[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.035 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:08
Montoya200x schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:04:
[...]

Viaplay zeker en zo niet, dan is er thuis echt iets bij je aan de hand, wat je 12 fps veroorzaakt :o

Zelfs met 9 gelijktijdige feeds met VroomTV op de Apple TV, geeft F1TV Pro geen krimp en lopen alle 9 feeds simultaan soepel :+
F1 tv maar de illegaal sky stream lijkt hetzelfde te vertonen. Het lijkt dis echt de FIA feed. Laptop, pc eb tv allemaal zelfde effect.

Lijkt me sterk dat het internet de reden kan zijn. Alle andere streaming services werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
computerjunky schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:42:
[...]
F1 tv maar de illegaal sky stream lijkt hetzelfde te vertonen. Het lijkt dis echt de FIA feed. Laptop, pc eb tv allemaal zelfde effect.
Als het de FIA feed zou zijn, was dit topic allang overstroomd geweest met dezelfde klachten.

En mbt je Sky stream doe ik geen uitspraken. Weet alleen dat je "provider" bepaalt hoe stabiel je Sky stream is en de beunhazen onder deze "providers", leveren ook vaak een beunhaas stream :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:26

Pierre

Van nature lui!

cordonbleu schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:23:
Live streams werken weer in de F1TV Viewer app via Google TV met de 2.6.2 update :) En het belangrijkste; het beeld is soepel op 1080p50, wat het via de officiële F1TV app nog steeds niet is.
Is dat zo, op mijn Shield werkte deze app niet, ik zag zwart beeld.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Pierre schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:15:
[...]
Is dat zo, op mijn Shield werkte deze app niet, ik zag zwart beeld.
Je zal iedere update van de app handmatig moeten installeren, zie;

I released today this one:

https://github.com/leonar...ol-tv/releases/tag/v2.6.2

Which will fix the DRM issues, I only tested with the F3 sessions but seems to work fine. I will keep this thread open until I know for sure this fixed everything.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

hardware-lover schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:56:
[...]

Je zal iedere update van de app handmatig moeten installeren, zie;

I released today this one:

https://github.com/leonar...ol-tv/releases/tag/v2.6.2

Which will fix the DRM issues, I only tested with the F3 sessions but seems to work fine. I will keep this thread open until I know for sure this fixed everything.
Dat was het dus, ik dacht dat ik deze al geïnstalleerd had maar blijkbaar toch een nieuwe versie, opgelost :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

cordonbleu schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:23:
Live streams werken weer in de F1TV Viewer app via Google TV met de 2.6.2 update :) En het belangrijkste; het beeld is soepel op 1080p50, wat het via de officiële F1TV app nog steeds niet is.
Het streamen lijkt ook weer te werken vanaf iOS naar de Samsung Smart TV. Benieuwd wat ze nu hebben aangepast, lijkt mij toch niet dat ze Widevine DRM eraf hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 17:47

ParaWM

Pro Prutser

Laatste windows versie werkt nog steeds / weer niet lijkt het. Dan maar via de browser :)

Race Control 2.6.4
13 days ago

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik krijg met de laatste versie van RaceControl een blank login scherm als ik hem open, en doet verder niks. Erg jammer...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:26
F1TV loopt af en toe te bufferen

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:28
josh-hill schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:05:
F1TV loopt af en toe te bufferen
Zelfde hier… irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-10 17:47

ParaWM

Pro Prutser

0 issues hier. 100% strak (Chrome browser op de PC).

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
ParaWM schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 16:53:
Laatste windows versie werkt nog steeds / weer niet lijkt het. Dan maar via de browser :)

Race Control 2.6.4
13 days ago
Ja, dat is gewoon ***.. Ik merk nu pas hoe afhankelijk is was geworden van die app.. kan nu niet meer F1 kijken zoals ik wil met meerdere schermen open naast elkaar.. in de browser kan je ook alleen maar klein scherm of fullscreen kiezen, geen aanpasbare schermen.. Hopelijk komt er ooit nog een oplossing, maar nu kijk ik maar op kleine schermpjes in meerdere tabbladen.. :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jan-man
  • Laatst online: 17:05
Zou mooi zijn als je gewoon per frame betaald. Dan zou ik 60% minder betalen voor het abbonement van viaplay....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:19
Ik wil helemaal niet weg bij Viaplay, maar op zowel een webbrowser als op een Apple TV 4k valt de bitrate constant terug naar dit niveau:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7evb8xDun1xz0Tb5HN-CzY8p0Ek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QWsof2oa6WWzOUOK2MxTlXuh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 16:28
ParaWM schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:20:
[...]

0 issues hier. 100% strak (Chrome browser op de PC).
Geswitcht van Safari naar Chrome. Werkt nu inderdaad goed! Gek dat het in Safari niet lekker loopt, zou verwachten dat dat geen problemen meer zou moeten geven. Achja… :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 15:01
Woudloper schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 16:52:
[...]

Het streamen lijkt ook weer te werken vanaf iOS naar de Samsung Smart TV. Benieuwd wat ze nu hebben aangepast, lijkt mij toch niet dat ze Widevine DRM eraf hebben gehaald.
Bedankt voor het melden. Hier werkt Airplay ook weer naar een LG tv. Wellicht zijn er inderdaad wat DRM wijzigingen geweest.

Via Safari had ik last van hiccups, maar Airplay gaat vele malen beter.

[ Voor 8% gewijzigd door oohh op 22-04-2022 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Inflatable schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:21:
[...]
Ja, dat is gewoon ***.. Ik merk nu pas hoe afhankelijk is was geworden van die app.. kan nu niet meer F1 kijken zoals ik wil met meerdere schermen open naast elkaar.. in de browser kan je ook alleen maar klein scherm of fullscreen kiezen, geen aanpasbare schermen.. Hopelijk komt er ooit nog een oplossing, maar nu kijk ik maar op kleine schermpjes in meerdere tabbladen.. :-(
F1TV+ browser addon iets voor jou? Is al eerder ter sprake gekomen binnen dit topic.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 09:06
Hier ook problemen met Safari, maar Chrome loopt goed. Ook; op safari kan ik de bitrate niet instellen, alleen een subtitle optie onder het tandwiel. Op Chrome kan ik wel de bitrate instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 18:20
Hier ook. Apple TV met de Unofficial Vroom App.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
hardware-lover schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 18:07:
[...]

F1TV+ browser addon iets voor jou? Is al eerder ter sprake gekomen binnen dit topic.
Gedaan, krijg wit leeg scherm te zien?!?

Edit, heb hem al door, je moet daarna naar de F1TV website gaan.. kan nu inderdaad meerdere schermen weer open zetten en grootte aanpassen.. bedankt!

[ Voor 23% gewijzigd door Inflatable op 22-04-2022 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:09
Op de Google TV Chromecast moet ik nu weer inloggen in de F1TV app. Dat is wel een gezeur zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

kwaazaar schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 18:46:
Op de Google TV Chromecast moet ik nu weer inloggen in de F1TV app. Dat is wel een gezeur zeg.
Daar heb ik inderdaad ook regelmatig last van. Net of het na een update moet ofzo. Ik hoop dat dit een keer gefikst wordt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 22:28
Weet iemand of F1TV via Airplay 50fps is? Via Chromecast moet ik de 50hz mode enablen en dan is het supersoepel. Airplay lijkt dat ook te zijn, maar kan het niet verifieren op mijn LG G1 tv.

Overigens continue wisselende beeldkwaliteit gehad vandaag bij het vertraagd terugkijken van de qualy met Chromecast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:39
Inflatable schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:21:
[...]

De app van onze mede-tweaker @Wezelkrozum kan ook meerdere vensters starten:

https://github.com/WesselKroos/race-tv-multiplayer

Weliswaar moet je vanuit het main browser scherm meerdere keren dezelfde live-stream starten, maar het worden wel allemaal losse vensters die je kunt aanpassen qua grootte en inhoud (zoals de driver cams).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:50

DDX

Jorick schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:51:
[...]

Chromecast v1 valt niet in de groep van ondersteunde apparaten voor F1TV, zie https://support.f1.tv/s/a...forms-can-I-watch-F1TV-on. Heb hier ook nog een v1 liggen en daar blijft eindeloos laden maar op een nieuwere versie (ultra) werkt het probleemloos.
Idd chromecast 3 gekocht en werkt nu wel 8)

Volgend probleem/vraag, hoe kan je via de android f1tv app wisselen naar sky commentaar ?
Ik hen audio icoontje en daar 2 keer english, maar beide zijn f1tv commentatoren.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Mr Magic schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:51:
[...]

De app van onze mede-tweaker @Wezelkrozum kan ook meerdere vensters starten:

https://github.com/WesselKroos/race-tv-multiplayer

Weliswaar moet je vanuit het main browser scherm meerdere keren dezelfde live-stream starten, maar het worden wel allemaal losse vensters die je kunt aanpassen qua grootte en inhoud (zoals de driver cams).
Werkt dat ook tijdens live events? Dus met de DRM actief?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:23

Gaitman

The Real One

Ik gebruik Tunein i.c.m. casten om na de stream van GrandPrix te luisteren tijdens de F1. Op tijd op pauze drukken gaat vaak goed. Maar is er ook een andere App waar ik in tienden van seconden voorruit en achteruit kan. Tunein kan alleen maar per 30 seconden voor of achteruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 00:48
Wat vinden jullie eigenlijk nog van dat F1 Cafe? Ik vond het vroeger wel leuk, maar zonder rechten is het er niet leuker op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
@NotSoSteady Ik heb dezelfde ervaring. Het klinkt nu allemaal er hol en gemaakt leuk. Was vroeger misschien niet anders, maar het valt nu meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AtlAntA schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:18:
[...]
Werkt dat ook tijdens live events? Dus met de DRM actief?
This is a first release of the Race TV Multiplayer app which supports the new Widevine DRM requirement for F1TV.

Dat is wat er te lezen valt, je zou dus zeggen van wel.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
hardware-lover schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 23:33:
[...]

This is a first release of the Race TV Multiplayer app which supports the new Widevine DRM requirement for F1TV.
En dat klopt. Ik heb er vanmiddag live de kwalificatie mee bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Gaitman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:40:
Ik gebruik Tunein i.c.m. casten om na de stream van GrandPrix te luisteren tijdens de F1. Op tijd op pauze drukken gaat vaak goed. Maar is er ook een andere App waar ik in tienden van seconden voorruit en achteruit kan. Tunein kan alleen maar per 30 seconden voor of achteruit.
De Grand Prix Radio app?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:19
Zoals ik het deed zonder RaceControl:

In mijn browser (firefox) 3 tabbladen F1TV geopend. In elk tabblad gekozen welke stream ik wil zien. Daar de picture in picture optie gekozen voor elk van de streams. De verschillende picture in picture vensters qua grootte en plek zo geplaatst als bij RaceControl. Browser met de 3 tabbladen op mijn tweede monitor gezet (niet echt nodig). Het geluid in de streams afgezet. Dan GPradio geopend en (niet nodig als je geen Olav wilt) zodra Olav begon dat gesynchroniseerd op een geschikt punt. Geen app meer nodig verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Die kan niet casten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
De meeste apparaten waar je naartoe kan casten kunnen toch ook wel gewoon met ouderwets Bluetooth overweg? Zo stream ik zelf naar de soundbar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 09-10 19:49
DDX schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 21:35:
[...]

Idd chromecast 3 gekocht en werkt nu wel 8)

Volgend probleem/vraag, hoe kan je via de android f1tv app wisselen naar sky commentaar ?
Ik hen audio icoontje en daar 2 keer english, maar beide zijn f1tv commentatoren.
Als je aan het casten bent kun je niet van audio wisselen. Je moet eerst stoppen met casten, wisselen van feed en dan weer casten. Beetje omslachtig maar dat is de enige manier waarop het werkt voor zover ik weet. Het wereldbolletje is de feed met audio van Sky, die cirkel met een stip in het midden is de feed met het commentaar van F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11:27
Ik had gisteren op de Chromecast met Google TV nog steeds last van stutters via de app. Toen geprobeerd om te casten van telefoon app naar de Chromecast. Was wel iets beter maar nog niet helemaal stutter vrij. (Chromecast staat op 50hz).

Toen maar een oude Chromecast 2 erbij gepakt en aangesloten. Wat denk je? Werkt helemaal soepel. Bizar dat het met verouderde hardware wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Dennisdn schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 08:41:
[...]

De meeste apparaten waar je naartoe kan casten kunnen toch ook wel gewoon met ouderwets Bluetooth overweg? Zo stream ik zelf naar de soundbar.
Alleen de Chromecast audio niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:41
Edwin7290 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 09:36:
Ik had gisteren op de Chromecast met Google TV nog steeds last van stutters via de app. Toen geprobeerd om te casten van telefoon app naar de Chromecast. Was wel iets beter maar nog niet helemaal stutter vrij. (Chromecast staat op 50hz).

Toen maar een oude Chromecast 2 erbij gepakt en aangesloten. Wat denk je? Werkt helemaal soepel. Bizar dat het met verouderde hardware wel goed werkt.
Met de officiële F1TV app op de Chromecast met Google TV heb ik ook last van stutters op 1080p, op 720p minder. Heb nog geen idee waar het aan ligt. Ik denk eigenlijk gewoon aan de brakke app, want inderdaad als ik via m'n telefoon cast of vanaf de pc dan zijn de stutters veel minder.

Mijn tip; installeer de F1TV Viewer apk. Deze heeft een veel betere player en werkt bij mij wel stutter vrij. Sinds de laatste update werkt drm content, dus live stream, ook weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 09-10 19:49
Edwin7290 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 09:36:

Had je de Chromecast 2 ook op 50 Hz of stond die op 60 Hz ingesteld? Dat zou kunnen verklaren waarom het op de CCv2 wel werkt zonder stutters en op die andere niet. Heb gisteren live de kwalificatie gekeken via de CC Ultra en geen issues ondervonden.

Kan het zijn dat de instellingen van je tv voor de specifieke ingang waar je CC op aangesloten is niet goed staan? Mijn CCU hangt in een ingang die is ingesteld op gamemodus zodat alle beeldbewerking die de tv graag doet uit staat en geen roet in het eten kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ben ik de enige die problemen heeft met het inloggen bij F1TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:15

-ET-

Phone Home

DR!5EQ schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:19:
Net via de website ingelogd en dat is gelukt. Valt mij wel op dat je vaak opnieuw moet inloggen. Zowel op de website als in de Android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
hardware-lover schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 23:33:
[...]

Dat is wat er te lezen valt, je zou dus zeggen van wel.
Ah top! Het is nog steeds ietwat behelpen tov RaceControl maar ik kan in theorie weer mijn 'pitwall' opbouwen voor de race. Nu maar hopen dat alles ook nog een beetje in sync blijft. Vorige keer had ik alles in headless browsers geopend en dat was qua syncen een drama. Binnen 5 minuten was er wel weer een desync van meerdere seconden waardoor ik in elk venster even op de live knop moest drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
MailMan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:03:
Weet iemand of F1TV via Airplay 50fps is? Via Chromecast moet ik de 50hz mode enablen en dan is het supersoepel. Airplay lijkt dat ook te zijn, maar kan het niet verifieren op mijn LG G1 tv.

Overigens continue wisselende beeldkwaliteit gehad vandaag bij het vertraagd terugkijken van de qualy met Chromecast.
Volgens mij is het gewoon 50 hz. Ook een G1 hier.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

cordonbleu schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:13:
[...]
Met de officiële F1TV app op de Chromecast met Google TV heb ik ook last van stutters op 1080p, op 720p minder. Heb nog geen idee waar het aan ligt. Ik denk eigenlijk gewoon aan de brakke app, want inderdaad als ik via m'n telefoon cast of vanaf de pc dan zijn de stutters veel minder.

Mijn tip; installeer de F1TV Viewer apk. Deze heeft een veel betere player en werkt bij mij wel stutter vrij. Sinds de laatste update werkt drm content, dus live stream, ook weer gewoon.
De app geeft nu problemen met de replay van de F3 race, de stream wil maar niet starten, draaiende cirkel en zwart beeld. Via de officiële app gaat dat probleemloos. Andere replays doen het wel, dus ik ben ingelogd. Vreemd.

Edit: ik gebruik de laatste versie.

Edit2: als ik een externe speler gebruik (VLC) geeft deze ook een foutmelding dat de stream niet kan worden afgespeeld.

Well, back to the original one 😏

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 23-04-2022 11:56 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
[...]

hopen dat ze de tweede engelse audiotrack nog kunnen invoegen de sky audio stream dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fredgroes schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 11:55:
[...]
hopen dat ze de tweede engelse audiotrack nog kunnen invoegen de sky audio stream dus
Is al beschikbaar, even goed kijken. Zijn 2 aparte videostreams.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:09
NotSoSteady schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:55:
Wat vinden jullie eigenlijk nog van dat F1 Cafe? Ik vond het vroeger wel leuk, maar zonder rechten is het er niet leuker op geworden.
Op YouTube gedurende de zaterdag te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Helaas geen succes met v2.6.2 op mijn chroomcast, dan maar weer die officiële (wat een k*t app is dat :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
hardware-lover schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 11:57:
[...]

Is al beschikbaar, even goed kijken. Zijn 2 aparte videostreams.
edit gevonden, zit helemaal als laatste blokje.

maar de app doet niks bij mij behalve een draaiend rondje

[ Voor 27% gewijzigd door fredgroes op 23-04-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:47
[...]

Heb de laatste versie van GitHub gepakt en geïnstalleerd op mijn Nvidia Shield. Opnieuw ingelogd via de webportal maar helaas doet de VT2 nu live het niet. Start met laden en blijft het proberen maar komt er helaas niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
Vreemd. Ben nu niet thuis, dus kan het bij mij niet checken. Lijkt er dan helaas op dat ze toch weer wat aangepast hebben in de code waardoor het weer niet meer werkt.... Gisteren werkte alles nog vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11:27
Jorick schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:19:
[...]

Had je de Chromecast 2 ook op 50 Hz of stond die op 60 Hz ingesteld? Dat zou kunnen verklaren waarom het op de CCv2 wel werkt zonder stutters en op die andere niet. Heb gisteren live de kwalificatie gekeken via de CC Ultra en geen issues ondervonden.

Kan het zijn dat de instellingen van je tv voor de specifieke ingang waar je CC op aangesloten is niet goed staan? Mijn CCU hangt in een ingang die is ingesteld op gamemodus zodat alle beeldbewerking die de tv graag doet uit staat en geen roet in het eten kan gooien.
Chromecast 2 stond ook op 50hz. Ik heb vorig jaar alle Chromecast (heb er 3 in huis) naar 50hz gezet omdat het op 60hz juist ook stutters veroorzaakte. Vanaf toen werkte het prima. Vorig jaar was het ook gewoon goed via de app op Chromecast met Google TV dus ik begrijp niet goed waar het weg komt. Zal inderdaad eens naar de HDMI settings kijken. Misschien is daar wat veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 09:06
Bah. F1tv werkte goed op mijn mac book in Chrome gisteren. Vandaag krijg ik alleen "F1TV" te zien, maar de stream gaat niet lopen. Werkt wel op mijn Android telefoon.

edit: werkt na computer herstarten... lijkt wel windows

[ Voor 15% gewijzigd door durian op 23-04-2022 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
De ontwikkelaar is op de hoogte dat er wat mis gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RKfxHs7xHmo3F41mFNfP4FYJJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sVqkokFXQFYXzEXui3i9xRQ1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:28
cordonbleu schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:54:
De ontwikkelaar is op de hoogte dat er wat mis gaat.

[Afbeelding]
Een link, en vermelding over welke app het gaat, worden gewaardeerd. Nu moet iedereen een screenshot ontleden om er achter te komen waar het over gaat. Als je er een GitHub linkje bij zet kan iedereen het fatsoenlijk lezen op een scherm dat zo groot of klein is als hijzelf wilt.

Maar lijkt dus te gaan over F1 Viewer, voor Android TV? Dat de (stream?) links niet kloppen en daardoor niks afspeelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
Officiële app op de Shield (2017) en het werkt naar wens.
Ik kan niets verkeerds ontdekken op zowel audio als video.
Alles loopt soepel met een goede beeldkwaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door Ad de Jong op 23-04-2022 13:40 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:48
DR!5EQ schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:19:
Had ik een paar weken geleden ook.
Bleek na lang zoeken dat ik geen speciaal teken("?!@) in mijn wachtwoord had staan.
Mijn wachtwoord gereset en met een speciaal teken werkte het weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
RobertMe schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:07:
[...]

Een link, en vermelding over welke app het gaat, worden gewaardeerd. Nu moet iedereen een screenshot ontleden om er achter te komen waar het over gaat. Als je er een GitHub linkje bij zet kan iedereen het fatsoenlijk lezen op een scherm dat zo groot of klein is als hijzelf wilt.

Maar lijkt dus te gaan over F1 Viewer, voor Android TV? Dat de (stream?) links niet kloppen en daardoor niks afspeelt.
3 berichten erboven staat waarover dit gaat. In al m'n voorgaande berichten van vandaag heb ik het steeds over hetzelfde gehad, dus vind dat een beetje overbodig. Jammer dat het dan voor jou niet duidelijk is. Een beetje eigen inzet mag ook wel. We hebben het hier tenslotte niet over 3 pagina's of meer terug scrollen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
cordonbleu schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:05:
[...]

3 berichten erboven staat waarover dit gaat. In al m'n voorgaande berichten van vandaag heb ik het steeds over hetzelfde gehad, dus vind dat een beetje overbodig. Jammer dat het dan voor jou niet duidelijk is. Een beetje eigen inzet mag ook wel. We hebben het hier tenslotte niet over 3 pagina's of meer terug scrollen ofzo.
Gezien hier veel gepost wordt, is het onhandig en niet te doen om iedere keer voor iedereen terug te gaan lezen. Een beetje eigen inzet voor het aanmaken post met context zou ik juist wel verwachten. @RobertMe heeft hier een punt
Hoeft niet natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
We hebben het hier over ~30 korte posts vandaag. Dat is ongeveer 1 pagina. Als ik hier dan een vraag wil stellen of iets wil posten is dat snel doorgelezen. Kost je nog niet eens een minuut en dan ben je meteen op de hoogte wat er al gevraagd/gepost is. Dan krijgen we ook niet 5 keer dezelfde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

De tv gids van Delta zegt dat op kanaal 200 de uitzending om 15:25 begint maar ik zie nog niets. Snap ik iets niet goed? Vond het ook al zo raar dat gisteren de kwalificatie niet uitgezonden werd.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Gé Brander schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:36:
De tv gids van Delta zegt dat op kanaal 200 de uitzending om 15:25 begint maar ik zie nog niets. Snap ik iets niet goed? Vond het ook al zo raar dat gisteren de kwalificatie niet uitgezonden werd.
Kanaal 200 geeft inderdaad 15:25 aan maar de ViaPlay app geeft 15:55 aan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Rivanov schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:38:
[...]

Kanaal 200 geeft inderdaad 15:25 aan maar de ViaPlay app geeft 15:55 aan.
Dan even afwachten dus maar dan nog snap ik niet dat de kwalificatie gisteren niet te zien was op 200. Daar laat viaplay wel een gat vallen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Is de F1TV viewer apk alleen geschikt oor Android TV of werkt dat ook op mobiel/tablet?

Ik heb ook al het hele seizoen last van laggy beeld. In de app, via Chromecast en via de website op de laptop of PC. Moet altijd 540p instellen voor een soepel beeld. En dat met een 1Gbps up/down verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Gé Brander schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:40:
[...]

Dan even afwachten dus maar dan nog snap ik niet dat de kwalificatie gisteren niet te zien was op 200. Daar laat viaplay wel een gat vallen.
Kijken via de tv moet je toch maar vergeten, dat is over een paar maanden weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Arjantje72 schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:52:
[...]

Kijken via de tv moet je toch maar vergeten, dat is over een paar maanden weg.
Want?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Tv is een service van je provider.
Viaplay is enkel streamen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Erazzzer schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 15:45:
[...]

Is de F1TV viewer apk alleen geschikt oor Android TV of werkt dat ook op mobiel/tablet?

Ik heb ook al het hele seizoen last van laggy beeld. In de app, via Chromecast en via de website op de laptop of PC. Moet altijd 540p instellen voor een soepel beeld. En dat met een 1Gbps up/down verbinding.
Ik heb de app op de Chromecast met Google TV. Weet niet zeker of hij ook beschikbaar is voor Android TV eigenlijk, maar je zou het in ieder geval kunnen proberen om de apk te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Senaxx schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 12:43:
[...]

Heb de laatste versie van GitHub gepakt en geïnstalleerd op mijn Nvidia Shield. Opnieuw ingelogd via de webportal maar helaas doet de VT2 nu live het niet.
Ook Sprint Race niet te kijken met:
https://github.com/leonardoxh/race-control-tv

Nog even geduld voor de fix:
https://github.com/leonar...9#issuecomment-1107423776

VroomTV op de Apple TV geen issues :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

cordonbleu schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:00:
[...]
Ik heb de app op de Chromecast met Google TV. Weet niet zeker of hij ook beschikbaar is voor Android TV eigenlijk, maar je zou het in ieder geval kunnen proberen om de apk te installeren.
Chromecast met Google TV gebruikt dezelfde Play Store, onderhuids zijn ze ook niet werkelijk verschillend, behalve de versie van het OS zelf. Echter krijgt niet ieder Android TV apparaat (zoals sommige TV's), ook dezelfde apps aangeboden.

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 23-04-2022 18:01 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Meer mensen last van choppy playback via de browser (Edge, safari zelfde probleem) met F1 TV Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

gerbenp schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:45:
Meer mensen last van choppy playback via de browser (Edge, safari zelfde probleem) met F1 TV Pro?
Momenteel ook wat buffering issues af en toe via de Android TV app ja...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 05-10 21:11

miekol

erm

gerbenp schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:45:
Ja zowel op laptop als telefoon (en op 4g en WiFi). Matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:19
Ruk GrandprixRadio liep achter op F1TV en niet bij te regelen dan behalve F1TV op al mijn vensters te pauzeren. Daar ben ik niet aan begonnen. Was bij de quali ook al. En ze starten ook echt heel laat met de uitzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brutusl
  • Laatst online: 11:31
Zappert schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:31:
Ruk GrandprixRadio liep achter op F1TV en niet bij te regelen dan behalve F1TV op al mijn vensters te pauzeren. Daar ben ik niet aan begonnen. Was bij de quali ook al. En ze starten ook echt heel laat met de uitzending.
Achter?
Bij mij liep Grandprix radio 35 seconden voor op F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
brutusl schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:37:
[...]

Achter?
Bij mij liep Grandprix radio 35 seconden voor op F1TV.
Viel me vandaag op dat er ook verschil zit tussen de main feed en F1 live waarbij f1 live ongeveer 10s achter liep op de main feed. Misschien dat daar jullie verschil ook in zit?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik hoop trouwens dat F1TV Pro eens een keer komt met een stream voor alles. Dus de voorbeschouwing, race en nabeschouwing in een stream. Door dat wisselen tussen streams wil je nog wel eens wat missen. Ik heb er maar eens een mailtje aan gewaagd met de suggestie om het hele event van de race in één stream onder te brengen vanwege de gebruiksvriendelijkheid. Misschien dat er daar iemand wakker wordt.

[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 23-04-2022 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
sjaool schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:18:
Ik hoop trouwens dat F1TV Pro eens een keer komt met een stream voor alles. Dus de voorbeschouwing, race en nabeschouwing in een stream. Door dat wisselen tussen streams wil je nog wel eens wat missen. Ik heb er maar eens een mailtje aan gewaagd met de suggestie om het hele event van de race in één stream onder te brengen vanwege de gebruiksvriendelijkheid. Misschien dat er daar iemand wakker wordt.
Nice. Begreep al niet waarom de pre race ineens stopte en niet overging in de race 😀

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

AtlAntA schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:05:
[...]

Viel me vandaag op dat er ook verschil zit tussen de main feed en F1 live waarbij f1 live ongeveer 10s achter liep op de main feed. Misschien dat daar jullie verschil ook in zit?
Die lopen normaal gesproken gewoon gelijk. Ook met switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Helemaal mee eens. Oneindig irritant dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t14wo
  • Laatst online: 18:18
Enorm verschil in kwaliteit ten opzichte van eerdere races dit jaar via F1Pro. Bitrste is omhoog gegaan denk ik. Enorm scherp beeld op 55” oled.

Alle races op dezelfde laptop via HDMI bekeken, maar nu was het enorm veel beter. Goede vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
t14wo schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 20:41:
Enorm verschil in kwaliteit ten opzichte van eerdere races dit jaar via F1Pro. Bitrste is omhoog gegaan denk ik. Enorm scherp beeld op 55” oled.

Alle races op dezelfde laptop via HDMI bekeken, maar nu was het enorm veel beter. Goede vooruitgang.
Hier ook super tevreden met de stream
Kan iemand trouwens meten (of kan ik dit?) welke bitrate er wordt uitgezonden?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:32

Mr. Freeze

¡GO!

knights16 schreef op zondag 24 april 2022 @ 06:51:
[...]

Hier ook super tevreden met de stream
Kan iemand trouwens meten (of kan ik dit?) welke bitrate er wordt uitgezonden?
Als ik de online monitor bekijk van m'n Fritz router is het zo'n 7Mbits/s, volgens mij zelfde als het vorige seizoen. Prima beeld hoor.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Als ze dan ook meteen even het 'Weekend Schedule' als menu-item zouden willen opnemen in de app (iOS / tvOS) dan wordt 't nog wel eens wat 8)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:46:
[...]

Als ze dan ook meteen even het 'Weekend Schedule' als menu-item zouden willen opnemen in de app (iOS / tvOS) dan wordt 't nog wel eens wat 8)
Het schema staat op de hoofdpagina in de app maar je moet voorbij een behoorlijk aantal video's scrollen. Het zou van mij ook wel wat hoger op de pagina gezet mogen worden.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 24-04-2022 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:39:
[...]

Het schema staat op de hoofdpagina in de app maar je moet voorbij een behoorlijk aantal video's scrollen. Het zou van mij ook wel wat hoger op de pagina gezet mogen worden.
Ik heb hier die hele pagina nog eens door ge scrolled maar kan 't écht niet vinden (Apple TV / tvOS). Op de iPhone (iOS) staat dat schema er inderdaad wel.

Maar: In die rode menubalk aan de linker kant in tvOS is IMHO plek genoeg om een extra knopje te maken waarin het hele schedule getoond kan worden voor het hele jaar / weekend.

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 24-04-2022 13:51 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 13:44:
[...]

Ik heb hier die hele pagina nog eens door ge scrolled maar kan 't écht niet vinden (Apple TV) ?

Maar: In die rode menubalk aan de linker kant is IMHO plek genoeg om een extra knopje te maken waarin het hele schedule getoond kan worden voor het hele jaar / weekend.
Ik had het over de F1 app op mijn telefoon. Op de app op mijn Chromecast met Google TV kan ik het inderdaad ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Hier de F1 TV Player 2.6.2 side loaded op een Philips 805 OLED. App start, login werkt, maar zodra ik een sessie opent blijft het beeld zwart en lijkt hij de blijven refreshen.

Enig idee wat hier mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Dankzij 'Race TV Multiplayer' toch nog een soort van pitwall kunnen maken op mijn multi monitor set-up. Al wel wat verschil in sync maar het is beter dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

BasvanS schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:46:
Hier de F1 TV Player 2.6.2 side loaded op een Philips 805 OLED. App start, login werkt, maar zodra ik een sessie opent blijft het beeld zwart en lijkt hij de blijven refreshen.

cordonbleu in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
BasvanS schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:46:

de app is kapot, er word aan een fix gewerkt maar helaas niet gelukt blijkbaar voor de race

f1tv app downloaden of sideloaden (te vinden op apkmirror)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartpl1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 17:14
Na het updaten van Race Control op de laptop (Windows 10 met Intel x64-processor) krijg ik bij het opstarten de foutmelding "To run this application you must install missing frameworks for .NET".
Dat heb ik uitgevoerd, laptop herstart maar nog steeds krijg ik de foutmelding.
Heb ook al Race Control gedeïnstalleerd en opnieuw geprobeerd maar de foutmelding blijft komen.

Enig idee wat ik kan doen om de software weer te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lol. En mensen maar klagen over ViaPlay. F1TV Pro hort en stoot ook op Apple TV.

Lekker terug naar Ziggo kanaal 200 ViaPlay.

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 24-04-2022 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:30

-tom-562

Oliesjeik

Rivanov schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:59:
Lol. En mensen maar klagen over ViaPlay. F1TV Pro hort en stoot ook op Apple TV.

Lekker terug naar Ziggo kanaal 200 ViaPlay.
Ik heb op mijn Chromecast ook een lichte stutter, irritant genoeg om merkbaar te zijn...
Ik kreeg zo snel F1 TV viewer niet werkend (inlogproblemen). Meer mensen hier last van?

[ Voor 14% gewijzigd door -tom-562 op 24-04-2022 15:03 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Fijn, F1 tv stream loopt bij mij continu vast. Laptop al aan de LAN kabel gehangen maar loopt nog steeds elke paar minuten vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:13
Same hier met F1 tv brrr bekabeld en het is niet om aan te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:18
Samoht93 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:12:
Fijn, F1 tv stream loopt bij mij continu vast. Laptop al aan de LAN kabel gehangen maar loopt nog steeds elke paar minuten vast.
Idem hier. Moet ook eens de zoveel tijd op de play knop drukken of F5-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:30
Iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing?

Zodra ik dus een andere keuze maak dan loopt mijn tv vast of herstart. Ik zit dus opgescheept met commentaar van Crofty... :S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCjwXSs_v_0_XC0DQKOYgxz4w-k=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PQhHL47ugyWtbNCv9odko4eB.jpg?f=fotoalbum_small
technorabilia schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:17:
Iemand anders ook het probleem dat als je een andere keuze maakt uit het side menu hieronder de TV opnieuw opstart?

Philips 55OLED936 met laatste F1 TV app versie.

[Afbeelding]

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1 ... 32 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2