Heb Viaplay geprobeerd via Ziggo. Kijk alleen F1 de rest kijk ik niet. Het is niet geworden wat ik er van verwachtte. Het commentaar tijdens VT is oké, net als tijdens race. Daar ligt het imho niet aan. De voor en nabeschouwingen kijk ik niet tenzij Ho Pin Tung zit. Ik kan C. Aalbers niet velen, heeft op mij een hoog irritatiefactor.
Wat voor mij vervelend is, is dat ik de F1, niet op een of andere manier kan terugkijken als het al gestart is. De navigatie door de app is omslachtig. Plus op de next krijg ik de app niet werkend terwijl hij op de tv(LG) wel werkt via WiFi. Voor iets wat deels werkt, in mijn geval, vind ik de prijs te hoog.
Nokia streambox 8000 aangeschaft, F1TV abonnement afgesloten voor een jaar en aangesloten.
Waarom de Nokia? Omdat ik die meteen bekabeld kan aansluiten op het internet.
Dat gedaan, kon ik vrijdag VT1 en 2, kijken zonder stutter, bufferproblemen. In het begin is het alleen even blokkerig beeld. Dat trekt snel weg en heb ik scherp beeld. De gehele uitzending is gewoon goed qua beeld en geluid.
Alle uitzendingen bekeken via live feed. Naar mijn inziens het meest neutrale commentaar. Wacht op het Nederlandse commentaar hoe dat zal zijn. Dat komt volgens mij op de internationale feed.
Ik ga niet lopen klooien met een GPradio slider. Leuk initiatief maar ze hadden zich misschien wat vriendelijker moeten opstellen mijn inziens. Beide partijen overigens.
Ik geef de Viaplay commentatoren een kans, alleen de app, prijs en beeldkwaliteit is niet in verhouding met wat je krijgt.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.