GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dan maar weer even terug naar Engels voor nu.
Overschakelen naar GPR Classics kanaal heeft geholpen
[ Voor 19% gewijzigd door Alexknl op 29-05-2022 17:50 ]
0,0 last van gehad.OFV schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:14:
F1tv chromecast weer heel veel kwaliteit drops. Maar gelukkig bleef hij het wel doen.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Of zou het toch een capaciteits iets zijn aan de kant van F1TV en moet het daar op de prioriteitenlijst komen?
Tja, geen idee. Ik denk dat het wel een feit is dat al heel veel mensen zijn overgestapt van Viaplay naar F1 TV. Ikzelf ook, door de problemen daar en het aflopen van de kortingsperiode geeft het beslissende zetje. Mogelijk daardoor capaciteitsproblemen waardoor ze de mensen die de kwaliteit op auto hebben staan automatisch kunnen terugvallen om de boel zoveel mogelijk draaiende te houden.PatrickPR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:34:
Zou een Google Chromecast met Google TV waar de F1TV android tv app op geïnstalleerd kan worden dan toch de oplossing zijn? Zodat het casten niet meer nodig is? Er is iets aan de hand met de internationale stream en casten wat niet lekker gaat. Of het nu vanuit de android app gaat of vanuit een chrome browser, maar de stream dropt constant in kwaliteit en komt dan weer terug. En dat zo de hele race door. Of ligt het aan de gebruikte chromecast (ik gebruik het model 2018).
Of zou het toch een capaciteits iets zijn aan de kant van F1TV en moet het daar op de prioriteitenlijst komen?
Vanavond even kijken of ik zo eentje kan bestellen, want zo te zien beperkt leverbaar.
Stream jij ook via android smartphone? En zou model Chromecast nog verschil kunnen maken? Heb een vrij oude.
Viaplay daarentegen was vandaag de hele race lang scherp. Dus er zijn voldoende mensen overgestapt om in ieder geval de "full hd" stream te kunnen vasthouden, zo lijkt het!Hugo__Boss schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:42:
[...]
Tja, geen idee. Ik denk dat het wel een feit is dat al heel veel mensen zijn overgestapt van Viaplay naar F1 TV. Ikzelf ook, door de problemen daar en het aflopen van de kortingsperiode geeft het beslissende zetje. Mogelijk daardoor capaciteitsproblemen waardoor ze de mensen die de kwaliteit op auto hebben staan automatisch kunnen terugvallen om de boel zoveel mogelijk draaiende te houden.
Vanavond even kijken of ik zo eentje kan bestellen, want zo te zien beperkt leverbaar.
Er zijn diverse alternatieven voor de Google TV stick die dan mogelijk beter leverbaar zijn?Hugo__Boss schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:42:
[...]
Tja, geen idee. Ik denk dat het wel een feit is dat al heel veel mensen zijn overgestapt van Viaplay naar F1 TV. Ikzelf ook, door de problemen daar en het aflopen van de kortingsperiode geeft het beslissende zetje. Mogelijk daardoor capaciteitsproblemen waardoor ze de mensen die de kwaliteit op auto hebben staan automatisch kunnen terugvallen om de boel zoveel mogelijk draaiende te houden.
Google/Android TV op stick of box is dan afdoende voor het kunnen gebruiken van de F1TV app, en ik bedoel daarmee een "echt" Android TV apparaat, niet zo'n geval met een mobiel Android OS.
Testing, one, two ...
Ben blij met de aankoop ervan
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Hier iig niet. Meerdere vastlopers gehad en blijft enorm achter lopen.PatrickPR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:34:
Zou een Google Chromecast met Google TV waar de F1TV android tv app op geïnstalleerd kan worden dan toch de oplossing zijn? Zodat het casten niet meer nodig is? Er is iets aan de hand met de internationale stream en casten wat niet lekker gaat. Of het nu vanuit de android app gaat of vanuit een chrome browser, maar de stream dropt constant in kwaliteit en komt dan weer terug. En dat zo de hele race door. Of ligt het aan de gebruikte chromecast (ik gebruik het model 2018).
John Watson was dathardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:43:
[...]
Welke oudere man is dat? Heb je het misschien over een vorige race? Prima verstaanbaar de "live" commentatoren hoor.
Die zat er dit weekend (en ook in Miami) erbij.
Was het niet Watson naast Collins?RobertMe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:08:
[...]
Weet je zeker dat je de race van dit weekend hebt gekeken?F1 Live was dit weekend met Ben Edwards, Sam Collins (beide bij FOM op kantoor) en Allan McNish (ter plekke). John Watson was er inderdaad wel in Miami, naast Ben Edwards en Sam Collins.
Nee, doe voor mij maar weer lekker Will Buxton & Jolyon Pallmer.
Dan had ik helemaal verkeerde persoon in mijn hoofd bij de naam.
Dacht dat het dezelfde was als in Miami, mijn schuld
Allan McNish vond ik ook weer super goed. Altijd een goede vent gevonden (met zijn klassieker: rennend door de pitstraat bij London FE als teambaas Audi FE toen).
Will Buxton & Palmer zijn het beste ja!
[ Voor 59% gewijzigd door Ryur op 29-05-2022 21:11 ]
Weet je zeker dat je de race van dit weekend hebt gekeken?Ryur schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:57:
[...]
John Watson was dat
Overigens vond ik het commentaar ook vandaag weer waardeloos. Teveel fouten, met nog 2 minuten op de klok hardop denken hoe ze gaan finishen (klok loopt af, eerste keer over start/finish na aflopen klok is ingaan laatste ronde). Sam Collins die vanalles roept over "wat ze moeten doen" en niet eens in de buurt komt van "zelfs een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan", nog niet eens 10% van zijn theorien / voorspellingen zijn correct.
Die heb ik al sinds het begin van dit jaar, geen spijt van gehad. Doet het uitstekend, superscherp beeld en nooit haperingen.PatrickPR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:34:
Zou een Google Chromecast met Google TV waar de F1TV android tv app op geïnstalleerd kan worden dan toch de oplossing zijn?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ja ik vond dit trio ook niet zo geslaagd. Edwards en Palmer klikt wel aardig en is mij ook goed genoeg. Palmer pakt de foutjes van Edwards er snel genoeg uit. Buxton kan soms wat irritant zijn met zijn superlatieven maar heb het idee dat hij wel steeds beter wordt dit seizoen achter de microfoon. Als hij maar samen met Palmer zit.RobertMe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:08:
[...]
Weet je zeker dat je de race van dit weekend hebt gekeken?F1 Live was dit weekend met Ben Edwards, Sam Collins (beide bij FOM op kantoor) en Allan McNish (ter plekke). John Watson was er inderdaad wel in Miami, naast Ben Edwards en Sam Collins.
Overigens vond ik het commentaar ook vandaag weer waardeloos. Teveel fouten, met nog 2 minuten op de klok hardop denken hoe ze gaan finishen (klok loopt af, eerste keer over start/finish na aflopen klok is ingaan laatste ronde). Sam Collins die vanalles roept over "wat ze moeten doen" en niet eens in de buurt komt van "zelfs een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan", nog niet eens 10% van zijn theorien / voorspellingen zijn correct.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Je bent er al achter zie ik, toch wordt het tijd voor een paar goede luidsprekers (of wat dan ook waar bij jou het geluid uit komt)Ryur schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:57:
[...]
John Watson was dat
[knip
Testing, one, two ...
Verkeerd gezicht/persoon bij de naamhardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:25:
[...]
Je bent er al achter zie ik, toch wordt het tijd voor een paar goede luidsprekers (of wat dan ook waar bij jou het geluid uit komt)
(Of eigenlijk andersom juist!)
Edwards & Palmer gaat ook wel inderdaad. Het is vooral Collins die echt verschrikkelijk is. Als ik allemaal theorieën wil horen in een "beste stuurlui staan aan wal" context dan pak ik dit topic er wel bijAtlAntA schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:25:
[...]
Ja ik vond dit trio ook niet zo geslaagd. Edwards en Palmer klikt wel aardig en is mij ook goed genoeg. Palmer pakt de foutjes van Edwards er snel genoeg uit. Buxton kan soms wat irritant zijn met zijn superlatieven maar heb het idee dat hij wel steeds beter wordt dit seizoen achter de microfoon. Als hij maar samen met Palmer zit.
Edit:
Overigens wil ik Allan McNish nog wel een kans geven. Was niet perse slecht, of goed. Maar vooral de combinatie met een deel in Engeland en een deel in Monaco maakte het denk ik ook "lastig". Ik hoop stiekem gewoon dat dit een opstapje was voor FOM om met commentaar naar het circuit te gaan. Eerst het experimenteren met het pitlane channel en kijken wat daar voor feedback op komt v.w.b. commentaar. Nu dan het F1 Live kanaal sinds dit seizoen, en nu de eerste keer (gedeeltelijk) trackside. Hopelijk dat ze het zo een beetje "agile" opzetten allemaal en we bv na de zomerstop altijd commentaar vanaf het circuit hebben met een Buxton & Palmer of zo. En dat dit dan een eerste experiment(je) was v.w.b. een commentator op het circuit om te kijken of (ook daarbij) alle verbindingen goed gaan etc.
[ Voor 32% gewijzigd door RobertMe op 29-05-2022 21:35 ]
Ik heb het puur over het stemgeluid, dat is aardig verschillend van de personen waar het nu eigenlijk over gaat. Het gezicht zegt mij niet zoveel, het stemgeluid wel. Ik vond het prima verstaanbaar maar dat zegt natuurlijk helemaal niets 😉Ryur schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:26:
[...]
Verkeerd gezicht/persoon bij de naam
(Of eigenlijk andersom juist!)
Ik dacht dat ik desbetreffende persoon (Ben Edwards), ook regelmatig naast David Coulthard heb gehoord in het verleden (BBC/Channel 4)?
Testing, one, two ...
Klopt en klopthardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:36:
Ik dacht dat ik desbetreffende persoon (Ben Edwards), ook regelmatig naast David Coulthard heb gehoord in het verleden (BBC/Channel 4)?
Volgens wikipedia heeft Ben Edwards in 2012 Martin Brundle vervangen bij de BBC en is die naast DC komen te zitten (/DC als co-commentator en Edwards al hoofdcommentator). Later is de BBC gestopt en zijn de rechten naar Channel4 gegaan en zijn ze beiden mee verhuisd. Ik vond het in ieder geval ook een bekende stem bij de eerste race dat hij commentaar deed, maar kon de man verder niet. En nu ik zo op Wikipedia kijk, blijkbaar heeft hij eerder gewerkt voor FOM, voor "F1 Digital+", een of ander dingetje dat van 1996 tot 2002 bestaan heeft.
https://reddit.com/r/F1TV...d_as_commentator_at_f1tv/
[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 29-05-2022 23:34 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Met 0 bron, maar we gaan het zien.matthijst schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:29:
Olav op 1 juni aangekondigd bij F1TV?
Op zich staat die gp radio van 'm inmiddels wel op de kaart bij mensen die interesse hebben, dus daar hoeft hij het niet voor te laten.
Zal voor f1tv aardig wat abonnees op kunnen leveren mocht het waar zijn.
Ik heb eerder een idee dat het een vertaling fout is dan een gerucht. Check de Reddit post maar eens goed.matthijst schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:36:
Sorry, "gerucht" er in geedit. Ben benieuwd.
Op zich staat die gp radio van 'm inmiddels wel op de kaart bij mensen die interesse hebben, dus daar hoeft hij het niet voor te laten.
Zal voor f1tv aardig wat abonnees op kunnen leveren mocht het waar zijn.
Ik zou het echt een STUNT vinden als O.Mol met z'n hele huidige team nu alsnog bij F1tv het hele F1 Circus voor NL (en BE?) van commentaar zou gaan voorzien.matthijst schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:29:
Gerucht: Olav op 1 juni aangekondigd bij F1TV?
Zou dan écht hele een DIKKE MIDDELVINGER naar Ziggo én ViaPlay zijn
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
TS zegt dat ie f1tv gesproken heeft en het op 1 juni aangekondigd wordt?Miki schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:40:
[...]
Ik heb eerder een idee dat het een vertaling fout is dan een gerucht. Check de Reddit post maar eens goed.
Edit: waarmee ik dus niet bedoel dat het klopt, alleen dat het niet om een vertaalfout gaat.
Hij kan het verzonnen hebben, zie daar zelf de lol niet van in, maar wie weet.
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 30-05-2022 00:17 ]
Als ik zo het profiel van de TS bekijk heb ik sterk mijn twijfels of het wel legitiem is maar goed, bijna 1 juni dus we gaan het snel vernemen hoe het daadwerkelijk zit.matthijst schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:43:
[...]
TS zegt dat ie f1tv gesproken heeft en het op 1 juni aangekondigd wordt?
Hoezo dikke middelvinger naar ziggo?Will_M schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:43:
[...]
Ik zou het echt een STUNT vinden als O.Mol met z'n hele huidige team nu alsnog bij F1tv het hele F1 Circus voor NL (en BE?) van commentaar zou gaan voorzien.
Zou dan écht hele een DIKKE MIDDELVINGER naar Ziggo én ViaPlay zijn
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Beste Jochem…. Ik denk t niet. We zijn blij hoe het gaat en wat we kunnen met de app van @grandprixradio daarmee geven we een service waar heel veel mensen blij van blijken te worden.
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 25 mei 2022
Als er echt op 1 juni een persrelease zou zijn is het logisch dat Olav het niet zelf voor die tijd bekend gaat maken.
Verhaal komt hiervandaan. Chat met f1tv schijnbaar:
/f/image/SfPlRp8SyWSKqurPe8rclU3X.png?f=fotoalbum_large)
En nogmaals, ik weet het, lees hier ook alles mee: dit is niet de eerste keer dat Olav ontkend heeft. En ja: dit kan je heel simpel faken, 5 minuten werk. Daarom staat er ook bij: "gerucht". Mooie van geruchten, soms zijn ze ook weleens waar. Dus misschien heeft hier een f1tv mannetje een "checo" gedaan en zich versproken
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 30-05-2022 07:04 ]
Voor mij totaal geen gemis en zal hem ook echt niet meer opzetten als het niet hoeft.
Gisteren bij Viaplay een paar keer het radartje in beeld gezien maar geen verschil in beeldkwaliteit kunnen zien.
Thuis de kwalificatie via F1TV zoals altijd vrijwel probleemloos kunnen kijken via de app op de Shield.
Ja even wat minder beeld helemaal in het begin maar dat was na een paar seconden weer haarscherp.
Ach, mooi dat er keus is.Ad de Jong schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:27:
Ach ik heb nu bij zowel F1TV als wel bij Viaplay het commentaar kunnen beluisteren en zelfs Viaplay is een verademing ten opzichte van de tandarts (en Olaf zoals hij het de laatste jaren deed/doet).
Voor mij totaal geen gemis en zal hem ook echt niet meer opzetten als het niet hoeft.
Gisteren bij Viaplay een paar keer het radartje in beeld gezien maar geen verschil in beeldkwaliteit kunnen zien.
Thuis de kwalificatie via F1TV zoals altijd vrijwel probleemloos kunnen kijken via de app op de Shield.
Ja even wat minder beeld helemaal in het begin maar dat was na een paar seconden weer haarscherp.
Het is al een luxe dat we kunnen kiezen uit twee engelse uitzendingen bij F1TV, komt er nog een optie bij
Waarom moet je naar ViaPlay overstappen als Olav (niet Olaf...) F16 piloot wordt? Daar heb je toch geen last van? Overigens heb je er ook geen last van als hij het commentaar bij F1TV gaat verzorgen. Nu heb je ook keuze, komt tzt een keuze bij. Voorgaande jaren moest je ook niet verplicht naar Olav luisteren en kon je ook het Sky commentaar beluisteren, of het Pitlane channel opzetten. En nu kun je ook kiezen uit F1 Live of International, en bij die laatste uit Sky UK, Duits (ook Sky volgens mij?) en nog wat talen. Wat maakt het uit als daar Nederlands bij komt?kraanwagen schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:44:
Als Olaf Mol naar F16’s gaat, moet ik overstappen naar viaplay.
matthijst schreef op maandag 30 mei 2022 @ 06:56:
Tsja. Dat zegt op zich ook niet zoveel.
Als er echt op 1 juni een persrelease zou zijn is het logisch dat Olav het niet zelf voor die tijd bekend gaat maken.
Verhaal komt hiervandaan. Chat met f1tv schijnbaar:
[Afbeelding]
En nogmaals, ik weet het, lees hier ook alles mee: dit is niet de eerste keer dat Olav ontkend heeft. En ja: dit kan je heel simpel faken, 5 minuten werk. Daarom staat er ook bij: "gerucht". Mooie van geruchten, soms zijn ze ook weleens waar. Dus misschien heeft hier een f1tv mannetje een "checo" gedaan en zich versproken
Echter halverwege de race, begon de stream gek te doen, telkens pauze van 1 sec, etc. En uberhaupt dat syncen is best irritant. Ook omdat de F1 stream af en toe (ok, zelden) pauzeert. Dus halverwege toch maar weer het engelse commentaar. Ook wel prima.
Ik zou het wel tof vinden om te kunnen kiezen tussen Olav en Engels commentaar. Zeker omdat ik wel eens met m'n pa/opa kijk, en die kunnen dat Engels niet zo snel volgen
Vaak bu'j te bang!
Ik neem aan dat je F1TV bedoeld, maar ik snap niet waarom je moet overstappen. Er komt gewoon een audiotrack bij, je kan lekker je huidige tracks blijven luisteren. Er komt gewoon extra keuze.kraanwagen schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:44:
Als Olaf Mol naar F16’s gaat, moet ik overstappen naar viaplay.
Die gast rijdt de hele race op plek acht, maar is wel continue in beeld of er wordt over hem gesproken. De laatste 5 a 10 minuten gaat het over de strijd tussen red bull en ferrari.
Dat kan wel wat minder..
Welk commentaar heb je dan? Internationaal Live feed is minder Hammie minded.Bartjoo71 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:15:
We kijken hier via F1TV, geen problemen met de kwaliteit, wel met het commentaar, het gaat voor mij een beetje teveel over Lewis H. Misschien is het al langer zo, maar gisteren viel het gewoon op..
Die gast rijdt de hele race op plek acht, maar is wel continue in beeld of er wordt over hem gesproken. De laatste 5 a 10 minuten gaat het over de strijd tussen red bull en ferrari.
Dat kan wel wat minder..
[ Voor 4% gewijzigd door Inspired op 30-05-2022 09:21 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Waarschijnlijk heb je dan de internationale feed gekeken met het Engelse commentaar van Sky. Om die reden ben ik het eerste raceweekend (bij de eerste FP) al geswitcht naar de F1 Live feed. Dat zijn de commentatoren van F1 / FOM zelf en die hebben niet zo'n roze bril. Die maken immers ook niet het commentaar voor primair het publiek uit Engeland.Bartjoo71 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:15:
We kijken hier via F1TV, geen problemen met de kwaliteit, wel met het commentaar, het gaat voor mij een beetje teveel over Lewis H. Misschien is het al langer zo, maar gisteren viel het gewoon op..
Dat kan wel wat minder..
dank voor de tip, ik ga de instellingen nog even nalopenInspired schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:19:
[...]
Welk commentaar heb je dan? Internationaal Live feed is minder Hammie minded.
Niet de instellingen. Als je de stream op hebt staan krijg je met een tik of druk op enter / ok een menu rechts waaruit je F1 Live, International, Tracker, Data en alle 20 onboards kunt kiezen.Bartjoo71 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:22:
[...]
dank voor de tip, ik ga de instellingen nog even nalopen
Ahh dat lag dus niet aan mij. Ik dacht dat het misschien aan de cache lag die volgelopen was na een veel langere uitzending dan normaal, maar zelfs na het leegmaken van de cache en weer syncen bleef de stream van Olav raar doen. Toen ook weer naar F1 TV audio geswitched.kwaazaar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:00:
Ik heb de eerste helft van de race grandprixradio geluisterd. Toch wel leuk om Olav weer te horen. En Jack nu als co-commentator vind ik veel leuker. Dat heeft Olav echt nodig, mijns inziens.
Echter halverwege de race, begon de stream gek te doen, telkens pauze van 1 sec, etc. En uberhaupt dat syncen is best irritant. Ook omdat de F1 stream af en toe (ok, zelden) pauzeert. Dus halverwege toch maar weer het engelse commentaar. Ook wel prima.
ik heb er niet bij gezegd dat ik de uitzendingen via de F1 app kijk op apple tv. Daar heb je al die toeters en bellen niet.RobertMe schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:28:
[...]
Niet de instellingen. Als je de stream op hebt staan krijg je met een tik of druk op enter / ok een menu rechts waaruit je F1 Live, International, Tracker, Data en alle 20 onboards kunt kiezen.
Ook daar kun je van feed wisselen. Alleen heb ikzelf zo'n ding niet dus durf ik niet te zeggen hoe het precies te doen. Iets met een beweging over dat touch ding meen ik hier wel eens gelezen te hebben, maar dat is natuurlijk nogal vaagBartjoo71 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:43:
[...]
ik heb er niet bij gezegd dat ik de uitzendingen via de F1 app kijk op apple tv. Daar heb je al die toeters en bellen niet.
Ik heb hetzelfde, maar dan met de Android app van F1 TV. Gestreamed naar een Chromecast Ultra. Heel vaak blokkerig beeld, maar geen enkele keer de sync met Grand Prix Radio verloren. Dus de data lijkt wel stabiel, maar vervolgens wel tussen 144p en 1080p switchen af en toe.Nieknikey schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:18:
[...]
Het lijkt ook wel alsof het meer in de app niet goed zit ipv in de stream; als ik de stream 20 seconden achter laat lopen dan snapt hij na enkele momenten weer naar live toe; ik vermoed dat dit ook gebeurt als ik live kijk en dat die sync dan een paar tiende-seconden mist. Lijkt echt aan de app te liggen, erg vreemd.
Jawel hoor, even naar links swipen en je kan kiezen uit alle audiostreams en camerabeelden, is echt simpel.Bartjoo71 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:43:
[...]
ik heb er niet bij gezegd dat ik de uitzendingen via de F1 app kijk op apple tv. Daar heb je al die toeters en bellen niet.
XBL gamertag StayingPow3r
er gaat n wereld voor me openMr. Freeze schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:52:
[...]
Jawel hoor, even naar links swipen en je kan kiezen uit alle audiostreams en camerabeelden, is echt simpel.
Ik denk ook dat het cache niet was berekend op de uitloop o.i.d.. Om en nabij de normale eindtijd begon ie te bufferen. Het gekke was: app sluiten en openen gaf geen verbetering. De stream op een ander device geopend en vanaf dat moment was ie weer als nieuw....dehardstyler schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:37:
[...]
Ahh dat lag dus niet aan mij. Ik dacht dat het misschien aan de cache lag die volgelopen was na een veel langere uitzending dan normaal, maar zelfs na het leegmaken van de cache en weer syncen bleef de stream van Olav raar doen. Toen ook weer naar F1 TV audio geswitched.
Bedankt ga ik proberen!fredgroes schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:26:
[...]
had ik vorige week ook, even gedeinstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd en hij deed het weer. versie van 9 mei. ik heb een sony android tv app via sideload methode in gebruik
Ik gebruikte de website, ipv de app. De app is niets meer dan de website in app-vorm. Bij de website kun je makkelijker even helemaal verversen. Maar dit keer dus geen resultaat.Dennisdn schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:37:
[...]
Ik denk ook dat het cache niet was berekend op de uitloop o.i.d.. Om en nabij de normale eindtijd begon ie te bufferen. Het gekke was: app sluiten en openen gaf geen verbetering. De stream op een ander device geopend en vanaf dat moment was ie weer als nieuw....
Ja, F1TV….Senaxx schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:12:
[...]
Ik neem aan dat je F1TV bedoeld, maar ik snap niet waarom je moet overstappen. Er komt gewoon een audiotrack bij, je kan lekker je huidige tracks blijven luisteren. Er komt gewoon extra keuze.
Oh,gelukkig, dat is ook zo. Meer keuze is prima uiteraard.
De international stream doet het hier ook niet momenteel. Als je op de F1 Live stream klikt, pakt hij hem hier wel.werphengel schreef op maandag 30 mei 2022 @ 19:34:
Kan de Monaco race niet terugkijken via F1TV pro, geeft storing. Meer mensen daar last van?
Sinterklaas wil bier !
Rond 4 uur begonnen aan Verstappens onboard. Na het eten rond kwart over 6 weer aan gezet en loopt intussen nog steeds prima. F1TV app op een Nvidia Shield, Android TV dus.werphengel schreef op maandag 30 mei 2022 @ 19:34:
Kan de Monaco race niet terugkijken via F1TV pro, geeft storing. Meer mensen daar last van?
Dat item is nu net begonnen!erikjong schreef op maandag 30 mei 2022 @ 20:29:
Zometeen Viaplay in kassa op npo1
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik gebruik zelf F1TV Pro, werkt bij mij goed. Ik volg viaplay op twitter en zelfs daar loopt het geluid niet sync met het beeld. Amateurs.
De ACM gaat zich er ook mee bemoeien...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wel vreemd, bij mij was het andersom. Barcelona: stutter van heb ik jou daar. Veel vastlopers. Monaco: perfect beeld (op een paar zeer korte momenten na).Damian schreef op maandag 30 mei 2022 @ 21:05:
Hier is het elke keer weer afwachten wat F1TV Pro doet, vorige 2 races nergens problemen mee (chromecast 3) en deze race was het weer huilen met de pet op. Bitrate drops en 3 keer dat ie volledig vast liep gelukkig wel weer verder ging daarna...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ook de houding van ViaPlay was niet heel verrassend en past helemaal in het beeld dat het ze weinig boeit. Als zelfs de programma directeur die er inderdaad weinig mee van doen heeft een consumentenprogramma afpoeiert dan is er wel iets goed mis in die toko. Je bent op dat moment het visitekaartje van het bedrijf, dan toon je in ieder geval compassie en begrip en geef je aan dat je zorgt voor de juiste verbinding naar die specifieke afdeling. Pannenkoek
Het enige waar ik gelukkig wel blij mee ben is dat de Consumentenbond er met gestrekt been in lijkt te gaan en de ACM ook betrokken is geraakt. Dit geeft wat hoop al vermoed ik niet dat er snel een oplossing gaat komen omdat ik zelf vermoed dat het in de apps zit icm te beperkte hardware en niet in de streams zelf.
Weet iemand ook wat de huidige status van RaceControl is? Daar had ik nooit dit soort issues.
Wat een slecht excuus zou zijn want ten eerste is het hun app dus als ze hem uitbrengen moeten ze ook zorgen dat het werkt en daarnaast kunnen Netflix, Disney+, Amazon Prime, YouTube, ... wel stuk voor stuk werkende streaming apps uitbrengen. En of het live is of niet zou ook niet uit moeten maken. Want dat gebruikt dezelfde codecs etc.Miki schreef op maandag 30 mei 2022 @ 21:27:
Dit geeft wat hoop al vermoed ik niet dat er snel een oplossing gaat komen omdat ik zelf vermoed dat het in de apps zit icm te beperkte hardware en niet in de streams zelf.
Terwijl op een veel goedkopere Toshiba uit 2020 met Android de app gewoon beschikbaar is, en minder lekker loopt.
Ook vraag ik me wel af waarom de Android tv app Altijd vele seconden achter loopt op de iOS app.. scheelt volgens mij wel 30sec
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 31-05-2022 00:16 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vermoed niet dat het ligt aan de beperkte hardware van bepaalde apparaten. De app werkte redelijk in de eerste paar races op een 1080P tv via Chromecast V3. De laatste twee races heb ik duidelijk haperingen of een vast lopend beeld gezien (gelukkig niet heel lang). Een Chromecast V3 heeft volgens mij niet eens zo'n goede hardware, kan max maar 1080P en 60Hz uitzenden.Miki schreef op maandag 30 mei 2022 @ 21:27:
Dit geeft wat hoop al vermoed ik niet dat er snel een oplossing gaat komen omdat ik zelf vermoed dat het in de apps zit icm te beperkte hardware en niet in de streams zelf.
De problemen die ik heb zijn dan wel minder dan de meeste klanten die via een Android tv of smart tv kijken.
Ben benieuwd wat de ACM en de consumentenbond gaan doen.
[ Voor 13% gewijzigd door alienfruit op 31-05-2022 08:08 ]
RobertMe schreef op maandag 30 mei 2022 @ 23:49:
[...]
Wat een slecht excuus zou zijn want ten eerste is het hun app dus als ze hem uitbrengen moeten ze ook zorgen dat het werkt en daarnaast kunnen Netflix, Disney+, Amazon Prime, YouTube, ... wel stuk voor stuk werkende streaming apps uitbrengen. En of het live is of niet zou ook niet uit moeten maken. Want dat gebruikt dezelfde codecs etc.
Het is lastig om aan te wijzen wat het specifieke probleem is vanwege allerlei variabelen die meespelen.NeverSettle schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 00:26:
[...]
Ik vermoed niet dat het ligt aan de beperkte hardware van bepaalde apparaten. De app werkte redelijk in de eerste paar races op een 1080P tv via Chromecast V3. De laatste twee races heb ik duidelijk haperingen of een vast lopend beeld gezien (gelukkig niet heel lang). Een Chromecast V3 heeft volgens mij niet eens zo'n goede hardware, kan max maar 1080P en 60Hz uitzenden.
De problemen die ik heb zijn dan wel minder dan de meeste klanten die via een Android tv of smart tv kijken.
Ben benieuwd wat de ACM en de consumentenbond gaan doen.
Kleine opsomming van wat ik zo al tegen ben gekomen:
- Chrome browser en aanverwanten die na verloop van tijd "vol" lopen door een geheugenlek
- Op specifieke LG tv's is het een drama terwijl het bij een andere serie van LG wel goed lijkt te werken
- Op Android TV's lijkt het in algemene zin een slechte ervaring te zijn
- Op bepaalde telefoons (OnePlus o.a.) lijkt er een DRM probleem te zijn
- Op iOS apparaten (iPhone, iPad en Apple TV) lijken de minste problemen te zijn maar wordt er wel een andere Apple specifieke stream meegeleverd.
- Bij bepaalde smart tv's waar het niet goed loopt biedt soms het deïnstalleren van de app en opnieuw installeren enige verlichting te bieden. Dit lijkt erop dat er een geheugenlek is.
- VOD content lijkt wel goed te lopen ook bij genoemde apparaten waar de live kijkervaring rondom F1 slecht is
- Het is opvallend dat F1TV veel selectiever is geweest in het officieel ondersteuning van apparaten terwijl Viaplay de indruk wekte dat alle recente tv's vanaf 2016 het zou werken.
- Over de ervaringen met de Ziggo app op de mediabox is weinig te vinden maar wat er dan wel te lezen valt is dat ook daar de ervaringen wisselend zijn.
Gelukkig is er wel wat zwaar geschut nu ingezet om Viaplay te doen bewegen, met name van de ACM verwacht ik e.e.a. omdat zij veel meer kunnen afdwingen dan de Consumentenbond.
V Check. Dit is platformonafhankelijk. Windows, Apple, Linux. Zelfde probleem. Is dus generiek. Dit ligt aan Viaplay. dwz: Viaplay moet dit oppakken.Miki schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:43:
[...]
[...]
Het is lastig om aan te wijzen wat het specifieke probleem is vanwege allerlei variabelen die meespelen.
Kleine opsomming van wat ik zo al tegen ben gekomen:
Chrome browser en aanverwanten die na verloop van tijd "vol" lopen door een geheugenlek[/li]
De stream kan ik niet beoordelen, maar iDevices hebben inderdaad bij mij geen problemen.Op iOS apparaten (iPhone, iPad en Apple TV) lijken de minste problemen te zijn maar wordt er wel een andere Apple specifieke stream meegeleverd.
Ook dit klopt, als ik een film of serie start is er via de chromebrowser ook geen enkel probleem meer.VOD content lijkt wel goed te lopen ook bij genoemde apparaten waar de live kijkervaring rondom F1 slecht is.
Een Apple specifieke stream? Dat is nieuwe info voor mij. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar heb je hiervan een bron? Dat verklaart dat, los van lage bitrate en geen 4K, Apple TV gebruikers weinig klachten hebben.Miki schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 08:43:
[...]
[...]
Het is lastig om aan te wijzen wat het specifieke probleem is vanwege allerlei variabelen die meespelen.
Kleine opsomming van wat ik zo al tegen ben gekomen:Waarschijnlijk heb ik nog wel wat puntjes gemist maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat het niet specifiek aan te wijzen waar het probleem in zit. Gezien het lijstje denk ik zelf eerder aan de brakke implementatie van de diverse apps maar het blijft gissen. Het is een bende, dat is wel duidelijk en wat het frustrerend maakt is dat ze er vooralsnog niets aan lijken te doen.
- Chrome browser en aanverwanten die na verloop van tijd "vol" lopen door een geheugenlek
- Op specifieke LG tv's is het een drama terwijl het bij een andere serie van LG wel goed lijkt te werken
- Op Android TV's lijkt het in algemene zin een slechte ervaring te zijn
- Op bepaalde telefoons (OnePlus o.a.) lijkt er een DRM probleem te zijn
- Op iOS apparaten (iPhone, iPad en Apple TV) lijken de minste problemen te zijn maar wordt er wel een andere Apple specifieke stream meegeleverd.
- Bij bepaalde smart tv's waar het niet goed loopt biedt soms het deïnstalleren van de app en opnieuw installeren enige verlichting te bieden. Dit lijkt erop dat er een geheugenlek is.
- VOD content lijkt wel goed te lopen ook bij genoemde apparaten waar de live kijkervaring rondom F1 slecht is
- Het is opvallend dat F1TV veel selectiever is geweest in het officieel ondersteuning van apparaten terwijl Viaplay de indruk wekte dat alle recente tv's vanaf 2016 het zou werken.
- Over de ervaringen met de Ziggo app op de mediabox is weinig te vinden maar wat er dan wel te lezen valt is dat ook daar de ervaringen wisselend zijn.
Gelukkig is er wel wat zwaar geschut nu ingezet om Viaplay te doen bewegen, met name van de ACM verwacht ik e.e.a. omdat zij veel meer kunnen afdwingen dan de Consumentenbond.
Een bron heb ik niet direct, maar volgens mij wordt voor de Apple-streams het HLS-protocol gebruikt, terwijl de andere streams het voornamelijk met MPEG-DASH doen.meesje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:23:
[...]
Een Apple specifieke stream? Dat is nieuwe info voor mij. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar heb je hiervan een bron? Dat verklaart dat, los van lage bitrate en geen 4K, Apple TV gebruikers weinig klachten hebben.
Nu weet ik niet of de een per definitie beter is dan de ander. Het zou ook kunnen dat er simpelweg veel meer DASH-streams worden opgevraagd, met grotere drukte en mogelijke capaciteitsproblemen tot gevolg.
Maar ik word hierin uiteraard graag aangevuld/verbeterd. @padoempats wellicht?
Ik vermoed dat ze normaliter HLS gebruiken (dat als ik mij niet vergis staat voor HTTP Live Streaming), maar Apple zou Apple niet zijn als ze niet hun eigen protocollen zouden verzinnen, dus zij hebben hiervoor een alternatief (waarvan ik nu denk dat dat Dash heet, maar of dat zo is weet ik niet).meesje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:23:
[...]
Een Apple specifieke stream? Dat is nieuwe info voor mij. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar heb je hiervan een bron? Dat verklaart dat, los van lage bitrate en geen 4K, Apple TV gebruikers weinig klachten hebben.
Beiden zijn volgens mij wel meer protocollen om te communiceren over de live stream dan daadwerkelijk codecs of zo. Bij HLS is het een "streamend" tekst bestand waar elke X seconden een "blokje" aan wordt toegevoegd met bv "van 00:00:00 tot 00:10:00 staat in 1.mp4", "van 00:10:00 tot 00:20:00 staat in 2.mp4", etc. Daardoor dat je dus ook kunt timeshiften, de player kan opzoeken (vanaf) welk blok af te spelen en vanaf daar dus weer de bestandjes te downloaden. De bestandjes zijn dan normale video's met bv de h.264 codec met dan de DRM er overheen.
Overigens zou dat dus ook kunnen verklaren waarom sommigen continu hickups ervaren elke X seconden. Als de videospeler de blokjes sneller afspeelt dan "de bedoeling is" zou het dus kunnen dat die het volgende blokje / bestandje nog niet instart met spelen of dat het blokje voor dat tijdslot überhaupt nog niet in de HLS file staat.
Edit:
Mooi dat @TexMex en ik dezelfde technieken benoemen, alleen andersom

En hier wat uitleg over MPEG-DASH: Wikipedia: Dynamic Adaptive Streaming over HTTP.
In het Viaplay-topic is er ook wel een en ander over gemeld.
[ Voor 20% gewijzigd door TexMex op 31-05-2022 09:43 ]
That said, andere apps werken wel goed op de C1. Dus het is en blijft een Viaplay-issue. Maar het kan zijn dat het platform lastiger voor te ontwikkelen is door bugs.
De HLS discussie in het Viaplay in topic heb ik helemaal gemist! Het verklaart in ieder geval dat ik geen noemenswaardige problemen ervaar.TexMex schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:39:
@RobertMe HLS is juist het door Apple ontwikkelde protocol: Wikipedia: HTTP Live Streaming.
En hier wat uitleg over MPEG-DASH: Wikipedia: Dynamic Adaptive Streaming over HTTP.
In het Viaplay-topic is er ook wel een en ander over gemeld.
M'n broer kijkt op mijn account, dus vroeg hem gisteren of hij ook last van storingen had tijdens de race van Monaco. "Nee, liep prima, niks gezien, waar had je last van dan?". --> paar keer zo'n spinner in beeld dat ie even stilstond. "Oh, ja dat heb ik ook wel, maar hij loopt daarna toch door"
Mijn ervaring is dat HLS over het algemeen een veel lichter en eenvoudiger protocol is. Of er werkelijk een verschil is tussen dash en hls qua stabiliteit weet ik niet, wel lijkt de HLS stream een tikkettje hogere bitrate te hebben.TexMex schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:32:
[...]
Een bron heb ik niet direct, maar volgens mij wordt voor de Apple-streams het HLS-protocol gebruikt, terwijl de andere streams het voornamelijk met MPEG-DASH doen.
Nu weet ik niet of de een per definitie beter is dan de ander. Het zou ook kunnen dat er simpelweg veel meer DASH-streams worden opgevraagd, met grotere drukte en mogelijke capaciteitsproblemen tot gevolg.
Maar ik word hierin uiteraard graag aangevuld/verbeterd. @padoempats wellicht?
Verschil voor zover ik kan zien is dat voor DASH er 2 seconden segment files worden gebruikt en bij HLS 4. Oftewel, met DASH zijn er 2x meer requests voor dezelfde stream, en dus ook 2x hogere kans dat er ergens wat fout loopt.
Maar het ligt ook aan de player zelf. Hoe is de correctie van fouten, hoe snel vindt er een retry plaats, etc..
Kijk, dat is een mooie verduidelijking! Thanks!padoempats schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:05:
[...]
Mijn ervaring is dat HLS over het algemeen een veel lichter en eenvoudiger protocol is. Of er werkelijk een verschil is tussen dash en hls qua stabiliteit weet ik niet, wel lijkt de HLS stream een tikkettje hogere bitrate te hebben.
Verschil voor zover ik kan zien is dat voor DASH er 2 seconden segment files worden gebruikt en bij HLS 4. Oftewel, met DASH zijn er 2x meer requests voor dezelfde stream, en dus ook 2x hogere kans dat er ergens wat fout loopt.
Maar het ligt ook aan de player zelf. Hoe is de correctie van fouten, hoe snel vindt er een retry plaats, etc..
- lenwar in 'Consumentenbond: Viaplay moet klanten compenseren voor beeldkwaliteit F1-streams'
- Sorcerer8472 in 'Consumentenbond: Viaplay moet klanten compenseren voor beeldkwaliteit F1-streams'
Ow ja, en dat ik de router maar moet resetten als de internet connectie onstabiel is. Alsof dat in NL nog zo vaak voorkomt met fiber abbo's. En moest maar een speedtest doen om de stabiliteit te controleren. Nou mijn 500/500 mbit/s moet behoorlijk instabiel worden om een 6 mbit/s streampje te laten droppen in kwaliteit.
Ik heb het in ieder geval aangegeven dat er iets serieus niet goed gaat met casten vanuit android naar chromecast en dat het niet aan mijn kant zit, en dat er veel meer mensen last van hebben. Uiteraard gehint naar hun eigen backend platform maar dat zullen ze natuurlijk niet snel toegeven.
Stream is nog geen enkel moment uitgevallen. Vind het starten van de streams soms wel lang duren, tussentijds doorspoelen is niet altijd even handig.
Whatever.
Lang geleden dat ik op Tweakers ben geweest, mn oude account is zelfs verdwenen
Maargoed.. vrolijk weer verder..
Ik heb mezelf getrakteerd op een F1pro account voor het eerst. Waar het de eerste paar races prima werkte (voornamelijk met Racecontrol wat me over de streep heeft getrokken om F1Pro te nemen) valt me op dat sinds de DRM er op zit alles toch een stuk taaier loopt.
Sowieso is Race control niet meer voor de live races te gebruiken, maar ook de web streams al dan niet met alternatieve apps (via de PC) werken haperig, helemaal als je je eigen pit wall gebouwd hebt. Eigenlijk is dat niet meer te doen. Als je dan ook nog eens GP radio open hebt staan is het feest helemaal compleet.
Ik heb eens zitten monitoren in het taakbeheer wat er allemaal in het machientje omgaat.. maar die DRM gooit echt wel roet in het eten vermoed ik. De CPU hangt tussen de 85 en 100% (icm GP radio).
Als ik een oude race terug kijk met 4 schermpjes open dan zit ik rond de 65% cpu usage. (internal viewer)
Had niet gedacht dat een 7th gen I7 nu al zo oud is dat dit een probleem zou zijn.....
Ik heb overigens mijn onvrede over de DRM en het onmogelijk maken van gebruik Racecontrol ook bij F1TV aangegeven in een mail...... maar een reactie durfden ze blijkbaar niet te geven want het is inmiddels alweer een goeie 2 weken geleden dat het bericht verstuurd is meen ik.
Andere browser of appje eens proberen?Trigger schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:29:
Dag F1 fans,
Lang geleden dat ik op Tweakers ben geweest, mn oude account is zelfs verdwenen![]()
Maargoed.. vrolijk weer verder..
Ik heb mezelf getrakteerd op een F1pro account voor het eerst. Waar het de eerste paar races prima werkte (voornamelijk met Racecontrol wat me over de streep heeft getrokken om F1Pro te nemen) valt me op dat sinds de DRM er op zit alles toch een stuk taaier loopt.
Sowieso is Race control niet meer voor de live races te gebruiken, maar ook de web streams al dan niet met alternatieve apps (via de PC) werken haperig, helemaal als je je eigen pit wall gebouwd hebt. Eigenlijk is dat niet meer te doen. Als je dan ook nog eens GP radio open hebt staan is het feest helemaal compleet.
Ik heb eens zitten monitoren in het taakbeheer wat er allemaal in het machientje omgaat.. maar die DRM gooit echt wel roet in het eten vermoed ik. De CPU hangt tussen de 85 en 100% (icm GP radio).
Als ik een oude race terug kijk met 4 schermpjes open dan zit ik rond de 65% cpu usage. (internal viewer)
Had niet gedacht dat een 7th gen I7 nu al zo oud is dat dit een probleem zou zijn.....
Ik heb overigens mijn onvrede over de DRM en het onmogelijk maken van gebruik Racecontrol ook bij F1TV aangegeven in een mail...... maar een reactie durfden ze blijkbaar niet te geven want het is inmiddels alweer een goeie 2 weken geleden dat het bericht verstuurd is meen ik.
Ik heb nu een Tampermonkey script in Firefox op Linux op ik meen een 6th gen i5 en dat werkt gewoon zonder noemenswaardige issues met een 2x2 grid, dus 4 feeds. Kijk vervolgens wel 90% van de tijd naar de TV met de AndroidTV app, maar ook einde race loopt de PC nog in sync.

Komt uit een Reddit draadje. Is een chat van een gebruiker met F1TV. En na een bericht vandaag elders die weer offline is gehaald lijkt de kans toch aanwezig dat Olav het commentaar voor F1TV vanaf juni gaat doen. Benieuwd of er morgen meer bekend word.
Welkom, pas de derde keer sinds zondagavond / maandagmorgen dat deze screenshot hier langs komt.Gaitman schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 21:53:
[Afbeelding]
Komt uit een Reddit draadje. Is een chat van een gebruiker met F1TV. En na een bericht vandaag elders die weer offline is gehaald lijkt de kans toch aanwezig dat Olav het commentaar voor F1TV vanaf juni gaat doen. Benieuwd of er morgen meer bekend word.
:strip_exif()/f/image/52EqexeTRvoAoEKVfk3Koksh.jpg?f=fotoalbum_large)
https://m.facebook.com/st...=101354659064942&sfnsn=mo
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 31-05-2022 22:45 ]
"When you grow up your heart dies"
Gaat niet gebeuren. Echte bronnen ontbreken
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Klopt. Maar je weet het niet.Sjakie0101 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:52:
Iedereen kan met knip en plakwerk nieuws maken.
Ik zou net dit erbij plaatsen: "Ik zie nu wel dat het een of andere fan page is dus neem het nieuws met een korrel zout."
"When you grow up your heart dies"
Ja maar, dat heb op Facebook gestaan.Sjakie0101 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:52:
Iedereen kan met knip en plakwerk nieuws maken.
Ik snap überhaupt dat verlangen naar Olav Mol niet. Sure, ik snap dat er F1 kijkers zijn die alleen met Nederlands commentaar "kunnen" kijken (als in: andere talen niet machtig (genoeg) zijn), en geen ViaPlay willen / te duur vinden / .... Maar dat verlangen naar Olav Mol... "Johee, joho, Strolliebollie rijdt tegen de Franse stokbrootvreter aan" en welke "legendarische" uitspraken heeft hij nog allemaal gedaan.
Wellicht in het vervolg eerst even de bron / authenticiteit controleren voordat je het hier dan dropt?sjaool schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:55:
[...]
Klopt. Maar je weet het niet.
Ik zou net dit erbij plaatsen: "Ik zie nu wel dat het een of andere fan page is dus neem het nieuws met een korrel zout."
Ik vermoed in ieder geval dat met dit plaatje die fanpage er heel wat fans / "leden" bij krijgt. Of het nu waar is of niet.
[ Voor 34% gewijzigd door RobertMe op 31-05-2022 23:01 ]
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2