Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 10:43

Thasaidon

If nothing goes right, go left

glatuin schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:24:
Ik kan de app niet meer openen op mijn chromecast met googletv. Melding dat de app niet compatible is. Anderen zelfde issue?
doomtech schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:29:
Dit probleem heb ik sinds eergister op mijn Shield (zie nVidia Shield topic). Krijg het ook niet opgelost…
Ik had dat probleem op mijn Amazon Firestick.

Ik heb de app ge-deïnstalleerd, opnieuw gedownload vanaf apk-mirror en de nieuwste versie geïnstalleerd.
Daarna startte de app weer op.

Enige probleem is dat de app nu niet meer laat zien wat je op dat moment in het menu geselecteerd hebt.
Je bent dus nu compleet blind in wat je doet. Echt ruk.

[Voor 12% gewijzigd door Thasaidon op 07-05-2023 18:52]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:43
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

En zoals je nu bij Disney ziet, het basic abonnement onaantrekkelijk maken met reclame (komt ook naar Europa), minder aanbod etc. zullen veel mensen alsnog overstag gaan voor het iets duurdere aanbod. Zelf heb ik helemaal niks met sport bijvoorbeeld maar als het alternatief reclame en SD kwaliteit is weet je wat veel mensen gedwongen kiezen, ook om de korting niet te verliezen want een maandje lid blijven is veel rompslomp en uiteindelijk duurder.

Streamingdiensten maken er sowieso een potje van de laatste tijd met alle prijsverhogingen en downgrade opties en reclames en bijbetalen bij delen profiel. Sowieso is HBO nu nog met te snel afspelen al niet ideaal bij films en series. En bijvoorbeeld Skyshowtime is de complete ramp met niet kloppende content en ondertiteling en dat zal binnenkort ook wel naar de 5 euro lifetime gaan, gewoon omdat het kan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Deezers schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 09:04:
***members only***

En zoals je nu bij Disney ziet, het basic abonnement onaantrekkelijk maken met reclame (komt ook naar Europa), minder aanbod etc. zullen veel mensen alsnog overstag gaan voor het iets duurdere aanbod. Zelf heb ik helemaal niks met sport bijvoorbeeld maar als het alternatief reclame en SD kwaliteit is weet je wat veel mensen gedwongen kiezen, ook om de korting niet te verliezen want een maandje lid blijven is veel rompslomp en uiteindelijk duurder.

Streamingdiensten maken er sowieso een potje van de laatste tijd met alle prijsverhogingen en downgrade opties en reclames en bijbetalen bij delen profiel. Sowieso is HBO nu nog met te snel afspelen al niet ideaal bij films en series. En bijvoorbeeld Skyshowtime is de complete ramp met niet kloppende content en ondertiteling en dat zal binnenkort ook wel naar de 5 euro lifetime gaan, gewoon omdat het kan.
Ik gok dat je prijzen van zonder en met reclame om hebt gedraaid, want het lijkt me sterk dat je zonder reclame minder betaalt ;)

The devil is in the details.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-06 16:01
Ik kom via mijn tv niet op de website van apk mirror om hbo max te downloaden. Is er een andere mogelijkheid? Want ook hier doet de app het niet meer.

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:10
CryptoNL schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:27:
Ik kom via mijn tv niet op de website van apk mirror om hbo max te downloaden. Is er een andere mogelijkheid? Want ook hier doet de app het niet meer.
Op Android met je x-plore. Je kunt op googletv x-plore koppelen met je telefoon en rechtstreeks van je telefoon de apk installeren.

• CryptoNL
glatuin schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:10:
[...]

Op Android met je x-plore. Je kunt op googletv x-plore koppelen met je telefoon en rechtstreeks van je telefoon de apk installeren.
Dus xplore op de tv downloaden dat bedoel je?

• CryptoNL
CryptoNL schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:20:
[...]

Dus xplore op de tv downloaden dat bedoel je?
Begrijp niet veel van dat xplore :D

• CryptoNL
Zojuist de laatste update gedownload maar de app klapt eruit. Werkt dus nog steeds niet, man man

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
App werkt nog steeds niet. Contact gehad met HBO. Je koopt maar een nieuwe tv ofzo is hun antwoord .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:10
CryptoNL schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:50:
App werkt nog steeds niet. Contact gehad met HBO. Je koopt maar een nieuwe tv ofzo is hun antwoord .
Je zoekt maar een nieuwe klant was mijn antwoord geweest.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Smart TV gebruiken is helemaal niet zo smart, gebruik liever een extern apparaat voor je apps, net waar je voorkeur ligt voor Android of Apple TV, veel providers zoals kpn en ziggo hebben ook een best aardig aanbod tegenwoordig in apps waaronder ook hbo max.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Of gewoon een Chromecast 4K met Google TV voor zo’n €40. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
PatrickC schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:47:
[...]

Ik heb een Android tv. Alle apps werken zoals Netflix, Disney etc alleen hbo niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cymbeline
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17:39
Ik heb een Sony Bravia sinds een half jaar, nog geen moment problemen gehad met HBO Max.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
CryptoNL schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 17:34:
[...]

Ik heb een Android tv. Alle apps werken zoals Netflix, Disney etc alleen hbo niet
Mijn broer heeft een Philips TV van iets meer dan een jaar oud met Android TV. Maar daarop draaien niet dezelfde apps als op de Chromecast met Google TV, de F1 TV app is bijvoorbeeld niet beschikbaar op de TV zelf. Als de HBO Max app wel op je TV zit en die werkt niet goed, dan ligt het eerder aan je TV dan aan HBO verwacht ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CryptoNL
PatrickC schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 17:41:
[...]

Mijn broer heeft een Philips TV van iets meer dan een jaar oud met Android TV. Maar daarop draaien niet dezelfde apps als op de Chromecast met Google TV, de F1 TV app is bijvoorbeeld niet beschikbaar op de TV zelf. Als de HBO Max app wel op je TV zit en die werkt niet goed, dan ligt het eerder aan je TV dan aan HBO verwacht ik.
Die stond eerst in de play store maar nu niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
PatrickC schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 16:47:
[...]

Werkt hbo max bij jou dan wel op je chromecast 4k?
Bij mij niet meer: app geeft ineens aan dat ik moet updaten, en als ik dat probeer krijg ik dat de versie niet compatible is .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
rachez schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:04:
[...]

Bij mij niet meer: app geeft ineens aan dat ik moet updaten, en als ik dat probeer krijg ik dat de versie niet compatible is .
Ik zal het morgen eens proberen, want gebruik de chromecast 4k alleen bij moeder en heb daar HBO Max de laatste weken niet meer gekeken. Thuis een LG C2 met WebOS app. :+

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rachez schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 22:04:
[...]

Hier werkt het gewoon op de chromecast met google tv 4k

update van 14 april 2023, versie 53.20.0 gebruik ik

[Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-05-2023 06:34]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
@rachez Net even getest, maar de HBO app werkt prima op de Chromecast 4K met Google TV. App versie 53.20.0, wat de laatste versie is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CryptoNL schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:18:
[...]

Die stond eerst in de play store maar nu niet meer.
Zie je bijvoorbeeld wel Ziggo GO TV en KPN TV in de Play Store op je tv? Zo niet, dan staat je Google-account misschien op een ander land dan Nederland ingesteld. HBO Max is ook niet overal beschikbaar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CryptoNL
NY_Giant schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:42:
[...]

Zie je bijvoorbeeld wel Ziggo GO TV en KPN TV in de Play Store op je tv? Zo niet, dan staat je Google-account misschien op een ander land dan Nederland ingesteld. HBO Max is ook niet overal beschikbaar.
Jup staan erin.

