Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Aiii schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:21:
Het is niet alsof ze nu ineens een serie als Succession gaan cancellen of zo.
Totdat Kieran Culkin opstapt!

Succession was ik nog even vergeten. Dus ik ga cancellen als John Oliver én Succession stoppen :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05 22:17
Aiii schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:21:

Dat was met ander management echt niet anders geweest. Het is niet alsof ze nu ineens een serie als Succession gaan cancellen of zo.
en waarom zal deze serie niet gecancelled kunnen worden? Vanwege de hoge score op imdb?
- westworld een 8.5 op imdb
- deadwood een 8.7 op imdb
- carnivale een 8.4 op imdb

en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen van hoog scorende series die gecancelled worden (toevallig allemaal hbo series maar prime en netflix kunnen er ook wat van)

Of is dat omdat deze serie relatief goedkoop is om te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58

Aiii

何これ

LaFleche schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:57:
[...]

en waarom zal deze serie niet gecancelled kunnen worden? Vanwege de hoge score op imdb?
- westworld een 8.5 op imdb
- deadwood een 8.7 op imdb
- carnivale een 8.4 op imdb

en zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen van hoog scorende series die gecancelled worden (toevallig allemaal hbo series maar prime en netflix kunnen er ook wat van)

Of is dat omdat deze serie relatief goedkoop is om te maken?
Nee, het is omdat de serie succesvol en geliefd is, HBO wil alleen maar dat er zoveel mogelijk mensen een serie willen kijken, dat is waar ze hun geld mee verdienen, immers. Westworld was inderdaad ook een seizoen heel geliefd, en daarna zag je de interesse dalen, en ook de scores. Omdat je IMDB als voorbeeld gebruikt, in plaats van de overall score te kijken kun je beter de scores per seizoen vergelijken: IMDB: Westworld - Season 1

Dat was ook de reden dat ik de RT audience score noemde, dat geeft meestal wel een goede indruk over of een serie goed ontvangen wordt of niet (zolang er geen review bombing heeft plaatsgevonden uiteraard).

Uiteindelijk is het wel of niet cancellen van een serie gewoon een kwestie van populariteit. Dat is waarom House of Dragons bestaat ook al was Game of Thrones om te janken op het einde, het trekt miljoenen en miljoenen kijkers. Nu zal HBO (Max) uiteraard echt geen kijkcijfers droppen tenzij dat ze goede PR levert, maar ga er maar van uit dat Westworld er lang niet meer zo veel trok in seizoen 4 dan het deed in seizoen 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Succession kan nooit goedkoop zijn om te maken, de ultra rijkdom van de Roy familie is altijd in beeld en ziet er consistent authentiek uit.

https://www.charterworld.com/news/solandge-yacht-succession

Dit jacht waar ze op zaten kost een miljoen per week om te huren, misschien krijgen ze korting voor de publiciteit maar dan nog. Maar om op een goedkoper jacht te filmen of in een studio zou niet goed overkomen, de idiote luxe van dat schip is de perfecte setting voor wat er gebeurt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Succession haalt de ene na de andere prijs binnen. Dat is kwalitatief een veel betere serie dan een Westworld. Het levert veel meer geld op en geeft je merk een goede naam. Die serie stoppen ze niet zomaar.

Het kan uiteraard je ding niet zijn, maar dat ligt dan meer aan je eigen smaak dan aan de kwaliteit.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 08:06

mickjuh

Good news everyone!

LordLynx schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:41:
Westworld gecanceled, geen nieuwe Fantastic Beasts meer in ontwikkeling..... blijft straks weinig interessants over op HBO als het zo doorgaat.....
Ja klote! Westworld vond ik echt een hele goede serie. Raised by Wolves hebben ze ook al gecanceld.

Geeft weinig vertrouwen in hun andere (toekomstige) series of deze het einde gaan halen (Dune the Sisterhood, The Last of Us, Euphoria, Perry Mason, House of the Dragon) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvecheese
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-05-2023
Ik heb een keer film gestart maar niet uitgekeken wegens tegenvaller. Nu bij opstarten hbo max komt deze film toch steeds weer terug om "verder te kijken" maar dat wil ik dus niet. Hoe kun je dat verwijderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
curvecheese schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:45:
Ik heb een keer film gestart maar niet uitgekeken wegens tegenvaller. Nu bij opstarten hbo max komt deze film toch steeds weer terug om "verder te kijken" maar dat wil ik dus niet. Hoe kun je dat verwijderen.
In ieder geval in de Android TV app kun je in het menu maar boven tot het profiel, dat selecteren, en dan komt er ook een "Mijn lijst" en "Verder kijken" tab. Bij Verder kijken kun je bewerken kiezen en iets er uit gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:26
curvecheese schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:45:
In de webinterface rechtsboven je profiel -> 'Mijn dingen' -> 'Mijn lijst' en 'verder kijken' bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:06
Moet zeggen nu House of Dragon is afgelopen. Heb ik niet echt om te kijken. Last of Us is super. Maar is maar 1 show. Nog andere grote shows die gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb de laatste tijd toch wel een paar irritaties met HBO Max;

Bijna iedere keer bij het aanzetten van iets een lange foutmelding dat het niet opgehaald kan worden, 2/3 keer proberen en het start dan wel. Gebruik een Apple TV.

En de ondertiteling die te extreem centreert; soms 4/5 regels midden in beeld en zelfs woorden die afgebroken worden. Voorbeeld;

N
ee!

Qua content prima tevreden, maar dit vermindert wel de kijkervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
lHybridl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:54:
Moet zeggen nu House of Dragon is afgelopen. Heb ik niet echt om te kijken. Last of Us is super. Maar is maar 1 show. Nog andere grote shows die gaan komen?
Niet echt.

https://www.cinemablind.c...oming-to-hbo-max-in-2023/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Ik moet stiekem wel lachen, dit lijstje heeft een hele riedel aan shows die wat mij betreft minstens tien keer beter zijn dan het "grote" House of Dragons, ze hebben wel de brightness niet op -100 staan, dus wellicht is dat het verschil haha. Maar serieus. Barry alleen al is zo wat de beste show op HBO Max in zijn geheel, maar ik heb ook goed genoten van -in volgorde van lijstje- Somebody Somewhere, Succession, Winning Time, The Righteous Gemstones, Hacks, Minx, en Our Flag Means Death.

House of Dragons is overigens "vervangen" door The White Lotus season 2 en dat is sowieso een geweldige serie, dus die kun je al eens proberen @lHybridl. Momenteel loopt ook het tweede seizoen van The Vow, wat een interessante documentaire is over een knotsgekke cult, voor als je docu's pruimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Aiii schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:52:
dan het "grote" House of Dragons, ze hebben wel de brightness niet op -100 staan, dus wellicht is dat het verschil haha
Oh, daarom is House of the Dragon (& Game of Thrones) natuurlijk ook de enige serie in HDR. Anders zag je helemaal niks meer.

Maar wat je schrijft, Barry, Succession en The White Lotus heb ikzelf gezien, en die zijn toch zeer zeker niet slecht. House of the Dragon ook gezien, maar dat pakte mij eigenlijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Warrior Season 3 *O*

Mooie verassing, ik dacht dat dat met Cinemax definitief gesneuveld was.
Perry Mason season 2 had ik ook niet meer op gerekend.

[ Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 16-11-2022 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Sprekende van goede series, Season 2 van Sex Lives of College Girls dropped ook de eerste twee eps vandaag. Zeker een aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Aiii schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:00:
Sprekende van goede series, Season 2 van Sex Lives of College Girls dropped ook de eerste twee eps vandaag. Zeker een aanrader.
Weet niet of mijn vrouw op basis van de titel nou zo enthousiast wordt als ik die eens spontaan zou voorstellen... :X

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Bra-Jo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:39:
[...]

Weet niet of mijn vrouw op basis van de titel nou zo enthousiast wordt als ik die eens spontaan zou voorstellen... :X
Ik denk dat je vrouw die serie heel goed gaat vinden, tenzij ze een hekel aan Mindy Kaling series heeft.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Aiii schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:43:
[...]

Ik denk dat je vrouw die serie heel goed gaat vinden, tenzij ze een hekel aan Mindy Kaling series heeft.
Ik was niet echt geïnteresseerd, tot je haar naam noemde :D

Vanmiddag eens naar kijken dus.
/edit: wel jammer dat ze alleen schrijver is ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 17-11-2022 09:50 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pcooms
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-02-2024
Is hier al eerder geklaagd over het ontbreken van ondertiteling bij cartoons?

We wilden Over the Garden Wall kijken, maar er zijn geen ondertitels beschikbaar. Erg jammer, want ik ben slechthorend en heb de ondertiteling hard nodig. We hebben deze serie vroeger op Netflix gekeken, en daar waren natuurlijk wel ondertitels. Die .SRT bestaat dus gewoon ergens.

Dit overkwam ons een paar maanden geleden ook al bij Summer Camp Island. Heb toen een berichtje naar HBO Max gestuurd, en kreeg al snel een soort standaardbericht terug. Er is natuurlijk niets veranderd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
pcooms schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:49:
We hebben deze serie vroeger op Netflix gekeken, en daar waren natuurlijk wel ondertitels. Die .SRT bestaat dus gewoon ergens.
Iets dat helaas niks zegt. Als HBO / ... alleen de video & audio heeft aangeleverd aan Netflix en Netflix zelf ee ondertiteling heeft laten maken dan is de ondertiteling natuurlijk van Netflix en kan HBO Max daar niet over beschikken. Tenzij ze het van Netflix zouden kunnen kopen. Het is daarbij ook zo erg dat er zaken vroeger in Nederland beschikbaar zijn geweest via HBO Nederland wat een joint venture was tussen HBO en Ziggo, maar HBO Max alsnog niet over die ondertiteling beschikt. En volgens mij heb ik hier zelfs al gelezen dat soms de Engelse ondertiteling afwijkt tussen wat ze in Amerika hebben? Puur omdat HBO Nordics weer niet de ondertiteling in licentie heeft genomen van wat ze aan de andere kant van de Atlantische Oceaan al hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
pcooms schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:49:
Is hier al eerder geklaagd over het ontbreken van ondertiteling bij cartoons?

We wilden Over the Garden Wall kijken, maar er zijn geen ondertitels beschikbaar. Erg jammer, want ik ben slechthorend en heb de ondertiteling hard nodig. We hebben deze serie vroeger op Netflix gekeken, en daar waren natuurlijk wel ondertitels. Die .SRT bestaat dus gewoon ergens.

Dit overkwam ons een paar maanden geleden ook al bij Summer Camp Island. Heb toen een berichtje naar HBO Max gestuurd, en kreeg al snel een soort standaardbericht terug. Er is natuurlijk niets veranderd.
Als Netflix (of een TV zender) betaald om ondertitels te maken betekend dat niet dat elke steamdienst en TV zender deze ondertitels (gratis) mogen gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pcooms
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-02-2024
RobertMe schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:04:
[...]

Iets dat helaas niks zegt. Als HBO / ... alleen de video & audio heeft aangeleverd aan Netflix en Netflix zelf ee ondertiteling heeft laten maken dan is de ondertiteling natuurlijk van Netflix en kan HBO Max daar niet over beschikken. Tenzij ze het van Netflix zouden kunnen kopen. Het is daarbij ook zo erg dat er zaken vroeger in Nederland beschikbaar zijn geweest via HBO Nederland wat een joint venture was tussen HBO en Ziggo, maar HBO Max alsnog niet over die ondertiteling beschikt. En volgens mij heb ik hier zelfs al gelezen dat soms de Engelse ondertiteling afwijkt tussen wat ze in Amerika hebben? Puur omdat HBO Nordics weer niet de ondertiteling in licentie heeft genomen van wat ze aan de andere kant van de Atlantische Oceaan al hebben.
Goed punt natuurlijk. Maar ik blijf het bijzonder vinden dat een streamingdienst content aanbiedt zonder ondertiteling. (Zijn daar geen regels voor?) En zouden de ondertitelingen niet in de licensie gerold kunnen worden? Geen idee hoe het verder gaat achter de schermen, maar ik vind het zonder ondertiteling geen compleet product.

Ik zou overigens ook niet blij zijn als alleen de Nederlandse ondertiteling beschikbaar zou zijn, want ik wil lezen wat ik hoor.

Maargoed, fijn om even te tieren hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
pcooms schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:56:
[...]

Goed punt natuurlijk. Maar ik blijf het bijzonder vinden dat een streamingdienst content aanbiedt zonder ondertiteling. (Zijn daar geen regels voor?) En zouden de ondertitelingen niet in de licensie gerold kunnen worden? Geen idee hoe het verder gaat achter de schermen, maar ik vind het zonder ondertiteling geen compleet product.

Ik zou overigens ook niet blij zijn als alleen de Nederlandse ondertiteling beschikbaar zou zijn, want ik wil lezen wat ik hoor.

Maargoed, fijn om even te tieren hier.
Volgens mij zijn er alleen regels dat er ook EU content op moet (x%?) en geld naar NL producties moet, zover ik weet zijn er geen EU/NL regels voor ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05 15:46
Kunnen jullie de The Big Brunch vinden? Het zou een HBO Max original moeten zijn maar ik kan het niet vinden. Beetje vreemd…? Is het bij HBO (in tegenstelling tot Prime en Apple TV en Netflix (wat betreft hun *echte* originals)) niet zo dat alle Max originals in alle regio’s beschikbaar komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Als HBO de rechten kan verkopen doen ze het lijkt het tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-05 15:46
Caelorum schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 03:33:
Als HBO de rechten kan verkopen doen ze het lijkt het tot nu toe.
Daarmee ondermijn je de dienst wel nogal. Ik heb het aan de klantenservice gevraagd en zij bevestigen dat deze Max original niet naar Nederland komt. Dat is toch wel opmerkelijk…. Het leek me wel een vermakelijke show om op een zondag middag te kijken.

Deze show is nu in Nederland alleen te kijken met piracy, terwijl ik gewoon de betaalde dienst van de zender heb… Even afwachten hoe het met andere series gaat, maar als het gewoonte wordt dat bepaalde Max originals niet naar Nederland komen, dan ga ik ook niet verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
@BurrowedLurker Dat maakt de huidige CEO die vanuit Discovery komt niets uit. Daarvoor was de dienst goed op dreef, al waren ze nog maar kort hier actief. Maar sindsdien is er duidelijk een andere koers. CEO moet de cijfertjes opkrikken ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuwe Max Original in mijn kijklijst: FBoy Island (2).

Wat moet ik hiermee als kijker die HBO Max nam voor kwaliteit?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 08:13
Stukfruit schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:17:

Niet kijken en niet zeuren :>

Ik ben helemaal niet zo van de pulp tv a la Temptation Island, maar het eerste seizoen van Fboy Island vond ik verrassend vermakelijk. En slechte kwaliteit is nog steeds kwaliteit ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Als er geen mensen kijken komen er geen nieuwe seizoenen ;)

Het is ook niet voor mij, maar ik heb wel gelezen dat Videoland echt draait op dit soort content. Dus helaas is er vraag genoeg naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dan valt de keuze waarschijnlijk op: niet kijken!

En @ArthurMorgan: dat is waarom ik ook geen abonnement heb op Videoland en (voor nu) wel op HBO Max :p

Wat mij betreft mag dit soort content een erger einde krijgen dan Westworld :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:59

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:02:
[...]

Als er geen mensen kijken komen er geen nieuwe seizoenen ;)

Het is ook niet voor mij, maar ik heb wel gelezen dat Videoland echt draait op dit soort content. Dus helaas is er vraag genoeg naar.
Dit is het eerste teken van de toekomst van HBO Max: meer reality. Dat heeft de nieuwe CEO kort na de fusie ook aangekondigd.

Warner Discovery vaart de koers dat content verkocht wordt waar mogelijk, maar wel met een timed exclusive constructie. Met andere woorden: het komt dus ooit ook naar HBO Max (of hoe de dienst na volgend jaar ook heet). Andersom geldt dat ook: het kan zomaar gebeuren dat een Max Original opeens op een andere dienst of zender wordt aangeboden. Of het dan ook van HBO Max verdwijnt, durf ik niet te zeggen.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuwe trailer voor Doom Patrol S4:
[YouTube: Doom Patrol Season 4 | Official Trailer | HBO Max]

Is een Max Original, dus uiteraard te vinden op Prime Video ipv HBO Max :p
https://www.primevideo.co...lay=0&ref_=atv_cf_strg_wb

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Doom Patrol is begonnen als DC Universe original net als o.a. Titans :P Uitzendrechten zijn 2 jaar voor HBO Max lancering verkocht, toen het idee voor HBO Max waarschijnlijk nog niet eens bestond.. Vervelend voor ons maar wel begrijpelijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Frank op 23-11-2022 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:44
Stukfruit schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:49:
Nieuwe trailer voor Doom Patrol S4:
[YouTube: Doom Patrol Season 4 | Official Trailer | HBO Max]

Is een Max Original, dus uiteraard te vinden op Prime Video ipv HBO Max :p
https://www.primevideo.co...lay=0&ref_=atv_cf_strg_wb
Is seizoen 3 überhaupt al ergens (legaal) te vinden? De laatste keer dat ik keek had Amazon alleen seizoenen 1 en 2. Omdat de finale van seizoen 2 door Corona naar het nieuwe seizoen is getrokken weet ik nog steeds niet hoe die hele verhaallijn afloopt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Volgens JustWatch is seizoen 3 nog nergens te streamen. Dat is wel erg slecht :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:59

Is dit de kwaliteits input van discovery Inc? Dit soort trash TV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Hoewel ik het ook verschrikkelijk vind, is er gewoon een publiek voor dat soort content. Kunnen we hoog en laag roepen dat het troep is, mensen kijken ernaar.

Persoonlijk zal het mij dus verder niet zo boeien, als ik iets niet dig, dan kijk ik het niet. Het is heus niet dat de HBO series ineens gaan verdwijnen van HBO Max, dus dan kijk ik dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Aiii schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:05:
[...] Het is heus niet dat de HBO series ineens gaan verdwijnen van HBO Max, dus dan kijk ik dat wel.
Je hebt het nieuws niet gevolgd? Dit is dus precies wat er wel is gebeurd en waar ook op werd gehint. Die nieuwe CEO gaat voor winstoptimalisatie door samenvoegen van de diensten en elke serie die potentieel meer opbrengt door de rechten tijdelijk te verkopen gaat ook verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Aiii schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:05:
Hoewel ik het ook verschrikkelijk vind, is er gewoon een publiek voor dat soort content. Kunnen we hoog en laag roepen dat het troep is, mensen kijken ernaar.

Persoonlijk zal het mij dus verder niet zo boeien, als ik iets niet dig, dan kijk ik het niet. Het is heus niet dat de HBO series ineens gaan verdwijnen van HBO Max, dus dan kijk ik dat wel.
Waar het mij om gaat is niet per se dat het er staat. Als ik voor zo'n exclusieve streamingdienst betaal dan wil ik dat ze geven waar ik voor betaal.

Als consument heb ik geen behoefte aan diensten die 2 of 3 dingen waar ik niets mee heb of wil hebben combineren, maar het geld daarvoor komt uiteindelijk wel van mijn bankrekening af.

Het is een soort koppelverkoop om er meer winst uit te trekken. Daar vind ik wat van. Zeker nu het om de toevoeging van content uit de Discovery-stal gaat, want ik heb nog steeds niet geaccepteerd dat Discovery is wat het nu (ipv dat waar het z'n naam aan ontleent) is :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Vergelijk het met de krant. Daar lees ik ook wat mij interesseert (bv de gehele sportsectie sla ik over tot begin Maart).
Zolang mij dat het geld waard is houd ik het abonnement.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Succession afgekeken, iemand tips voor de volgende serie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
darkdesign schreef op donderdag 24 november 2022 @ 06:47:
The White Lotus, alleen is seizoen 2 nu bezig en staat er nog niet voor de helft op.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

Sydney08 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:35:
[...]

The White Lotus, alleen is seizoen 2 nu bezig en staat er nog niet voor de helft op.
Seizoen 2 is echt heerlijk van The White Lotus! Echt bizar weer hahaha.

Ik heb het tegen veel vrienden gezegd hoe vet de serie is, maar niet iedereen deelt deze stijl hahha.

You hate it or love it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Sydney08 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:35:
[...]

Thanks, na het WK ga ik eraan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 10:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKBOL5WAgxN48O3q6pt40qonT98=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QTUg8Lr49j4RphaFQvRR2w6q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 15:32
Ja of deze dan..leuke miniserie staat op ziggo movies en tv..maar niet op hbo max

IMDB: Station Eleven (TV Mini Series 2021–2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Dat ga je altijd houden met originals die een streaming service pre-daten in specifieke markten. Het is ook nog eens geproduceerd en gedistributeerd door Paramount Television dus die kan zomaar eens opduiken op SkyShowtime wanneer Ziggo de rechten verliest. Zelfde verhaal met Deadwood.

[ Voor 18% gewijzigd door Frank op 06-12-2022 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
https://www.cnbc.com/2022...reaming-service-name.html
Juristen onderzoeken de naam die leidinggevenden hebben gekozen voor de dienst, "Max", aldus bronnen.

Het platform zal hubs bevatten voor inhoud van HBO, Discovery, DC Comics en andere partijen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Aangezien ze gaan werken met die 'Brand Tiles' zoals Disney+ is dat best een slimme naam. Daarmee kan je de naam HBO Max in leven houden icm de rest. Discovery Max, DC Max, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Max geld uit de kijker persen voor content die je niet wil kijken ;)

Ik mis nog een beetje de optie om hubs te skippen. Als ze dat doen dan heb ik er geen probleem mee dat ze alles in dezelfde app duwen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Stukfruit schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:40:

Ik mis nog een beetje de optie om hubs te skippen. Als ze dat doen dan heb ik er geen probleem mee dat ze alles in dezelfde app duwen.
Dat laatste weten we dus niet en daardoor is het eerste moeilijk te oordelen :p

Maar Amazon doet dat volgens mij ook. Bij Prime kun je ook een abo afnemen op een Starz "hub".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-05 16:32
Frank schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:36:
Aangezien ze gaan werken met die 'Brand Tiles' zoals Disney+ is dat best een slimme naam. Daarmee kan je de naam HBO Max in leven houden icm de rest. Discovery Max, DC Max, etc.
Alleen is het wel raar dat ze kiezen voor CineMax als naamgever en dat ze de goede naam van HBO dus wegstoppen. Het gedeelte Max in de naam HBO Max naam kwam namelijk van CineMax.
Het enigste wat ik kan bedenken waarom het enigszins slim is om de goede naam van HBO te verstoppen is alle "troep" (mijn mening) die vanaf de Discovery+ kant er bij gestopt gaat worden. Want ik denk dat weinig mensen die abonneren voor de HBO naam of series zitten te wachten op de TLC en andere huisverbouwing shows. Maar dan kan je net zo goed een compleet nieuwe neutrale naam verzinnen, aangezien Max het vast in de marketing lastig gaat doen. Alle andere streamingsdiensten zijn duidelijk een product qua naam, maar bij iets simpels als Max kan dat vast nog voor veel verwarring gaan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

franssie

Save the albatross

Wat je ziet is dat de kabelmaatschappijen (die betalen voor de Crap van RTL , SBS en Discovery en dat doorberekenen) marktaandeel verliezen (gek hé). Die omzetindustrie zoekt dus nieuwe afnemers in het online domein.
Het lijkt mij geen haalbaar verdienmodel om garage-kopers-programma's en dat soort rotzooi per aflevering te verkopen dus ik hoop dat het uitsterft. Als ik het bij prime, HBO of wat dan ook verplicht erbij krijg in ruil voor een prijsverhoging, dan ga ik weer DVD's kopen, naar de Bios of 'downloaden'.
Sowieso zie ik dat er steeds meer huur en koop bijkomt (hbo, prime, disney) of het aanbod gewoon verdwijnt (netflix).
Er moet en gaat iets veranderen, beetje afhankelijk van wat de "Sjonnie en Anita achterop de Cita" kijkers accepteren voor hun Discovery TLC onzin die ze nu nog onbewust in hun Ziggo/KPN/Delta TV pakket hebben zitten maar er eigenlijk dubbel voor gaan betalen als ze ook streaming diensten afnemen ...

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
franssie schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:35:
Wat je ziet is dat de kabelmaatschappijen (die betalen voor de Crap van RTL , SBS en Discovery en dat doorberekenen) marktaandeel verliezen (gek hé). Die omzetindustrie zoekt dus nieuwe afnemers in het online domein.
Het lijkt mij geen haalbaar verdienmodel om garage-kopers-programma's en dat soort rotzooi per aflevering te verkopen dus ik hoop dat het uitsterft. Als ik het bij prime, HBO of wat dan ook verplicht erbij krijg in ruil voor een prijsverhoging, dan ga ik weer DVD's kopen, naar de Bios of 'downloaden'.
Sowieso zie ik dat er steeds meer huur en koop bijkomt (hbo, prime, disney) of het aanbod gewoon verdwijnt (netflix).
Er moet en gaat iets veranderen, beetje afhankelijk van wat de "Sjonnie en Anita achterop de Cita" kijkers accepteren voor hun Discovery TLC onzin die ze nu nog onbewust in hun Ziggo/KPN/Delta TV pakket hebben zitten maar er eigenlijk dubbel voor gaan betalen als ze ook streaming diensten afnemen ...
Probleem is dat mensen dit in het begin zullen doen, maar een paar jaar later vast toch weer een abonnement zullen nemen. Althans, ik vermoed dat Zaslav op zoiets hoopt.

En dan betaal je alsnog voor ongewenste meuk.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28

franssie

Save the albatross

Stukfruit schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:27:
[...]

Probleem is dat mensen dit in het begin zullen doen, maar een paar jaar later vast toch weer een abonnement zullen nemen. Althans, ik vermoed dat Zaslav op zoiets hoopt.

En dan betaal je alsnog voor ongewenste meuk.
Dat is afwachten, als het 'de vervuiler betaalt' principe slaagt dan sterft het uit of betalen de kijkers ervoor. Of het wordt weer in een bestaand abbo gemoffeld.
Ik heb geen kabel, alleen FTA NED 123, en vroeger wilde ik nog wel eens Jinek kijken maar dat was de uitzondering.
Hoe dan ook, ik ga te ver off-topic, voor nu is HBO nog wel te doen, heb net weer Netflix aangezet voor een paar series (Wednesday) en voor dat geld valt Netflix nog meer tegen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 14:42
Nog meer mensen waar hbo niet werkt? Series starten niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-05 23:24

The_Worst

Unox

@Dracula Hier geen problemen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LaFleche
Stukfruit schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:40:

Maar dan hoop ik wel dat ze de HBO app als basis nemen en niet dat wan-product van Discovery+.
Als vooorbeeld: HBO app heeft eigen ondertitels met instellingen en zo. Bij Discovery wordt meegelift op de -in mijn geval nvidia shield- device settings.
HBO in gevallen 4K, Atmos en ondertiteling in meerdere talen. Discovery alleen nederlandse ondertiteling.
in HBO app kan je de lijst van gestarte series/films, waar je niet mee verder wil, opschonen. Discovery app kan dat niet.

Ben ook heel erg benieuwd naar de prijs-stelling van deze combi-dienst. Ben nu 4 euro kwijt aan HBO max (50% korting) en gezien het feit dat ik er nauwelijks naar kijk meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 16:14
Sinds kort kan ik mijn controller niet meer gebruiken met de HBO Max app... De A knop (bevestig/kiezen) werkt niet meer. Lijkt sinds een update van de app ontstaan te zijn. Geweldig, maar niet heus.

Zie hier vergelijkbare klachten.

Ik los het nu op door mijn android telefoon als AB te gebruiken.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
https://www.vulture.com/2...land-after-2-seasons.html

FBoy Island is gecanceld. De annuleringen worden steeds interessanter. Je zou verwachten dat zoiets zou blijven. Niet alleen vanwege het type content, maar ook doordat het blijkbaar niet slecht beoordeeld werd door mensen die dit kijken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-05 20:17
Stukfruit schreef op woensdag 7 december 2022 @ 23:18:

FBoy Island is gecanceld. De annuleringen worden steeds interessanter. Je zou verwachten dat zoiets zou blijven. Niet alleen vanwege het type content, maar ook doordat het blijkbaar niet slecht beoordeeld werd door mensen die dit kijken.
Niet gek als je al stapels van dit soort programma's hebt onder de Discovery vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
superfunki schreef op woensdag 7 december 2022 @ 23:55:
[...]

Niet gek als je al stapels van dit soort programma's hebt onder de Discovery vlag
Zijn die dan van een hogere kwaliteit? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 15:45
Stukfruit schreef op woensdag 7 december 2022 @ 23:18:

Vond dit ook een vreemde eend in de HBO max content.. Weet dat veel mensen ernaar kijken maar toch vind ik dat de mensheid beschermt moeten worden tegen dit soort vervuiling van de hersenen :+

Finale van White Lotus was weer erg vermakelijk, wel wat voorspelbaar hier en daar maar toch wel één van de betere series dit jaar. S3 komt er volgend jaar ook aan zag ik dus die gaan we ook weer lekker kijken _/-\o_

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:21

The Chosen One

Zie signature!

De meeste mensen die dat soort 'hoge intelligentie' shows kijken zullen (aanname) ook wel vaker via de normale tv-weg kijken dan via streamingservices niet? Ook omdat de meeste shows in dat genre daar al allemaal zitten.

En tja als iets tegenwoordig niet als het nieuwe Supernatural of Grey's Anathomy (of in dit geval The Car... cardash... cardashiejihans gezien word... weg ermee.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 08:11
superfunki schreef op woensdag 7 december 2022 @ 23:55:
[...]

En volgens mij is het ook nog eens zo dat Discovery veel meer ervaring heeft met zulke type series dan HBO Max dat heeft, dus laat Zaslav het over aan de experts om dat soort content te maken. Als ik de cancellation van series de afgelopen periode heb gezien dan lijkt het er sterk op dat het real-life gebeuren gewoon veel meer op levert;
Het kost praktisch niets om te maken als je het vergelijkt met een Westworld, maar spreekt (blijkbaar) een groter publiek aan dan Westworld. Dus zal het ook meer opleveren, waar het uiteindelijk om draait uiteraard..

Ik hoop echt dat die meuk uit te zetten is in het samenvoegen van beide diensten om zo alsnog alleen een 'betaalde HBO dienst' te krijgen, maar ik vrees het ergste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Westworld gaat er blijkbaar sowieso helemaal uit bij HBO Max: Stukfruit in "[Serie] Westworld"

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Deze soap doet me denken aan Eisner die Disney rond de jaren 2005 redelijk kapot wist te maken en uiteindelijk eruit is gegooid (met een super handdruk natuurlijk want op dat niveau gelden andere regels).

Warner wordt onder druk van aandeelhouders met Zaslav aan het roer een goedkope meuk maker.
Vroeger was Discovery echt een interessante zender maar nu bijna alleen maar meuk van het niveau Meilandjes. HBO was kwaliteit maar er wordt van alles gecanceld en ervan af gehaald.

Zie het somber in met wat er dadelijk nog te kijken valt op deze streamer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Maar discovery programma's zijn veel goedkoper om te maken, dan maak je veel meer winst /s

Die hele fusie sloeg nergens op. Te veel verschillen in content en klanten. Maar deze CEO is echt helemaal de weg kwijt.
HBO was voor mij gewoon altijd de nummer 1 aanbieder. Maar keuzes als deze kunnen dat echt wel om laten slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ArthurMorgan schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 18:11:

Die hele fusie sloeg nergens op. Te veel verschillen in content en klanten. Maar deze CEO is echt helemaal de weg kwijt.
Dat was mogelijk het hele idee van de fusie: totaal andere content winnen, zodat ze ook een andere doelgroep aan kunnen boren ;)

Of dat een goede tactiek is, valt over te twisten, maar per definitie zeggen dat het nergens op slaat omdat het niet 'meer van hetzelfde is', vind ik wat kort door de bocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

darkdesign schreef op donderdag 24 november 2022 @ 06:47:
Yellowstone (zit helaas alleen niet op HBO maar op SkyShowTime) vindt hem echt 10x beter als Succession.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 18:17:
[...]

Yellowstone (zit helaas alleen niet op HBO maar op SkyShowTime) vindt hem echt 10x beter als Succession.
SST heb ik ook, dus dat komt goed uit. Thanks voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

darkdesign schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:55:
[...]

SST heb ik ook, dus dat komt goed uit. Thanks voor de tip!
Graag gedaan, daar ben je wel even zoet mee en wordt steeds beter ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Greatsword schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:27:
[...]

Graag gedaan, daar ben je wel even zoet mee en wordt steeds beter ;)
Het is altijd lekker als er al meerdere seizoenen op staan :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 16-05 16:48
Hahn schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 18:16:
Dat was mogelijk het hele idee van de fusie: totaal andere content winnen, zodat ze ook een andere doelgroep aan kunnen boren ;)

Of dat een goede tactiek is, valt over te twisten, maar per definitie zeggen dat het nergens op slaat omdat het niet 'meer van hetzelfde is', vind ik wat kort door de bocht.
Maar ... als je een dubbele abonnementsprijs gaat rekenen omdat je van twee kanten content krijgt, dus HBO films & series, en Discovery+ documentaires, dan werkt het averechts omdat mensen die alleen in HBO films en series geïnteresseerd zijn niet dubbel willen betalen voor Discovery content waar ze niet op zitten te wachten, en omgekeerd.

Voor mij is in ieder geval duidelijk dat ik HBO Max houd met de halve prijs 'for life' zolang het nog kan, en wanneer de fusie komt, en de abonnementsprijs gaat daarmee flink omhoog en mijn "halve prijs voor altijd" verlies ik daarmee, dan verliezen ze mij als klant. ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Haay schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:16:
[...]

Maar ... als je een dubbele abonnementsprijs gaat rekenen omdat je van twee kanten content krijgt, dus HBO films & series, en Discovery+ documentaires, dan werkt het averechts omdat mensen die alleen in HBO films en series geïnteresseerd zijn niet dubbel willen betalen voor Discovery content waar ze niet op zitten te wachten, en omgekeerd.

Voor mij is in ieder geval duidelijk dat ik HBO Max houd met de halve prijs 'for life' zolang het nog kan, en wanneer de fusie komt, en de abonnementsprijs gaat daarmee flink omhoog en mijn "halve prijs voor altijd" verlies ik daarmee, dan verliezen ze mij als klant. ;w
Zelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Haay schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:16:
[...]

Ik had niet meegekregen dat de prijs omhoog zou gaan. Wat ik tegenkom als ik op 'HBO Max prijsverhoging' zoek is dat per 2024 de prijs 2 euro omhoog zou gaan. Dat vind ik niet per se 'dubbele prijs', maar eigenlijk een vrij verwachte verhoging.

Prijs verandert echter weinig aan wat ik zei: Discovery+ toevoegen biedt een verbreding van het aanbod van HBO Max, en spreekt daardoor een breder publiek aan. Een prijsverhoging staat los van dat punt.

Uiteraard is het toegestaan om geen interesse te hebben in wat Discovery+ te bieden heeft, maar ook dat staat los van mijn punt (en zal zeker niet voor iedereen gelden) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 14-12-2022 12:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 17:26
HBO zou beter eens werk maken van alle content naar 24 fps zetten zoals ze beloofd hadden ipv het op 25 te laten staan. Maar dat is mijn bescheiden mening :)

Hoop wel dat een serie zoals The Last of Us volgend jaar gewoon in 24fps 4K/DV er op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Dat gaan we waarschijnlijk pas krijgen met de gecombineerde Discovery/WB streamer. Ze gaan nu echt geen moeite meer stoppen in een platform die over een jaar de prullenbak in gaat.

TLoU is volgens mij al confirmed 4K DV.

[ Voor 10% gewijzigd door Frank op 14-12-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hahn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:02:
[...]

Ik had niet meegekregen dat de prijs omhoog zou gaan. [...] Prijs verandert echter weinig aan wat ik zei: Discovery+ toevoegen biedt een verbreding van het aanbod van HBO Max, en spreekt daardoor een breder publiek aan. Een prijsverhoging staat los van dat punt. [...]
De verwachting is dus dat die samenvoeging een nieuwe dienst gaat opleveren onder een nieuwe naam en dus de lifetime korting vervalt. Of dat gaat gebeuren is de vraag, maar ik vind het vooralsnog aannemelijker dat het wel gaat gebeuren dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 15:45
Caelorum schreef op woensdag 14 december 2022 @ 17:11:
[...]

De verwachting is dus dat die samenvoeging een nieuwe dienst gaat opleveren onder een nieuwe naam en dus de lifetime korting vervalt. Of dat gaat gebeuren is de vraag, maar ik vind het vooralsnog aannemelijker dat het wel gaat gebeuren dan niet.
Dat zou wel een naai actie zijn en zullen ze veel gezeur van klanten mee krijgen, lijkt me niet dat ze dat doen. Is slecht voor de reputatie dat wil je niet zeker niet nu de concurrentie van streaming diensten zo groot is geworden.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 08:11
Hahn schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:02:
[...]

Ik had niet meegekregen dat de prijs omhoog zou gaan. Wat ik tegenkom als ik op 'HBO Max prijsverhoging' zoek is dat per 2024 de prijs 2 euro omhoog zou gaan. Dat vind ik niet per se 'dubbele prijs', maar eigenlijk een vrij verwachte verhoging.

Prijs verandert echter weinig aan wat ik zei: Discovery+ toevoegen biedt een verbreding van het aanbod van HBO Max, en spreekt daardoor een breder publiek aan. Een prijsverhoging staat los van dat punt.

Uiteraard is het toegestaan om geen interesse te hebben in wat Discovery+ te bieden heeft, maar ook dat staat los van mijn punt (en zal zeker niet voor iedereen gelden) ;)
Als het toevoegen van Discovery+ echt het enige was wat ze zouden doen dan had ik het persoonlijk nog geslikt, maar dat doen ze niet. Er wordt content gecancelled, maar ook (o.a. Max Original content) 'weggehaald' en vervangen door Magnolia Networks shows... :|

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-05 12:13

avotar

P0werd by Black Coffee

Meer mensen die True Blood gekeken hebben?
Ik zit nu aan het einde van S2 ... en ik weet dat de meningen verdeeld zijn.

Maar wordt het beter dan wat het tijdens S2 was?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24
Aan S3 begonnen en to zover top!
Ik hou van deze stijl van verhaal en visueel.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:19

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

avotar schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:19:

Hangt er helemaal vanaf wat je leuk of juist niet leuk vond. Ik heb alle seizoenen gewoon bekeken (al wel een tijd geleden) en vond het lekker wegkijken. Het is geen hoogvlieger serie, met die instelling ook gekeken.
(een beetje zoals 2 broke girls en blockbuster van een ander niveau zijn als seinfeld of friends)

Wat betreft de fusie met discovery + ... even afwachten wat er veranderd en hoe. Als ze terugkomen op hun korting dan gaat hbo max er snel weer uit. Van de andere kant als eurosport 2 / plus en dergelijke erbij komt is het misschien interessant. De series van disc zijn niet voor mij.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Ik vond de boeken leuker, maar de serie ook met veel plezier gekeken :Y

• Caelorum

Laatste seizoen niet omdat die toen nog gemaakt moest worden. Ik vind vooral het soft-porno gehalte op een gegeven moment wat te hoog worden, maar verder een leuke serie om te kijken. Niet de beste ooit, maar zeker voor de tijd waarin het gemaakt werd (~2008 tot ~2015?) was het een van de betere IMO.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-05 11:27

Zeker een vermakelijke serie, maar de laatste 2-3 seizoenen werden wel heel erg campy. Ik heb ze wel gekeken, maar vond ze minder dan de eerdere seizoenen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-05 20:19

jmk

In de herinneringen die ik heb van het kijken van series is True Blood wel heel iconisch. Ik keek het altijd samen met een vriendin en we hebben veel gelachen met alle drama's en absurde scenes.

Het is een beetje Pulp Fiction voor vampieren. Je moet het waarderen zonder serieus te nemen, zoals het bedoeld is.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-05 13:06
weet iemand waarom doom patrol seizoen 4 nog niet te streamen is? releasedate staat overal op 8 dec en mijn shield app geeft ook aan dat ie te zien is maar mooi niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ja tijdens de eerste run gekeken, inmiddels al weer wat jaartjes terug dus.
Eerste seizoenen waren erg goed maar ging wel steeds een stapje verder achteruit, weet niet of het de tand des tijds goed doorstaan heeft. Als ik moet gokken dan zou ik zeggen van niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Grindtegel schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:39:
weet iemand waarom doom patrol seizoen 4 nog niet te streamen is? releasedate staat overal op 8 dec en mijn shield app geeft ook aan dat ie te zien is maar mooi niet dus?
Is in Nederland niet te zien. Volgens @Frank zijn de uitzendrechten 2 jaar voordat HBO Max werd gelanceerd verkocht.

Of het ooit op HBO Max in Nederland zal komen? Geen idee, het kan vriezen en het kan dooien :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Amazon heeft op dit moment de rechten op Doom Patrol (echter, alleen de eerste twee seizoenen staan op Prime Video).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Grindtegel schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:39:
Idd erg vervelend staat in de lijst,maar als je erop klikt gebeurt niks.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:43
WTF HBO, ik was net aan Westworld begonnen en nu staat deze er niet meer op.. Hebben ze geen grace-period oid zodat mensen hun series gewoon af kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Het zou verplicht moeten zijn om overal datums bij te zetten. Bij Prime hebben ze wel een categorie van "gaat er binnenkort af".

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:02
ikbenerniet schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:46:
WTF HBO, ik was net aan Westworld begonnen en nu staat deze er niet meer op.. Hebben ze geen grace-period oid zodat mensen hun series gewoon af kunnen kijken?
Ik wilde ooit nog eens aan het laatste seizoen (4) beginnen. Ik dacht van daar kan ik nog wel even mee wachten. Deze serie is toch van HBO? Dan zal ie hopelijk nog terug komen.
The Chosen One schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:50:
Het zou verplicht moeten zijn om overal datums bij te zetten. Bij Prime hebben ze wel een categorie van "gaat er binnenkort af".
Mee eens. En niet alleen wanneer de content binnenkort verdwijnt. Gewoon altijd. Het liefst ook nog dat je je watchlist op deze datum kunt sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En het liefste nog een soort [loopt nog], [afgelopen] of [6 seizoenen totaal] tags bij series.

Vaak staat er 1 of 2 of 4 seizoenen op maar zijn er al meer gemaakt/bekent etc. En ik moet eerst naar wiki toe om te kijken of een serie bijv al afgelopen is of nog steeds loopt (genoeg waarvan maar 1 seizoen is en al geannuleerd).

En als we toch bezig zijn... meerdere wishlists... 1 voor series, films, lopende/afgelopen series e.d.

En geen UI die constant veranderd. ;p

[/azijnmodus]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik wacht de merge komend voorjaar af. Maar de kant die het opgaat is echt slecht. Van een dienst die ik als laatste zou opzeggen als het moest zijn ze hard op weg naar de uitgang.

Zaslav heeft echt geen idee van de schade die hij zijn bedrijf aandoet.

Pagina: 1 ... 29 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC