Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
loekf2 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:02:
Seizoen 1-8 van Game Of Thrones vanaf volgende maand in 4K HDR op HBO Max.

https://www.engadget.com/...hdr-august-214332794.html

(Dolby Atmos, HDR10/Dolby Vision)
Nog wel even afwachten of dat ook voor andere landen zoals Nederland gaat gelden. HBO content in Europa is 25fps ipv de originele 24fps. GoT en HotD in 4K DV/HDR/Atmos zou betekenen dat ze hiervan beginnen af te wijken. Is helaas geen uitgemaakte zaak. Kreeg bij HBO Max NL op twitter ook geen reactie (zoals altijd). Dus we gaan het zien..

[ Voor 7% gewijzigd door Frank op 25-07-2022 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Er gebeurt in ieder geval wel wat om de kwaliteit van bestaande content te verbeteren, dat klinkt goed.
Wellicht ook enigszins gedreven om de prequel van Game of Thrones te promoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 18:06
Ik blijf het jammer vinden dat bij HBO Max de positie van de ondertitels niet aan te passen zijn.
En dan doel ik vooral op de hoogte.
Ik ging The Batman kijken en die hebben zwarte balken boven en onder, en dan plaatsen ze alsnog de ondertitels half in het beeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
CyBeR schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:34:
[...]

Hopelijk het begin van meer series in 4K. Enige waar HBO achter loopt op de rest imo.

Oh en hopelijk niet in 25 Hz want daar is geloof ik nog weinig mee gedaan |:(
Vind het alleen een ietwat vreemde keuze om House Of The Dragon vanaf 21 Augustus op HBO Max "te gooien" (10 EPs), terwijl Amazon met z'n nu behoorlijk gehypde Power Of The Rings op 2 September begint (8 aflveringen in season 1).

Hadden ze beter kunnen timen, andere kant niet verkeerd om per weekend twee series te kijken.

Als ik het eerlijk mag zeggen, kijk ik vooral naar Power Of The Rings uit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 14:48
Eh, dat heet concurrentie. Natuurlijk plaats je het direct tegenover elkaar. Wees blij dat je niet hoeft te kiezen zoals heel vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zowel op mijn iPad als op mijn Apple TV worden ondertitels continu afgebroken aan het einde van de regel. Een zin zou bv op ‘getrouwd’ moet eindigen, maar de HBO app toont alleen ‘getr’.
Is dit voor jullie herkenbaar? Ik heb zo’n vermoeden dat dit ligt aan de brakke ondertitels van HBO. In dit geval gaat het overigens om de serie Batwoman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:55
Update gehad vd app op Android en nu eindelijk is er 1 irritant punt opgelost dat de controls overlay in beeld bleef. Lijkt dat er ook aanpassingen gedaan zijn aan de ondertiteling (ben niet helemaal zeker want ik kijk zonder ondertiteling meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:08
meesje schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 22:56:
Zowel op mijn iPad als op mijn Apple TV worden ondertitels continu afgebroken aan het einde van de regel. Een zin zou bv op ‘getrouwd’ moet eindigen, maar de HBO app toont alleen ‘getr’.
Is dit voor jullie herkenbaar? Ik heb zo’n vermoeden dat dit ligt aan de brakke ondertitels van HBO. In dit geval gaat het overigens om de serie Batwoman.
Ik heb dat ook, niet bij alle series overigens. Enige serie waar bij mij het probleem op dit moment speelt is The West Wing. Ik kijk overigens via een Google Chromecast met Google TV. Het stoort me overigens niet zodanig dat ik echt actief naar een oplossing heb gezocht ;)

Benieuwd of iemand een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Op mijn ouwe Samsung TV (KS7000) wil de app niet echt meer. Hij was al boktraag, maar de TV is oud, dus OK. Maar nu streamt de app niks meer. Ik krijg 2 stilstaande bolletjes in beeld en dat duurt eeuwig.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
twisterking schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Ik heb dat ook, niet bij alle series overigens. Enige serie waar bij mij het probleem op dit moment speelt is The West Wing. Ik kijk overigens via een Google Chromecast met Google TV. Het stoort me overigens niet zodanig dat ik echt actief naar een oplossing heb gezocht ;)

Benieuwd of iemand een oplossing weet.
Aangezien jij hetzelfde probleem ervaart en een ander device gebruikt, denk ik dat het aan HBO ligt. Ik ga er dus verder geen tijd in stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:36
Morgen komt dus Harley Quinn uit het derde seizoen maar niet op de Nederlandse HBO Max

Wel echt een grote yikes van mij dat het de DC Animated content gewoon mist als abonnee maar dit is gewoon ook een HBO Max original…….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
dglavimans schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 23:01:
Morgen komt dus Harley Quinn uit het derde seizoen maar niet op de Nederlandse HBO Max

Wel echt een grote yikes van mij dat het de DC Animated content gewoon mist als abonnee maar dit is gewoon ook een HBO Max original…….
Ye ik wil ook dingen als Batman Animated Series kunnen zien, is nergens anders.... En dat van HQ is idd ook apart.... Zo raar die split tussen HBOMax in de VS en onze HBO Nordic variant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:43
Willybubba schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:22:
Op mijn ouwe Samsung TV (KS7000) wil de app niet echt meer. Hij was al boktraag, maar de TV is oud, dus OK. Maar nu streamt de app niks meer. Ik krijg 2 stilstaande bolletjes in beeld en dat duurt eeuwig.
Tijd voor een chromecast of een goede mediaspeler dan, dan kan die tv nog jaren mee.

De update op AndroidTV voegt eindelijk de optie voor kanalen toe. Hier zat ik best wel op te wachten. Fijn dat ze die nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Bongoarnhem schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:49:
[...]

Tijd voor een chromecast of een goede mediaspeler dan, dan kan die tv nog jaren mee.

De update op AndroidTV voegt eindelijk de optie voor kanalen toe. Hier zat ik best wel op te wachten. Fijn dat ze die nu hebben.
Yep, ik weet het.. Die ga ik zeer binnenkort maar even regelen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:11
Ik heb Shameless ontdekt op HBO Max. Best een vermakelijke serie. Toch leuk dat we dankzij streaming diensten pareltjes uit het verleden nog kunnen bekijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

The Handmaid's Tale S1-4 vanaf 15 september a.s. op HBO Max

Nieuwe content in augustus

Bevestiging: per 1 augustus zullen alle seizoenen van GoT in 4K worden aangeboden.

En verder nieuw in augustus, o.a.: de series Pennyworth (S1-2), Sherlock (S1-3), The Office US (S1-9), en meer... :)

[ Voor 52% gewijzigd door KillerBee op 29-07-2022 16:35 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:38

Flitskikker

Forumkikker

Beetje overdreven titel daar, aangezien die serie ook op Fox en Ziggo te zien is.
KillerBee schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 16:27:
Bevestiging: per 1 augustus zullen alle seizoenen van GoT in 4K worden aangeboden.
Geen serie voor mij, maar een goede ontwikkeling. Hopelijk volgt Westworld ook in 4K. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Seizoen 5 blijft wel bij Videoland. Leren ze het dan nooit 🙉🙉🙉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
KillerBee schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 16:27:
The Handmaid's Tale S1-4 vanaf 15 september a.s. op HBO Max

Nieuwe content in augustus

En verder nieuw in augustus, o.a.: de series Pennyworth (S1-2), Sherlock (S1-3), The Office US (S1-9), en meer... :)
Waar is de bevestiging dat GoT ook hier in 4K komt? Zover ik weet staat Streamwijzer dichter bij een blog dan een legitieme nieuwssite. Die kunnen het gelezen hebben en overnemen van andere sites, maar vooralsnog geen piep gehoord van HBO Max NL hierover. Je zou denken dat ze dit van de daken schreeuwen als het ook hier kwam.

[ Voor 13% gewijzigd door Frank op 30-07-2022 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Bongoarnhem schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:06:
[...]

Seizoen 5 blijft wel bij Videoland. Leren ze het dan nooit 🙉🙉🙉
Daar kan HBO toch niks aan doen? Videoland heeft nu eenmaal die rechten. Het vierde seizoen was eerst alleen bij Videoland te zien en na een jaar ook bij Ziggo. Ongetwijfeld dan ook bij HBO. Tja, dan maar even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Frank schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:18:
[...]

Waar is de bevestiging dat GoT ook hier in 4K komt? Zover ik weet staat Streamwijzer dichter bij een blog dan een legitieme nieuwssite. Die kunnen het gelezen hebben en overnemen van andere sites, maar vooralsnog geen piep gehoord van HBO Max NL hierover. Je zou denken dat ze dit van de daken schreeuwen als het ook hier kwam.
We zullen het a.s. maandag zien... ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:41

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Weet er iemand wanneer hbo max op de firestick beschikbaar word?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:16
Ik mag hopen dat alle recente content, waaronder GoT morgen, niet versneld afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Deezers schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:57:
Ik mag hopen dat alle recente content, waaronder GoT morgen, niet versneld afspeelt?
Zover ik weet is al het recente (non-4k) spul gewoon nog versneld. Daarom geloof ik niet dat GoT/HotD hier in 4K DV gaan worden uitgebracht voorlopig. Maar we gaan het binnenkort zien.

Overigens is er nog niet eens een officiële datum voor GoT 4K aldus Variety. Dus geen idee waar Streamwijzer 1 Augustus vandaan haalt.

[ Voor 16% gewijzigd door Frank op 31-07-2022 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superfunki
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 06:02
Russel88 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:05:
Ik heb Shameless ontdekt op HBO Max. Best een vermakelijke serie. Toch leuk dat we dankzij streaming diensten pareltjes uit het verleden nog kunnen bekijken.
Fantastische serie, met veel plezier naar gekeken

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GOT is in 4k en DV nu :)

Net getest

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-08-2022 09:06 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Ik ben nog nooit zo blij geweest om een black screen op mn TV te zien (refresh rate switch) :'). Hopelijk House of the Dragon ook vanaf de eerste aflevering in 4k DV/Atmos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Frank schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:11:
Ik ben nog nooit zo blij geweest om een black screen op mn TV te zien (refresh rate switch) :'). Hopelijk House of the Dragon ook vanaf de eerste aflevering in 4k DV/Atmos :)
En graag gedaan voor het brengen van dit nieuws ;)

(misschien volgende keer iets minder defensief reageren, en gewoon eerst afwachten tot het moment daar is, just saying... wellicht was het niet je bedoeling zo over te komen, maar een leuke toon was het ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Nice :) Was er toevallig vorige week aan begonnen nu ik het eindelijk gewoon kan streamen en een 'oude' HBO-serie wilde proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
KillerBee schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:24:
[...]

En graag gedaan voor het brengen van dit nieuws ;)

(misschien volgende keer iets minder defensief reageren, en gewoon eerst afwachten tot het moment daar is, just saying... wellicht was het niet je bedoeling zo over te komen, maar een leuke toon was het ook niet).
Was zeker niet mn bedoeling hoor. Ik ben altijd skeptisch wanneer news aggregator sites als Streamwijzer en TotaalTV dingen claimen die nergens anders te verifiëren zijn. Maar goed, die kunnen het dus ook bij het goeie eind hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frank op 01-08-2022 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Met totaaltv ben ik het wel eens, maar streamwijzer is meestal best betrouwbaar, die proberen ook wel echt navraag te doen en zo. Zeker voor dit topic gewoon een legit bron imho. (Voor mij persoonlijk gewoon de mainsource voor info over streaming in Nederland :) )

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-08-2022 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:46:
Met totaaltv ben ik het wel eens, maar streamwijzer is meestal best betrouwbaar, die proberen ook wel echt navraag te doen en zo. Zeker voor dit topic gewoon een legit bron imho. (Voor mij persoonlijk gewoon de mainsource voor info over streaming in Nederland :) )
Fair enough. Had wel een afknapper op ze na dat hele Viaplay 'prijsverhoging' verhaal. Is algemeen bekend dat Apple een commissie rekent op in-app aankopen. Maar misschien was het een oprechte fout.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Hier de nieuwe content van deze week.

https://twitter.com/hboma...&t=Ne8-8GW-AZNyf_r_Nsu6Ug

[ Voor 19% gewijzigd door Bongoarnhem op 01-08-2022 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:53
Heel begrijpelijk en niet meer dan logisch dat GoT de eerste serie in 4k is!* Ik hoop dus echt dat HotD ook vanaf het begin in 4k wordt uitgebracht en wellicht in de toekomst meer series? Zo zonde allemaal omdat het gewoon wel beschikbaar is...Tot op heden download ik namelijk nog altijd heel veel series die wel beschikbaar zijn op streamingdiensten waarop ik geabonneerd maar niet in de hoogste kwaliteit. Dat zal bij HotD niet anders zijn als wij dit niet in 4k krijgen.

*Overigens geloofde ik het gerucht ook niet. Maar mijn opmerking ziet meer op het feit, als je het dan gaat doen, dan zou ik ook met deze beginnen.

[ Voor 13% gewijzigd door B-Bandit op 01-08-2022 14:59 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

De android app lijkt ook vernieuwd. Alles wat kleiner en fijner en volledig landscape ipv portrait.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Ook kun je auto-play nu uitzetten, als je dat liever zelf in de hand hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Meer mensen met een chromecast met google tv die artifacts hebben met GOT? Op mijn LG Oled loopt het wel goed. Maar heb een voorkeur voor de CC eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Frank schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:11:
Was al bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
De ondertiteling van GoT lijkt ook beter. Eerder vielen me regelmatig verschillen op tussen de dialogen en Engelse ondertiteling. Tot nu toe lijkt het hetzelfde; hoop alleen dat ik niet te vroeg juich.

Niet-engelstalige dialoog heeft nu (helaas) ook ingebakken ondertiteling die dan weer dubbel is met de reguliere ondertiteling.

[ Voor 24% gewijzigd door erwn op 01-08-2022 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Eindelijk! Had gehoopt dat ze dit veel eerder zouden doen want we zijn helaas al bij het eind van seizoen 7 met kijken. Ze hebben zelfs Dolby Atmos en Dolby Vision toegevoegd :o

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 01-08-2022 23:31 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 23:20:
[Twitter]Eindelijk! Had gehoopt dat ze dit veel eerder zouden doen want we zijn helaas al bij het eind van seizoen 7 met kijken. Ze hebben zelfs Dolby Atmos en Dolby Vision toegevoegd :o
Mooi dat ze Atmos hebben toegevoegd. Ik zou het zelf ook handig vinden als ze dat vermelden bij de betreffende serie in hun app. Tenminste ik zie dat niet. Bij Netflix b.v. wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
meesje schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 23:36:
[...]

Mooi dat ze Atmos hebben toegevoegd. Ik zou het zelf ook handig vinden als ze dat vermelden bij de betreffende serie in hun app. Tenminste ik zie dat niet. Bij Netflix b.v. wel.
Bij ons word het wel vermeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iq8O70COoH7jQSAdztePsYSDww4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nhSunIqw509UlVU19fnYvWNd.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Klopt maar je moet wel echt bij een aflevering van een serie kijken om het te kunnen zien. Bij het gewone overzicht van een serie staat het niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
Ik merkte net toen ik GoT wilde gaan bekijken dat Dolby Vision niet meer werkt via mijn Chromecast (CCWGTV) met de laatste app-versie (52.30.1). Als ik cast vanaf mijn tablet krijg ik wel netjes DV maar direct via de app op tv krijg ik uitsluitend HDR10 als ik begin met kijken terwijl er bij de afleveringen wel DV vermeld staat bij de info voordat ik de aflevering start.

Ik heb ook andere titels geprobeerd waar dit voorheen gewoon werkte (o.a. Batman) en heb de app al volledig opnieuw geïnstalleerd maar helaas krijg ik het niet meer werkend. Zijn er meer mensen die dit gemerkt hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door JdJtA op 02-08-2022 20:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JdJtA schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:38:
Ik merkte net toen ik GoT wilde gaan bekijken dat Dolby Vision niet meer werkt via mijn Chromecast (CCWGTV) met de laatste app-versie (52.30.1). Als ik cast vanaf mijn tablet krijg ik wel netjes DV maar direct via de app op tv krijg ik uitsluitend HDR10 als ik begin met kijken terwijl er bij de afleveringen wel DV vermeld staat bij de info voordat ik de aflevering start.

Ik heb ook andere titels geprobeerd waar dit voorheen gewoon werkte (o.a. Batman) en heb de app al volledig opnieuw geïnstalleerd maar helaas krijg ik het niet meer werkend. Zijn er meer mensen die dit gemerkt hebben?
Gaat nu hier ook naar HDR, misschien te maken met het probleem dat ik gisteren hierboven beschreef dat ik heel veel artifacts in beeld kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Klopt helemaal! Ik had niet goed gekeken. Op het ‘hoofdscherm’ van een serie wordt deze info niet getoond. Wel wanneer de aflevering geselecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:29
Hier met een Apple TV4K is GoT gewoon in Dolby Vision en met Dolby Atmos track, kijk het op een OLED van Philips.
Gisteren met de tv eigen HBO MAX App gekeken, ook in Dolby Vision, maar werd het DA geluidstrack niet doorgezet, ligt mischien aan de Android, Google ondersteuning.
Ziet er trouwens in DV prima uit, mooier dan destijds via de Ziggo kanalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:10
dinandus schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 23:11:
Hier met een Apple TV4K is GoT gewoon in Dolby Vision en met Dolby Atmos track, kijk het op een OLED van Philips.
Gisteren met de tv eigen HBO MAX App gekeken, ook in Dolby Vision, maar werd het DA geluidstrack niet doorgezet, ligt mischien aan de Android, Google ondersteuning.
Ziet er trouwens in DV prima uit, mooier dan destijds via de Ziggo kanalen...
Dolby Atmos is volgens mij een doorontwikkeling van / variant op Dolby TrueHD. En beiden zijn AFAIK niet compatibel met ARC, om geluid van de TV naar een versterker te sturen. Het nieuwere eARC kan dit wel mee. Dit kan dus verklaren waarom het wel werkt via mediaspeler=> versterker => TV maar niet TV => versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
Net even gekeken en volgens mij is de 25FPS bij GoT er ook niet meer? Ik kan me herinneren dat ook deze serie eerst met 25FPS werd afgespeeld, langzaam aan gaat het de goede kant op. :*)

Helaas Westworld wel nog steeds versneld overigens..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Blijkbaar heeft WBD Batgirl geannuleerd ondanks dat die film bijna klaar was met post-production :/ Het nieuwe bestuur en dan vooral de CEO Zaslav (een Discovery figuur) blijkt geen groot fan te zijn van de HBO Max strategie...

De signalen zijn niet al te best. Een film van $70 miljoen in de prullenbak gooien, een hoop content verwijderen van HBO Max, Warner Bros content op Prime Video in HBO Max markten. 149 uur unscripted TV plannen in het VK. En mogelijk het meest verontrustende gerucht, dat ze HBO Max in z'n geheel gaan opdoeken, waarbij HBO slechts een tab in Discovery+ zou zijn en Max originals een ding in het verleden zijn.

Er is morgen blijkbaar een persconferentie van WBD waar ze hun plan gaan aankondigen...Ik houd m'n hart vast.

[ Voor 6% gewijzigd door Frank op 03-08-2022 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:55
Ach, als ze dat doen zeg ik het weer op. Er blijven genoeg andere aanbieders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 22:10
Fictie lijkt voor Discovery een enorme kostenpost te zijn waar ze maar mondjesmaat mee verder gaan. Ik denk eigenlijk dat ze meer WB wilden uitschakelen als concurrent door het op te kopen, zo beslissen ze zelf wat er nog verschijnt. De strategie lijkt in die richting te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:19:
Ach, als ze dat doen zeg ik het weer op. Er blijven genoeg andere aanbieders over.
Uiteraard, maar het zou heel jammer zijn als ze een stap terugzetten naar wat eigenlijk gewoon HBO Now V2 zou zijn. En dan Warner Bros content waarschijnlijk licensen aan de hoogste bieder..

Kunnen we ook fluiten naar de levenslange 50% korting vermoed ik ;(
algalid schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:19:
Fictie lijkt voor Discovery een enorme kostenpost te zijn waar ze maar mondjesmaat mee verder gaan. Ik denk eigenlijk dat ze meer WB wilden uitschakelen als concurrent door het op te kopen, zo beslissen ze zelf wat er nog verschijnt. De strategie lijkt in die richting te gaan.
Ze hebben waarschijnlijk berekend dat ze meer omzet kunnen behalen door Warner Bros content aan de hoogste bieder te licensen en HBO weer z'n eigen ding te laten zijn zoals voorheen. En dat allemaal onder de noemer Discovery+. Ik zie het wel gebeuren helaas..

[ Voor 3% gewijzigd door Frank op 03-08-2022 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
geld besparen in plaats van meer geld proberen te verdienen. Zo komt deze fusie op mij over.
Er zit iemand aan de leiding die meer lijkt geven om die slappe discovery reality als "90 day fiancee" (of iets dergelijks, heb geen zin de titel te controleren) in plaats van goede drama waar HBO om bekend staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Reality is veel makkelijker te maken en de kost is minder en voor Discovery zullen daarvoor genoeg kijkers zijn om er winst uit te halen.

Goede fictie maken komt niet voor op de checklist van de nieuwe bazen. Met HBO Max vond ik dat het de goede richting gaan maar na amper enkele jaren is alles van tafel geveegd. Mss is het iets dat ze later gaan betreuren maar dan is de schade al geleden, die expertise krijgt een enorme deuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:53
Zoals ik eerder aangaf:

Als HBO inderdaad verschillende "lokkertjes" diensten gaat weg schrappen,
ben ik straks óók weg en bij mij is het:

"never coming back again" policy...

Fool Me Once, Shame on You; Fool Me Twice, Shame on Me

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:58
Tja, als er geen goede fictie op HBO komt dan ben ik snel weg. De enige reality meuk van Discovery die ik wil zien is de zoektocht naar een nieuwe Mythbuster van een paar jaar terug, en dat is enkel omdat een Youtuber die ik volg daar aan mee deed.

Ik las overigens wel dat Peacemaker in ieder geval "veilig" is, al heb ik geen officiële bronnen gezien.

@Frank Ik heb weinig vertrouwen in het nieuwe bestuur bij WBD, maar eerlijk gezegd had ik ook weinig vertrouwen in die Batgirl film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:36
Frank schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 10:16:
Blijkbaar heeft WBD Batgirl geannuleerd ondanks dat die film bijna klaar was met post-production :/ Het nieuwe bestuur en dan vooral de CEO Zaslav (een Discovery figuur) blijkt geen groot fan te zijn van de HBO Max strategie...

De signalen zijn niet al te best. Een film van $70 miljoen in de prullenbak gooien, een hoop content verwijderen van HBO Max, Warner Bros content op Prime Video in HBO Max markten. 149 uur unscripted TV plannen in het VK. En mogelijk het meest verontrustende gerucht, dat ze HBO Max in z'n geheel gaan opdoeken, waarbij HBO slechts een tab in Discovery+ zou zijn en Max originals een ding in het verleden zijn.

Er is morgen blijkbaar een persconferentie van WBD waar ze hun plan gaan aankondigen...Ik houd m'n hart vast.
Ja vandaag gelezen. Nu is HBO Max in Nederland ook niet alles. Mis echt veel, maar dit kan de toekomst van DC bijvoorbeeld wel meer in gevaar brengen

Ben heel benieuwd donderdag. Mocht het weggaan dan ach, ik ga het niet missen.. Maar zie wel echt enorm veel potentie in HBO Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:16
Ach, was CNN on demand ook niet van Discovery? Binnen een maand mee gestopt, heeft miljoenen gekost. Maar goed, Amerikaanse bedrijven zijn vaak op de korte termijn uit en dat belooft niet veel goeds. Ik heb zelf helemaal niks met Discovery+. Dan zijn we gewoon weer terug bij af met content verkopen aan de hoogste bieder en om het jaar van aanbieder wisselen... Netflix loopt ook aardig leeg qua content en Paramount moet het vooral hebben van bestaande content maar daar heb ik meeste al van gezien dus niet heel interessant. De hele streaming business is lekker bezig zichzelf op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Deezers schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:54:
Ach, was CNN on demand ook niet van Discovery?
Dat was pre-Discovery van WB opgezet. De Discovery managers zagen dat niemand keek en hebben het onmiddellijk gestopt, denk dat zonder merger WB verder ging proberen en pas enkele maanden later stoppen (en vele miljoenen extra verliezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Heb eens het lijstje bekeken van HBO Max content, maar zit voor mij niet zoveel interessants tussen. Ik ben vooral benieuwd of series als Euphoria, Westworld, de GoT spinoffs, The Last of Us etc. nog in de streaming dienst van Discovery verschijnen of dat ze dit exclusief willen laten voor de kabel.

Als dit nog in de streaming dienst blijft is de prijs voor mij doorslaggevend of ik een abonnement blijf houden. De fusie van de diensten zal ongetwijfeld leiden tot een prijsverhoging.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
Raem schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:22:
Heb eens het lijstje bekeken van HBO Max content, maar zit voor mij niet zoveel interessants tussen. Ik ben vooral benieuwd of series als Euphoria, Westworld, de GoT spinoffs, The Last of Us etc. nog in de streaming dienst van Discovery verschijnen of dat ze dit exclusief willen laten voor de kabel.

Als dit nog in de streaming dienst blijft is de prijs voor mij doorslaggevend of ik een abonnement blijf houden. De fusie van de diensten zal ongetwijfeld leiden tot een prijsverhoging.
Loop jij nu niet op de zaken vooruit? Je schrijft alsof al bekend is gemaakt dat HBO Max gaat stoppen en dat de content naar Discovery+ en andere aanbieders verschuift.

Ik heb HBO genomen omdat het spotgoedkoop was en omdat er leuke series op stonden. Als ik straks over moet naar een duurdere streamingdienst zonder de content die ik daadwerkelijk wil zien dan ben ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
ErikT738 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:49:
[...]

Loop jij nu niet op de zaken vooruit? Je schrijft alsof al bekend is gemaakt dat HBO Max gaat stoppen en dat de content naar Discovery+ en andere aanbieders verschuift.

Ik heb HBO genomen omdat het spotgoedkoop was en omdat er leuke series op stonden. Als ik straks over moet naar een duurdere streamingdienst zonder de content die ik daadwerkelijk wil zien dan ben ik weg.
Ja, uiteraard was mijn bericht vooruitlopend op de geruchten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Ik heb het nieuws niet op de voet gevolgd, maar begrijp ik het goed dat HBO Max als streaming dienst kan verdwijnen binnenkort?

Persoonlijk zou ik daar erg van balen want ik maak best veel gebruik van HBO en vind sowieso dat ze goede series maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
JP_Frost schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:57:
Ik heb het nieuws niet op de voet gevolgd, maar begrijp ik het goed dat HBO Max als streaming dienst kan verdwijnen binnenkort?

Persoonlijk zou ik daar erg van balen want ik maak best veel gebruik van HBO en vind sowieso dat ze goede series maken.
Niemand die het zeker weet, maar door de fusie is WBD nu één bedrijf met twee streamingdiensten. Vroeg of laat zal daar waarschijnlijk wel wat in gaan veranderen.

Kennelijk is er ook een tweet die aangeeft dat ze de focus willen verleggen naar "unscripted content" (reality meuk, die ironisch genoeg vaak scripted is in de VS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
ErikT738 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:17:
[...]

Niemand die het zeker weet, maar door de fusie is WBD nu één bedrijf met twee streamingdiensten. Vroeg of laat zal daar waarschijnlijk wel wat in gaan veranderen.

Kennelijk is er ook een tweet die aangeeft dat ze de focus willen verleggen naar "unscripted content" (reality meuk, die ironisch genoeg vaak scripted is in de VS).
Zoals American Chopper en Deadliest Catch (deels scripted in ieder geval)?

Maar HBO blijft toch gewoon series en films maken? Aangezien HBO geweldige series heeft gemaakt en ook de Game Of Thrones franchise in handen hebben zullen daar toch miljoenen mensen naar willen kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
JP_Frost schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:26:
[...]

Zoals American Chopper en Deadliest Catch (deels scripted in ieder geval)?

Maar HBO blijft toch gewoon series en films maken? Aangezien HBO geweldige series heeft gemaakt en ook de Game Of Thrones franchise in handen hebben zullen daar toch miljoenen mensen naar willen kijken?
HBO zelf blijft waarschijnlijk gewoon zoals het is. Al hebben ze ook daar al huisgehouden door Demimonde (een serie in pre-production) to annuleren. Al het andere is een groot vraagteken. De vraag is hoe en waar HBO content straks te zien is.

[ Voor 4% gewijzigd door Frank op 03-08-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 17-09 23:05
Ik ben echt benieuwd wat ze morgen gaan aankondigen. Hopelijk blijft HBO Max in deze vorm wel bestaan en krijgt Discovery een eigen hub daarin.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Hbomax blijft denk ik wel bestaan, wat al eerder gezegd is het zal wel 1 app worden met D+

Ik las net op https://variety.com/2022/...g-warner-bros-1235332062/ dat het batgirl verhaal waarschijnlijk een belasting truuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
baco101 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:38:
[...] Ik las net op https://variety.com/2022/...g-warner-bros-1235332062/ dat het batgirl verhaal waarschijnlijk een belasting truuk is.
Nee, de aanpak is geswitched van streaming naar eerst in de bioscoop uitbrengen. De Batgirl film is niet groot genoeg om nu in de bioscoop uit te brengen en om dat alsnog te doen kost tientallen miljoenen. Door het nu te stoppen kunnen ze het als belastingtruuk goedkoop doen, maar de echte reden is dat ze gewoon geen film naar alleen een streamingdienst willen zetten. En als ze het dus als belastingtruuk gaan gooien kunnen ze nooit iets van geld gaan verdienen met die film. Die gaat dan dus ook nooit het daglicht zien, behalve misschien na een lek/hack.
Dat op zich zegt al genoeg over de prioriteiten op dit moment en de toekomst van HBO Max. Geen films die alleen voor streaming worden ontwikkeld, dus geen niet-blockbuster films meer uit de koker van WB.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 03-08-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Nou daar gaat die "lifetime" korting haha.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Netflix heeft gare ondertitels, bij Amazon Prime mist regelmatig de ondertiteling in een bepaalde taal bij de helft van de afleveringen van een serie, maar HBO Max kan er ook wat van zeg. De, overigens niet heel goeie, serie Trackers heeft Nederlandse ondertitels van abominabele kwaliteit.

Paar voorbeelden: "Now" wordt in de helft van de gevallen vertaald naar "nutsvoorzieningen". Op een gegeven schreeuwt een karakter naar een ander, "Drive, now!" Dat wordt vertaald als "Rit, nutsvoorzieningen!" 8)7 Paar mensen in een hotel. De één tegen de ander, "I'm going to check us out." Vertaling? "Ik ga ons onderzoeken." Nog zo'n pareltje, "Fuck no". Dat wordt dus "Neuk nee." "On it"? "Aan het". Ergens een inval doen, zootje gewapende mannen in een busje. Teamleider tegen de rest, "I want three fireteams." Nou, schijnbaar gingen ze met hun geweren een brandje blussen want de vertaler vond "Ik wil drie brandweerploegen" wel een goeie vertaling.

Hoe komt dit door de kwaliteitscontrole heen?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Als er geen kwaliteitscontrole is...
Maar dat is nog niet eens het vertalen van teksten zonder de beelden te bekijken waardoor er context mist, maar letterlijk woord voor woord vertaalt met Google Translate.

Heb je het ook bij HBO zelf aangekaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

dutchgio schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:18:
Heb je het ook bij HBO zelf aangekaart?
Bij Netflix kan je heel eenvoudig gekke vertalingen enzo melden. Bij Prima is dat al veel lastiger maar bij HBO heb ik daar nog geen handige manier voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
AtleX schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:21:
[...]

Bij Netflix kan je heel eenvoudig gekke vertalingen enzo melden. Bij Prima is dat al veel lastiger maar bij HBO heb ik daar nog geen handige manier voor gevonden.
https://help.hbomax.com/n...onze%20reactie%20ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Caelorum schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:49:
[...]

Nee, de aanpak is geswitched van streaming naar eerst in de bioscoop uitbrengen. De Batgirl film is niet groot genoeg om nu in de bioscoop uit te brengen en om dat alsnog te doen kost tientallen miljoenen. Door het nu te stoppen kunnen ze het als belastingtruuk goedkoop doen, maar de echte reden is dat ze gewoon geen film naar alleen een streamingdienst willen zetten. En als ze het dus als belastingtruuk gaan gooien kunnen ze nooit iets van geld gaan verdienen met die film. Die gaat dan dus ook nooit het daglicht zien, behalve misschien na een lek/hack.
Dat op zich zegt al genoeg over de prioriteiten op dit moment en de toekomst van HBO Max. Geen films die alleen voor streaming worden ontwikkeld, dus geen niet-blockbuster films meer uit de koker van WB.
waarschijnlijk is 'Batgirl' een dermate slechte film dat ze er geen heil in zien om er nog geld tegenaan te gooien om het uit te brengen. Het paarse kostuum zegt al genoeg... doet aan Catwoman denken met Halle Barry, ook zo'n fiasco.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Laatst online: 11:17

Mr. Freeze

¡GO!

AtleX schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:10:
Netflix heeft gare ondertitels, bij Amazon Prime mist regelmatig de ondertiteling in een bepaalde taal bij de helft van de afleveringen van een serie, maar HBO Max kan er ook wat van zeg. De, overigens niet heel goeie, serie Trackers heeft Nederlandse ondertitels van abominabele kwaliteit.

Paar voorbeelden: "Now" wordt in de helft van de gevallen vertaald naar "nutsvoorzieningen". Op een gegeven schreeuwt een karakter naar een ander, "Drive, now!" Dat wordt vertaald als "Rit, nutsvoorzieningen!" 8)7 Paar mensen in een hotel. De één tegen de ander, "I'm going to check us out." Vertaling? "Ik ga ons onderzoeken." Nog zo'n pareltje, "Fuck no". Dat wordt dus "Neuk nee." "On it"? "Aan het". Ergens een inval doen, zootje gewapende mannen in een busje. Teamleider tegen de rest, "I want three fireteams." Nou, schijnbaar gingen ze met hun geweren een brandje blussen want de vertaler vond "Ik wil twee brandweerploegen" wel een goeie vertaling.

Maar dan vraag ik me wel af wat voor mensen ze in dienst hebben om die ondertiteling te maken, zelfs iemand met enkel wat basis niveau Engels zal deze stomme fouten niet maken.

Nouja, in dienst hebben zal wel uitbesteed zijn.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Salvatron schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:41:
[...]

waarschijnlijk is 'Batgirl' een dermate slechte film dat ze er geen heil in zien om er nog geld tegenaan te gooien om het uit te brengen. Het paarse kostuum zegt al genoeg... doet aan Catwoman denken met Halle Barry, ook zo'n fiasco.
Als ik al het nieuws volg de afgelopen dagen vraag ik het me echt af. Ze halen ook films van HBO Max af, puur voor belasting redenen. Het lijkt erop dat ze geen streaming only films meer willen, alleen films die ook in de bioscoop gaan eerst. Ze gaan waarschijnlijk 70% van de HBO Max werknemers ontslaan. Het lijkt echt een slagveld te worden. HBO Max opheffen om op de te gaan in Discovery+ (met een andere naam)

vanochtend de persconferentie, maar ik verwacht geen positieve dingen daaruit.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-08-2022 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Salvatron schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:41:
[...]
En toch had het overwegend positieve reacties in de prescreening van een versie waar zelfs de special effects nog verre van af waren. Dus zo slecht kan die film het niet gaan doen.
[...]While audiences still have to wait a while until Leslie Grace makes her first appearance as Batgirl, a test screening for the film reportedly took place recently and the response was supposedly positive, especially toward Michael Keaton's Batman.[...]
Dat was dus nog maar net iets meer dan een maand geleden..

[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 04-08-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:08

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Caelorum schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:51:
[...]

En toch had het overwegend positieve reacties in de prescreening van een versie waar zelfs de special effects nog verre van af waren. Dus zo slecht kan die film het niet gaan doen.

[...]

Die mensen hebben dus wel iets unieks gezien: een blockbusterfilm die nooit is uitgekomen. Zij zijn het enige publiek waar de film ooit aan is vertoond.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Over Wonder Woman 1984 gingen ook zulke verhalen rond.

https://twitter.com/luiz_...tatus/1139887713027538944
https://www.small-screen....action-has-been-positive/

Meestal volgen uit test screenings wat wijzigingen, met een schuld van 3 miljard is dat lastig voor de nieuwe baas van HBO.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Caelorum schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:51:
[...]

[...]

Ok, dat hangt er dus ook maar vanaf welke site je leest:

https://www.yahoo.com/ent...-following-220715718.html

According to the New York Post, test screenings were received so poorly that the studio decided to shelve the nearly completed film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Salvatron schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:13:
[...]

Ok, dat hangt er dus ook maar vanaf welke site je leest:

https://www.yahoo.com/ent...-following-220715718.html

According to the New York Post, test screenings were received so poorly that the studio decided to shelve the nearly completed film.
ahja.. blijkbaar ligt de waarheid weer eens in het midden:

Alleen had die dus niet gelijk over de "don't worry"

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 04-08-2022 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Maar het gaat lekker..
Batgirl scrapped, The Flash krijgt geen release date, Superwoman is waarschijnlijk ook dood.

Ik denk dat iemand bij Discovery denkt dat ze niet kunnen concurreren met Marvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Ben vooral benieuwd nu wat het gevolg hier in België gaat zijn. Officieel hebben we natuurlijk niet HBO Max, maar het meeste van de HBO (Max) content is wel te vinden binnen Streamz natuurlijk. Alleen de vraag is voor hoelang die deal nog geldig is. Ze kunnen ook ervoor kiezen om deze content toe te voegen bij een mogelijke lancering van Discovery+ natuurlijk.

Als ze dan alles van HBO (Max) weghalen dan is Streamz ten dode opgescheept, want fatsoenlijk investeren in Vlaamse content of het beschikbaar maken van alles wat kan doen ze nog altijd niet. Al is dat een andere discussie natuurlijk.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:10
KoensSocialL schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:31:
Ben vooral benieuwd nu wat het gevolg hier in België gaat zijn. Officieel hebben we natuurlijk niet HBO Max, maar het meeste van de HBO (Max) content is wel te vinden binnen Streamz natuurlijk. Alleen de vraag is voor hoelang die deal nog geldig is. Ze kunnen ook ervoor kiezen om deze content toe te voegen bij een mogelijke lancering van Discovery+ natuurlijk.

Als ze dan alles van HBO (Max) weghalen dan is Streamz ten dode opgescheept, want fatsoenlijk investeren in Vlaamse content of het beschikbaar maken van alles wat kan doen ze nog altijd niet. Al is dat een andere discussie natuurlijk.
Anderzijds wordt er ook voldoende gesproken over dat ze nu liever hun content per opbod verkopen. Waarbij er dus ook al content is verdwenen (zelfs HBO Mwx originals?) die later op Prime verschenen. Kan dus best dat Streamz veel van die content behoud zolang ze de beurs maar voldoende trekken.
De content verkopen is immers,op korte termijn, goedkoper dan een hele userbase opbouwen en die voldoende laten betalen om dik winstgevend te zijn. Als ze een serie maken van 1 miljoen en ze kunnen die meteen voor 1,5 miljoen verkopen aan (verschillende) aanbieders (per regio, of een grote wereldwijd) dan is dat meteen 0,5 miljoen verdient, en met mogelijke vernieuwingen van licenties nog meer. De serie op HBO Max zetten levert direct niks op. Dan wordt de berekening €8 p/m per user betekent dat je 187.500 maanden met één user verder bent voordat je de serie hebt terug verdiend als het überhaupt al de enige kostenpost zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Caelorum schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:19:
Maar het gaat lekker..
Batgirl scrapped, The Flash krijgt geen release date, Superwoman is waarschijnlijk ook dood.

Ik denk dat iemand bij Discovery denkt dat ze niet kunnen concurreren met Marvel
Ik denk ook dat ze niet kunnen concurreren. Ze zitten nu net als Marvel op het punt waar ze minder bekende superhelden gaan gebruiken, zonder dat hun cinematic universe ooit het succes en momentum van Marvel heeft kunnen evenaren. Ik hoop dat niemand gelooft dat Batgirl en Supergirlwoman een cinematic universe kunnen dragen...

En de Flash zal wel zijn uitgesteld omdat Ezra Miller compleet gestoord lijkt te zijn. Afhankelijk van wat die uitvoert zou die film ook wel eens in de prullenbak kunnen belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Caelorum schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:19:
Maar het gaat lekker..

The Flash heeft natuurlijk een ander groot probleem in de persoon van ezra miller, waar ze gek genoeg nog weinig over gezegd hebben..

Zag een video van John campea en daar wordt gezegd dat Batgirl zo slecht is dat het meer schade aanricht aan DC dan goed doet.

Maar we zullen het nooit weten hoe slecht of goed de film is.

Voor de rest afwachten wat ze op de persconferentie gaan mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

is al bekend wat er gaat gebeuren met de abonnementen van HBOMax? Ik heb ook zo'n abonnement voor de halve prijs voor het leven, wat gaat daarmee gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 23:06
Salvatron schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 13:54:
is al bekend wat er gaat gebeuren met de abonnementen van HBOMax? Ik heb ook zo'n abonnement voor de halve prijs voor het leven, wat gaat daarmee gebeuren?
Nope, voor zover ik weet is de presentatie Q2 nog niet begonnen of nog bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

burgt

Starbass

baco101 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

The Flash heeft natuurlijk een ander groot probleem in de persoon van ezra miller, waar ze gek genoeg nog weinig over gezegd hebben..

Zag een video van John campea en daar wordt gezegd dat Batgirl zo slecht is dat het meer schade aanricht aan DC dan goed doet.

Maar we zullen het nooit weten hoe slecht of goed de film is.

Voor de rest afwachten wat ze op de persconferentie gaan mededelen.
Niveautje Suicide Squad 1 en Justice league of erger (kan dat?) of alle CW series.

toch jammer De laatste The Suicide Squad vond dan wel weer goed, inclusief Peacemaker serie. Superman solo was ook nog wel te pruimen,

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Kraziey schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 13:57:
[...]

Nope, voor zover ik weet is de presentatie Q2 nog niet begonnen of nog bezig.
Presentatie van Q2 is rond 22.30 onze tijd.

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bongoarnhem
Ik heb er nooit op gerekend dat ze deze aanbieding levenslang zouden blijven aanbieden, ergens ditchen ze ons toch wel met een omzetting of wijziging in het aanbod. Het is namelijk te mooi om waar te zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:46
Bongoarnhem schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:35:
[...]

Ik heb er nooit op gerekend dat ze deze aanbieding levenslang zouden blijven aanbieden, ergens ditchen ze ons toch wel met een omzetting of wijziging in het aanbod. Het is namelijk te mooi om waar te zijn toch?
Vraag is natuurlijk welk leven? Als HBO Max op 31-21-2022 uit de lucht gaat en ze hanteren de afgesproken prijs tot dat moment, dan voldoen ze aan de gemaakte afspraken.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als ze het abonnement fors zouden verhogen en je krijgt daarbij nog steeds levenslang 50% korting, dan gaat men uiteindelijk toch meer betalen, nietwaar? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
AtleX schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 09:10:

Paar voorbeelden: "Now" wordt in de helft van de gevallen vertaald naar "nutsvoorzieningen". Op een gegeven schreeuwt een karakter naar een ander, "Drive, now!" Dat wordt vertaald als "Rit, nutsvoorzieningen!" 8)7 Paar mensen in een hotel. De één tegen de ander, "I'm going to check us out." Vertaling? "Ik ga ons onderzoeken." Nog zo'n pareltje, "Fuck no". Dat wordt dus "Neuk nee." "On it"? "Aan het". Ergens een inval doen, zootje gewapende mannen in een busje. Teamleider tegen de rest, "I want three fireteams." Nou, schijnbaar gingen ze met hun geweren een brandje blussen want de vertaler vond "Ik wil drie brandweerploegen" wel een goeie vertaling.

Ik weet niet hoe het zit bij Nederlandse ondertitels omdat ik vooral Engelse ondertitels gebruik. Maar zoals ik al eerder zei, worden die door een Roemeens bedrijf gemaakt met de naam "Fast Titles Media" dus ja het gaat dan waarschijnlijk vooral om snelheid en niet correctheid. Best jammer voor zo'n groot bedrijf, zie het ook niet gaan verbeteren als ze nu dus nog meer moeten gaan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Pompi schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:06:
[...]

Ik weet niet hoe het zit bij Nederlandse ondertitels omdat ik vooral Engelse ondertitels gebruik. Maar zoals ik al eerder zei, worden die door een Roemeens bedrijf gemaakt met de naam "Fast Titles Media" dus ja het gaat dan waarschijnlijk vooral om snelheid en niet correctheid.
Ah ja, dat zal niet helpen nee.

Over het algemeen kijk ik alles zonder ondertiteling want de meeste content is toch Engels gesproken. Da's ook de voertaal op m'n werk en een significant deel van m'n sociaal leven dus daar red ik me wel mee. Maar deze serie is in het Engels, Afrikaans en nog minstens één taal en dan is ondertiteling wel handig. En het valt dan ook des te meer op dat er geen hout van klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Bongoarnhem schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 14:35:
[...]

Ik had het zonder die aanbieding niet gelijk genomen denk ik, maar inmiddels is HBO is wel de meest bekeken streamingsdienst bij ons thuis.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
AtleX schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 15:28:
[...]

Ah ja, dat zal niet helpen nee.

Over het algemeen kijk ik alles zonder ondertiteling want de meeste content is toch Engels gesproken. Da's ook de voertaal op m'n werk en een significant deel van m'n sociaal leven dus daar red ik me wel mee. Maar deze serie is in het Engels, Afrikaans en nog minstens één taal en dan is ondertiteling wel handig. En het valt dan ook des te meer op dat er geen hout van klopt.
Same same, heb ze meer aan staan voor als er mensen zijn met accenten/binnen monds praten/niet goed gemixed is/of als ik maar half kijk en luister zodat ik dan als nog dingen mee kan krijgen.
Daardoor viel het mij toendertijd op dat zinnen compleet anders geschreven waren dan wat er gezegd was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:29
Mochten de HBO series en de films verdwijnen is het einde voor wat mij betreft voor het abo.
Op de meuk van Discovery+ zit ik echt niet te wachten.
Pagina: 1 ... 25 ... 56 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC