[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.037 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik had een jaar F1TVPro en werkte prima. Heb hem net verlengd, maar dit keer via de App een subscription genomen (en via Applepay dus betaald)..... Maar met welke account moet ik dan nu inloggen op de PC? (mijn google search kwam niet echt met een oplossing)

Edit: Laat maar. Ik verwarde Itunes Account met de Daadwerkelijke F1TV account |:(

[ Voor 14% gewijzigd door ND863 op 06-05-2022 21:02 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Het F1 Live kanaal geeft ook meer technische info uit de pitlane met Will Buxton.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

AtlAntA schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:52:
Ik mis Palmer wel eerlijk gezegd. Vond dat hij het erg goed deed.
Afgezien van analysis ná de race, doet ie nog iets van commentaar?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36
siggy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:58:
[...]

Afgezien van analysis ná de race, doet ie nog iets van commentaar?
Volgens mij heeft hij alle weekenden, alle sessie's gedaan tot nu toe? Samen met Buxton en Edwards

Edit: dit jaar bij F1 Live bedoel ik.

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 06-05-2022 21:05 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

AtlAntA schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:04:
[...]

Volgens mij heeft hij alle weekenden, alle sessie's gedaan tot nu toe? Samen met Buxton.

Edit: dit jaar bij F1 Live bedoel ik.
huh :P Ik kijk dat ook, maar Palmer zie (en hoor) ik alleen in zijn geknipte post race analysis. iet op F1 live en op de international versie heb ik hem ooit gehoord.

F1 live? Ik neem aan dat is op F1TV? Ik hoor hem nu anders niet?

[ Voor 7% gewijzigd door siggy op 06-05-2022 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
siggy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:05:
[...]

huh :P Ik kijk dat ook, maar Palmer zie (en hoor) ik alleen in zijn geknipte post race analysis. iet op F1 live en op de international versie heb ik hem ooit gehoord.
Denk dat er wat verwarring is over 'F1 Live" ? Ik bedoel de F1 live feed en dus niet de International feed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bv3fxwfnE_-5bWjdDqT89g7BTwA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oqAHoLwiDdTtDRBU8m3ilmgX.png?f=user_large

Deze dus. :) Op die feed heeft Palmer dit jaar alle sessie's van commentaar voorzien. Deze week zit er een oud-coureur tussen Edwards en Collins in en versta de beste man amper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

AtlAntA schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:09:
[...]

Denk dat er wat verwarring is over 'F1 Live" ? Ik bedoel de F1 live feed en dus niet de International feed.

[Afbeelding]

Deze dus. :) Op die feed heeft Palmer dit jaar alle sessie's van commentaar voorzien. Deze week zit er een oud-coureur tussen Edwards en Collins in en versta de beste man amper.
Die heb ik standaard ook aan. Denk ik dan. Maar heb hem nog niet gehoord :P Of ik herken zijn stem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
Mart11 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:39:
F1 pro op Apple tv 4k ook geluid dat steeds weg valt, ligt dus aan F1tv
Geluid via Apple TV is hier prima maar beeld is heel erg slecht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:19

Hier ook haperende audio. Driver cam van Max wel constant geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
AtlAntA schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:09:
Deze week zit er een oud-coureur tussen Edwards en Collins in en versta de beste man amper.
John Watson. En ja, ik "mis" Palmer ook wel.
siggy schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:11:
[...]

Die heb ik standaard ook aan. Denk ik dan. Maar heb hem nog niet gehoord :P Of ik herken zijn stem niet.
Just to be sure. In ieder geval dit weekend is hij er niet. Heb je hem ook andere weekenden niet gehoord dan zul je de International feed op hebben gehad. Want tot nu toe zat hij er elke race en volgens mij zelfs elke sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 07:41
MaXeRs schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:42:
[...]

Schakel over naar F1live dan werkt het perfect.
Commentaar daar is matigjes, plus Will Buxton en is zowiezo niet OK.

Sky heeft Chris Martin.. ehh.. Jenson Button dit weekend _/-\o_

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 21:18
pilskes schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:25:
Viaplay uitzending F1 doet niks op tv. Via mobiel streamen is ook niet mogelijk...
Bij mij geen verbinding via de app (Apple TV 4K), wel Viaplay via Ziggo op kanaal 154. Toevallig had ik daar laatst mijn accountgegevens ingevuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Omdat Viaplay weigerde te werken en geen video gaf bij de eerste vrije training ( getest op Android TV, Xbox Series X , Chromecast, Telefoon, Ipad, Laptop Windows 10 ) , maar via F1TV gekeken en jemig wat heb ik deze stabiele en 1080p beeldkwaliteit gemist! Vanaf Juni wanneer F1 TV weer NL commentaar krijgt weet ik wel dat ik weer via hun ga kijken, want begin langzaam echt helemaal flauw te worden van Viaplay hun slechte streams want het is elk weekend wel wat en ze doen alsof er totaal geen problemen zijn.

Ik wil niet negatief doen/overkomen want iedereen verdiend meerdere kansen zolang ze maar openstaan voor hun eigen fouten. Ik heb ze nu al genoeg weekenden de kans gegeven en telkens zeggen ze zelf dat er geen problemen zijn bij interviews en reageren zelfs niet op meerdere mails en op Tweets word ook niet bepaald serieus gereageerd. Sorry maar hoe blind ben je dan voor je eigen problemen :X.

Ik ben heel erg blij dat er een groep mensen is waar het allemaal stabiel werkt zonder frameskipps en naar dat het naar wens is, maar helaas is dit maar een kleine groep!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:47
@G_Dragon Werkt f1tv pro via xss/x browser...vorig jaar nog wel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvM
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dank voor de spoiler…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Amaze86 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:28:
@G_Dragon Werkt f1tv pro via xss/x browser...vorig jaar nog wel.
Ik heb de officiele F1TV app geinstalleerd op Android TV via een losse Apk omdat ik hem op de normale manier niet kan vinden in de Playstore. Geen idee of F1TV Viewer nog werkt, moest opnieuw inloggen en daar had ik geen zin in want wou gewoon kijken aangezien de Vrije Training al bezig was.

Heb het eerlijk gezegd nog nooit via de browser op de Xbox getest..

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2022 22:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:33:
[...]

Ik heb de officiele F1TV app geinstalleerd op Android TV via een losse Apk omdat ik hem op de normale manier niet kan vinden in de Playstore. [...]
Hoe officieel is dat dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Toff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:40:
[...]

Hoe officieel is dat dan nog?
Het is precies dezelfde app die sommige in de Playstore kunnen vinden, maar dat is een kleine groep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:41:
[...]
Het is precies dezelfde app die sommige in de Playstore kunnen vinden, maar dat is een kleine groep.
Hoe weet je dat, als je de Play Store versie niet kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Toff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:44:
[...]

Hoe weet je dat, als je de Play Store versie niet kan vinden?
Als je gewoon telkens de nieuwste versie installeerd die ook via de legale weg te vinden is heb je geen verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:47:
[...]
Als je gewoon telkens de nieuwste versie installeerd die ook via de legale weg te vinden is heb je geen verschil.
"Geen verschil", wat je overigens niet kan weten, is niet hetzelfde als officieel. Maar goed, we gaan hier niet uitkomen denk ik en we dwalen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Toff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:51:
[...]

"Geen verschil", wat je overigens niet kan weten, is niet hetzelfde als officieel. Maar goed, we gaan hier niet uitkomen denk ik en we dwalen af.
Haha ik snap gewoon niet waar je moeilijk over doet en welk punt je wil maken, want je download gewoon precies dezelfde apk als die in de playstore te vinden is maar er mag hier niet uitgebreid over losse APK's worden gepraat dus daarom kan ik er niet helemaal op ingaan. Ik hoop dat je dat wil inzien en daarom snapt dat ik het kort probeer te houden :). Niks tegen jou!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:54:
[...]

Haha ik snap gewoon niet waar je moeilijk over doet en welk punt je wil maken, want je download gewoon precies dezelfde apk als die in de playstore te vinden is maar er mag hier niet uitgebreid over losse APK's worden gepraat dus daarom kan ik er niet helemaal op ingaan. Ik hoop dat je dat wil inzien en daarom snapt dat ik het kort probeer te houden :). Niks tegen jou!
offtopic:
Waarom zou er hier niet over APKs mogen worden gesproken? Dat is hier al zo vaak langs gekomen en ik heb daar nog nooit tegen opgetreden zien worden. Een APK van APK Mirror halen is in zoverre ook niet illegaal of zo, bij mijn weten.

Ik denk in ieder geval dat jullie in een meta discussie zijn beland die uitloopt op "je hebt wel of niet de officiele app" vs "je hebt wel of niet deze app geinstalleerd middels een officieel distributiekanaal dat FOM gebruikt". Volgens mij moet het in ieder geval mogelijk zijn om na te gaan dat de APK die je van APK Mirror (of whatever) haalt ook cryptografisch ondertekend is door FOM en het dus letterlijk hun app is. Alleen heb je die app dan niet gedownload van / geinstalleerd via een distributiekanaal waar FOM gebruik van maakt. Dat zullen de respectievelijke stores zijn van de apparaten waarvoor die wel "officieel" te krijgen is. Dus de Play Store, de store van de Fire TV Stick, en mogelijk dat er nog wat Android (TV) boxen zijn, waarvoor FOM de app heeft goedgekeurd/distribueert, die een eigen store gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:12:
[...]

offtopic:
Waarom zou er hier niet over APKs mogen worden gesproken? Dat is hier al zo vaak langs gekomen en ik heb daar nog nooit tegen opgetreden zien worden. Een APK van APK Mirror halen is in zoverre ook niet illegaal of zo, bij mijn weten.

Ik denk in ieder geval dat jullie in een meta discussie zijn beland die uitloopt op "je hebt wel of niet de officiele app" vs "je hebt wel of niet deze app geinstalleerd middels een officieel distributiekanaal dat FOM gebruikt". Volgens mij moet het in ieder geval mogelijk zijn om na te gaan dat de APK die je van APK Mirror (of whatever) haalt ook cryptografisch ondertekend is door FOM en het dus letterlijk hun app is. Alleen heb je die app dan niet gedownload van / geinstalleerd via een distributiekanaal waar FOM gebruik van maakt. Dat zullen de respectievelijke stores zijn van de apparaten waarvoor die wel "officieel" te krijgen is. Dus de Play Store, de store van de Fire TV Stick, en mogelijk dat er nog wat Android (TV) boxen zijn, waarvoor FOM de app heeft goedgekeurd/distribueert, die een eigen store gebruiken.
Daar heb je een punt en kan ik me wel in vinden :), mooi uitgelegd.
Ik wist niet dat het wel toegestaan was om over losse apk's te praten, sorry dat is dan een fout van mijn kant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Allemachtig, in twee uur tijd hebben ze het audio probleem kennelijk nog niet kunnen fixen bij F1TV. De uitzending van FP2 begint alweer met haperende audio. Wat een gepruts alweer dit weekend. :/ :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Geluid is nog niet goed op F1TV Pro dus het F1 Live kanaal weer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-10 12:00
StefanVerkerk schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:29:
Allemachtig, in twee uur tijd hebben ze het audio probleem kennelijk nog niet kunnen fixen bij F1TV. De uitzending van FP2 begint alweer met haperende audio. Wat een gepruts alweer dit weekend. :/ :X
Geluid op kanaal f1live loopt bij mij wel door, kanaal international haperde bij mij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:41
Goed dat F1TV het live kanaal promoot nu. Wel fijn zo zonder schreeuwende Crofty. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
cordonbleu schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:33:
Wel fijn zo zonder schreeuwende Crofty. :+
Vind dat bij de vrije trainingen nog wel meevallen. Vind het sfeertje met Jenson en Karun prima vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 14:43
Ik had de problemen met audio nog niet eerder gemerkt en dacht al dat het aan mij lag. Nadat ik geschakeld was naar Het andere kanaal ging het idd prima. Ook nu bij 2e training maar eens even schakelen naar het andere kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 11:19
Krijg bij de racecontrol app van rodvdpol, ook bij oudere races,:

An error occurred retrieving the stream url

Voor deze pop up verschijnt zie ik wel heel kort een venster. wat kan hier aan de hand zijn?
Via google krijg ik 1 hit hier over van 22 mei 2021 maar dat gaat over een verzoek : [FEATURE] Friendlier error message when video access is restricted by subscription level #135.

Ik heb versie 2.6.4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:41
G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:50:
Omdat Viaplay weigerde te werken................ en ze doen alsof er totaal geen problemen zijn.
De enige voorsprong die Via bij mij nog heeft is dat het bij Ziggo op 200 zit. Maar waarom dan weer niet de trainingen? Dan staat die zender niks te doen, dus het is niet omdat ze iets beters uit te zenden hebben. De app blijft echt waardeloos, iets terugkijken is nooit eens gewoon aanklikken en kijken. Eerst moet ie lang laden, en dan blijkt dat ik een verkeerde aangeklikt heb omdat er alleen "Dank voor het kijken" in beeld staat of een aftelklok die op 0 blijft staan of of of of.

De Ziggo-aanbieding was t/m augustus? Dan hebben ze die tijd nog om te verbeteren, anders rechtstreeks naar F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zappert schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 06:16:

Voor deze pop up verschijnt zie ik wel heel kort een venster. wat kan hier aan de hand zijn?
Via google krijg ik 1 hit hier over van 22 mei 2021 maar dat gaat over een verzoek : [FEATURE] Friendlier error message when video access is restricted by subscription level #135.

Ik heb versie 2.6.4
Misschien wordt het inlogvenster van de F1TV website geblokkeerd en ben je niet ingelogd?

De app doet het hier op dit moment nog zonder foutmeldingen van wat ik zoal test.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 13:49

Ik heb versie 2.6.4
Sinds versie 2.6.4 heb je de 'Microsoft Edge WebView2 Runtime' nodig.
Die kan je hier vinden: https://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=2124703

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
Bedankt voor jullie reacties.WebView2 heb ik toen direct al geïnstalleerd en uiteraard ben ik ingelogd anders werkt racecontrol sowieso niet toch? Dacht laat ik dan eens een download proberen maar dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLHgwPppGUBjnH0UgL7u0gjKJmE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MDmceoYIbtj6HPKbCaChCzMP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassos30
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-09 05:49
Ik ben benieuwd. Na de eerste paar races pixels tellen met f1tv nu een appletv te leen. Even kijken hoe dat gaat met de vrije training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itaalol
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik krijg bij F1TV op de Android app constant een error meldingAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y-PSpEIbLPNmQsfXkMo-S-UIEM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6gSWdXf295TJzaz8wOzStYPy.png?f=fotoalbum_large

Heb de app een aantal keren opnieuw geïnstalleerd, ook een oudere versie van begin maart. Oudere streams werken wel maar die hebben haperend geluid... Iemand anders last van? De app heeft de eerste twee races gewoon gewerkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

itaalol schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:01:
Ik krijg bij F1TV op de Android app constant een error melding[Afbeelding]

Heb de app een aantal keren opnieuw geïnstalleerd, ook een oudere versie van begin maart. Oudere streams werken wel maar die hebben haperend geluid... Iemand anders last van? De app heeft de eerste twee races gewoon gewerkt....
Ik denk dat het in dit geval vrij belangrijk is om ook te melden op welk apparaat je probeert te kijken. Dit omdat F1TV de afgelopen races DRM heeft ingeschakeld en zo te zien aan de melding heb jij daar problemen mee op het betreffende apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itaalol
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-09-2024
sjaool schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:05:
[...]

Ik denk dat het in dit geval vrij belangrijk is om ook te melden op welk apparaat je probeert te kijken. Dit omdat F1TV de afgelopen races DRM heeft ingeschakeld en zo te zien aan de melding heb jij daar problemen mee op het betreffende apparaat.
Ik probeer te kijken op een Sony Xperia one II. Is DRM niet iets wat veel gebruikt wordt met streams of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:25

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Bij meer mensen dat kanaal 200 (Ziggo) niet werkt?

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

itaalol schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:09:
[...]

Ik probeer te kijken op een Sony Xperia one II. Is DRM niet iets wat veel gebruikt wordt met streams of heb ik het mis?
Geen idee. Maar als het apparaat dat je gebruikt dit niet ondersteunt speelt de stream niet af. Nu weet ik niet of dat bij de Sony Xperia One II ook een probleem is. Als ik even Google vind ik wel enige problemen met content die DRM bevat. Misschien heeft iemand anders meer info voor je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Technomania schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:13:
Bij meer mensen dat kanaal 200 (Ziggo) niet werkt?
Werkt hier prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Hier nu ook weer 8)7

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassos30
  • Laatst online: 17-09 05:49
Apple tv bedraad ipv chromecast werkt hier nu prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Ik heb zelf ook F1 Pro genomen dit jaar.

Een uurtje voor de race tune ik in. Wat ik echt vaak heb dat ik net voor de race "uit de stream" ga, de laatste stream aanklik, en uit eindelijk 5 minuten na de start erachter kom dat ik niet in de "racestream" zit 8)7.

Hebben jullie hier al een fix voor? Komt de "racestream" echt pas 1 minuut van te voren online en moet je dan switchen of is er ergens op een donker plekje een stream verstopt die gewoon "ongoing" is (voorbeschouwing -> pre -> race).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:38
Ik dacht, ik kijk nog even de hoogtepunten van de 3e vrije training in Miami op F1TV Pro, maar dat blijkt die van Melbourne te zijn. Foutje, bedankt.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RedHat schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:54:
Ik heb zelf ook F1 Pro genomen dit jaar.

Een uurtje voor de race tune ik in. Wat ik echt vaak heb dat ik net voor de race "uit de stream" ga, de laatste stream aanklik, en uit eindelijk 5 minuten na de start erachter kom dat ik niet in de "racestream" zit 8)7.

Hebben jullie hier al een fix voor? Komt de "racestream" echt pas 1 minuut van te voren online en moet je dan switchen of is er ergens op een donker plekje een stream verstopt die gewoon "ongoing" is (voorbeschouwing -> pre -> race).
Nee, de streams komen circa een kwartier voor aanvang online. Even de hoofdpagina verversen dan zie je meestal de laatste stream die live gegaan is wel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Best irritant dat de F1 live gaat op Instagram met beelden uit de pitstraat tijdens de voorbeschouwing van de kwalificatie... Ik krijg spontaan last van FOMO... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:16
F1tv is weer dikke bagger bij mij, meer mensen last van? Laptop al bedraad aangesloten maar maakt niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 10:32
Ik kijk via F1TV en het valt me op dat het commentaar bij ‘F1 Live’ door anderen gedaan wordt dan degene die bij de vorige races dit deden. Er zit nu een ‘stoffige’ drukke stem bij. Heel irritant! Is dat alleen voor de kwalificatie? Wie zijn dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OFV
  • Laatst online: 23:46

OFV

Te gek dat f1tvpro via Chromecast af en toe overschakeld op 8bit beeld. Heerlijke retro vibes met die pixels. 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GodOfWar
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15:25
Samoht93 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:10:
F1tv is weer dikke bagger bij mij, meer mensen last van? Laptop al bedraad aangesloten maar maakt niks uit.
Hier loopt het ook voor geen meter. Kwaliteit zakt om de haverklap in, en de "live"stream besluit nu al voor de tweede keer om de uitzending opnieuw te beginnen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
Hier is de livestream prima. Kijk via de F1TV app op de chromecast met google TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:38
F1TV via de Shield en nergens last van, gewoon weer goede beeld kwaliteit en geluid van de International stream.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Smobbo schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:22:
Hier is de livestream prima. Kijk via de F1TV app op de chromecast met google TV.
Hier ook,moet vwb beeld altijd al tandje terug dus nu ook. F1 live stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Smobbo schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:11:
Ik kijk via F1TV en het valt me op dat het commentaar bij ‘F1 Live’ door anderen gedaan wordt dan degene die bij de vorige races dit deden. Er zit nu een ‘stoffige’ drukke stem bij. Heel irritant! Is dat alleen voor de kwalificatie? Wie zijn dit?
John Watson (gast, ex-F1 driver), Ben Edwards (vaste commentator) en Sam Collins (idem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:38
Ik zit F1TV op de Chromebook te kijken. Kwaliteit zakt steeds in met hier en daar een buffertje. Het is dit seizoen bijna net zo problematisch als het eerste seizoen met F1TV, terwijl het afgelopen seizoen eigenlijk redelijk probleemloos werkte allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Ja ik ben ook niet zo'n fan van Watson. Hopelijk blijft het bij dit ene weekend. Palmer is wel op locatie aanwezig en die heeft mijn voorkeur maar die zit er dus niet jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodOfWar
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15:25
Voor de mensen met F1TV problemen: probeer eens een andere browser. Ik kijk nu via Firefox, dat gaat een stuk beter dan met Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
De hoofd commentator is Ben Edwards. Bekende stem als F1 commentator maar weet niet van welke zender of zo. Heeft daarnaast ook het hele weekend in Bahrein van commentaar voorzien.
John Watson is de co-commentator en is oud coureur van in de 80s. Zal in zoverre vervanging voor Palmer zijn.
Sam Collins zit er ook naast uit technisch perspectief. Is onderdeel van het vaste F1TV team, ook al vaker on-track geweest als pit reporter.

Will Buxton, die de andere weekenden hoofd commentator was is in Miami en fungeert nu als pit reporter en zal ook wat de trackside verslaggeving verzorgen (in ieder geval was hij de host van de weekend warmup).
Jolyon Palmer die andere weekenden de co-commentator was als ervaringsdeskundige was AWOL, totdat die in de pre-Q show ineens op dook naast Buxton, dus die is ook in Miami.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:38
AtlAntA schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:30:
[...]

Ja ik ben ook niet zo'n fan van Watson. Hopelijk blijft het bij dit ene weekend. Palmer is wel op locatie aanwezig en die heeft mijn voorkeur maar die zit er dus niet jammer genoeg.
Ik vind Watson juist wel prima. Deed in de jaren '90 commentaar naast Kalff op Eurosport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 20:39
Heb hier ook dips en vastlopers. Ricciardo net drie maal over de start/finish zien komen }:|

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
Ah, dank voor de uitleg.
Ik vond Palmer heel prettig om naar te luisteren, Watson vind ik wat te wollig/wattig klinken. Wil ook wel erg veel zeggen in weinig tijd.
Achja, ff wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:27
Tijdens FP3 net heel veel problemen via AirPlay naar een LG C8 vanaf F1TV, veel korte buffermomenten. Nu op dezelfde manier van kijken is de Q tot nu toe perfect te bekijken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Grrr... doordat racecontrol niet meer werkt, kan ik nu ook geen f1tv app casten naar mijn oude chromecast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:15
Die Watson mogen ze er weer snel uit trappen, bijna net zo erg om naar te luisteren als Kalff die over F1 praat... :+ Palmer is echt veel relaxter om te luisteren.
Tijdens Q2 appte een collega en ik precies tegelijk dat we Watson schijt irritant vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad de Jong
DopdeDouwer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:54:
Grrr... doordat racecontrol niet meer werkt, kan ik nu ook geen f1tv app casten naar mijn oude chromecast.
Een keer goed investeren in een nieuwe Chromecast dan en als je slim bent neem je de Chromecast TV.
En een afstandbediening en je kan de F1TV er meteen opzetten dan hoef je niet eens meer te streamen vanaf bv een telefoon.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-10 10:59
Ik heb geen Chromecast icoontje meer in de F1TV app. Meer mensen daar last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 09:23
TheBrut3 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:11:
Die Watson mogen ze er weer snel uit trappen, bijna net zo erg om naar te luisteren als Kalff die over F1 praat... :+ Palmer is echt veel relaxter om te luisteren.
Tijdens Q2 appte een collega en ik precies tegelijk dat we Watson schijt irritant vinden.
Ik ben ook niet echt fan van Watson (ook niet zozeer van Edwards eigenlijk, vind Buxton/Palmer veel fijner).

Maar het is tenminste beter dan de groep op de "International Feed"!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:38
Even ander geluid: ik ben wel fan van John Watson. :)

Ben hem als commentator ook wel gewend van GT World uitzendingen.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:51
Leuk met Watson, het is zijn vertrouwde stem en stijl van het commentaar uit de vroege jaren '90 maar dan met de F1 van nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
Erazzzer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:20:
[...]

Bizar dat ze niet gewoon 1 stream kunnen maken....
Reagerend op dit onderwerp in Race 5 GP van Miami, waar @Erazzzer en @sjaool zich afvragen waarom F1TV niet 1 stream uitzendt ipv voorbeschouwing/nabeschouwing/kwalificatie of race apart.

Ik vind die aparte streams juist wel fijn. Als je kwalificatie of race wilt terugkijken, is het fijn als het bij het begin begint en niet eerst een half uur babbelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Toke_gt op 07-05-2022 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Toke_gt schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:55:
Reagerend op onderwerp in topic F1 Miami , waar @Erazzzer en @sjaool zich afvragen waarom F1TV niet 1 stream uitzendt ipv voorbeschouwing/nabeschouwing/kwalificatie of race apart.

Ik vind die aparte streams juist wel fijn. Als je kwalificatie of race wilt terugkijken, is het fijn als het bij het begin begint en niet eerst een half uur babbelen.
Na de live-uitzendingen kunnen ze die streams toch gewoon opsplitsen voor terugkijken? Het gaat om het bedieningsgemak en het switchen tussen streams dat gewoonweg niet gebruiksvriendelijk is.

Je wil je voor een kwalificatie of race gewoon lekker op de bank nestelen en kijken zonder streamjocky te hoeven spelen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 07-05-2022 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:21

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Toke_gt schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:55:
[...]

Reagerend op dit onderwerp in Race 5 GP van Miami, waar @Erazzzer en @sjaool zich afvragen waarom F1TV niet 1 stream uitzendt ipv voorbeschouwing/nabeschouwing/kwalificatie of race apart.

Ze kunnen voor ondemand nog steeds de uitzendingen opsplitsen. Of gewoon 1 extra feed, zonder cuts naast de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Erazzzer schreef op zondag 8 mei 2022 @ 00:44:
[...]

Ze kunnen voor ondemand nog steeds de uitzendingen opsplitsen. Of gewoon 1 extra feed, zonder cuts naast de huidige.
Ik kijk de meeste races met vertraging terug (start een half uur later in en spoel alle rode vlaggen door, uiteindelijk ben je dan tegelijk klaar en mis je geen race momenten). Ik vind het dus super fijn dat als je vanaf start kijkt je ook daadwerkelijk vlak voor de start inschakelt ipv een uur gelul ervoor hebben, dat was bij ziggo best onhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:48
Ben ik de enige bij wie Viaplay gisteren de eerste 3 minuten van de kwalificatie zwart beeld gaf met af en toe een spinner? Voorbeschouwing liep prima, rest van de kwalificatie uiteindelijk (na handmatig herstarten van de stream) ook, maar zodra er auto's op de baan kwamen sloegen ergens de stoppen door.

Ben benieuwd hoe dat vanavond weer gaat, meestal is het aan het begin van de race erger met quality drops dan aan het begin van de kwalificatie. Dus dat voorspelt weinig goeds :X

[ Voor 23% gewijzigd door Jerrythafast op 08-05-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert

Ik heb versie 2.6.4
De oplossing toch gevonden via google: The issue is resolved by logging out and logging back in.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Gisteren had ik niet de mogelijkheid om live te kijken; ik zat in de auto. Dus voor het eerst Grand Prix-radio aangehad.

Wát een teleurstelling. Onnodig moeilijker te volgen door de live ingemixte F1
-geluiden uit de pit. En dan het commentaar: weinig informerend en het leek wel of de presentatoren commentaar gaven bij wat ze zagen (zoals bij de tv), in plaats van aan radio-aangepast commentaar, dus ook geschikt voor volgers die op dat moment geen beeld ter beschikking hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door kraanwagen op 09-05-2022 07:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
kraanwagen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:52:
Gisteren had ik niet de mogelijkheid om live te kijken; ik zat in de auto. Dus voor het eerst Grand Prix-radio aangehad.

-geluiden uit de pit. En dan het commentaar: weinig informerend en het leek wel of de presentatoren commentaar gaven bij wat ze zagen (zoals bij de tv), in plaats van aan radio-aangepast commentaar, dus ook geschikt voor volgers die op dat moment geen beeld ter beschikking hebben.

Grote teleurstelling dus en ik zal de Grand Prix-app verwijderen. Uiteindelijk tussen Q2 en Q3 op een parkeerplaats de F1-app geopend op het standaard commentaar (alleen luisteren, niet kijken). En ondanks dat dit commentaar bedoeld is bij beelden en sommige woorden ik niet goed versta, was het op deze manier volgen zoveel malen beter dan dat gewauwel.
(Sorry, moest ik even kwijt)
De doelgroep is ook meer om een alternatief geluidskanaal te bieden naast F1TV en Viaplay dan een "langs de lijn" radiokanaal volgens mij.

F1 volgen zonder beeld lijkt me sowieso niet te doen, je kunt dan beter op een later moment de kwalificatie of race terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_huizinga
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 17:15
Gisteren bij kwalificatie ook dips in de kwaliteit ervaren voor het eerst met F1 TV Pro. Het ging soms zelfs naar Minecraft kwaliteit, maar de hele tijd in golven. Dus het werd slecht en dan was het weer een minuut goed en dan ging de kwaliteit in 10s weer naar beneden. Bufferprobleem o.i.d. Hopelijk vandaag met de race geen problemen want het leidt gewoon verschrikkelijk af en je zit je te irriteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

franssie

Save the albatross

dutchgio schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:58:
[...]

De doelgroep is ook meer om een alternatief geluidskanaal te bieden naast F1TV en Viaplay dan een "langs de lijn" radiokanaal volgens mij.

F1 volgen zonder beeld lijkt me sowieso niet te doen, je kunt dan beter op een later moment de kwalificatie of race terugkijken.
Vroeger toen ik nog voetbal keek zette ik vaak het radio commentaar aan ipv het televisie commentaar, omdat daar echt iets toevoegde. Dat zou bij f1 ook kunnen werken, een juist nu het voor iedereen achter een betaal muur zit zou het een toevoeging zijn als het radio commentaar uitgebreider was. Maar zo zien ze het zelf waarschijnlijk niet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
dutchgio schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:58:
Hoezo niet? Zeker bij een kwalificatie zou er, ook op TV, juist veel commentaar moeten zijn. Om bv van alle rijders sector tijden te benoemen en/of interessante verschillen aan te halen. (Zeg eens wat, in Q3 Leclerc en Verstappen net zo snel door de eerste sector bv). Dat is allemaal informatie die je op TV niet ziet maar wel interessant is. Allemaal die timing onder in beeld is toch maar verwarrend. Zeker bij een weekend als nu waarbij de baan steeds significant sneller wordt. Dan zou je echt de sector tijden van bv concurrenten naast elkaar moeten zien.

Want zeg nu eerlijk, wat is er tijdens een kwalificatie voor iets interessants in beeld? Iedereen rijdt zijn eigen ronde, kun je wat kijken naar hoe snel iemand door een bocht gaat en hoe kort die langs de muur gaat. Maar daar gaat het niet om, het gaat om de tijd die ze erover gedaan hebben als ze over start finish komen. Alles daartussen is beeldvulling.

Heck, op F1 Live hadden ze niet eens door dat Verstappen in zijn laatste run een fout maakte en zijn ronde afbrak. Toen zijn onboard in de timing balk verscheen begonnen ze te speculeren over of hij alweer een mechanisch probleem had. Terwijl juist zo'n slipup hun direct zou moeten opvallen en dat aan de kijker vertellen, immers ziet die het niet op beeld (ja, uiteindelijk in de timing balk, waarbij de commentatoren ook nog eens verkeerd speculeren).

Bij de race hoort dan uiteraard wel beeld. Als er close battles zijn en zo. Maar ook dan is het interessant als een commentator (TV of radio) ook achtergrond info geeft. Loopt Pietje in op Klaasje, wie heeft nog welke banden beschikbaar, wie is al gestopt en wie nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

F1 commentaar voor de radio vraagt een heel andere insteek en dat is nu eenmaal niet het doel van Grandprixradio. Het commentaar van Olav Mol is echt alleen maar bedoeld als alternatief voor het commentaar van Viaplay of Sky F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
kraanwagen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:52:

Grote teleurstelling dus en ik zal de Grand Prix-app verwijderen. Uiteindelijk tussen Q2 en Q3 op een parkeerplaats de F1-app geopend op het standaard commentaar (alleen luisteren, niet kijken). En ondanks dat dit commentaar bedoeld is bij beelden en sommige woorden ik niet goed versta, was het op deze manier volgen zoveel malen beter dan dat gewauwel.
(Sorry, moest ik even kwijt)
Je zou de F1 live timing app kunnen gebruiken.
Zo heb ik onderweg wel eens het commentaar aan staan en is erg goed te volgen.

Grand Prix radio...... 7(8)7 -O-

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
Is er al een oplossing voor mensen die F1TV Pro sideloaden op een android TV? Via de app F1 TV Player werken de links nog steeds niet?

[ Voor 5% gewijzigd door BasvanS op 08-05-2022 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:54
Is er al bekend wie het nl commentaar gaat verzorgen bij f1tv vanaf juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:12
stylezzz schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:41:
Is er al bekend wie het nl commentaar gaat verzorgen bij f1tv vanaf juni?
Ik heb geen bron, maar verwacht wordt dat het het commentaar van viaplay gaat zijn. Olav Mol heeft volgens mij meermaals ontkent dat hij bij f1tv te horen gaat zijn. Bovendien komt het bij "formule 1 aan tafel" ook in z'n geheel niet meer ter sprake. Ik weet niet of er bij dat programma van Ziggo nog over gesproken wordt.

Ik zou ergens verwachten dat als Olav Mol het commentaar gaat voorzien, er wel meer ruchtbaarheid aan gegeven zou worden. Iemand had zijn mond dan wel voorbij gepraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

BasvanS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:46:
Is er als voor mensen die F1TV Pro sideloaden op een android TV? Via de app F1 TV Player werken de links nog steeds niet?
Heb je de Android tv app gepakt, of de mobiele app?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
sjaool schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:20:
F1 commentaar voor de radio vraagt een heel andere insteek en dat is nu eenmaal niet het doel van Grandprixradio. Het commentaar van Olav Mol is echt alleen maar bedoeld als alternatief voor het commentaar van Viaplay of Sky F1.
Ah, dat wist ik niet. Neem aan dat het af en toe aftellen van de presentatoren bedoeld is voor het synchroniseren. Maar hoopte ook ‘stand alone’ te kunnen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:21
albino71 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:50:
[...]

Heb je de Android tv app gepakt, of de mobiele app?
Geen idee, het was alleen een bekend probleem met de links naar de Live kanalen. Er werd gewerkt aan een oplossing. Oude content (in herhaling) kijken is geen probleem, maar Live is er geen verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
BasvanS schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:21:
[...]

Geen idee, het was alleen een bekend probleem met de links naar de Live kanalen. Er werd gewerkt aan een oplossing. Oude content (in herhaling) kijken is geen probleem, maar Live is er geen verbinding te maken.
Je hebt het over F1 TV Viewer? Want jouw originele post viel eerlijk gezegd geen touw aan vast te knopen. In ieder geval is er geen nieuwe versie van F1 TV Viewer uitgekomen de laatste twee weken (meest recente release was 16 dagen geleden, dus zal de vrijdag van Imola weekend zijn geweest).

Maar op Android TV kun je ook de officiële F1TV app installeren. Mogelijk via de Play Store (op de meeste TVs ogenschijnlijk niet, en is die alleen vrijgegeven voor media spelers), en anders kun je ook die sideloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

kraanwagen schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:02:
[...]

Ah, dat wist ik niet. Neem aan dat het af en toe aftellen van de presentatoren bedoeld is voor het synchroniseren. Maar hoopte ook ‘stand alone’ te kunnen luisteren.
Klopt, het aftellen is bedoeld om het geluid te kunnen synchroniseren met het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Wat zou het toch fijn zijn als de race buildup ook via F1TV te kijken was want de youtube app op de Apple TV is is r*k (en ads ook nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Benieuwd of F1TV Pro met Vroom TV op de Apple TV, vanavond wel stabiel is met meer dan twee feeds :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:32
Die Buxton wordt er niet jonger op :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:37
technorabilia schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:21:
Iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing?

Zodra ik dus een andere keuze maak dan loopt mijn tv vast of herstart. Ik zit dus opgescheept met commentaar van Crofty... :S

[Afbeelding]

[...]
Ik heb helaas hetzelfde probleem met een Philips 806. Zodra ik van kanaal wil wisselen hangt de tv vast. Soms reboot die vanzelf, maar vaker moet ik de stroom even eraf halen. De tv heeft de laatste firmware en bij alle F1 tv 3.0.xxx versies zie ik dit probleem.

De "oplossing" is voorlopig te casten vanuit mijn ipad naar de tv. Dat gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
Iemand anders ook problemen met de F1TV stream via de website zelf? Vroeger echt nooit last van gehad en m'n verbinding is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Chefbierrr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:28:
Iemand anders ook problemen met de F1TV stream via de website zelf? Vroeger echt nooit last van gehad en m'n verbinding is gewoon goed.
wat is je probleem? Hier alleen wat kwaliteit issues.
Schakelt af en toe voor paar seconden naar lagere kwali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
demonic schreef op zondag 8 mei 2022 @ 21:29:
[...]

wat is je probleem? Hier alleen wat kwaliteit issues.
Schakelt af en toe voor paar seconden naar lagere kwali
Ja dat precies, en soms gewoon totale freezes.
Pagina: 1 ... 34 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2