worden gefixed.
Shameless is verder naar mijn weten ook nooit in Nederland uitgezonden en daar moe(s)ten nog van elf seizoenen ondertitels gemaakt worden. Ik moet nog maar zien of die al gereed zijn.
Ik kan hbo max app niet installeren op mn telefoon. Dan staat er niet beschikbaar in jouw land in google app store?
Hoe krijg ik dat gefixed?
Ik heb het even opgezocht omdat ik zelf benieuwd was. Zolang je abonnement loopt, dan hou je die 50%, maar bij wat voor wijziging dan ook, ben je het kwijt.Timx2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:20:
Aanvankelijk was ik heel enthousiast over HBO Max, maar nu het er eenmaal is ben ik teleurgesteld. HD-kwaliteit over het algemeen, waar dolby vision staat gaat het om standaard 4K, ontbrekende ondertitels, deels Engels aanbod voor kinderen en om eerlijk te zijn is veel van HBO’s trots toch al (sterk) verouderd… ik houd het nog even om te kijken of het verbeterd en enkele dingen te bekijken, maar als dit niet snel verbeterd dan wordt het geannuleerd…
Wat houdt lifetime nou eigenlijk in? Zal vast niet levenslang zijn, maar betrekking hebben op de service/abonnement wat ze vast nog wel een keer zodanig aanpassen (of een nieuwe variant introduceren met betere kwaliteit) dat je toch (min of meer) gedwongen wordt om de volle mep te betalen…
Ofwel, abonnement op pauze, stop of een keer niet kunnen afschrijven.
Staat op de site van HBO max. Dat is wel echt matig, maar snap het dan ook weer wel. Want als dat niet zo was geweest, had ik het direct aangezet.
Ik kreeg dat ook te zien als ik via de website door werd gelinkt. Als ik in de play store zoek op HBO max kon ik hem zonder problemen downloaden. Wellicht is dat voor jou ook de oplossing?Fordius schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:24:
Ik kan hbo max app niet installeren op mn telefoon. Dan staat er niet beschikbaar in jouw land in google app store?
To dare is to do
Hier nog steeds wachtende tot de app aangeeft dat we een abbo hebben 
Edit: it works, we hebben temporary acces
Edit: it works, we hebben temporary acces
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2022 22:34 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jah kan hem in google app store helemaal niet vinden als ik zelf zoek. Heb een Oneplus 8 pro, maar neem aan dat ik gewoon met die android het app wel moet kunnen downloaden / vinden toch? Vage gedoe allemaal.Slaapje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:27:
[...]
Ik kreeg dat ook te zien als ik via de website door werd gelinkt. Als ik in de play store zoek op HBO max kon ik hem zonder problemen downloaden. Wellicht is dat voor jou ook de oplossing?
Vraag me ook af tot hoelang dat levenslang 50 korting gaat aanhouden lol
V.w.b. dat Dolby Vision. Ik heb een ouder type Oled 4k TV die enkel HDR10 ondersteuning heeft en ik gebruik een Shield TV Pro om niet tegen gehouden te worden door de "domme" kant van die TV. Ik dacht dus dat HDR voor mij een no go was omdat DV niet weergegeven kan worden door mijn toestel.Timx2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:20:
Aanvankelijk was ik heel enthousiast over HBO Max, maar nu het er eenmaal is ben ik teleurgesteld. HD-kwaliteit over het algemeen, waar dolby vision staat gaat het om standaard 4K, ontbrekende ondertitels, deels Engels aanbod voor kinderen en om eerlijk te zijn is veel van HBO’s trots toch al (sterk) verouderd… ik houd het nog even om te kijken of het verbeterd en enkele dingen te bekijken, maar als dit niet snel verbeterd dan wordt het geannuleerd…
Wat houdt lifetime nou eigenlijk in? Zal vast niet levenslang zijn, maar betrekking hebben op de service/abonnement wat ze vast nog wel een keer zodanig aanpassen (of een nieuwe variant introduceren met betere kwaliteit) dat je toch (min of meer) gedwongen wordt om de volle mep te betalen…
Toch maar even een Shield reboot gedaan, omdat Prime Video en HDR dat ook soms nodig heeft. Voor mij was het voldoende om HDR werkend te krijgen met de HBO app. Mogelijk zit jij in een soortgelijke situatie?
V.w.b. die Lifetime korting. 50% korting op een abonnement van bijv. €30,- blijft nog steeds 50% korting, toch? Niet de illusie hebben dat het abonnementsgeld nooit verhoogd gaat worden, dat Lifetime slaat dus enkel op het percentage korting, niet op wat je uiteindelijk gaat betalen voor het abonnement over de jaren heen.
Testing, one, two ...
Zelfs een oude serie als The Big Bang Theory die jarenlang op Netflix en Prime heeft gestaan heeft geen Nederlandse ondertiteling.zwelgje2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:23:
[...]
Ja, ik moet het nog maar zien. Die 50% korting is waarschijnlijk ook omdat ze zelf ook wel doorhebben dat ze nu een half product leveren met allerlei problemen. Dan zijn de mensen wat coulanter.
Shameless is verder naar mijn weten ook nooit in Nederland uitgezonden en daar moe(s)ten nog van elf seizoenen ondertitels gemaakt worden. Ik moet nog maar zien of die al gereed zijn.
En de kwaliteit laat ook te wensen over, je kunt haast de pixels tellen.
Toch wel apart dat ze het zo in de markt zetten. Daar is de prijs dan ook wel naar misschien, maar dat mag het excuus toch niet zijn.
Amazon vraagt voor Prime Video een vergelijkbaar bedrag en daar heb je dan ook de andere Amazon Prime voordelen van.
In de API staan wel Nederlandse ondertitels, maar nog niet bij alle afleveringen.zwelgje2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:52:
Zijn ze dus nog mee bezig, denk ik.
Het zijn alleen geen beste ondertitels, dus verwacht er niet te veel van.
Ik heb philips oled 903 en app werkt kids hadden space jam gekeken.J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:06:
[...]
Mijn Philips android oled tv ook niet mogelijk om HBO max te installeren, Playstore geeft geen mogelijkheid.
Mocht het op een gegeven moment wel beschikbaar zijn in de store dan is nog de vraag of HBO max werkt op je Philips tv toestel.
Philips/TP-vision kennende ben je weer afhankelijk van de soft/firmware update om het weer werkend te krijgen, dan ben je aantal weken laat staan enkele maanden verder.
Controleren ze dan je locatie aan de hand van je cc nummer? Want ik heb nergens adresgegevens moeten ingeven. Ik heb het nu vanuit België gedaan met een Portugese vpn en cc, maar voor m’n ouders zal het een probleem zijn dat je dan geen NL ondertitels kan kiezen (ik kan nu enkel Engels en Portugees). Dus met een NL vpn en niet-NL cc zal het niet werken dan neem ik aan?Joehoe900 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:01:
[...]
Gaat niet lukken. Je hebt Nederlands adres creditcard nodig.
Dat Shameless (us) er überhaupt op staat verbaasd mij wel, dat is een serie van Showtime natuurlijk.
Wel een dikke aanrader overigens voor iedereen die het niet gezien heeft.
Enige wat ontbreekt als je nu gaat bingen is dat je echt mee groeit in leeftijd met de personages.
Enige wat ontbreekt als je nu gaat bingen is dat je echt mee groeit in leeftijd met de personages.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Lukt het vanuit de browser ook niet? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hbo.hbonowFordius schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:31:
[...]
Jah kan hem in google app store helemaal niet vinden als ik zelf zoek. Heb een Oneplus 8 pro, maar neem aan dat ik gewoon met die android het app wel moet kunnen downloaden / vinden toch? Vage gedoe allemaal.
Vraag me ook af tot hoelang dat levenslang 50 korting gaat aanhouden lol
Als je daar bent ingelogd kun je vanuit de browser de app op het gewenste apparaat laten installeren.
LG CX, en je zit in Zweden? Kijk even bij de instellingen van de tv, welk land daar ingesteld is. Je kunt op twee plaatsen land instellen, een keer voor fysieke lokatie en een keer voor services oid. Die moesten hij mij allebei op Nederland, anders werkte het niet, zelfde melding mbt provider (had ze op UK staan).Orangelights23 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:12:
Geabonneerd, maar ik krijg op de tv de melding dat er voor dit land geen provider is. Wanneer ik het op mijn mobiel doe, krijg ik na het inloggen de optie om een abonnement af te sluiten, mijn abonnement te herstellen of een optie waar ik op moet klikken als ik al een abonnement heb. Zodra ik die laatste aanklik, moet ik aangeven welke internetprovider ik heb. Ik zit even kort in Zweden voor mijn werk, maar heb wel een Nederlandse vpn wat met de andere streamingdiensten wel werkt.
Nomen nescio
Jah ik zag nu wat het probleem is, blijkbaar stond mn google store op land waar ik laatste keer op vakantie was , waardoor de lage valuta dingen goedkoper waren lol. Met mn andere google account ingelogd die nog wel op nl stond en was het gelukt. Dus domme fout lag bij mezelf.TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:47:
[...]
Lukt het vanuit de browser ook niet? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hbo.hbonow
Als je daar bent ingelogd kun je vanuit de browser de app op het gewenste apparaat laten installeren.
Iedereen bedankt.
Ja, ik had het ook pas verwacht op de SkyShowtime streamingdienst. Maar de producent van Shameless blijkt dus Warner Bros te zijn en Warner is weer eigenaar van HBO.Donstil schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:45:
Dat Shameless (us) er überhaupt op staat verbaasd mij wel, dat is een serie van Showtime natuurlijk.
Met een Belgische cc?KoensSocialL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:15:
Het was niet makkelijk, heb veel moeite ervoor moeten doen, serieus in bochten moeten wringen, maar het is me als Vlaming gelukt een abonnement te nemen!
Ah zo, dat verklaard het dan wel iddzwelgje2000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:55:
[...]
Ja, ik had het ook pas verwacht op de SkyShowtime streamingdienst. Maar de producent van Shameless blijkt dus Warner Bros te zijn en Warner is weer eigenaar van HBO.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zie veel reacties over te weinig content in 4k en slecht beeldkwaliteit op 1080p, heb zelf nog geen abo afgesloten. Maar van de 4k content die er is, zoals Dune of Matrix Resurrections, hoe is daar de beeldkwaliteit van?
Naar mijn idee zijn het upscales vanaf 1080p. Wat sharpening en extra ruis toegevoegd. Met nog een HDR / Dolby Vision laag erbovenop door de SDR versie te remappen naar HDR. Ik weet niet hoe het met de blu-ray versies zit, maar ik zou zwaar teleurgesteld zijn als het er zo uit zou zien.Pharminepulse schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:59:
Ik zie veel reacties over te weinig content in 4k en slecht beeldkwaliteit op 1080p, heb zelf nog geen abo afgesloten. Maar van de 4k content die er is, zoals Dune of Matrix Resurrections, hoe is daar de beeldkwaliteit van?
Chaos -> Nature -> Order -> Human -> Law -> Deorder
Anoniem: 306567
Bij mij is dolby vision ook gewoon echt dolby vision. Dus wellicht ligt het aan het apparaat waar je de app op geïnstalleerd hebt staan? Ik heb een shield en hier werkt het prima. De HD streams zijn bij mij van erg hoge kwaliteit. Beter dan bij Netflix, dat vind ik toch echt wel de slechtste streams.Timx2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:20:
Aanvankelijk was ik heel enthousiast over HBO Max, maar nu het er eenmaal is ben ik teleurgesteld. HD-kwaliteit over het algemeen, waar dolby vision staat gaat het (vooralsnog) om standaard 4K, ontbrekende ondertitels, deels Engels aanbod voor kinderen en om eerlijk te zijn is veel van HBO’s trots toch al (sterk) verouderd… ik houd het nog even om te zien of het verbeterd en enkele dingen te bekijken, maar als dit niet snel verbeterd dan wordt het geannuleerd…
Ontbrekende ondertitels wordt in de komende dagen/weken aangepast.
Dune heeft als film al heel veel film grain, is ook wel een beetje het trademark van villeneuve. De film is digitaal geschoten maar overgezet naar 35mm en daarna terug naar digital:deorder schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:26:
[...]
Naar mijn idee zijn het upscales vanaf 1080p. Wat sharpening en extra ruis toegevoegd. Met nog een HDR / Dolby Vision laag erbovenop door de SDR versie te remappen naar HDR. Ik weet niet hoe het met de blu-ray versies zit, maar ik zou zwaar teleurgesteld zijn als het er zo uit zou zien.
The movie was shot digital (on the ARRI ALEXA LF and Mini LF), then was transferred to 35mm film, and then was scanned back to digital. All that to create the most accurate emulation possible, reducing the digital sharpness, and elevating softness
Heeft dus niks met de stream kwaliteit te maken, dit is hoe de film moet zijn.
Dankje - op mijn samsung tablet HBO app blijft casten gebrekkig: geen pauzeknop of keuze ondertiteling. Op de telefoon S52 gaat het stukken beter. Beetje behelpen, maar het is te doen.W1ck1e schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:50:
[...]
Mijn neus doet het wel:
plaatje uit de browser, maar ik heb het ook op mijn chromecast 3de generatie (2018).[Afbeelding]
Ik ga het even voor mijn geruststelling vergelijken met een bluray, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.Anoniem: 306567 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:34:
[...]
Dune heeft als film al heel veel film grain, is ook wel een beetje het trademark van villeneuve. De film is digitaal geschoten maar overgezet naar 35mm en daarna terug naar digital:
The movie was shot digital (on the ARRI ALEXA LF and Mini LF), then was transferred to 35mm film, and then was scanned back to digital. All that to create the most accurate emulation possible, reducing the digital sharpness, and elevating softness
"transferred to 35mm film, and then was scanned back to digital", ja dat doet het hem wel idd
[ Voor 6% gewijzigd door deorder op 08-03-2022 23:37 ]
Ik van alles een beetje snel bekeken op HBO MAX, de beeldkwailteit is niet helemaal top maar voor 3,99 euro kan ik er prima mee leven.
Als ik het met Netflix vergelijk is die veel te duur.
Als ik het met Netflix vergelijk is die veel te duur.
Kunnen jullie allemaal geen Engels ofzo of waarom zijn die ondertitels zo'n heet hangijzer?Flitskikker schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:40:
[...]
In de API staan wel Nederlandse ondertitels, maar nog niet bij alle afleveringen.
Zijn ze dus nog mee bezig, denk ik.
Het zijn alleen geen beste ondertitels, dus verwacht er niet te veel van.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zelfde toestel ook een Philips 903 maar geen HBO max uit de store te downloaden kan nog via APK doen of andere omwegen of via mobiel streamen naar tv maar die weg wil ik niet.Noresponse schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:40:
[...]
Ik heb philips oled 903 en app werkt kids hadden space jam gekeken.
Het toestel heeft de laatste soft/firmware er op zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door J.E. Weinor op 08-03-2022 23:58 ]
Reden dat ik soms ondertiteling aanzet: Kan het geluid wat zachter... en nee ik heb geen slechte orenCyBeR schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:57:
[...]
Kunnen jullie allemaal geen Engels ofzo of waarom zijn die ondertitels zo'n heet hangijzer?Nochtans heeft HBO Max volgens mij weinig niet-Engelse content toch?
Big BANG geluid HBOMAX op mijn receiver via APPLE tv klinkt trouwens wat hol.... op netflix ook via Apple TV daar geen last van.
[ Voor 17% gewijzigd door Peter711 op 09-03-2022 00:04 ]
Het gaat er niet om of je Engels kunt het is wel prettig met Nederlandse ondertitel ook niet iedereen kent Engels als verstaanbare taal.CyBeR schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:57:
[...]
Kunnen jullie allemaal geen Engels ofzo of waarom zijn die ondertitels zo'n heet hangijzer?Nochtans heeft HBO Max volgens mij weinig niet-Engelse content toch?
Enige wat ik echt mis is de trailers van series en films.
Verder vind ik de kwaliteit zeer goed, in tegenstelling wat andere mensen hier aangeven. Ik vind zelf de stream van Netflix van zeer lage kwaliteit, helemaal als je hdr op netflix kijkt dan brandt de ondertiteling nog net niet in je tv. Die is zo slecht afgesteld, met een fald tv zorgt dat voor enorm veel blooming.
Bij hbo heb je daar geen last van. Daarnaast kan je de ondertiteling ook gewoon in de app aanpassen i.p.v. Dat je in je account moet gaan rommelen. 1080p streams zijn van hoge kwaliteit, maar de 4K streams zien er ook goed verzorgd uit. Een dolby vision stream zit op gemiddeld 32 Mbps. Dat is momenteel de hoogste in de markt. Waar Netflix veel lager zit, tuurlijk maakt het uit welke codec je gebruikt, maar dit ligt de kwaliteit ligt best hoog.
Verder vind ik de kwaliteit zeer goed, in tegenstelling wat andere mensen hier aangeven. Ik vind zelf de stream van Netflix van zeer lage kwaliteit, helemaal als je hdr op netflix kijkt dan brandt de ondertiteling nog net niet in je tv. Die is zo slecht afgesteld, met een fald tv zorgt dat voor enorm veel blooming.
Bij hbo heb je daar geen last van. Daarnaast kan je de ondertiteling ook gewoon in de app aanpassen i.p.v. Dat je in je account moet gaan rommelen. 1080p streams zijn van hoge kwaliteit, maar de 4K streams zien er ook goed verzorgd uit. Een dolby vision stream zit op gemiddeld 32 Mbps. Dat is momenteel de hoogste in de markt. Waar Netflix veel lager zit, tuurlijk maakt het uit welke codec je gebruikt, maar dit ligt de kwaliteit ligt best hoog.
[quote]Anoniem: 306567 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:03:
Dat kan je via de PC Netflix App corrigeren door ander lettertype in te stellen.
https://help.netflix.com/en/node/100267
font : block
shadow : drop shadow
Dat kan je via de PC Netflix App corrigeren door ander lettertype in te stellen.
https://help.netflix.com/en/node/100267
font : block
shadow : drop shadow
[ Voor 6% gewijzigd door Peter711 op 09-03-2022 00:14 ]
Klopt, je moet dan in je account instellingen gaan rommelen. Wat al heel vreemd is, waarom niet gewoon in de app. Maar verder blijft het een drama met de ondertiteling i.c.m. Hdr bij Netflix.Peter711 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:06:
[quote]Anoniem: 306567 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:03:
Maar dan gaat 't dus wel om of je Engels kunt,J.E. Weinor schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:01:
[...]
Het gaat er niet om of je Engels kunt het is wel prettig met Nederlandse ondertitel ook niet iedereen kent Engels als verstaanbare taal.
Snap ik, dat doe ik ook soms. Zeker als 't een serie is met betrekkelijk zacht stemgeluid tov de sfx, of als ik zit te eten of watdanook. Maar dan zet ik de engelse subs aan zodat 't klopt met wat ze zeggen.Peter711 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:00:
[...]
Reden dat ik soms ondertiteling aanzet: Kan het geluid wat zachter... en nee ik heb geen slechte oren
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gemiddeld 32 Mbps is denk ik een beetje optimistisch, gaat denk ik eerder om pieken:Anoniem: 306567 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:03:
…
1080p streams zijn van hoge kwaliteit, maar de 4K streams zien er ook goed verzorgd uit. Een dolby vision stream zit op gemiddeld 32 Mbps. Dat is momenteel de hoogste in de markt.
…
https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=16467166334K streaming on HBO Max in Europe comes in at 16-22 Mbps (HEVC) for average video bitrate, with peaks exceeding 30 Mbps, according to FlatpanelsHD's sample tests. Dolby Atmos is available for some titles.
https://www.reddit.com/r/...4_4k_hdr_bitrate_details/
3 series bekeken. Sopranos was klein beetje slikken qua beeldkwaliteit, maar logisch voor een serie uit 1999. Toch best te doen nog. Succession, redelijk jong (2018) was al beter, niet top maar gewoon ok. En een recente serie, The Flight Attendant en daarvan was de kwaliteit gewoon prima in orde.
Ook The Suicide Squad (4K HDR) gekeken. Niet helemaal overtuigd nog, heb beter gezien in 4K HDR. Maar kan net zo goed aan de film zelf liggen ipv aan HBO.
Het komt wel goed. Oude titels zijn een stuk minder, maar dat lijkt me gewoon logisch. Gelukkig zag een recente serie er gewoon prima uit, dat vind ik het belangrijkste.
Maar echt, wat een hoop content voor die 4 euro. Ongooflijk.
Ook The Suicide Squad (4K HDR) gekeken. Niet helemaal overtuigd nog, heb beter gezien in 4K HDR. Maar kan net zo goed aan de film zelf liggen ipv aan HBO.
Het komt wel goed. Oude titels zijn een stuk minder, maar dat lijkt me gewoon logisch. Gelukkig zag een recente serie er gewoon prima uit, dat vind ik het belangrijkste.
OZ voor diegene die die show nog niet hebben gezien, aanraderDutchOwnage schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:18:
3 series bekeken. Sopranos was klein beetje slikken qua beeldkwaliteit, maar logisch voor een serie uit 1999. Toch best te doen nog. Succession, redelijk jong (2018) was al beter, niet top maar gewoon ok. En een recente serie, The Flight Attendant en daarvan was de kwaliteit gewoon prima in orde.
staat Babylon 5 erop? las dat ie in HD op hbo max US staat (voor het eerst, en in 4:3 goeie aspect ratio)
Helaas nietpeschinl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:59:
staat Babylon 5 erop? las dat ie in HD op hbo max US staat (voor het eerst, en in 4:3 goeie aspect ratio)
OK dus eeeh..... ik heb die meuk van "geen abonnement" e.d. bij mezelf gefixt.... Zag een random comment onder een hbomaxnl tweet staan.... "ga naar een hbomax.com/subscribe/authorizing/ url uit je browser history en laad die"... en verrek ik doe dat, ideal betaling is bevestigd en het abonnement staat nu in mn account....
Dus iig mensen die met browser hebben besteld en die issue hebben.. mogelijk dat proberen? Ik had 2 urls met "auth"erin, en de 2e zorgde dat het werkte...... Nu net zelfs 2 "welkom bij HBO Max" (1 met de voorwaarden) emails binnen gekregen.
Of ze hadden het natuurlijk zelf al gefixt, maar betwijfel dat (kreeg de welkommails vrijwel direct na mn 'fix').
Dus iig mensen die met browser hebben besteld en die issue hebben.. mogelijk dat proberen? Ik had 2 urls met "auth"erin, en de 2e zorgde dat het werkte...... Nu net zelfs 2 "welkom bij HBO Max" (1 met de voorwaarden) emails binnen gekregen.
Of ze hadden het natuurlijk zelf al gefixt, maar betwijfel dat (kreeg de welkommails vrijwel direct na mn 'fix').
[ Voor 19% gewijzigd door iekue op 09-03-2022 01:55 ]
Die kan ik dus niet vinden...CryptoNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:32:
[...]
OZ voor diegene die die show nog niet hebben gezien, aanrader![]()
Ye ze zeggen op twitter dat de OZ rechten nog bij een andere partij liggen in Nederland op dit moment.... Geen idee waar tho......
Heb de Bluray en HBO Max versie naast elkaar afgespeeld. Dolby Vision is net iets beter in de Bluray dump, maar het maakt niet veel verschil (kan aan de TV instellingen liggen). De kwaliteit van Dune in HBO Max is gewoon goed. Film grain is idd. niet zo een issue in Dune (in tegenstelling tot andere films) en geeft juist het analoge gevoel.Anoniem: 306567 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:34:
[...]
Dune heeft als film al heel veel film grain, is ook wel een beetje het trademark van villeneuve. De film is digitaal geschoten maar overgezet naar 35mm en daarna terug naar digital:
Ik ga nog een paar films vergelijken.
Tot nu toe nog geen serie gevonden die 4k en/of HDR afspeelt.
[ Voor 3% gewijzigd door deorder op 09-03-2022 02:44 ]
Gisteren om 20:30 besteld, 5 minuten later kon ik al beginnen..flexje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:50:
Ik vind dit echt heel slecht. Heb nog steeds mijn abo niet actief… en ook geeneens een reactie op mijn klachtenformulier.
Bleek uiteindelijk een issue bij HBO zelf te zijn, inmiddels werkt het!Bra-Jo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:48:
[...]
LG CX, en je zit in Zweden? Kijk even bij de instellingen van de tv, welk land daar ingesteld is. Je kunt op twee plaatsen land instellen, een keer voor fysieke lokatie en een keer voor services oid. Die moesten hij mij allebei op Nederland, anders werkte het niet, zelfde melding mbt provider (had ze op UK staan).
Dat zou wel heel slecht zijn. Bij een ideal betaling wordt de klant vanuit ideal teruggestuurd naar de website met een betaal "kenmerk" in de URL dat de shop evt kan gebruiken om de betaling te verifiëren bij de bank, maar is er ook communicatie vanuit de bank naar de shop (of dat de shop onderwater de bank kan "pollen" voor de status). Lijkt dus dat daar wat mis gaat.iekue schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 01:27:
OK dus eeeh..... ik heb die meuk van "geen abonnement" e.d. bij mezelf gefixt.... Zag een random comment onder een hbomaxnl tweet staan.... "ga naar een hbomax.com/subscribe/authorizing/ url uit je browser history en laad die"... en verrek ik doe dat, ideal betaling is bevestigd en het abonnement staat nu in mn account....
Komt overigens ook vaker voor dat zo'n terugkoppeling via de klant niet goed gaat. Zelf ook eens een keer gehad. Bestellen op telefoon, en met terugkeren uit de app van de bank kreeg ik melding van "wil je URL openen in <shop app> of browser". Die melding per ongeluk weggeklikt waardoor de betaling niet rechtstreeks verwerkt werd / bekend was bij de shop. Maar een half uurtje later was dat weer recht getrokken. Dat HBO dat niet op orde heeft is dus wel kwalijk. En blijkbaar maken ze dan ook geen gebruik van een payment provider? (Zoals bv Stripe of Mollie of Multisafepay)
Mag hopen dat ze nog een beetje cloud opschaalproblemen ondervinden. Wij hadden gisteren eerst Ted Lasso gekeken op Apple TV en switchte daarna naar HBO voor een aflevering Chernobyl. Man man man, dat voelde aan alsof we een VHS tape keken, heb het ook gewoon afgezet en ben weer terug gegaan naar Apple.
Maar ik wacht het even af, kan me voorstellen dat half NL zat te streamen
Viaplay heeft het imdb cijfer erbij staan. Vind ik ook wel heel relaxed. Helemaal als er geen trailers zijn.Anoniem: 306567 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:03:
Maar de content van HBO is wel echt super. Er staat zoveel pure kwaliteit op dat ik niet weet waar ik moet beginnen.
Mijn aanrader voor iedereen is met stip Euphoria. Zoals ik vaak kippenvel van Claire Danes kreeg in Homeland heb ik dat hier met Zendaya. Wat kan dat meidje acteren zeg
Maar iemand had het hier over Oz…. Ben ik scheel of staat die er gewoon niet op?
Edit, lees nu de post van @iekue . Blijkbaar ligt Oz nu bij hulu en prime maar op die laatste krijg ik hem in elk geval niet te vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 09-03-2022 08:08 ]
Had ik ook. Maar als je het een paar minuten geeft springt ie gewoon naar hogere kwaliteit. Net als dat Disney dat heeft.Katseviool schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:03:
Mag hopen dat ze nog een beetje cloud opschaalproblemen ondervinden. Wij hadden gisteren eerst Ted Lasso gekeken op Apple TV en switchte daarna naar HBO voor een aflevering Chernobyl. Man man man, dat voelde aan alsof we een VHS tape keken, heb het ook gewoon afgezet en ben weer terug gegaan naar Apple.
Zonder abbo zie ik in de app geen trailers, Zie je ingelogd wel trailers?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nope, dat mis ik ookMars18 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:11:
Zonder abbo zie ik in de app geen trailers, Zie je ingelogd wel trailers?
Voor de OZ opmerkingen hierboven.
The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.
Rechten liggen bij Paramount dus.
The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Paar minuten? Ik schat eerder een seconde of 5, hier dan. Overigens denk ik niet dat HBO qua beeldkwaliteit het niveau van AppleTV+ gaat aantikken, in ieder geval niet voor de series die al een tijdje meedraaien. Mijn hoop is wat dat betreft meer gericht op toekomstige nieuwe releases, en met hoop bedoel ik dat we naast recente films ook de series in 4K zullen gaan zien.Kenny_026 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:05:
[...]
Had ik ook. Maar als je het een paar minuten geeft springt ie gewoon naar hogere kwaliteit. Net als dat Disney dat heeft.
Iemand bekend met dit probleem voor ondertiteling. Wanneer ik via Chromecast van telefoon naar tv stream zit er achter de ondertitel een groot zwart blok. Wanneer ik de instellingen wijzig op mijn telefoon zodat deze weg zijn dan gaan ze op mijn telefoon weg. Maar wanneer ik cast naar mijn tv is het zwarte blok er weer.
Kortgezegd wijzigen op mijn telefoon lijken niet doorgevoerd te worden naar mijn tv. Iemand hiermee bekend en eventueel een oplossing?
Kortgezegd wijzigen op mijn telefoon lijken niet doorgevoerd te worden naar mijn tv. Iemand hiermee bekend en eventueel een oplossing?
Bij mij ook een paar seconden. Weet niet waarom ik minuten zei 😊DutchOwnage schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:26:
[...]
Paar minuten? Ik schat eerder een seconde of 5, hier dan. Overigens denk ik niet dat HBO qua beeldkwaliteit het niveau van AppleTV+ gaat aantikken, in ieder geval niet voor de series die al een tijdje meedraaien. Mijn hoop is wat dat betreft meer gericht op toekomstige nieuwe releases, en met hoop bedoel ik dat we naast recente films ook de series in 4K zullen gaan zien.
Idem, ik heb altijd Engelse ondertiteling aan, zodat geluid zachter kan maar wel overeenkomt. Las hierboven dan wel dat ook de Engelse soms niet kloppen met wat gezegd wordt. Dat zou spijtig zijn.CyBeR schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 00:11:
[...]
Snap ik, dat doe ik ook soms. Zeker als 't een serie is met betrekkelijk zacht stemgeluid tov de sfx, of als ik zit te eten of watdanook. Maar dan zet ik de engelse subs aan zodat 't klopt met wat ze zeggen.
De settings van transparency lijken verkeerd om. 100% transparant geeft geen transparency maar 0% juist volledig. Tenminste op beide samsungs bij mij thuis. Zou je kunnen proberen…ghighoegha schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:28:
Iemand bekend met dit probleem voor ondertiteling. Wanneer ik via Chromecast van telefoon naar tv stream zit er achter de ondertitel een groot zwart blok. Wanneer ik de instellingen wijzig op mijn telefoon zodat deze weg zijn dan gaan ze op mijn telefoon weg. Maar wanneer ik cast naar mijn tv is het zwarte blok er weer.
Ik heb gisteren eens rondgekeken in de app, zonder abbo blijkbaar al mogelijk.
Kon maar weinig content in 4k vinden, schrok ervan zo weinig..
Veranderd dit nog in de app als je het duurdere abbo afneemt?
Nee, wat je daar ziet is wat er maximaal aangeboden wordt. Bij het goedkope abonnement is er niks in 4k.PepieNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:48:
Ik heb gisteren eens rondgekeken in de app, zonder abbo blijkbaar al mogelijk.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Heel zonde. Misschien op termijn dat die rechten verkocht kunnen worden aan HBO. Aan de andere kant vraag ik mij af of ze nog geld willen stoppen in een oude serie.Dark_Angelus schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:13:
Voor de OZ opmerkingen hierboven.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC