Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Nu kondigen ze een programma aan voor zowel kabel tv, HBO Max en Discovery Plus. Ik snap er niets meer van.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
KoensSocialL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:46:
Nu kondigen ze een programma aan voor zowel kabel tv, HBO Max en Discovery Plus. Ik snap er niets meer van.
[Twitter: tweet]
Ik vind dat dit tussen de lijntjes al best veel zegt hoor, want wie verwacht er op HBO/HBO MAX een klusprogramma? Dat is dus echt iets uit de stal van Discovery. En als HBO MAX en Discovery+ op 1 locatie samen zijn gevoegd klopt het technisch gezien dat het bij beide uit komt omdat het maar 1 plek geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
KoensSocialL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 16:46:
[Twitter: tweet]
HBO Max houdt er dus pas na oktober mee op? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Een rebrand van HBO Max met Discovery content erin zou wel het ideale scenario zijn. Dat er iets ging veranderen na de merger was al langer duidelijk. Maar als het enkel blijft bij een vermindering van Max Originals, dan valt het nog te overzien. En blijft de korting intact B-)

Zonder die korting ziet het plaatje er toch opeens heel anders uit. Minder scripted, meer reality, en een prijsverhoging zijn moeilijk te rechtvaardigen voor mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Frank op 04-08-2022 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Frank schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:06:
Een rebrand van HBO Max met Discovery content erin zou wel het ideale scenario zijn. Dat er iets ging veranderen na de merger was al langer duidelijk. Maar als het enkel blijft bij een vermindering van Max Originals, dan valt het nog te overzien. En blijft de korting intact B-)

Zonder die korting ziet het plaatje er toch opeens heel anders uit. Minder scripted, meer reality, en een prijsverhoging zijn moeilijk te rechtvaardigen voor mij.
Hier hoop ik ook een beetje op. Die Discovery programma's hoef ik niet per se, maar de HBO content wel. Wel even afwachten wat dan de prijs zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
JP_Frost schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:27:
[...]

Hier hoop ik ook een beetje op. Die Discovery programma's hoef ik niet per se, maar de HBO content wel. Wel even afwachten wat dan de prijs zal worden.
3x zo hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:14
https://www.thewrap.com/h...s-producers-david-zaslav/

Even wat highlights die in ieder geval vrij duidelijk maken dat een deel van de creative mensen niet echt bepaald blij zijn.
[...] Uncertainty and dismay loomed when news broke that WBD was killing the nearly completed DC film “Batgirl,” which was to have debuted on HBO Max. The parent company also quietly removed a number of HBO Max original films from the streaming service, and TheWrap reported Wednesday that Chief Executive Officer David Zaslav is expected to announce a major restructuring of HBO Max and Discovery+ that will result in a gutting of HBO Max, significant layoffs for its executives and staff to minimize redundancies with HBO and a combined streaming service with Discovery+ with a harder line separation between the scripted and unscripted content operations.

[...]
writer and producer Carina Adly MacKenzie added, “We’re out here worrying about the HBO Max shows we already love but soooo many people are about to get their years of hard development work thrown out and we’ll never even know. 70% of scripted development is… so so so many people’s LIFE’S WORK.”

[...]
To put the potential fallout of Zaslav’s actions more pointedly, “Lord of the Rings: The Rings of Power” and “Better Call Saul” writer Gennifer Hutchinson said, “We sure this new guy doesn’t just have a secret vendetta against HBO Max and this is all part of an elaborate plan to have his vengeance?”[...]
Nu nog even een paar uur verder speculeren :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
Slechte ondertitels komen doordat alle grote partijen in de markt, waaronder ook de hele games industrie, naar AI vertalingen toe willen. Dit werkt echter niet goed op dit moment, maar ze drukken de prijzen al wel. Ze vragen namelijk vertaalbureau's om voor de helft van de normale prijs de output van de AI te controleren en corrigeren. Zoals de meesten hier wel zullen weten, om de context dan goed te begrijpen en de AI te controleren moet je net zoveel werk doen als gewoon zelf vertalen, maar nu tegen de helft van het tarief. Het "Melden van fouten in de ondertiteling" is feitelijk gewoon het vertaalbureau en indirect de AI corrigeren. Op dit moment is het allemaal ruk maar men hoopt dat over 10 jaar het snel en foutloos is (geloof daar niet zo in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
Deepl beweert ook AI te gebruiken en vertaald ten opzichte van een Google Translate echt wel een stuk beter:
https://www.deepl.com/

Het kan dus wellicht wel, maar dan moet je het wel goed doen, en niet zo amateuristisch als dat het nu gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

JP_Frost schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 17:27:
[...]

Discovery+ is echt om te janken qua niveau. Ik heb een abo ivm Eurosport, is ook het enige dat ik er kijk. Buiten sport is het allemaal reality, soapmeuk, gescripte troep; het voormalige TLC zeg maar. Er zal vast publiek voor zijn, maar het komt nog niet een heel klein beetje in de buurt van de schaduw van HBO.

/snob

Nomen nescio

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:21
HBO Max en Discovery+ gaan samen in één platform (was al bekend). Naast via abonnementen kan je content straks ook los kopen (soort huren). Mogelijk komt er een goedkoper abonnement met advertenties. Gokje naam: DiscoverMAX 🤣 vreselijk trouwens zo'n kwartaalpresentatie... Lijkt allemaal van een blaadje afgelezen te worden en steeds benadrukken dat zowel WB als Discovery samen echt het meest geweldige is en de één niet beter dan de ander.

Ben benieuwd hoe snel ze het internationaal gaan rebranden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IE9kRcraKD5pCG5DdDWcxHOSEI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wIzUpWkfwAoPUeiu0jstsGNz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrVUz7LHBAHi0jdPiRE1yTv6GKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AQPO2bVQESdtJx30RaPmQwcL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIT3n0olUjpJI973cYxF20SKwNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WNiBkWy4hXG6ZMyGYcJPOjcw.jpg?f=fotoalbum_large

2024 dus voor ons

Prijsstijgingen zijn in Europa niet ondenkbaar, omdat we nu zogenaamd al te weinig betalen voor wat marktconform is. Dus mensen met 50% korting vooral niks aanpassen komend jaar ;) die actie komt er waarschijnlijk niet meer.

[ Voor 111% gewijzigd door Deezers op 04-08-2022 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Bra-Jo schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:33:
[...]

Discovery+ is echt om te janken qua niveau. Ik heb een abo ivm Eurosport, is ook het enige dat ik er kijk. Buiten sport is het allemaal reality, soapmeuk, gescripte troep; het voormalige TLC zeg maar. Er zal vast publiek voor zijn, maar het komt nog niet een heel klein beetje in de buurt van de schaduw van HBO.

/snob
Heb het in het begin iets van een half jaar of 9 maanden gratis gehad.... Eurosport zat er nog niet bij dacht ik. In die maanden 2 keer de app opgestart, maar inderdaad wat een meuk. Het is nog erger dan SBS. Wat dat betreft ben ik ook helemaal niet blij dat ze samengaan. Had nog wel gehoopt iets langer van die 50% korting te kunnen genieten. De prijs zal zeker omhoog gaan, benieuwd wat ze gaan verzinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Deezers schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 22:49:
HBO Max en Discovery+ gaan samen in één platform (was al bekend). Naast via abonnementen kan je content straks ook los kopen (soort huren). Mogelijk komt er een goedkoper abonnement met advertenties. Gokje naam: DiscoverMAX 🤣 vreselijk trouwens zo'n kwartaalpresentatie... Lijkt allemaal van een blaadje afgelezen te worden en steeds benadrukken dat zowel WB als Discovery samen echt het meest geweldige is en de één niet beter dan de ander.

Ben benieuwd hoe snel ze het internationaal gaan rebranden.[Afbeelding]

[Afbeelding]

2024 dus voor ons
Gelukkig nog 1,5 jaar maar laten we hopen op uitstel :+ Vind Discovery+ echt dikke bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Deezers schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 22:49:

Ben benieuwd hoe snel ze het internationaal gaan rebranden.[Afbeelding]

[Afbeelding]

2024 dus voor ons

Prijsstijgingen zijn in Europa niet ondenkbaar, omdat we nu zogenaamd al te weinig betalen voor wat marktconform is. Dus mensen met 50% korting vooral niks aanpassen komend jaar ;) die actie komt er waarschijnlijk niet meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-n7TCW_4oRfpaA1xiGEY-eXCCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gc4ou1TNMeOEKB0SKQfkbA2N.png?f=fotoalbum_large

Zag deze voorbij komen. Lijkt erop dat wij in 2024 aan de beurt zijn.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Nuevocasa schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:01:
[...]

Heb het in het begin iets van een half jaar of 9 maanden gratis gehad.... Eurosport zat er nog niet bij dacht ik. In die maanden 2 keer de app opgestart, maar inderdaad wat een meuk. Het is nog erger dan SBS. Wat dat betreft ben ik ook helemaal niet blij dat ze samengaan. Had nog wel gehoopt iets langer van die 50% korting te kunnen genieten. De prijs zal zeker omhoog gaan, benieuwd wat ze gaan verzinnen.
Ik verwacht zelf voor huidige abonnees wel een overgangsaanbod, sowieso als ze ook met advertenties komen dan kan de prijs nog meer omhoog (want premium ervaring). Maar pas vooral niks aan in je abonnement of opzeggen want dan ben je de sjaak straks. Ik zie het met korting nog wel naar 10 euro per maand gaan op lange termijn... Beetje ala Film1 en HBO bij Ziggo in de begintijd a 20 euro per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Ze nemen bij WB wel altijd de tijd met de rollout. Heeft 2 jaar geduurd om HBO Max te krijgen en nog eens 1,5 jaar voor deze :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Blijft bijzonder hoe Discovery Channel van een kanaal met content over wetenschap, technologie en historie naar "female skew", "comfort viewing" en complete onzin met pseudowetenschap en "ex on the beach"-achtige content is gegaan.

Volgens Wikipedia is die trend ingezet toen die David Zaslav aan het roer kwam te staan.

Ik ben zeer nieuwsgierig hoe hij mensen gaat overtuigen dat hij ditzelfde trucje niet nog een keer gaat uitvoeren. De modulaire optie klinkt op zich goed en zou kunnen betekenen dat ze vooral focussen op hergebruik van de onderliggende tech en cross-selling in de marketing.

Geen fan van dat laatste, maar zolang dat betekent dat ik niet voor pseudowetenschap en "comfort viewing" hoef te betalen vind ik dat op zich wel een goede aanpak :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De NOS verteld ons iets:

Wat de samenvoeging verder betekent voor HBO Max-leden die een abonnement met 'levenslange korting' hebben afgesloten, is nog onduidelijk.

https://nos.nl/artikel/24...volgend-jaar-samengevoegd

Ik hoop dat het binnenkort wel snel duidelijk wordt.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBlackestCrow
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Salvatron schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 13:54:
is al bekend wat er gaat gebeuren met de abonnementen van HBOMax? Ik heb ook zo'n abonnement voor de halve prijs voor het leven, wat gaat daarmee gebeuren?
Ik hoop dat deze korting blijft gelden. Anders zeg ik mijn abonnement weer op en kijk ik wel weer via de niet legale opties. Ik ga niet voor meerdere streamingsdiensten de volle mep betalen.

https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Salvatron schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:24:
De NOS verteld ons iets:

Wat de samenvoeging verder betekent voor HBO Max-leden die een abonnement met 'levenslange korting' hebben afgesloten, is nog onduidelijk.

Dat artikel is sowieso wat ... eh...
Populair op het platform zijn series als Euphoria en South Park.
Ja South Park zal vast populair zijn, maar het staat niet op HBO Max :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:30
ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 04:53:

Ja South Park zal vast populair zijn, maar het staat niet op HBO Max :P
Wel in de Verenigde Staten

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Deezers schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 23:12:
[...]

Ik verwacht zelf voor huidige abonnees wel een overgangsaanbod, sowieso als ze ook met advertenties komen dan kan de prijs nog meer omhoog (want premium ervaring). Maar pas vooral niks aan in je abonnement of opzeggen want dan ben je de sjaak straks.
Dat "niets aanpassen/opzeggen" is nu toch ook al? Of bedoel je het verschil tussen nu eventueel weer aanmelden voor €8/maand versus straks misschien enkel DiscoverMAX voor €25/maand (ik noem maar wat)? En gewaardeerde HBO Max subscribers mogen DiscoverMAX voor 12,50 :+ (Die clown is de extra content die je dan krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Naast de meuk is er voor mij genoeg te vinden op Discovery+. Ik ben ook benieuwd naar de prijs volgend jaar maar kan me niet voorstellen dat ze boven een tientje per maand gaan zitten want dan prijzen ze zichzelf uit de markt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
erwn schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 06:36:
[...]

Dat "niets aanpassen/opzeggen" is nu toch ook al? Of bedoel je het verschil tussen nu eventueel weer aanmelden voor €8/maand versus straks misschien enkel DiscoverMAX voor €25/maand (ik noem maar wat)? En gewaardeerde HBO Max subscribers mogen DiscoverMAX voor 12,50 :+ (Die clown is de extra content die je dan krijgt)
Dat zou voor mij betekenen dat ik ga opzeggen (of het moet mogelijk zijn HBO te gaan delen met iemand anders. Wij hebben een tijd Discovery+ gehad, en zelfs mijn vrouw die al die true-crime meuk kijkt vond dat te duur.

Heb je eindelijk HBO in NL.... Ach ja, ik zie het wel wat ze gaan doen maar indien men inderdaad 15-25 euro per maand gaat vragen vermoed ik dat ze veel opzeggingen gaan krijgen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
TheBlackestCrow schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:37:
[...]

Ik hoop dat deze korting blijft gelden. Anders zeg ik mijn abonnement weer op en kijk ik wel weer via de niet legale opties. Ik ga niet voor meerdere streamingsdiensten de volle mep betalen.
Het zou niet verbazen als ze advertenties in de € 3,99 tier knallen en dan een nieuwe tier maken voor de volle prijs. Of in de huidige tier de beeld resolutie naar 480p terugschroeven net als Netflix bij het instappakket. Zo heft in de US de ad-supported tier bijvoorbeeld Game of Thrones niet in 4k gekregen.

Offtopic rant

HBO Max is hier in no-time de preferred streaming dienst in huis (voor de volwassenen), los van de aantrekkelijke prijs, maar dat zie ik nu gaan veranderen gezien dat Netflix ook gewoon 15,99 vraagt voor het "normale pakket" (4k en HDR is gewoon de standaard en dat krijg je alleen bij het duurste pakket). En voor iedereen die illusies heeft: Nederland betekent niks voor een bedrijf als Warner Bros Discovery dus het zal hun een worst wezen als iedereen zijn korting abo zou opzeggen in ons kikkerlandje.

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 05-08-2022 16:53 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
<knip>
Zodra de content slecht wordt of het abonnement duur dan ben ik gewoon weg. Zo veel HBO kijk ik toch niet. Dan maar weer aan de piraterij als de grote mediabedrijven geen consument vriendelijke streaming diensten op kunnen zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door Outerspace op 05-08-2022 16:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:47
De NOS verteld ons iets:

NIEMAND kan mij wijsmaken dat de top van het bedrijf dit al NIET wist tijdens de 50% deal. punt.

Dus is het gewoon misleiding (oplichting) minachting van de abonnees.

En daar PAS ik voor, laat ze maar zien waar het naar toe gaat en ik ben weg.

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:33

avotar

P0werd by Black Coffee

TLC is toch ook van discovery?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ja.. Net als Food Network, ID, Animal Planet en de Live kanalen en programma's van Eurosport.
Hansieo schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:58:
[...]

NIEMAND kan mij wijsmaken dat de top van het bedrijf dit al NIET wist tijdens de 50% deal. punt.
Dus is het gewoon misleiding (oplichting) minachting van de abonnees.
En daar PAS ik voor, laat ze maar zien waar het naar toe gaat en ik ben weg.
Had je het niet genomen als je dit van te voren wist dan? Ik snap bij sommigen die dit al eerder aangaven het punt niet zo goed. Wat is afgezien dan je hoogstwaarschijnlijk je korting verliest tot lente 2024 nu precies het probleem dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ed1703 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:27:
[...]

Had je het niet genomen als je dit van te voren wist dan? Ik snap bij sommigen die dit al eerder aangaven het punt niet zo goed. Wat is afgezien dan je hoogstwaarschijnlijk je korting verliest tot lente 2024 nu precies het probleem dan?
"Levenslange korting" aanbieden terwijl je weet dat die korting maar maximaal 2 jaar gaat duren is misleiding. Los van of dat legaal mag is het moreel natuurlijk verwerpelijk om zoiets te doen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06:46
Spike_wolf schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:37:
[...]

"Levenslange korting" aanbieden terwijl je weet dat die korting maar maximaal 2 jaar gaat duren is misleiding. Los van of dat legaal mag is het moreel natuurlijk verwerpelijk om zoiets te doen.
Eens, maar we moeten nu niet gaan doen alsof dit totaal uit de lucht komt vallen. Er was bij het introduceren van de korting overduidelijk dat hier iets achter zat. Is gewoon een aloude tactiek om abonnementsomzet volledig uit te persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:37:
[...]

Tja, eerlijk gezegd heb ik daar nooit veel waarde aan gegeven. Ik vind het ook niet echt realistisch, heel eerlijk gezegd. Vooral niet omdat diensten uit de VS uit allerlei richtingen waaien. Desalniettemin heb je verder wel gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Levenslang is nooit serieus te nemen, maar misschien bedoelden ze de levensduur van de app in plaats van de gebruiker? ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb ook gebruik gemaakt van de levenslange korting. Sinds kort ook Discovery+ erbij genomen en ik kijk daar toch ook wel regelmatig naar.

Zou mooi zijn als ze een mooi aanbod doen voor klanten met de levenslange korting, anders gooi ik ze er waarschijnlijk gewoon alletwee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
ed1703 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:43:
[...]

Tja, eerlijk gezegd heb ik daar nooit veel waarde aan gegeven. Ik vind het ook niet echt realistisch, heel eerlijk gezegd. Vooral niet omdat diensten uit de VS uit allerlei richtingen waaien. Desalniettemin heb je verder wel gelijk.
En sowieso wist je van te voren dat de prijs hoe dan ook zou stijgen. Prime blijft ook niet voor altijd 2,99 en Netflix gaat ook elk jaar omhoog als de cijfers tegenvallen. En anders maken ze het gewoon zo onaantrekkelijk mogelijk om je huidige abonnement te behouden door opties te verwijderen, andere opties bij andere abonnementen te introduceren etc. Bedrijven vinden altijd wel wat om de voorwaarden aan te passen of diensten te beëindigen, helemaal een bedrijf als HBO.

Maar goed, waarschijnlijk tot voorjaar 2024 verandert er niet heel veel en dat is best een lange tijd voor Amerikaanse bedrijven dus wellicht is de tactiek dan ook alweer aangepast of de CEO ontslagen ;)

Wel gaven ze aan volledig op bioscoopreleases in te zetten en de omzet volledig te willen benutten dus de binnen 45 dagen na release op HBO Max gaat waarschijnlijk ook sneuvelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:08:
[...]

En sowieso wist je van te voren dat de prijs hoe dan ook zou stijgen. Prime blijft ook niet voor altijd 2,99 en Netflix gaat ook elk jaar omhoog als de cijfers tegenvallen. En anders maken ze het gewoon zo onaantrekkelijk mogelijk om je huidige abonnement te behouden door opties te verwijderen, andere opties bij andere abonnementen te introduceren etc. Bedrijven vinden altijd wel wat om de voorwaarden aan te passen of diensten te beëindigen, helemaal een bedrijf als HBO.
Als je mensen een levenslange korting geeft en er binnen aanzienlijke tijd op terug komt is dat gewoon niet netjes. Je staat er dan niet echt lekker op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Begin 2024. Zie dan wel wat er gebeurd of komt. Ga mij daar nu niet druk over maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:39
sohus schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:30:
[...]

Het zou niet verbazen als ze advertenties in de € 3,99 tier knallen en dan een nieuwe tier maken voor de volle prijs. Of in de huidige tier de beeld resolutie naar 480p terugschroeven net als Netflix bij het instappakket. Zo heft in de US de ad-supported tier bijvoorbeeld Game of Thrones niet in 4k gekregen.

De bottom-line is dat de CEO van Warner Bros Discovery een white alpha male is van het kaliber Bobby Kottick (ActivisionBlizzard) en je van hem weinig goeds hoeft te verwachten op basis van zijn credentials.

HBO Max is hier in no-time de preferred streaming dienst in huis (voor de volwassenen), los van de aantrekkelijke prijs, maar dat zie ik nu gaan veranderen gezien dat Netflix ook gewoon 15,99 vraagt voor het "normale pakket" (4k en HDR is gewoon de standaard en dat krijg je alleen bij het duurste pakket). En voor iedereen die illusies heeft: Nederland betekent niks voor een bedrijf als Warner Bros Discovery dus het zal hun een worst wezen als iedereen zijn korting abo zou opzeggen in ons kikkerlandje.
Die lifetime korting is niet alleen voor Nederland, maar ook andere landen waar HBO Max onlangs is gelanceerd.
Dus als iedereen massaal opzegt heeft dat weldegelijk invloed.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zolang niemand daadwerkelijk een feit vindt, is het gissen wat er gaat gebeuren.

Zullen we gewoon afwachten wat er precies gaat gebeuren en de sfeer weer terug brengen naar het niveau voordat dit bekend werd?

En weer over de serie’s en films praten?

Stel en als :O

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Laat ikzelf dan beginnen :+

Wij zijn begonnen aan: Succession.
Mede dankzij de reacties in dit topic.

De eerste paar afleveringen was het heel erg wennen aan de personages. Eentje vonden we zelfs irritant (Tom).

Gisteren aflevering 6 gezien en we zitten er helemaal in. De serie is echt goed met een hele sterke verhaallijn.

Dit hadden we ook met The Sopranos. Dat duurde bij ons ook enkele afleveringen voordat het in onze “een van de beste series ooit gemaakt “ kwam.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 17-09 10:54
De NOS verteld ons iets:

1 van de journalisten die gisteravond live mee twitterde melde wel wanneer we het te weten zouden krijgen

We mogen dus nog een tijdje gaan wachten. En aangezien ze ook hadden gezegd dat ze met de consumenten praten en naar de data kijken zou het mij niks verbazen als ze dus eerst de reactie op al dit nieuws bekijken voordat ze dingen gaan beslissen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Nu de geruchten plaats hebben gemaakt voor feiten lijkt het vooralsnog een storm in een glas water te zijn geweest. Er werden een hoop halve waarheden in de media gepusht die hysterie teweeg bracht op social media. De relevante feiten zijn dat het HBO team juist meer geld gaat krijgen dan voorheen. Dus ja, technisch gezien zal HBO Max scripted waarschijnlijk wel verdwijnen, maar een gedeelte ervan zal gewoon overgeheveld worden naar HBO zelf. Ik denk dat het met de HBO Max hits zoals Hacks wel goed zit.

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd wat dit betekent voor DC series zoals Peacemaker en The Penguin. Gaan ze dat overhevelen naar HBO of gaat DC weer 100% blockbuster films worden? Afwachten maar. Ben iig voorzichtig positief na dit nieuws. Voorlopig is het nog een ver van je bed show in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

streamnl schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:51:

Dit hadden we ook met The Sopranos. Dat duurde bij ons ook enkele afleveringen voordat het in onze “een van de beste series ooit gemaakt “ kwam.
Wel benieuwd wat jullie beste serie ooit is ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Greatsword schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:16:
[...]

Eenzaam bovenaan: Band of Brothers

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Laatst online: 12:24
[...]

The Office US, Six Feet Under, Breaking Bad, Band of Brothers, seizoen 2 van Master of None.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

migchiell schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:43:
[...]

The Office US, Six Feet Under, Breaking Bad, Band of Brothers, seizoen 2 van Master of None.
Als het je beste serie ooit is kan het er natuurlijk maar 1 zijn en niet meerdere ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
God, ik open de site van Discovery + en wat een rotzooi (reality) hebben zij zeg.
Als de prijs met de fusie omgaat, neem ik direct afscheid van HBO of hoe het dan ook mag heten.

Toch knap als je ziet hoeveel Discovery+ heeft en er echt maar ook écht niks bij zit wat mij interessant lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
[...]

Game of Thrones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
[...]

Six Feet Under.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 06:02
Ja!

Ik ben erg blij met HBO. Veel goede content voor heel weinig geld. En dat blijft nog zeker aangehaald jaar zo; ik ben tevreden. Zolang ze maar niet gaan snijden in hun geweldige aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:47
ed1703 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:27:
[...]

Ja.. Net als Food Network, ID, Animal Planet en de Live kanalen en programma's van Eurosport.

[...]

Komt zo'n wijziging na een redelijk (lange) tijd zou ik het een natuurlijk proces vinden.

Echter KOUD een paar maanden?? nope ik zeg ..misleiding

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:15
Hoe kan die levenslange korting nu misleiding zijn? Deze kon je krijgen in de introductie maand, zijnde maart. De kogel door de kerk v.w.b. WarnerMedia & Discovery was april? Dus ja, toen zullen Warner & Discovery vast in gesprek zijn geweest. Maar het hoe en wat v.w.b. uiteindelijk streaming platform is daar wellicht geen onderdeel van geweest. Nog naast dat er nu letterlijk nog steeds niks bekend is. We weten niet wat het nieuwe platform gaat kosten, we weten niet welke abonnementen er komen, en we weten niet wat ze doen met bestaande klanten.
Misschien worden klanten gemigreerd naar het nieuwe platform en blijft de korting behouden of iets verlaagd (bv 40% zodat je min of meer wel volle pond betaalt voor Discovery). Misschien kun je losse pakketten afnemen, zoals je onder Amazon Prime ook een losse Starz hub hebt waarvoor je apart betaald. Misschien kun je op dat nieuwe platform dadelijk wel kiezen of je alleen HBO, alles van het voormalige Warner, en/of het voormalige Discovery wilt. Waarbij ze theoretisch zelfs de oude prijzen kunnen aanhouden (€6 of €8 voor "alles van Warner" en €4 voor oude Discovery). En dan zouden ze potentieel ook die 50% korting op "alles van Warner" kunnen behouden.

Pure speculatie natuurlijk van mijn kant. Maar dat zijn al die andere posts natuurlijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

doe maar niet

[ Voor 89% gewijzigd door Remy op 05-08-2022 19:12 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 17-09 14:51
[...]
Chernobyl, met afstand de beste/meest indrukwekkende serie ooit voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door sverzijl op 05-08-2022 17:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
[...]

The Wire.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
sverzijl schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:46:
[...]

Chernobyl, met afstand de beste/meest indrukwekkende serie ooit voor mij.
Eens. Absoluut indrukwekkend :Y

En die staat bij mij op nummer 2
1) Band of Brothers
2) Chernobyl
3) The Wire (niet alle seizoenen zijn goed)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
In de HBO-Max app voor Android heb ik een aantal afleveringen gedownload. Ook heb ik de optie "stream over WiFi only" aan staan. Als ik echter vanuit de lijst van downloads een gedownloade aflevering wil starten terwijl ik op mobiel internet zit, weigert de app deze te starten omdat ik niet op WiFi zit. Ik moet dan mijn hele telefoon in vliegtuigmodus zetten om een aflevering te kijken. Ook tijdens het kijken (na het starten) mag het mobiel internet niet aan, want ook dan stopt de aflevering. Hebben jullie hier ook last van? Of is er een werkbare oplossing? Ik zou zweren dat het eerder wel gewerkt heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Wasrek op 05-08-2022 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:33
https://decider.com/2022/...r-bros-theatrical-window/

Dus niet meer standaard 45 dagen na bios op HBO Max.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zaslav strikes again. En dit zal vast niet de laatste zijn met die 55 miljard dollar aan schuld.

Wat ik vooral wil weten is wat dit gaat betekenen voor de kwaliteit. HBO stond altijd voor kwaliteit. WB deels (DCEU is een flinke tegenvaller).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Stukfruit schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Zaslav strikes again. En dit zal vast niet de laatste zijn met die 55 miljard dollar aan schuld.

Wat ik vooral wil weten is wat dit gaat betekenen voor de kwaliteit. HBO stond altijd voor kwaliteit. WB deels (DCEU is een flinke tegenvaller).
Hmwah die 45 dagen was ook alleen vanwege Covid, was nooit de bedoeling om dat permanent te hebben. Is redelijk normaal dat het weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Baal ervan dat ik die serie 2x heb geprobeerd, maar dat er telkens wat tussendoor komt en ik weer uit het verhaal ben. Moet het nog maar een keer weer proberen.

Voor mij is er niks zo goed als het universum van Breaking Bad en nu dus Better Call Saul. Denk niet dat er een andere serie is met zulk goed schrijfwerk en waar je bij elke aflevering er weer achterkomt dat er nog zoveel meer is dan je eigenlijk in de gaten hebt.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:18

garathane

l'enfer, c'est les Autres

[...]

The Wire, GoT , Stranger things, Deadwood
(Is L o/t R eigenlijk niet ook een serie ? O-) -> Die staat op plaats 1,2 en 3)

Edit: Dark, inderdaad. hoe kon ik die vergeten. Wát een serie !

[ Voor 11% gewijzigd door garathane op 07-08-2022 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
superfunki schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:41:
[...]
Ja!

Ik ben erg blij met HBO. Veel goede content voor heel weinig geld. En dat blijft nog zeker aangehaald jaar zo; ik ben tevreden. Zolang ze maar niet gaan snijden in hun geweldige aanbod.
Ik heb eigenlijk compleet het tegengestelde. Heb het levenslang abo genomen omdat 4 Euro peanuts is, daar kun je nog wel een gokje voor wagen. Maar ik ben na 4 maanden tot de conclusie gekomen dat er bijzonder weinig op HBO Max staat dat me echt interesseert.

*off-topic*

[ Voor 28% gewijzigd door tweakduke op 07-08-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
*off-topic*

[ Voor 96% gewijzigd door tweakduke op 07-08-2022 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:43
streamnl schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:09:
[...]

Eens. Absoluut indrukwekkend :Y

En die staat bij mij op nummer 2
1) Band of Brothers
2) Chernobyl
3) The Wire (niet alle seizoenen zijn goed)
Ik kan me goed in dit lijstje vinden, alleen op Netflix staat de serie Dark. Dat vond ik het sterkste verhaal wat ik ooit heb gezien, weinig overdreven actie, echt het verhaal wat complex is maar toch een “realistisch” einde heeft. Geen overdreven uitgerekte seizoenen maar alle afleveringen sterk. Die staat daardoor bij mij op 1.

Kleine side note, moet GoT nog een keer helemaal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Elvis is inmiddels beschikbaar op PVOD (en dus minder legale kanalen) terwijl er voor HBO Max nog geen enkele indicatie is. Dit is de nieuwe realiteit van Warner Bros Discovery. Waarin streaming de laatste stop in een film’s release schema is, maanden later. Zo snel kan het dus veranderen. De streaming bubble lijkt echt gebarsten te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hang me er niet aan op :P , maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Elvis er morgen (8-8) op zou komen. Morgen maar weer afwachten...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
KillerBee schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 07:53:
Hang me er niet aan op :P , maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Elvis er morgen (8-8) op zou komen. Morgen maar weer afwachten...
Volgens mij was dit het originele plan. Dit kwam ik tegen: https://www.indiewire.com...d-not-hbo-max-1234747891/
But sources tell IndieWire that its availability on Warner Bros. Discovery’s HBO Max will not be on the same date. Luhrmann previously stated that it wouldn’t come to the studio’s streamer until “fall.” WBD has never confirmed that, but any HBO Max premiere after 45 days in theatrical release would run counter to its plans for 2022 theatrical releases.
Afwachten maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Er zit ook een positief randje aan de late release op HBO Max. We worden volledig achtergesteld, maar je hoeft tenminste niet 20 Dollar (in Europa waarschijnlijk gewoon 20 Euro) te betalen zoals op Disney+ :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:08

Robtimus

me Robtimus no like you

Her kost Disney+ ongeveer net zoveel als HBO Max zonder korting, dus ik weet niet waar jij die $20 vandaan haalt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
zonder seizoen 8 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 14:48
Robtimus schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 12:19:
Her kost Disney+ ongeveer net zoveel als HBO Max zonder korting, dus ik weet niet waar jij die $20 vandaan haalt.
Voor de nieuwste films (die nog in de bioscoop draaien) moet je extra betalen bij Disney+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Marcel Br schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 12:40:
[...]

Voor de nieuwste films (die nog in de bioscoop draaien) moet je extra betalen bij Disney+
Tegenwoordig niet meer, ze hanteren nu hetzelfde beleid als HBO: na 45 dagen komt het op de streamingdienst, zonder extra kosten.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:14
Ligt dat niet aan de film? Sommige moest je extra voor betalen, soms kwamen ze na twee dagen al op disney+ en de meesten na ongeveer 45 dagen. Maar zviw hebben ze nog bevestigd welke standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Bij Disney is het zo te zien 49 dagen na bioscoop premiere.

In de bron worden ook voorbeelden gegeven van enkele films waarbij dit reeds gebeurd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Marcel Br schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 12:40:
[...]

Dat hebben ze in totaal voor vijf films gedaan in verband met corona.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18
Ook ik was altijd gek op HBO series.. maar het zijn vooral de series van de afgelopen jaren.
Sinds HBO als streamingdienst er is,
heb ik niks nieuws gezien wat me aansprak.

Waar blijven de nieuwe echte topseries.
Kwaliteit gaat hard achteruit en zit er dan ook over te denken om mijn abbo met levenslange korting op te zeggen.. vind het maar bagger en zwaar tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
KillerBee schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 12:55:
[...]

Tegenwoordig niet meer, ze hanteren nu hetzelfde beleid als HBO: na 45 dagen komt het op de streamingdienst, zonder extra kosten.
Elvis staat inderdaad niet op het zojuist gedeelde lijstje door HBO Max deze week... Zelf al gezien in de bioscoop maar geen idee hoe lang het nu gaat duren. Weer terug bij af van 6+ maanden na release?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Daejji schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 23:56:
Ook ik was altijd gek op HBO series.. maar het zijn vooral de series van de afgelopen jaren.

Kwaliteit gaat hard achteruit en zit er dan ook over te denken om mijn abbo met levenslange korting op te zeggen.. vind het maar bagger en zwaar tegenvallen.
Die nieuwe series zullen er ook niet meer komen of ze moeten al zijn opgenomen. Zeker met de covid-tijd lagen de opnames stil. En series als House of Dragon moeten maar net je smaak zijn (ik heb er helemaal niets mee). Voorlopig vermaak ik mij nog met oudere series die ik nog nooit heb gezien en voor 4 euro per maand is dat gemak wel waard. Maar ja, uiteindelijk kan je maar één ding tegelijk kijken en met HBO, Disney+, Netflix en reguliere tv is mijn kijktijd al aardig vol. Inderdaad de korting is heel slim om niet op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online

Deels mee eens. Ze zijn er wel maar het laatste half jaar is het vrij magertjes. We Own This City (van de maker van The Wire) past zeker wel in dit rijtje. Verder heb je nog Tokyo Vice, Hacks, Minx en Westworld die goed zijn en dat was het wel.

Edit: Station Eleven is ook een erg goede miniseries, maar die staat niet op HBO Max in Nederland.

[ Voor 19% gewijzigd door Frank op 08-08-2022 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:11

Ik kijk ook voornamelijk de oude series.
Rome eindelijk nog een keer kunnen kijken.
Op dit moment ben ik bezig met Shameless, een pareltje die ik nooit eerder heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Ik ben halverwege seizoen 3 van Banshee, en ik vind de serie alleen maar beter worden. Bizar dat ik tot voor kort nog nooit van Banshee gehoord had, want ik vind het geweldig. (Voor de Prime Video-kijkers onder ons: de acteur die Homelander in The Boys speelt heeft de hoofdrol in Banshee :P)
Films op HBO Max vind ik eerlijk gezegd het minst boeiende, en dat ze er wat langer over doen om op HBO Max te komen lig ik niet wakker van. Zoals al eerder aangehaald in dit topic: de snel-na-bios-release-op-HBO-Max aanpak was vooral een Corona-maatregel, en dus tijdelijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 23:25
iekue schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:46:
[...]

Hmwah die 45 dagen was ook alleen vanwege Covid, was nooit de bedoeling om dat permanent te hebben. Is redelijk normaal dat het weg gaat.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dat wist ik niet dat het tijdelijk was. Lees al een tijdje dat Elvis zou komen deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:46:
Oke dat wist ik niet dat het tijdelijk was. Lees al een tijdje dat Elvis zou komen deze dagen.
Niet op officiële sites. Alleen mensen die op basis van die 45 dagen zelf berekenden dat het vandaag zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eigen schuld dus deze tegenvaller. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:49:
Mijn eigen schuld dus deze tegenvaller. :)
Hoewel ik het ook jammer vind, is het financieel wel veel aantrekkelijker. En dat maakt natuurlijk dat er in de toekomst nog steeds grote budgetten naar films kunnen gaan. Met alleen streaming kun je moeilijk 500 miljoen er tegenaan gooien. Wat dat betreft wil ik best die 75 dagen extra wachten :)

Het loslaten van direct naar streaming zoals batgirl vind ik wel echt minder. Daarmee bindt je ook klanten aan je dienst, ik vind dat dat echt zwaar over het hoofd gezien wordt. Want 90 miljoen voor een film is gewoon 3 afleveringen stranger things... dus ook niet zo raar imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hahn schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:37:
Ik ben halverwege seizoen 3 van Banshee, en ik vind de serie alleen maar beter worden. Bizar dat ik tot voor kort nog nooit van Banshee gehoord had, want ik vind het geweldig.
Heerlijke serie inderdaad, ik kwam er ook pas later achter, dus dan kan je gelijk alle seizoenen achter elkaar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:57:
[...]

Hoewel ik het ook jammer vind, is het financieel wel veel aantrekkelijker. En dat maakt natuurlijk dat er in de toekomst nog steeds grote budgetten naar films kunnen gaan. Met alleen streaming kun je moeilijk 500 miljoen er tegenaan gooien. Wat dat betreft wil ik best die 75 dagen extra wachten :)

Het loslaten van direct naar streaming zoals batgirl vind ik wel echt minder. Daarmee bindt je ook klanten aan je dienst, ik vind dat dat echt zwaar over het hoofd gezien wordt. Want 90 miljoen voor een film is gewoon 3 afleveringen stranger things... dus ook niet zo raar imho.
Het is ook wel te begrijpen.
De "Tijd om op te zeggen" zal zeker niet voor iedereen gelden. Persoonlijk kijk ik al maanden niet meer op HBO maar liet het abonnement doorlopen door het lage actie bedrag en omdat ik wist dat er bijvoorbeeld een Elvis 'binnenkort' aan zat te komen. Nu ga ik dus waarschijnlijk weer maanden niet kijken en zou ik gewoon moeten stoppen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 17-09 14:51
Hahn schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:37:
Ik ben halverwege seizoen 3 van Banshee, en ik vind de serie alleen maar beter worden. Bizar dat ik tot voor kort nog nooit van Banshee gehoord had, want ik vind het geweldig. (Voor de Prime Video-kijkers onder ons: de acteur die Homelander in The Boys speelt heeft de hoofdrol in Banshee :P)
Wow, dat heb ik echt niet doorgehad dat dit dezelfde acteur was, maar inderdaad ja:) Is al wel weer hele tijd geleden dat ik Banshee heb gezien maar toch.
Banshee blijft geweldig tot het einde. Echt heel sterke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
İs het net als Netflix 4k op een pc mogelijk?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Laatst online: 12:07
sverzijl schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:28:
[...]

Wow, dat heb ik echt niet doorgehad dat dit dezelfde acteur was, maar inderdaad ja:) Is al wel weer hele tijd geleden dat ik Banshee heb gezien maar toch.
Hahaha ik lees die post ook net en denk holy moly hoe kan ik dat niet gezien hebben. Banshee vond ik fantastisch, the Boys idem maar geen moment gehad ik ken die acteur ergens van en nu 8)7

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Banshee was inderdaad erg goed :Y

De HBO Max app voor Android is trouwens aangepast, dus ze werken voor nu toch actief door. Iets andere menu's en donkerder paars.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

@stukfruit Mooi die update voor Android maar ik krijg nu bij alles wat ik wil afspelen een foutmelding. :(

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 09-08-2022 10:35 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 17-09 23:06
sverzijl schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:28:
[...]

Jaa 1000% mee eens, Banshee is geweldig _/-\o_ . Zoveel wauw momenten
spoiler: El Spoilero
die vechtscene tussen Lola en Clay 8) , de entree van Kurt Bunker :o of de dood van Siobhan :'(
Met recht één van de toppers van Cinemax. Jammer dat ze hun focus hebben verschoven maar gelukkig dat hij nog te zien is via HBO Max. :*)
Ook erg blij overigens dat ze Warrior hebben opgepikt van Cinemax, ook een geweldige serie. Las de ze in juli dit jaar begonnen zijn met filmen van seizoen 3, hopelijk laat WBD ze met rust en mogen ze het afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08:56
Kraziey schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:20:
[...]

Jaa 1000% mee eens, Banshee is geweldig _/-\o_ . Zoveel wauw momenten
spoiler: El Spoilero
die vechtscene tussen Lola en Clay 8) , de entree van Kurt Bunker :o of de dood van Siobhan :'(
Met recht één van de toppers van Cinemax. Jammer dat ze hun focus hebben verschoven maar gelukkig dat hij nog te zien is via HBO Max. :*)
Ook erg blij overigens dat ze Warrior hebben opgepikt van Cinemax, ook een geweldige serie. Las de ze in juli dit jaar begonnen zijn met filmen van seizoen 3, hopelijk laat WBD ze met rust en mogen ze het afmaken.
Oehh, een nieuw seizoen van Warrior. O+
Daar speelt overigens ook een bekend uit Banshee in mee..

Misschien toch nog maar even aanhouden dat HBO max.

[ Voor 3% gewijzigd door Malfunctions op 09-08-2022 14:53 ]

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Via Streamwijzer: https://www.streamwijzer.nl/elvis-pathe-thuis-film-2022/
Vanaf 20 oktober zal het ook mogelijk zijn om de film tegen de reguliere prijs te kijken. Naar verwachting zal de film op die dag ook op HBO Max beschikbaar worden gemaakt, maar dit is nog niet officieel bevestigd door de streamingdienst.
Wat een mafkees die Zaslav. Dat je niet vanaf dag 45 je laatste blockbuster op streaming gooit is tot daar aan toe. Maar komop, het is 2022. 4 maanden later kan je echt niet maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Frank schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:10:
Via Streamwijzer: https://www.streamwijzer.nl/elvis-pathe-thuis-film-2022/

[...]

Wat een mafkees die Zaslav. Dat je niet vanaf dag 45 je laatste blockbuster op streaming gooit is tot daar aan toe. Maar komop, het is 2022. 4 maanden later kan je echt niet maken.
4 maanden is gewoon normaal. We zijn alleen gewoon verwend de afgelopen jaren door covid lol. Disney had ook gewoon periode waar je moest betalen om iets te zien, en dan pas 4 maanden na bios kwam het "gratis" beschikbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door iekue op 09-08-2022 16:27 ]

Pagina: 1 ... 26 ... 56 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC