Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
iekue schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:25:
[...]

4 maanden is gewoon normaal. We zijn alleen gewoon verwend de afgelopen jaren door covid lol.
Correctie, het was normaal. De pandemie heeft de entertainment industrie op zijn grondvesten doen schudden en een hoop zwaktes blootgelegd. De pandemie heeft een hoop dingen die er los van COVID al aan zaten te komen in een stroomversnelling gebracht, zoals de grotere focus op digitale releases. Wat WBD nu probeert is doen alsof de laatste 3 jaar nooit gebeurd zijn en weer doorgaan als vanouds. Dat gaat dus niet werken. HBO Max is mede hierdoor populair geworden en als je dat nu wegneemt gaan mensen gewoon elders kijken.

[ Voor 34% gewijzigd door Frank op 09-08-2022 16:38 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tsja, vanuit 4 euro per abonnee kun je echt die films niet maken. Ik wacht met plezier een maand of 4, en anders ga ik naar de bioscoop. Er moet gewoon een echt verdienmodel zijn voor blockbusters. Dus of een langere bioscoopwindow, of een periode van VIP acces.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:29:
Tsja, vanuit 4 euro per abonnee kun je echt die films niet maken. Ik wacht met plezier een maand of 4, en anders ga ik naar de bioscoop. Er moet gewoon een echt verdienmodel zijn voor blockbusters. Dus of een langere bioscoopwindow, of een periode van VIP acces.
Dat verdienmodel is er toch? :) Bioscoop films zijn tegenwoordig enorm frontloaded en na een week of 6 meestal wel uitgebrand. Dan kan je PVOD doen en na een week of 8 streaming/bluray/etc. Nu begint PVOD na 6 weken en volgt streaming/etc pas na 16(!) weken. Wat denkt WBD dat mensen in die tussentijd gaan doen terwijl de 4K DV/HDR rips al klaarstaan? Het is totaal niet logisch dit. Als iemand die probeert af te stappen van downloaden is het heel frustrerend.

En die €4 deal is natuurlijk alleen in een select aantal kleine Europese markten ;) HBO Max is in de VS gewoon $10-15.

[ Voor 4% gewijzigd door Frank op 09-08-2022 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Mr. Freeze

¡GO!

ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:29:
Inmiddels zullen er vast wel een hoop abonnees bij zijn die gewoon 8€ p.m. betalen, degene die 4€ betalen zijn nu al een uitstervend ras want er komen geen nieuwe meer bij.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:11
HBO Max over de levenslange korting:
Op dit moment hebben we geen plannen om iets te veranderen aan de 50%-kortingsactie. We zullen iedereen op de hoogte houden in het geval daar iets aan verandert in de aanloop naar de lancering van het verbeterde streamingplatform in 2024.
Oftewel 2 uitwegen om later alsnog te wijzigen, 'op dit moment' en 'verbeterde streamingsplatform'. Iedereen snapt wel dat dat niet voor 4 euro per maand is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Deezers schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:16:
HBO Max over de levenslange korting:

[...]

Oftewel 2 uitwegen om later alsnog te wijzigen, 'op dit moment' en 'verbeterde streamingsplatform'. Iedereen snapt wel dat dat niet voor 4 euro per maand is ;)
Iedereen snapte ook wel dat die levenslange korting 50% korting is, en niet een abonnement voor 4 euro. Dat de prijzen ooit verhoogd zouden worden en ook de levenslange korting dan niet meer voor 4 euro zou zijn was al lang bekend.

Serieus, zullen we eerst eens afwachten wat er uberhaupt gaat gebeuren voordat er elke keer weer wordt gesproken over die levenslange korting. Ten eerste hebben ze nooit gezegd dat de prijs nooit zou wijzigen, dus die 4 euro met korting was ook niet levenslang, en ten tweede weten we niet eens of ze dit bv "migreren" naar de nieuwe streamingdienst, of het dan helemaal vervalt, of dat je bv ook daar de eerste maand kunt abonneren en dan levenslang 50% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Frank schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:36:
[...]

Dat verdienmodel is er toch? :) Bioscoop films zijn tegenwoordig enorm frontloaded en na een week of 6 meestal wel uitgebrand. Dan kan je PVOD doen en na een week of 8 streaming/bluray/etc. Nu begint PVOD na 6 weken en volgt streaming/etc pas na 16(!) weken. Wat denkt WBD dat mensen in die tussentijd gaan doen terwijl de 4K DV/HDR rips al klaarstaan? Het is totaal niet logisch dit. Als iemand die probeert af te stappen van downloaden is het heel frustrerend.
Die rips waren er ook pre-Covid al en heeft de industrie er toen ook niet van overtuigd dat er zaken anders moeten. Covid is nu “voorbij”, dus mensen gaan weer naar de bioscoop. Dus een langere tijd voor een film van bios doorstroomt naar streaming was natuurlijk te verwachten.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Tis vooral dat ik hoop dat ze de nieuwe app gewoon op ps5 enzo uitbrengen. Discovery meuk is nie op de ps5 bijvoorbeeld pf... (al kan je ut via omweg via prime video wel nemen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:32:
[...]

Iedereen snapte ook wel dat die levenslange korting 50% korting is, en niet een abonnement voor 4 euro. Dat de prijzen ooit verhoogd zouden worden en ook de levenslange korting dan niet meer voor 4 euro zou zijn was al lang bekend.
Mee eens. Het is een levenslange korting van 50%. Daar zijn ze volgens mij wel aan gehouden contractueel.

Betekent in principe dat als zij de standaard prijs van een abbo naar 20 euro zouden gooien de levenslange korting van toepassing is en je dus maar 10 euro betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

MyHero schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:46:
[...]

Mee eens. Het is een levenslange korting van 50%. Daar zijn ze volgens mij wel aan gehouden contractueel.

Betekent in principe dat als zij de standaard prijs van een abbo naar 20 euro zouden gooien de levenslange korting van toepassing is en je dus maar 10 euro betaald
Zou mooi zijn, maar zo werkt het helaas niet.
HBO heeft een nieuwe eigenaar, de kans is heel realistisch dat HBO Max (als product/dienst) straks in z'n geheel komt te vervallen, en er een nieuwe streamingdienst komt (a.k.a.: de samenvoeging van Discovery en HBO).

Als het inderdaad die kant opgaat, komen alle (tot aan dat moment geldige) afspraken, acties, kortingen e.d. te vervallen, dus ook de 'levenslange' 50% korting.
Natuurlijk zal de nieuwe dienst ook gepaard gaan met interessante kortingsacties, maar ik ga er zelf maar vanuit dat het hoe dan ook duurder gaat worden...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
KillerBee schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:21:
[...]

Zou mooi zijn, maar zo werkt het helaas niet.
HBO heeft een nieuwe eigenaar, de kans is heel realistisch dat HBO Max (als product/dienst) straks in z'n geheel komt te vervallen, en er een nieuwe streamingdienst komt (a.k.a.: de samenvoeging van Discovery en HBO).

Als het inderdaad die kant opgaat, komen alle (tot aan dat moment geldige) afspraken, acties, kortingen e.d. te vervallen, dus ook de 'levenslange' 50% korting.
Natuurlijk zal de nieuwe dienst ook gepaard gaan met interessante kortingsacties, maar ik ga er zelf maar vanuit dat het hoe dan ook duurder gaat worden...
Aan de andere kant, als ze het op die manier doen worden de contracten dus opgezegd. En moet iedereen zich weer aanmelden voor de nieuwe dienst. Dat zou wel eens een stuk minder abonnees kunnen opleveren dat het overzetten veel profitabeler is.
Als ze ons overzetten naar de nieuwe dienst wil ik de rechter er nog wel eens over horen ;)

Maar goed, het is allemaal afwachten. Persoonlijk denk ik dat het beter is om die groep die die korting heeft lekker te laten blijven. Qua marketing en dergelijke verwacht ik daar gewoon meer van dan iedereen eruit gooien.
Maar de prijs gaat sowieso stijgen ja, maar dat zag ik al direct aankomen toen het begon ;)

Dit is de verwachting en argumentatie van streamwijzer: https://www.streamwijzer....-korting-hbo-max-fuserin/ Ik kan me daar wel in vinden. Is in elk geval mooie argumentatie om in een class action zaak te gebruiken mocht dat nodig zijn :D

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-08-2022 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

ArthurMorgan schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:30:
[...]

Aan de andere kant, als ze het op die manier doen worden de contracten dus opgezegd. En moet iedereen zich weer aanmelden voor de nieuwe dienst. Dat zou wel eens een stuk minder abonnees kunnen opleveren dat het overzetten veel profitabeler is.
Als ze ons overzetten naar de nieuwe dienst wil ik de rechter er nog wel eens over horen ;)
Hier heb je een heel goed punt inderdaad, had ik nog niet bij stil gestaan, maar zo werkt het doorgaans wel.
Ik vermoed dan een soort van andersom: bestaande abonnees worden automatisch overgezet, en krijgen de keuze om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden, als je hiermee niet akkoord bent, staat het je vrij om op te zeggen (iets waar je toch al vrij in bent om te doen).
Ik ben in elk geval heel benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Wij hebben vorige week de laatste aflevering van The Leftovers gezien en wat een goede serie is dat. Heel apart, maar als je er eenmaal in zit dan laat het je ook niet meer los. Ondanks dat het soms best somber was konden we redelijk goed meerdere afleveringen achter elkaar kijken. Geweldige acteerprestaties ook, en de muziek. Echt een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Mr. Freeze

¡GO!

JP_Frost schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:57:
Wij hebben vorige week de laatste aflevering van The Leftovers gezien en wat een goede serie is dat. Heel apart, maar als je er eenmaal in zit dan laat het je ook niet meer los. Ondanks dat het soms best somber was konden we redelijk goed meerdere afleveringen achter elkaar kijken. Geweldige acteerprestaties ook, en de muziek. Echt een aanrader.
Ja, voor mij ook 1 van de beste series ooit. Vond m zo goed dat ik ook alle drie de seizoenen op blu-ray heb aangeschaft, zelden een serie gezien met zulke sterke karakters en sfeer.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 23:10
Wasrek schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:10:
In de HBO-Max app voor Android heb ik een aantal afleveringen gedownload. Ook heb ik de optie "stream over WiFi only" aan staan. Als ik echter vanuit de lijst van downloads een gedownloade aflevering wil starten terwijl ik op mobiel internet zit, weigert de app deze te starten omdat ik niet op WiFi zit. Ik moet dan mijn hele telefoon in vliegtuigmodus zetten om een aflevering te kijken. Ook tijdens het kijken (na het starten) mag het mobiel internet niet aan, want ook dan stopt de aflevering. Hebben jullie hier ook last van? Of is er een werkbare oplossing? Ik zou zweren dat het eerder wel gewerkt heeft.
Ja dit heb ik ook! Wilde gisteren (voor het eerst) een gedownloade aflevering kijken en begreep maar niet waarom het niet werkte, ook al stond WiFi zelfs helemaal uit. Dankzij jouw tip/ervaring alsnog kunnen kijken (y) maar een beetje vreemd/onlogisch is het wel.
Zal dit na m'n vakantie eens aankaarten bij support.

• sverzijl
  • Laatst online: 17-09 14:51
Mr. Freeze schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Ja, voor mij ook 1 van de beste series ooit. Vond m zo goed dat ik ook alle drie de seizoenen op blu-ray heb aangeschaft, zelden een serie gezien met zulke sterke karakters en sfeer.
Ook eens op m’n lijstje gezet. Maar eerst Band of Brothers nu ik alle Six feet Under seizoenen heb gezien. Ook zeer de moeite waard. Je bent er alleen wel even mee bezig ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:03
Ik ben gewoon jaloers als je Band of Brothers nog nooit hebt gezien.
Iedere 5-7 jaar kijk ik het een keer opnieuw. Wat is daar alles goed qua gevoel in beeld gebracht.

Als je die hebt gehad ook de Pacific kijken, zelfde idee, maar dan in Azië, de strijd tegen de japanners, staat ook op HBO. Is ook van dezelfde productiemaatschappij volgens mij. In die serie vond ik de personen iets minder goed uit elkaar te houden dan bij BoB, maar nog steeds de moeite waard.

• sverzijl
jopie schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:34:
Iedere 5-7 jaar kijk ik het een keer opnieuw. Wat is daar alles goed qua gevoel in beeld gebracht.

Als je die hebt gehad ook de Pacific kijken, zelfde idee, maar dan in Azië, de strijd tegen de japanners, staat ook op HBO. Is ook van dezelfde productiemaatschappij volgens mij. In die serie vond ik de personen iets minder goed uit elkaar te houden dan bij BoB, maar nog steeds de moeite waard.
Dank voor de tip. BoB nu bij E04 en is idd erg goed. Kon alleen niet zo goed wennen aan David Schwimmer in een serieuze rol ;)

• RobertMe
  • Nu online
jopie schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:34:

Beiden zat volgens mij ook Tom Hanks achter / bij betrokken?
En datzelfde clubje zou bezig zijn met "Masters of the sky air" Maar HBO zou daarvoor bedankt hebben en als ik me niet vergis heeft Apple dat nu gekocht.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:03
Klopt helemaal, release staat volgens mij voor Q4 of 2023 Q1 gepland.
Ben toevallig nu het boek aan het lezen waarop die serie is gebaseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 09:02
Ik blijf het belachelijk vinden hoe dit soort streaming diensten weigeren te werken als je in het buitenland (nu in Zwitserland) zit. Ik had vooraf ook al een aantal series gedownload in de app op mijn iPad, maar zelfs die kan ik niet bekijken, omdat de streaming service niet in het land waar je zit beschikbaar is. Zelfde probleem met Discovery+ trouwens.Netflix en Amazon Prime Video zijn geen probleem.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:18
PatrickC schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:32:
Ik blijf het belachelijk vinden hoe dit soort streaming diensten weigeren te werken als je in het buitenland (nu in Zwitserland) zit. Ik had vooraf ook al een aantal series gedownload in de app op mijn iPad, maar zelfs die kan ik niet bekijken, omdat de streaming service niet in het land waar je zit beschikbaar is. Zelfde probleem met Discovery+ trouwens.Netflix en Amazon Prime Video zijn geen probleem.
Ik zit voor langere tijd in België voor werk en heb dit ook af en toe, bij mij helpt het om uit- en in te loggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
Wat nog wel zou moeten werken is tijdelijk (alleen tijdens inloggen en starten van film/serie) een gratis VPN naar NL gebruiken en daarna weer uitzetten. Niet ideaal, maar beter dan niets.
Al eerder gebruikt op iPad en toen werkte dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
baco101 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:49:
[...]

Ik zit voor langere tijd in België voor werk en heb dit ook af en toe, bij mij helpt het om uit- en in te loggen.
In België zullen beide streaming diensten waarschijnlijk beschikbaar zijn. In Zwitserland niet. De VPN oplossing van @sverzijl werkt (de VPN verbinding moet wel actief blijven), maar ik vind eigenlijk dat zo’n app gewoon moet kijken naar het land van waar het abonnement is afgesloten. Het gros van de abonnees is geen ‘Tweaker’. :+ Maar ik weet het, de rechten om iets te kijken hangen samen met het land waarin je je bevindt en niet met de ‘nationaliteit’ van je account.

[ Voor 6% gewijzigd door PatrickC op 12-08-2022 09:06 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:09

s0kkie

Cowabunga

Niemand die het over ALF heeft dat net nieuw op de dienst staat? :o
Ik ben ze gelijk allemaal gaan kijken, jeugdsentimentje hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Bijzonder, dat is anders dan hier staat aangegeven. Downloads zouden gewoon moeten werken maar blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wasrek schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:36:
[...]
Bijzonder, dat is anders dan hier staat aangegeven. Downloads zouden gewoon moeten werken maar blijkbaar niet dus.
Ik heb het nogmaals geprobeerd en in eerste instantie kreeg ik opnieuw errors, maar na een paar keer proberen kon ik inderdaad mijn downloads vorige week nog in NL gedaan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
PatrickC schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:30:
[...]

Ik heb het nogmaals geprobeerd en in eerste instantie kreeg ik opnieuw errors, maar na een paar keer proberen kon ik inderdaad mijn downloads vorige week nog in NL gedaan afspelen.
Vreemd, ik was twee weken terug een week in barcelona en kon echt alles downloaden. Cyprus eerder dit jaar was niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:01:
[...]

Vreemd, ik was twee weken terug een week in barcelona en kon echt alles downloaden. Cyprus eerder dit jaar was niet anders.
Downloaden in Zwitserland kan ik niet… inmiddels wel downloads afspelen die ik vorige week al in NL had gedownload.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgkqHtl68c_mcrRJn0Yd2pVKrtQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qtdLGRWKVqVBooboF9Yv4xGU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:14
PatrickC schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:10:
[...]

Downloaden in Zwitserland kan ik niet… inmiddels wel downloads afspelen die ik vorige week al in NL had gedownload.
[Afbeelding]
Niet ideaal, maar even een VPN aanzetten en zodoende land wijzigen om toch toegang te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Slomy schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:15:
[...]

Niet ideaal, maar even een VPN aanzetten en zodoende land wijzigen om toch toegang te krijgen?
Dat werkt inderdaad (via VPN op mijn Fritz!BOX thuis :) ). Ik had een flinke voorraad gedownload op HBO Max, Netflix en Amazon Prime, omdat de wifi hier in Zwitserland op de camping niet best is (kom hier vaker) en mijn mobiel op 50GB gelimiteerd is in het buitenland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hollandjan
  • Nu online
s0kkie schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:30:
Niemand die het over ALF heeft dat net nieuw op de dienst staat? :o
Ik ben ze gelijk allemaal gaan kijken, jeugdsentimentje hoor
Precies, ook voor mij. Al zo vaak gezien, maar blijft een van de beste comedie series ooit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Even GoT gekeken in 4k nu. Gezien de nieuwe show ook in 4k is.
Ziet er netjes uit. Als ik eerlijk ben vind ik 1080p ook goed eruit zien op HBO Max. Net ook even Westworld laatste aflevering gekeken en vind het beeld altijd best scherp op mijn CX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:06
Ik heb ondertussen 4 afleveringen van Succession gekeken, aangezien die heel vaak aangeraden was in dit topic en hoge cijfers op IMDB krijgt. Maar ik ben echt niet enthousiast tot nu toe. Ik geef het nog 2 afleveringen en dan hou ik er mee op, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:20
Succession is denk ik zo’n serie die je geweldig vindt of helemaal niets. Ik vond het een geniale serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 10:41
Succession weet mijn aandacht ook niet vast te houden… zit halverwege aflevering 4. Of ik die nog ga afkijken weet ik nog niet.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Succession zijn gewoon een paar arrogante *** bij elkaar. Maar het was wel verslavend om te kijken welke WTF dingen er verder nog zouden komen.

Zelf nu bezig aan Banshee. Na een aantal afleveringen viel het mij puur toevallig op dat er ookk nog een post-credits scene is. Die je dus nooit ziet doordat die aan het begin van de credits al met de knop komt om naar de volgende aflevering te gaan (en dat automatisch dus ook doet als je dat niet annuleert). Dat is ook niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
RobertMe schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:10:

Zelf nu bezig aan Banshee. Na een aantal afleveringen viel het mij puur toevallig op dat er ookk nog een post-credits scene is. Die je dus nooit ziet doordat die aan het begin van de credits al met de knop komt om naar de volgende aflevering te gaan (en dat automatisch dus ook doet als je dat niet annuleert). Dat is ook niet heel handig.
Daar kwam ik in seizoen 3 ook pas achter. In seizoen 4 doen ze die laatste extra scene direct, voordat de aftiteling is, dus dan mis je het iets minder snel :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
TheDeuce schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 21:35:
Succession is denk ik zo’n serie die je geweldig vindt of helemaal niets. Ik vond het een geniale serie!
Kan het beamen. Heb wel doorgezet uiteindelijk een paar maanden later. Seizoen 2 vond ik volgens mij wel een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Succession zijn gewoon een paar arrogante *** bij elkaar. Maar het was wel verslavend om te kijken welke WTF dingen er verder nog zouden komen.
Het karakter van Kieran Culkin bijvoorbeeld. Echt :D
spoiler:
Je gaat op een gegeven moment bijna echt geloven dat die kerel zo verknipt is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Die je dus nooit ziet doordat die aan het begin van de credits al met de knop komt om naar de volgende aflevering te gaan (en dat automatisch dus ook doet als je dat niet annuleert). Dat is ook niet heel handig.
Dat kun je uitzetten, in ieder geval op Android (TV), al kan ik begrijpen dat je dat in andere gevallen misschien wel handig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
hcQd schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:13:
[...]

Dat kun je uitzetten, in ieder geval op Android (TV), al kan ik begrijpen dat je dat in andere gevallen misschien wel handig vindt.
Exact. Niks mis met de "Volgende aflevering" knop. Maar in dit geval hoort er een "Credits overslaan" knop te zijn, gelijk aan "Intro overslaan" dus, en niet een "Volgende aflevering" terwijl de huidige nog niet afgelopen is.

Voor nu houd ik het dus maar (38x) op return + aantal keren vooruit zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 16-08-2022 06:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
Stukfruit schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 00:03:
[...]

Het karakter van Kieran Culkin bijvoorbeeld. Echt :D
spoiler:
Je gaat op een gegeven moment bijna echt geloven dat die kerel zo verknipt is.
Als broer van... ben je dat ook in real life denk ik dan maar... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 23:05
MyHero schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

Als broer van... ben je dat ook in real life denk ik dan maar... >:)
J. Smith-Cameron en Kieran Culkin hebben in real life ook de nodige bonje met elkaar. :P
Tweets van vorige week:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Imimfmc.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bnJNyom.png

Ik hoop voor haar dat hij geen
spoiler:
dickpics
naar haar stuurt. :X

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
TheDeuce schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 21:35:
Ik vond hem ook geweldig. In 1 week uitgekeken. Ik mag dit soort series met “grootse” familie-/business vetes wel.

Deze week de fout gemaakt om (op verzoek van mn vrouw) The Time Traveler’s Wife te kijken. Op zich best een leuke serie/concept, maar wist op dat moment nog niet dat ie gecanceld was na 1 seizoen. Nou ja, gelukkig was het geen straf om naar Rose Leslie te kijken :)

[ Voor 28% gewijzigd door sverzijl op 16-08-2022 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:46
Succession is voor mij beetje hetzelfde laken een pak als The Sopranos. De kwaliteit druipt ervan af, maar het verhaal zelf mist soms wat urgentie. De plussen: acteerwerk is geniaal, plotwendingen zitten knap in elkaar en alles wordt goed in beeld gebracht. De minnen: het voelt allemaal wat langdradig, maar tegelijkertijd kan je geen moment missen omdat elke uitspraak/gebeurtenis relevant is.

Heb beide series (tot nu toe) volledig gezien en beide met een 8 gewaardeerd op IMDB. Ga Succession ook zeker weer kijken als het nieuwe seizoen er is, maar zit niet op het puntje van m'n stoel of iets dergelijks. Denk dat ik wat verpest ben als 'jaren 90'-kind. Hollywood, snelle actie (Independence Day is een van m'n beste jeugdherinneringen qua media); dat werk. Anderzijds kan ik daardoor bijvoorbeeld ook het laatste seizoen van GoT waarderen, ondanks de terechte punten van kritiek die er zijn (en ik ook zie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Mensen die aflevering 1 al gezien hebben van House of the Dragon? Heb gewoon het HBO pakket, kijk hem alleen wat eerder ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
Ik zou zeggen: lees dat rode vlak boven het reactieveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 17-09 07:35
Justevo schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:34:
Mensen die aflevering 1 al gezien hebben van House of the Dragon? Heb gewoon het HBO pakket, kijk hem alleen wat eerder ;)
Laat ik zeggen, ik zag hem vanmorgen al ergens opduiken, maar ik wacht wel tot morgen. Wat er opdook was niet om aan te gluren geloof ik.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Caelorum schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 18:01:
Ik zou zeggen: lees dat rode vlak boven het reactieveld.
*knip*
Daarmee is het nog off-topic.

[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 21-08-2022 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Justevo schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:34:
Als je de serie inhoudelijk wilt bespreken dan graag in [Serie] Game of Thrones Deel 2, of maak een nieuw topic aan. Graag geen spoilers hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:41
Gek dat House of Dragons geen eigen topic heeft. Ik vond GOT echt geweldig. Tegen het einde werd het beduidend minder, maar nog steeds ruim voldoende. Maar het laatste seizoen heeft echt veel kapot gemaakt. Alsof je alle voorgaande seizoenen voor niets heb bekeken.
Toch had ik meer interesse voor de prequal verwacht. Huis Tagaryan vond ik niet zo interessant, dus ik ben niet zo hyped.
Ga het wel kijken, maar had wel meer hype verwacht hier op tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
@Russel88 iedereen kijkt de draak uit het kasteel. Pas als de eerste aflevering ok is zal ik matig enthousiast worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Ik kijk af en toe Game of Thrones (ben nu bii seizoen 6) omdat er zoveel positiefs over werd gezegd maar mijn ding is het niet. Smaken verschillen...

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na Succession ben ik begonnen met Industry. Volgens mij ook al eens genoemd in dit topic. Het lijkt niet per se op Succession, maar het heeft wel dezelfde soort "vibe".

En er zit meer naakt in dan ik had verwacht van een serie over financiele zaken.
Of juist minder dan ik verwachtte :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:52
https://www.nu.nl/tech/62...enst-hbo-max-crashen.html

De reclamecampagne heeft gewerkt zo te zien. ;)

Eerste beoordeling op IMDB 9.0 op 12k reviews.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
hcQd schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Als je de serie inhoudelijk wilt bespreken dan graag in [Serie] Game of Thrones Deel 2, of maak een nieuw topic aan. Graag geen spoilers hier.
Ik heb voor de liefhebbers een topic gemaakt van House Of The Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:49
[YouTube: The Last of Us, Succession, The Idol, The White Lotus & More Coming To HBO Max]

Even een samenvatting van bovenstaande video :)

2022:
The White Lotus S2
The Idol S1
His Dark Materials S3
Industry S2 (wordt nu uitgezonden)
Los Espookys S2
Avenue 5 S2
Titans S4
Gossip Girl S2
The Sex Lives of College Girls S2
Rap Sh!t S1 (wordt nu uitgezonden)
Pennyworth S3
Doom Patrol S4

2023:
Somebody, Somewhere S2
The White House Plumbers (mini-serie)
Succession S4
Winning Time S2
Perry Mason S2
Barry S4
The Righteous Gemstones S3
The Gilded Age S2
Love & Death (mini-serie)
And Just Like That... S2
Tokyo Vice S2
Hacks S3
Julia S2
Minx S2
Our Flag Means Death S2
Warrior S3
The Last of Us S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik las best wel veel goede dingen over rehearsal. Heb de eerste aflevering gezien en dat vond ik niet echt wat. gewoon hier bij laten, of worden de latere afleveringen echt anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
His Dark Materials S3 oOo

Aan deze serie was mijn vriendin ooit begonnen, zag er echt goed uit! Moeten er maar een keer weer tijd voor maken om te gaan kijken naast: Westworld en House Of The Dragon :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Industry is in ieder geval best goed te kijken :)

Niet echt herinneringswaardig vanwege het ontbreken van de dickpics van Kieran Culkin's karakter, maar goed is soms ook goed genoeg.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wanda is weer terug in de jaren zeventig? :+ (in Love and Death)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:00:

Aan deze serie was mijn vriendin ooit begonnen, zag er echt goed uit! Moeten er maar een keer weer tijd voor maken om te gaan kijken naast: Westworld en House Of The Dragon :*)
Westworld S4 is om je vingers bij af te likken.. (maar die is toch ook al op 't einde van 't seizoen?)
His Dark materials was ik al vergeten dat het een co-productie is met BBC. Hoef ik hem niet meer te kijken op de BBC en hopen dat Ziggo om automatisch oppakt.. scheelt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
SunnieNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:08:
[...]

Westworld S4 is om je vingers bij af te likken.. (maar die is toch ook al op 't einde van 't seizoen?)
His Dark materials was ik al vergeten dat het een co-productie is met BBC. Hoef ik hem niet meer te kijken op de BBC en hopen dat Ziggo om automatisch oppakt.. scheelt weer :)
Ja? oeh dat klinkt goed, wij zijn nog maar in Seizoen 1 en vinden het soms nog maar wat vaag haha. Maar hoe verder je in het seizoen komt, hoe meer er duidelijk word :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
SunnieNL schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:08:
[...]

Aah goed om te horen! :) Voordat wij er weer aan gaan beginnen ga ik wel toch even via YT een recap van S03 kijken. Niet alles staat meer goed op mijn netvlies wat daar allemaal is gebeurd namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:17:
[...]

Ja? oeh dat klinkt goed, wij zijn nog maar in Seizoen 1 en vinden het soms nog maar wat vaag haha. Maar hoe verder je in het seizoen komt, hoe meer er duidelijk word :*)
Ye dat is een beetje standaard bij WW, vaagheid die later duidelijker wordt. Maakt eventueel herkijken wel leuk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
iekue schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:07:
[...]

Ye dat is een beetje standaard bij WW, vaagheid die later duidelijker wordt. Maakt eventueel herkijken wel leuk haha.
Haha maar daar hou ik wel van om midden in een verhaal te beginnen en dat je langzaam achter alle feiten komt, maar mijn vriendin vind dat niet altijd even leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Vorige week maar eens aan abonnement genomen bij HBO Max. Het valt me alleen erg tegen dat er behalve Game of Thrones (en nu House of Dragons) heel weinig in 4K is. Snap vooral niet waarom Westworld niet gewoon in 4K te streamen is. Die ga ik dan als nog downloaden ondanks dat ik een abonnement heb, dat is eigenlijk toch ook krom.

Kijk wel uit naar House of Dragons, maar wacht met kijken tot er wat meer afleveringen zijn.
Voor nu ben ik maar eens gaan zitten voor The Fresh Prince of Bell Air. daar was ik vroeger echt fan van!

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:17:
[...]

Ah ja, in het begin van Westworld moet je even doorhebben dat de verhaallijn niet de tijdlijn volgt. Die springt nogal op en neer. Dat moet je even doorhebben, anders kun je de draad kwijtraken. En dat springen doen ze vervolgens in elk seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Kraziey schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:56:
[...]

Aah goed om te horen! :) Voordat wij er weer aan gaan beginnen ga ik wel toch even via YT een recap van S03 kijken. Niet alles staat meer goed op mijn netvlies wat daar allemaal is gebeurd namelijk.
Dat heb ik ook maar gedaan.. eigenlijk alle recaps van de afgelopen seizoenen, want was ook de draad een beetje kwijt waar we ook al weer zaten en wat er nou allemaal gebeurd was (en eigenlijk kwamen daar ook een paar dingen voorbij die ik gewoon zelf nooit had opgemerkt :P)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:00:

Zo genoten van de eerste twee seizoenen van His Dark Materials _/-\o_ Heel benieuwd hoe ze dat afronden. Productie ziet er altijd steengoed uit.
Russel88 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:36:
Gek dat House of Dragons geen eigen topic heeft. Ik vond GOT echt geweldig. Tegen het einde werd het beduidend minder, maar nog steeds ruim voldoende. Maar het laatste seizoen heeft echt veel kapot gemaakt. Alsof je alle voorgaande seizoenen voor niets heb bekeken.
Toch had ik meer interesse voor de prequal verwacht. Huis Tagaryan vond ik niet zo interessant, dus ik ben niet zo hyped.
Ga het wel kijken, maar had wel meer hype verwacht hier op tweakers
Ik denk dat ik zwaar in de minderheid ben, maar ik heb me toentertijd prima vermaakt met het einde van GoT, vond het gewoon geslaagd. Wel eens dat sommige zaken wat gehaast aanvoelden, maar wel tevreden met waar de karakters eindigden over het algemeen. De verwachtingen waren zo enorm hoog voor de serie; ik denk dat ze het sowieso nooit goed hadden kunnen doen; niet voor iedereen althans. Dat gezegd hebbende; de kritiek die ik heb gelezen snap ik wel gewoon; iedereen ziet het uiteindelijk anders en ik kan alleen maar hopen dat House of Dragons weer wat enthousiasme terug haalt bij de fans O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:46
ArthurMorgan schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:32:
Ik las best wel veel goede dingen over rehearsal. Heb de eerste aflevering gezien en dat vond ik niet echt wat. gewoon hier bij laten, of worden de latere afleveringen echt anders?
Heb de serie zelf nog niet gezien (wel op de 'to watch'-lijst), maar begreep uit verhalen erover dat de insteek iedere aflevering soortgelijk is. Zou er met name om gaan dat je de humor van die Nathan snapt. Zijn eerdere serie (Nathan for you) schijnt soortgelijk te zijn en ook wat in lijn met een mockumentary te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ReVision. schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 12:10:
Vorige week maar eens aan abonnement genomen bij HBO Max. Het valt me alleen erg tegen dat er behalve Game of Thrones (en nu House of Dragons) heel weinig in 4K is. Snap vooral niet waarom Westworld niet gewoon in 4K te streamen is. Die ga ik dan als nog downloaden ondanks dat ik een abonnement heb, dat is eigenlijk toch ook krom.

Kijk wel uit naar House of Dragons, maar wacht met kijken tot er wat meer afleveringen zijn.
Voor nu ben ik maar eens gaan zitten voor The Fresh Prince of Bell Air. daar was ik vroeger echt fan van!
Het duurt inderdaad even maar ze zijn nu bezig met content te remasteren. Game of Thrones is nu ook helemaal in 4k. ik heb het idee dat er snel meer gaan volgen nu. Ik ben toevallig gisteren aan Westworld begonnen en ik moet zeggen dat ondanks dat het geen 4k is, de kwaliteit wel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barkeeper30
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-03 17:09
Ondertitels kunnen me weinig schelen eigenlijk, maar ik snap als je er van afhankelijk bent dit best irritant is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:53
ArthurMorgan schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:32:
Nee het wordt niet echt anders, als je de eerste aflevering al niet kunt waarderen zal de rest je ook niet bekoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 09:43
Deze week nieuw op hbo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jY0OlFL84WRA6UGy-0s0gSnpOB0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pyT7OE8mVRfisMUyD7UkZvPR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Pfff House of the Dragon gelijk goed hoor. Als dit de standaard is kijk ik echt uit naar de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Is House of the Dragon niet in 4K Dolby Vision? Ik krijg bij het openen van E1 niet de Dolby Vision melding die ik wel krijg bij bv. Batman.

[edit]

Open ‘m nog een keer (duurt tergend lang trouwens), nu geeft ‘ie wel DV weer.

[ Voor 25% gewijzigd door The Legend op 22-08-2022 21:32 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
The Legend schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:29:
Is House of the Dragon niet in 4K Dolby Vision? Ik krijg bij het openen van E1 niet de Dolby Vision melding die ik wel krijg bij bv. Batman.

[edit]

Open ‘m nog een keer (duurt tergend lang trouwens), nu geeft ‘ie wel DV weer.
Nevermind, zag je edit niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Kenny_026 op 22-08-2022 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
John Oliver die op HBO Max HBO Max afzeikt blijft geweldig :p

Jammer dat de Engelse ondertiteling zelfs hier niet klopt. De tekst komt pas een moment nadat het is uitgesproken, waardoor je luistert naar iets anders dan er staat.

Ik weet dat deze ondertiteling bedoeld is voor dove mensen, maar hoe moeten mensen die half doof zijn dan kijken?

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 22-08-2022 22:51 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
Kenny_026 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

Het duurt inderdaad even maar ze zijn nu bezig met content te remasteren. Game of Thrones is nu ook helemaal in 4k. ik heb het idee dat er snel meer gaan volgen nu. Ik ben toevallig gisteren aan Westworld begonnen en ik moet zeggen dat ondanks dat het geen 4k is, de kwaliteit wel erg goed is.
Ik vraag het me af of ze daadwerkelijk alles aan het 'remasteren' zijn. Zeker met de fusie met Discovery+ in het verschiet vraag ik me af of ze voor het huidige platform alle content (waar mogelijk uiteraard) gaan omzetten of dat ze wachten tot 2024 totdat het nieuwe platform (+onderliggende infra) gelanceerd wordt. Wellicht dat ze alleen de nieuwe series nog in 4K beschikbaar maken? Dat GoT in 4K beschikbaar is geworden zal (vermoed ik?) meer te maken hebben gehad met de release van HotD?

Hopelijk heb ik het mis en kunnen we snel meer genieten van 4K series en films :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:35
Wtf?! Knifess out kwam vorige week uit op HBO Max en nu staat ie er opeens niet meer. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Nietdatikweet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:32:
Wtf?! Knifess out kwam vorige week uit op HBO Max en nu staat ie er opeens niet meer. 8)7
Iemand heeft op het twitteraccount van HBO Max er een vraag over gesteld. Zou wat misgegaan zijn en wordt later dit jaar weer toegevoegd. Blij dat ik 'm zelf afgelopen weekend bekeken heb.

Zie overigens dat 26 augustus Dragged Across Concrete wordt toegevoegd, aanrader voor wie die nog niet gezien heeft. Van de regisseur van Brawl in Cell Block 99 en Bone Tomahawk, twee erg goede films!
-
Zat een stukje van House of the Dragon te kijken in Dolby Vision, jammer dat DV ondertitels geen extra ondertitel opties hebben om het een en ander aan te passen op HBO MAX, Ondertitels zijn veels te helder nmi.

[ Voor 14% gewijzigd door Veertien14 op 23-08-2022 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Films verdwijnen nu wel heel snel van HBO Max. Ik wou gisteravond Knives Out gaan kijken, volgens de twitter van HBO Max op 8 augustus zou deze film vanaf 12 augustus op HBO Max te bekijken zijn. Maar op dit moment kan je hem niet meer vinden via de zoekfunctie, wel nog als je googled op HBO Max Knives out alleen krijg je dan een error als je hem wel gaan kijken dus ik denk dat dit een gecachede pagina is die eerst wel bestond.
Deze film is dus nog niet eens 2 weken op de service geweest, terwijl het niet eens een recente film is.

Edit: whoops, niet gezien dat iemand anders vanochtend hetzelfde had O-) .

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 23-08-2022 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Nietdatikweet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:32:
Mijn mening is dat je daar niet veel aan mist 🤡🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Frank schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:39:
[...]

Deels mee eens. Ze zijn er wel maar het laatste half jaar is het vrij magertjes. We Own This City (van de maker van The Wire) past zeker wel in dit rijtje. Verder heb je nog Tokyo Vice, Hacks, Minx en Westworld die goed zijn en dat was het wel.

Edit: Station Eleven is ook een erg goede miniseries, maar die staat niet op HBO Max in Nederland.
Komt die wel? Ik zocht 'm net op maar helaas...

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Eiríkr schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:25:
[...]

Komt die wel? Ik zocht 'm net op maar helaas...
Meen te herinneren dat een andere partij de uitzendrechten in Nederland had. Kan dus nog ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Frank schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:41:
[...]

Meen te herinneren dat een andere partij de uitzendrechten in Nederland had. Kan dus nog ff duren.
Volgens JustWatch zit die bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Frank schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:41:
[...]

RobertMe schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:19:
[...]

Volgens JustWatch zit die bij Ziggo.
Argh, dat is wel jammer zeg. Op Twitter lees ik nu ook dat HBO Max in Nederland niet over de rechten beschikt.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm. De HBO Max app op zowel TV, Mobiel als Xbox vertelt me na inloggen dat HBO Max niet beschikbaar is in mijn regio?!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Willybubba schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 21:52:
Hmm. De HBO Max app op zowel TV, Mobiel als Xbox vertelt me na inloggen dat HBO Max niet beschikbaar is in mijn regio?!
Heb je VPN ingeschakeld op je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Tartarus schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:24:
[...]

Heb je VPN ingeschakeld op je router?
Nee. Sowieso heb ik de melding op zowel eigen internet (Wifi en Draad) als via mobiel 5G... Dus zal wel iets mis zitten met mijn account. Afgelopen weken zat ik in Schotland, daar kreeg ik de melding voor het eerst.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Willybubba schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:48:
[...]

Nee. Sowieso heb ik de melding op zowel eigen internet (Wifi en Draad) als via mobiel 5G... Dus zal wel iets mis zitten met mijn account. Afgelopen weken zat ik in Schotland, daar kreeg ik de melding voor het eerst.
In Schotland is geen HBOMax, dus vandaar. Je kan alleen kijken in landen waar HBOMax is. In de UK is het via Sky gedoe, dus niet HBOMax zelf. Raar dat ut in NL dan nie werkt tho....

[ Voor 3% gewijzigd door iekue op 26-08-2022 23:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
2 september elvis op hbo.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
iekue schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 23:06:
[...]

In Schotland is geen HBOMax, dus vandaar. Je kan alleen kijken in landen waar HBOMax is. In de UK is het via Sky gedoe, dus niet HBOMax zelf. Raar dat ut in NL dan nie werkt tho....
Ik zit in België, waar ook geen HBOMax is, op het moment en ik kan gewoon hbomax kijken. Soms krijg ik de melding dat ik niet Jan kijken hier maar ff uit-& inloggen verhelpt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Willybubba schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 22:48:
[...]

Misschien de vpn naar huis dan juist aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
baco101 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 07:34:
[...]

Ik zit in België, waar ook geen HBOMax is, op het moment en ik kan gewoon hbomax kijken.
Zit je dicht tegen de nederlandse grens? Ik woon in NL, maar viel mij laatst op dat ik gewoon de gestreamde concerten van Pukkelpop en dergelijke kan bekijken. En ik woon dicht tegen de grens, dus denk daardoor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
baco101 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 07:34:
[...]

Ik zit in België, waar ook geen HBOMax is, op het moment en ik kan gewoon hbomax kijken. Soms krijg ik de melding dat ik niet Jan kijken hier maar ff uit-& inloggen verhelpt het probleem.
België is echter wel anders dan Schotland omdat die laatste niet in de EER ligt. Volgens HBO klopt het dus dat je in Schotland niet kan kijken en in België wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Wasrek schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:10:
[...]

België is echter wel anders dan Schotland omdat die laatste niet in de EER ligt. Volgens HBO klopt het dus dat je in Schotland niet kan kijken en in België wel.
Ah daar had ik niet aan gedacht dat schotland niet tot de EER behoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
maartend schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:58:
[...]

Zit je dicht tegen de nederlandse grens? Ik woon in NL, maar viel mij laatst op dat ik gewoon de gestreamde concerten van Pukkelpop en dergelijke kan bekijken. En ik woon dicht tegen de grens, dus denk daardoor
Nee ik zit voor mijn werk in België dicht bij de grens met Frankrijk en Luxemburg
Pagina: 1 ... 27 ... 56 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC