[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.039 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53

Waarschijnlijk geen Olav bij F1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:07

-tom-562

Oliesjeik

Is F1 TV Viewer nu officieel dood :? Afgelopen zondag maar weer eens geprobeerd op mijn Chromecast with Google TV, maar inloggen lukt nog steeds niet.

Hoop eigenlijk nog steeds dat F1 met een WebOS app komt ..

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10
Lekker Ventje schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:08:
[...]

Wij hadden nog geen Viaplay toen Ziggo het in 4K uitzond. Die andere landen hebben die 4K sowieso niet van Viaplay gehad. En iedereen is hier een normaal kanaal gewend in plaats van een app. Als je gemak en 4K gewend bent is het even wennen. Maar het geld speelt mee, ze moeten het ergens terug zien te verdienen en ik ben benieuwd of ze dat gaat lukken want ze hebben flink wat geld uitgegeven om de F1 en PL van Ziggo af te pakken.
Je noemt het afpakken maar het moederbedrijf van Ziggo, Liberty Global, die de helft van aandelen van de Formula One group in handen heeft zelf de rechten per op bod verpatst.
In mijn ogen had Ziggo vergelijkbaar met het huidige Sky een gouden propositie in handen die ze dus zelf hebben verkloot.
Je kunt het ViaPlay dus niet kwalijk nemen dat ze hun kans hebben gepakt als je concurrent zich zo opstelt. Dit neemt niet weg dat er nog voor ViaPlay een lange weg is te gaan. Mensen zijn een bepaald niveau gewend vanuit het verleden bij Ziggo maar ook wat andere streaming diensten bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:15
Miki schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:49:
[...]

Je noemt het afpakken maar het moederbedrijf van Ziggo, Liberty Global, die de helft van aandelen van de Formula One group in handen heeft zelf de rechten per op bod verpatst.
Als dit correct zou zijn geweest is het nog steeds zeer discutabel wat je stelt. Aangezien je dan ineens concurrentie gaat benadelen etc. De rechten worden per opbod verkocht en ViaPlay wou iets van 20 of 30 miljoen betalen en Ziggo iets van 10 miljoen meen ik? Het dan aan Ziggo geven is vervolgens oneerlijke concurrentie en had ze waarschijnlijk een flinke tik op de vingers opgeleverd.
Alleen is het vertrekpunt van jouw stelling al verkeerd. Ziggo is van Liberty Global, F1 is van Liberty Media. Dat twee onafhankelijke bedrijven zijn ondanks dat ze dezelfde oprichter hebben. Daarnaast is het vervolgens weer VodafoneZiggo is het dus ook aan deze kant weer een split tussen Ziggo / Liberty Global en Vodafone. Moet vervolgens FOM ook voordeeltjes gaan geven aan Vodafone in andere landen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
RobertMe schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:12:
[...]

Als dit correct zou zijn geweest is het nog steeds zeer discutabel wat je stelt. Aangezien je dan ineens concurrentie gaat benadelen etc. De rechten worden per opbod verkocht en ViaPlay wou iets van 20 of 30 miljoen betalen en Ziggo iets van 10 miljoen meen ik? Het dan aan Ziggo geven is vervolgens oneerlijke concurrentie en had ze waarschijnlijk een flinke tik op de vingers opgeleverd.
Alleen is het vertrekpunt van jouw stelling al verkeerd. Ziggo is van Liberty Global, F1 is van Liberty Media. Dat twee onafhankelijke bedrijven zijn ondanks dat ze dezelfde oprichter hebben. Daarnaast is het vervolgens weer VodafoneZiggo is het dus ook aan deze kant weer een split tussen Ziggo / Liberty Global en Vodafone. Moet vervolgens FOM ook voordeeltjes gaan geven aan Vodafone in andere landen?
Je hebt een aantal afslagen gemist, de stelling dat Viaplay iets heeft afgepakt van Ziggo is gewoon niet correct. Dit staat geheel los van de woorden die je in mijn mond probeert te leggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Miki schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:18:
[...]

Je hebt een aantal afslagen gemist, de stelling dat Viaplay iets heeft afgepakt van Ziggo is gewoon niet correct. Dit staat geheel los van de woorden die je in mijn mond probeert te leggen.
De eerste zin is anders feitelijk zwaar incorrect. Ja Liberty Global is het moederbedrijf van Ziggo, maar Liberty Global is niet de eigenaar van FOM, want dat is toch echt Liberty Media. Een losstaand bedrijf waarbij beiden toevallig wel dezelfde oprichter hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
RobertMe schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:26:
[...]

De eerste zin is anders feitelijk zwaar incorrect. Ja Liberty Global is het moederbedrijf van Ziggo, maar Liberty Global is niet de eigenaar van FOM, want dat is toch echt Liberty Media. Een losstaand bedrijf waarbij beiden toevallig wel dezelfde oprichter hebben.
My bad dat ik Global en Media heb omgedraaid. Mijn stelling blijft daarbij nog steeds ongewijzigd dat ViaPlay niets heeft afgepakt maar gewoon een beter bod heeft gedaan tijdens de verkoop van de rechten.
Alle andere zaken die je erbij sleept zijn irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Miki schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:18:
[...]

Ik denk dat je wellicht iets te zwaar aan het woord 'afpakken' tilt. Er is daarbij toch ook niet echt sprake van een 'stelling'. Ziggo had de rechten; nu heeft Viaplay ze, omdat ze meer geboden hebben. In de spreektaal kun je dat dan al snel 'afpakken' noemen. Daar wordt verder volgens mij niets verkeerds mee bedoeld.

En je hebt helemaal gelijk dat Viaplay daarin niets te verwijten valt. Liberty Global/Vodafone had inderdaad meer kunnen bieden. Aan de andere kant is het juist ook mooi dat Liberty Media hierin gewoon transparant en open heeft gespeeld en geen voordeeltjes heeft gegund aan een bedrijf waaraan het verwant is. Wel had het achteraf wat hogere eisen mogen stellen aan de uitzendkwaliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door TexMex op 26-05-2022 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
meesje schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 09:12:
[...]

Los van beeldkwaliteit (hogere bitrate) ben ik erg benieuwd naar de stabiliteit in de andere landen. Het kan toch niet zijn dat het alleen bij ons instabiel is? Of kreeg iedereen er gratis een AppleTV bij? :)
ik zat met exact dezelfde gedachte gang ...Viaplay zit al in diverse landen .
Wij hebben kwa infrastructuur denk wel heel goed tov andere landen ,waardoor betere internet verbinding hebben en dus kunnen aanbieders betere kwaliteit aanbieden ? wellicht ?
Hun zijn denk , 720p gewend ivm lagere snelheden ??

Anderzijds denk ik dat Viaplay veelte veel heeft geboden en nu probeert te bezuinigen op zaken, wat de "verwende / verpeste " Nederlander niet slikt.
al met al, hebben ze een zware dobber hier in, nu dat alle media erop duikt.... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Roberto538 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:59:
[...]
Wij hebben kwa infrastructuur denk wel heel goed tov andere landen ,waardoor betere internet verbinding hebben en dus kunnen aanbieders betere kwaliteit aanbieden ? wellicht ?

Anderzijds denk ik dat Viaplay veelte veel heeft geboden en nu probeert te bezuinigen op zaken, wat de "verwende / verpeste " Nederlander niet slikt.
al met al, hebben ze een zware dobber hier in, nu dat alle media erop duikt.... 8)7
De ViaPlay UHD stream zit max op ~16Mbit, zowat gelijk aan Netflix UHD, dat is toch werkelijk niet zo heel erg hoog, wel?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:09
Roberto538 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:59:
[...]

In andere landen heeft Netflix ook 4K, dus waar praten we over? Het hangt allemaal af van wat men bij Viaplay aan capaciteit heeft voor livestreams. Maar wil men echt iets, dan een vast UHD/4K kanaal.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikromanic
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 17:19

Mikromanic

Onder de titel

Mikromanic schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:33:
[...]

Welke televisie heb jij?
Ik heb namelijk precies hetzelfde met mijn Chromecast op een Samsung qe55q64 televisie. Zodra ik in de F1TV app het beeldkwaliteit vastzet naar 720p zijn de stutters weg.
Heel vervelend en nog geen oplossing gevonden.
Overigens, gister met FP (F2) sessie Monaco getest, niet afspelen vanaf de Chromecast (GoogleTV) F1TV app, maar via de mobiele telefoon app -> casten naar de Chromecast. Kom ik minder micro stutters tegen dan via de (GoogleTV) F1TV TV app.

Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 15:41
Mikromanic schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 10:51:
[...]

Overigens, gister met FP (F2) sessie Monaco getest, niet afspelen vanaf de Chromecast (GoogleTV) F1TV app, maar via de mobiele telefoon app -> casten naar de Chromecast. Kom ik minder micro stutters tegen dan via de (GoogleTV) F1TV TV app.
Klopt. Precies hetzelfde hier. Overigens alleen met live. Terugkijken is wel zo goed als zonder stutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigazone
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-06 19:49
De officiële F1 App werkt niet meer op mijn Philips Android TV... De F1TV viewer laat me niet meer inloggen. Dus ik vrees dat het weer casten gaat worden dit weekend :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is de stream alleen op ViaPlay zo ruk of ook op de normale int feed?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:01:
Normale feed ook, nu opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:12

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Welke feed moet je hebben, live of internationaal?

[ Voor 3% gewijzigd door Sepp14 op 27-05-2022 14:07 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:02:
[...]

Normale feed ook, nu opgelost
You were saying? :P Maar top, weet ik dat we niet de enige gedupeerden zijn haha.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Sepp14 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:06:
Welke feed moet je hebben, live of internationaal?
Je moet niks :p
Live is van F1TV zelf en zij hebben ook een aangepaste uitzending met soms een splitscreen en ook een verslaggever in de pits.
Internationaal is de standaard world feed zonder aanpassingen, met daarbij keuze welk commentaar je wilt, Engels (= de Sky UK audio), Duits, etc. Nadeel daarbij is dat die TV zenders ook zo nu en dan splitscreen doen, maar dat zie je zelf dus niet. Gevolg: ze vertellen zaken die je niet op beeld ziet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:18
WhatsappHack schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:01:
Grappig dat Allard aanhaalde dat ze er deze keer niks aan kunnen doen omdat het nu aan de daar binnenkomende stream ligt.... Kleine sneer onder water dat het normaal wél aan hun ligt.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

RobertMe schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:19:
[...]

Je moet niks :p
Live is van F1TV zelf en zij hebben ook een aangepaste uitzending met soms een splitscreen en ook een verslaggever in de pits.
Internationaal is de standaard world feed zonder aanpassingen, met daarbij keuze welk commentaar je wilt, Engels (= de Sky UK audio), Duits, etc. Nadeel daarbij is dat die TV zenders ook zo nu en dan splitscreen doen, maar dat zie je zelf dus niet. Gevolg: ze vertellen zaken die je niet op beeld ziet.
Dank je, weet ik meteen antwoord op mijn volgende vraag, betreffende het commentaar. (y)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-10 10:37
hardware-lover schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:11:
[...]

De ViaPlay UHD stream zit max op ~16Mbit, zowat gelijk aan Netflix UHD, dat is toch werkelijk niet zo heel erg hoog, wel?
"ViaPlay UHD stream"? Waar kunnen we dat kijken? Je bedoelt niet de reguliere half-semi-upscaled 720p-1080i meuk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
Dennisdn schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:20:
[...]

Grappig dat Allard aanhaalde dat ze er deze keer niks aan kunnen doen omdat het nu aan de daar binnenkomende stream ligt.... Kleine sneer onder water dat het normaal wél aan hun ligt.... :P
Het kwam 'uit Monaco' idd. Maar ook Viaplay zit daar, dus dat zegt niks helaas :)
Fatsoenlijke 4k uitzendingen komen daar overigens ook vandaan ***verdorie, maar daar hoor je ze dan weer niet over bij Viaplay :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:25
Gigazone schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:00:
De officiële F1 App werkt niet meer op mijn Philips Android TV... De F1TV viewer laat me niet meer inloggen. Dus ik vrees dat het weer casten gaat worden dit weekend :F
had ik vorige week ook, even gedeinstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd en hij deed het weer. versie van 9 mei. ik heb een sony android tv app via sideload methode in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ché Mig schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:19:
[...]
"ViaPlay UHD stream"? Waar kunnen we dat kijken? Je bedoelt niet de reguliere half-semi-upscaled 720p-1080i meuk toch?
Nee, ik doel echt op hun UHD stream, ik heb er een in de verzameling zitten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
hardware-lover schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:27:
[...]

Nee, ik doel echt op hun UHD stream, ik heb er een in de verzameling zitten.
Oh sorry ik dacht echt even dat je het over de F1 had. Sorry, my bad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ché Mig schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:34:
[...]
Oh sorry ik dacht echt even dat je het over de F1 had. Sorry, my bad |:(
Had ik ook ;) Ze streamen dat ook in UHD, alleen niet overal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ché Mig
hardware-lover schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:35:
[...]

Had ik ook ;) Ze streamen dat ook in UHD, alleen niet overal.
Nu ben ik weer in verwarring.. Viaplay en UHD en F1 hebben toch helemaal niets maar dan ook niets met elkaar te maken? Of kijk ik ergens verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Viel me vandaag wel op dat commentaar van F1 toch ook wel matig was hoor. FP2 dat bv Ben Edwards vermeld dat Norris de snelste achter de Red Bulls en Mercedessen is, terwijl hij natuurlijk Ferrari's bedoelde, en nog wat van die "gekke" foutjes. Sam Collins ernaast vond ik vervolgens ook niet echt geweldig.
Combineer dat met de waardeloze regie met de Franse slag, die maar wat op willekeurige knoppen doet duwen waardoor je "per ongeluk" een auto door een aantal bochten / camera's volgt en er ineens een compleet andere auto in beeld komt (or worse, de teamgenoot) en het feest is helemaal compleet. Echt niks van te volgen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ché Mig schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:43:
[...]

Nu ben ik weer in verwarring.. Viaplay en UHD en F1 hebben toch helemaal niets maar dan ook niets met elkaar te maken? Of kijk ik ergens verkeerd?
Dat schrijft @hardware-lover toch? Ze hebben niet overal UHD. Ik vermoed dus dat hij naar "de originele" ViaPlay zit te kijken, uit Denemarken of waar zijn ze vandaan. In ieder geval dus niet de Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ché Mig schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:43:
[...]
Niet voor ons hier in Nederland nee, maar dat geldt niet voor alle Viaplay landen.

Ik gaf alleen maar aan wat zij aan UHD F1 stream beschikbaar hebben, hoewel officieel niet voor ons Nederlanders. Ik heb uit nieuwsgierigheid in het verleden eens zo'n stream binnengehengeld, destijds was Viaplay hier niet eens in de picture.

Afijn; https://www.totaaltv.nl/n...ultra-hd-dit-is-de-reden/

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroVAX3400
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-10 20:17
Voordeel van F1TV abonnement is het archief. Alle spectaculaire en veel besproken races zijn terug te kijken.
bv. Monaco 1996

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochie911
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-10 09:13
Wat mij vandaag opviel was het verschil in highlights van een sessie.
Zo was de fp2 van vandaag op f1tv ruim 9 minuten, en op YouTube amper 3 minuten.
Weet niet of dit al langs is gekomen maar het viel mij op sinds vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
hardware-lover schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:52:
[...]

Niet voor ons hier in Nederland nee, maar dat geldt niet voor alle Viaplay landen.

Ik gaf alleen maar aan wat zij aan UHD F1 stream beschikbaar hebben, hoewel officieel niet voor ons Nederlanders. Ik heb uit nieuwsgierigheid in het verleden eens zo'n stream binnengehengeld, destijds was Viaplay hier niet eens in de picture.

Afijn; https://www.totaaltv.nl/n...ultra-hd-dit-is-de-reden/
Slaat bovendien ook nog nergens op. Enkele jaren geleden had Ziggo voor een selecte groep gebruikers ook een 4K-test via de Chromecast en die stream werkte ook gewoon zonder problemen. Denk eerder dat geld de belangrijkste reden is om het niet te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 27-05-2022 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:52
En waarom heeft Ziggo die 4K-test via de Chromecast niet breder uitgerold?
Misschien was het toch allemaal wat complexer voor een grote groep gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Marcel Br schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:44:
Uiteindelijk hebben ze 4K natuurlijk wel uitgerold en kon je het rechtstreeks op TV of via de Next in 4K kijken. Niet via streaming dus, wel gewoon via de kabel zoals de meeste Ziggo klanten TV zullen kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Marcel Br schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 09:44:
Maar Viaplay krijgt het in eigen land dus wel voor elkaar (F1 en Premier League). En Amazon Prime zendt de Premier League in 4K uit in het VK. In beide gevallen via streaming. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te vinden. 4K live-streaming is dus prima mogelijk.

Maar goed, laat Viaplay eerst maar eens voor een stabiele, hoge kwaliteit Full HD-stream zorgen. Daar hebben ze het al moeilijk genoeg mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Ben trouwens erg blij dat de Windows App van Wesley Kroos een prima vervanger is van RaceControl. Ik denk niet dat Rob er nog effort in aan het stoppen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net een abonnement genomen op F1TV. Ik kwam er alleen achter dat de app niet beschikbaar is op mijn Android tv. Opzich niet zo'n probleem, want ik kan hem streamen naar de ingebouwde Chromecast. Ik kan alleen tijdens het casten niet switchen tussen de verschillende streams en als de stream wordt hervat na pauzeren schiet het volume van de tv naar maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:57

NoFearCreations

3DPrint the world!

ZFLaSH schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:53:
Ben trouwens erg blij dat de Windows App van Wesley Kroos een prima vervanger is van RaceControl. Ik denk niet dat Rob er nog effort in aan het stoppen is.
Welke app is dat dan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

darkdesign schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 14:12:
Net een abonnement genomen op F1TV. Ik kwam er alleen achter dat de app niet beschikbaar is op mijn Android tv. Opzich niet zo'n probleem, want ik kan hem streamen naar de ingebouwde Chromecast. Ik kan alleen tijdens het casten niet switchen tussen de verschillende streams en als de stream wordt hervat na pauzeren schiet het volume van de tv naar maximaal.
Je hebt vast gezocht naar lotgenoten binnen dit topic die met hetzelfde "probleem" zitten en hoe ze dat hebben aangepakt? 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:34

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 14:25:
[...]

Je hebt vast gezocht naar lotgenoten binnen dit topic die met hetzelfde "probleem" zitten en hoe ze dat hebben aangepakt? 😉
Jazeker. Ik heb de zoekterm "volume" gebruikt, daar komt alleen mijn post naar boven op de OP na ;)

Dat is eigenlijk het enige dat mij stoort.

[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 28-05-2022 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
darkdesign schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 14:44:
[...]

Jazeker. Ik heb de zoekterm "volume" gebruikt, daar komt alleen mijn post naar boven op de OP na ;)

Ik denk dat @hardware-lover meer een oplossing wou bieden op "niet beschikbaar voor mijn TV". De Android TV app ondersteund bij mijn weten namelijk, ondanks de naam, geen enkele TV, maar alleen mediaspelers (Nvidia Shield, Xiaomi Mi Box / Stick, Amazon Fire stick). Maar als je de APK van internet plukt kun je die wel sideloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

darkdesign schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 14:44:
[...]

Wat @RobertMe dus schrijft, of het moet zijn dat je liever cast?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
Care to share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat @hardware-lover meer een oplossing wou bieden op "niet beschikbaar voor mijn TV". De Android TV app ondersteund bij mijn weten namelijk, ondanks de naam, geen enkele TV, maar alleen mediaspelers (Nvidia Shield, Xiaomi Mi Box / Stick, Amazon Fire stick). Maar als je de APK van internet plukt kun je die wel sideloaden.
hardware-lover schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 15:09:
[...]

Wat @RobertMe dus schrijft, of het moet zijn dat je liever cast?
Als ik F1 kan kijken via de app op de tv is het volume probleem ook meteen opgelost, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zal eens kijken hoe dat sideloaden in zijn werk gaat.

Het verbaast mij wel dat een streamingsdienst dit niet standaard ondersteund. Maar dat terzijde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Je kan ook 4 posts boven je kijken :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik vind het nog erg stil over het Nederlandse commentaar welke in juni op F1TV moet komen. De volgende race moet het live. Heeft iemand nog iets gehoord sinds de nieuwsberichten aan het begin van dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:54
F1TV is verschrikkelijk om te kijken momenteel. De stream stottert om de 20-30s; beeld wordt ontzettend blokkerig, herstelt binnen een seconde maar slaat een paar frames over, en haalt die frames iets later in door ze over te slaan. Aan mijn internetverbinding ligt het niet, had dit enkele weken geleden op een andere verbinding ook. Ik kijk via de app op iOS, is dit een bekend probleem? Via laptop vorige week geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Nieknikey schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:55:
F1TV is verschrikkelijk om te kijken momenteel. De stream stottert om de 20-30s; beeld wordt ontzettend blokkerig, herstelt binnen een seconde maar slaat een paar frames over, en haalt die frames iets later in door ze over te slaan. Aan mijn internetverbinding ligt het niet, had dit enkele weken geleden op een andere verbinding ook. Ik kijk via de app op iOS, is dit een bekend probleem? Via laptop vorige week geen problemen.
Geen last van hier, kijk via een Shield tv en bekabeld internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
Pierre schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:01:
[...]

Op mijn telefoon (android) ook nergens last van, het is echt alleen op iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:13

Mr. Freeze

¡GO!

Tjsa, hier loopt het toch echt supersmooth, Apple TV met een kpn glasverbinding.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Wij zeiden juist tegen elkaar, ontzetten scherp en goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
Pierre schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:01:
[...]

Idem hier zelfde setup.
Enige wat geblokt is met tijden zijn de onboard beelden maar de timing in beeld zijn wel gewoon haarscherp dus het zijn gewoon de onboard beelden die al niet scherp zijn.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
stormfly schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:09:
[...]

Wij zeiden juist tegen elkaar, ontzetten scherp en goede kwaliteit.
Het lijkt ook wel alsof het meer in de app niet goed zit ipv in de stream; als ik de stream 20 seconden achter laat lopen dan snapt hij na enkele momenten weer naar live toe; ik vermoed dat dit ook gebeurt als ik live kijk en dat die sync dan een paar tiende-seconden mist. Lijkt echt aan de app te liggen, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
LongBowNL schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:27:
Ik vind het nog erg stil over het Nederlandse commentaar welke in juni op F1TV moet komen. De volgende race moet het live. Heeft iemand nog iets gehoord sinds de nieuwsberichten aan het begin van dit seizoen?
Hoezo moet het de volgende race live? Er komt Nederlands commentaar in juni wordt door F1TV gemeld, ik heb geen bron dat het meteen de 1e race in juni zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:28
heb nu f1tv pro...maar was f2 nu te zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

bvbal79 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:03:
heb nu f1tv pro...maar was f2 nu te zien?
De F2 sprintrace is op F1TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
dwdd schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:39:
[...]

Hoezo moet het de volgende race live? Er komt Nederlands commentaar in juni wordt door F1TV gemeld, ik heb geen bron dat het meteen de 1e race in juni zou zijn
Er zijn 2 races in juni. Dus het kan ook de tweede zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:09
LongBowNL schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:27:
[...]

Er zijn 2 races in juni. Dus het kan ook de tweede zijn. :+
Ik begreep dat het commentaar komt van de commentatoren van Viaplay.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:57

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

Hoop wel dat het Rob lukt. RaceControl is (voor mij) 10 keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
niki_lauda schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:33:
[...]

Hoop wel dat het Rob lukt. RaceControl is (voor mij) 10 keer beter.
Ik denk dat Rob er met deze interface en de DRM er niet meer uit komt om eerlijk te zijn. Laten we het hopen van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:22
Sjakie0101 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:51:
[...]

Ik begreep dat het commentaar komt van de commentatoren van Viaplay.
Heb je een bron?
Ik hoop niet dat je gelijk hebt maar ik denk het wel.
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Heb Viaplay geprobeerd via Ziggo. Kijk alleen F1 de rest kijk ik niet. Het is niet geworden wat ik er van verwachtte. Het commentaar tijdens VT is oké, net als tijdens race. Daar ligt het imho niet aan. De voor en nabeschouwingen kijk ik niet tenzij Ho Pin Tung zit. Ik kan C. Aalbers niet velen, heeft op mij een hoog irritatiefactor.
Wat voor mij vervelend is, is dat ik de F1, niet op een of andere manier kan terugkijken als het al gestart is. De navigatie door de app is omslachtig. Plus op de next krijg ik de app niet werkend terwijl hij op de tv(LG) wel werkt via WiFi. Voor iets wat deels werkt, in mijn geval, vind ik de prijs te hoog.

Nokia streambox 8000 aangeschaft, F1TV abonnement afgesloten voor een jaar en aangesloten.
Waarom de Nokia? Omdat ik die meteen bekabeld kan aansluiten op het internet.
Dat gedaan, kon ik vrijdag VT1 en 2, kijken zonder stutter, bufferproblemen. In het begin is het alleen even blokkerig beeld. Dat trekt snel weg en heb ik scherp beeld. De gehele uitzending is gewoon goed qua beeld en geluid.
Alle uitzendingen bekeken via live feed. Naar mijn inziens het meest neutrale commentaar. Wacht op het Nederlandse commentaar hoe dat zal zijn. Dat komt volgens mij op de internationale feed.

Ik ga niet lopen klooien met een GPradio slider. Leuk initiatief maar ze hadden zich misschien wat vriendelijker moeten opstellen mijn inziens. Beide partijen overigens.
Ik geef de Viaplay commentatoren een kans, alleen de app, prijs en beeldkwaliteit is niet in verhouding met wat je krijgt.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:24
Tja ik wil ook nog wel eens GPradio er bij aanzetten (mijn vriendin volgt het dan toch beter), maar ik kan niet zeggen dat ik al een super goede oplossing gevonden heb. Ik kijk via een NVIDIA Shield TV. Graag zou ik beide bronnen op vanaf de tv afspelen (beeld via F1TV) en audio van GP Radio. Maar dan niet via een receiver of cast device. Echt naar de tv zelf.

Nu was het me wel semi gelukt met tunein, (beide op shield, tunein op achtergrond en f1tv pro) maar dan is syncen weer heel lastig. Vanuit de GPRadio app zie ik ook geen mogelijkheid om alleen de audio te casten. Als je namelijk die sync sliders wilt hebben moet naar de web pagina toe. En Android kan helaas vanaf een web pagina niet audio only streamen.

Dus kortom... veel gedoe en geen goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 13:54

Trebbors

Failure is no option!

Ik dacht dat het in het verleden mogelijk was om één wedstrijd tegen betaling te kijken via F1Pro.
Om daarna te beslissen of het daadwerkelijk iets is. Ik kan deze optie niet meer vinden. Weet iemand van jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:41
Trebbors schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:58:
Ik dacht dat het in het verleden mogelijk was om één wedstrijd tegen betaling te kijken via F1Pro.
Om daarna te beslissen of het daadwerkelijk iets is. Ik kan deze optie niet meer vinden. Weet iemand van jullie dit?
Kon je (tot voor kort?) het niet een weekje gratis proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Een race on-demand afnemen kan niet en is er AFAIK ook nooit geweest. Zoals @meesje aan geeft is er wel, meestal aan het begin van het seizoen een weekend waarin je gratis een proefabonnement kunt afsluiten voor een week. Maar dat is dus ook in specifieke weekenden en ik weet eigenlijk ook niet meer of dat dit seizoen geweest is.
De enige optie on te proberen is dus een maand abonnement afnemen, of uiteraard meteen voor een jaar abonnement gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 10:32

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Je kan F1 TV per maand afnemen, dus als je goed mikt lukt het vast wel om daar precies 1 race in te hebben. Of je mikt zo dat je 3 races kan kijken in die maand ;)

Pro kost 8 euro per maand, Access kost 3 euro.

Het belangrjkste verschil tussen Pro en Access is dat je bij Access niet life kan kijken maar alleen terug kan kijken na afloop van de race. Als je goedkoop wil testen moet je dus even wachten met kijken tot de race is afgelopen of gewoon een race uit het archief kijken. Open deur, het archief gaat ver terug maar de oude races zijn wel met de kwaliteit van toen. Een race uit 1984 terugkijken is niet representatief voor wat je nu krijgt.

Wat ik absoluut aanraad is goed gebruik te maken van de driver cams, dat je een hele race mee kan kijken vanuit de cockpit (inclusief alle communicatie) maakt het een heel andere ervaring. Tegenwoordig begin ik een race met die camera's. Pas als ik de start en eerste ronde(s) gezien heb van de coureurs die ik volg kijk ik naar de "normale" uitzending om het totaaloverzicht te krijgen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:27
Ben ik de enige waarbij de voorbeschouwing op F1 TV niet wil laden? Chrome, Win10.

Cookies verwijderen loste dit probleem op.

[ Voor 24% gewijzigd door AtlAntA op 29-05-2022 14:09 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Klopt het (nog steeds) dat F1 TV Player voor Android TV nog steeds zwart beeld toont (de stream lijkt steeds opnieuw op te starten) bij een livestream?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:28
-tom-562 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:25:
Klopt het (nog steeds) dat F1 TV Player voor Android TV nog steeds zwart beeld toont (de stream lijkt steeds opnieuw op te starten) bij een livestream?
Ja

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 29-05-2022 14:38 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sportvisserij
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-01 12:42
Ik loop al een tijdje met een vraag omtrent het stream met f1tv pro. Heb ook soms last van zeer wisselende beeldkwaliteit als ik naar mijn chromecast stream.
Nu zag ik die nieuwe chromekast 4k waar ook apps op kunnen, maar kan de f1 tv pro app daar ook op? Zou mooi zijn want dan heb ik wellicht minder last van die schommelingen in beeldkwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Viaplay is huilen met de pet op. Bagger beeld op dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Jammer, F1 TV Player liep qua stream veel soepeler dan de native F1 app

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:28
BramViking schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:38:
Hier niet, chromecast, loopt goed, suffe interviews, dat wel.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:28
welke feed kijkt iedereen op f1tv, die van hun of internationaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
bvbal79 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:56:
welke feed kijkt iedereen op f1tv, die van hun of internationaal
Alhoewel ik het wederom erg zonde van dat Palmer er niet zit blijf ik bij F1 Live. Die van hunzelf dus. Het geschreeuw van Croft kan ik niet aan.

Bijna Juni. Afwachten wie het NL commentaar gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
BramViking schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:38:
Je had toch een Apple TV? Is het niet een idee om de app even af te sluiten (tv icoontje dubbel tikken en omhoog vegen) en opnieuw op te starten met een verse stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Deze keer maar alles via de htpc. Daarmee mogelijk om f1tv en grandprixradio naast elkaar.

Toch weer een minuut vertraging, zelfs t.o.v. grandprixradio. Het is 2022, waarom blijft dit zo'n drama :X

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 29-05-2022 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Miki schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:59:
[...]

Je had toch een Apple TV? Is het niet een idee om de app even af te sluiten (tv icoontje dubbel tikken en omhoog vegen) en opnieuw op te starten met een verse stream?
Stream loopt vlekkeloos, maar ik vind het beeld niet mooi. Ben beter gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij F1TV in combinatie met Chromecast word hier het beeld heel crappie 720p of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll
  • Laatst online: 23:24

Red Boll

Kick Ass!

In een Chromium browser op een PC ook :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 08:43
Yep, hier wederom veel wisselingen. Chromecast v3 rechtstreeks aan tv, vlakbij router, 500/500 mbit/s glasvezel abbo. Denk niet dat het aan mijn kant mis gaat.

Via de browser op laptop naar tv loopt niet soepel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik zie alleen maar regen in Full-HD via F1tv .... Laat ze dáár eerst eens iets aan gaan doen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 29-05-2022 15:29 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

AtlAntA schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:58:
[...]

Alhoewel ik het wederom erg zonde van dat Palmer er niet zit blijf ik bij F1 Live. Die van hunzelf dus. Het geschreeuw van Croft kan ik niet aan.

Bijna Juni. Afwachten wie het NL commentaar gaat doen.
Ik heb toch maar voor Sky gekozen, die oudere man versta ik slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
PatrickPR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:24:
Yep, hier wederom veel wisselingen. Chromecast v3 rechtstreeks aan tv, vlakbij router, 500/500 mbit/s glasvezel abbo. Denk niet dat het aan mijn kant mis gaat.

Via de browser op laptop naar tv loopt niet soepel.
Dramatisch qua kwaliteit wisselingen (kijk op mn PC met gigabit glasvezel, dus dat zou het niet moeten zijn). Zal eens een andere browser proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:55
De bitjes en druppels stromen binnen op beeld bij mij :+

Ik heb F1TV stream aanstaan, wel leuk met Twitter vragen erbij. Maakt het lekker interactief. Prima coverage zo en niet zo hysterisch als Sky :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hjs schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:36:
[...]
Ik heb toch maar voor Sky gekozen, die oudere man versta ik slecht.
Welke oudere man is dat? Heb je het misschien over een vorige race? Prima verstaanbaar de "live" commentatoren hoor.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:12
Kijk voor het eerst met de Apple tv, voorheen de shield, tot nu toe nog geen haperingen of uitval. Met de shield nog nooit een race kunnen kijken. Niet dat veel te zien is tot nu toe...

Edit, met viaplay

[ Voor 5% gewijzigd door ymoona op 29-05-2022 15:51 ]

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

hardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:43:
[...]

Welke oudere man is dat? Heb je het misschien over een vorige race? Prima verstaanbaar de "live" commentatoren hoor.
Die naast Collins zit, ben zn naam alweer vergeten.
Hele weekend al last van.

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 29-05-2022 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:51
chevsticks schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:39:
[...]

Dramatisch qua kwaliteit wisselingen (kijk op mn PC met gigabit glasvezel, dus dat zou het niet moeten zijn). Zal eens een andere browser proberen
Bij mij idem, voortdurend wisselen tussen lage en hoge kwaliteit bij VIAPLAY. Waardeloos en erg onrustig.

Wanneer mijn jaarabo is verlopen ben ik vertrokken bij viaplay en stap ikover naar F1TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Boomster schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:48:
[...]

Bij mij idem, voortdurend wisselen tussen lage en hoge kwaliteit bij VIAPLAY. Waardeloos en erg onrustig.

Wanneer mijn jaarabo is verlopen ben ik vertrokken bij viaplay en stap ikover naar F1TV
Bij F1TV is het (ook) drama met beeld hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Red Boll schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:51:
[...]

Hier op de Shield nergens last van. Prima beeld via F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:35
Red Boll schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:51:
[...]

Nergens last van hoor.
Gewoon Google TV en kwaliteit vastgezet op 1920x1080

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hjs schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:47:
[...]
Die naast Collins zit, ben zn naam alweer vergeten.
Hele weekend al last van.
Vreemd? Het best verstaanbaar (voor mij) van de 3 die nu regelmatig aan het woord komen? Zo kan het verschillen 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Boll

Red Boll

Kick Ass!

Joarie schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:52:
[...]

Nergens last van hoor.
Gewoon Google TV en kwaliteit vastgezet op 1920x1080
Ik zit op de PC in een browser.

Heb net wel de kwaliteit aangepast, goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
hardware-lover schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:52:
[...]

Vreemd? Het best verstaanbaar (voor mij) van de 3 die nu regelmatig aan het woord komen? Zo kan het verschillen 😉
Alan McNish zit er ook bij en die is met zijn zware accent wat moeilijker te volgen inderdaad.

Pagina: 1 ... 37 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2