• rachez
PatrickC schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:36:
@rachez Net even getest, maar de HBO app werkt prima op de Chromecast 4K met Google TV. App versie 53.20.0, wat de laatste versie is.
Thx, ga ik hier maar eens verder zoeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rachez
NY_Giant schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:42:
[...]

Dat zal het zijn idd. Top, bedankt voor je reaktie!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
https://gizmodo.com/david...writers-strike-1850459565

Voor de mensen die niet blij zijn met de beslissingen van David Zaslav; een vorm van gerechtigheid ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:35
Uhmmm

Ik ben nu in Portugal, wil op mn laptop weer in HBOMax, maar moet verplicht naar Max, daar mag ik niet inloggen, niet beschikbaar in "mijn regio".

Zelfs met Wireguard VPN naar mijn huis lukt het niet. WTF. Ik betaal er toch voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mont2uk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-05 11:01
Jazco2nd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:40:
... maar moet verplicht naar Max, daar mag ik niet inloggen, niet beschikbaar in "mijn regio".

Zelfs met Wireguard VPN naar mijn huis lukt het niet. WTF. Ik betaal er toch voor?
Hier hetzelfde, lijkt op een #####-up, want in de VS is vandaag schijnbaar de naamsverandering van HBO Max naar Max. Lijkt er op dat ze voor het gemak de rest van de wereld ook megenomen hebben.. dag klanten!

Geen toegang en wel betalen, lekker bezig.. :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Jazco2nd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:40:
Uhmmm

Ik ben nu in Portugal, wil op mn laptop weer in HBOMax, maar moet verplicht naar Max, daar mag ik niet inloggen, niet beschikbaar in "mijn regio".

Zag er toevallig eerder vanavond een los topic over: Hbo max wordt Max debacle

Zelf naar aanleiding daarvan even ingelogd in de browser, en dat ging in ieder geval goed (playback niet geprobeerd).

• avotar
  • Laatst online: 02-06 15:45

avotar

P0werd by Black Coffee

Gelukkig was het snel weer opgelost.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:47
avotar schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:22:
Ik heb er anders nog steeds last van dat de android app niet werkt. Is helaas dus (nog) niet voor iedereen opgelost.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tweakery schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:46:
[...]

Ik heb er anders nog steeds last van dat de android app niet werkt. Is helaas dus (nog) niet voor iedereen opgelost.
App gestopt, cache geleegd, (evt gegevens gewist), en weer opgestart? Helpt dat?

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:18

GurbY{nl}

GurbY{nl}

avotar schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:22:
Nou bij mij op laptop en smartphone nog niet; krijg iedere keer de omleiding naar Max en vervolgens de mededeling niet beschikbaar in mijn region...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:47
anandus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:53:
[...]
App gestopt, cache geleegd, (evt gegevens gewist), en weer opgestart? Helpt dat?
Had ik al wel gedaan. Ook daarna nog de app opnieuw geïnstalleerd. Deed het toen nog steeds niet.

Nu net weer geprobeerd en werkt die wel weer gelukkig.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval d:)b

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:18

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Alles lijkt het inmiddels weer te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gisteren nog even gekeken of bij mij HBO Max gewoon nog werkte na de vele berichten, maar alles was in orde! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:06
Heb al een enige tijd gedoe dat mijn wat oudere tablet (Huawei andoid 9?) roept dat HBO Max applicatie niet ondersteund wordt op het device.

Gisteren na het opstarten van de app een rare foutmelding (en dat was allang na het gedoe met max en mijn shield deed het gewoon).

Via een apk mirror de laatste versie opgehaald en dan werkt dat gewoon..typisch

Acties:
  • +5Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@VirinR Bedankt dat ik mag meehelpen met de TS, ik heb hem zojuist helemaal aangepast d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 08:14
Vandaag mail gehad van HBO max dat ik de sport en entertainment content van Discovery+ kan toevoegen aan mijn account tegen een maandelijkse bijbetaling van 5,99

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:53
adjep07 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:10:
Vandaag mail gehad van HBO max dat ik de sport en entertainment content van Discovery+ kan toevoegen aan mijn account tegen een maandelijkse bijbetaling van 5,99
Deze mail had ik gelijk verwijderd. Net weer uit de prullenbak gevist en gelezen. Ik denk niet dat dit aanbod voor mij iets toevoegt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:19
Nog niets ontvangen of gemerkt van de overgang. Ik ga het in ieder geval niet doen. Ik denk dat ze ook kijken hoeveel het doen om daarna te bepalen “we kappen met de hbo Max”. Als er te weinig mensen met een abbo het niet accepteren zien ze die mogelijk als potentieel minder Abbo’s en maken ze een afweging.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LaFleche
meesje schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:17:
[...]

Deze mail had ik gelijk verwijderd. Net weer uit de prullenbak gevist en gelezen. Ik denk niet dat dit aanbod voor mij iets toevoegt.
En als het nu eens een speciale goedkope 1 malige aanbieding was?
Al zou je discovery willen (zou niet weten waarom) dan kost dat volgens de website 3,99 per maand of 5,99 met sport erbij.
Een echt aanbod zou bijvoorbeeld zijn 3,99 met sport (dus 2 euro korting)....

[Voor 9% gewijzigd door LaFleche op 29-05-2023 08:28]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-06 11:04
Hier ook de mail gekregen om met de meuk van Discovery + uit te breiden voor in hun ogen redelijk prijsje.
Gaat niet gebeuren, zit er echt niet op te wachten.
Afhankelijk wat straks HBO MAX mag gaan kosten gaat het de deur uit, gaat mij om de series en films, verder niet interresant voor ons.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
LaFleche schreef op maandag 29 mei 2023 @ 08:24:
[...]

En als het nu eens een speciale goedkope 1 malige aanbieding was?
Al zou je discovery willen (zou niet weten waarom) dan kost dat volgens de website 3,99 per maand of 5,99 met sport erbij.
Een echt aanbod zou bijvoorbeeld zijn 3,99 met sport (dus 2 euro korting)....
Zo ver had ik nog niet eens gekeken. Puur alleen even op hun website gekeken. Het aanbod deed me niks. Ook bij 1 euro p/m zou ik niet hebben afgesloten. Sowieso kijk ik nog te weinig naar HBO. The Last of Us ga ik als eerste kijken. En House of the Dragon niet vergeten. Verder vind ik het DC aanbod ook wel tof. Ik kijk er gewoon nog te weinig naar, maar ik denk dat HBO wel blijft.

[Voor 10% gewijzigd door meesje op 29-05-2023 10:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Discovery+ zou hier ook niets toevoegen. Heb een keer een maand gehad omdat er het wereld kampioenschap boogschieten op was voor mijn vrouw, maar meer ook niet. Daarna meteen weer opgezegd.

Hbo wordt wel gebruikt, maar ook minder dan de andere streaming diensten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
Ik neem meestal een abonnement Discovery+ tijdens de olympische spelen, zodat ik dan zelf kan kiezen wat en wanneer ik kijk. Meeste andere content is bagger, dus het geld niet waard voor mij.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:25
YouTube: Reality | Official Trailer | Max

Staat deze nou gewoon niet op HBO Max maar alleen op Max? Als dat zo is heb ik eigenlijk geen eens zin meer om te betalen ervoor

[Voor 19% gewijzigd door dglavimans op 30-05-2023 21:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:19
dglavimans schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:39:

Staat deze nou gewoon niet op HBO Max maar alleen op Max? Als dat zo is heb ik eigenlijk geen eens zin meer om te betalen ervoor
je hebt de al die tijd betaald voor een gedeelte van het totaalaanbod, geen idee waarom dat nu opeens een probleem is

• dglavimans
Ragnar9999 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 23:24:
[...]

je hebt de al die tijd betaald voor een gedeelte van het totaalaanbod, geen idee waarom dat nu opeens een probleem is
Het is geen probleem tot je dingen wilt zien die ze wel in Amerika aanbieden.

En sterker nog, is dan nu alle Max content niet naar HBO Max? Want dan zijn we dus klaar en betalen we alleen nog voor wat loopt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Laatst online: 21:41
dglavimans schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:39:

Wow, de trailer is al heel vet, m’n nieuwsgierigheid heb je in ieder geval gewekt naar deze film, komt vast wel spoedig beschikbaar, one way or another.

XBL gamertag StayingPow3r

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Dat deden ze met The Menu natuurlijk ook. Eerst aankondigen en later bleek hij in nederland bij Disney te laten.
Maar goed, dit is een hbo orginal.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:19
dglavimans schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 00:14:
[...]

En sterker nog, is dan nu alle Max content niet naar HBO Max? Want dan zijn we dus klaar en betalen we alleen nog voor wat loopt
Het is een naamswijziging, geen nieuwe aanbieder

• dglavimans
Ragnar9999 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:13:
[...]

Het is een naamswijziging, geen nieuwe aanbieder
Vandaar dat ik het raar vindt dat hij niet op HBO Max is nog

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook als Max hier geïntroduceerd is ga je een verschil in aanbod hebben tussen de VS en hier. Rechten zijn soms wel wereldwijd geregeld, maar vaak ook niet. Zelfs als het in de VS als original gepresenteerd wordt wil dat niet zeggen dat dat hier ook zo is. Daar verandert helemaal niks aan met Max.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:58:
Ook als Max hier geïntroduceerd is ga je een verschil in aanbod hebben tussen de VS en hier. Rechten zijn soms wel wereldwijd geregeld, maar vaak ook niet. Zelfs als het in de VS als original gepresenteerd wordt wil dat niet zeggen dat dat hier ook zo is. Daar verandert helemaal niks aan met Max.
Rechten is natuurlijk een slap excuus voor nieuwe ("exclusieve") producties. Als HBO nu een nieuwe serie maakt dan maken ze toch echt zelf de keuze om óf het als (original) overal aan te bieden, óf in sommige landen / delen van de wereld het te verkopen/in licentie te geven.

Uiteraard spelen rechten/licenties dan weer wel een "probleem" bij bestaande series, filmreeksen, etc. Dan kunnen ze niet ineens een nieuw seizoen van bestaande serie op HBO Max zetten in een land waar bv een TV zender de rechten heeft gekocht voor een X aantal jaar met inbegrip van nieuwe seizoenen. Maar ook dat hoeft niet, op SkyShowtime komt het IIRC ook voor dat bv seizoen 3 & 4 van een serie wel er op staan maar 1 & 2 niet omdat die nog op TV zijn / op andere streamingdienst staan / ....

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
avotar schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:54:
Dat deden ze met The Menu natuurlijk ook. Eerst aankondigen en later bleek hij in nederland bij Disney te laten.
Deze film is alleen gedistributeerd door HBO Films. Het is geproduceerd door een aantal kleinere studio's. Grote kans dat ze (vooralsnog) niet overal die rechten hebben.

• lremmers
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb een Huawei gsm, en had de HBO app geïnstalleerd, dat werkte goed.
Maar sinds een week werkt hij niet meer, ik heb de app verwijderd, en wilde hem opnieuw installeren, maar ik vind hem niet meer in de google playstore.
kan het zijn dat mijn gsm niet meer ondersteunt wordt?

• LaFleche
lremmers schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 18:36:
Ik heb een Huawei gsm, en had de HBO app geïnstalleerd, dat werkte goed.
Maar sinds een week werkt hij niet meer, ik heb de app verwijderd, en wilde hem opnieuw installeren, maar ik vind hem niet meer in de google playstore.
kan het zijn dat mijn gsm niet meer ondersteunt wordt?
Toevallig hetzelfde met huawei tablet.
Dacht eerst dat het Android 9 was maar de telefoon van mijn vrouw is ook Android 9 en zij kan de app gewoon vinden.
Lijkt wel of hbo devices met huawei aan het uitsluiten is?
Gewoon via apk mirror ophalen en installeren.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 20:56
avotar schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 08:54:
Ben om die reden wel benieuwd of Avatar deze maand in Nederland ook op HBO Max komt, want voor de VS was hij wel voor HBO Max/Max aangekondigd.

Vond de film niet een bioscoopkaartje waard, maar thuis wil ik hem "gratis" prima proberen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:33
Pompi schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:46:
[...]

Ben om die reden wel benieuwd of Avatar deze maand in Nederland ook op HBO Max komt, want voor de VS was hij wel voor HBO Max/Max aangekondigd.

Vond de film niet een bioscoopkaartje waard, maar thuis wil ik hem "gratis" prima proberen.
Avatar 2 staat 7 juni op disney plus, is een productie van fox en dat is eigendom van Disney.
In de US ook op max ivm een streamingsdeal met fox voordat het werd overgenomen door Disney

[Voor 9% gewijzigd door baco101 op 01-06-2023 23:12. Reden: Aanvulling]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

De enige reden om Avatar te kijken is de grote zaal, het 3d-effect en het enorme doek waarop het gedraaid wordt ;)

Het is trouwens een film van "20th Century Studios" wat tegenwoordig inderdaad van Disney is.

Fox is verwijderd vanwege de associatie met extremistische denkbeelden mogelijke verwarring met dat andere Fox.

[Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 01-06-2023 23:20]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LaFleche
Voor de huawei probleem hebber(s)

https://help.hbomax.com/aw-en/Answer/Detail/000001243

Onder "phone or tablet" staat daadwerkelijk dat hbo geen huawei meer ondersteund.
Wat een flauwekul maar zal wel te maken hebben met de boycot van dit merk

Edit: blijkbaar oud nieuws maar ik werd er nog niet zo lang geleden mee geconfronteerd. Schijnt te maken te hebben met een licentie voor de drm (widevine) maar dan zou je bijv. disney en prime ook niet kunnen downloaden... Apk mirrors gebruiken

[Voor 33% gewijzigd door LaFleche op 02-06-2023 08:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 20:56
Stukfruit schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:18:
[...]

De enige reden om Avatar te kijken is de grote zaal, het 3d-effect en het enorme doek waarop het gedraaid wordt ;)

Het is trouwens een film van "20th Century Studios" wat tegenwoordig inderdaad van Disney is.

Fox is verwijderd vanwege de associatie met extremistische denkbeelden mogelijke verwarring met dat andere Fox.
I know, maar blijkbaar was er voor de verkoop van Fox een deal met HBO en was dit de laatste film die daar nog onder viel en hierna verloopt de deal. Maar zoals boven je al wordt aangegeven geld die dus helaas alleen voor de VS.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

[...]

Ik zie Avatar wel in die Disney reclame op ESPN voorbij komen.
Maar dat is gewoon dat blauwe ding, geen idee of hij uit 1 of 2 komt. :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 20:54
avotar schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Ik zie Avatar wel in die Disney reclame op ESPN voorbij komen.
Maar dat is gewoon dat blauwe ding, geen idee of hij uit 1 of 2 komt. :9
Avatar deel 1 staat op Disney+, het zou me daarom niks verbazen als deel 2 daar ook op terecht komt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• meesje
Bongoarnhem schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:32:
[...]

Avatar deel 1 staat op Disney+, het zou me daarom niks verbazen als deel 2 daar ook op terecht komt.
Klopt, deel 2 verschijnt woensdag 7 juni op D+.
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee