KillerBee schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:21:
[...]
Zou mooi zijn, maar zo werkt het helaas niet.
HBO heeft een nieuwe eigenaar, de kans is heel realistisch dat HBO Max (als product/dienst) straks in z'n geheel komt te vervallen, en er een nieuwe streamingdienst komt (a.k.a.: de samenvoeging van Discovery en HBO).
Als het inderdaad die kant opgaat, komen alle (tot aan dat moment geldige) afspraken, acties, kortingen e.d. te vervallen, dus ook de 'levenslange' 50% korting.
Natuurlijk zal de nieuwe dienst ook gepaard gaan met interessante kortingsacties, maar ik ga er zelf maar vanuit dat het hoe dan ook duurder gaat worden...
Aan de andere kant, als ze het op die manier doen worden de contracten dus opgezegd. En moet iedereen zich weer aanmelden voor de nieuwe dienst. Dat zou wel eens een stuk minder abonnees kunnen opleveren dat het overzetten veel profitabeler is.
Als ze ons overzetten naar de nieuwe dienst wil ik de rechter er nog wel eens over horen
Maar goed, het is allemaal afwachten. Persoonlijk denk ik dat het beter is om die groep die die korting heeft lekker te laten blijven. Qua marketing en dergelijke verwacht ik daar gewoon meer van dan iedereen eruit gooien.
Maar de prijs gaat sowieso stijgen ja, maar dat zag ik al direct aankomen toen het begon
Dit is de verwachting en argumentatie van streamwijzer:
https://www.streamwijzer....-korting-hbo-max-fuserin/ Ik kan me daar wel in vinden. Is in elk geval mooie argumentatie om in een class action zaak te gebruiken mocht dat nodig zijn
[
Voor 8% gewijzigd door
ArthurMorgan op 10-08-2022 13:34
]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.