Nog eens luisteren dan

Vanaf nu zijn er blijkbaar twee feeds voor alle sessies. Een internationale feed wat de oude world feed is met het commentaar van Sky F1, en een "F1 Live" feed die ogenschijnlijk bij de race het volledige programma krijgt (dus ook de F1 TV pre- & post shows). Laatstgenoemde was nu met commentaar van een bekende stem, maar weet niet wie, met Jolyon Palmer ernaast, daarnaast meerdere malen split screen met Sam Collins uit de pitstraat en één interview van Lawrence Baretto (met Piastri) vanuit het paddock.
FP1 heb ik de internationale feed gekeken, met Natalie Pinkham als commentator met Damon Hill ernaast en Karun Chanduck blijkbaar van thuis op de bank op zijn roze wolk (blijkbaar verse pappa). 's middags was Crofty terug (vorig jaar deed hij FP1 ook al niet meer verslaan). En nadat hij meteen over Hamilton zijn gele helm begon inclusief de volledige historie van Hamilton met gele helm, en vervolgens begon over "en kijk naar de camera op de auto, OOK GEEL" ben ik dus naar de nieuwe F1 Live feed geswitcht, en die was een verademing.
offtopic:
Ja, ik weet dat deze post offtopic is hier. Maar niet iedereen zal het "waar te kijken" topic lezen en dan is iedereen weer up-to-date v.w.b. F1TV en blijft het hier niet bij de nu "onwaarheid" dat F1TV = Sky commentaar.