[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 56 Laatste
Acties:
  • 455.285 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-06 21:35
BreadFan schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:53:
[...]

Dus meerdere livestreams tegelijk kijken kan wel met F1TV?
Zeker, ik deel mijn account ook met mijn schoonvader. Dus je kan zelfs op meerdere adressen tegelijk kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is het iemand gelukt om AirPlay van de F1 tv app te doen? Of nog steeds die BM2101 error?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

F1MultiViewer public beta is beschikbaar:
https://www.reddit.com/r/...te_public_beta_available/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ga 'm direct testen op m'n MacBook Pro met M1 Pro.

https://beta.f1mv.com

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Werkt perfect so far. :)
Op zowel mijn MacBook Pro met macOS 12.4 als op Windows 11.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2022 16:03 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:31

Pierre

Van nature lui!

Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:03:
Werkt perfect so far. :)
Op zowel mijn MacBook Pro met macOS 12.4 als op Windows 11.
Kan je ook streamen naar een device.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:41
Ik ben best fan van het Nederlands commentaar dat nu beschikbaar is via f1tv pro. Jaren geleden overgestapt naar illegale streams om maar af te zijn van dat popiejopie gelul van Olav en Jack. Sinds het bestaan van f1tv pro lid geworden en lekker het Sky commentaar.

Nu was ik benieuwd waarom er zo'n grote weerstand was over het commentaarsduo van viaplay. Maar ik snap het niet. Lekker kalm, genoeg technische achtergrond en respectvol.

Ik ga het iig deze race een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Pierre schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:05:
[...]

Kan je ook streamen naar een device.
Nee, zit geen native AirPlay support in. Je zult dus je complete bureaublad moeten delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 17:01

epo

Hmm, krijg het NL commentaar in F1TV niet aan de praat op de iPad, iPhone en AppleTV, zal wel liggen aan dat ik het OS in het Engels draai (en dat ook niet ga aanpassen :) ). Zal vast wel gefixed worden.

Vorig jaar was het toch mogelijk om te kijken zonder commentaar maar wel met de motor geluiden e.d.? Dat is dit jaar verdwenen?

[ Voor 24% gewijzigd door epo op 10-06-2022 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
chevsticks schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:58:
[...]

Zeker, ik deel mijn account ook met mijn schoonvader. Dus je kan zelfs op meerdere adressen tegelijk kijken.
Dank. Las dat dat niet mogelijk was. Viaplay de deur uitgedaan, zou per morgen verlengd worden.

Nu een jaarabo F1TV aangeschaft. Stuk goedkoper, gebruik de extra's van Viaplay niet en was niet happy met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 12:58
epo schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:12:
Hmm, krijg het NL commentaar in F1TV niet aan de praat op de iPad, iPhone en AppleTV, zal wel liggen aan dat ik het OS in het Engels draai (en dat ook niet ga aanpassen :) ). Zal vast wel gefixed worden.

Vorig jaar was het toch mogelijk om te kijken zonder commentaar maar wel met de motor geluiden e.d.? Dat is dit jaar verdwenen?
Je moet naar international in het zij menu gaan en dan kun je meerdere talen kiezen waaronder ook nederlands

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
@Turralyon dat is precies de kampen die je hebt:

Olav-kamp: de belevenis is weg, het enthousiaste maakt de race spannender
Viaplay-kamp: 2 mensen die ook technisch diepgang geven en een stuk meer rust hebben
Sky-kamp: Olav kamp dat liever Engels heeft
International: Viaplay kamp dat liever Engels heeft.

Eigenlijk is de keuze nu reuze. Voor ieder wat wils. Zeker als via f1multiviewer je straks Olav mol kan syncen

Zolang die nog niet uit is: f1tv plus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eION_aJFoEXqLNAJilF1Jr39PrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OdZ7uYoBuxdQUSQOdSCUPtBN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Waah op 10-06-2022 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 17:01

epo

wes- schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:16:
[...]

Je moet naar international in het zij menu gaan en dan kun je meerdere talen kiezen waaronder ook nederlands
Had hem wel op NL gezet maar op het verkeerde been gezet door de ATV, daar werkt het niet als ik dan naar Internationaal ga, maar wel op de iPad/iPhone, prima via AirPlay, thanks.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:53
Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:17:
Zeker als via f1multiviewer je straks Olav mol kan syncen

Zolang die nog niet uit is: f1tv plus
Psssst...

https://beta.f1mv.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BlauweFles schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:59:
Is het iemand gelukt om AirPlay van de F1 tv app te doen? Of nog steeds die BM2101 error?
Sinds dit weekend werkt AirPlay bij mij weer. Lijkt vooralsnog vele malen stabieler dan via mijn Chromecast (v3).

Ben benieuwd naar de kwalificatie en race, die waren enorm slecht te kijken via de Chromecast de afgelopen 2-3 races. Extreem veel bufferen en kwaliteitsverlies.

[ Voor 20% gewijzigd door o rey op 10-06-2022 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Ah die werkt al!

Werkt best goed. Geen sync optie met elkaar, enkel voor live. Dus dat is jog een feature request.

Wel gaaf: je kan per window een audio device aangeven. Zo luister ik momenteel op de speakers naar het commentaar, maar op een koptelefoon de onboard radio van Max :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:28
Ziggo gaat resterende F1 races ook voorzien van voor- en nabeschouwing: https://vodafoneziggo.nl/...s-uitgebreid-en-verlengd/

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Turralyon schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:06:
Ik ben best fan van het Nederlands commentaar dat nu beschikbaar is via f1tv pro. Jaren geleden overgestapt naar illegale streams om maar af te zijn van dat popiejopie gelul van Olav en Jack. Sinds het bestaan van f1tv pro lid geworden en lekker het Sky commentaar.

Nu was ik benieuwd waarom er zo'n grote weerstand was over het commentaarsduo van viaplay. Maar ik snap het niet. Lekker kalm, genoeg technische achtergrond en respectvol.

Ik ga het iig deze race een kans geven.
Maar zo'n vrije training is ook veel rustiger dan de race zelf. Bij de race blijven ze juist achter elkaar door tetteren, waarbij letterlijk álles benoemd wordt wat je als kijker ook al ziet (met heel vaak het woordje 'ultra'). Kalm zijn ze dan absoluut níet. Het is meer dat ze niet die overdreven uithalen van Mol hebben, maar verder is het juist een constante woordenstroom. Het is voor mij te veel radio-commentaar, maar dat is uiteraard persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 13:33
torx schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:17:
Ziggo gaat resterende F1 races ook voorzien van voor- en nabeschouwing: https://vodafoneziggo.nl/...s-uitgebreid-en-verlengd/
Er is niemand die daar 15 euro voor gaat neerleggen, alleen de Ziggoklanten hebben hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBommer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 15:39
Sjakie0101 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:46:
[...]

Er is niemand die daar 15 euro voor gaat neerleggen, alleen de Ziggoklanten hebben hier iets aan.
Wel lekker voor de reclame inkomsten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:47
matthijst schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:58:
Haha. Gvd. M'n vrouw had f1 aangezet. Nederlands commentaar. Strak beeld. Dus ik dacht dat Viaplay de boel gefixt had. Maar bleek de f1 app te zijn.
Dus toch ff viaplay om te testen. En meteen weer hangend beeld. Wat een bende. Chromecast met Google tv.
Maar weer eens bellen met ze. Krijg inmiddels na een week reactie op mail en messenger. Maar als je reageert is het weer vrolijk een week stil lijkt het. Kansloze bende.
Viaplay heeft verkondigd dat je bij een hapering tijdens de wedstrijd meteen moet bellen zodat zij “dan kunnen kijken waar het mis gaat”, _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:18
Dennisdn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:11:
[...]

Viaplay heeft verkondigd dat je bij een hapering tijdens de wedstrijd meteen moet bellen zodat zij “dan kunnen kijken waar het mis gaat”, _O-
Ja, mooi, sta je 25 minuten in de wacht :D
Als tweede beller, dus er werkt ook maar 1 persoon lijkt het. Wat een toko 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:47
matthijst schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:16:
[...]

Ja, mooi, sta je 25 minuten in de wacht :D
Als tweede beller, dus er werkt ook maar 1 persoon lijkt het. Wat een toko 8)7
Het is gewoon gênant dat ze volhouden dat er niks aan de hand is en zelfs telefonisch zullen gaan helpen tijdens de race. Waarschijnlijk begint het script met: brand het lampje van de modem? Maar ik kan mij niet voorstellen dat je tijdens de race überhaupt iemand te pakken kunt krijgen als het nu al niet eens lukt. Zeg dan gewoon “sorry, het is k*t, hou vol, we gaan verbeteren”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:40:
[...]

Ah die werkt al!

Werkt best goed. Geen sync optie met elkaar, enkel voor live. Dus dat is jog een feature request.

Wel gaaf: je kan per window een audio device aangeven. Zo luister ik momenteel op de speakers naar het commentaar, maar op een koptelefoon de onboard radio van Max :D
Het verslepen van de vensters gaat nog niet helemaal intuïtief. Geen preset maten en verslepen gaat ook niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:09
DopdeDouwer schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:27:
[...]

Het verslepen van de vensters gaat nog niet helemaal intuïtief. Geen preset maten en verslepen gaat ook niet makkelijk.
Ja dat slepen van vensters gaat wat onhandig inderdaad. Een enkele klik in de balk en daarna loslaten en vasthouden schijnt wat beter te werken.

Nadat ik een opgeslagen layout open dan zijn maten van de vensters inderdaad ook niet helemaal correct opgeslagen. Wat ruwe randjes nog dus maar het is veelbelovend. Helaas heb ik gemist dat de beta al uit was voor FP2. Als het live syncen van alle streams vlekkeloos werkt en ik geen haperingen en quality switching meer heb (zoals RaceControl werkte dus) dan ben ik verkocht.

iemand toevallig ook getest of je ook halverwege een sessie vanaf het begin kan starten zoals je via de officiële F1 kanalen kan doen?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:27
Heeft race control het opgegeven? Dacht dat die bezig was met de nieuwe inlog?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Is er ergens te volgen wanneer Brundle wel of niet commentaar doet? Of is het sowieso alleen tijdens de Q n race? Continu wisselen met commentatoren is ook niet echt fijn.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:46
siggy schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 19:54:
Is er ergens te volgen wanneer Brundle wel of niet commentaar doet? Of is het sowieso alleen tijdens de Q n race? Continu wisselen met commentatoren is ook niet echt fijn.
De clash met de 24 uur van Le Mans zorgt voor een kaalslag in het presentatieteam, zie hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Voor diegenen met een Apple TV, VroomTV is bijgewerkt :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Snowhite0901 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 19:44:
Heeft race control het opgegeven? Dacht dat die bezig was met de nieuwe inlog?
Volgens mij was die in eerste instantie ook gefixt? Maar meen dat de andere apps daarna nog een keer hebben moeten fixen dus waarschijnlijk nog een keer stuk gegaan?

Echter is het, denk ik, onmogelijk om de DRM te ondersteunen. Dus dan kan ik me indenken dat @Spollie de brui er aan gegeven heeft. Alle ontwikkeling zou dan puur voor het terugkijken zijn. En DRM is onmogelijk uiteraard omdat bij DRM de hele keten gevalideerd wordt en een third party app natuurlijk nooit toegestaan zal worden, op "open" hardware.
Vroom(?), de AppleTV app, zou wel weer werken. Maar die kan natuurlijk in de mediaspeler van de AppleTV pluggen en hoeft maar de, versleutelde, stream door te geven aan de media playback APIs van AppleTV. Op Windows is dat onmogelijk dus daarmee het einde van RC naar ik aanneem.
Die nieuwe F1Multiviewer "omzeilt" dat weer doordat het een "website" is die in Electron draait. En Elektron is dan weer een applicatie "franework" gebaseerd op Chromium (/Chrome) en kan met het Widevine DRM "feamework" van Google overweg. Oftewel: F1Multiviewer maakt gebruik van "Chrome" met Widevine waardoor het op DRM gebied hetzelfde is als kijken in Chrome, met ondersteuning voor alle DRM taferelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
TexMex schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:35:
[...]

Maar zo'n vrije training is ook veel rustiger dan de race zelf. Bij de race blijven ze juist achter elkaar door tetteren, waarbij letterlijk álles benoemd wordt wat je als kijker ook al ziet (met heel vaak het woordje 'ultra'). Kalm zijn ze dan absoluut níet. Het is meer dat ze niet die overdreven uithalen van Mol hebben, maar verder is het juist een constante woordenstroom. Het is voor mij te veel radio-commentaar, maar dat is uiteraard persoonlijk.
De eerste races klopt dat. Maar dat is toch echt veranderd de laatste races. Ze hebben duidelijk geluisterd naar de feedback (als enige bij Viaplay volgens mij :+ )
AtlAntA schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:54:
[...]

Ja dat slepen van vensters gaat wat onhandig inderdaad. Een enkele klik in de balk en daarna loslaten en vasthouden schijnt wat beter te werken.

Nadat ik een opgeslagen layout open dan zijn maten van de vensters inderdaad ook niet helemaal correct opgeslagen. Wat ruwe randjes nog dus maar het is veelbelovend. Helaas heb ik gemist dat de beta al uit was voor FP2. Als het live syncen van alle streams vlekkeloos werkt en ik geen haperingen en quality switching meer heb (zoals RaceControl werkte dus) dan ben ik verkocht.

iemand toevallig ook getest of je ook halverwege een sessie vanaf het begin kan starten zoals je via de officiële F1 kanalen kan doen?
Ja dst met die vensters zag ik ook. Wordt niet perfect opgeslagen. Maar dat het kan scheelt al zoveel gedoe met voor het eerst openen.

Heb live gekeken en terug gekeken en dat werkt volgens mij gewoon. Enige is dat je dus dan handmatig de streams moet syncen. Er is nog geen sync knop die synct met 1 van je schermen....

Live sync kan met "l" dacht ik en dat werkt. En je kan ook iets vooruit of achteruit spoelen met sneltoetsen. Tot heel precies.

Dus veelbelovend, maar nog een beta. Vind vooral fijn dat je geen randen meer hebt van videoplayers of browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-06 07:38
Hoe kan je met F1 Multiviewer makkelijk de schermen indelen dat je 4 kleine schermen hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
So_Surreal schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:27:
Hoe kan je met F1 Multiviewer makkelijk de schermen indelen dat je 4 kleine schermen hebt ?
De 4 streams die je wil aanvinken, op de plek zetten en opslaan als layout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-06 07:38
Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:30:
[...]

De 4 streams die je wil aanvinken, op de plek zetten en opslaan als layout?
Ik vind het slepen en op maat maken best slecht werken, dat werkte met RaceControl een stuk beter.
Maar misschien doe ik iets verkeerds.

Edit: ik kom er nu achter dat wanneer je hem in de hoek sleept en hem daar even houdt hij automatisch een kwart van het scherm pakt :) !

[ Voor 17% gewijzigd door So_Surreal op 10-06-2022 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Mijn held.

Dank je wel, zolang racecontrol nog niet werkt is dit mijn qualification kijk programma. Eindelijk weer een nette oplossing Ipv 4 kleine schermpjes in een browser

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 13:13
So_Surreal schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:31:
[...]

Ik vind het slepen en op maat maken best slecht werken, dat werkte met RaceControl een stuk beter.
Maar misschien doe ik iets verkeerds.

Edit: ik kom er nu achter dat wanneer je hem in de hoek sleept en hem daar even houdt hij automatisch een kwart van het scherm pakt :) !
Als je Windows gebruikt kun je gewoon de normale toetsen gebruiken om een venster te placeren. Met windows toets ingedrukt en dan met de pijltjestoetsen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Werkt goed de nieuwe multiscreen viewer.
HAndig dat je de streams allemaal in 1 keer kan openen. De Sync knop heb ik helaas nog niet gevonden wel handig bij een replay doorspoelen.

Viel me verder nog op dat de FP1 goed te bekijken is (5 views), maar FP2 heel erg hapert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Is er ook al een alternatief voor F1TV Viewer for Android TV ?

Blijft jammer dat ze de beter werkende alternatieven gesloopt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trigger
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-11-2022
DopdeDouwer schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 09:36:

Viel me verder nog op dat de FP1 goed te bekijken is (5 views), maar FP2 heel erg hapert.
Dat zal denk ik te maken hebben met de DRM die bij FP1 al verwijderd was en bij FP2 nog niet (er van uitgaande dat je niet live aan het kijken was)

Ik heb hetzelfde probleem, met meer dan 2 schermpjes open clipt mn quad core 7th gen i7 tegen de 100% aan :/ zonder DRM kan ik vlekkeloos 5 schermen open hebben en zit de load nog "maar" rond de 85%.

Ben bang dat hier geen fix voor te vinden is... kan DRM niet door de GPU geforceerd worden? :? Die heeft niets te doen als ik dat zo bekijk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heemels
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-12-2024
Goedemorgen,

Ik wilde graag via F1tv pro de hoogtepunten van beide vrije training terugkijken. Maar ik krijg telkens een foutmelding als ik dit wil bekijken.

"Oeps! Er is iets mis gegaan Foutcode: ER2504"

Ik kan hier helemaal niks van terug vinden op het internet. Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen?
Gebeurd op zowel telefoon als tablet.

Oke na wat speurwerk op de F1tv pro website het volgende gevonden:

Er9002 / Er9003 / Er25xx

F1 TV is currently experiencing issues across all devices. Your case will be updated when the issue has been resolved.

Something Went Wrong

This means your account has been locked. Don’t worry, this could happen for several reasons. You’ll need to contact our team to get up and running. Please can you ensure you have this information ready: Your IP address. The country did you purchased your subscription from? The device app and/or browser you are using.

[ Voor 42% gewijzigd door Heemels op 11-06-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Laatst online: 26-05 16:15
Heemels schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:49:
Goedemorgen,

Ik wilde graag via F1tv pro de hoogtepunten van beide vrije training terugkijken. Maar ik krijg telkens een foutmelding als ik dit wil bekijken.

"Oeps! Er is iets mis gegaan Foutcode: ER2504"

Ik kan hier helemaal niks van terug vinden op het internet. Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen?
Gebeurd op zowel telefoon als tablet.

groet & alvast dank
Gebeurt hier ook op Android TV en op laptop. De foutmelding is ook identiek. Even verder graven geeft een 504 error op de call met als boodschap: "Connection to Redis timed out after 3000ms". Vertaling: even geduld want onze database ligt plat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heemels
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-12-2024
VanStino schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:54:
[...]

Gebeurt hier ook op Android TV en op laptop. De foutmelding is ook identiek. Even verder graven geeft een 504 error op de call met als boodschap: "Connection to Redis timed out after 3000ms". Vertaling: even geduld want onze database ligt plat. :)
Oke dan maar even geduld hebben, hopende dat het dan vanzelf oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanStino
  • Laatst online: 26-05 16:15
Heemels schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:55:
[...]

Oke dan maar even geduld hebben, hopende dat het dan vanzelf oplost.
Het is terug :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:18:
[...]

De eerste races klopt dat. Maar dat is toch echt veranderd de laatste races. Ze hebben duidelijk geluisterd naar de feedback (als enige bij Viaplay volgens mij :+ )

[...]
Gisteren was er ook weer meerdere keren dat kinderlijke 'ultra dit', 'ultra dat' te horen. Ook heel irritant is dat als Heemskerk een zin eindigt met een bepaald woord, Valkenburg dan vaak een nieuwe zin begint met precies datzelfde woord in een iets andere betekenis. Dat voelt voor mij toch een beetje als bruggetjes maken op het niveau van je lokale tv-zender.

En het aantal fouten dat ze maken is ook zeker niet minder dan Mol (en Mol wordt inmiddels ook gecorrigeerd vanwege het duo-commentaar bij GP Radio). Al met al vind ik het gek dat Viaplay niets beters heeft weten te vinden als vervanging voor Mol.

[ Voor 15% gewijzigd door TexMex op 11-06-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:43

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik ben waarschijnlijk toch van plan om over te stappen van viaplay naar f1tv. Zijn er nog werkende coupon codes dat iemand weet? Of even wachten tot f1 22 uit komt waar misschien een code bij zit?
Ik weet ook dat er vpn opties zijn om goedkoper uit te zijn, maar zie dat denk ik niet zo zitten. Straks kan ik niet meer kijken zonder vpn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
So_Surreal schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:27:
Ik gebruik fancyZones wat ingebouwd zit in Microsoft Powertoys. Link

Je kan daar zelf een indeling in maken en dan als je een venster gaat slepen SHIFT ingedrukt waar je je indeling ziet en het gesleepte venster erin snapped zodra je het venster loslaat.
Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:18:
[...]

[...]

Ja dst met die vensters zag ik ook. Wordt niet perfect opgeslagen. Maar dat het kan scheelt al zoveel gedoe met voor het eerst openen.

Heb live gekeken en terug gekeken en dat werkt volgens mij gewoon. Enige is dat je dus dan handmatig de streams moet syncen. Er is nog geen sync knop die synct met 1 van je schermen....

Live sync kan met "l" dacht ik en dat werkt. En je kan ook iets vooruit of achteruit spoelen met sneltoetsen. Tot heel precies.

Dus veelbelovend, maar nog een beta. Vind vooral fijn dat je geen randen meer hebt van videoplayers of browsers.
Thanks, de ontwikkelaar is erg actief en de app zelf heeft veel potentie. Hier kan echt wat moois uit voortkomen. En nu ik dit typ krijg ik net via Discord een notificatie dat er een update uit is.

https://beta.f1mv.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
@AtlAntA Wat is zijn Discord channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Staat gewoon op de site die ik linkte. Net onderaan. Ook is het niet echt nodig om me te @en. Een quote is voldoende. ;)

https://discord.gg/ptNx88XJnD

[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 11-06-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigger
Ik zit even te zoeken... maar is er een change log beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Trigger schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:55:
Ik zit even te zoeken... maar is er een change log beschikbaar?
Heb ik ook om gezocht maar die kan ik niet zo snel vinden. Vooralsnog ben ik nog geen gekke dingen oid tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
AtlAntA schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:53:
[...]

Staat gewoon op de site die ik linkte. Net onderaan. Ook is het niet echt nodig om me te @en. Een quote is voldoende. ;)

https://discord.gg/ptNx88XJnD
Overheen gekeken.
En een quote of een @ maakt geen verschil hoor.. je krijgt bij beide eenzelfde melding. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Rivanov schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:00:
[...]

Overheen gekeken.
En een quote of een @ maakt geen verschil hoor.. je krijgt bij beide eenzelfde melding. ;)
Nee hoor, bij een quote krijg ik geen desktop notification maar bij een @ wel. Maar goed dat is een instelling aan mijn zijde zie ik nu net. |:( Dus laten we maar net doen alsof ik niets gezegd heb. :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:12
Zwaar irritant die schokkerige beelden bij zowel F1tv als de multiplayer die overigen zo'n 10 seconden achterloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:31

Pierre

Van nature lui!

Zappert schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:24:
Zwaar irritant die schokkerige beelden bij zowel F1tv als de multiplayer die overigen zo'n 10 seconden achterloopt.
F1TV loopt hier smooth en zonder problemen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
F1TV werkt hier perfect op Android TV (Sony AG8) en zelfs op de oude Ipad

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:04
Weet iemand hoe je het commentaar naar NL krijgt op DE tv pro (op de Android app)

Hij zegt iets over kanaal wisselen om het commentaar te veranderen, maar zie nergens waar ik dat moet of kan doen!

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:49
Wachten... schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:40:
Weet iemand hoe je het commentaar naar NL krijgt op DE tv pro (op de Android app)

Hij zegt iets over kanaal wisselen om het commentaar te veranderen, maar zie nergens waar ik dat moet of kan doen!
Bij Android tv is het op het wereldbolletje klikken maar bij Android telefoon/tablet is het rechtsboven in op het tandwieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:04
RvD86 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:56:
[...]

Bij Android tv is het op het wereldbolletje klikken maar bij Android telefoon/tablet is het rechtsboven in op het tandwieltje
Aha, je moet eerst op het wereldbolletje drukken, en dan op het tandwieltje..... Raar verstopt als je t mij vraagt. Maar bedankt, het is zo opgelost!

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ghé, ik schakel nu nét pas in bij F1tv Pro op m'n AppleTV 4K en ik had niet eens in de gaten dat het ding volledig automatisch de NL geluidstream op pikte... :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 18:17

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Wow ik had ook erg last van haperingen via f1tv via m'n telefoon casten naar m'n Sony Bravia uit 2015. Net de Android tv app gesideload .. super smooth. Blij mee 👍

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 28-06 19:13
Hebben jullie bij multiviewer ook last van de startbalk onder als je 4 schermpjes aandoet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Beta 4 is live.

https://beta.f1mv.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik geloof dat de app vanaf nu ook in-app controleert op nieuwe updates bij het opstarten en bij het herfocussen op de voorgrond. Die ontwikkelaar is goed bezig. Ik zie (en hoop op) veel potentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Alle komende / huidige races zijn bij F1TV ook van NL commentaar voorzien tijdens het (later) terug kijken. Nou alleen de commentatoren bij ViaPlay nog even opvoeden.... "Welkom bij ViaPlay", doe's nie... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 11-06-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Trigger schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:28:
[...]

Dat zal denk ik te maken hebben met de DRM die bij FP1 al verwijderd was en bij FP2 nog niet (er van uitgaande dat je niet live aan het kijken was)

Ik heb hetzelfde probleem, met meer dan 2 schermpjes open clipt mn quad core 7th gen i7 tegen de 100% aan :/ zonder DRM kan ik vlekkeloos 5 schermen open hebben en zit de load nog "maar" rond de 85%.

Ben bang dat hier geen fix voor te vinden is... kan DRM niet door de GPU geforceerd worden? :? Die heeft niets te doen als ik dat zo bekijk B)
Dat zou goed kunnen, nu bij de live feed ook aan de hand. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06 13:28
Will_M schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:45:
Alle komende / huidige races zijn bij F1TV ook van NL commentaar voorzien tijdens het (later) terug kijken. Nou alleen de commentatoren bij ViaPlay nog even opvoeden.... "Welkom bij ViaPlay", doe's nie... :P
F1TV Pro gebruiker hier, ik hoor wel de FX bij Nederlands (schakelt weer terug naar de F1 Live stream). De bron van dat Nederlands is Viaplay, en ook dit verbaast mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Will_M schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 15:45:
Zou het toch wel erg fijn vinden dat mijn instellingen worden bewaard. Ik wou zojuist de F2 sprint race even terug kijken en was een beetje onaangenaam verrast dat dit dus niet gebeurd. Daar zijn cookies toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Justin013 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:00:
[...]

F1TV Pro gebruiker hier, ik hoor wel de FX bij Nederlands (schakelt weer terug naar de F1 Live stream). De bron van dat Nederlands is Viaplay, en ook dit verbaast mij niks.
Je hoorde ze net héél even in het Nederlands bij inschakelen. Nu is het inderdaad weer de 'kale' FX Stream :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06 08:44
Hoe krijgen ze het voor elkaar. Ik wilde het een kans geven dat viaplay commentaar bij F1TV pro.

Ik hoor gewoon niets… Alleen FX

Vanaf nu maar gewoon Engels…

[ Voor 11% gewijzigd door Blommie01 op 11-06-2022 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Blommie01 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:02:
Hoe krijgen ze het voor elkaar. Ik wilde het een kans geven dat viaplay commentaar bij F1TV pro.

Ik hoor gewoon niets… Alleen FX
Zijn ze al begonnen bij viaplay dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

AtlAntA schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:02:
[...]

Zijn ze al begonnen bij viaplay dan?
Waarschijnlijk pas om 16:15 uur als de Quali begint? Beetje rare manier van verslag doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 16:54
Hier ook nog geen NL commentaar op F1. Alleen achtergrondgeluiden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
Bootje schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:03:
Hier ook nog geen NL commentaar op F1. Alleen achtergrondgeluiden.
Geniet nog maar van de stilte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

wes- schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:04:
[...]

"Terug naar Sky-Sports'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 16:54
wes- schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:04:
[...]
>:)

Ik wilde het een kans geven,maar hij staat alweer op 'live'. (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 28-06 19:13
Wat een gemiep hier. F1tv geeft alleen het commentaar door van de 2 commentatoren. Aangezien het is uitgesteld zijn ze bij ViaPlay nog bij de studio. Gewoon even geduld of Engels volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DoeEensGek schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:05:
Wat een gemiep hier. F1tv geeft alleen het commentaar door van de 2 commentatoren. Aangezien het is uitgesteld zijn ze bij ViaPlay nog bij de studio. Gewoon even geduld of Engels volgen.
Aah, en da's dan ook meteen de rede dat ze bij ViaPlay de hoofdprijs kunnen vragen voor een abo? Blij dat ik dát spel niet eens overwogen heb als vervanging van Ziggo :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-06 19:46

OFV

Ligt het aan mij of is het Chromecast icoontje weg uit de Android app. :/

Chromecast was offline.

Verder hapert hij enorm via android app.

Edit: via Chrome browser doet het overigens geweldig. Zo goed heb ik hem nog niet eerder gezien. Stream altijd via smartphone naar chromecast.

[ Voor 44% gewijzigd door OFV op 11-06-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

En NL doet 't weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:16
Kan ik ipv het Viaplay commentaar ook weer het skysport commentaar krijgen via het wereldbolletje in de F1 TV Pro app op mijn iPhone (AirPlay)? Vind dat Nederlandse commentaar niets. Luister nu weer naar F1 tv Engelse commentaar, maar vond dat van skysport ook altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hmm op de Ipad kan ik niet de keuze maken welke taal ik wil.
Kan wel de live stream van F1 gebruiken en via het wereldbolletje de stream ban Viaplay, maar ik wil eigenlijk Sky als comentaar.

Als ik naar de chromecast stream werkt het wel.
Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Logisch dat NL niet werkte, want die zenden nog niet uit dan. Pas als de uitzending begint is er geluid. Dat geld in principe ook voor sky trouwens. maar die beginnen vaak eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kartmans1 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:17:
Kan ik ipv het Viaplay commentaar ook weer het skysport commentaar krijgen via het wereldbolletje in de F1 TV Pro app op mijn iPhone (AirPlay)? Vind dat Nederlandse commentaar niets. Luister nu weer naar F1 tv Engelse commentaar, maar vond dat van skysport ook altijd wel leuk.
Je kunt (op een AppleTV in ieder geval) ook een keer omhoog swipen en dan daar het commentaar naar INT/ENG zetten (speaker icoontje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigger
Iemand hier die met Mol mee luistert met de f1 multiplayer en de sync wel werkt? ik heb hem nog handmatig moeten stellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 21:54

OMD

Ik gebruik die f1 multieviewer en voor het eerst dit jaar naar Olav Mol. Wat een feest :). Ik denk de hele tijd, wat lult die vent dan steeds die secondes, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0... Dat is om hem synhcroon te laten lopen ,geniaal haha.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-06 18:31
Hapert de F1 stream bij jullie ook?

Gebruik AirPlay en kijk het op m’n LG tv.
Maar om de 20 sec oid bevriest het beeld een halve sec….
Heel irritant

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartmans1
rmr1 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:30:
Hapert de F1 stream bij jullie ook?

Gebruik AirPlay en kijk het op m’n LG tv.
Maar om de 20 sec oid bevriest het beeld een halve sec….
Heel irritant
Wat bij mij wel eens wil werken is 10 seconden terugspoelen. Daarna werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Will_M schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:23:
[...]

Je kunt (op een AppleTV in ieder geval) ook een keer omhoog swipen en dan daar het commentaar naar INT/ENG zetten (speaker icoontje).
Lijkt helaas niet te werken, tenzij ik het fout doe. Maar in de app gebeurt er niets wanneer ik swipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-06 21:35
Die livetiming / data channel data op de onboards bij Multiviewer is wel echt meesterlijk. Hoop dat ze deze app niet gaan blokkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-06 18:31
Kartmans1 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:32:
[...]

Wat bij mij wel eens wil werken is 10 seconden terugspoelen. Daarna werkt het perfect.
Thanks! Lijkt hier nu goed te werken :-)

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
chevsticks schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:34:
Die livetiming / data channel data op de onboards bij Multiviewer is wel echt meesterlijk. Hoop dat ze deze app niet gaan blokkeren.
Hoe doe je dit? Ik zie bij Verstappen alleen VER linksboven op z'n onboard in de multiviewer app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trigger
De live timing app moet je open hebben staan in de multiviewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

wes- schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:40:
[...]

Hoe doe je dit? Ik zie bij Verstappen alleen VER linksboven op z'n onboard in de multiviewer app
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ae-3Wh_o8n8jzz8iPeBjFFhn0LI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A4dx71YGNCo4Nh4l2LWjaz3d.png?f=user_large

Die moet je even starten.

[ Voor 3% gewijzigd door noo op 11-06-2022 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
noo schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:49:
[...]

[Afbeelding]

Die moet je even starten.
yep, live timing moet open staan. Daar wordt de data weg gehaald voor de onboard overlay's. Nog niet echt makkelijk of intuïtief om netjes gesynced te krijgen maar het begin is er. Inmiddels is beta 5 alweer uit waar in het live timing venster een refresh knop is toegevoegd zodat de klok die daar loopt ook gelijk gaat lopen met je sync settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-06 19:46

OFV

F1tv met Nederlands commentaar bevalt me wel tot nu toe. En het mooiste is dat zodra ze naar de studio gaan je alleen geluid van het circuit over houdt. Toffe combinatie zo. Hoef ik ook dat studio gezwets niet aan te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigger
Eigenlijk werkt het hele syncen met meerdere schermen niet... of ik doe iets verkeerd... of eigenlijk meer... moet ik er iets voor doen om 3 schermen en Olav tegelijk te laten lopen.. en zo ja hoe dan? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tfomas
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-05-2024
Hoe kan ik via multiplayer de onboards makkelijk syncen met de internationale stream? Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen. Het beeld van de on boards lopen erg voor op de internationale stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Trigger schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:30:
Eigenlijk werkt het hele syncen met meerdere schermen niet... of ik doe iets verkeerd... of eigenlijk meer... moet ik er iets voor doen om 3 schermen en Olav tegelijk te laten lopen.. en zo ja hoe dan? 7(8)7
Tfomas schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 17:31:
Hoe kan ik via multiplayer de onboards makkelijk syncen met de internationale stream? Kan iemand mij hiermee uit de brand helpen. Het beeld van de on boards lopen erg voor op de internationale stream.
Het zou erg handig zijn als jullie duidelijk vermelden welke applicatie er gebruikt wordt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigger
Sorry de beta 5 van multiviewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tfomas
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-05-2024
https://beta.f1mv.com/ deze gebruik ik
Pagina: 1 ... 41 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2