"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
@Wasrek Heb het zoals beloofd (maar met wat vertragingJohanF schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 11:06:
[...]
Ja dit heb ik ook! Wilde gisteren (voor het eerst) een gedownloade aflevering kijken en begreep maar niet waarom het niet werkte, ook al stond WiFi zelfs helemaal uit. Dankzij jouw tip/ervaring alsnog kunnen kijkenmaar een beetje vreemd/onlogisch is het wel.
Zal dit na m'n vakantie eens aankaarten bij support.
Oftewel, zonder wifi maar met data kun je nu gewoon de app rondgaan, maar zodra je wat wilt afspelen (en je hebt aangegeven alleen over Wifi te willen streamen) dan speelt hij enkel gedownloade content af.
Geweldige serie met een flinke cast met best wel grote namen.
De serie gaat over de opkomst van de LA Lakers toen de NBA in het slop zat en te kampen had met dalende toeschouwersaantallen.
Er zit een grain filter over de beelden waardoor je je helemaal in de jaren 70-80 waant. Ook een aanrader voor niet basketball fans!
The Last Dance al gezien op Netflix?Poulske schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:20:
Gisteren uit nieuwsgierigheid de eerste aflevering van Winning Time aangezet, vandaag al bij aflevering 5.
De serie gaat over de opkomst van de LA Lakers toen de NBA in het slop zat en te kampen had met dalende toeschouwersaantallen.
Er zit een grain filter over de beelden waardoor je je helemaal in de jaren 70-80 waant. Ook een aanrader voor niet basketball fans!
Thanks! Je hebt me zo enthousiast gemaakt, dat ik meteen HBO Max even opgestart heb en hem aan m'n lijstje toe wilde voegen. Om er achter te komen dat hij op m'n lijstje staat om te kijken.Poulske schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:20:
Gisteren uit nieuwsgierigheid de eerste aflevering van Winning Time aangezet, vandaag al bij aflevering 5.
Maar, inderdaad, hoe is de vergelijking met The Last Dance? Daar heb ik ook echt van genoten!
@ChrisM De enige overeenkomst met Last Dance is dat het basketball is. Last Dance is een docu en Winning Time is een drama serie gebaseerd op echte gebeurtenissen, dus je leert ook wel wat NBA geschiedenis. Voor de niet kenners wordt het een en ander ook wel gewoon uitgelegd.
Maar als basketball je een beetje interesseert zal je deze serie zeker waarderen.
[ Voor 16% gewijzigd door Poulske op 01-09-2022 10:36 ]
Super! Werkt hier inderdaad ook weerJohanF schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:20:
[...]
@Wasrek Heb het zoals beloofd (maar met wat vertraging) aangekaart bij support en kreeg snel reactie met wat vervolgvragen, waaronder het versienummer van de HBO Max app. Omdat ik me herinnerde dat de app een week of 2 geleden bijgewerkt was, heb ik het nog eens geprobeerd en nu werkt het wel goed zonder de dataverbinding helemaal uit te hoeven schakelen.
Oftewel, zonder wifi maar met data kun je nu gewoon de app rondgaan, maar zodra je wat wilt afspelen (en je hebt aangegeven alleen over Wifi te willen streamen) dan speelt hij enkel gedownloade content af.
Ik had er juist erg veel moeite mee want het is gewoon overduidelijk dat je naar acteurs kijkt. Die hoofdrol speler is een kop kleiner dan Magic Johnson, heeft een heel ander postuur. Het komt voor mij te ongeloofwaardig over.Poulske schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:35:
@Ike. Jazeker, ook echt goed!
@ChrisM De enige overeenkomst met Last Dance is dat het basketball is. Last Dance is een docu en Winning Time is een drama serie gebaseerd op echte gebeurtenissen, dus je leert ook wel wat NBA geschiedenis. Voor de niet kenners wordt het een en ander ook wel gewoon uitgelegd.
Maar als basketball je een beetje interesseert zal je deze serie zeker waarderen.
De serie op zich is best vermakelijk trouwens.
Ja dat krijg je met drama series, de betreffende Lakers dynastie is ook van voor mijn tijd, dus mij valt het niet zo op.JP_Frost schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:40:
[...]
Ik had er juist erg veel moeite mee want het is gewoon overduidelijk dat je naar acteurs kijkt. Die hoofdrol speler is een kop kleiner dan Magic Johnson, heeft een heel ander postuur. Het komt voor mij te ongeloofwaardig over.
De serie op zich is best vermakelijk trouwens.
Er komt ook steeds een waarschuwing dat sommige namen en gebeurtenissen veranderd/gedramatiseerd zijn, dus met dat in het achterhoofd kijkt het wel gewoon lekker weg.
Deze ook op mijn kijklijst gezet! Ik heb "vroegah" een periode de NBA gevolgd. Erg leuk was dat met al die play-off series etc. Dat was denk ik wel iets later, jaren 90 denk ik, namelijk het einde Michael Jordan tijdperk en met Scottie Pippen, Magic Johnson, Charles Barkley, Shaquille O'Neal etc. Top teams waren toen Chicago Bulls, LA Lakers, Phoenix Suns. Hele nachten doorgehaald met die wedstrijdenPoulske schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:20:
Tokyo Vice, The Staircase, We Own This City, Hacks (seizoen 1), Euphoria (seizoen 1), Barry (seizoen 1). Stuk voor stuk van genoten. Banshee ook geprobeerd maar na een aflevering afgehaakt.
Wat staan er ook veel HBO klassiekers op die ik een keer wil herzien.
Ik heb nu een aantal series waarvan ik aan seizoen 2 kan beginnen of ik zoek nog iets nieuws op. Van het weekend eens goed voor gaan zitten.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Misschien ben je te snel afgehaakt. Ik probeer altijd 2 of 3 afleveringen te zien. Pakt het mij dan nog niet dan kap ik pas. Misschien ook eens proberen?Eiríkr schreef op donderdag 8 september 2022 @ 09:39:
Ik had wat in te halen dus de laatste tijd veel HBO Max gekeken.
. Banshee ook geprobeerd maar na een aflevering afgehaakt.
Goed punt. Ik parkeer 'm even.MyHero schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:35:
[...]
Misschien ben je te snel afgehaakt. Ik probeer altijd 2 of 3 afleveringen te zien. Pakt het mij dan nog niet dan kap ik pas. Misschien ook eens proberen?
Hier had uw reclame kunnen staan.
Banshee moest ik ook even in komen (paar afleveringen). Vooral die "rotkop van Homelander" kon ik maar niet aan wennen. Maar vond het jammer toen ik seizoen 4 er op had zitten.
Nu The Leftovers aan het kijken. Maar ook bij seizoen 3 pakt het mij nog steeds niet (1 & 2 dus ook niet).
Waarom blijf je volhouden dan? Ik wil vaak best een tweede of als het echt aangeraden wordt een derde aflevering kijken. Maar als het me dan nog niet trekt is het voor mij echt wel klaar.RobertMe schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:12:
[...]
Banshee moest ik ook even in komen (paar afleveringen). Vooral die "rotkop van Homelander" kon ik maar niet aan wennen. Maar vond het jammer toen ik seizoen 4 er op had zitten.
Nu The Leftovers aan het kijken. Maar ook bij seizoen 3 pakt het mij nog steeds niet (1 & 2 dus ook niet).
(ik zweer trouwens wel bij https://criticker.com/ ik heb echt veel tijd gestopt in waarderen van dingen die ik door de jaren heen gekeken heb zodat die voorspellingen in 95% van de gevallen echt behoorlijk, tot super accuraat zijn. Ik vaar er niet blind op, maar het geeft wel een goede indicatie om door te zetten of niet.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
:strip_exif()/f/image/kwOKy8tUh5fhrvF6lm3T8A7z.jpg?f=fotoalbum_large)
Zendaya heeft gisteren voor de tweede keer op rij de rol voor beste actrice in Euphoria gewonnen. In totaal heeft euphoria 6 emmy’s in de wacht gesleept. Voor wie hem nig niet gezien heeft… wat een meesterwerk is die serie zeg
https://www.nu.nl/film/62...-bij-74e-emmy-awards.html
The White Lotus kan ik me dan totaal weer niet in vinden. Iedere aflevering dacht ik, waarom kijk ik dit eigenlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Kenny_026 op 13-09-2022 08:04 ]
Misschien is dit weer zo'n serie als BCS? Dat je eerst een paar afleveringen gezien moet hebben voordat je het gaat waarderen?
Dat zit wel Schnorr.
Eerste seizoen Euphoria was top!Kenny_026 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:03:
[Afbeelding]
Zendaya heeft gisteren voor de tweede keer op rij de rol voor beste actrice in Euphoria gewonnen. In totaal heeft euphoria 6 emmy’s in de wacht gesleept. Voor wie hem nig niet gezien heeft… wat een meesterwerk is die serie zeg
[ Voor 5% gewijzigd door kraanwagen op 13-09-2022 12:14 ]
Heeft iemand een tip om HBO in het Engels te krijgen en zo ook Engelse subs?
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Ik heb We own this city gekeken, en heb altijd Engelse subs in gebruik, en kan mij ook niet herinneren dat deze geen Engelse subs had. Dan zouden ze de subs dus al verwijderd moeten hebben?!gielie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:12:
Ik ben begonnen aan “we own the city” leuke serie maar helaas geen Engelse ondertiteling. Ik kijk graag mijn series met Engelse subs maar kom er achter dat bij heel veel series dit er niet bij zit, NL wel maar dat gebruik ik niet.
Nu ben ik met je eens dat veel Engelse subs ontbreekt, maar bij deze serie We own this city heb ik naast NL ook EN subs. Zojuist gekeken in de App (iOS).gielie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:12:
Ik ben begonnen aan “we own the city” leuke serie maar helaas geen Engelse ondertiteling. Ik kijk graag mijn series met Engelse subs maar kom er achter dat bij heel veel series dit er niet bij zit, NL wel maar dat gebruik ik niet.
Wat gek, ik heb echt geen Engelse subsdon spike schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:32:
[...]
Nu ben ik met je eens dat veel Engelse subs ontbreekt, maar bij deze serie We own this city heb ik naast NL ook EN subs. Zojuist gekeken in de App (iOS).
/f/image/3xWcho0Y9wflI6Lko1YxqcVg.png?f=fotoalbum_large)
Dit is op mijn iPad, ik zie op mijn iPhone dat er wel Engelse subs zijn, dat is gek, doe ik iets verkeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door gielie op 13-09-2022 11:57 ]
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Dat is bijzonder, op iPad geen en op iPhone wel Engelse subs?!gielie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:54:
[...]
[Afbeelding]
Dit is op mijn iPad, ik zie op mijn iPhone dat er wel Engelse subs zijn, dat is gek, doe ik iets verkeerd?
Denk dat HBO Max gewoon aan het kloten is.
Gebruik HBO Max zelf eigenlijk bijna niet meer vanwege de slechte ervaring in de App (Apple TV, iOS, Chromecast op het werk, de web interface). Ga denk zelf binnenkort opzeggen.
Ik ben er al uit hoe het zit, heeft te maken op welke taal de app staat en welke kwaliteit je download. Bij streamen heb je beide talen, bij de laagste kwaliteit download heb je de taal waarop de app staat en bij hoge kwaliteit download heb beide talen. Mystery solved.don spike schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:12:
[...]
Dat is bijzonder, op iPad geen en op iPhone wel Engelse subs?!
Denk dat HBO Max gewoon aan het kloten is.
offtopic:
Gebruik HBO Max zelf eigenlijk bijna niet meer vanwege de slechte ervaring in de App (Apple TV, iOS, Chromecast op het werk, de web interface). Ga denk zelf binnenkort opzeggen.
Misschien de app even opnieuw installeren?gielie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:54:
[...]
Wat gek, ik heb echt geen Engelse subs
[Afbeelding]
Het antwoord staat hierboven al.
[ Voor 3% gewijzigd door tweakery op 13-09-2022 12:43 ]
Amper iets van bereik, maar ik dacht, dat maakt niet uit, want gedownload.
Nou, mooi niet dat het startte.
Nu ga ik volgende week voor m'n werk met de trein naar Duitsland. Heeft iemand ervaring met daar in Nederland gedownloade afleveringen bekijken?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
zou het te maken hebben met het feit dat HBO Max niet in Frankrijk beschikbaar is?avotar schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:54:
Ik zat 2 weken geleden in Frankrijk met 2 gedownloade afleveringen van House of Dragon.
Amper iets van bereik, maar ik dacht, dat maakt niet uit, want gedownload.
Nou, mooi niet dat het startte.
Nu ga ik volgende week voor m'n werk met de trein naar Duitsland. Heeft iemand ervaring met daar in Nederland gedownloade afleveringen bekijken?
https://help.hbomax.com/n...%20telefoon%20of%20tablet.
[ Voor 10% gewijzigd door RodeStabilo op 15-09-2022 11:11 ]
Werkt het dan wel als je de internetverbinding in zijn geheel (of alleen voor de HBO app) uit zet?
[ Voor 21% gewijzigd door Ryan1981 op 15-09-2022 11:23 ]
wellicht was het bereik te slecht om te bepalen dat ik wel gewoon in Europa was.RodeStabilo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:10:
[...]
zou het te maken hebben met het feit dat HBO Max niet in Frankrijk beschikbaar is?
Nou ja, ik zie dat Duitsland ook geen HBO heeft nog, dus wie weet.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Mijn volgende vraag zou net zoals @dutchgio vroeg of je het ook offline hebt geprobeerd, of de HBO app mobiele data blokkeren. Ga er vanuit dat dat op zowel iOS als Android kanavotar schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:25:
[...]
wellicht was het bereik te slecht om te bepalen dat ik wel gewoon in Europa was.
Nou ja, ik zie dat Duitsland ook geen HBO heeft nog, dus wie weet.
Nee, vliegtuig modus of iets heb ik helaas niet aan gedacht.RodeStabilo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:26:
[...]
Mijn volgende vraag zou net zoals @dutchgio vroeg of je het ook offline hebt geprobeerd, of de HBO app mobiele data blokkeren. Ga er vanuit dat dat op zowel iOS als Android kan
Ik ben nu in Frankrijk maar hbo Max kan ik gewoon gebruiken hier, ook zonder iets van vpn aan.RodeStabilo schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:10:
[...]
zou het te maken hebben met het feit dat HBO Max niet in Frankrijk beschikbaar is?
XBL gamertag StayingPow3r
Op 5g kan ik hbo wel kijken, maar niet via de wifi...Mr. Freeze schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:08:
[...]
Ik ben nu in Frankrijk maar hbo Max kan ik gewoon gebruiken hier, ook zonder iets van vpn aan.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, dat weet ik dan ook niet, ik zit gewoon op de WiFi van onze airbnb.MrVegeta schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:29:
[...]
Op 5g kan ik hbo wel kijken, maar niet via de wifi...
(Bouygues)
XBL gamertag StayingPow3r
Zit je toevallig in een hotel of op een camping? Dan kan het zijn dat ze de verbinding actief blokkeren. Dat doen ze nog wel eens om het internet "bruikbaar" te houden voor alle gasten.MrVegeta schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:29:
[...]
Op 5g kan ik hbo wel kijken, maar niet via de wifi...
Dat zou kunnen ja.Caelorum schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:52:
[...]
Zit je toevallig in een hotel of op een camping? Dan kan het zijn dat ze de verbinding actief blokkeren. Dat doen ze nog wel eens om het internet "bruikbaar" te houden voor alle gasten.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
edit:
BooooooooooooooooThe Handmaid's Tale S01-04 verschijnt 15 september op HBO Max.
Update: de release van The Handmaid's Tale is door HBO Max uitgesteld tot een nader te bepalen datum.
edit2:
Wut THMT s1-4 staat opeens op Prime Video.. schiet mij maar lek.... Overigens zonder NL ondertitels (nog) daar, alleen engels closed caption en frans. Mss bij HBO Max vertraagd omdat ze nog ondertitels moeten gaan maken? Is misschien aangeleverd zonder ze.....? Alleen s4 op Prime Video heeft NL ondertitels.... lol.
[ Voor 87% gewijzigd door iekue op 17-09-2022 01:30 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ye Ziggo heeft/had ook al seizoen 1-3, mogelijk zijn die rechten nu ergens anders... Maarja als het goed is komt het dus ook naar HBOMax op gegeven moment.Caelorum schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:43:
Handmaids tale was sowieso al een videoland dingetje. Dat er nu oudere seizoenen (ook?) op een andere dienst zoals prime staat verbaasd me niets.
Ik wilde hetzelfde gaan zeggen, maar veel omslachtiger,...gielie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:31:
[...]
Ik ben er al uit hoe het zit, heeft te maken op welke taal de app staat en welke kwaliteit je download. Bij streamen heb je beide talen, bij de laagste kwaliteit download heb je de taal waarop de app staat en bij hoge kwaliteit download heb beide talen. Mystery solved.
Als je bij [settings] > [My Profile] > Display Language > Same as device language selecteert, en je device ook gewoon op engels staat krijg je automagisch ook engelse subs (handig als je deelt met je kinderen/partner die nederlands prefereren op andere apparaten), dan kan je achteraf nog selecteren om je subs liever in het nederlands te willen in de settings van de serie zelf.
Als je geen mensen hebt waar je mee deelt kan je daar dus ook de taal aanpassen naar je eigen voorkeur (engels/nederlands), onafhankelijk van je systeem instellingen van het apparaat waarop je het draait.
(Als je dan ook nog van die irritante zwarte balken achter je ondertiteling af wilt moet je in het menu [Settings] > [Closed Captioning] bij [Style] [None] [Background Opacity] van 100% naar 0% zetten).
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Misschien even een VPN proberen? Er zijn legio VPN diensten waarbij je een proefperiode hebt en nergens aan vast zit....avotar schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
Dan heb ik dus blijkbaar gewoon pech gehad.
prompt $p $g
Want het ziet er zo goed uit. Zo scherp. Beter dan andere shows op andere diensten. Of het is gewoon heel goed geschoten.
Iemand ervaring mee?
Hallo met Tim
Om mezelf maar even ongegeneerd te quoten:Pkunk schreef op maandag 19 september 2022 @ 21:43:
Zijn er meer mensen die op hun chromecast onwijs grote ondertitels hebben? Ik heb er nu bij House of the Dragon last van. Ik heb de ondertitels via de web interface op keinst gezet maar dat veranderd niks.
Iemand ervaring mee?
Bij Closed Captioning kan je dus ook de lettersize veranderen.(Als je dan ook nog van die irritante zwarte balken achter je ondertiteling af wilt moet je in het menu [Settings] > [Closed Captioning] bij [Style] [None] [Background Opacity] van 100% naar 0% zetten).
Oké, werkt blijkbaar anders op Android, dit zou het moeten fixxen:
https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000001265
[ Voor 8% gewijzigd door zion op 20-09-2022 00:19 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Tijdje met de helpdesk aan de lijn gehangen en er zijn twee mogelijkheden:Pkunk schreef op maandag 19 september 2022 @ 21:43:
Zijn er meer mensen die op hun chromecast onwijs grote ondertitels hebben? Ik heb er nu bij House of the Dragon last van. Ik heb de ondertitels via de web interface op keinst gezet maar dat veranderd niks.
Iemand ervaring mee?
1. Via de webinterface. Want daar kan je de ondertitels wel aanpassen
2. Via de toegankelijkheidsopties van de iphone zelf. Daar kan je ook ondertitels aanpassen.
Hallo met Tim
Kwam net even langs in dit topic om een soortgelijke post te maken. Eerste aflevering moest ik er wel echt even inkomen maar wat een geniale serie zeg! Echt genieten, de laatste aflevering is gewoon een dikkie 10 wat een afsluiter.Corrigan schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:00:
The White Lotus. IJzersterk, gelijk vanaf de eerste vijf minuten hooked. Wat een weirde onvoorspelbare serie. Typisch HBO.
Playstation 5
Dat had ik juist andersom, moest de eerste aflevering even inkomen maar daarna helemaal hooked. Die hotelmanager draagt wel de serie.Corrigan schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:00:
The White Lotus. IJzersterk, gelijk vanaf de eerste vijf minuten hooked. Wat een weirde onvoorspelbare serie. Typisch HBO.
Seizoen 2 komt volgende maand op HBO.
Ah snel al, wel jammer idd dat het nu dan zonder armond is.Poulske schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:18:
[...]
Dat had ik juist andersom, moest de eerste aflevering even inkomen maar daarna helemaal hooked. Die hotelmanager draagt wel de serie.
Ga zeker wel kijken maar hij zorgde wel voor de beste momenten in de show.
Playstation 5
Klopt. Die hotelmanager lijkt op een moderne versie van Basil Fawlty.Poulske schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:18:
[...]
Dat had ik juist andersom, moest de eerste aflevering even inkomen maar daarna helemaal hooked. Die hotelmanager draagt wel de serie.
Ik heb deze Bingewatched, terwijl ik in isolatie zat vanwege corona en ik dus op de bank moest slapenCorrigan schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:00:
Hij deed mij vooral aan Tom Selleck/Magnum PI denken, qua uiterlijk, niet qua gedrag (met z'n Hawaiianse blousjes).Corrigan schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:48:
[...]
Klopt. Die hotelmanager lijkt op een moderne versie van Basil Fawlty.
Videoland, daar is dit seizoen 5 te bekijkenFrank schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:51:
Dacht dat The Handmaid's Tale naar HBO zou komen? Zie net seizoenen 1-4 incl. Seizoen 5 placeholders op Prime Video staanWat een zooitje weer.
Testing, one, two ...
Heb alle seizoenen gezien. Vind het erg sterke serie. Sfeer, muziek (Max Richter), acteren, klopt allemaal. Maar datzelfde kan wat mij betreft gezegd worden van White Lotus. Wel totaal andere serie, beetje zwarte humor en een begin tune die niet uit je hoofd gaat.mefjoew schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:36:
Wij zijn gisteren begonnen aan 'My brilliant friend', een Italiaanse serie die op IMDB (in tegenstelling tot The White Lotus, wat me een beetje tegenhoudt aan die serie te beginnen) goed gewaardeerd wordt. Eerste aflevering zet de sfeer van het Napels van de jaren '50 in elk geval sterk neer. De kindacteurs doen het ook goed, hoewel het altijd helpt als ze acteren in een taal die niet de mijne is. Afijn, benieuwd hoe we de serie gaan ervaren. Andere mensen in dit topic deze serie al gezien?
Ye blijkbaar vertraagd.... Aangezien op Prime Video maar 1 vd seizoenen NL ondertitels heeft, mss willen ze bij HBOMax eerst zorgen dat dr ondertitels zijn? Heel veel mensen zeurden namelijk om ondertitels eerst lol.... Gok dat het aangeleverd wordt zonder ondertitels (anders zou Prime ze ook hebben).Frank schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:51:
Dacht dat The Handmaid's Tale naar HBO zou komen? Zie net seizoenen 1-4 incl. Seizoen 5 placeholders op Prime Video staanWat een zooitje weer.
S5 idd exclusief bij Videoland (die s5 placeholder is wss van andere landen zoals Frankrijk waar ut wel op Prime is), maar 1-4 zouden naar HBOMax komen ook ja.
[ Voor 13% gewijzigd door iekue op 24-09-2022 19:49 ]
Interstellar
Dune
Fantastic Beasts
The gilded age
Harry Potter
[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 24-09-2022 19:56 ]
Edge of Tomorrow al gezien? Zie dat die op HBOMax staat... Aanradertje...darkdesign schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:55:
Ik zoek nog een film (serie mag ook) om vanavond te kijken samen met mijn vrouw. Heeft iemand een tip voor een film die in onderstaande rijtje zou passen? Deze vonden we beide leuk om te zien.![]()
Interstellar
Dune
Fantastic Beasts
The gilded age
Harry Potter
Moet kunnen lijkt me. Naam, email en wachtwoord veranderen. Vriend laten inloggen, betaalmethode wijzigen en klaar.maartend schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:55:
Ik heb nog HBO, dat 50% abbo. Ik ga er mee stoppen. weet iemand of ik dit volledig kan overdragen aan een vriend van me? Dus andere login en dergelijke, alle sop zijn naam?
Mij lijkt het ook. Maar zoek dus even zekerheid. Want vaak staat er iets in de algemene voorwaarden. En nee, die ga ik niet helemaal doorspitten, want dan nog kan er een groot verschiil zijn tussen papier en praktijkFrank schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:06:
[...]
Moet kunnen lijkt me. Naam, email en wachtwoord veranderen. Vriend laten inloggen, betaalmethode wijzigen en klaar.
Ik vind het een geweldige serie, maar ik baal er wel van dat seizoen 3 nog steeds niet te zien is via HBO Maxmefjoew schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:36:
Wij zijn gisteren begonnen aan 'My brilliant friend'. Andere mensen in dit topic deze serie al gezien?
Blade Runner zag ik er op staan. In dit lijstje zou ik zeker ook Blade Runner 2049 aanraden, alleen die staat er niet opdarkdesign schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:55:
Ik zoek nog een film (serie mag ook) om vanavond te kijken samen met mijn vrouw. Heeft iemand een tip voor een film die in onderstaande rijtje zou passen? Deze vonden we beide leuk om te zien.![]()
Interstellar
Dune
Fantastic Beasts
The gilded age
Harry Potter
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
7/10
IMDB: Intergalactic (TV Series 2021)
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Op de iPad en iPhone werkt wel alles naar behoren.
Ja, vorige week ook gemerkt. Inmiddels is het wel weer terug.ebis schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:06:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Apple TV variant van de app? Bij mij zijn ‘Mijn lijst’, ‘Verder kijken’ leeg en werkt de zoek functie niet. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dit maakt geen verschil.
Op de iPad en iPhone werkt wel alles naar behoren.
Vooral ook mooi die kleine details, de boeken die de dames lezen of wat die Shane leest.
Wel jammer dat het
Nu al zin in seizoen 2!
Dan stop ik verder met zoeken en hoop maar dat het weer vanzelf goed komt.RodeStabilo schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:07:
[...]
Ja, vorige week ook gemerkt. Inmiddels is het wel weer terug.
Woohoo kan nie wachten... al duurt ut nog wel ff....lHybridl schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:22:
The Last of Us teaser
YouTube: The Last of Us | Teaser | HBO Max
Via vpn naar de us is deze wel te zien. Inderdaad vervelend...ElisabethM schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:45:
[...]
Ik vind het een geweldige serie, maar ik baal er wel van dat seizoen 3 nog steeds niet te zien is via HBO Max
Prachtige serie overigens. Erg sfeervol.
Als ik andere profielen selecteer dan is de content wel beschikbaar. Hebben anderen dit ook?Content niet beschikbaar
We kunnen deze informatie niet vinden. Probeer het later opnieuw.
EDIT: Nu werkt het weer!
[ Voor 4% gewijzigd door Not_Disclosed op 11-10-2022 15:27 ]
A life lived in fear is a life half lived
Ik vraag me af in hoeverre dit als excuus is gebruikt, aangezien er de laatste tijd veel series bij zijn gekomen, maar helaas nog geen Strike Back.Bongoarnhem schreef op zondag 3 juli 2022 @ 19:36:
[...]
Volgens een bericht op Reddit hebben ze veel content verwijderd ivm de samenvloeiing met Discovery+.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Ik zit nu aflevering 6 te kijken op mijn Xbox Series X, maar de framerate laat ook wat te wensen over...Probydoby schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:20:
Bij House of the dragon is me al meermalen opgevallen dat streaming kwaliteit slecht is. Valt vooral op tijdens donkere scènes. Veel artifacts.
Heb de customer support gemailed en kennelijk is er een "probleem met de pixels"
[Afbeelding]
Batman en Dune zien er ook niet uit. Met wel bekende compressie artifacts.Probydoby schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:20:
Bij House of the dragon is me al meermalen opgevallen dat streaming kwaliteit slecht is. Valt vooral op tijdens donkere scènes. Veel artifacts.
Heb de customer support gemailed en kennelijk is er een "probleem met de pixels"
[Afbeelding]
Ik moet zeggen ik kijk de afleveringen via mijn Fire Stick (4K) en ik ervaar helemaal geen pixelated/correlated images of framerate haperingen.ErikT738 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:39:
[...]
Ik zit nu aflevering 6 te kijken op mijn Xbox Series X, maar de framerate laat ook wat te wensen over...
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
10 minuten later kreeg ik een mail met een aktiveringslink, maar tot nu toe geeft Mijn KPN aan dat ik geen HBO heb toegevoegd, terwijl het al wel bij mijn producten staat.
Hoe lang duurt het meestal tot die aktiveringslink werkt?
Ben benieuwd hoe HBO gaat bevallen...
Edit:
Net werkte de login wel.
Het heeft dus een uur of 6 nodig om verwerkt te worden.
En ja: Ik kon niet slapen...
[ Voor 15% gewijzigd door Richub op 28-10-2022 02:00 ]
2 series die weinig interessant waren naar mijn mening. Werd ook niet veel naar gekeken, dus of die series nu echt gemist gaan worden is maar de vraag. Tevens genoeg anders te kijken en ook genoeg andere series die meer kwaliteit leveren dan die 2 wat jij opnoemt.LordLynx schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:41:
Westworld gecanceled, geen nieuwe Fantastic Beasts meer in ontwikkeling..... blijft straks weinig interessants over op HBO als het zo doorgaat.....
Tomorrow is not today!
Inderdaad. Allebei voorbeelden van iets dat bij één seizoen of film hadden moeten blijven.Sydney08 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:45:
[...]
2 series die weinig interessant waren naar mijn mening. Werd ook niet veel naar gekeken, dus of die series nu echt gemist gaan worden is maar de vraag. Tevens genoeg anders te kijken en ook genoeg andere series die meer kwaliteit leveren dan die 2 wat jij opnoemt.
Kwaliteit en leuk vinden zijn twee zaken die subjectief zijn.Sydney08 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:45:
[...]
2 series die weinig interessant waren naar mijn mening. Werd ook niet veel naar gekeken, dus of die series nu echt gemist gaan worden is maar de vraag. Tevens genoeg anders te kijken en ook genoeg andere series die meer kwaliteit leveren dan die 2 wat jij opnoemt.
Ik heb me meer dan kostelijk geamuseerd met fantastic beasts en baal dat er nu een soort van open einde een een bioscoop 'serie' zit. Met de kwaliteit van die film (acteurs, special effects etc) is niets mis (ook een subjectieve mening van mij). Ik zal het vervolg op deze film dan ook 'missen'.
Westworld eigenlijk ook wel hetzelfde gevoel bij.
Inderdaad is er genoeg anders te kijken maar de negatieve tendens bij WB is wel gezet (bij Netflix, Prime etc is het overigens niet anders). Ik hoop dat de makers van series zoals Tokyo Vice (wel een 2e seizoen aangekondigd) zich realiseren dat er ieder jaar een zwaard van Damocles boven het hoofd hangt en dat open eindes zwaar frustrerend zijn.
just my two cents...

Het is voor mij ook een extra reden om straks te cancellen als er nog meer wordt vervangen door "veilige content" (oude IP's, herhaling, enz). Westworld was voor mij zelfs dé hoofdreden om voor HBO Max te betalen.
Als John Oliver straks ook nog wordt gecanceld dan cancel ik tijdens het lezen van de mededeling m'n abonnement.
En ja, ik begrijp dat ik nu een gevaarlijke uitspraak doe
Dat zit wel Schnorr.
Zowel Westworld als Fantastic Beasts zijn gewoon series die geen publiek vonden. Het laatste seizoen van Westworld heeft zelfs geen tomaatje als audience score kunnen krijgen op RT. Het is wat mij betreft dan echt geen mysterie waarom een dure serie als dat gecancelled wordt. Fantastic Beasts is gewoon een hele dure filmserie en als die niet genoeg Box Office binnenhaalt dan houdt het ook daar gewoon op.
Dat was met ander management echt niet anders geweest. Het is niet alsof ze nu ineens een serie als Succession gaan cancellen of zo.
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC