X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
https://www.europarl.euro...es-approved-by-parliament
In de basis wetgeving met goed intenties maar in de praktijk krijg je dit soort ellende.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Nou heb The Menu gezien maar we vonden hem flink tegenvallen. Hier en daar wel wat WTF momentjes maar meer dan een 6 zou ik het niet geven.TheDeuce schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:56:
[...]
Volgens HBO Max Twitter account niet, zie ‘m wel op de onofficiële kanalen staan. Iemand een idee of deze later nog naar HBO komt?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Merkwaardig dat ze dit eisen:Cobb schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:17:
Die Jomanda en Gordon troep komt puur door EU regelgeving. Het is goedkoope content van EU bodem. Daarnaast is er ook de regel van 30% wat maakt dat in de EU er altijd minder VS aanbod zal zijn om dat percentage te halen.
https://www.europarl.euro...es-approved-by-parliament
In de basis wetgeving met goed intenties maar in de praktijk krijg je dit soort ellende.
In plaats van dit:"Enhanced protection of minors from violence, hatred, terrorism and harmful advertising"
Maar je hebt gelijk, dat komt er natuurlijk ook nog bovenop. Neemt echter niet weg dat ze daarin wel wat verder mogen gaan en "echte" series + films financieren, want het lijkt mij niet dat een docu over Jomanda of Gordon zich houdt aan de "geest van de wet". Met andere woorden: is dit niet bedoeld om de Europese filmindustrie te stimuleren?"Enhanced protection of minors from violence, hatred, terrorism, influencers and harmful advertising"
Zou dit al worden aangekaart bij de EU?
[Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 04-01-2023 02:09]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
https://twitter.com/hboma...?cxt=HHwWhICwnZ-P89gsAAAAStukfruit schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:32:
[...]
In ieder geval niet in Nederland. De distributeur is (indirect) Disney, dus reken er maar op dat de film in Nederland ook niet op HBO Max zal komen.
Maar blijkbaar niet in NL inderdaad.
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Bijzonder dat je denkt (of wil denken) dat deze klachten komen doordat het Nederlands is, want die eerste wordt net zo slecht beoordeeld.Aiii schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:10:
In this thread:
[Afbeelding]
"Geweldig, quality content, zo goed"
[Afbeelding]
"boe, Nederlands, troep, rommel"
https://www.streamwijzer....disney-plus-releasedatum/ (11 januari)
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
jammerArthurMorgan schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:47:
The Menu gaat zoals hierboven gezegd dus niet naar HBO Max maar naar Disney+
https://www.streamwijzer....disney-plus-releasedatum/ (11 januari)

[Voor 11% gewijzigd door Licko op 04-01-2023 16:58]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Aankondiging van HBO Max US? Want daar staat die er wel op? En HBO aan de andere kant van de plas vs deze kant zijn twee totaal verschillende partijen zoals we al vaker hebben kunnen merken (24 vs 25fps door geen toegang te hebben tot originele bron materiaal, ontbreken Engelse ondertiteling, ...).Licko schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:58:
[...]
jammereerst aankondigen dat het naar HBO komt en nu weer terugkrabbelen.
https://www.theverge.com/...-bros-discovery-streaming
Ja, die wel, maar de Nederlandse heeft het ook aangekondigd, alleen hebben die hun melding verwijderd.RobertMe schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:07:
[...]
Aankondiging van HBO Max US? Want daar staat die er wel op? En HBO aan de andere kant van de plas vs deze kant zijn twee totaal verschillende partijen zoals we al vaker hebben kunnen merken (24 vs 25fps door geen toegang te hebben tot originele bron materiaal, ontbreken Engelse ondertiteling, ...).
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Werkt die Zaslav stiekum voor Disney? Met de bote bijl door het aanbod heen en met netflix een discussie aangaan over een -afgesproken? - betalings regeling.Stukfruit schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:17:
Bugs Bunny is het volgende slachtoffer van Zaslav:
https://www.theverge.com/...-bros-discovery-streaming
Warner en haar streaming diensten worden zo een onbetrouwbare partner? Nog even en Warner komt zo in de problemen en wordt door disney, prime of ander conglomeraat opgekocht voor een habbekrats
Volgens een van de opmerkingen zou het nog wel op Boomerang (blijven?) staan. Een obscuur kanaal + streamingdienst van dezelfde eigenaar.LaFleche schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:00:
[...]
Werkt die Zaslav stiekum voor Disney? Met de bote bijl door het aanbod heen en met netflix een discussie aangaan over een -afgesproken? - betalings regeling.
Warner en haar streaming diensten worden zo een onbetrouwbare partner? Nog even en Warner komt zo in de problemen en wordt door disney, prime of ander conglomeraat opgekocht voor een habbekrats
En anders wordt het misschien inderdaad wel Walt Disney's Bugs Bunny

* Stukfruit gaat rustig verder door met het kijken van z'n laatste series en films op HBO Max zolang het nog mogelijk is en zegt daarna waarschijnlijk:
[Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 05-01-2023 17:25]
Ik was juist klaar met dat hele downloaden van series omdat het nu goed beschikbaar is, maar neig er nu toch naar omdat ik Westworld nog niet af had..
Staat gelukkig nog genoeg op wat ik nog wil zien aan oude en nieuwe series en films, maar als het vaker gebeurt op deze manier ben ik er wel snel klaar mee.
Ach als ik zie wat ze met season 8 gedaan hebben GOT dan verbaast mij dit eigenlijk niet.HansAnders07 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:02:
Ben wel echt teleurgesteld in hoe HBO Max nu te werk gaat. Was enthousiast vanwege alle echt goede original content die ze bezitten van de Sopranos tot Game of Thrones. Dat soort series onderscheidt ze echt van de andere streaming diensten vind ik. Zo zonde als je dan Westworld van de een op de andere dag eraf haalt, in mijn ogen ook een van je goede originals..
Blijkbaar zitten ze nu in geldnood en dan krijg je dit soort acties. Klant staat op de tweede plaats.
Gisteren ook The Outsider gekeken maar inderdaad bedroevend slechte ondertiteling.ferrywijn schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:09:
[...]
Hoe is de kwaliteit van die ondertiteling? Bij The Outsider is het namelijk dramatisch slecht. Dat lijkt zo'n automatische AI-ondertiteling te zijn waarbij er niks van de context wordt meegepakt en er te veel letterlijk vertaald wordt. Zo slecht dat het afleidt...
Wat met GOT is gebeurd lag volgens mij meer aan de showrunners zelf? Ik meen mij in ieder geval te herinneren dat HBO liever 10 afleveringen wilde hebben of zelfs een extra seizoen... maar nee... de showrunners hadden er geen zin meer in. Men wilde het even afraffelen zodat de Star Wars konden gaan maken (wat na alle ophef alsnog niet is doorgegaan).Peter711 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:58:
[...]
Ach als ik zie wat ze met season 8 gedaan hebben GOT dan verbaast mij dit eigenlijk niet.
Blijkbaar zitten ze nu in geldnood en dan krijg je dit soort acties. Klant staat op de tweede plaats.
X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
SkyShowtime and Warner Bros. Discovery announce major programming acquisition deal (duplicate)
Deal includes exclusive rights across all of Europe to 21 HBO Max European Originals, including 168 episodes of original scripted programming Accelerates SkyShowtime’s entry into original programming and bolsters local content offering across all of its territories SkyShowtime to premiere three all-new series as SkyShowtime Originals and acquire exclusive rights to over 150 hours of shows. Vandaag in mijn mail
In de nacht van zondag op maandag volgens hun Twitterbericht gisteren. Zondagavond in de US, dan is het maandag hier.BigF25 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:55:
As zondag The Last of Us, vanaf welke tijdstip gaat het live? Via de Hbo max app krijg ik geen info, enkel trailer te bekijken
Zodra de aflevering afgelopen is, waarschijnlijk rond half 5 NL tijd.BigF25 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:55:
As zondag The Last of Us, vanaf welke tijdstip gaat het live? Via de Hbo max app krijg ik geen info, enkel trailer te bekijken
Op de zondag? anderen bevestigen maandag namelijkFrank schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:38:
[...]
Zodra de aflevering afgelopen is, waarschijnlijk rond half 5 NL tijd.
Maandag. Timeslot is zondag 9pm ET (3 uur NL tijd)BigF25 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:30:
[...]
Op de zondag? anderen bevestigen maandag namelijk
[Voor 5% gewijzigd door Frank op 10-01-2023 13:41]
Deze week op HBO Max 💜 pic.twitter.com/9Nm4ukcO22
— HBO Max Nederland (@hbomaxnl) 9 januari 2023
[Voor 25% gewijzigd door hv08 op 10-01-2023 13:43]
En ik dacht dat House of Dragons vreselijk gehypet werd.Raem schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:45:
[Afbeelding]
Rond 12.00 uur kreeg ik een popup in de HBO app die aftelt naar maandag 09:00 uur.
Dit is nog even een schepje of 3 erbij.
Verschil is dat Tlou wel de hype waard isavotar schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:57:
[...]
En ik dacht dat House of Dragons vreselijk gehypet werd.
Dit is nog even een schepje of 3 erbij.

Ik hoop het, de beide games waren episch maar even een game verfilmen is andere koek zeker als je meeneemt dat in het verleden teveel regisseurs volledig de plank hebben misgeslagen.
Ik kijk in ieder geval de kat eerst uit de boom voordat ik mijn mooie herinneringen aan deze epische game verpest.
Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW | MacBook Pro 13" 2017 | MacBook Air 13" 2017 I iPad 2018 | iPhone 12 | TV 2021 4K | AirPods Pro gen2
Eerste reviews zijn in ieder geval veelbelovend dus mijn voorzichtigheid slaat langzaam om in hypeMiki schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:51:
[...]
Ik hoop het, de beide games waren episch maar even een game verfilmen is andere koek zeker als je meeneemt dat in het verleden teveel regisseurs volledig de plank hebben misgeslagen.
Ik kijk in ieder geval de kat eerst uit de boom voordat ik mijn mooie herinneringen aan deze epische game verpest.
Eerste reviews zijn per definitie niet betrouwbaar omdat ze positief moeten zijn als ze in de toekomst nog eens kandidaat willen zijn om iets eerder te mogen zienTim01 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:18:
[...]
Eerste reviews zijn in ieder geval veelbelovend dus mijn voorzichtigheid slaat langzaam om in hype

Wat ik begrepen heb is dat het een zeer goede serie op zich zou zijn.Miki schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:51:
[...]
Maar dat er redelijk wat vrijheden in het script T.O.V. de spellen is genomen, waarbij het nogal persoonlijk is hoever dat je beoordeling beinvloed.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

De bedenker van de games heeft samengewerkt met de scriptschrijver(s) en zegt zelf ook dat bepaalde dingen in de games gewoon niet werken in een TV serie, en dus veranderd moesten worden. Bijvoorbeeld de besmetting via sporen in de lucht, waarvoor je in de games een gasmasker moet dragen om dat te voorkomen. Maar waar dat in een game nog een soort van interne logica kan hebben zou dat in de TV serie te onwaarschijnlijk zijn. Dat je alleen op bepaalde plekken dat gasmasker nodig zou hebben en dat die sporen niet gewoon overal in de lucht zitten. De acteurs de hele tijd met gasmaskers laten rondlopen zou visueel niet bepaald aantrekkelijk zijn, dus hebben ze dat veranderd naar draden en ranken die besmetting over kunnen brengen, maar die ook te vermijden zijn door goed opletten.heuveltje schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:26:
Wat ik begrepen heb is dat het een zeer goede serie op zich zou zijn.
Maar dat er redelijk wat vrijheden in het script T.O.V. de spellen is genomen, waarbij het nogal persoonlijk is hoever dat je beoordeling beinvloed.
Ik heb overigens de games nooit gespeeld, maar ben erg benieuwd naar deze serie!
https://www.nu.nl/enterta...erland-blijft-gelijk.html
Beetje raar moment zo een paar maanden voor de merge. (tenzij ze daar geen prijswijziging aan vast willen koppelen. Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.)
[Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-01-2023 06:59]
[Serie] The Last of Us
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
https://www.rottentomatoes.com/tv/the_last_of_us/s01iekue schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:24:
Kan niet wachten voor de audience ratings (RT / imdb etc.) met reviewbomb idioten ("Bella ziet dr nie uit als Ellie!!!!, "Golf Club" (niet opzoeken als je de referentie niet herkent), "woke!!!!!" etc.... Ugh.
96% audience score.

Dan maar even wachten tot hij er helemaal op staat.
Ik dacht heel seizoen 1 maar inderdaad weer iedere keer 1 aflevering. Zucht.Daejji schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:32:
Hmm, telkens een week wachten op een aflevering dus, helaas.
Dan maar even wachten tot hij er helemaal op staat.
Geen zwarte balken onder en boven dat is dan wel weer een groot plus punt.
[Voor 11% gewijzigd door Deltos op 16-01-2023 17:44]
BTW Disney+-jaarabonnement heb ik deze maand opgezegd, daar gold hetzelfde voor.
[Voor 8% gewijzigd door ymmv op 16-01-2023 18:06]
Dan staat er. Kan betalingsmogelijkheid niet bijwerken. Probeer nogmaals of vraag de bank. Raar gedoe...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat heb ik bij verschillende films en series op HBO Max. Inderdaad vervelend.MrVegeta schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:40:
Ik had last van de Nederlandse ondertiteling op hbo bij The Last of Us. Constant werden zinnen verkeerd afgebroken of stond de punt of vraagteken zomaar op de tweede regel. Iemand anders daar ook last van?
Meestal zijn het hier 1 of 2 letters van een woord die op de volgende (verder niet gebruikte) regel staan.
Bij de Engelse variant had ik dat bij sommige stukken ook. Er had dan Area bijvoorbeeld moeten staan maar miste de a. Heel irritant.MrVegeta schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 22:40:
Ik had last van de Nederlandse ondertiteling op hbo bij The Last of Us. Constant werden zinnen verkeerd afgebroken of stond de punt of vraagteken zomaar op de tweede regel. Iemand anders daar ook last van?
Wat? Audio of ondertiteling? Welke aflevering als voorbeeld?Henvar schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:38:
Lol wut wordt bij the wire het N woord gecensureerd?
Das wel heel erg kansloos
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Je doet het zelf nu ookHenvar schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:38:

Ik ben er toevallig vorige week mee begonnen en nu nog 1 aflevering te gaan van seizoen 1. Niks van censuur meegemaakt, ook niet in de Engelstalige ondertiteling.Henvar schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:38:
Klopt. Zeker hypocriet maar weet wel zeker dat m’n post wordt verwijderd als ik dat woord hier neerzet.
Nederlandse Ondertiteling. De eerste aflevering… elke keer ni**er.Greatsword schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:44:
[...]
Wat? Audio of ondertiteling? Welke aflevering als voorbeeld?
Engelse ondertiteling wel gewoon volledig woord.
Raar
[Voor 10% gewijzigd door Henvar op 19-01-2023 20:14]
Henvar schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:03:
[...]
Klopt. Zeker hypocriet maar weet wel zeker dat m’n post wordt verwijderd als ik dat woord hier neerzet.
Waarom zou dat zijn? Je gebruikt het als woord an sich, niet om een ander persoon zo aan te duiden.
We gaan het zien, maar ik voel de 'raving reviews' nog niet.
AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED
Ik vond het best een prima beginnen, tot de flash forward naar 2023Yonix schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 07:03:
Gisteravond begonnen aan 'The Last of Us' en ik heb mixed feelings. Het begin was erg sterk, maar al snel werd het langdradig en stortte het tempo in; dan is 1,5 uur een lange zit.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Als wij klaar zijn met The Sandman op Netflix gaan we ook beginnen aan deze serie, ik hoor een hoop goede/positieve berichten. Hoop wel dat ze de karakters uit de games zoveel mogelijk 1 op 1 hebben gekopieerd en niet opeens een een compleet ander uiterlijk heeft, want een bestaand verhaal moet je respecteren en dat gebeurd te weinig tegenwoordig doordat veel de karakters niet goed overnemen.Yonix schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 07:03:
Gisteravond begonnen aan 'The Last of Us' en ik heb mixed feelings. Het begin was erg sterk, maar al snel werd het langdradig en stortte het tempo in; dan is 1,5 uur een lange zit.
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Verhaal en karakters zijn niet 1 op 1 gekopieerd. Dat is ook niet mogelijk als je een goede TV serie wilt maken dat gebaseerd is op een videospel. De serie is geschreven door één van de schrijvers van de spellen (Druckmann), dus er zal goed nagedacht zijn hoe ze de spellen het beste naar een TV serie kunnen overbrengen.G_Dragon schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:50:
[...]
Als wij klaar zijn met The Sandman op Netflix gaan we ook beginnen aan deze serie, ik hoor een hoop goede/positieve berichten. Hoop wel dat ze de karakters uit de games zoveel mogelijk 1 op 1 hebben gekopieerd en niet opeens een een compleet ander uiterlijk heeft, want een bestaand verhaal moet je respecteren en dat gebeurd te weinig tegenwoordig doordat veel de karakters niet goed overnemen.
[Voor 6% gewijzigd door Ike. op 20-01-2023 11:47]
Daar sluit ik me bij aan, want je kan niet alles op elkaar laten lijken zoals het in de game is. Maar zolang je de culturen enz maar niet veranderd van een karakter zoals nu veel gebeurd, vind wel dat je de karakters moet behouden zoals je ze kent vanuit de game omdat het een bestaand verhaal is. Ben heel benieuwd naar mijn eerste mening wanneer we de serie zelf gaan kijkenIke. schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:43:
[...]
Verhaal en karakters zijn niet 1 op 1 gekopieerd. Dat is ook niet mogelijk als je een goede TV serie wilt maken dat gebaseerd is op een videospel. De serie is mede geschreven door één van de schrijvers van de spellen (Druckmann).

EDIT: kijk bijvoorbeeld naar de film van Max Payne, want in de game was de badguy een vrouw en in de film opeens een man? sorry dit is mij teveel afwijken van het orgineel verhaal en dan hoef ik de film nooit meer te zien.
[Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 20-01-2023 11:56]
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
G_Dragon schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:47:
[...]
Daar sluit ik me bij aan, want je kan niet alles op elkaar laten lijken zoals het in de game is. Maar zolang je de culturen enz maar niet veranderd van een karakter zoals nu veel gebeurd, vind wel dat je de karakters moet behouden zoals je ze kent vanuit de game omdat het een bestaand verhaal is. Ben heel benieuwd naar mijn eerste mening wanneer we de serie zelf gaan kijken
😅😝
(Eerste afl. was errûg goed!)
Ik vermoed dat dat zo is om je aandacht erbij te houden. Wil je de serie af zien, dan zit je minimaal vast aan een abbo voor 2 maanden. Als bingwatcher zou je in principe minimaal 28x per maand series kunnen afkijkenDeltos schreef op maandag 16 januari 2023 @ 17:39:
[...]
Ik dacht heel seizoen 1 maar inderdaad weer iedere keer 1 aflevering. Zucht.
Dat is niet goed voor de portemonnee van HBO..

Mwah, dat hangt er vanaf. Zelf heb ik met spoilers zien/lezen niet zoveel moeite. Is natuurlijk puur persoonlijkdutchgio schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:21:
Je kunt natuurlijk pas als alles er op staat het in één maand kijken maar dan moet je wel de spoilers ontwijken.
Dat begrijp ik.RCBL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:07:
[...]
Ik vermoed dat dat zo is om je aandacht erbij te houden. Wil je de serie af zien, dan zit je minimaal vast aan een abbo voor 2 maanden. Als bingwatcher zou je in principe minimaal 28x per maand series kunnen afkijken

Maar ik bekijk het vanuit mijn ervaring en niet vanuit HBO. Ik wil niet een dikke 2 maanden doen over 1 seizoen. Over 2 maanden alles pas kijken kan natuurlijk ook gewoon maar blijf het jammer vinden.
In principe ben ik het gewoon met je eens. Die afleveringen liggen al lang klaar dus je kan ze er allemaal tegelijk opzetten. Ik opteer daar ook voor. Maar begrijp ook de motivatie van de streamingsdiensten.. We moeten er maar mee leven..Deltos schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:29:
[...]
Dat begrijp ik.![]()
Maar ik bekijk het vanuit mijn ervaring en niet vanuit HBO. Ik wil niet een dikke 2 maanden doen over 1 seizoen. Over 2 maanden alles pas kijken kan natuurlijk ook gewoon maar blijf het jammer vinden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs
Los van het verdienmodel vind ik het ook fijn om met collega’s over series te kunnen praten. Eén aflevering per week maakt het veel eenvoudiger en leuker om te praten over een aflevering of serie zonder te spoileren. TLOU is niet het goede voorbeeld, maar met elkaar raden hoe een serie verder gaat heeft ook wel wat.RCBL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:07:
[...]
Ik vermoed dat dat zo is om je aandacht erbij te houden. Wil je de serie af zien, dan zit je minimaal vast aan een abbo voor 2 maanden. Als bingwatcher zou je in principe minimaal 28x per maand series kunnen afkijken
Kleine toevoeging, door de hoeveelheid aan series wordt het wel steeds lastiger om nog gelijkgestemden te vinden. Iedereen lijkt wat anders te kijken tegenwoordig…
[Voor 10% gewijzigd door Timx2 op 20-01-2023 18:40]
12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.
Nee, ik niet. Of blijkt straks 'nog niet'...AtleX schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:15:
Ik krijg ineens een mail van HBO dat mijn abo is opgezegd en of ik een enquete in wil vullen. Alleen, ik heb niks geannuleerd of opgezegd dus dat is een beetje gek. Hebben meer mensen die gehad?
Is er misschien iets fout gegaan met de incasso?AtleX schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:15:
Ik krijg ineens een mail van HBO dat mijn abo is opgezegd en of ik een enquete in wil vullen. Alleen, ik heb niks geannuleerd of opgezegd dus dat is een beetje gek. Hebben meer mensen die gehad?
Toch benieuwd hoe lang ze dit nog kunnen rekken.Stukfruit schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:54:
Vanaf 26 maart: seizoen 4 van Succession.
[YouTube: Succession Season 4 | Official Teaser Trailer | HBO]
"Steenrijke vader speelt kinderen tegen elkaar uit en ze trappen er elke keer weer in"
En ja, ik blijf kijken.
[Voor 3% gewijzigd door avotar op 27-01-2023 16:16]
HBO kondigt na twee afleveringen nu al vervolg The Last of Us aan
[Voor 35% gewijzigd door Bongoarnhem op 27-01-2023 21:39]
Bron: HBO / Warner Bros Discovery. Altijd met een korreltje zout nemen.Bongoarnhem schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:10:
Seizoen 2 van The last of us is bevestigd.
HBO kondigt na twee afleveringen nu al vervolg The Last of Us aan
Hebben series of films überhaupt 4k hdr of dv op streamz?
Serie is niet voor iedereen weggelegd. Dat is een Latijns-Amerikaanse Original. Het stijl van filmen is heel apart, er zijn wel wat onlogisch handelen door de personages (ja, dan denk je, hoe dom kan iemand zijn!). Maar al ergens in tweede aflevering ben ik compleet in het verhaal ingezogen. Naar mijn idee lekkere tussendoortje als je op de volgende aflevering van TLOU moet wachten.
Rituele afslachtingen, verkrachtingen, kannibalisme.Olga2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:23:
Hoewel is iedereen met TLOU is bezig wil ik even aandacht aan een andere serie geven: The Forgotten Valley. Serie begint beetje langzaam en zelfs saai. Eerlijk is eerlijk, ik ben bijna gestopt met kijken, maar daarna… OMG! Rituele afslachtingen, verkrachtingen, kannibalisme..
Naar mijn idee lekkere tussendoortje als je op de volgende aflevering van TLOU moet wachten.
En dat noem jij een lekker tussendoortje

Not my cup of tea. Maar bedankt dan sla ik die zeker over
Iedereen die dit leest kijkt toch GoT?Marcel Br schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:50:
Ook niet naar GOT gekeken dus ?

Peter711 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:50:
[...]
Rituele afslachtingen, verkrachtingen, kannibalisme.
En dat noem jij een lekker tussendoortje![]()
Not my cup of tea. Maar bedankt dan sla ik die zeker over

kijkt lekker weg.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Bedankt voor de review dit klinkt interessant, ga hem op mijn lijstje zettenOlga2000 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 11:23:
Hoewel is iedereen met TLOU is bezig wil ik even aandacht aan een andere serie geven: The Forgotten Valley. Serie begint beetje langzaam en zelfs saai. Eerlijk is eerlijk, ik ben bijna gestopt met kijken, maar daarna… OMG! Rituele afslachtingen, verkrachtingen, kannibalisme.. Verhaal is vrij origineel en je wil gewoon weten hoe alles in elkaar steekt. Op een gegeven moment leek het zo gecompliceerd dat ik niet geloofde dat men alles logisch aan elkaar kan breien. Toch gelukt.
Serie is niet voor iedereen weggelegd. Dat is een Latijns-Amerikaanse Original. Het stijl van filmen is heel apart, er zijn wel wat onlogisch handelen door de personages (ja, dan denk je, hoe dom kan iemand zijn!). Maar al ergens in tweede aflevering ben ik compleet in het verhaal ingezogen. Naar mijn idee lekkere tussendoortje als je op de volgende aflevering van TLOU moet wachten.

Weet eentje op de lange lijst van geannuleerde seriesStukfruit schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:35:
https://variety.com/2023/...celed-hbo-max-1235509799/
Pennyworth is nu ook gecancelled.

[Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 02-02-2023 15:39]
Oh jammer, vind het een hele vermakelijke serie.Stukfruit schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:35:
https://variety.com/2023/...celed-hbo-max-1235509799/
Pennyworth is nu ook gecancelled.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
En weer een serie met een freaking cliffhanger waar de stekker uit getrokken is.Jan_V schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:37:
[...]
Oh jammer, vind het een hele vermakelijke serie.
De lol gaat er wel vanaf op deze manier
Snowpiercer hangt er ook al om...
Een serie die in een komische stijl vertelt over de ervaring van het behalen van een rijbewijs na je veertigste. de serie vertelt het verhaal van een 45-jarige universiteitsprofessor, enigszins in zichzelf gekeerd en chagrijnig, die gedwongen wordt zijn rijbewijs te halen. Hierbij krijgt hij les van een betrokken en grappige rijschoolleraar die hem zal begeleiden achter het stuur van dit zware avontuur.
Een heel lang artikel over wat HBO eigenlijk is, was en misschien wordt

Het zal wel "gratis" worden. En het cancellen van de series wordt hiermee natuurlijk niet ongedaan gemaakt.
Van een relatie met een robot naar een affaire met een buitenbeentje

De 6 niet uitgezonden afleveringen van The Nevers komen daar ook.Stukfruit schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:15:
Het is een raar idee om mensen weg te leiden van HBO Max, maar blijkbaar komen gecancelde series zoals Westworld terug op de volgende dienst die ook in Europa gelanceerd zou worden:
[YouTube: Tubi Rabbit Hole | Super Bowl]
Het zal wel "gratis" worden. En het cancellen van de series wordt hiermee natuurlijk niet ongedaan gemaakt.
Is een HBO productie maar vanwege rechten niet te zien in Nederland..
Moet nog drie afleveringen zien en het lukt me niet ze ergens te vinden...

Staan op ZiggoPatrizia schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:04:
Wie weet of Station Eleven binnenkort op HBO Max te zien is?
Is een HBO productie maar vanwege rechten niet te zien in Nederland..
Moet nog drie afleveringen zien en het lukt me niet ze ergens te vinden...
Ik heb last van ondertiteling die vast blijft hangen wanneer ik via de chromecast kijk. Versie 1, oud beestje, maar nog prima op 1080p.
Gisteren een scandinavische film en daarbij echt letterlijk iedere minuut ondertiteling die blijft vasthangen, waarna ze na 30 a 40 sec weer doorlopen. Echt geen kijken zo. Wanneer ik dan in de app op de knop '15 sec terug' druk, dan lopen de subtitles wél door in dezelfde scene.
Anderen die hier ook last van hebben? En iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Top merci! Dan weet ik nu waar het aan ligt. Het oude beestje mag dus eindelijk met pensioen ;-)ArthurMorgan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:18:
Nieuwe chromecast kopen... (of misschien beter apple tv of nvidea shield oid) Ik heb nu de CC with google TV en geen last meer. Maar mijn oudere CCs hadden ook altijd dit soort problemen. Om gek van te worden.
Vanavond even gebinged, vriendin had 'm al even gekeken toen ik op reis was maar keek vrolijk een tweede keer mee (wat licht irritant was want ze ging lachen voor de grappen).Turralyon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:28:
Ik ben totaal niet van het bingen, maar No me gusta conducir (I don't like driving) serie heb ik in 1 ruk uitgekeken. In totaal 6 afleveringen van ongeveer een halfuur.
Een serie die in een komische stijl vertelt over de ervaring van het behalen van een rijbewijs na je veertigste. de serie vertelt het verhaal van een 45-jarige universiteitsprofessor, enigszins in zichzelf gekeerd en chagrijnig, die gedwongen wordt zijn rijbewijs te halen. Hierbij krijgt hij les van een betrokken en grappige rijschoolleraar die hem zal begeleiden achter het stuur van dit zware avontuur.
[YouTube: No me gusta conducir - Tráiler oficial]
Absolute aanrader.
Sowieso proberen we de komende maanden veel Spaanse series en films te kijken om aan de klank en snelheid van de taal te wennen voor de komende meivakantie.
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dan kan ik Hierro ook aanraden. Een moord op een klein Canarisch Eiland waar iedereen elkaar kent en een nieuwe rechter uit Madrid het onderzoek leidt. Mooie beelden om al in de vakantiestemming te komen.franssie schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:35:
[...]
Vanavond even gebinged, vriendin had 'm al even gekeken toen ik op reis was maar keek vrolijk een tweede keer mee (wat licht irritant was want ze ging lachen voor de grappen).
Absolute aanrader.
Sowieso proberen we de komende maanden veel Spaanse series en films te kijken om aan de klank en snelheid van de taal te wennen voor de komende meivakantie.
Bedankt voor de tip. Ben zelf bijna 41 en bezig met mijn rijbewijs. Heb nu twee afleveringen gekeken, best confronterend, hitting a little too close to homeTurralyon schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:28:
Ik ben totaal niet van het bingen, maar No me gusta conducir (I don't like driving) serie heb ik in 1 ruk uitgekeken. In totaal 6 afleveringen van ongeveer een halfuur.
[YouTube: No me gusta conducir - Tráiler oficial]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nope, zit hier al even te kijken (vanaf mijn Apple TV)MrVegeta schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:34:
Zijn er nog anderen die last hebben van een storting? Ik kan via de app op de Shield of via de app op de telefoon niets streamen...
Dus nog een topserie gecancelled waarmee hbo weer een stukje minder interessant wordt
Nu maar hopen dat ze niet eindigen met een cliffhanger (heb ik zo'n enorme gruwelijke hekel aan)
https://www.giantfreakinr...reboot-not-happening.html
Dit soort nieuws zuigt inderdaad wel een beetje, maar zolang ze de kans krijgen om er een net einde aan te maken vind ik het minder erg dan bij Westworld.
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC