• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:27
LaFleche schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:50:
Succession''s laatste seizoen is tevens de laatste...
Dus nog een topserie gecancelled waarmee hbo weer een stukje minder interessant wordt
Nu maar hopen dat ze niet eindigen met een cliffhanger (heb ik zo'n enorme gruwelijke hekel aan)
Ik had op zijn minst nog één seizoen verwacht, maar laten we inderdaad hopen dat het mooi wordt afgesloten. :) Op de één of andere manier denk ik toch dat het komt door de geldproblemen bij HBO.

Shikata ga nai.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
Dus nog een topserie gecancelled waarmee hbo weer een stukje minder interessant wordt
Nu maar hopen dat ze niet eindigen met een cliffhanger (heb ik zo'n enorme gruwelijke hekel aan)
Waar lees jij dat deze gecanceld is? Ik lees alleen maar dat de maker van de show niet oneindig door wil gaan en al zat te twijfelen om het bij 3 of 4 seizoenen te houden. HBO gaf ook aan dat het aan de maker ligt of deze wil doorgaan of niet. Succession is een gigantisch succes voor HBO, dus die zullen ze zeker niet cancelen. Quote:

"Creator Jesse Armstrong broke the news in an interview with The New Yorker. It’s not a huge surprise given that Armstrong himself has hinted at the end and Brian Cox has been more explicit in certain interviews, while HBO boss Casey Bloys has long said it’s up to Armstrong when it concludes."

https://www.google.com/am...-season-4-1235269622/amp/

Jammer dat het eindigt, maar juist positief dat ze niet tot in het oneindige doorgaan.

[Voor 21% gewijzigd door Sydney08 op 25-02-2023 10:29]

Tomorrow is not today!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:05
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:57:
[...]

Ik had op zijn minst nog één seizoen verwacht, maar laten we inderdaad hopen dat het mooi wordt afgesloten. :) Op de één of andere manier denk ik toch dat het komt door de geldproblemen bij HBO.
Niet zozeer hbo maar het moederbedrijf warner bros zit in zwaar weer.
Ondanks alle ingrepen worden prognoses zoals aanwas nieuwe abonnementen, winst etc niet gehaald.
Gevolgen zijn onder andere dat Turner (ook een WB dienst) ineens besluit om het laatste seizoen snowpiercer te laten vallen (is gefilmd en bijna klaar in post production) en zelfs goedlopende Discovery meuk wordt gecancelled

'Warner Bros. Discovery (WBD) reported underwhelming Q4 results yesterday, revealing a net loss of another $2.1 billion, including $217 million from its streaming division. This is despite the company touting the success of its new original series “The Last of Us,” which averaged over 15 million viewers, and the recently launched video game Hogwarts Legacy, which saw more than $850 million in retail sales in just two weeks.'

2.1 billion... Dat is iets met 9 nullen voor de komma

• LaFleche
Sydney08 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:27:
[...]

Waar lees jij dat deze gecanceld is? Ik lees alleen maar dat de maker van de show niet oneindig door wil gaan en al zat te twijfelen om het bij 3 of 4 seizoenen te houden. HBO gaf ook aan dat het aan de maker ligt of deze wil doorgaan of niet. Succession is een gigantisch succes voor HBO, dus die zullen ze zeker niet cancelen. Quote:

"Creator Jesse Armstrong broke the news in an interview with The New Yorker. It’s not a huge surprise given that Armstrong himself has hinted at the end and Brian Cox has been more explicit in certain interviews, while HBO boss Casey Bloys has long said it’s up to Armstrong when it concludes."

https://www.google.com/am...-season-4-1235269622/amp/

Jammer dat het eindigt, maar juist positief dat ze niet tot in het oneindige doorgaan.
Je geeft zelf antwoord op je vraag... Okay... Misschien niet gecancelled? Ze gaan er in ieder geval niet mee door.
Dus ook de opmerking 'Succession is een gigantisch succes voor HBO, dus die zullen ze zeker niet cancelen' heeft achteraf dus geen stand gehouden

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
'Cancelled' impliceert dat de serie tegen de zin van het creative team stopt. Dat is bij Succession dus expliciet niet het geval.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Frank schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:48:
'Cancelled' impliceert dat de serie tegen de zin van het creative team stopt. Dat is bij Succession dus expliciet niet het geval.
Met hier wat motivatie van de makers:

https://www.newyorker.com...end-of-succession-is-near

Prima. Beter dan Westworld :p

Dat zit wel Schnorr.

• Sydney08
LaFleche schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Je geeft zelf antwoord op je vraag... Okay... Misschien niet gecancelled? Ze gaan er in ieder geval niet mee door.
Dus ook de opmerking 'Succession is een gigantisch succes voor HBO, dus die zullen ze zeker niet cancelen' heeft achteraf dus geen stand gehouden
Als in; HBO heeft niet aangegeven ermee te willen stoppen :) En dat klopt. De maker wil niet verder en wil het verhaal afronden. Dat is voor HBO jammer, want die verdienen er flink op. Jouw opmerking klopt dus niet!

Tomorrow is not today!

• LaFleche
Sydney08 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:03:
[...]

Als in; HBO heeft niet aangegeven ermee te willen stoppen :) En dat klopt. De maker wil niet verder en wil het verhaal afronden. Dat is voor HBO jammer, want die verdienen er flink op. Jouw opmerking klopt dus niet!
Wel correct blijven..de context van die opmerking was een tijd geleden geplaatst omdat hbo/warner van alles aan het Cancellen was (westworld, raised by wolves) en dat succession als cash cow geen gevaar liep
Nu - and I stand corrected - weliswaar geen cancelation maar wel een top serie die eindigt en een verdere verschraling van het aanbod op hbo geeft

• Sydney08
LaFleche schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:11:
[...]

Nu - and I stand corrected - weliswaar geen cancelation maar wel een top serie die eindigt en een verdere verschraling van het aanbod op hbo geeft
Het aanbod mag zeker beter ja, maar The Last of Us heeft in ieder geval al een hoog niveau en is dus een mooie aanwinst. Denk alleen niet dat die serie veel seizoenen gaat hebben, dus er mag wel wat bijkomen.

Tomorrow is not today!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47
LaFleche schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:34:
[...]

Gevolgen zijn onder andere dat Turner (ook een WB dienst) ineens besluit om het laatste seizoen snowpiercer te laten vallen (is gefilmd en bijna klaar in post production) en zelfs goedlopende Discovery meuk wordt gecancelled
Je zou toch denk dat een productie die zover is gevorderd is, zonde is om te cancelen. Of zit daar een bepaalde juridische constructie achter dat acteurs of licentiehouders een flink percentage van hun honorarium mislopen als de serie wordt gecanceld en dat het daardoor voordeliger is?

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:22
Sempy schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:29:
[...]

Je zou toch denk dat een productie die zover is gevorderd is, zonde is om te cancelen. Of zit daar een bepaalde juridische constructie achter dat acteurs of licentiehouders een flink percentage van hun honorarium mislopen als de serie wordt gecanceld en dat het daardoor voordeliger is?
Bij Batwoman, die ook al door post-production was meen ik, was het een "belastingvoordeel" om alsnog volledig te cancellen.

• Overspark
  • Laatst online: 03-06 19:36
Niet gecancelled, de makers van de serie hebben er zelf voor gekozen dat dit het laatste seizoen is om het verhaal af te maken. Dus voor de verandering goed nieuws, we krijgen een serie die zowaar compleet gaat zijn!

Edit: ugh, had niet door dat ik niet op de laatste pagina zat, anderen waren me al voor.

[Voor 7% gewijzigd door Overspark op 25-02-2023 12:39]

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
Ik heb niet het idee dat HBO het te snel afspelen (framerate) ooit nog gaat oplossen. Laatst film gekeken, scheelde gewoon 7 minuten met origineel doordat ze het te snel afspelen.

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 17:27
Deezers schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:03:
Ik heb niet het idee dat HBO het te snel afspelen (framerate) ooit nog gaat oplossen.
Daar heb ik ook vrij weinig meer van vernomen. Vooralsnog los ik het nog steeds op via een VPN.

Shikata ga nai.

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:13
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:19:
[...]

Daar heb ik ook vrij weinig meer van vernomen. Vooralsnog los ik het nog steeds op via een VPN.
Hier ook, alleen nog eens een oplossing verzinnen voor webos (LG tv)
Belachelijk dat ze het nog steeds niet opgelost hebben.

• Frank
  • Niet online
Waarschijnlijk hebben ze plannen om de framerate te fixen in de wacht gezet na de Discovery merger. De gecombineerde streamer gaat draaien op het Discovery+ platform die wel gewoon de originele framerate van content gebruikt (zover ik weet).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LaFleche
Frank schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:21:
Waarschijnlijk hebben ze plannen om de framerate te fixen in de wacht gezet na de Discovery merger. De gecombineerde streamer gaat draaien op het Discovery+ platform die wel gewoon de originele framerate van content gebruikt (zover ik weet).
Hoop ik echt op m'n blote knieën dat ze niet die afschuwelijke discovery app gaan gebruiken als basis.
Geen eigen instellingen voor ondertiteling (meeliften op in mijn geval Shield settingsl, alleen Nederlandse ot, geen onderhoud op last viewed (als je eenmaal een aflevering gestart hebt blijft deze op je beginscherm staan).. De hbo app is in vergelijking daarmee een meesterwerk

Acties:
  • +2Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

Ben de klassiekers aan het afgaan en ben aanbeland bij The Wire.
Ik merk 3 afleveringen ver dat ik wat moeite heb om te blijven kijken.

Is het een trage starter?

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Urrim
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:27

Urrim

Wannabe-Tweaker

avotar schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:49:

The Wire is zeker een serie waar je in moet komen - dat had ik tenminste. Toch blijft het voor mij wel een van de beste series die ik ooit gezien heb, dus ik zou je aanraden nog even vol te houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 20:33
Urrim schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:33:
[...]

The Wire is zeker een serie waar je in moet komen - dat had ik tenminste. Toch blijft het voor mij wel een van de beste series die ik ooit gezien heb, dus ik zou je aanraden nog even vol te houden.
The Wire heb ik misschien 3/4 keer de eerste 3 delen gekeken en afgehaakt, ben toch echt wel benieuwd hoeveel aflevering ongeveer nodig zijn dat men blijft kijken?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb met meer moeite dan verwacht seizoen 1 van The Wire een tijdje geleden afgekeken. En nog niet direct heel erg de behoefte gehad om verder te kijken :P

Ik denk dat er twee zaken zijn die het wat hebben laten tegenvallen voor mij:
  1. De hype. Als mensen The Wire noemen, dan gaat dat bijna altijd gepaard met het 'de beste serie ooit' noemen. Dus dan heb je al snel zeer hooggespannen verwachtingen :+ En hoe goed iets ook is, als het dan toch niet 'het beste ooit is', dan valt het toch tegen.

2. De tijd waarin het afspeelt. Dat alles ~20 jaar oud is, en er dus veel gebeurd met oudere technieken enzo, haalt me er af en toe toch wel uit, omdat het vergeleken met nu zo 'knullig' is met piepers en afluistertechnieken enzo.

The devil is in the details.

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:15
Ik heb The Wire gekeken toen HBO net startte in Nederland en heb er echt van genoten.
Maar was wel na 3 afleveringen ofzo echt hooked.

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 20:03
The Wire, tja. Wat moet je er over zeggen..? Na seizoen 4 ben ik (onbewust) gestopt met The Wire. Ik was totaal niet hooked dus blijkbaar.

Ik had toch het idee dat ik naar een soort slappe CSI/NCIS zat te kijken af en toe, maar dan zonder de forensische dingen en met veel meer drama. En meer diepgang/inzicht bij beide kampen (good vs. bad / politie vs. badguys)

Daarom ook nooit begrepen dat deze serie in de top 10 all-time staat. Is een belediging voor parels als BB, GoT, TD (seizoen 1) en The Sopranos :'( .

Maar goed, iedereen zijn mening ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:25
Jeroenvde89 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:06:
The Wire, tja. Wat moet je er over zeggen..? Na seizoen 4 ben ik (onbewust) gestopt met The Wire. Ik was totaal niet hooked dus blijkbaar.

Ik had toch het idee dat ik naar een soort slappe CSI/NCIS zat te kijken af en toe, maar dan zonder de forensische dingen en met veel meer drama. En meer diepgang/inzicht bij beide kampen (good vs. bad / politie vs. badguys)

Daarom ook nooit begrepen dat deze serie in de top 10 all-time staat. Is een belediging voor parels als BB, GoT, TD (seizoen 1) en The Sopranos :'( .

Maar goed, iedereen zijn mening ;)
Meer drama, meer diepgang in karakters. En dan zeggen dat het een slappe CSI is. :?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:00
Ik heb nog nooit langer dan 10-12 seconden van een CSI serie gezien, ook niet van Friends trouwens. Kan daar dus niet over oordelen.
Maar The Wire staat echt wel terecht hoog op lijstjes. Past prima in het rijtje BB, Sopranos en ook Boardwalk Empire.

• Jeroenvde89
Raem schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:21:
[...]

Meer drama, meer diepgang in karakters. En dan zeggen dat het een slappe CSI is. :?
Dat was wellicht niet al te best bewoord en vergeleken van mij. Ik kon zo snel niet een vergelijkbare politieserie bedenken. Maar m'n punt is gemaakt toch? ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 13 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Voor mij is The Wire dus wel de heilige graal en inderdaad de allerbeste serie ooit gemaakt.

Wat mij vooral gegrepen heeft is hoe authentiek elk personage is. Ook voelt alles zo realistisch en daardoor geloofwaardig aan. Elk seizoen heeft zo ook een beetje zijn eigen thema en invalshoek, daardoor zie je alle problemen ook vanuit diverse perspectieven.

Uiteraard moet je een beetje binding hebben met de personages en wellicht het straat gevoel. Na een paar afleveringen zat ik er helemaal in en het enige waar ik de eerste keer wat moeite mee had was seizoen 2 maar die ben ik na verloop van tijd ook wel gaan waarderen.

Tegenwoordig zijn er natuurlijk ongekende budgetten dus vooral voor die tijd was het fenomenaal dat ze zoiets moois hebben kunnen neerzetten.

@Jeroenvde89 Dat gezegd hebbende staan series als BB en GoT niet eens in mijn Top 10. Bij die eerste ben ik echt 2x gestopt door het eerste seizoen en GoT was voor mij een topper tot het laatste seizoen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik denk dat The Wire tegenwoordig wel als enorm traag ervaren wordt.
Opbouw, gelaagdheid, karakter- en verhaalontwikkeling gaat tegenwoordig veel sneller.
Dus ik snap best dat 'beste serie ooit' dan lastig wordt.
Sopranos heeft dat eigenlijk ook.

Gewoon uit een andere tijd. Zelf juist enorm van genoten en ook pas twee jaar terug voor het eerst gezien.

• Jeroenvde89
Greatsword schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:29:

@Jeroenvde89 Dat gezegd hebbende staan series als BB en GoT niet eens in mijn Top 10. Bij die eerste ben ik echt 2x gestopt door het eerste seizoen en GoT was voor mij een topper tot het laatste seizoen.
Vandaar ook mijn opmerking over dat iedereen zo zijn mening heeft en mag hebben ;).

Ik vond het gewoon heel erg tegenvallen o.a. door hetgeen @sambalbaj hierboven zei, ik heb ook nog nooit zo lang over de eerste 4 seizoenen van een serie gedaan, als bij The Wire.

• Haay
  • Laatst online: 16:04
Ik kijk de laatste tijd naar de serie His Dark Materials op HBO Max. Hele mooie fantasy serie waar ik enorm van geniet.

Heb wel sinds vorige week dat in vrijwel elke aflevering ergens halverwege een buffering draaiend cirkeltje in beeld komt met bevroren beeld, en dat blijft maar draaien. Als ik dan even terug ga naar het menu en meteen weer de aflevering hervat gaat het weer normaal verder. Niemand anders hier last van? Ik kijk overigens op een LG Oled 2019 TV in de HBO Max app.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:55
Haay schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:40:
Heb wel sinds vorige week dat in vrijwel elke aflevering ergens halverwege een buffering draaiend cirkeltje in beeld komt met bevroren beeld, en dat blijft maar draaien. Als ik dan even terug ga naar het menu en meteen weer de aflevering hervat gaat het weer normaal verder. Niemand anders hier last van? Ik kijk overigens op een LG Oled 2019 TV in de HBO Max app.
Ik heb sporadisch hetzelfde met een LG C9 tv in de webos app.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-06 22:26
sambalbaj schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:31:
Ik denk dat The Wire tegenwoordig wel als enorm traag ervaren wordt.
Opbouw, gelaagdheid, karakter- en verhaalontwikkeling gaat tegenwoordig veel sneller.
Dus ik snap best dat 'beste serie ooit' dan lastig wordt.
Sopranos heeft dat eigenlijk ook.

Gewoon uit een andere tijd. Zelf juist enorm van genoten en ook pas twee jaar terug voor het eerst gezien.
Wellicht ben ik inmiddels een oude lul, maar sneller is natuurlijk iets compleet anders dan beter. Gewoon echte mensen, met meerdere kanten in plaats van de 1 dimensionale figuren in de gemiddelde serie.

Bij mij staat The Wire daarom met stip op 1, daarna The Sopranos, daarna Better Call Saul.
BB haalt denk ik net de top10, GoT nog wel een stukje lager.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik zal in elk geval The Wire nog wat langer kijken dan :)

Het is niet de tijdsgeest of het tempo. Soprano's vond ik echt ge-wel-dig.
Misschien pakt het nog.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Jeroenvde89
FrankRicard schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:53:
[...]

[...] Gewoon echte mensen, met meerdere kanten in plaats van de 1 dimensionale figuren in de gemiddelde serie.

[...]
BB haalt denk ik net de top10 [...].
Volgens mij is BB juist één van de beste series als het gaat om het laten zien van echte mensen met verschillende kanten ("I am not in danger, Skyler. I am the danger. A guy opens his door and gets shot and you think that of me? No. I am the one who knocks!").

Maar goed, wederom, ieder zijn mening! :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Haay schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:40:
Ik kijk de laatste tijd naar de serie His Dark Materials op HBO Max. Hele mooie fantasy serie waar ik enorm van geniet.

Hier idem, sinds een week ofzo, maakt niet uit wat ik kijk. Soms komt het na een minuut of 10 al, gisteren tijdens Deadpool pas na ruim een uur. Maar het gebeurt eigenlijk bij alles. Ook een LG, uit 2018.

Nomen nescio

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:19
Jeetje, dat de trage saaie bagger genaamd Sopranos in dezelfde zin wordt genoemd als The Wire, Breaking Bad en Game of Thrones verbaas ik mij wel over. Alle nadelen die hier over The Wire genoemd worden kan je veel beter aan The Sopranos plakken.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Jeroenvde89 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:08:
[...]

Volgens mij is BB juist één van de beste series als het gaat om het laten zien van echte mensen met verschillende kanten ("I am not in danger, Skyler. I am the danger. A guy opens his door and gets shot and you think that of me? No. I am the one who knocks!").

Maar goed, wederom, ieder zijn mening! :9
En hoe zit het met realisme dan? 1 van de grootste irritatiepunten voor mij was nog altijd de samenwerking van het zogenaamde genie Walter met die Jessie.

Dat kan ik gewoon niet accepteren en dan is de hele geloofwaardigheid uit de deur. Waarom zou iemand die zo intelligent en goed is in zijn vakgebied er voor kiezen om met zo'n idioot als hem in zee te gaan.

Walter zogenaamd "The danger" ? (Hector en Fring waren voor mij in ieder geval de reden dat ik hem nog af heb gekeken)

(Hoofd)personages uit series als Boardwalk Empire / The Wire, YellowStone, El Chapo, Pablo Escobar zijn voor mij dan toch echt allemaal veel mooier, gevaarlijker en machtiger geschreven.

[Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 08-03-2023 19:41]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Greatsword schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:33:
[...]

Dat kan ik gewoon niet accepteren en dan is de hele geloofwaardigheid uit de deur. Waarom zou iemand die zo intelligent en goed is in zijn vakgebied er voor kiezen om met zo'n idioot als hem in zee te gaan.
Connecties. Je komt niet zomaar die wereld in. Alle verkoop loopt via hem.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
Bra-Jo schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:26:
[...]

Hier idem, sinds een week ofzo, maakt niet uit wat ik kijk. Soms komt het na een minuut of 10 al, gisteren tijdens Deadpool pas na ruim een uur. Maar het gebeurt eigenlijk bij alles. Ook een LG, uit 2018.
Ik had het ook met The Last of Us.
Geen LG, op Samsung komt het ook voor.

Toch wat capaciteitsproblemen wellicht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
avotar schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:55:
Ik zal in elk geval The Wire nog wat langer kijken dan :)

Het is niet de tijdsgeest of het tempo. Soprano's vond ik echt ge-wel-dig.
Misschien pakt het nog.
Het kan gewoon zijn dat de setting niet pakt. Heb de serie toevallig afgelopen maand opnieuw gekeken en het was nog net zo goed als de eerste keer dat ik hem keek ergens rond 2010 (nog in het oorspronkelijke 4:3 formaat en nog op een CRT tv). Wilde deze opgepoetste breedbeeld versie al eens eerder gaan kijken maar kwam er toen niet echt meer in, het is iig niet iets wat je eens 'even' gaat kijken. Misschien kan je dan beter starten met 'We Own The City' wat maar 6 afleveringen is en een waargebeurd verhaal is (volgens mij is 3 Op Reis ook wel eens in Baltimore geweest/of het was Louis Theroux [denk het laatste eigenlijk] maar als je dat hebt gezien dan kijk je er niet vreemd van op dat dit soort dingen heeft plaatsgevonden).
Afgelopen maand dus wel even goed voor gaan zitten en het in stukken van meestal 3 afleveringen per keer gekeken :) (als ik ergens kritiek op heb dan zijn jullie daar iig nog bij lange na niet beland O-) ).
Die eerste keer dat ik het zag was op de BBC dus even terugkijken of voor later bewaren was er niet bij, die eerste aflevering had me meteen gepakt. Zonden het toen ook uit per 3 of 4 afleveringen ...

Het kan iig niet verder afliggen dan van CSI/NCIS :+

[Voor 16% gewijzigd door apis29 op 08-03-2023 23:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 25-05 06:23
Greatsword schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:29:
Voor mij is The Wire dus wel de heilige graal en inderdaad de allerbeste serie ooit gemaakt.

Wat mij vooral gegrepen heeft is hoe authentiek elk personage is. Ook voelt alles zo realistisch en daardoor geloofwaardig aan. Elk seizoen heeft zo ook een beetje zijn eigen thema en invalshoek, daardoor zie je alle problemen ook vanuit diverse perspectieven.

Uiteraard moet je een beetje binding hebben met de personages en wellicht het straat gevoel. Na een paar afleveringen zat ik er helemaal in en het enige waar ik de eerste keer wat moeite mee had was seizoen 2 maar die ben ik na verloop van tijd ook wel gaan waarderen.

Tegenwoordig zijn er natuurlijk ongekende budgetten dus vooral voor die tijd was het fenomenaal dat ze zoiets moois hebben kunnen neerzetten.

Geheel mee eens. De serie al 3 keer compleet gekeken. Laatste keer was drie jaar geleden. Dacht hem paar maanden geleden met mijn vriendin is samen te kijken. Maar dat is hem niet geworden.

Het is inderdaad wel een “trage” serie als je dit zo mag noemen. Dus doorzetten is ook mijn advies, @avotar

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb van het weekend The Pacific aangezet. Ben nu bij aflevering 7, echt een indrukwekkende mini serie. Ik had Band of Brothers al een aantal keer gekeken, maar The Pacific nog nooit.

• TweakMDS
  • Laatst online: 03-06 16:06
Ik heb sinds gisteren HBO max, maar loop nu tegen een heel irritant issue aan. Ik kijk HBO op mijn tweede scherm, en op mijn andere scherm doe ik andere dingen die veel tussen windows switchen.
Ik switch windows met Alt-Esc (via een button op de muis).

Daarbij krijgt en verliest de chrome instantie waar HBO in draait afentoe de focus. Elke keer als dit gebeurt, dan vliegt HBO volledig op pauze. Iets waar Netflix, Prime, Disney+ en Youtube in ieder geval geen last van hebben. Herkent iemand dit, en is er wat aan te doen?

Acties:
  • +7Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
TweakMDS schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:42:
Herkent iemand dit, en is er wat aan te doen?
Herken het niet. Ik doe als ik HBO kijk altijd maar één ding. Dat is HBO kijken. Dat laatste is volgens mij de oplossing.. 8)

• Stukfruit
  • Niet online
In April wordt er meer bekend gemaakt over "Max".
Warner Bros. will unveil the plans for its streaming service at a press event in April and plans to introduce the service to the public in the following weeks.
https://www.bloomberg.com...ra-shows-at-no-added-cost

Dat zit wel Schnorr.

• Frank
  • Niet online
Niet geheel verrassend dat ze met “Max” een 4K tier gaan aanbieden tegen een meerprijs. Die zullen ze hier ook wel als Premium marketen boven de Standard tier verwacht ik.

[Voor 11% gewijzigd door Frank op 10-03-2023 17:32]

• TweakMDS
  • Laatst online: 03-06 16:06
RCBL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:10:
[...]

Herken het niet. Ik doe als ik HBO kijk altijd maar één ding. Dat is HBO kijken. Dat laatste is volgens mij de oplossing.. 8)
Ja, toevallig heb ik dat de eerste paar dingen die ik keek ook gedaan, maar ik vind het zelf ook best fijn om wat te multi-tasken. Voor mij is dit een redelijke dealbreaker, omdat ik nou eenmaal zo kijk, en als dat bij HBO niet werkt, maar bij alle andere streaming platformen wel, dan is het advies om dan maar niet te multi-tasken niet heel erg constructief.

Een enigszins overgecompliceerde workaround is in ieder geval om een chromecast aan mijn tweede scherm te hangen, dat zal ik dan maar proberen.

[Voor 10% gewijzigd door TweakMDS op 10-03-2023 17:45]

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
Vooralsnog is dit alleen in de Verenigde Staten. Ons aanbod qua content en prijs is sowieso heel anders. En denk dat veel mensen niet blij zijn als ze dit trucje gaan doen zonder de lifetime korting mee te nemen. Wil je 4 euro per maand blijven betalen of 15 voor nieuwere series, 4K etc.

Zelfde als Netflix al doet met bijvoorbeeld het Premium abonnement, 4 schermen 4k. Kan best goedkoper als je eigenlijk alleen maar 1 scherm gebruikt maar dat bieden ze bewust niet aan.

• Stukfruit
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:15:
[...]

Vooralsnog is dit alleen in de Verenigde Staten. Ons aanbod qua content en prijs is sowieso heel anders. En denk dat veel mensen niet blij zijn als ze dit trucje gaan doen zonder de lifetime korting mee te nemen. Wil je 4 euro per maand blijven betalen of 15 voor nieuwere series, 4K etc.

Zelfde als Netflix al doet met bijvoorbeeld het Premium abonnement, 4 schermen 4k. Kan best goedkoper als je eigenlijk alleen maar 1 scherm gebruikt maar dat bieden ze bewust niet aan.
De genoemde prijzen zijn inderdaad alleen voor de VS. Daarom had ik het hier ook niet over :)

Maar het is wel nuttig om te weten wat gaat komen qua features, app en hoe het ongeveer gaat worden.

Dat zit wel Schnorr.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56
Frank schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:31:
Niet geheel verrassend dat ze met “Max” een 4K tier gaan aanbieden tegen een meerprijs. Die zullen ze hier ook wel als Premium marketen boven de Standard tier verwacht ik.
Maar het hoogste tier nu bij hbo Max Nederland heeft 4K. Dat kunnen ze toch niet zomaar downgraden?

• Hahn
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:31:
[...]

Maar het hoogste tier nu bij hbo Max Nederland heeft 4K. Dat kunnen ze toch niet zomaar downgraden?
Dat kunnen ze zeker wel. Of dat ze goed af zal gaan is een tweede, het zal vast niet heel warm ontvangen worden, maar uiteindelijk is het altijd een afweging.

Als ze bijvoorbeeld 10% van de abonnees verliezen, maar er wel 20% meer mee verdienen per abonnee, dan is het financieel alsnog een interessant idee voor HBO zelf.

• Frank
  • Niet online
[...]

Voor ‘bepaalde titels’. Dat is een heel zorgvuldig gekozen bewoording. Toen ik dat voor het eerst las wist ik al dat het een kwestie van tijd was tot er een Premium tier zou komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:51
Frank schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:38:
[...]

Bij ‘geselecteerde titels’. Dat is een heel zorgvuldig gekozen bewoording. Toen ik dat voor het eerst las wist ik al dat het een kwestie van tijd was tot er een Premium tier zou komen.
Dat betekent gewoon dat niet alle titels in 4K zijn, net als ook op andere streaming services. Niet alles wordt uitgebracht of is beschikbaar in 4K. Het Standaard abonnement is nog steeds het Premium abonnement in NL tov het Basic abonnement.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Mocht die lifetime korting vervallen zal ik uit principe nooit meer betalend lid worden.

Maar ik heb nog wel vertrouwen in een goede afloop :)

• RobertMe
[...]

Hoezo niet? We weten niet eens wat ze gaan doen en hoe ze het gaan doen. Ze kunnen net zo goed de stekker uit HBO Max trejken en tegelijkertijd een totaal nieuwe dienst met de naam Max lanceren waar je klant van kunt worden, of niet. Er is geen garantie op dat bestaande klanten worden overgezet, laat staan met behoudt van de lifetime 50% korting.

• RobertMe
PatrickC schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:41:
[...]

Dat betekent gewoon dat niet alle titels in 4K zijn, net als ook op andere streaming services. Niet alles wordt uitgebracht of is beschikbaar in 4K. Het Standaard abonnement is nog steeds het Premium abonnement in NL tov het Basic abonnement.
"Geselecteerde titels" leest voor mij (en vele anderen?) toch echt als "met de hand geselecteerd" en niet "is in 4K als dat beschikbaar is / het origineel in 4K is". Bij Netflix staat gewoon " ultra hd" niks over geselecteerde titels of waar beschikbaar of wat dan ook. Zo'n zinnetje als "geselecteerde titels" geeft naar mijn idee toch echt een andere indruk dan "als het origineel in 4K is is het ook in 4K beschikbaar".

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 22:24:
[...]

"Geselecteerde titels" leest voor mij (en vele anderen?) toch echt als "met de hand geselecteerd" en niet "is in 4K als dat beschikbaar is / het origineel in 4K is". Bij Netflix staat gewoon " ultra hd" niks over geselecteerde titels of waar beschikbaar of wat dan ook. Zo'n zinnetje als "geselecteerde titels" geeft naar mijn idee toch echt een andere indruk dan "als het origineel in 4K is is het ook in 4K beschikbaar".
'Geselecteerde titels' betekent vrijwel altijd dat niet alles 4K zal zijn. Net zoals films ook vaak 'in selected cinemas' spelen. Daarmee dekken ze zichzelf in.

Als jij dat wilt lezen als 'met de hand geselecteerd', sure, het eindresultaat blijft vrijwel hetzelfde: niet alles zal 4K zijn, om wat voor reden dan ook (soms niet beschikbaar, soms de rechten er niet voor, soms wat anders).

[Voor 14% gewijzigd door Hahn op 10-03-2023 22:27]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren het tweede seizoen van White Lotus gekeken. Heerlijke serie. Een soort omgekeerde whodunnit .
Kan niet wachten op seizoen 3!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:24
Weet iemand wat de toekomst is van The Withe House Plumbers?
Lijkt me heel leuk, vooral vanwege de cast en de nostalgie.

Geen release date in combinatie met al het springen en dansen van HBO stemt dit niet heel hoopvol... :(
https://trakt.tv/shows/wh...bers/seasons/1/episodes/1

Yippie kayak, other buckets!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Er is ook altijd een smaak factor. Heb Sopranos pas vorig jaar gezien, maar ik ben in enkele weken door alle seizoenen heen gegaan ik kom gewoon niet stoppen met kijken. BB destijds net zo was totaal hooked daarna ook aan BCS begonnen verwachte een soort van nieuwe BB maar ik kon niet eens door S1 heenkomen, viel gewoon in slaap omdat er voor mijn gevoel niets gebeurd in die serie :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Mandera
  • Laatst online: 09:01
avotar schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:49:

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit partner.

Zodra Omar en Clay Davis in beeld komen wil je niks anders meer.

Zelf vorig jaar pas deze klassieker gezien nadat HBO Max in NL beschikbaar kwam. Heerlijke serie. Maar goed smaken verschillen. Mijn ouders vonden het niks. Zit nu zelf halverwege The Sopranos. Ook genieten!

• PeaceNlove
  • Nu online
Mandera schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:57:
[...]

Zelf vorig jaar pas deze klassieker gezien nadat HBO Max in NL beschikbaar kwam. Heerlijke serie. Maar goed smaken verschillen. Mijn ouders vonden het niks. Zit nu zelf halverwege The Sopranos. Ook genieten!
Sluit ik me helemaal bij aan, trage starter maar toen ik er eenmaal inzat was het heerlijk kijken.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11
PeaceNlove schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 10:26:
[...]

Sluit ik me helemaal bij aan, trage starter maar toen ik er eenmaal inzat was het heerlijk kijken.
Heb nu al twee keer geprobeerd te kijken maar ik kom er niet door heen

• Haay
  • Laatst online: 16:04
Het midden in een aflevering gaan bufferen van de HBO Max stream heb ik sinds de recente update van de (LG WebOS) app op mijn LG C9 niet meer ervaren. Denk dat het toch een bug was die met de app update is verholpen. Gisteravond zonder problemen 3 afleveringen van His Dark Materials achter elkaar kunnen kijken. :)

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:06
Chaoss schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:24:
Er is ook altijd een smaak factor. Heb Sopranos pas vorig jaar gezien, maar ik ben in enkele weken door alle seizoenen heen gegaan ik kom gewoon niet stoppen met kijken. BB destijds net zo was totaal hooked daarna ook aan BCS begonnen verwachte een soort van nieuwe BB maar ik kon niet eens door S1 heenkomen, viel gewoon in slaap omdat er voor mijn gevoel niets gebeurd in die serie :P
BCS S1 vond ik misschien nog wel trager dan the Wire. Niet door te komen. Uiteindelijk toch gedaan (nadat S2 t/m 4 uit waren) en wat ben ik blij. Komt wat mij betreft in de buurt van the Wire. De ontwikkeling van de verschillende personages, het vaak grijze gebied waar ze in opereren, heel vet gedaan.

Overigens is the wire wel echt met stip mijn persoonlijke favoriet. Zo’n serie die wanneer de laatste aflevering is geweest je met weemoed terug laat denken aan de karakters. Omar, Bunk, McNulty en nog veel meer. Dat gevoel dat ik vroeger bij de ‘Friends’ karakters ook had. Zo vet.

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

The wire heb ik niet gezien dus is voor mij geen vergelijking. Mischien eens proberen maar als ik hier zo lees is dat ook best doorzetten qua snelheid.

Maar goed Sopranos is ook vrij traag maar tegelijkertijd gebeurd er heel veel. Na de laatste aflevering was ik wel echt weemoedig ook omdat die laatst aflevering zo 'disturbing' is

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Chabio schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 11:03:
[...]
Overigens is the wire wel echt met stip mijn persoonlijke favoriet
offtopic:
Same. The Wire is misschien een van de beste series die ik in mijn leven heb gezien :)

Het woord "shit" zal nooit meer hetzelfde zijn :D

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:48
Mooi om te zien hoe smaken kunnen verschillen. Zo kon ik echt niet door The Wire heenkomen maar vond The Sopranos dan weer ge-wel-dig :)
Boardwalk Empire vond ik trouwens ook echt ontzettend goed.

Over Breaking Bad heb ik een onpopulaire mening, namelijk dat ik het zeer slecht vond. Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken omdat letterlijk iedereen in mijn omgeving er lyrisch over was en zei "het wordt beter, het wordt steeds beter". Maar helaas, het kon mij niet bekoren.

Better call Saul moet ik nog eens aan beginnen. Ik verwacht dat ik het of HEEL leuk ga vinden of HEEL slecht :D

By the way, mijn 3 topseries zijn Game of Thrones (alle seizoenen, ja ook het laatste), 24 en The Witcher.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Stukfruit
  • Niet online
Vortigen schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:07:
By the way, mijn 3 topseries zijn Game of Thrones (alle seizoenen, ja ook het laatste), 24 en The Witcher.
Ik vond Breaking Bad wel leuk en Better Call Saul geweldig, terwijl ik The Witcher en zeker Game of Thrones helemaal niets vind.

Mensen die 24 slecht vinden zijn waarschijnlijk bezocht door Jack Bauer met een slechte dag ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Valt jullie ook de slechte kwaliteit van de ondertiteling op bij HBO Max? Ik ben nu Perry Mason aan het kijken en door de vele taalfouten in de ondertiteling van bijvoorbeeld S1A6 ben ik eens gaan zoeken op internet. Ik zie meer berichten over ondertiteling van slechte kwaliteit. Het lijkt erop dat ze direct vertalen met Google translate, de vertaling van usenet afgehaald hebben of dat degene die dat werk doet écht niet op z'n plaats zit daar.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:13
Vortigen schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:07:
Mooi om te zien hoe smaken kunnen verschillen. Zo kon ik echt niet door The Wire heenkomen maar vond The Sopranos dan weer ge-wel-dig :)
Boardwalk Empire vond ik trouwens ook echt ontzettend goed.

Over Breaking Bad heb ik een onpopulaire mening, namelijk dat ik het zeer slecht vond. Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken omdat letterlijk iedereen in mijn omgeving er lyrisch over was en zei "het wordt beter, het wordt steeds beter". Maar helaas, het kon mij niet bekoren.

Better call Saul moet ik nog eens aan beginnen. Ik verwacht dat ik het of HEEL leuk ga vinden of HEEL slecht :D

Nou, bespaar jezelf de moeite. Als je Breaking Bad niks vond hoef je ook niet te beginnen aan BCS.

• Mandera
  • Laatst online: 09:01
BounceMeister schreef op zondag 12 maart 2023 @ 00:28:
Valt jullie ook de slechte kwaliteit van de ondertiteling op bij HBO Max? Ik ben nu Perry Mason aan het kijken en door de vele taalfouten in de ondertiteling van bijvoorbeeld S1A6 ben ik eens gaan zoeken op internet. Ik zie meer berichten over ondertiteling van slechte kwaliteit. Het lijkt erop dat ze direct vertalen met Google translate, de vertaling van usenet afgehaald hebben of dat degene die dat werk doet écht niet op z'n plaats zit daar.
Zelf geen last van. Echter blijft bij mij de ondertiteling regelmatig "hangen". Men is in de conversatie dan al 5 zinnen verder voor hij weer bij trekt. De app van HBO Max is met stip 1 van de slechtste die ik ooit gebruikt heb overigens. Voelt als 2005, net als mijn favo's uit hun catalogus. :)

• LaFleche
Mandera schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:42:
[...]

Zelf geen last van. Echter blijft bij mij de ondertiteling regelmatig "hangen". Men is in de conversatie dan al 5 zinnen verder voor hij weer bij trekt. De app van HBO Max is met stip 1 van de slechtste die ik ooit gebruikt heb overigens. Voelt als 2005, net als mijn favo's uit hun catalogus. :)
Probeer dan voor de gein eens de videoland of discovery app... Die staan bij mij met stip op de laagste plaats
Ikzelf heb daarentegen geen enkel probleem met de hbo app (heb ze alle 3 draaiend op nvidia shield overigens)

Ligt wellicht misschien ook aan het apparaat waarop de hbo app draait? (tv-Mediabox, tv native app, shield/android tv etc)?

• LaFleche
cordonbleu schreef op zondag 12 maart 2023 @ 12:51:
[...]

Nou, bespaar jezelf de moeite. Als je Breaking Bad niks vond hoef je ook niet te beginnen aan BCS.
Mhhh. Niet geheel eens. Ik vond BB op veel momenten tergend en met enige tegenzin het laatste seizoen uitgekeken... BCS daarentegen vond ik daadwerkelijk briljant.. Veel meer humor en vaart.
Vervelender is dat je BCS niet 100% kan begrijpen als BB niet gezien hebt.

Smaken verschillen gelukkig.. Zag hierboven the sopranos genoemd worden als top serie.. Ik ben er mee gestopt na 2 seizoenen :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Mandera schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 09:57:
[...]

Je hebt gelijk :)
Blij dat ik door gezet heb.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Inmiddels weer verder met the Sopranos.
Volgens mij is het de derde of vierde keer dat we de hele serie zien in al die jaren.

Briljante opbouw, dialogen en karakters, met vooral Paulie, Pussy en Tony.
Het was ook leuk om Michael Imperioli (Christopher) weer uitgebreid terug te zien in The White Lotus.

Deze serie staat hier nog altijd met stip op nummer 1 van beste serie ooit gemaakt:

1. The Sopranos
2. The Wire
3. Breaking Bad
4. True Blood
5. Better Call Saul
6. The White Lotus
7. Succession
8. Game of Thrones

Veel HBO. Hoezo, misdaad loont. ;)

[Voor 6% gewijzigd door CR2032 op 14-03-2023 09:39]

• PeaceNlove
  • Nu online
Ik heb niet echt een vastgestelde toplijst, maar als ik er een zo mogen maken gaan GoT, The Wire en Band of Brothers er wel op. Maar dan wel in gezelschap van Mr. Robot en Severance.

• Jeroenvde89
CR2032 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:30:
[...]
Allemaal HBO. Hoezo, misdaad loont. ;)
Euhm, nee toch? BB & BCS = AMC 8).

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

PeaceNlove schreef op maandag 13 maart 2023 @ 14:59:
Ik heb niet echt een vastgestelde toplijst, maar als ik er een zo mogen maken gaan GoT, The Wire en Band of Brothers er wel op. Maar dan wel in gezelschap van Mr. Robot en Severance.
Ik mis House in dat rijtje.

Severance ken ik (nog) niet dus de ga ik eens opzoeken :)

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• LaFleche
Jeroenvde89 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:44:
[...]

en op Netflix (althans in Europa)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Nu online
Pietervs schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:12:
[...]

Ik mis House in dat rijtje.

Severance ken ik (nog) niet dus de ga ik eens opzoeken :)
House (nog) niet gezien, dus dan kan die ook (nog) niet in mijn rijtje.
Severance kan je vinden op AppleTV+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:44:
[...]

Je hebt gelijk! Ik heb het aangepast en gelijk er een langere top van gemaakt. Met meer HBO :)

[Voor 4% gewijzigd door CR2032 op 14-03-2023 09:39]

• darkdesign
  • Niet online
Na The Pacific nu bezig met Generation Kill. Tips voor erna?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47
darkdesign schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:26:
Na The Pacific nu bezig met Generation Kill. Tips voor erna?
Rogue Heroes zit enigzins in het straatje, alleen wat luchtiger verteld.

Verder nog Valley of Tears over een oorlog waar de meeste van ons minder van af weten. Goede verhalen over gehoord, maar zelf nog niet aan toegekomen.

[Voor 23% gewijzigd door Sempy op 14-03-2023 18:50]

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:38

rammes

koekebakker 1e klas

Lees veel over ondertitels, maar nog niet dat ze niet compleet zijn. En dit is niet aan te passen?
Chromecast met iphone

Ik zou het doen!

• darkdesign
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 18:48:
[...]

Rogue Heroes zit enigzins in het straatje, alleen wat luchtiger verteld.

Verder nog Valley of Tears over een oorlog waar de meeste van ons minder van af weten. Goede verhalen over gehoord, maar zelf nog niet aan toegekomen.
Thanks! Ik heb ze in mijn lijst gezet en ga ze hierna meteen kijken.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56
rammes schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:15:
Lees veel over ondertitels, maar nog niet dat ze niet compleet zijn. En dit is niet aan te passen?
Chromecast met iphone

[Afbeelding]
Is dat Michael Imperioli? damn je ziet wel dat the sopranos wel weer een tijdje geleden is.. Wat gaat de tijd snel. Welke serie is dit?

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:38

rammes

koekebakker 1e klas

dutchnltweaker schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:11:
[...]

Is dat Michael Imperioli? damn je ziet wel dat the sopranos wel weer een tijdje geleden is.. Wat gaat de tijd snel. Welke serie is dit?
The while lotus, en mocht je hem spreken vraag dan even of hij de ondertitels kan fixen.

Ik zou het doen!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
rammes schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:20:
[...]

The while lotus, en mocht je hem spreken vraag dan even of hij de ondertitels kan fixen.
Op de Shield had ik wel goede ondertiteling met deze serie.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06 17:13
De app op de ziggo box werkt ook naar behoren.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• CR2032
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:11:
[...]

Christopher is idd wat grijzer geworden. The White Lotus is een van de grote verrassingen en een enorme hit. Seizoen 3 is nu in de maak.

@rammes Ondertitels gaan uitstekend hier met LG tv en met Amazon Fire stick. Ook geen schaduwblok.

• Cymbeline
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:39
Wij bekijken HBO Max op Sony Bravia tv met Wifi, geen enkel probleem met ondertitels bij de meerdere series die wij volgen of gevolgd hebben.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Lance Reddick, Cedric Daniels in The Wire, is op 60-jarige leeftijd overleden :'(

https://nos.nl/l/2467905

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:27
Mog schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:46:
Lance Reddick, Cedric Daniels in The Wire, is op 60-jarige leeftijd overleden :'(

:'(

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mog schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:46:

Hebben we laatst net een leuke The Wire discussie en dan lees je dit ;w

Ook op Tweakers een artikel .geek: Horizon- en The Wire-acteur Lance Reddick is overleden op 60-jarige le...

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 02-06 14:46
Ben nu bezig met The Leftovers maar tot nu toe (halverwege S2) is dit ook wel echt een dikke aanrader. Als dit zo door gaat zou het zomaar een Top 10 serie voor mij kunnen worden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Van de week begonnen met Luther, maar vandaag is die nergens meer te vinden :?
Wordt wel moeilijk om een serie te volgen als ze spontaan zaken verwijderen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

RedFox schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:05:
Van de week begonnen met Luther, maar vandaag is die nergens meer te vinden :?
Wordt wel moeilijk om een serie te volgen als ze spontaan zaken verwijderen.
Luther staat in NL alleen op Netflix.
Waarschijnlijk via VPN in andere HBO regio, zonder dat je dit doorhad?

Excuus, ik dacht dat het om de film ging, maar je doelt op de serie :) .
Die stond er tot voor kort inderdaad op. Misschien is er iets mee aan de hand, en dat ie er binnenkort weer op komt te staan. Dit soort dingen zijn wel heel vervelend ja, als de dienst dit niet netjes mededeelt.

[Voor 28% gewijzigd door KillerBee op 01-04-2023 14:49]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is een BBC-serie, dus waarschijnlijk een verlopen licentie.

Maar dit wist ik ook nog niet toen ik de serie een week ofzo geleden zelf aan het bingen was, dus ik kan me goed voorstellen dat je dan wel even boos bent. Juist bij (weer) een kwaliteitsserie.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LaFleche
Nou ja zeg... Van de week gelukkig de laatste aflevering van seizoen 5 nog gekeken.
Wat een bende...
Als je een manier hebt om bbc iplayer op te starten... Kan je daar verder kijken
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee