Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:54
PepieNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:48:
Ik heb gisteren eens rondgekeken in de app, zonder abbo blijkbaar al mogelijk.
Kon maar weinig content in 4k vinden, schrok ervan zo weinig..
Veranderd dit nog in de app als je het duurdere abbo afneemt?
Het mag overigens wel gezegd worden dat HBO een dikke pluim verdient door hun aanbod ook zichtbaar te maken voor mensen die geen abonnee zijn. Ik heb al vaak genoeg gezien dat andere streaming diensten hier een beetje schimmig over doen.

Ik ben nu over de helft met Peacemaker. Over de kwaliteit heb ik op de eerste paar seconden per aflevering na niets te klagen, maar mijn tv is inmiddels wat gedateerd biedt voor zover ik weet helemaal geen 4K ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
ErikT738 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:02:
[...]

Het mag overigens wel gezegd worden dat HBO een dikke pluim verdient door hun aanbod ook zichtbaar te maken voor mensen die geen abonnee zijn. Ik heb al vaak genoeg gezien dat andere streaming diensten hier een beetje schimmig over doen.

Ik ben nu over de helft met Peacemaker. Over de kwaliteit heb ik op de eerste paar seconden per aflevering na niets te klagen, maar mijn tv is inmiddels wat gedateerd biedt voor zover ik weet helemaal geen 4K ondersteuning.
Die eerste paar seconden valt op bij veel series vind ik. Klik maar een willekeurige serie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-05 11:04
Toch wel ironisch dat in de reclameblokken van bijvoorbeeld Veronica, reclame voorbij komt voor concurrent HBO Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:59
JP_Frost schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:00:
[...]

Heel zonde. Misschien op termijn dat die rechten verkocht kunnen worden aan HBO. Aan de andere kant vraag ik mij af of ze nog geld willen stoppen in een oude serie.
Zou paramount het wel willen verkopen ze hebben een eigen streamingdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seapher
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 16:16
ghighoegha schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:28:
Iemand bekend met dit probleem voor ondertiteling. Wanneer ik via Chromecast van telefoon naar tv stream zit er achter de ondertitel een groot zwart blok. Wanneer ik de instellingen wijzig op mijn telefoon zodat deze weg zijn dan gaan ze op mijn telefoon weg. Maar wanneer ik cast naar mijn tv is het zwarte blok er weer.

Kortgezegd wijzigen op mijn telefoon lijken niet doorgevoerd te worden naar mijn tv. Iemand hiermee bekend en eventueel een oplossing?
Meerdere mensen (incl. mijzelf) hebben in deze thread melding gemaakt van de niet aanpasbare ondertiteling bij HBO Max op een chromecast (ultra). Alléén de chromecast met google tv (die met de afstandsbediening) zijn de zwarte balken weg te halen, maar voor de rest is het wachten op een update die de algemene ondertiteling instelling van je telefoon/tablet overneemt. In andere landen hebben ze al ruim een half jaar geleden ook melding gemaakt van dit probleem, maar dit is blijkbaar nog niet opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:55
Kenny_026 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:32:
[...]

De settings van transparency lijken verkeerd om. 100% transparant geeft geen transparency maar 0% juist volledig. Tenminste op beide samsungs bij mij thuis. Zou je kunnen proberen…
Dat is een verkeerde vertaling volgens mij. In de Engelse settings staat Opacity en dan klopt het wel weer met de bijbehorende waardes.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-05 16:58
Bij ons thuis is er al 1 reden waarom HBO Max nu al geslaagd is: Peacemaker _O-

Je moet er van houden, maar het karakter was al tof in Suicide Squad. De actie afgewisseld met humor is leuk om te kijken.

Verder wisten we gisteren niet waar te beginnen. Nu nog hopen dat het daadwerkelijk klopt dat grote bioscoopreleases na 45 dagen in HBO Max verschijnen, dan kunnen we over een aantal wekent ook The Batman thuis kijken.

[ Voor 34% gewijzigd door Maikel64 op 09-03-2022 09:30 ]

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:50

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

In de lijst met films vallen wel wat zaken op. Zo zijn reeksen niet compleet. Zomaar een greep:

- van Superman en Austin Powers ontbreekt de eerste film in de reeks (alles vanaf het tweede deel staan er wel op)

- Mad Max II en Mad Max Beyond Thunderdome ontbreken (deel I en Fury Road staan er wel op)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Gisteren laat een VPN naar Amerika aangezet en die bibliotheek is echt niet normaal. Gigantisch aanbod en gelukkig ook veel oude films en series. TCM staat daar tussen en die bieden echt mooie films aan. Hopelijk komt TCM ook snel naar HBO NL, dan kan iedereen daarvan genieten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:24
Seapher schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:19:
[...]

Meerdere mensen (incl. mijzelf) hebben in deze thread melding gemaakt van de niet aanpasbare ondertiteling bij HBO Max op een chromecast (ultra). Alléén de chromecast met google tv (die met de afstandsbediening) zijn de zwarte balken weg te halen, maar voor de rest is het wachten op een update die de algemene ondertiteling instelling van je telefoon/tablet overneemt. In andere landen hebben ze al ruim een half jaar geleden ook melding gemaakt van dit probleem, maar dit is blijkbaar nog niet opgelost.
Op de "chromecast met google tv" kan je in tegenstelling tot de andere chromecasts apps installeren. En de hbomax app heb je dan nodig om de instelling van de ondertiteling te wijzigen. Voor de andere chromecasts moet dat dus op het device dat cast naar de chromecast. In het geval van een tablet of telefoon dus weer de hbomax app, Dat is dan een betere plek dan de "algemene ondertiteling instelling van je telefoon/tablet". (tenminste daar zou ik het verwachten en willen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-05 15:20
CyBeR schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:57:
[...]

Kunnen jullie allemaal geen Engels ofzo of waarom zijn die ondertitels zo'n heet hangijzer? :P Nochtans heeft HBO Max volgens mij weinig niet-Engelse content toch?
2 redenen:

- vaak versta ik gewoon de dialoog niet vanwege slecht afgemonteerd geluid. Het ligt niet aan mijn Engels->NL translation skills, maar het feit dat ik het gewoon niet versta.
- Mijn moeder wilt er ook naar kijken, en die is grotendeels doof. (100% aan 1 oor, 80% aan ander oor) Een gehoorapparaat helpt wel wat, maar niet bij het volgen van een dialoog op tv. Vandaar de ondertiteling. En zij heeft weinig Engels gesproken in haar leven, dus het Nederlands is het makkelijkste voor haar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik vind het vooruit of achteruit spoelen met te grote sprongen gaan. Soms mis je 10 seconde en dan gaat het in te grote stappen.
Ik heb nog even gecheckt bij Dune en die ‘mindere’ kwaliteit blijkt inderdaad gewoon film grain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
baco101 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:15:
[...]

Zou paramount het wel willen verkopen ze hebben een eigen streamingdienst
Voorlopig is SkyShowtime, met het Paramount aanbod, er alleen nog niet in Nederland.
Gezien die ergens dit jaar hier uit moet komen zal het niet interessant zijn om de rechten voor een jaar(?) te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-05 17:16
Sydney08 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:37:
Gisteren laat een VPN naar Amerika aangezet en die bibliotheek is echt niet normaal. Gigantisch aanbod en gelukkig ook veel oude films en series. TCM staat daar tussen en die bieden echt mooie films aan. Hopelijk komt TCM ook snel naar HBO NL, dan kan iedereen daarvan genieten.
Gisteren heb ik het ook een paar keer geprobeerd om mijn VPN op Amerika te zetten, maar vooralsnog werd deze steeds gedetecteerd. :+ Vandaag maar weer eens een poging wagen.

Heeft iemand trouwens al iets gemerkt van de versnelde FPS?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-04 05:21
Had dit inderdaad ook gezien, maar wat mij opviel is dat er ook heel veel aanbod wordt verwijderd op 31 maart, dit is ook gewoon HBO of Warner materiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:59
Dat scheelt inderdaad behoorlijk. Ga ik zeker gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05
Is Game of Thrones in 4K te kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-05 11:55
vinom schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:12:
Helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 15:11
Eindelijk HBO, geen gedoe meer met blu-ray discs voor The Wire, Sopranos, Band of Brothers, Pacific, Boardwalk Empire... ik heb direct Prime eruit gegooid en ben héél blij met HBOMax.

Had de Succession gedownload (illegaal), maar die kan nu ook weg. Het gemak van een dienst is veel groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
vinom schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:12:
Nee, zelfs niet via US VPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Kenny_026 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:32:
[...]

De settings van transparency lijken verkeerd om. 100% transparant geeft geen transparency maar 0% juist volledig. Tenminste op beide samsungs bij mij thuis. Zou je kunnen proberen…
Precies, d:)b dat viel mij ook al op, gisteravond. Beetje 'doh'...

Maar gisteren lekker naar "Raised by Wolves" gekeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
Heeft TCM groot bibliotheek met zwart wit films? Ik wil graag meer dan Casablanca zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
beezjeh schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:08:
[...]

Had dit inderdaad ook gezien, maar wat mij opviel is dat er ook heel veel aanbod wordt verwijderd op 31 maart, dit is ook gewoon HBO of Warner materiaal!
En Dune is er ook (tijdelijk) afgeweest zo te zien. Stond nu 'returning March 10'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:05
Van de week HBO max maar aanschaffen.
Heb 1 goede reden om dit te doen Loony Tones.

Is alle cartoon networks van vroeger daar ook te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 21:27
Dark_Angelus schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:13:
Voor de OZ opmerkingen hierboven.

The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.

Rechten liggen bij Paramount dus.
Met een VPN (even op Amerika zetten) kan je OZ wel vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:50

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Niet Nederlands gesproken (deze film bestaat ook niet in het NL-gesproken), maar wel met een vertaalde titel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7oeeWfBLUeldOlwaoDbW5HB-Po=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uj9j1jXDFRPEKMpP7uUnLVIR.jpg?f=fotoalbum_large

Voor de mensen die hem niet snappen: dit is de film Get Smart.

[ Voor 7% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 09-03-2022 10:51 ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-04 12:48
Gisteren uitgebreid getest. Voor 4 euro per maand absoluut het proberen waard. In tegenstelling tot anderen geen problemen met de app of het inloggen.

Pluspunten is het aanbod van HBO, veel bang voor buck en de prima werkende interface.

Nadelen is dat de kwaliteit van veel content nog wel wat opgeschroefd mag worden. Weinig in 4K. Disney+ doet dat bijvoorbeeld een stuk beter. Ik betaal gerust meer daarvoor als dat zou kunnen.

Ook de fonts van de ondertiteling vind ik niet fijn (wel aan te passen, maar alle keuzes zijn meh) en soms vreemde (ver)taalkeuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:51:
Niet Nederlands gesproken (deze film bestaat ook niet in het NL-gesproken), maar wel met een vertaalde titel:

[Afbeelding]

Amazon had daar ook een handje van, het vertalen van de filmtitels is onnodig.

We hadden hier op Netflix ook gewoon 'La Casa de Papel' bijvoorbeeld in tegenstelling tot 'Money Heist' in veel andere landen.

Met een beetje marktonderzoek was je daar toch wel achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
Justinn1988 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:54:
Gisteren uitgebreid getest. Voor 4 euro per maand absoluut het proberen waard. In tegenstelling tot anderen geen problemen met de app of het inloggen.

Pluspunten is het aanbod van HBO, veel bang voor buck en de prima werkende interface.

Nadelen is dat de kwaliteit van veel content nog wel wat opgeschroefd mag worden. Weinig in 4K. Disney+ doet dat bijvoorbeeld een stuk beter. Ik betaal gerust meer daarvoor als dat zou kunnen.

Ook de fonts van de ondertiteling vind ik niet fijn (wel aan te passen, maar alle keuzes zijn meh) en soms vreemde (ver)taalkeuzes.
Ik kijk liever met engelse ondertiteling. Weet je ook wat er precies gezegd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
dutchgio schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:55:
[...]

Amazon had daar ook een handje van, het vertalen van de filmtitels is onnodig.

We hadden hier op Netflix ook gewoon 'La Casa de Papel' bijvoorbeeld in tegenstelling tot 'Money Heist' in veel andere landen.

Met een beetje marktonderzoek was je daar toch wel achter gekomen.
Toen ik die vertaalde filmtitels zag, heb ik gelijk de app op Engels gezet dat vind ik zo irritant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackal85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05-2024
Mezkeijou schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:55:
[...]

Ik kijk liever met engelse ondertiteling. Weet je ook wat er precies gezegd wordt.
Die heb ik gecheckt bij Boardwalk Empire. Daar is ie incompleet (waarschijnlijk omdat ook voor Engels het aantal karakters per regels is beperkt) en vol met tikfouten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
De Engelse ondertiteling is inderdaad niet helemaal compleet. Ik heb het zelf uitgetest door een rip van 'Euphoria' te vergelijken; bij de rip was zowat alles één op één vertaald en bij HBO Max incompleet.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-05 14:47
Ik vind de ondertiteling wel erg ondermaats inderdaad. Heb gisteren de eerste aflevering van Euphoria gekeken, die had alleen Engelse ondertiteling, wat ik niet erg vond maar zelfs de Engelse ondertiteling was erg ondermaats. Sommige zinnen werden gewoon niet ondertiteld en andere zinnen werden verkort en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
Simone96 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:04:
Ik vind de ondertiteling wel erg ondermaats inderdaad. Heb gisteren de eerste aflevering van Euphoria gekeken, die had alleen Engelse ondertiteling, wat ik niet erg vond maar zelfs de Engelse ondertiteling was erg ondermaats. Sommige zinnen werden gewoon niet ondertiteld en andere zinnen werden verkort en dergelijke.
Dat is echt triest. Ik zat gister voor het eerst naar de Sopranos te kijken. Daar viel het niet direct op.

ps. Wordt Sopranos beter? Want nu lijkt het een oude serie en meer een psychologisch praatserie dan een breaking bad serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verdorie, nu ga ik op de ondertiteling letten….

Maar ik heb altijd engelse ondertiteling ipv nederlands. Ik kijk er nooit bewust naar enkel als ik een woord niet versta. Dus hoe het vertaald is valt me denk ik nooit op…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mezkeijou schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:07:
[...]

Dat is echt triest. Ik zat gister voor het eerst naar de Sopranos te kijken. Daar viel het niet direct op.

ps. Wordt Sopranos beter? Want nu lijkt het een oude serie en meer een psychologisch praatserie dan een breaking bad serie.
Zoals bij iedere briljante serie worden in de eerste afleveringen de schaakstukken op de juiste plek gezet. Geef het een aflevering of 3-4. Daarna ben je verslaafd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JP_Frost
[...]

Naar mijn mening wordt Sopranos zeker beter. Het eerste seizoen is misschien even inkomen, vooral omdat het al 23 jaar oud is (jezus wat is dat naar om te zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:34

IkWilbert

Het is mij!

Echt bizar hoeveel meer films en series je beschikbaar hebt via US vpn verbinding.
Ik hoop toch echt dat dit ook gewoon naar NL komt

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-04 15:01
[...]

Het is even geleden dat ik de serie heb gezien, maar wij vonden het echt een top serie. Één van de betere, net als The Wire. Wij zijn nu bezig met succession... Daar lees ik veel positieve verhalen over maar vind het nog niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-05 12:44
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:51:

[Afbeelding]

Had gisteren hetzelfde met de film Mystic Rivers, die is te zien als Mystieke Rivieren. Even de weergavetaal op Engels zetten werkt.
Nuevocasa schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:11:
[...]

Het is even geleden dat ik de serie heb gezien, maar wij vonden het echt een top serie. Één van de betere, net als The Wire. Wij zijn nu bezig met succession... Daar lees ik veel positieve verhalen over maar vind het nog niet super.
Succession is wat mij betreft van hetzelfde kaliber als The Wire en Sopranos. Je moet er wel even doorheen bijten maar op een begeven moment komt ie wel los. Aanrader voor als je Succession af hebt, Boardwalk Empire!

[ Voor 29% gewijzigd door Poulske op 09-03-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik werd enigzins beinvloed door de titel van de serie maar met de eerste twee afleveringen van “The Sex Lives of College Girls” heb ik me best vermaakt…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JP_Frost
Poulske schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:13:
[...]

Had gisteren hetzelfde met de film Mystic Rivers, die is te zien als Mystieke Rivieren. Even de weergavetaal op Engels zetten werkt.

[...]

Succession is wat mij betreft van hetzelfde kaliber als The Wire en Sopranos. Je moet er wel even doorheen bijten maar op een begeven moment komt ie wel los. Aanrader voor als je Succession af hebt, Boardwalk Empire!
The Wire is naar mening toch zeker top 3 aller tijden, misschien wel gewoon de beste serie ooit gemaakt. Sopranos komt daarbij in de buurt. Succession daarentegen kan ik niet zo hoog plaatsen. Is wel heel goed, geweldig acteerwerk, maar mist toch wel het beetje extra vind ik. Overigens heb ik zelden zo'n verschrikkelijk onsympathieke groep mensen bij elkaar gezien, echter wel heerlijk om naar te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGAB
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12-2024
Ben zeer tevreden met HBO Max tot zo ver. App op LG C1 is lekker snel. Film Dune gisteravond gekeken dus 4 euro voor de hele maand al 'eruit gehaald'. (On demand film huren bij andere partijen is zo duur daar heb ik nog nooit wat van begrepen) Ik had geen gevoel dat de film versneld werd afgespeeld. Dus nog geen probleem van 25/24 FPS gezien. Ondertiteling bij veel series is wat vreemd inderdaad. Ik gun ze paar maand om dat te fixen.

Ben benieuwd hoe HBO de toekomst aanpakt. Als 4k kwaliteit bij oudere series pas bij 'premium' abonnement komt ben ik wel teleurgesteld. Vier euro is zeer goedkoop ten opzichte van Netflix. Als lokkertje 50% korting te geven om vervolgens later premium 4k abonnement tegen volle prijs te lanceren vind ik klantje pesten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 11:00
Nice! Gisterochtend gelijk aangemeld. Binnenkort Westworld (af-)kijken. Zin in!

Ook heel benieuwd naar Dune!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-04 15:01
[...]

[...]

Boardwalk Empire is idd ook top!! Wij hebben seizoen één gezien van Succession. Vond het einde wel beter, maar maar totaal nog niet super. We gaan het verder zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
BGAB schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:23:
Ben zeer tevreden met HBO Max tot zo ver. App op LG C1 is lekker snel. Film Dune gisteravond gekeken dus 4 euro voor de hele maand al 'eruit gehaald'. (On demand film huren bij andere partijen is zo duur daar heb ik nog nooit wat van begrepen) Ik had geen gevoel dat de film versneld werd afgespeeld. Dus nog geen probleem van 25/24 FPS gezien. Ondertiteling bij veel series is wat vreemd inderdaad. Ik gun ze paar maand om dat te fixen.

Ben benieuwd hoe HBO de toekomst aanpakt. Als 4k kwaliteit bij oudere series pas bij 'premium' abonnement komt ben ik wel teleurgesteld. Vier euro is zeer goedkoop ten opzichte van Netflix. Als lokkertje 50% korting te geven om vervolgens later premium 4k abonnement tegen volle prijs te lanceren vind ik klantje pesten.
En zeker als het 4k aanbod bij standaard niet meer wordt uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal85
Het Standard abonnement voor drie schermen met 4K, HDR en Dolby Atmos en Vision wanneer beschikbaar lijkt me nu gewoon set in stone. Het lijkt me dat een eventuele Premium tier vooral gericht zal zijn op meer schermen, meer gebruikers aanmaken en in de toekomst 8K en weer andere beeldtechnieken waarvoor meer bandbreedte nodig is.

Al kunnen ze natuurlijk ook nog de gigantische fout maken om bepaalde toekomstige content alleen in zo'n Premium tier aan te bieden. Dan zijn ze mij waarschijnlijk wel kwijt als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Evertt schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:46:
Van de week HBO max maar aanschaffen.
Heb 1 goede reden om dit te doen Loony Tones.

Is alle cartoon networks van vroeger daar ook te volgen?
De volgende versies staan erop:
- Loony Tunes Cartoons
- New Looney Tunes
- Looney Tunes: terug in het zadel
- Baby Looney Tunes

De klassieke Cartoon Network series hieronder staan er helaas (nog) niet op:
- Cow & Chicken
- Johnny Bravo
- Dexter's Lab

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Gister ook een abbonement aangeschaft. Was net weer begonnen met Silicon Valley voor de tweede keer vorige week (paar jaar geleden ook gekeken), was net klaar met seizoen 2 dus bij seizoen 3 op HBO Max begonnen met kijken. Waar ik me gelijk enorm aan irriteerde is dat sommige series met 4% zijn versneld zodat ze 25fps zijn en beter compitabel zijn op sommige TV boxes. Schijnt alleen zo te zijn bij sommige iets oudere series, dus hoop echt dat het niet zo is bij The Wire. Daar was ik bij seizoen 4 voordat ie van Ziggo verdween. Schijnt ook zo te zijn bij HBO Nordic en dat is ook waar de series vandaan komen in Nederland dus denk niet dat dit gefixt wordt, hoop dat het niet bij te veel series is. Heb wel een VPN dus kan ook de amerikaanse HBO max kijken waar dit probleem niet is, maar kan op die manier niet gemakkelijk series op m'n TV kijken of ik moet m'n laptop met een kabel aan m'n TV hangen. Kwaliteit vond ik ook echt matig (heb het duurste abonnement), stuk slechter dan Youtube, Netflix, ZiggoGo, Videoland of Prime maar ik heb ook alleen nog maar Silicon Valley gekeken tot nu toe, en ik keek het op een PC.

Voor de rest heb ik van HBO Game of Thrones, Curb Your Enthousiasm, Boardwalk Empire, Euphoria, Chernobyl en Barry gezien. Westworld en Sopranos moet ik nog afkijken.

Wat aanraders van mijn kant die iets minder bekend zijn:
Curb you enthousiasm is echt leuk, van het brein achter Seinfeld (Larry David) maar de humor is nog omgemakkelijker en platter.

Rome is Game of Thrones 1.0. Als je van GoT houd zeker kijken. Helaas zijn er maar 2 seizoenen maar het is wel een briljante serie. Iets minder spectaculair maar net zo goed, soms zelfs beter maar je merkt wel dat het wat ouder is. Zelfs voor de tijd komt het misschien wat oudbollig over, terwijl de serie uit 2005 komt. Maar ik kon het wel enorm waarderen, ben ook normaal niet zo van fantasy (wat dit niet is maar in de vergelijking met GoT) en ik ben een beetje een history buff.

Euphoria is echt een emotionele achtbaan met vaak geweldige cinematography, over-the-top drama, veel emotie en er word veel geneukt zoals in veel HBO series :+. Wel een van mijn favoriete series, ben er echt in gezogen. Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 nog beter. Het enige wat niet erg geloofwaardig is is dat het gaat over mensen van ongeveer 16/18 jaar maar ze zijn duidelijk begin 20, en de verhalen passen ook beter bij mensen van die leeftijd. Vind het ook geniaal geschreven, vooral aan het eind van seizoen 2 komt alles geweldig samen. Geen perfecte serie, wel wat oneffenheden en plotholes maar dat neemt de rest niet weg.

Barry, ken niet veel series als deze. Grappig, spannend en een beetje raar. Dit zegt eigenlijk alles: 'Barry, who kills to earn a living, discovers the joy of acting while he is looking for his target. Surprisingly, he loves it so much that he is ready to leave his old life behind.".

Silicon Valley is gewoon een erg sterke comedy serie, gaat over een stelletje nerds wat een bedrijf begint in Silicon Valley en van alle kanten proberen mensen hun succes te dwarsbomen. Een beetje nerdy maar qua tech is het niet heel erg ongeloofwaardig (soms erger ik me er aan als een serie op het gebeid van tech pure fantasie is). Leuk geschreven, leuke characters.

hoidoei

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 11:00
Remcom00 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:37:
Gister ook een abbonement aangeschaft. Was net weer begonnen met Silicon Valley voor de tweede keer vorige week (paar jaar geleden ook gekeken), was net klaar met seizoen 2 dus bij seizoen 3 op HBO Max begonnen met kijken. Waar ik me gelijk enorm aan irriteerde is dat sommige series met 4% zijn versneld zodat ze 25fps zijn en beter compitabel zijn op sommige TV boxes. Schijnt alleen zo te zijn bij sommige iets oudere series, dus hoop echt dat het niet zo is bij The Wire. Daar was ik bij seizoen 4 voordat ie van Ziggo verdween. Schijnt ook zo te zijn bij HBO Nordic en dat is ook waar de series vandaan komen in Nederland dus denk niet dat dit gefixt wordt, hoop dat het niet bij te veel series is. Heb wel een VPN dus kan ook de amerikaanse HBO max kijken waar dit probleem niet is, maar kan op die manier niet gemakkelijk series op m'n TV kijken of ik moet m'n laptop met een kabel aan m'n TV hangen. Kwaliteit vond ik ook echt matig (heb het duurste abonnement), stuk slechter dan Youtube, Netflix, ZiggoGo, Videoland of Prime maar ik heb ook alleen nog maar Silicon Valley gekeken tot nu toe, en ik keek het op een PC.

Voor de rest heb ik van HBO Game of Thrones, Curb Your Enthousiasm, Boardwalk Empire, Euphoria, Chernobyl en Barry gezien. Westworld en Sopranos moet ik nog afkijken.

Wat aanraders van mijn kant die iets minder bekend zijn:
Curb you enthousiasm is echt leuk, van het brein achter Seinfeld (Larry David) maar de humor is nog omgemakkelijker en platter.

Rome is Game of Thrones 1.0. Als je van GoT houd zeker kijken. Helaas zijn er maar 2 seizoenen maar het is wel een briljante serie. Iets minder spectaculair maar net zo goed, soms zelfs beter maar je merkt wel dat het wat ouder is. Zelfs voor de tijd komt het misschien wat oudbollig over, terwijl de serie uit 2005 komt. Maar ik kon het wel enorm waarderen, ben ook normaal niet zo van fantasy (wat dit niet is maar in de vergelijking met GoT) en ik ben een beetje een history buff.

Euphoria is echt een emotionele achtbaan met vaak geweldige cinematography, over-the-top drama, veel emotie en er word veel geneukt zoals in veel HBO series :+. Wel een van mijn favoriete series, ben er echt in gezogen. Seizoen 1 was geweldig, seizoen 2 nog beter. Het enige wat niet erg geloofwaardig is is dat het gaat over mensen van ongeveer 16/18 jaar maar ze zijn duidelijk begin 20, en de verhalen passen ook beter bij mensen van die leeftijd. Vind het ook geniaal geschreven, vooral aan het eind van seizoen 2 komt alles geweldig samen. Geen perfecte serie, wel wat oneffenheden en plotholes maar dat neemt de rest niet weg.

Barry, ken niet veel series als deze. Grappig, spannend en een beetje raar. Dit zegt eigenlijk alles: 'Barry, who kills to earn a living, discovers the joy of acting while he is looking for his target. Surprisingly, he loves it so much that he is ready to leave his old life behind.".

Silicon Valley is gewoon een erg sterke comedy serie, gaat over een stelletje nerds wat een bedrijf begint in Silicon Valley en van alle kanten proberen mensen hun succes te dwarsbomen. Een beetje nerdy maar qua tech is het niet heel erg ongeloofwaardig (soms erger ik me er aan als een serie op het gebeid van tech pure fantasie is). Leuk geschreven, leuke characters.
Oehhh, Silicon Valley was ik helemaal vergeten! Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:54
Munki schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:24:

Ook heel benieuwd naar Dune!
Laat even weten of Westworld bevalt. Wij vonden het eerste seizoen briljant maar zijn halverwege S2 afgehaakt toen we via de minder legale methode keken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Laatst online: 23:50
Dank voor de tips, Generation killl en House of Saddam zijn fantastische miniseries.

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Laatst online: 02-05 10:38
Valley of Tears is ook een goede serie.

[ Voor 54% gewijzigd door zx9r_mario op 09-03-2022 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Net ff de vpn aangeslingerd en de Amerikaanse hbomax gekeken daar is echt veel te zien als daar de helft maar deze kant op zou komen dan ben ik al blij, maar het liefst alles natuurlijk 😁🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Mezkeijou schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:23:
[...]

Heeft TCM groot bibliotheek met zwart wit films? Ik wil graag meer dan Casablanca zien.
Best wel wat zwart wit films ja. Heb er snel doorheen gescrollt, dus niet alles gezien, maar wel meerdere aanwezig!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:05
funrider schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:36:
[...]

De volgende versies staan erop:
- Loony Tunes Cartoons
- New Looney Tunes
- Looney Tunes: terug in het zadel
- Baby Looney Tunes

- Cow & Chicken
- Johnny Bravo
- Dexter's Lab
Bedankt.

Cow & Chicken is wel een gemis. Vroeger keek ik daar graag naar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:35
[...]

Sopranos wordt echt beter, geloof me. Die staat in m'n top 3 en heb hem nu al 2x opnieuw gekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
[...]

[...]

Succession was echt geweldig ja. Vond het geen doorbijten, aangezien het schrijfwerk direct vanaf het begin goed is. En de acteurs, ja die zijn echt super.

Boardwalk Empire moet ik nog zien, die staat in mijn kijklijst nu :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Munki schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:24:
Zou best wel eens een teleurstelling kunnen zijn voor je.
Bij season drie ben ik na paar afleveringen afgehaakt toen er een schietscene kwam die zo lachwekkend was... dat is naar mijn mening wel een probleem met HBO series kans dat kwaliteit/verhaal sterk omlaag gaat .... om maar bijvoorbeeld Game Of Thrones te noemen. Toen de originele schijver het niet meer bij kon houden en die twee muppets het over moesten nemen ;). Kreeg een dejavu bij West World season 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
funrider schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:36:
[...]

- Cow & Chicken
- Johnny Bravo
- Dexter's Lab
Groot gemis. Er zijn zoveel goede titels van Cartoon Network die, juist nu ik wat ouder ben, nog steeds leuk zijn door de harde donkere humor. Ook Courage the Cowardly Dog, Ed, Edd 'n Eddy, I Am Weasel had ik graag weer wilen zien.

@ErikT738 Westworld seizoen 1 en 2 zijn wat mij betreft één van de beste seizoenen van afgelopen jaren. Seizoen 3 heeft een compleet andere setting en voelt niet meer zo authentiek als S1 en S2. Halverwege S3 ben ik ook afgehaakt, terwijl S1 en S2 in mijn top 3 van beste series ooit staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Orangelights23 op 09-03-2022 13:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik had series zoals The Game Of Thrones in 4K verwacht, hopelijk is dit tijdelijk:)

Ben benieuwd hoelang het duurt totdat ze de betaling goedkeuren :) tot dan een tijdelijk account gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96sgLPL8PHpPQOi-7Uhv5O-n8gM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A2UzeDoksQClVaHmClLgLNxk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door G_Dragon op 09-03-2022 13:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Gister lanceerde de boel met de laatste aflevering van The Gilded Age wat me hoop gaf dat ze net als Netflix een bepaalde timetable hanteren met de globale release. Echter is vandaag de laatste Superman & Lois aflevering nog nergens te bekennen. Beetje jammer dit, maar misschien zijn het opstartproblemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 21:42
Helaas geen Deadwood (serie, de film is wel te zien). Stond ook al niet in de lijst toen HBO nog via Ziggo te kijken was, maar ik had gehoopt dat hij er nu wel bij stond. Helaas. Misschien wordt hij in de toekomst nog toegevoegd.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Na tientallen keren proberen om mijn VPN op Amerika te zetten, heb ik eindelijk een server gevonden die niet is geblokkeerd. :*) Wat een dikke content!

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hmtsjmftsch schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:08:
Helaas geen Deadwood (serie, de film is wel te zien). Stond ook al niet in de lijst toen HBO nog via Ziggo te kijken was, maar ik had gehoopt dat hij er nu wel bij stond. Helaas. Misschien wordt hij in de toekomst nog toegevoegd.
Ik zou de film voorlopig links laten liggen als je geïnteresseerd zou zijn in de serie zelf. De film is eigenlijk het einde wat de serie had moeten hebben. Ik vond de serie steengoed, maar het einde was ... ;w

De film was voor mij een goede afsluiter van het geheel. Moest er even op wachten maar beter laat dan nooit (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

CryptoNL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:33:
[...]
Ja via de URL zie ik hem, maar niet in de app op tv.
Inmiddels wel het geval.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 02:34
Ik heb ook maar een abbo afgesloten met de 50% kortingsactie tot eind deze maand. Levenslang* 50% korting is niet slecht als opstart actie. Voor 3,99 per maand voor het UHD abbo vond ik het niet verkeerd gezien ik nog aardig wat (oudere) series wil zien.

*Tot je tussentijds een keer zou opzeggen*

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-05 16:59
Vind het tot nu toe echt een succes. Op onze Samsung TV werkt de app wel ok, al voelt Netflix of Prime wel sneller aan. Qua vormgeving vind ik de HBO app wel een stuk mooier. Wij zijn gisteren begonnen met True Detective. Ik heb het eerste seizoen een paar jaar terug al eens gekeken maar blijft een fantastische serie wat mij betreft. Al genoemd maar viel mij gisteren ook op dat de Engelse subs erg matig zijn, verder best tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:20
Ook mijn Philips TV kent inmiddels de app. Wat een aanbod, echt te gek, zeker voor €4.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PVDK007
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-02 06:05
Ik heb de redactie al getipt maar gister stuitte ik ergens op in de App Store van de Apple TV 4K. Ik kijk namelijk al mijn content via de Apple TV of de blu-ray speler met fysiek schijfjes.

Als je een app download, dan staat er altijd onderin info over de app zelf, data linking, grootte mb, enzovoort maar ook in-app purchases. Nu zag ik daar prijzen staan waarvan ik niet hoop dat dit de toekomstige prijzen worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vArBz8Q7_1qi0D-mpJQAmLCoA7c=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/jyTpkTdxzwvixdlLbpLgyFvy.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:08:
Niet eens over nagedacht, die moet ik ook nog steeds zien. Jammer dat die er niet op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
PVDK007 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:12:
Ik heb de redactie al getipt maar gister stuitte ik ergens op in de App Store van de Apple TV 4K. Ik kijk namelijk al mijn content via de Apple TV of de blu-ray speler met fysiek schijfjes.

Als je een app download, dan staat er altijd onderin info over de app zelf, data linking, grootte mb, enzovoort maar ook in-app purchases. Nu zag ik daar prijzen staan waarvan ik niet hoop dat dit de toekomstige prijzen worden.

[Afbeelding]
60 eur/jaar is toch niet zo duur als duurste jaarabo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09

henri8096

BIM is not a software!

G_Dragon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:51:
Ik had series zoals The Game Of Thrones in 4K verwacht, hopelijk is dit tijdelijk:)

Ben benieuwd hoelang het duurt totdat ze de betaling goedkeuren :) tot dan een tijdelijk account gekregen.

[Afbeelding]
Is dat tijdelijke abonnement automatisch gegaan?
Of heb je dat via de klantenservice geregeld?

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
henri8096 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:24:
[...]

Is dat tijdelijke abonnement automatisch gegaan?
Of heb je dat via de klantenservice geregeld?
Is automatisch gegaan, na betaling met Ideal duurde het 6 uurtjes voordat ik dit zag haha

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal85
PVDK007 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:12:

[Afbeelding]
Tja ik weet niet hoe de Amerikaanse bevolking op zulke acties reageert, maar met ad-free lanceren en vervolgens ads toevoegen maken ze in Europa geen vrienden, lijkt me. Wat een vreemd rijtje prijzen ook, alsof bepaalde abonnementsvormen nog niet eens een naam hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08
Jackal85 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:34:
[...]

Tja ik weet niet hoe de Amerikaanse bevolking op zulke acties reageert, maar met ad-free lanceren en vervolgens ads toevoegen maken ze in Europa geen vrienden, lijkt me. Wat een vreemd rijtje prijzen ook, alsof bepaalde abonnementsvormen nog niet eens een naam hebben.
Is dat niet omdat deze app in meerdere landen wordt gebruikt en er nou eenmaal andere prijzen per land zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal85
ChrisM schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:36:
[...]

Is dat niet omdat deze app in meerdere landen wordt gebruikt en er nou eenmaal andere prijzen per land zijn?
Zou ook nog kunnen inderdaad. Of er staan ook prijzen per kwartaal tussen e.d. Laten we hopen dat het zoiets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja elders in Europa gelden andere prijzen en die optie met reclame is bijvoorbeeld in de VS beschikbaar.
Dat het voor altijd 3,99 per maand blijft lijkt me ook wel uitgesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 09-03-2022 15:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackal85
Een Premium tier toevoegen waarbij early adopters hun 50% korting verliezen als ze overstappen zou ik wel écht heel vervelend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
ErikT738 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Laat even weten of Westworld bevalt. Wij vonden het eerste seizoen briljant maar zijn halverwege S2 afgehaakt toen we via de minder legale methode keken.
Ik kan je vertellen dat deze mij wel bevalt, de mindfucks en de diepere laag van het plot laten heel veel zien. Ben dan ook gewoon zeer benieuwd naar het nieuwe seizoen wat al een tijdje op zich laat wachten.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We weten vast wel met z'n alle dat de huidige prijzen puur is om te lokken want ze zijn heel laag als je ziet wat voor kwaliteit HBO levert. Ik snap volkomen dat de prijzen omhoog zullen gaan zolang (al zo vaak aangegeven hier) de 50% actie maar echt blijvend is wanneer je overstapt naar bijvoorbeeld een toekomstige premium versie. Al vraag ik mij wel af wat een premium versie zou moeten brengen aangezien standaard dus al 4K (zou moeten) leveren.
Op dit moment ben ik in ieder geval dik tevreden en geef ik ze wat tijd om alles op orde te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-03-2022 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:03
J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:40:
HBO max geen app op mijn Philips oled tv mogelijk kun je weer wachten wanneer Philips met een update komt.
Ik heb hem op mijn 854 OLED gewoon in de Google Store gevonden, was nog geen minuut zoeken, gewoon HBO ingeven en hij staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 23:00
hardware-lover schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:09:
[...]

Uit nieuwsgierigheid toch maar even de Fire TV 4k Max aangeslingerd, bovenstaand gedeelde versie werkt op de stick (y)
Hoe dan, ik heb de APK gedownload met de app downloader, druk op install, zegt dat die goed verloopt en voltooid is en dan niks :( (Apps from Unknow sources: On)

[ Voor 3% gewijzigd door Vecodo op 09-03-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:47:
We weten vast wel met z'n alle dat de huidige prijzen puur is om te lokken want ze zijn heel laag als je ziet wat voor kwaliteit HBO levert. Ik snap volkomen dat de prijzen omhoog zullen gaan zolang (al zo vaak aangegeven hier) de 50% actie maar echt blijvend is wanneer je overstapt naar bijvoorbeeld een toekomstige premium versie. Al vraag ik mij wel af wat een premium versie zou moeten brengen aangezien standaard dus al 4K (zou moeten) leveren.
Op dit moment ben ik in ieder geval dik tevreden en geef ik ze wat tijd om alles op orde te krijgen.
Amazon Prime is sinds de start in NL (bijna 2 jaar geleden) nog niet in prijs gestegen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal85
Anoniem: 1486766 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:47:
Dat is het 'm, die 50% korting verlies je als je overstapt op een ander plan. Vandaar m'n opmerking over het evt toevoegen van een Premium tier. Dat kan natuurlijk van alles inhouden, zoals meer schermen per account, meer content (god verhoede) en in de toekomst 8K en andere beeldtechnieken die meer bandbreedte in beslag nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jackal85 op 09-03-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ook maar even proberen. Vraag mij nog af wat de echte HBO exclusives zijn die ik nog niet gezien heb, maar voor die introductieprijs wil ik het wel aankijken :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Ik denk niet dat er nog een premium klasse zal komen. Als ik naar de Amerikaanse opties kijk, is dat ongeveer hetzelfde als met de Basic en Standaard optie in Nederland. Het enige verschil is dat hun Basic variant wel reclames heeft.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9VAOIZx.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D39as2n.jpg

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vecodo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:17:
[...]
Hoe dan, ik heb de APK gedownload met de app downloader, druk op install, zegt dat die goed verloopt en voltooid is en dan niks :( (Apps from Unknow sources: On)
Ik heb het gedaan via de app "send files to TV". Bestand gedeeld vanuit Google Drive, daarop lokaal via filebrowser op Stick geïnstalleerd. En dat was het.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Net begonnen aan Succession. Zit er meteen goed in. Enige waar ik me aan irriteer is het overmatige (verder) inzoomen op gezichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:38

The Chosen One

Zie signature!

De app/browse pagina is nog redelijk meh/flut. (sommige punten zijn van toepassing op gebruik met mijn iPad)

Geen "similar as" onder een film met soortgelijke films.

Kan niet op een naam van een acteur drukken en dan de rest van de films te zien krijgen.

Kan niet zien wanneer een serie gemaakt is. (erg handig om te zien als er 1 seizoen gemaakt is in 2016 dat er dan ook geen vervolg seizoenen meer komen (zeer waarschijnlijk))

Dubbel tap om terug te spoelen moet wel heel precies.

Geen swipen of of 1 druk pause.(Zoals Prime, heeft Netflix jammer genoeg ook niet)

Mis de oude series van bijv CN. Toch wel cruciaal, en ja dat kan nog komen maar dat had er gewoon al moeten zijn.

Ook erg onoverzichtelijk. Veel te grote plaatjes. Teveel aparte categorieën.

(grote lijst)

Grote Matrix banner bovenaan. Dan My list, Dan een welcome to HBO Max, dan populair in NL, Dune banner. (Weer) een HBO Max journey sectie. Dan HBO highlights, dan "grab the popcorn" categorie, Dan 'new episodes' this week. Kids and family, weer een HBO max hubs categorie. Leading Ladies, "fuel for your reality". Etc etc.
Doe gewoon comedy, drama, sci-fi of zo. Ja daar kun je op selecteren maar kom op wat is zo'n standaard pagina bagger.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:43
sverzijl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:26:
Net begonnen aan Succession. Zit er meteen goed in. Enige waar ik me aan irriteer is het overmatige (verder) inzoomen op gezichten.
Idem over dat inzoomen. Maar ik merk dat bij veel oudere series. Over oude series gesproken, hoe graag ik ook The Sopranos en The Wire wil gaan zien, ik ga dat niet op m'n 65" Oled doen. Ik vind het gewoon net even te matig qua beeldkwaliteit. Ik doorloop de seizoenen wel op m'n gemakkie op de tablet ofzo of m'n phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ike. schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:18:
[...]

Amazon Prime is sinds de start in NL (bijna 2 jaar geleden) nog niet in prijs gestegen…
Oké dat is netjes, wist ik niet. Ik heb voornamelijk ervaring met Netflix die bleven maar komen met prijsverhogingen met allerlei redenen en nieuwe abo's.
Jackal85 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Dat is het 'm, die 50% korting verlies je als je overstapt op een ander plan. Vandaar m'n opmerking over het evt toevoegen van een Premium tier. Dat kan natuurlijk van alles inhouden, zoals meer schermen per account, meer content (god verhoede) en in de toekomst 8K en andere beeldtechnieken die meer bandbreedte in beslag nemen.
Daar dacht ik dus ook al aan, zou best vies zijn. Het zou netjes zijn dat je dan wel eenmalig kunt upgraden met behoud van korting in dat geval.

Aller mooiste zou zijn dat de 2 huidige abo's zo blijven en geen extra tier later. Ongeacht prijsstijging.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-03-2022 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vecodo
hardware-lover schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:25:
[...]

Ik heb het gedaan via de app "send files to TV". Bestand gedeeld vanuit Google Drive, daarop lokaal via filebrowser op Stick geïnstalleerd. En dat was het.
Snap echt niet wat ik hier verkeerd doe. Heb het ook geprobeerd op een 4K en een 4K max stick. Beide werkt niet.

Steps:
- My Fire TV -> Developer option -> Apps from unknow source : ON
- Open Downloader
- Browse to my OneDrive, Download the APK
- Install
- Install complete
- Go to apps

Nothing show up here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Vecodo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:33:
[...]

Snap echt niet wat ik hier verkeerd doe. Heb het ook geprobeerd op een 4K en een 4K max stick. Beide werkt niet.

Steps:
- My Fire TV -> Developer option -> Apps from unknow source : ON
- Open Downloader
- Browse to my OneDrive, Download the APK
- Install
- Install complete
- Go to apps

Nothing show up here.
Heb het gisteren succesvol op 4k max kunnen installleren via deze stappen/URL: TexMex in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
sverzijl schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:36:
[...]

Heb het gisteren succesvol op 4k max kunnen installleren via deze stappen/URL: TexMex in "Het HBO Max topic [streamingdienst]"
Ja bizar, snap echt niet waarom dit niet werkt. Install lukt maar zie de app dan nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vecodo schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:41:
[...]
Ja bizar, snap echt niet waarom dit niet werkt. Install lukt maar zie de app dan nergens.
Ik meen me te herinneren dat er de eerste keer na installatie geen HBO Max icoon zichtbaar was. Zoek eens binnen de instellingen en dan naar de geïnstalleerde apps. Kun je hem niet van daaruit starten dan komt ie mogelijk wel daarna in het app overzicht tevoorschijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vecodo
hardware-lover schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:44:
[...]

Ik meen me te herinneren dat er de eerste keer geen HBO Max icoon zichtbaar was. Zoek eens binnen de instellingen en dan naar de geïnstalleerde apps. Kun je hem niet van daaruit starten dan komt ie mogelijk wel daarna in het app overzicht tevoorschijn.
Dit werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 02:34
Jackal85 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Ik vermoed dat de huidige 50% opties straks reclame gaan krijgen. Dan is het de vraag of je kan upgraden naar ad-free met 50% korting want anders gaat het van 3,99 naar b.v. 15. 7,50 zou ik er nog wel voor over hebben denk ik... maar 15..? Nee. Dan zal het een 1 / 2 maanden per jaar gevalletje worden (of ik moet de kosten met iemand kunnen delen).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
In US zijn al wel Ad-free en With Ads plans. Die zijn al een stuk duurder. Ik vrees dan inderdaad ook dat wij op termijn (half jaar ofzo) naar de 'With ads' zullen gaan en dan voor de volle mep moeten upgraden naar 'Ad free'. Ze weten al vast wel hoe allergisch Nederlanders zijn voor reclame.
We gaan het zien...

https://help.hbomax.com/US/Answer/Detail/000001282
HBO Max plans

With Ads - $9.99/month or $99.99/year (16% savings)

Enjoy thousands of hours of series, movies, and exclusive originals
Watch in HD
Watch everything with limited ads for a lower price

Ad-Free - $14.99/month or $149.99/year (16% savings)

Enjoy thousands of hours of series, movies, and exclusive originals
Watch in HD, with select movies in 4K UHD
Download shows and movies to watch when you're offline

How many ads are there?
When an ad break starts, you can see how many ads are in the ad break in the upper-left corner. There's also a timer that counts down to the end of the ad. You can expect to see about 4 minutes of ads per hour.

[ Voor 17% gewijzigd door sverzijl op 09-03-2022 16:59 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Waarom niet gewoon kijken. Wat er in de toekomst al dan niet gaat gebeuren is toch nu volledig ominteressant.

Ze zijn net een dag bezig hier in Nederland. En wat ik lees , allemaal 1ste weredlproblemen
Pagina: 1 ... 8 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC