[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 56 Laatste
Acties:
  • 455.298 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:47
ja, gezien maar werkte op de een of andere manier niet.
Net nog een keer getest, en nu werkt het!

Waarschijnlijk vorige popout gekozen ipv frame ofzo

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dnmw2705 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:58:
[...]

Later in het jaar stopt Maestro bij Nederlandse banken en wordt het VISA oid.. waarmee dus internetbetalingen zoals nu met Creditcard, ook mogelijk worden met debitcard.

Ik heb mij erin proberen te verdiepen, maar ik vond het ergens vaag, belangrijkste wat ik eruit haalde was dat je met Visa dus ook over de grens waar geen Ideal is, kan gaan betalen, waar nu een VISA/Mastercard vereist is. Hiermee willen ze de internationale betaalstromen versimpelen en dus onderscheid maken in daadwerkelijk betalen op rekeningen of gewoon debitbetalingen.
Lees gerust mee als je je daar verder in wilt verdiepen: Mastercard stopt met Maestro. :P

Het vervelende is wel dat F1TV vooralsnog alleen de creditcard-variant van Visa en Mastercard accepteert en nog geen debitcards: https://support.f1.tv/s/a...you-accept?language=nl_NL. Simpele omweg is om je abonnement via de Google Play Store of de Apple App Store te laten verlopen. Dan zijn er veel meer betaalmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:51
Waah schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 14:53:
[...]

Zo doe ik dat met al mijn emailadressen. Bijvoorbeeld Tweakers@domein.nl, F1TV@domein.nl.

Werkt prima, alleen wel eens een raar gezicht bij kleinere webshops als ze hun eigen bedrijfsnaam in mijn emailadres zien :+
Zolang je het zelf invult valt dat toch mee? Wordt pas leuk als je ergens bent en ze vragen je mailadres. Ik meen bv eens gehad met een retour pakketje van DHL. Dat is categorie "ga naar een DHL punt en geef aan dat het pakketje voor <webshop> is". Sta ik daar in de DA winkel "wat is uw mailadre?" => "doe maar dhl@domein.nl". En nog een aantal keren het mailadres face-to-face moeten doorgeven dat ze me aankijken van "serieus?". En intussen heb ik nog een ander domein, en is het "willekeurig@<voornaam>.domein.tld", zo wordt het nog interessanter ("he? Twee puntjes achter de @?!")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:41
TexMex schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:39:
[...]

Alsnog zal een F1TV-klant Viaplay minder opleveren dan een iemand zich rechtstreeks bij Viaplay abonneert. In die zin zal Viaplay niet blij zijn als veel mensen Viaplay inruilen voor F1TV. Dus het is zeker samenwerking maar ergens toch ook een vorm van concurrentie.
Ik denk meer aan: wat heeft Viaplay aan de deal? Je gaat je tegenstander niet zomaar versterken… ergens moet het gunstig voor ze zijn….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:23
Dennisdn schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:21:
[...]

Ik denk meer aan: wat heeft Viaplay aan de deal? Je gaat je tegenstander niet zomaar versterken… ergens moet het gunstig voor ze zijn….
Ze krijgen waarschijnlijk korting/geld voor het leveren van de Nederlandse stream O-)

Viaplay moet het dan hebben van het voor/naprogramma en verdieping.

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 01-06-2022 16:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-05 17:39
Waah schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:30:
[...]

Ze krijgen waarschijnlijk korting/geld voor het leveren van de Nederlandse stream O-)

Viaplay moet het dan hebben van het voor/naprogramma en verdieping.
Slimme zet, mijn TV gaat niet uit voordat ik weet wat Christijan Albers van de race heeft gevonden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik had ergens gelezen dat F1TV stopt na dit jaar in Nederland

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Sjakie0101 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:03:
Ik had ergens gelezen dat Mol het commentaar ging doen bij F1TV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35
Dennisdn schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:21:
[...]

Als ze Olav Mol zouden hebben bij F1TV denk ik dat er potentieel nog veel meer mensen zouden overstappen... Als het nu hetzelfde commentaar is als bij Viaplay heb je in ieder geval 1 reden minder om over te stappen naar F1TV. Er is een groep die blij is dat Olav Mol het commentaar niet meer verzorgt, maar ik denk dat de groep groter is die Olav liever had gehouden.

Ik denk dat ze er uiteindelijk ook alles aan zullen doen om op kanaal 200 te blijven bij Ziggo.. Want is ook 1 van de redenen om niet over te stappen.. Voor mij in ieder geval wel..
Ik denk dat Formule 1 in dat geval ten dode is opgeschreven in Nederland.. Stel Max wordt nog 1 of 2 keer wereldkampioen, dan is de hype er ook wel vanaf en vallen er waarschijnlijk een hoop mensen af.. Als ze de kwaliteit niet omhoog krijgen en de klachten aanblijven over Viaplay zal het weer naar dat kleine groepje liefhebbers gaan zoals vroeger.

[ Voor 26% gewijzigd door M@cer op 01-06-2022 17:17 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Smash schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:59:
[...]

Slimme zet, mijn TV gaat niet uit voordat ik weet wat Christijan Albers van de race heeft gevonden O-)
'hep gevonden'... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:03
Gezien het 100% zeker was dat Olav F1TV ging voorzien van commentaar en er tot 3 maal toe in dit topic er naar werd gelinkt geloof ik je wat minder totdat ik het vanuit de officiële bron direct verneem.

[ Voor 0% gewijzigd door Miki op 01-06-2022 17:49 . Reden: Typo in > ik ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:17:
[...]

Gezien het 100% zeker was dat Olav F1TV ging voorzien van commentaar en er tot 3 maal toe in dit topic er naar werd gelinkt geloof ik je wat minder totdat in het vanuit de officiële bron direct verneem.
Inderdaad.

Al geloof ik dat er hier vrijwel niemand was die het 100% zeker achtte dat Mol naar F1TV ging. Bijna iedereen nam die berichten juist met een enorme korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Laatst online: 27-06 23:05

MarvinJames

Theatermaker

One-eye864 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 10:51:
Nog geen officieel persbericht maar F1TV heeft vandaag zijn FAQ aangepast:
Wie zijn de commentatoren:
Nederlands
  • Allard Kalff
  • Nelson Valkenburg
  • Melroy Heemskerk
Link naar F1TV: https://support.f1.tv/s/a...mmentators?language=nl_NL

[Afbeelding]
Waar kan ik in de F1 TV app (Android, Samsung telefoon) dan een taal selecteren?
Ik kan alleen maar de ondertiteling aanpassen (en dan niet de taal, maar puur de vormgeving ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
M@cer schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:14:
[...]

Er is een groep die blij is dat Olav Mol het commentaar niet meer verzorgt, maar ik denk dat de groep groter is die Olav liever had gehouden.
Dat zou heel goed kunnen. Nu zegt het zeker niet alles, maar vergelijk alleen al het aantal volgers op Twitter van Viaplay en Grand Prix Radio. Op Instagram is het beeld hetzelfde (Facebook is niet te vergelijken omdat de volgers in alle Viaplay-landen op één hoop worden gegooid).

Een grote sportzender met een enorme marketingmachine en reclame op tv versus een nietszeggend radiozendertje dat louter relevant is tijdens Grand Prix-weekenden. Grand Prix Radio bestond natuurlijk al wel, maar speelde geen enkele rol van betekenis. Het is net als Viaplay pas sinds dit jaar echt relevant geworden.

En dan heb ik het nog niet eens over het bizarre aantal volgers op Mol zijn persoonlijke profielen, maar dat is vanwege zijn jarenlange ervaring misschien niet helemaal eerlijk om mee te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:54
MarvinJames schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:24:
[...]

Waar kan ik in de F1 TV app (Android, Samsung telefoon) dan een taal selecteren?
Ik kan alleen maar de ondertiteling aanpassen (en dan niet de taal, maar puur de vormgeving ervan).
Je moet eerst zorgen dat hij op de internationale stream staat (rechts op je scherm staan 5 opties) en dan kan je de taal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigger
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-11-2022
RobertMe schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:50:
[...]

Andere browser of appje eens proberen?

Ik heb nu een Tampermonkey script in Firefox op Linux op ik meen een 6th gen i5 en dat werkt gewoon zonder noemenswaardige issues met een 2x2 grid, dus 4 feeds. Kijk vervolgens wel 90% van de tijd naar de TV met de AndroidTV app, maar ook einde race loopt de PC nog in sync.
Ik gebruik ook Tampermpnkey script van F1tv+ in firefox en heb ook die Race TV multiplayer applicatie geprobeerd. Beiden hetzelfde effect. Pak ik racecontrol met een oudere race (pre DRM) dan is het prima te behappen... weet niet wat er dan mis gaat.. loopt het bij anderen wel soepel dan met bovenstaande methodes? Gooit Windows dan roet in het eten.. (geen open deur :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Laatst online: 27-06 23:05

MarvinJames

Theatermaker

chevsticks schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:17:
[...]

Je moet eerst zorgen dat hij op de internationale stream staat (rechts op je scherm staan 5 opties) en dan kan je de taal veranderen.
Aha! Thanks. :) En NL zit daar nu nog niet bij, dat wordt later dan toegevoegd of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MarvinJames schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:39:
[...]

Aha! Thanks. :) En NL zit daar nu nog niet bij, dat wordt later dan toegevoegd of zo?
Als je een race van vorig jaar pakt zal Nederlands vermoed ik wel beschikbaar zijn? En mogelijk dat het bij de volgende race ook (al) beschikbaar is. Ik denk alleen dat ze dus niet nog het ViaPlay commentaar gaan toevoegen voor de races die al geweest zijn.
* RobertMe weet eigenlijk ook niet of ook bij de voorgaande, recentere, seizoenen Nederlands beschikbaar is. Dus wel "nieuwer" maar net pre-F1TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

franssie

Save the albatross

https://www.telegraaf.nl/...r-gefrustreerde-f1-kijker

beetje televaag artikel, maar de klachten van Consumentenbond en ACM lijken toch een beetje aangekomen te zijn daar bij Viaplay ...

Verder in het artikel ontkent, draait en zucht ze aan alle kanten dus of dit nu echt zoden aan de dijk zet voor de Viaplay kijkers betwijfel ik, maar het staat tenminste op de (publicitaire) agenda.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 27-06 17:16
Zo Viaplay opgezegd en nu nog even wachten of er nog een kortingscode voor F1TV Pro gaat komen binnen anderhalve week, al is F1TV natuurlijk al redelijk goedkoop als je het vergelijkt met Viaplay.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-06 20:17
M@cer schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:14:
[...]

maar ik denk dat de groep groter is die Olav liever had gehouden.
Ik denk dat dat niet zo is. Over Olav en Jack wordt ook al jaren geklaagd.Dat is nu verstomd omdat er geen reden meer voor is. Denk erom dat je voornamelijk de tegenstanders lawaai ziet maken. De zwijgende meute luistert gewoon naar Nelson hoor O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16:20
Ahh jammer dat ze het commentaar van Viaplay gaan overnemen. Dan toch maar elke keer even syncen met gpradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Natuurlijk luistert de 'zwijgende meute' gewoon naar Valkenburg. De grootste groep kijkt/luistert namelijk simpelweg naar de zender (of streamer) die het uitzendt. En kritiek zal er altijd zijn, op welke commentator/presentator/analist dan ook. Dat is allemaal niet zo spannend.

Maar vraag je álle Nederlandse kijkers of ze liever naar Mol luisteren of naar Valkenburg als ze zelf mochten kiezen, dan denk ik dat dat een vrij duidelijke uitslag oplevert in het voordeel van Mol.

Het fijne is vooral dat beide opties beschikbaar zijn. Al was het voor veel mensen handiger geweest als het commentaar van Mol/Plooij ook zonder te synchroniseren ergens beschikbaar was gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
franssie schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 19:27:
https://www.telegraaf.nl/...r-gefrustreerde-f1-kijker

beetje televaag artikel, maar de klachten van Consumentenbond en ACM lijken toch een beetje aangekomen te zijn daar bij Viaplay ...

Verder in het artikel ontkent, draait en zucht ze aan alle kanten dus of dit nu echt zoden aan de dijk zet voor de Viaplay kijkers betwijfel ik, maar het staat tenminste op de (publicitaire) agenda.
Het grappige is dat Viaplay nu een noodtelefoonnummer gaat openen waar je tijdens de race naartoe belt als je haperingen hebt zodat zij precies kunnen nagaan wanneer het mis gaat…. Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

franssie

Save the albatross

Dennisdn schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:54:
[...]

Het grappige is dat Viaplay nu een noodtelefoonnummer gaat openen waar je tijdens de race naartoe belt als je haperingen hebt zodat zij precies kunnen nagaan wanneer het mis gaat…. Serieus?
Tsja Telegraaf ... Vaag bericht.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:01
Dennisdn schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 20:54:
[...]

Zal dat standaard telefoonnummer wel zijn, sta je nu al 10 minuten in de wacht (als eerst wachtende) en tijdens de race waarschijnlijk langer.
Nemen wat gegevens op, ben benieuwd of ik d'r nog wat van terughoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
matthijst schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 23:29:
[...]

Zal dat standaard telefoonnummer wel zijn, sta je nu al 10 minuten in de wacht (als eerst wachtende) en tijdens de race waarschijnlijk langer.
Nemen wat gegevens op, ben benieuwd of ik d'r nog wat van terughoor.
10 minuutjes in de wacht? Zouden er niet, voorzichtig geschat, honderden mensen gaan bellen? Ik geloof nooit dat ze een heel callcenter bij elkaar kunnen vinden, laat staan opleiden…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat gaan ze doen dan bij die helpdesk? Vragen of je stekkers erin zitten en alsnog aangeven dat het aan je eigen verbinding ligt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:47:
Wat gaan ze doen dan bij die helpdesk? Vragen of je stekkers erin zitten en alsnog aangeven dat het aan je eigen verbinding ligt?
Misschien gaan ze de audio over de telefoon doorzetten zodat je in ieder geval het commentaar kunt luisteren, de beelden moet je er dan maar zelf bij verzinnen :+

Maar serieus. Waarom zou je tijdens de race (pas) bellen en alleen een "noodnummer" hebben tijdens de race? Dan gaat toch niemand die nog een beetje beeld heeft bellen? Want die gaat natuurlijk veel liever dan de race blijven kijken (en daarna een klacht indienen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 17:47
F1TV gaat niet stoppen. Steker nog, in de contracten die de FOM met partijen die de uitzendrechten kopen (zoals Viaplay, Sky, etc.) staat gewoon dat weliswaar exclusieve uitzendrechten op de TV en/of radio hebben, maar qua streaming delen met F1TV. De reden dat het in veel landen pas later beschikbaar werd, was omdat het in die landen in verband met de lopende contracten niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Tleilaxu op 02-06-2022 09:13 . Reden: don't feed the troll ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 17:48
Trigger schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 18:20:
[...]

Ik gebruik ook Tampermpnkey script van F1tv+ in firefox en heb ook die Race TV multiplayer applicatie geprobeerd. Beiden hetzelfde effect. Pak ik racecontrol met een oudere race (pre DRM) dan is het prima te behappen... weet niet wat er dan mis gaat.. loopt het bij anderen wel soepel dan met bovenstaande methodes? Gooit Windows dan roet in het eten.. (geen open deur :9 )
De kwaliteit die RaceControl bood wordt nog wel eens onderschat. Ik heb echt alle (Windows) alternatieven geprobeerd en nergens heb ik nog de stabiliteit en auto-sync gezien als die RaceControl bood.

Ben er achter gekomen dat de kwaliteit van de kijk ervaring voor mij persoonlijk een heel stuk gezakt is sinds RaceControl niet meer werkt voor live feeds. Zo ver zelfs dat ik er aan zit te denken om F1TV maar op te zeggen voor volgend jaar en het op een "goedkopere" manier ga kijken. Het schijnt dat de samenvattingen met Olav Mol en Jan Lammers ook wel te pruimen zijn...

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:58:
[...]

De kwaliteit die RaceControl bood wordt nog wel eens onderschat. Ik heb echt alle alternatieven geprobeerd en nergens heb ik nog de stabiliteit en auto-sync gezien als die RaceControl bood.

Ben er achter gekomen dat de kwaliteit van de kijk ervaring voor mij persoonlijk een heel stuk gezakt is sinds RaceControl niet meer werkt voor live feeds. Zo ver zelfs dat ik er aan zit te denken om F1TV maar op te zeggen voor volgend jaar en het op een "goedkopere" manier ga kijken. Het schijnt dat de samenvattingen met Olav Mol en Jan Lammers ook wel te pruimen zijn...
Vooral de samenvatting van de NOS vind ik vrij goed en redelijk uitgebreid, inclusief een goede analyse achteraf. De NOS is eigenlijk de lachende derde, want voor een fractie van de kosten trekken die nu waarschijnlijk de meeste F1-kijkers. Afgelopen zondag bijvoorbeeld bijna 1,3 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
TexMex schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:13:
[...]

Vooral de samenvatting van de NOS vind ik vrij goed en redelijk uitgebreid, inclusief een goede analyse achteraf.
Mee eens. Veel deskundiger en relevanter dan die van Ziggo. (Die van Viaplay ken ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dennisdn schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:12:
[...]

10 minuutjes in de wacht? Zouden er niet, voorzichtig geschat, honderden mensen gaan bellen? Ik geloof nooit dat ze een heel callcenter bij elkaar kunnen vinden, laat staan opleiden…
Nee idd. Want ik was de eerst wachtende.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...ultiviewer_a_desktop_app/

Er is nog geen officiële release maar dit zit er erg veelbelovend uit

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er is mij weer een update voor de (officiële) F1TV Android/Google TV app aangeboden gisteren. Voor diegenen die deze handmatig moeten bijwerken, er is dus weer een nieuwe versie ;)

Reden voor app update, zoals voorheen meestal al het geval was; bug fixes en prestatie bla bla

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 02-06-2022 21:20 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ThomasG schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:08:
[...]
F1TV gaat niet stoppen. Steker nog, in de contracten die de FOM met partijen die de uitzendrechten kopen (zoals Viaplay, Sky, etc.) staat gewoon dat weliswaar exclusieve uitzendrechten op de TV en/of radio hebben, maar qua streaming delen met F1TV. De reden dat het in veel landen pas later beschikbaar werd, was omdat het in die landen in verband met de lopende contracten niet kon.
Zeker is er helemaal niets. In Duitsland kon men, i.v.m. het vernieuwde Sky F1 contract, geen nieuw F1TV abonnement meer aangaan m.i.v. 2021. Bestaande en nog lopende F1TV abonnementen bleven wel werken, t/m 2024 las ik op Reddit. Dus als er maar met genoeg geld wordt gezwaaid is er veel mogelijk schijnbaar.

Wel fijn dat Viaplay dit niet heeft afgedwongen of af kunnen dwingen (mompelt iets over "blote knieën" en "God") :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
ImNotnoa schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:40:

Oh wauw dat ziet er inderdaad veelbelovend uit! Bedankt voor het onder de aandacht brengen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigger
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 12-11-2022
ImNotnoa schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:40:

Ik kan niet wachten om dit te proberen! ziet er enorm gaaf uit! thanks for sharing! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Trigger schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 08:52:
[...]

Ik kan niet wachten om dit te proberen! ziet er enorm gaaf uit! thanks for sharing! _/-\o_
AtlAntA schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 22:23:
[...]

Oh wauw dat ziet er inderdaad veelbelovend uit! Bedankt voor het onder de aandacht brengen hier!
Er zou begin volgende week een beta moeten verschijnen in de subreddit: https://www.reddit.com/r/F1MultiViewer/

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Laatst online: 17:16
Je kunt nu inschrijven voor de beta-test van F1MultiViewer:

https://www.reddit.com/r/..._multiviewer_beta_signup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Opgegeven! Ben benieuwd of ik mag testen voor Baku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:08
F1 TV maakt het nu wel erg lastig. Mijn abonnement moet worden verlengd maar ze geven aan dat de betaling via mijn creditcard (Mastercard bij ABN Amro/ICS) fout loopt vanwege “ Sterke klantauthenticatie vereist”. Ik moest maar contact opnemen met mijn bank. Dus dat maar gedaan en ICS geeft aan dat F1 TV hier fout handelt. De transactie wordt niet gezien als verlenging van een abonnement en dan is extra authenticatie nodig in de ICS app. Maar die authenticatie wordt niet aangevraagd. Als ik normaal iets online koop via mijn creditcard, dan moet ik die aankoop altijd goedkeuren in de app. Ben benieuwd of en hoe dit nu weer wordt opgelost.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 27-06 17:16
PatrickC schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 14:35:
F1 TV maakt het nu wel erg lastig. Mijn abonnement moet worden verlengd maar ze geven aan dat de betaling via mijn creditcard (Mastercard bij ABN Amro/ICS) fout loopt vanwege “ Sterke klantauthenticatie vereist”. Ik moest maar contact opnemen met mijn bank. Dus dat maar gedaan en ICS geeft aan dat F1 TV hier fout handelt. De transactie wordt niet gezien als verlenging van een abonnement en dan is extra authenticatie nodig in de ICS app. Maar die authenticatie wordt niet aangevraagd. Als ik normaal iets online koop via mijn creditcard, dan moet ik die aankoop altijd goedkeuren in de app. Ben benieuwd of en hoe dit nu weer wordt opgelost.
Ik had dit ook bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ik heb deze nu afgesloten via de app, waardoor de betaling via Google verloopt. Misschien kan je dat ook doen met het verlengen ervan?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Extigo schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:06:
[...]

Ik had dit ook bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ik heb deze nu afgesloten via de app, waardoor de betaling via Google verloopt. Misschien kan je dat ook doen met het verlengen ervan?
Dat zou dan in mijn geval via Apple zijn. Ik wacht even af waar ze mee komen. F1 TV geeft aan dat ze MasterCard ondersteunen, maar dan moeten ze zich wel aan de afgesproken beveiligingsstandaard houden waar creditcard betalingen nu aan moeten voldoen. Bij het afsluiten van mijn abonnement, 3 jaar geleden, was die standaard er nog niet. Ondertussen heb ik ook nog een abo op viaplay, maar die wou ik deze maand eigenlijk op gaan zeggen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr Magic
De ontwikkelaar van F1MultiViewer is lekker bezig:

https://www.reddit.com/r/...rix_radio_for_dutch_fans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

AtlAntA schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:58:
[...]

De kwaliteit die RaceControl bood wordt nog wel eens onderschat. Ik heb echt alle (Windows) alternatieven geprobeerd en nergens heb ik nog de stabiliteit en auto-sync gezien als die RaceControl bood.

Yep dit. Ik heb zoveel last van buffering, spontane chrome crashes en dat 10x geklik voordat ik daadwerkelijk live aan het kijken bent irriteerd me zeer. Misschien dat ik voor volgende race het op mijn tv eens ga proberen, maar het is gewoon prutskwaliteit voor een best heftig bedrag per jaar.

Hopelijk komt er snel een alternatief, want f1tv heeft blijkbaar nergens haast mee.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nice!
Op welke platformen kan je die F1Multiviewer allemaal installeren?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
G_Dragon schreef op zondag 5 juni 2022 @ 12:32:
[...]

Op welke platformen kan je die F1Multiviewer allemaal installeren?
De ontwikkelaar heeft aangegeven Windows en MacOS, omdat het ontwikkeld is met Electron als ik me niet vergis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mr Magic schreef op zondag 5 juni 2022 @ 12:36:
[...]

De ontwikkelaar heeft aangegeven Windows en MacOS, omdat het ontwikkeld is met Electron als ik me niet vergis?
Oke :) hopelijk maakt het nog een uitstapje naar Android TV :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 28-06 12:29

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

PatrickC schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 14:35:
Klinkt bekend, ik heb hetzelfde gedoe bijna ieder jaar met ING. F1 en ING geven elkaar de schuld en je komt eigenlijk niet verder. Ik heb al eens heel creatief moeten doen om mijn geld te mogen geven.

De laatste keer kreeg ik echter wel een behulpzame tip van ING, soort van, namelijk dat het probleem waarschijnlijk was dat mijn telefoonnummer niet bekend was bij de bank omdat ik hun app niet gebruik. Daar was ik niet zo blij mee want als data-minimalist geef ik niet meer uit dan absoluute noodzakelijk en er staat ook niks over in de voorwaarden. Ik heb geklaagd bij ING maar die kwamen niet veel verder dan een soort "wij zijn maar een bank, wat verwacht je?" excuus.
Maar na het invoeren van een telefoonnummer was betalen opeens wel weer mogelijk. Eigenlijk moet ik nog iets met mijn voornemen om van bank te wisselen maar het lijken allemaal schurken.

edit: Alsof de duivel er mee speelt. 1 minuut na deze post krijg ik mail dat de betaling mislukt is. Misschien is het een teken om weer eens naar wat anders te gaan kijken want na het DRM-fiasco waardoor f1viewer niet meer werkt is mijn plezier in F1 toch al flink afgenomen.

[ Voor 7% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 05-06-2022 13:04 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op zondag 5 juni 2022 @ 12:38:
[...]

Oke :) hopelijk maakt het nog een uitstapje naar Android TV :p
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren met deze app. Electron als basis zal niet compatible zijn met Android / AndroidTV noch iOS / <OS van Apple TV>.

Daarnaast is het hele DRM verhaal op die platformen natuurlijk ook heel anders etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
CAPSLOCK2000 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 12:59:
[...]

Klinkt bekend, ik heb hetzelfde gedoe bijna ieder jaar met ING. F1 en ING geven elkaar de schuld en je komt eigenlijk niet verder. Ik heb al eens heel creatief moeten doen om mijn geld te mogen geven.

De laatste keer kreeg ik echter wel een behulpzame tip van ING, soort van, namelijk dat het probleem waarschijnlijk was dat mijn telefoonnummer niet bekend was bij de bank omdat ik hun app niet gebruik. Daar was ik niet zo blij mee want als data-minimalist geef ik niet meer uit dan absoluute noodzakelijk en er staat ook niks over in de voorwaarden. Ik heb geklaagd bij ING maar die kwamen niet veel verder dan een soort "wij zijn maar een bank, wat verwacht je?" excuus.
Maar na het invoeren van een telefoonnummer was betalen opeens wel weer mogelijk. Eigenlijk moet ik nog iets met mijn voornemen om van bank te wisselen maar het lijken allemaal schurken.

edit: Alsof de duivel er mee speelt. 1 minuut na deze post krijg ik mail dat de betaling mislukt is. Misschien is het een teken om weer eens naar wat anders te gaan kijken want na het DRM-fiasco waardoor f1viewer niet meer werkt is mijn plezier in F1 toch al flink afgenomen.
Laatste antwoord van F1 TV is om mijn abonnement maar te laten aflopen en dan opnieuw te abonneren. Maar dat gaat natuurlijk niet werken, want ze lijken de extra authenticatie die wordt vereist gewoon niet te ondersteunen.
https://www.betaalverenig...erkeer/psd2/sca-migratie/
Dit gaat ze abonnees kosten als ze dit niet oplossen. Abonnement afsluiten via mijn Apple ID zou ook nog kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Voor andere streamingdiensten is dat ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

PatrickC schreef op zondag 5 juni 2022 @ 13:10:
[...]

Laatste antwoord van F1 TV is om mijn abonnement maar te laten aflopen en dan opnieuw te abonneren. Maar dat gaat natuurlijk niet werken, want ze lijken de extra authenticatie die wordt vereist gewoon niet te ondersteunen.
https://www.betaalverenig...erkeer/psd2/sca-migratie/
Dit gaat ze abonnees kosten als ze dit niet oplossen. Abonnement afsluiten via mijn Apple ID zou ook nog kunnen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Voor andere streamingdiensten is dat ook niet nodig.
Ik had ook issues met de auto-renewal. Via de chat het abonnement stop laten zetten, daarna op mijn bestaande account een nieuwe aankoop gedaan, de creditcard stond al bij de opties om te betalen (wel de CC code weer even aan de creditcard hangen via wijzigen) daarna de creditcard selecteren en op afronden klikken en daarna is alles weer werkend ( althans tot de volgende renewal dan :+ ).

I know dit kan handiger, maar goed dit is wel de snelste weg van alle omwegen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Apoca op 07-06-2022 21:18 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:41
hardware-lover schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 21:19:
Er is mij weer een update voor de (officiële) F1TV Android/Google TV app aangeboden gisteren. Voor diegenen die deze handmatig moeten bijwerken, er is dus weer een nieuwe versie ;)

Reden voor app update, zoals voorheen meestal al het geval was; bug fixes en prestatie bla bla
Zijn er mensen met een Sony/Philips android tv die kunnen checken of de oude versie nog werkt. Anders moet k zaterdag mijn plannen omgooien om bij mijn vader weer een nieuwe versie te sideloaden.

Waarom wordt f1tv pro nog steeds niet officieel ondersteunt word voor deze tvs?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Dit weekend de private (en mogelijk public) beta van de nieuwe F1MultiViewer app:
https://www.reddit.com/r/...and_public_beta_releases/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Turralyon schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:59:
[...]

Zijn er mensen met een Sony/Philips android tv die kunnen checken of de oude versie nog werkt. Anders moet k zaterdag mijn plannen omgooien om bij mijn vader weer een nieuwe versie te sideloaden.

Leg de vraag bij de fabrikant. Want in principe werkt het wel. Dus waarom het niet gereleased wordt is de vraag.
Je kan de vraag tegelijk ook bij F1TV leggen.

Hier hetzelfde probleem trouwens. Ik gebruik zoiets:
https://www.dignited.com/...ng-wireless-file-manager/

App waarmee je via wifi de APK's kan sturen. want USB is me teveel werk. Nu kan ik vanaf mijn telefoon de files uploaden naar de TV en daar installeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Waah op 08-06-2022 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 16:52
[...]

Ik kon net nog de Radio Rewind van Monaco starten in de oude versie op mijn Sony tv.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:38
[...]

sony tv hier en met de oude app kon ik de monaco race nog starten en kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Met F1MultiViewer nog in Beta, zijn er andere manieren om live zo te kijken met meerdere views?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Driek
standaard nu nederlands op F1tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ha, NL via F1TV - het viel me gewoon op. Geen idee of ik het ga gebruiken maar top dat het nu aanwezig is. Mijn pa zal er blij mee zijn iig :)

[ Voor 56% gewijzigd door Razr op 10-06-2022 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Nu online

Apoca

Array Technology Industry

Eens kijken of het van niveau is, anders weer gewoon switchen naar Engels of Duits.
Wel fijn voor mijn vader in ieder geval :)

[ Voor 21% gewijzigd door Apoca op 10-06-2022 12:58 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:40

Red Boll

Kick Ass!

Driek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:57:
standaard nu nederlands op F1tv
ARGH... Wat is dit??? 8)7

Ik heb juist F1TV genomen om het commentaar van Sky te horen... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Red Boll schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:59:
[...]

Je kan gewoon wisselen van taal/geluidsspoor hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Driek
Red Boll schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:59:
[...]

je kan daarna wel de taal wisselen, maar hij startte bij mij met nederlands. Zal vast op basis van mijn profiel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 16:44

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik hoop dat de F1TV App wel blijft onthouden dat ik de Engelstalige track heb gekozen. Iedere keer wisselen is waardeloos.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Razr schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:00:
[...]
Je kan gewoon wisselen van taal hoor :P
Argh, zie het nu. Was even paniek hier. Hahahahah...

Ze hadden dit wel even in drievoud kunnen aangeven vooraf.
Zit niet op retard 8)7 commentaar te wachten.

Nu maar hopen dat Engels ook echt Sky is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Er zijn vast een paar Tweakers die in de beta van F1Multiviewer zijn gekomen. Screenshotjes ??? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Red Boll schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:02:
[...]

Argh, zie het nu. Was even paniek hier. Hahahahah...

Ze hadden dit wel even in drievoud kunnen aangeven vooraf.
Zit niet op retard 8)7 commentaar te wachten.

Nu maar hopen dat Engels ook echt Sky is.
Als je het nieuws had gevolgd wist je dat met ingang juni er Nederlands commentaar beschikbaar zou zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 16:46

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Driek schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:01:
[...]

je kan daarna wel de taal wisselen, maar hij startte bij mij met nederlands. Zal vast op basis van mijn profiel zijn.
Via de F1tv Chromecast app ook?

Ik heb F1 live met Palmer, die ik het meeste gebruik.
International was sky, maar da's nu Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
MikeyMan schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:04:
[...]

Via de F1tv Chromecast app ook?

Ik heb F1 live met Palmer, die ik het meeste gebruik.
International was sky, maar da's nu Nederlands.
ik kijk nu op mijn laptop.
Op mijn iphone heb ik f1tv, nog niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

sjaool schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:03:
[...]

Als je het nieuws had gevolgd wist je dat met ingang juni er Nederlands commentaar beschikbaar zou zijn. ;)
"Het nieuws"... :/ Nope, nope en nope. 8)

Allemaal leuk, maar waarom default NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:02:
Ik hoop dat de F1TV App wel blijft onthouden dat ik de Engelstalige track heb gekozen. Iedere keer wisselen is waardeloos.
Zal vast niet. Ik moet ook elke keer weer van internationaal naar F1Live wisselen. Dus de audiotrack die je op Internationaal selecteert zal vast ook niet onthouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Red Boll schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:05:
[...]

"Het nieuws"... :/ Nope, nope en nope. 8)

Allemaal leuk, maar waarom default NL.
Om dezelfde reden dat Engelsen F1Live krijgen en "wij" internationaal met Engels. Op basis van de taal van het apparaat. Als jouw mediaspeler / telefoon / browser op Nederlands staat krijg je dus de Nederlandse audio track.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik geef ze het voordeel van de twijfel en kijk het een race weekend aan. Anders is het weer lekker naar Sky.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Tylen schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:12:
Ik geef ze het voordeel van de twijfel en kijk het een race weekend aan. Anders is het weer lekker naar Sky.
Gelukkig kun je het daarna nog een keer kijken met echt commentaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-06 18:53

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ook steeds een stom gewoosh geluid in de nl stream.. bij de engelse track is dat een minder..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Wat een blije eikels in dat NL commentaar, ik ga weer lekker terug naar Engels van F1 TV Pro.
Sky is me te pro Hamilton en NL te pro Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bierkameel schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:19:
Wat een blije eikels in dat NL commentaar, ik ga weer lekker terug naar Engels van F1 TV Pro.
Sky is me te pro Hamilton en NL te pro Verstappen.
huh? Dat Pro NL is tegenwoordig toch echt wel een stuk minder :+ er was juist veel commentaar dat ze niet op Max focuste _O-

Ik ben wel blij met NL. Kan het abbo mooi delen met mijn vader, dag Viaplay en ik vind het Nederlands commentaar eigenlijk prima.

Maar Engels international nog niet meegemaakt. Want Sky kan ik dan weer niet aanhoren. Dus dat ook maar eens proberen *O*

Beste commentaar wat ik heb gehoord vond ik nog bij BBC4 maar dat is er bijna nooit -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:21:
[...]

huh? Dat Pro NL is tegenwoordig toch echt wel een stuk minder :+ er was juist veel commentaar dat ze niet op Max focuste _O-
Ik bedoelde Olav Mol, ik had voormalig een Ziggo abo voor de F1, dat commentaar was echt ruk.
Hoe Viaplay het doet nu heb ik geen ervaring mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Bierkameel op 10-06-2022 13:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
Bierkameel schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Ik bedoelde Olav Mol, ik had voormalig een Ziggo abo voor de F1, dat commentaar was echt ruk.
Hoe Viaplay het doet nu heb ik geen ervaring mee.
Ohja, Dan als de Beta van F1MultiViewer public wordt, die maar proberen. Dan kan je weer oud en vertrouwd je aan Mol ergeren :+ (komt een sync functie in met GP radio)

Maar dan kan het best zijn dat je dit nederlands commentaar fijner vind. Al zijn er genoeg die dit dan weer niets vinden. Zelf kan ik het wel waarderen, maar Engels ligt me vaak beter dus ben benieuwd of het NL wordt of "International"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Heb even het Nederlands commentaar een kans gegeven, maar hij staat weer op F1TV zelf. Ik luister veel liever naar Palmer en Edwards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:24
Ik heb sinds dit weekend F1TV in actie.. wat een verschil in beeld!

Ik zie dat er F1TV LIVE is en International... Wat is het verschil? Is het eerst een soort show en het tweede alleen de Videostream?

Edit: Ja F1TV is een soort show ala Viaplay... Mooi! Helaas alleen Engels maar mag de pret niet drukken!

[ Voor 20% gewijzigd door Jassy op 10-06-2022 13:46 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jassy schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:44:

Ik zie dat er F1TV LIVE is en International... Wat is het verschil? Is het eerst een soort show en het tweede alleen de Videostream?
F1 Live heeft meer technische informatie en ook beelden uit de pitstraat. De world stream is het commentaar van Sky F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:24
sjaool schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:46:
[...]

F1 Live heeft meer technische informatie en ook beelden uit de pitstraat. De world stream is het commentaar van Sky F1.
Thanks dat is wel een hele mooie toevoeging!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:50

Edit: Ja F1TV is een soort show ala Viaplay... Mooi! Helaas alleen Engels maar mag de pret niet drukken!
F1 Live: Will Buxton en Jolyon Palmer o.a. Dit is min of meer de officiële stream vanuit FOM. Heeft ook nog extra beelden.
International: Sky Sports audiostream onder de World Feed

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 16:27
Vandaag voor het eerst het F1TV+ script in gebruik in Firefox.

Werkt super met 4 beelden. geen haperingen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBJ7rBZ0pqTV75lwu0lDAXqXTFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vjv9kh5KqwQizc0YuxkhRjVq.png?f=fotoalbum_large

Snap alleen het syncen nog niet helemaal 8)7

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

Bij International kan je ook de Nederlandse (en andere) audio kiezen, kan je alsnog naar je vertrouwde Viaplay commentatoren luisteren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Haha. Gvd. M'n vrouw had f1 aangezet. Nederlands commentaar. Strak beeld. Dus ik dacht dat Viaplay de boel gefixt had. Maar bleek de f1 app te zijn.
Dus toch ff viaplay om te testen. En meteen weer hangend beeld. Wat een bende. Chromecast met Google tv.
Maar weer eens bellen met ze. Krijg inmiddels na een week reactie op mail en messenger. Maar als je reageert is het weer vrolijk een week stil lijkt het. Kansloze bende.

Edit: en gewoon weer 10 minuten "nummer 2 in de wachtrij."
Er zit daar echt maar 3 man klantenservice lijkt het.

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 10-06-2022 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:59
Zijn er nog beta testers hier die nu tijdens FP1 F1MultiViewer getest hebben? Ervaringen? Ik ben reuze benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

StefanVerkerk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:00:
Zijn er nog beta testers hier die nu tijdens FP1 F1MultiViewer getest hebben? Ervaringen? Ik ben reuze benieuwd!
Wel aangemeld maar niet uitverkoren helaas. Public beta is als alles goed gaat bij FP3 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:10
Nederlands commentaar is sinds dit weekend beschikbaar op F1 tv pro. Net even getest met de eerste vrije training. :)

Kunnen we hier eindelijk Viaplay de deur uit doen. Die hadden we nog als backup voor NL commentaar.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
StefanVerkerk schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:00:
Yes, zojuist mogen testen. Stabiele app voor mij. Geen stream onderbrekingen of dips in kwaliteit.

Meerdere vensters openen is ook mogelijk, evenals het opslaan van layouts.

Zitten nog wel wat ruwe randjes aan en handigheidjes die toegevoegd mogen worden.

Maar vooralsnog een mooi alternatief voor Race Control. De GPR integratie werkt ook goed, incl. optie om handmatig te syncen. De nieuwe NL audio track is ook al beschikbaar in de app.

De ontwikkelaar heeft net in de Discord aangegeven dat hij de public beta al voor FP2 wil vrijgeven, dus hou Reddit in de gaten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-06 12:58
Wachten... schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:16:
Nederlands commentaar is sinds dit weekend beschikbaar op F1 tv pro. Net even getest met de eerste vrije training. :)

Kunnen we hier eindelijk Viaplay de deur uit doen. Die hadden we nog als backup voor NL commentaar.
Dus nu verder zonder backup? Gewaagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:10
wes- schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:18:
[...]

Dus nu verder zonder backup? Gewaagd ;)
Ik word ook wel gezien als een waaghals hoor ;)

Nee maar wij deelden een account met onze ouders, maar die kunnen niet echt lekker kijken met Engels commentaar (wat ik wel begrijp).

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-06 17:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Waah schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:26:
[...]

Ohja, Dan als de Beta van F1MultiViewer public wordt, die maar proberen. Dan kan je weer oud en vertrouwd je aan Mol ergeren :+ (komt een sync functie in met GP radio)

Maar dan kan het best zijn dat je dit nederlands commentaar fijner vind. Al zijn er genoeg die dit dan weer niets vinden. Zelf kan ik het wel waarderen, maar Engels ligt me vaak beter dus ben benieuwd of het NL wordt of "International"
Ik kan hier nog weinig info over vinden, maar dat klinkt wel veel belovend.

Hoewel ik eigenlijk toch maar 2 dingen tegelijk bekijk in de meeste gevallen:
Main race op TV
Onboard Max op iPad

Handmatige sync op basis van de lichten bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:54
Mr Magic schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:18:
[...]

Yes, zojuist mogen testen. Stabiele app voor mij. Geen stream onderbrekingen of dips in kwaliteit.

Meerdere vensters openen is ook mogelijk, evenals het opslaan van layouts.

Zitten nog wel wat ruwe randjes aan en handigheidjes die toegevoegd mogen worden.

Maar vooralsnog een mooi alternatief voor Race Control. De GPR integratie werkt ook goed, incl. optie om handmatig te syncen. De nieuwe NL audio track is ook al beschikbaar in de app.

De ontwikkelaar heeft net in de Discord aangegeven dat hij de public beta al voor FP2 wil vrijgeven, dus hou Reddit in de gaten zou ik zeggen.
Welke reddit moeten we in de gaten houden? (Ik ben niet echt bekend met het hele platform :P ) , gewoon de standaard F1 pagina van ze?

https://www.reddit.com/r/F1MultiViewer/ Heeft een eigen subreddit zie ik.

[ Voor 4% gewijzigd door chevsticks op 10-06-2022 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wachten... schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 14:28:
[...]

Ik word ook wel gezien als een waaghals hoor ;)

Nee maar wij deelden een account met onze ouders, maar die kunnen niet echt lekker kijken met Engels commentaar (wat ik wel begrijp).
Dus meerdere livestreams tegelijk kijken kan wel met F1TV?
Pagina: 1 ... 40 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2