Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:43
Stukfruit schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 14:56:
Het is een BBC-serie, dus waarschijnlijk een verlopen licentie.

Maar dit wist ik ook nog niet toen ik de serie een week ofzo geleden zelf aan het bingen was, dus ik kan me goed voorstellen dat je dan wel even boos bent. Juist bij (weer) een kwaliteitsserie.
Alleen geeft HBO dat dus nergens aan, beetje jammer. De serie CB Strike staat alleen seizoen 3 online..seizoen 1 2 en 4 zijn ook verdwenen, ook BBC serie.

Het kan nog gekker, bij een HBO Max original staat alleen seizoen 3 erop... Maar even gemaild wat de reden dan precies is.

[Voor 10% gewijzigd door Deezers op 01-04-2023 22:40]

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:56
Misschien al eerder aangekaart, maar x pagina’s terug nog niet gevonden:
bij mij (HBO Max - Nvidia Shield - Anthem 520) stort het geluid na 10/20 seconden in. Nou ja, stort in: er gaat een aantal decibels van het volume af. Heb op de Shield player alles uitgezet wat met Audio(na)bewerking te maken heeft.
Maar het mag niet baten.
De HBO Max app blijft het geluid na 20 seconden maar ‘halveren’.
Of het nou over Rick & Morty gaat, concert The Weeknd, The Last of Us, The White Lotus, het komt overal voor.

Iemand een idee?

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:54
dolfg schreef op maandag 3 april 2023 @ 06:03:
Misschien al eerder aangekaart, maar x pagina’s terug nog niet gevonden:
bij mij (HBO Max - Nvidia Shield - Anthem 520) stort het geluid na 10/20 seconden in. Nou ja, stort in: er gaat een aantal decibels van het volume af. Heb op de Shield player alles uitgezet wat met Audio(na)bewerking te maken heeft.
Maar het mag niet baten.
De HBO Max app blijft het geluid na 20 seconden maar ‘halveren’.
Of het nou over Rick & Morty gaat, concert The Weeknd, The Last of Us, The White Lotus, het komt overal voor.

Iemand een idee?
Hier ook een shield met HBO max, ik herken dit niet. Misschien de app een keer opnieuw installeren?

En een keer zonder versterker proberen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Handvat
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:14
rammes schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:15:
Lees veel over ondertitels, maar nog niet dat ze niet compleet zijn. En dit is niet aan te passen?
Chromecast met iphone

[Afbeelding]
Hier hetzelfde probleem. Oplossing die ik gevonden heb: in de instellingen in iOS voor ondertitles de schakelaar 'video-voorrang' overal uitzetten (bij alle instelbare opties; lettertype, grootte; kleur; etc.) en met name 'grootte' teruggezet naar 'normaal' (had het idee dat HBO er 'extra groot' van maakt) en vervolgens force-log out, app verwijderen en opnieuw installeren.
Vervolgens is de getoonde stijl nog niet 100% gelijk aan hetgeen er ingesteld is in iOS, maar wordt in ieder geval wel weer de volledige tekst getoond

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 19:27

kingfriko

100 % BULLY

Was ook toevallig pas met Luther begonnen, is het nou zo moeilijk om minstens een week van tevoren aan te geven dat iets verwijderd gaat worden ? Ik zit er nu serieus over na te denken om HBO op te zeggen ...

kingfriko

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:06
Tja...door dit soort bokke sprongen en omdat ik om eerlijk te zijn ook wel ben uitgekeken op HBO, zit dit abonnement hier ook wel op een schopstoel.
Het is dat ik nog voor een habbekrats (50% korting=3,99) een abo heb maar 'du moment' de Discovery/HBO samenvoeg actie gaat leiden tot een verdubbeling van deze prijs (of nog hoger), dan is het exit HBO.

• Deezers
kingfriko schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:44:
Was ook toevallig pas met Luther begonnen, is het nou zo moeilijk om minstens een week van tevoren aan te geven dat iets verwijderd gaat worden ? Ik zit er nu serieus over na te denken om HBO op te zeggen ...
Navraag bij HBO leert dat helemaal onderaan in de app de sectie 'Laatste kans' staat. Je moet het maar weten. Maar ik zie geen specifieke datum staan.

• Deezers
Tot zover de belofte bij de launch dat ze het probleem aanpakken.
Ik heb overlegd met een collega en dit is niet iets wat wordt opgelost helaas.
Het verschil tussen NTSC en PAL zal blijven
Nederland gebruikt PAL, ook alle content uit Amerika die op NTSC zijn gemaakt zal op Pal worden getoond op HBO Max.
Hier komt het verschil door en dit zal zo bij ons blijven.
Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd

• RobertMe
  • Laatst online: 23:00
Deezers schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:38:

[...]
Zal ook ermee te maken hebben dat HBO Max geen lang leven meer zal hebben. In die zin kan "lossen we niet op" ook betekenen dat ze het op HBO Max niet oplossen maar wel op Max.

Maar is dat hele PAL vs NTSC niet sowieso onzinnig? Dat heeft toch alleen betrekking op analoge TV naar mijn idee?

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Deezers schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:38:

[...]
Denk dat dit een gevalletje ongeïnformeerde klantenservice is. Ze weten waarschijnlijk nog niks over de plannen van het bestuur om een nieuwe streamer te lanceren. Laat staan de technische details. Dat het niet opgelost gaat worden met HBO Max in zijn huidige vorm wisten we eigenlijk al. Het zou me erg verbazen als dit na de 'merge' een dingetje blijft. Aangezien ze dan onnodig moeilijk gaan doen ipv de boel te stroomlijnen met één source.

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
RobertMe schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:44:
[...]

Zal ook ermee te maken hebben dat HBO Max geen lang leven meer zal hebben. In die zin kan "lossen we niet op" ook betekenen dat ze het op HBO Max niet oplossen maar wel op Max.

Maar is dat hele PAL vs NTSC niet sowieso onzinnig? Dat heeft toch alleen betrekking op analoge TV naar mijn idee?
Maar de films zijn ook in HD versneld voor TV voor 50hz interlaced en dan downscaled voor DVD. HBO max EU zal niet eens van alles de 24hz masters hebben, alleen de 25hz versies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nhzld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 11:32
LaFleche schreef op maandag 3 april 2023 @ 15:57:
Tja...door dit soort bokke sprongen en omdat ik om eerlijk te zijn ook wel ben uitgekeken op HBO, zit dit abonnement hier ook wel op een schopstoel.
Het is dat ik nog voor een habbekrats (50% korting=3,99) een abo heb maar 'du moment' de Discovery/HBO samenvoeg actie gaat leiden tot een verdubbeling van deze prijs (of nog hoger), dan is het exit HBO.
Same here ... series waarvoor ik HBOMax nam (o.a. Westworld, GOT) zijn wegbezuinigd of staan in de ijskast en de bulk van de eigen series en filmaanbod vind ik onvoldoende interessant om tijd aan te besteden. Ik heb nog steeds dezelfde technische problemen als toen ze van start gingen zoals "er is iets misgegaan" of films die in de foute taal starten. Door de lage kosten van 3,99 zie ik het nog even aan en een enkele keer kom je dan iets tegen dat onverwacht de moeite waard blijkt (zoals The White Lotus), maar er is weinig voor nodig om definitief afscheid te nemen.

Acties:
  • +12Henk 'm!

• superfunki
  • Laatst online: 17:37
Interessant dat telkens hetzelfde gesprek hier voorbij komt. Allerhande verwachtingen voor vier euro per maand (top content alles in top geluid, top ondertiteling, top klantenservice etc), en telkens weer dezelfde remarks daarover ("mij zijn ze kwijt als ze niet heel snel X of Y verbeteren", of "na het samenvoegen ben ik erg t want acht euro is veel te veel").

Hier dan een tegen geluid: ik vind het een top service. Heel veel meer dan prima tot erg goede content, werkt altijd, geen gedoe met geluid, kost bijna niets). Ik hoop dat die korting nog lang blijft maar mocht dat verdwijnen heb ik er een flinke tijd van kunnen genieten, voor een paar tientjes per jaar tientallen uren heerlijk vermaak. Chapeau HBO

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:34
Prijs/kwaliteit is erg oké bij HBO zeker na het welkoms aanbod van vorig jaar. Werkt goed op een AppleTV 4K. Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Fijn archief van de beste series en HBO kennende nog genoeg moois in de toekomst. :)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M1 (2020), iPhone 13 Pro (2021), iPad Air (2020) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | Q Acoustics 3050i | LG 55B6V 55" OLED

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:19
nhzld schreef op zondag 9 april 2023 @ 13:42:
[...]

Same here ... series waarvoor ik HBOMax nam (o.a. Westworld, GOT) zijn wegbezuinigd of staan in de ijskast en de bulk van de eigen series en filmaanbod vind ik onvoldoende interessant om tijd aan te besteden. Ik heb nog steeds dezelfde technische problemen als toen ze van start gingen zoals "er is iets misgegaan" of films die in de foute taal starten. Door de lage kosten van 3,99 zie ik het nog even aan en een enkele keer kom je dan iets tegen dat onverwacht de moeite waard blijkt (zoals The White Lotus), maar er is weinig voor nodig om definitief afscheid te nemen.
Wat bedoel je precies, got is gewoon te zien in 4K in Dolby.
Westworld er vanaf is idd raar. Enige dat mij tegenstaat is het plotseling eraf gaan van content maar eerlijk gezegd hoe ik het bij Netflix ook nooit bij en is mijn lijst in 1 keer kleiner :)
Ik kijk nog wel voor deze prijs met plezier naar hbo. Als er wat gaat veranderen zie ik wel wat ze bieden tegen welke prijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:00
A4-tje schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:23:
[...]

Westworld er vanaf is idd raar.
GoT is dan ook het enige dat ze van de oude bibliotheek in 4K aanbieden, en daarnaast is House of the Dragon ook de enige serie in 4K? Waarbij GoT ook pas kort voor de release van HotD opnieuw erop is gezet want tot dan toe was die ook maar in FHD. Terwijl er genoeg (originele) content van HBO wel in 4K is uitgebracht. Westworld heb ik altijd uit alternatieve bron in 4K gekeken bv.

Maar het kan nog altijd erger. SkyShowtime is niet eens met surround geluid en is allemaal in stereo 7(8)7 (en uiteraard ook geen 4K).
En dan een bruggetje tussen beiden. Zag vandaag een Trailer van White House Plumbers. HBO serie gemaakt samen met Sky Atlantic afgaande op de poster op IMDB. Geen idee van welk land de trailer was, maar die was van HBO. Ben dus benieuwd waar die hier gaat verschijnen, want Sky Atlantic valt natuurlijk onder SkyShowtime hier.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nhzld
  • Laatst online: 01-05 11:32
A4-tje schreef op zondag 9 april 2023 @ 18:23:
[...]

Westworld er vanaf is idd raar. Enige dat mij tegenstaat is het plotseling eraf gaan van content maar eerlijk gezegd hoe ik het bij Netflix ook nooit bij en is mijn lijst in 1 keer kleiner :)
Ik bedoel dat er van GOT momenteel niks nieuws meer uitkomt en dat de diverse spin-offs vertraging oplopen of gecanceld zijn (maar ik volg het nieuws daarover niet op de voet). Een aflevering of serie opnieuw kijken heeft niet mijn interesse.

Ik heb jaren geleden Netflix gehad, overigens technisch probleemloos, en dat had ik na een jaartje ook wel gezien. Ik wil best meer betalen voor een goed aanbod of betere techniek maar als de paar series die ik wél interessant vond uit zicht verdwijnen dan was mijn aanvankelijke beeld van het aanbod blijkbaar niet representatief. Waarmee ik niet wil zeggen dat het HBOMax aanbod niet "goed" zou zijn, waarschijnlijk hoor ik gewoon niet bij de doelgroep ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LaFleche
superfunki schreef op zondag 9 april 2023 @ 15:32:
Interessant dat telkens hetzelfde gesprek hier voorbij komt. Allerhande verwachtingen voor vier euro per maand (top content alles in top geluid, top ondertiteling, top klantenservice etc), en telkens weer dezelfde remarks daarover ("mij zijn ze kwijt als ze niet heel snel X of Y verbeteren", of "na het samenvoegen ben ik erg t want acht euro is veel te veel").

Hier dan een tegen geluid: ik vind het een top service. Heel veel meer dan prima tot erg goede content, werkt altijd, geen gedoe met geluid, kost bijna niets). Ik hoop dat die korting nog lang blijft maar mocht dat verdwijnen heb ik er een flinke tijd van kunnen genieten, voor een paar tientjes per jaar tientallen uren heerlijk vermaak. Chapeau HBO
Maar als je weet dat ze in de usa 16 dollar per maand vragen zou je dan nog steeds zo positief zijn?
En erop uitgekeken is erop uitgekeken... Toch? Oude series zoals sopranos, the wire, band of brothers, game of thrones etc. zijn dan wel topseries maar al gezien toen ze nieuw waren (en ga ze niet voor een tweede keer kijken)

Dus ja.. Voor 3,99 prima vermaak.. Voor bijvoorbeeld 15 euro (na mergen met discovery meuk) not so much... Maar ieder zijn ding (en misschien valt de prijs erg mee en/of blijft de 50 procent actie in place)

[Voor 3% gewijzigd door LaFleche op 10-04-2023 18:56]

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 14:25

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

3.99 is een koopje voor al die goede series... series als Band of Brothers heerlijk om vaker te kijken.. plus wat oudere series die ik nu weg kijk.

Ben wel benieuwd wat ze met die korting doen als de merge komt. Want 15 euro is mij ook to much of er moet al heel veel moois bijkomen. Maar ik ben dan ook gierig vind Prime goed te doen, maar netflix gewoon te duur.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:25

Dus we gaan WEER achter de feiten aanhobbelen van Amerika net als met HBO Max toen het hier uit kwam. Hoe gaat dit met 'Max Originals' wordt zeker ook niet meer op HBO Max uitgebracht

[Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 12-04-2023 19:30]

• Stukfruit
  • Niet online
met hitseries, films, reality en meer
Leuk hoe ze dit brengen.

Love & Death, The Regime, The Symphatizer en The Penguin lijken wel interessant te zijn als HBO content je ding is.

Gremlins: Secrets of the Mogwai, Harley Quinn en Clone High zijn vooral gericht op kinderen.

Maar The Climb met Jason Momoa, Fixer Upper (reality; het opknappen van een hotel), Barbie Dreamhouse Challenge (reality), Love & Translation (reality), SmartLess (paar comedians op de weg ofzo), High Science (welke science?) en specials van comedians beslaan de andere helft van wat er op de volgende link te zien gaat zijn (of al is) in de lijst met recente toevoegingen.

Voor "Min" zou ik wel betalen :Y

Dat zit wel Schnorr.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
dglavimans schreef op woensdag 12 april 2023 @ 19:27:
[Afbeelding]

Dus we gaan WEER achter de feiten aanhobbelen van Amerika net als met HBO Max toen het hier uit kwam. Hoe gaat dit met 'Max Originals' wordt zeker ook niet meer op HBO Max uitgebracht
Ik ga er voor nu dan vanuit dat er tot die tijd in abonnementsprijs ook niks verandert, dus prima toch :)

Weblog Kyoto

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:24
Toch weer een reboot van True Detective? Dit seizoen lijkt me heel leuk, sterke cast, Hopelijk volgen ze dezelfde lijn als bij de eerste 3 seizoenen: een afgesloten verhaal per seizoen.

White House Plumbers begint trouwens op 2 mei wordt ook heel goed hopelijk.

[Voor 7% gewijzigd door jmk op 12-04-2023 21:45]

Yippie kayak, other buckets!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Tim01 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:09:
Ben nu bezig met The Leftovers maar tot nu toe (halverwege S2) is dit ook wel echt een dikke aanrader. Als dit zo door gaat zou het zomaar een Top 10 serie voor mij kunnen worden
Die wordt alleen maar beter richting het einde, één van mijn favorieten. Ik kijk bijna nooit series een tweede keer maar misschien dat ik voor deze eens een uitzondering maak.

Ah vet een nieuwe True Detective met Jody Foster, die lijkt me echt vet. Als ik tegen die tijd geen abo meer heb sluit ik er wel weer een maandje voor af.

[Voor 14% gewijzigd door Sebastiaannn op 12-04-2023 22:13]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:42

Gynnad

* * *

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LaFleche
Maar lezen jullie nu ook dat 4K een aparte abonnements vorm wordt met een hogere pricing?
Nu kan ik gewoon een aantal series/films in 4k kijken met het basis abonnement....

Dat het geheel duurder zou gaan worden kon je op je vingers natellen maar dit is wel erg smerig (en ja Netflix doet hetzelfde maar dat is geen reden).

in in de VS "WB Discovery also confirmed that HBO Max subscribers will continue to have access to existing plan features "for a minimum of six months" following Max's launch on May 23.".
Geen idee wat dat in Nederland betekent voor de 50% kortings actie voor de early adopters

Time will tell

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nu HBO Max heeft aangekondigd dat ze een Harry Potter serie gaan maken, ben ik heel benieuwd tot in hoever ze de personages respecteren en accuraat namaken. Aangezien het de laatste tijd zonder gemeen of raar bedoeld het een trend is geworden om van het originele al bestaande personage af te wijken en aan te passen voor diversiteit, maar ik hoop toch echt dat HBO Max hier wel de orginele beschrijving van de bestaande personages uit de boeken respecteert en behoud.

Het zal sowieso wel heel erg wennen worden als je zoals mij opgegroeid bent met de Harry Potter films, maar daar valt nog wel aan te wennen als HBO Max het echt heel goed doet en daar heb ik bij hun wel veel vertrouwen in als ik alleen al kijk naar bijvoorbeeld de Game of Thrones / House of the Dragon / The Last of Us / His Dark Materials.

We zullen het vanzelf allemaal zien, vind het wel dapper dat ze het aandurven _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:05
Ik vraag me alleen wel af waarom ze de 7 boeken en dus ook films pakken. Er is zoveel meer te vertellen in de Wizarding World (zie Hogwarts Legacy). Op deze manier creëeren ze sowieso al het probleem dat iedereen het gaat vergelijken met de films. Ik had lekker een ander tijdperk van Hogwarts gepakt, of misschien zelfs wel een andere Wizarding School.

Neemt niet weg dat ik blij ben dat er na al die jaren eindelijk weer wat gedaan wordt met de Wizarding World. Van mij mogen ze het uitmelken zoals bij Star Wars gebeurd.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:16
G_Dragon schreef op donderdag 13 april 2023 @ 08:26:
Nu HBO Max heeft aangekondigd dat ze een Harry Potter serie gaan maken, ben ik heel benieuwd tot in hoever ze de personages respecteren en accuraat namaken. Aangezien het de laatste tijd zonder gemeen of raar bedoeld het een trend is geworden om van het originele al bestaande personage af te wijken en aan te passen voor diversiteit, maar ik hoop toch echt dat HBO Max hier wel de orginele beschrijving van de bestaande personages uit de boeken respecteert en behoud.

Het zal sowieso wel heel erg wennen worden als je zoals mij opgegroeid bent met de Harry Potter films, maar daar valt nog wel aan te wennen als HBO Max het echt heel goed doet en daar heb ik bij hun wel veel vertrouwen in als ik alleen al kijk naar bijvoorbeeld de Game of Thrones / House of the Dragon / The Last of Us / His Dark Materials.

We zullen het vanzelf allemaal zien, vind het wel dapper dat ze het aandurven _/-\o_
Het valt mij wel op dat HBO in de aankondiging de muziek van John Williams gebruikt, waarschijnlijk worden de sets van de films in de Warner Bros. warenhuizen afgestoft en hergebruikt. Waar op zich niets mis mee is.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Poulske schreef op donderdag 13 april 2023 @ 08:32:
[...]

Het valt mij wel op dat HBO in de aankondiging de muziek van John Williams gebruikt, waarschijnlijk worden de sets van de films in de Warner Bros. warenhuizen afgestoft en hergebruikt. Waar op zich niets mis mee is.
Dat zou echt ontzettend gaaf zijn!
Dezelfde oude goede muziek met een nieuwe cast.

Ik ben ook helemaal nergens op tegen, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik ben wel echt van mening dat als je bestaande omschreven personages hebt dat je die niet moet gaan veranderen omdat de wereld veranderd, dan krijg ik vaak al direct een error O-)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-06 14:46
Sebastiaannn schreef op woensdag 12 april 2023 @ 22:12:
[...]

Die wordt alleen maar beter richting het einde, één van mijn favorieten. Ik kijk bijna nooit series een tweede keer maar misschien dat ik voor deze eens een uitzondering maak.
Inmiddels klaar met The Leftovers en moet zeggen dat ik uiteindelijk seizoen 1 het beste vond. Is natuurlijk puur een persoonlijke smaak maar naar mate de serie vorderde gingen ze steeds meer de supernatural kant op en dat ligt mij een stuk minder dan de wat meer mysterieuze kant die seizoen 1 had. Uiteindelijk wel gewoon een hele goede serie maar geen Top 10 materiaal voor mij

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51
LaFleche schreef op donderdag 13 april 2023 @ 08:00:
Maar lezen jullie nu ook dat 4K een aparte abonnements vorm wordt met een hogere pricing?
Nu kan ik gewoon een aantal series/films in 4k kijken met het basis abonnement....

Dat het geheel duurder zou gaan worden kon je op je vingers natellen maar dit is wel erg smerig (en ja Netflix doet hetzelfde maar dat is geen reden).

in in de VS "WB Discovery also confirmed that HBO Max subscribers will continue to have access to existing plan features "for a minimum of six months" following Max's launch on May 23.".
Geen idee wat dat in Nederland betekent voor de 50% kortings actie voor de early adopters

Time will tell
Dan zou je verwachten dat je 50% krijgt op welke abonnementsvorm je dan ook gaat kiezen of is een wissel dan in principe je abonnement opzeggen?.
Als het anders gaat lopen dan is dit wel de manier om je korting abonnees de deur te wijzen door diegene in een hoekje weg te duwen op een low level abo en dan nieuwe abonnementsvormen met full-price aan te bieden.
Uiteraard moet er geld verdient worden maar als er nog eens iemand met life-time 50% korting komt dan zal dat met achterdocht bekeken worden.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:26

Robtimus

me Robtimus no like you

Stukfruit schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:23:
Gremlins: Secrets of the Mogwai, Harley Quinn en Clone High zijn vooral gericht op kinderen.
Als dat Wikipedia: Harley Quinn (TV series), dan is die zeker niet gericht op kinderen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:25
Glitch schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:42:
[...]

Ik ga er voor nu dan vanuit dat er tot die tijd in abonnementsprijs ook niks verandert, dus prima toch :)
Deels. Ik vraag mij af hoe het gaat worden met ‘Max originals’ zometeen.. Zijn die voor ons nog te bekijken op HBO Max tot 2024 of is het dikke pech?

HBO Max was sowieso niet het voor mij.. Vooral het gebrek aan DC animated content is iets dat ik met de nieuwe dienst wel echt wil zien :( Heb House of Dragons gekeken maar de sub draait nu al een tijdje niks te doen..

Euphoria ook en er is wel content gister aangekondigd waar ik blij van wordt

[Voor 28% gewijzigd door dglavimans op 13-04-2023 13:20]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik heb HBO Max in november opgezegd. Dat openingsaanbod (50% korting zolang je lid blijft) begon te voelen als een gijzeling. Als ik 6 van de 12 maanden per jaar een HBO Max abonnement afsluit heb ik dezelfde deal, maar dan heb ik de controle.

Nu met mijn vrouw afgesproken dat we elke 2 maanden kijken welke streamingdienst we willen afnemen. Op dit moment is dat Netflix en Disney+ (voor de kinderen). Binnenkort 1 of 2 maanden Netflix inruilen voor Videoland (Handmaids Tale seizoen 5) en daarna voor HBO Max voor The Last of Us. Dit “pick and choose” systeem bevalt me beter dan continue van elke streamingdienst lid zijn. Het enige nadeel is dat je soms niet meteen kunt starten, maar even geduld moet hebben.

[Voor 3% gewijzigd door Mog op 13-04-2023 13:29]

• Cymbeline
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:39
HBO Max bevalt ons nog steeds prima, als 50% abonnee van het eerste uur. Wij kijken hooguit twee afleveringen van een serie per week, twee avonden per week. Aan veel van onze favorieten zijn we nog niet toegekomen. Nu zien we uit naar het vierde (en laatste) seizoen van Barry, in onze ogen een van de beste dramatische en humorvolle series die we gezien hebben. Morgen de laatste aflevering van Last of Us, volgende week beginnen we met Succession 4.

Over wat er volgend jaar gaat gebeuren, wat het gaat worden met Max, wat het gaat kosten? We weten het niet, dus ik ga mij er daar nu niet druk over maken. Voor nu is het genieten geblazen van heel veel heel voortreffelijke series.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

Er zijn zoveel series die ik nooit gezien heb die ik nu kan inhalen. Soprano's, Westworld, Succession, The Wire, Band of Brothers.
Voorlopig kan ik nog prima vooruit.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hier bijna geen kosten aan HBO Max omdat we de openingskorting hebben en het ook nog eens delen met vrienden van ons, als die prijs zo blijft gaan wij niet weg. Ben wel heel nieuwsgierig wat er volgend jaar terecht gaat komen van HBO Max..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
@avotar Westworld is verwijderd helaas.

[Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-04-2023 09:53]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mog schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:28:
Ik heb HBO Max in november opgezegd. Dat openingsaanbod (50% korting zolang je lid blijft) begon te voelen als een gijzeling. Als ik 6 van de 12 maanden per jaar een HBO Max abonnement afsluit heb ik dezelfde deal, maar dan heb ik de controle.

Nu met mijn vrouw afgesproken dat we elke 2 maanden kijken welke streamingdienst we willen afnemen. Op dit moment is dat Netflix en Disney+ (voor de kinderen). Binnenkort 1 of 2 maanden Netflix inruilen voor Videoland (Handmaids Tale seizoen 5) en daarna voor HBO Max voor The Last of Us. Dit “pick and choose” systeem bevalt me beter dan continue van elke streamingdienst lid zijn. Het enige nadeel is dat je soms niet meteen kunt starten, maar even geduld moet hebben.
Gijzel je jezelf ook niet een beetje op deze manier? :P
Binnenkort 'moet' je de Handmaid's Tale kijken en daarna 'moet' je The Last of Us kijken.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:57
Mog schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:28:

Zelf hou ik HBO Max nog even aan in afwachting van wanneer en wat er gaat gebeuren met Netflix. Indien account delen totaal niet meer werkbaar is (van wat ik gelezen heb, lijkt het er op) dan gaat Netflix er uit en hou ik HBO Max, Sky en PrimeVideo. Deze drie zouden voor mij meer dan voldoende aanbod bieden. Tja, dan mis je misschien wat bij Netflix, maar dan neem ik wel heel incidenteel een maandje af.

Slim of elke keer van dienst te wisselen. Indien je (oudere) kids hebt, dan denk ik dat dat niet (of minder goed) werkbaar is. Die zullen wel moord en brand schreeuwen als je hun favoriete dienst tijdelijke stopt. :)

• dolfg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:56
Bongoarnhem schreef op maandag 3 april 2023 @ 08:15:
[...]

Hier ook een shield met HBO max, ik herken dit niet. Misschien de app een keer opnieuw installeren?

En een keer zonder versterker proberen?
Ik heb het ook bij SkyShowtime hoorde ik net. Volume vermindert met 10/20% na ongeveer 30 seconden.
Dus dan heeft het met de Nvidia Shield te maken. Ik heb model 2019, daar is al jaren gedoe mee.

De NAS draait prima op de Nvidia shield, dus er gaan ook dingen wel goed.

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 20:54
dolfg schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:46:
[...]

Ik heb het ook bij SkyShowtime hoorde ik net. Volume vermindert met 10/20% na ongeveer 30 seconden.
Dus dan heeft het met de Nvidia Shield te maken. Ik heb model 2019, daar is al jaren gedoe mee.

De NAS draait prima op de Nvidia shield, dus er gaan ook dingen wel goed.
Heb je de versterker ook uitgesloten? Lijkt me een kleine moeite, dan weet je het zeker en kan je de shield wegkieperen.

• Ghost babel
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zijn ze de abonnementen al aan het aanpassen? Downloads via de app werkt niet meer. Hebben andere hier ook last van?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:57
Ghost babel schreef op zondag 16 april 2023 @ 18:56:
Zijn ze de abonnementen al aan het aanpassen? Downloads via de app werkt niet meer. Hebben andere hier ook last van?

[Afbeelding]
Zojuist getest op mijn iPad en het werkt gewoon.

• Ghost babel
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
meesje schreef op zondag 16 april 2023 @ 19:09:
[...]

Zojuist getest op mijn iPad en het werkt gewoon.
Cache legen en opnieuw installeren heeft het opgelost.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 02-06 09:23
rvrbtcpt schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:39:
[...]

Dan zou je verwachten dat je 50% krijgt op welke abonnementsvorm je dan ook gaat kiezen of is een wissel dan in principe je abonnement opzeggen?.
Als het anders gaat lopen dan is dit wel de manier om je korting abonnees de deur te wijzen door diegene in een hoekje weg te duwen op een low level abo en dan nieuwe abonnementsvormen met full-price aan te bieden.
Uiteraard moet er geld verdient worden maar als er nog eens iemand met life-time 50% korting komt dan zal dat met achterdocht bekeken worden.
Ik vermoed dat die 50% korting gewoon vervalt omdat HBO Max ophoudt met bestaan. Life-time korting gaat altijd over de life-time van de aangeboden dienst, niet over de life-time dat ik nog leef zeg maar.
Ze zullen vast wel met een andere aanbieding komen maar ik denk dat het sowieso duurder wordt i.v.m. die Discovery+ meuk die we er verplicht bij krijgen. Andersom blijkt het wel te kunnen lees ik en zal je Discovery+ zónder Max kunnen blijven afnemen.

Wacht wel af wat ze gaan doen in NL volgend jaar met de prijzen. Tot die zit ik nog goed voor €3,99 en kan ik mooi nog wat series kijken.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:04
Warrior (2019–)
Tweakers: N/A | IMDb: 8.4 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA
Als je van Chinese kung-fu films/series en Mafia films/series houdt dan is deze serie op HBO Max een echte aanrader! Chinese immigranten in San Francisco aan het eind van de 19e eeuw strijden in clan vorm met elkaar, maar ook tegen het racisme door de blanke politie en blanke werkers (voornamelijk Ierse immigranten) die de Chinezen als bedreiging in hun bestaan beschouwen. De strijd tussen de Chinese clans (Tongs) in San Francisco in deze serie heeft veel overeenkomsten met de Italiaanse Mafia van tientallen jaren later aan de Oostkust van de VS zoals we die kennen uit bv. de Godfather films. Echt een aanrader op HBO Max!
8.5 / 10
Genereer je eigen UBB code review

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:10
Haay schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:31:
Warrior (2019–)[Afbeelding: Warrior (2019–)]
Tweakers: N/A | IMDb: 8.4 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA
Als je van Chinese kung-fu films/series en Mafia films/series houdt dan is deze serie op HBO Max een echte aanrader! Chinese immigranten in San Francisco aan het eind van de 19e eeuw strijden in clan vorm met elkaar, maar ook tegen het racisme door de blanke politie en blanke werkers (voornamelijk Ierse immigranten) die de Chinezen als bedreiging in hun bestaan beschouwen. De strijd tussen de Chinese clans (Tongs) in San Francisco in deze serie heeft veel overeenkomsten met de Italiaanse Mafia van tientallen jaren later aan de Oostkust van de VS zoals we die kennen uit bv. de Godfather films. Echt een aanrader op HBO Max!
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8.5 / 10
Ik heb het 1e seizoen gezien. Het 2e ben ik halverwege gestopt ik had er genoeg van.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kraziey
Haay schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:31:
Warrior (2019–)[Afbeelding: Warrior (2019–)]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8.5 / 10
Jaaaaah, hele toffe serie inderdaad. 29-06-2023 komt als het goed is seizoen drie uit, wat naar alle waarschijnlijkheid het laatste seizoen zal zijn helaas..

Acties:
  • +5Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Kraziey schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:30:
[...]

Ik vermoed dat die 50% korting gewoon vervalt omdat HBO Max ophoudt met bestaan. Life-time korting gaat altijd over de life-time van de aangeboden dienst, niet over de life-time dat ik nog leef zeg maar.
Is het niet handiger even af te wachten wat er met die lifetime abbo's gaat gebeuren?!

De vraag is namelijk om dat wat jij stelt ook werkelijk gaat gebeuren. Het is een aanname op niets gebaseerd..of je zou moeten zeggen gebaseerd op angst? Zou ook niet weten of er al een precedent is geweest..

De abonnementen zullen zeker veranderen [aanname], lees duurder worden [aanname], echter ik denk [aanname] dat die 50% korting gewoon gehandhaafd blijft.... We gaan het zien en er op terugkomen [ getagged]

• Kraziey
RCBL schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:58:
[...]

Is het niet handiger even af te wachten wat er met die lifetime abbo's gaat gebeuren?!
Dat is zeker handiger, immers weet niemand wat ze er volgend jaar ermee gaan doen :*) . Maar ik kan natuurlijk wel beetje speculeren en mijn vermoedens hebben; gezien ze de afgelopen jaar best wel rigoureus hebben ingegrepen om de grote schulden last van WBD te verminderen kan ik me niet voorstellen dat ze die 50% korting blijven hanteren. Of wellicht juist wel maar verhogen ze het abonnement dusdanig dat je alsnog meer dan die €3,99 kwijt bent.

Afijn, je hebt zeker gelijk; we moeten het maar zien volgend jaar. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:31
Kraziey schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:17:
[...]

Dat is zeker handiger, immers weet niemand wat ze er volgend jaar ermee gaan doen :*) . Maar ik kan natuurlijk wel beetje speculeren en mijn vermoedens hebben; gezien ze de afgelopen jaar best wel rigoureus hebben ingegrepen om de grote schulden last van WBD te verminderen kan ik me niet voorstellen dat ze die 50% korting blijven hanteren. Of wellicht juist wel maar verhogen ze het abonnement dusdanig dat je alsnog meer dan die €3,99 kwijt bent.

Afijn, je hebt zeker gelijk; we moeten het maar zien volgend jaar. ;)
heel makkelijk voor mij...film aanbod uitkleden? "redelijke" films onder duurdere boxjes schuin??

= AFGELOPEN met mijn abo, en NOOIT meer terug komen...

fool me once, blame on thém..

fool me twice.. blame on ME

• RCBL
  • Niet online
Kraziey schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:17:
[...]

... kan ik me niet voorstellen dat ze die 50% korting blijven hanteren. Of wellicht juist wel maar verhogen ze het abonnement dusdanig dat je alsnog meer dan die €3,99 kwijt bent.
Zou zomaar kunnen dat het abbo wat omhoog gaat. Stel dat [hypothese] het abbo gaat naar 15 euro en je houdt gewoon je 50% korting. Dan valt dat nog mee. Zoals je zelf ook al aangeeft het gaat om die 50% lifetime korting. En er is nooit gezegd door HBO dat de prijs van het abbo gelijk blijft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RCBL
  • Niet online
Hansieo schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:26:
[...]

Bij HBO doen ze dan virtueel.. :w

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:21
[...]

heel makkelijk voor mij...film aanbod uitkleden? "redelijke" films onder duurdere boxjes schuin??

offtopic:
Shame, niet blame ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sham27
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:38
Zie net toevallig dat S04 van Barry online aan het komen is.. *O* Wat een heerlijke serie vind ik dat.

Polestar 2 PPP+PSU ‘20 - VW e-Golf ‘20 - BMW 1250 GSA HP ‘20

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Ja, dat zal ze leren. :+

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• LaFleche
Om maar even mijn voorspelling te doen: die 50% blijft en je abonnement wordt naar de goedkoopste met advertenties 'tier' omgezet. Daar ga je zo van balen dat je uiteindelijk besluit om over te stappen naar het duurdere abonnement (dat hopen ze) of je geeft ze de middel vinger.

• Hahn
LaFleche schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:15:
Om maar even mijn voorspelling te doen: die 50% blijft en je abonnement wordt naar de goedkoopste met advertenties 'tier' omgezet. Daar ga je zo van balen dat je uiteindelijk besluit om over te stappen naar het duurdere abonnement (dat hopen ze) of je geeft ze de middel vinger.
99% zeker dat HBO zelf de middelvinger geeft aan 50%-korting-klanten en die 50% korting zal dumpen.

Ze hoeven namelijk maar 51% van die klanten te behouden om financieel al beter uit te zijn. En minder dan dat als de nieuwe prijzen hoger zijn.

• Frank
  • Niet online
Aan de andere kant is het de vraag hoeveel mensen er daadwerkelijk nog zijn met die Lifetime korting. Is het echt alle slechte PR waard voor een paar extra euro's? In het grote plaatje is deze groep totaal niet relevant.

• Hahn
Frank schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:21:
Aan de andere kant is het de vraag hoeveel mensen er daadwerkelijk nog zijn met die Lifetime korting. Is het echt alle slechte PR waard voor een paar extra euro's? In het grote plaatje is deze groep totaal niet relevant.
Zonder het antwoord te weten op jouw eerste vraag, kan je natuurlijk helemaal niet stellen of die groep 'totaal niet relevant' is in het grote plaatje.

• Frank
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:24:
[...]

Zonder het antwoord te weten op jouw eerste vraag, kan je natuurlijk helemaal niet stellen of die groep 'totaal niet relevant' is in het grote plaatje.
Gezien het feit dat deze kortingsactie alleen in een aantal kleine(re) Europese landen bestaat kan je best stellen dat deze groep niet bijzonder groot is zonder exacte cijfers te hebben. In de 14 maanden sinds lancering hebben ongetwijfeld ook genoeg mensen opgezegd.

• Hahn
Frank schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:29:
[...]

Gezien het feit dat deze kortingsactie alleen in een aantal kleine(re) Europese landen bestaat kan je best stellen dat deze groep niet bijzonder groot is zonder exacte cijfers te hebben. In de 14 maanden sinds lancering hebben ongetwijfeld ook genoeg mensen opgezegd.
Op de schaal van de hele wereld is de Nederlandse markt sowieso weinig relevant voor HBO. Maar binnen de Nederlandse markt kan de groep aan 50%-korting-mensen zeer relevant zijn.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:34:
[...]

Op de schaal van de hele wereld is de Nederlandse markt sowieso weinig relevant voor HBO. Maar binnen de Nederlandse markt kan de groep aan 50%-korting-mensen zeer relevant zijn.
Hoe is dat relevant? Ik denk dat dat voor het aantal abonnees van Max niet heel veel negatief zal veranderen.

Ten eerste weten we niet hoeveel er nog lifetime-korting hebben. Misschien is dat maar een handvol procent. Ten tweede zal een deel daarvan gewoon Max blijven gebruiken en ten derde komt er nog een aardig nieuwe aanwas aan die geen behoefte aan HBO hadden, maar wel Max zullen gebruiken.

Dus ik denk dat ze zich echt geen zorgen maken over lifetime-kortingabonnees op de Nederlandse markt.

• Hahn
anandus schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:45:
[...]

Hoe is dat relevant? Ik denk dat dat voor het aantal abonnees van Max niet heel veel negatief zal veranderen.

Ten eerste weten we niet hoeveel er nog lifetime-korting hebben. Misschien is dat maar een handvol procent. Ten tweede zal een deel daarvan gewoon Max blijven gebruiken en ten derde komt er nog een aardig nieuwe aanwas aan die geen behoefte aan HBO hadden, maar wel Max zullen gebruiken.

Dus ik denk dat ze zich echt geen zorgen maken over lifetime-kortingabonnees op de Nederlandse markt.
Je zegt eigenlijk precies wat ik ook zeg.

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Omgekeerd: is het het IT-geklus waard om deze abonnementen technisch om te gaan zetten? En het is vast niet heel moeilijk, maar het kost ongetwijfeld tijd om te testen.

Ach ik zie het wel. Nu met korting vind ik het een koopje voor de kwaliteitsseries die erop staan. Het dubbele zou ik er ook nog voor over hebben en als het €15 wordt maak ik tzt wel de afweging. We betalen nu ook rond de €50 voor snel internet, vinden we ook acceptabel :).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:39
sham27 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:03:
Zie net toevallig dat S04 van Barry online aan het komen is.. *O* Wat een heerlijke serie vind ik dat.
Net begonnen met kijken n.a.v. je post. Episode 5, season 1. Really liking it so far!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
CNBC: Why HBO's Next Move Is Critical: https://www.youtube.com/watch?v=Hs4Z0Eyx2XM

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56
Is er een bug? Op de profielen van mijn hbo Max account is alle voortgang weg van series/films? Hebben andere dit ook?

[Voor 11% gewijzigd door dutchnltweaker op 27-04-2023 06:56]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik moet gewoon verder naar beneden scrollen dan normaal. Maar daar staat wel gewoon "verder kijken".

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Stukfruit
  • Niet online
Er staat een rij met content voor Koningsdag, maar onder m'n profiel kan ik hier ook nog steeds voortgang per aflevering terugzien.

Dat zit wel Schnorr.

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 18:56
Zo excuus goedemorgen.. Moet een paar keer scrollen en daarna gaat hij pas naar beneden.. Niet erg handig.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 27 april 2023 @ 07:04:
Er staat een rij met content voor Koningsdag, maar onder m'n profiel kan ik hier ook nog steeds voortgang per aflevering terugzien.
Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door dit soort acties, er wordt echt wel wat moeite in gestopt om op basis van de actualiteiten de homepage aan te passen. Zeker voor de €3,99 die ik er voor betaal en vergeleken met andere streamingdiensten.

Mogelijk bestaat de hele 'redactie' voor Nederland uit maar één stagiar, hoe dan ook je wordt gewaardeerd :D

Weblog Kyoto

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05 14:25

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Glitch schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:39:
[...]

Ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door dit soort acties, er wordt echt wel wat moeite in gestopt om op basis van de actualiteiten de homepage aan te passen. Zeker voor de €3,99 die ik er voor betaal en vergeleken met andere streamingdiensten.

Mogelijk bestaat de hele 'redactie' voor Nederland uit maar één stagiar, hoe dan ook je wordt gewaardeerd :D
oogt meer een beetje als laten we elke preview afbeelding met oranje erin tonen ^^..
zit niks in wat me aanspreekt en het gros heeft ook geen enkel raakvlak met iets omtrent koningsdag of koningshuis..

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Hier heb je inderdaad geen Nederlandse stagiair voor nodig, als je aan ChatGPT vraagt om een lijst van titels met oranje cover kom je hier ook op uit...

Je moet nu ook nog een stuk verder scrollen voor je eigen content.

Vrij nutteloze toevoeging, doe dan niks...

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
O.a. een deel van de Spidermanfilms, Men in Black, Call me by your Name en Troy verdwijnen binnenkort van HBO. Wellicht al 1 mei? Is er al een handigere manier om dit te zien dan steeds helemaal naar beneden scrollen in de app?

• Deezers
Wasrek schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:46:
O.a. een deel van de Spidermanfilms, Men in Black, Call me by your Name en Troy verdwijnen binnenkort van HBO. Wellicht al 1 mei? Is er al een handigere manier om dit te zien dan steeds helemaal naar beneden scrollen in de app?
Nee, een datum zou inderdaad nog meer helpen.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:26

Robtimus

me Robtimus no like you

Wasrek schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:46:
Voor als je ze toch nog wilt kijken:
  • Deze Spider-Man films staan allemaal bij Disney+. No Way Home en Into the Spider-Verse ontbreken volgens mij als enige, maar die heeft HBO ook niet.
  • Deze MIB films staan allemaal bij Prime. Daar ontbreekt International, net zoals bij HBO (maar wel te koop/huur)
  • Call me by your name staat ook bij Prime.
  • Troy is op dit moment nog nergens anders te vinden.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Glitch schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:39:
[...]

Het is een beetje alsof je zwarte bloemen voor je vriendin koopt om haar te laten weten dat ze je in de wolken brengt.

Als gebaar is het op zich attent, maar de boodschap valt een beetje in het water door de uitvoering :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:07

flexje

got-father

Ik heb een LG OLED tv en regelmatig blijven de streams op HBO hangen (echt alleen met HBO). Even vooruit spoelen en hij doet het weer, lijkt iets van een buffer probleem. Meer mensen last van?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:31
Het lijkt wel of er steeds meer MEUK op komt, en goede dingen vervallen.

Ik ga mijn 50% deal opzeggen...is zelfs dit niet meer waard.. :(

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
flexje schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:41:
Ik heb een LG OLED tv en regelmatig blijven de streams op HBO hangen (echt alleen met HBO). Even vooruit spoelen en hij doet het weer, lijkt iets van een buffer probleem. Meer mensen last van?
Klinkt herkenbaar inderdaad. Al heb ik al een paar maanden geen HBO meer gekeken.

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 15:34

mickjuh

Wubalubadubdub!

Ik heb het onlangs opgezegd. Maak er te weinig gebruik van. Zelfs mijn dochters kiezen liever tekenfilms van andere streamingsdiensten.

127.0.0.1 sweet 127.0.0.1

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 22:27

Teaser voor seizoen drie van 'Warrior'. Vanaf 29 juni weer te zien. :)

Shikata ga nai.

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Via mijn Shield heb ik daar geen last van. Heb je een mogelijkheid dit met een externe speler te testen?

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

Pietervs schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:06:
[...]

Via mijn Shield heb ik daar geen last van. Heb je een mogelijkheid dit met een externe speler te testen?
Ik zal het via mn apple tv proberen morgen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kraziey
Hmm, zelf geen last van. Heb de LG GX hier en afgelopen dagen The White Lotus _/-\o_ gewoon kunnen kijken zonder enige problemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 14:07
Nu wel lekker wat aan het kijken. Barry seizoen 4. Love and Death en morgen begint White house plumbers.

Btw weet iemand hoe je die cookies melding iedere keer als ik de App open weg krijg?
Ik accepteer hem maar komt iedere keer terug

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16:04
Op mijn LG OLED C9 heb ik daar ook last van. Probleem was een tijdje weg, maar heb hier de laatste weken ook weer regelmatig last van. In plaats van vooruit spoelen ga ik even "terug" naar het menu, en start de stream meteen weer. Dan gaat de stream verder vanaf ongeveer 2 seconden voordat het bleef hangen, en mis je dus niks.

Ik denk dat het een bug is in de LG app van HBO Max.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 02-06 14:46
Hier heb ik geen last van maar wel dat er ik eens in de paar dagen tijdens het kijken van een serie/film ineens weer wordt terug gegooid naar het scherm waar je het profiel moet kiezen (heb een LG CX).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43
Haay schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:45:
[...]

Op mijn LG OLED C9 heb ik daar ook last van. Probleem was een tijdje weg, maar heb hier de laatste weken ook weer regelmatig last van. In plaats van vooruit spoelen ga ik even "terug" naar het menu, en start de stream meteen weer. Dan gaat de stream verder vanaf ongeveer 2 seconden voordat het bleef hangen, en mis je dus niks.

Ik denk dat het een bug is in de LG app van HBO Max.

Ook gezeik op mijn LG BX. TV uitzetten en opnieuw opstarten fixt het probleem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flexje

flexje

got-father

HenkEisDS schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:25:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook gezeik op mijn LG BX. TV uitzetten en opnieuw opstarten fixt het probleem.
Heel raar he, lijkt volgens mij op een buffer probleem....
Ik gooi straks even de app weg en even opnieuw installeren...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glatuin
Ik kan de app niet meer openen op mijn chromecast met googletv. Melding dat de app niet compatible is. Anderen zelfde issue?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 22:31
glatuin schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:24:
Ik kan de app niet meer openen op mijn chromecast met googletv. Melding dat de app niet compatible is. Anderen zelfde issue?
Dit probleem heb ik sinds eergister op mijn Shield (zie nVidia Shield topic). Krijg het ook niet opgelost…

Acties:
  • +2Henk 'm!

• glatuin
doomtech schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:29:
[...]

Dit probleem heb ik sinds eergister op mijn Shield (zie nVidia Shield topic). Krijg het ook niet opgelost…
Thanks! Gefikst door op apk mirror de laatste versie te downloaden. Vervolgens met x-plore app geïnstalleerd (via WiFi direct vanaf telefoon)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 14:07
Love and Death is zo goed.
Heerlijk dat ze gelijk 4 episodes online dropen en komende 3 weken de andere 3.
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee