[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.027 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:29
Heb Viaplay ben echt benieuwd hoe hun het gaan doen.

Maar ik ben ik benieuwd naar de verslag van Olav Mol.

Alleen vraag ik mij af hoe kan ik het beste doen. Ik kan tv kijken via viaplay en naar de commentaar van Olav Mol luisteren via mij mobiel of tablet via de grandprix radio app.

Of ik kan viaplay streamen via mij mobiel of tablet dan dan de geluid laten afspelen via de grapprixradio app.

En volgens de hele mobiel/tablet streamen naar mij google cast.
Maar hoe ga ik viaplay streamen met de geluid aan van grandprix radio.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

marcello14 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 20:56:
[...]

Ok, dat is wel een andere app dan degene die ik gebruik idd.
De link die ik deelde is van de officiele app, die zou ik sowieso installeren via sideloading (Google is your friend).

Ik heb op mijn tv TV File Commander staan, die kan je in de Google Play store terugvinden.
Hierin heb je de mogelijkheid om je google-drive account toe te voegen.
Als dat gedaan is de APK die je wilt sideloaden in je eigen google drive zetten (via PC of mobiel) en deze dan openen via TV file commander op je android tv. Scheelt geklooi met usb sticks etc...

Succes en mocht je vast lopen laat het mij weten.
Nogmaals bedankt voor de tips Marcello. Het is me gelukt op deze manier en ik ben heel tevreden. De F1TV Viewer van Leonardo Rossetto hou ik er voorlopig ook nog maar opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
Zit nu naar de training van de F3 te kijken maar qua audio is alles nog niet op orde. Hoor nu steeds een ander door de commentator heen brabbelen.

Edit: F1tv pro

[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 18-03-2022 09:49 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
Geluid is hier prima.

Ik kijk op dit moment de livestream via de F1TV app op zowel mn telefoon als de app op mn Google TV Chromecast. Dat werkt tegelijkertijd. Kan ik dan concluderen dat dat tijdens de F1-race ook gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier is de F3 training nu helemaal niet mee te bekijken, stream wil niet meer starten :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:11
Ample Energy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:44:
Heeft iemand hier Viaplay of F1TV Pro afgesloten in Nederland en gebruikt in het buitenland? Ik vind €65 voor 22-23 GP's live kijken niet verkeerd, maar >€100 (Viaplay is zelfs €420 8)7 ) gaat me te ver. Ik hoop daarom te kunnen meeliften op de Nederlandse aanbiedingen. Volgens Viaplay en F1.com kan het niet. Ik ben wel van plan om een proefabonnement te nemen op F1TV Pro en het gewoon te proberen, maar ik hoor graag praktijkervaringen.
F1 TV Pro kun je kijken in de landen waar het ook wordt aangeboden. Ik heb op mijn vakanties in Zwitserland gewoon F1 TV Pro kunnen kijken op mijn NL abonnement.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:31

JB

Cédric roelt!

EagleTitan schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:01:
Hier is de F3 training nu helemaal niet mee te bekijken, stream wil niet meer starten :O
Van welke club?

edit:
Retorische vraag zie ik, want ViaPlay doet nog niets :z

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 18-03-2022 10:17 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:16:
[...]

Van welke club?

edit:
Retorische vraag zie ik, want ViaPlay doet nog niets :z
F1TV, Viaplay had geen F3 training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49
kwaazaar schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:00:
Geluid is hier prima.

Ik kijk op dit moment de livestream via de F1TV app op zowel mn telefoon als de app op mn Google TV Chromecast. Dat werkt tegelijkertijd. Kan ik dan concluderen dat dat tijdens de F1-race ook gaat werken?
Ja, tot 6 streams tegelijkertijd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:20:
[...]

Ja, tot 6 streams tegelijkertijd.
Algemene voorwaarden: "6.2 U hebt toegang tot de Diensten op maximaal 3 apparaten, en slechts 1 van die apparaten mag op elk gewenst moment content streamen."

Mijn vraag gaat dus vooral over of het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
F2 practice lijkt gewoon de F1TV stream die 1-op-1 wordt uitgezonden op Viaplay, al had ik het idee dat het op F1TV het beeld scherper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:04
Viaplay heeft nu een (back-up kanaal) voor clean feed zonder commentaar van de 1e F1 training.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LZqyUE07mQMATZARcnU4v8VAIM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Xfyc0zuNAtsyden4uUoRkImU.png?f=user_large

Geen idee of ze dit ook gaan doen voor FP2 en FP3? Of is het vanwege de officiële 1e FP live uitzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

kwaazaar schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:37:
[...]

Algemene voorwaarden: "6.2 U hebt toegang tot de Diensten op maximaal 3 apparaten, en slechts 1 van die apparaten mag op elk gewenst moment content streamen."

Mijn vraag gaat dus vooral over of het kan.
Het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

-tom-562

Oliesjeik

De_Bastaard schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:20:
Heeft iemand hier al de F1 app werkend gekregen op een LG CX6?
LG CX Oled tv bedoel je neem ik aan?
Die app bestaat niet. Ik kijk via een Chromecast with Google TV, daarop heb ik de F1TV viewer en de F1TV Pro app staan.

Ik hoop eigenlijk dat het uiteindelijk nog mogelijk is om vanuit de F1TV Viewer app te kunnen kijken i.c.m. commentaar van GP Radio/Mol

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
-tom-562 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:32:
[...]

LG CX Oled tv bedoel je neem ik aan?
Die app bestaat niet. Ik kijk via een Chromecast with Google TV, daarop heb ik de F1TV viewer en de F1TV Pro app staan.

Ik hoop eigenlijk dat het uiteindelijk nog mogelijk is om vanuit de F1TV Viewer app te kunnen kijken i.c.m. commentaar van GP Radio/Mol
Jup, de oled idd.

Wat vervelend dat er nog geen app is vanuit F1TV. M'n pa gaat geen chromecast apart komen om F1TV te kijken, dan denk ik eerder dat ie Viaplay pakt. Tenminste, als die wel een app hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

-tom-562

Oliesjeik

De_Bastaard schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Jup, de oled idd.

Wat vervelend dat er nog geen app is vanuit F1TV. M'n pa gaat geen chromecast apart komen om F1TV te kijken, dan denk ik eerder dat ie Viaplay pakt. Tenminste, als die wel een app hebben :+
Andere optie is een laptop er aan hangen via HDMI :P Ik vind het een gemiste kans, WebOS is best wel groot verwacht ik.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De_Bastaard schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Jup, de oled idd.

Viaplay heeft een app voor LG webOS.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Nu online
Tsja, misschien dan toch maar om.

Hoewel, mijn abonnement van ~1 week geleden kan ik nu niet meer opzeggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
Ben even wezen spieken in het Viaplay topic zojuist, daar staan nogal wat klachten. Ondertussen doet F1 TV Pro het gewoon super hier. Is Nederlands commentaar zoveel waard voor sommigen dat ze er 2x zoveel geld aan uit willen geven?

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 18-03-2022 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16:26
FastFred schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:59:
Ben even wezen spieken in het Viaplay topic zojuist, daar staan nogal wat klachten. Ondertussen doet F1 TV Pro het gewoon super hier. Is Nederlands commentaar zoveel waard voor sommigen dat ze er 2x zoveel geld aan uit willen geven?
Twee keer zoveel is wel erg overdreven.

20 euro totaal voor maart tot en met juni
10 euro voor juli
14 euro per maand voor augustus tot en met november

Totaal 86 euro. F1TV kost 65 euro.

En Nederlands commentaar is een must voor mij met twee kleine kinderen die het willen zien. Misschien dat ik in juni nog wel overstap, maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:19

OMD

Hier is f1tv denk 188p? Kan in ieder geval niks zien, 1 blokken bende

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@OMD ligt er aan waar je je kwaliteit op ingesteld hebt staan, staat die op auto dan heb je misschien een brakke connectie. Ik had 'm hier ook op auto staan eerst maar dan wisselt de kwaliteit nog wel eens. Heb 'm nu vast op 1080p gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Volgens mij heeft Grandprixradio het enthousiasme om Olav Mol te kunnen beluisteren een beetje boel onderschat. Bij mij ligt de boel er in ieder geval uit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:00
Ik heb op de Officiele F1 app op Apple TV met F1 TV Pro dat de kwaliteit nogal schommelt. Van scherp naar pixelated naar scherp. Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

FastFred schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:04:
@OMD ligt er aan waar je je kwaliteit op ingesteld hebt staan, staat die op auto dan heb je misschien een brakke connectie. Ik had 'm hier ook op auto staan eerst maar dan wisselt de kwaliteit nog wel eens. Heb 'm nu vast op 1080p gezet.
Waar doe ik dat? Brakke verbinding is het zeker niet. Kijk wel via een iPad

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

J-M-T schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:07:
Ik heb op de Officiele F1 app op Apple TV met F1 TV Pro dat de kwaliteit nogal schommelt. Van scherp naar pixelated naar scherp. Iemand dezelfde ervaring?
Ja hier, niet om aan te gluren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:00
sjaool schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:06:
Volgens mij heeft Grandprixradio het enthousiasme om Olav Mol te kunnen beluisteren een beetje boel onderschat. Bij mij ligt de boel er in ieder geval uit.
Yep, volgens mij ook. Website ligt er zo goed als uit. Steam luisteren gaat helemaal niet.

Meer mensen die via F1TV continue het geluid van een onboard op de achtergrond hebben? Lijkt wel of er ergens nog een schuif open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

PatrickPR schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Yep, volgens mij ook. Website ligt er zo goed als uit. Steam luisteren gaat helemaal niet.

Meer mensen die via F1TV continue het geluid van een onboard op de achtergrond hebben? Lijkt wel of er ergens nog een schuif open staat.
Het werkt wel via juke.nl maar dan zonder slider. Nu maakt dit bij de vrije trainingen niet zo heel veel uit. Maar Olav is niet te horen. Het is een andere duopresentatie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vadecium
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:11
F1tv met Grandprixradio werkt hier momenteel nog prima. (F1tv op iPad en Grandprixradio via de iPhone app). Het is ook gelukt deze synchroon te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
OMD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:07:
[...]

Waar doe ik dat? Brakke verbinding is het zeker niet. Kijk wel via een iPad
Tandwieltje in de player > Video Quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:49
Stream van Grand Prix radio via andere app werkt wel, dus het ligt aan de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

FastFred schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:11:
[...]

Tandwieltje in de player > Video Quality
Daar heb ik alleen subtitles on/off helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:52
Extigo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:01:
[...]

Twee keer zoveel is wel erg overdreven.

20 euro totaal voor maart tot en met juni
10 euro voor juli
14 euro per maand voor augustus tot en met november

Totaal 86 euro. F1TV kost 65 euro.

En Nederlands commentaar is een must voor mij met twee kleine kinderen die het willen zien. Misschien dat ik in juni nog wel overstap, maar dat zie ik tegen die tijd wel.
Hier idem. Mijn zoontje kijkt ook met veel plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:27
OMD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:12:
[...]

Jaaa heel stom. Maar je moet even naar de feed van het wereldbolletje en dan naar het tandwieltje

Edit: nvm. Ging niet over het audiokanaal veranderen in de F1TV app :+ maar over de kwaliteit

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 18-03-2022 13:15 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
OMD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:12:
[...]

Dan is je iPad het probleem :P

Geintje, hier kijk ik in de browser en het is nu ook een keer of wat blijven hangen. Heb 2x de pagina moeten verversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan aan mij liggen, maar hoe moet je nu die Grand Prix Radio app syncen met je beeld? Je hebt nogeens geen timer in beeld waar je naar kunt refereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Jaaa heel stom. Maar je moet even naar de feed van het wereldbolletje en dan naar het tandwieltje
Helaas, daar kan ik wel audio track kiezen naast subtitles. Geen quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

FastFred schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:13:
[...]

Dan is je iPad het probleem :P

Geintje, hier kijk ik in de browser en het is nu ook een keer of wat blijven hangen. Heb 2x de pagina moeten verversen.
Apple dan, mijn iPhone ook helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
J-M-T schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:07:
Zelfde hier op Apple TV 4K. Tijdens de testdagen niets aan de hand en nu goed-ruk-beter-ruk-goed.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:52
FastFred schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:59:
Ik kijk overigens zonder problemen via Viaplay op zowel AppleTV als iPad. De meeste problemen zitten bij de tweakers die kijken via de app op hun televisie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReyNL
  • Laatst online: 26-08 17:54
Ik dacht te hebben gelezen dat de vrije training in 1080P zou worden uitgezonden? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil met de kwaliteit van de pre-season beelden van vorige week.

Nog steeds niet mooi scherp op een 65 inch 4K Oled tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Bij mij werkt het cast knopje in de f1 app het niet, andere ook last van?

Als ik erop druk gebeurt er niks, vorige week bij de trainingen wel. Nu maar via race control gestart.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aargh. De screenshot preventie staat aan in de F1TV app :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10 13:00
Hoe kun je het commentaar wijzigen met viaplay op de appleTV ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 17:03
Ze hebben de gele / rode / groene vlag weggehaald uit de Data Channel. Eerder was de vlag ook zichtbaar in de Data Channel. Daarmee kon je tijdens replays ook gewoon zien wat voor vlag er gezwaaid werd. Waardeloos dit.

'Newer is not always better' blijkt maar weer eens... :( :( :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A720oXzVDi8Mg4gg2qlE0Emkmyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yh1IQhrGcTK6q5xDROPZj1h1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verder draait F1TV prima hier! Geen problemen en de kwaliteit blijft goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:31

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:18:
ViaPlay is op dit moment niet meer dan een kloon hiervan :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
ReyNL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:16:
Ik dacht te hebben gelezen dat de vrije training in 1080P zou worden uitgezonden? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil met de kwaliteit van de pre-season beelden van vorige week.

Nog steeds niet mooi scherp op een 65 inch 4K Oled tv.
Dat hadden ze wel beloofd, maar gisteren werd opeens het HD icoon stiekem weggehaald bij de uitzendingen. Toen begin ik mij al zorgen te maken en op Twitter / mail reageert Viaplay serieus helemaal nergens op als je Technische vragen stelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AU4E9M7f-HaWRzTcGbMk0ASWOBQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ruouPBlqM6hMumg7mJ4dU0g.jpg?f=fotoalbum_tile
Dit was Woensdag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DC4Lh5yJFpNgWgIalf4Il6OutX4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dekdmtf3To4ZiZsyQ5ss6l7F.jpg?f=fotoalbum_tile
Dit was opeens gisteren

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 18-03-2022 13:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 07:14

charrel

Cortisol4life..

Schommelt hier wel wat, af en toe rode blokjes dat ie gaat laden. Dit op mijn telefoon, naast het thuiswerken ;)
Op de shield tv met de f1 app heb ik het nog niet zo ervaren, dat blijft gewoon spelen zonder onderbrekingen zoals nu in app op de telefoon het wel steeds laadt/ buffert.

[ Voor 3% gewijzigd door charrel op 18-03-2022 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:33

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Hier zowel Viaplay (Samsung Tizen) als F1TV (Nvidia Shield).
Heb het even na elkaar getest en F1TV is toch net een tikkie scherper. Schommelingen in kwaliteit heb ik geen last van bij beiden.

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:17:
Aargh. De screenshot preventie staat aan in de F1TV app :P
Je kan gelukkig nog steeds screenshots maken via de F1TV website (met Firefox op de Mac in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:51

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:14:
Kan aan mij liggen, maar hoe moet je nu die Grand Prix Radio app syncen met je beeld? Je hebt nogeens geen timer in beeld waar je naar kunt refereren.
App werkt voor geen meter op mn ipad.. Ook liggen ze zwaar voor op de f1tv app.. Geluid is niet synchroon te krijgen.. Hoop dat het echt beter wordt..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik was te vroeg aan het juichen. Nu ook vaak een drop in videokwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hubert schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:25:
[...]

App werkt voor geen meter op mn ipad.. Ook liggen ze zwaar voor op de f1tv app.. Geluid is niet synchroon te krijgen.. Hoop dat het echt beter wordt..
Maar hoe kun je uberhaupt de audio syncen met het beeld als je geen livetimer in de app hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29
Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:25:
[...]

Denk dat iedereen er last van heeft met F1tv. Hier ook op de Apple TV veel buffering of slechte beeld.
Wordt nog wat zondag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Maar waar betalen we nu precies voor? Iets wat niet helemaal werkt. Ik heb zowel Viaplay als F1TV maar beide zijn gewoon ruk op het moment. Hopelijk is het van het weekend beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:25:
[...]

Hier ook. Dacht eerst dat het bij mij lag. Maar ook met de ATV aangesloten op Ethernet merk ik af en toe dat hij 'hangt' en af en toe terug naar 20ppi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The GUI
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:33

The GUI

SaaS > PaaS > IaaS

Weet niet of het al gepost was, maar ik heb hier de bitrates als volgt gemeten:

F1TV: ~6,6 Mbit/s
Viaplay: ~5,8 Mbit/s

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
De Driver Tracker is ook slechter geworden, in die zin dat de outline ontbreekt bij de namen van de coureurs. Zoek SAI maar eens op...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGCjbdz0sJKUXAHXtkPz4YumeeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gilOBsrnqsBxDpRhWHYSjN7n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zit die Allard Kalf nou gewoon te vreten? Wat een gesmak hoor ik al de hele tijd op Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oilslick
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 05-10 14:50
Jackson6 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:32:
Zit die Allard Kalf nou gewoon te vreten? Wat een gesmak hoor ik al de hele tijd op Viaplay.
Keelsnoepjes denk ik...De man heeft bijna geen stem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin186
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10:28
PatrickPR schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Had ik voor de rode vlag ook last van, maar het lijkt nu wel goed te zijn. Althans op de internationale channel met Sky commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:39
moet zeggen, dat ik nu via een "illegale" stream kijk, waarbij op mijn Sonos ik GPR aan heb staan.

Ik weet dat op Sonos geen geluid settings is, maar dat loopt echt 2-5 minuten achter......

Maar als ik de GPR app open op mijn ipad, en dan luiser, loopt deze stream maar een paar seconden tot 1 minuut voor op de huidige stream, maar nog ver achter op de beelden

Kwaliteit wat ik nu zie op mijn laptop is goed en de stream komt uiteindelijk van Sky Sports (logo boven in beeld)

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb nu met F1TV al een paar keer moeten refreshen omdat het beeld bleef hangen. Had ik vorig jaar tijdens de vrije trainingen echt nooit last van. Het lijkt ergens iets te maken te hebben met de video quality op "auto". Als ik deze vast zet lijkt het tot nu toe goed te gaan.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Via F1Viewer in MPV heb ik bij de world feed ook al 3x gehad dat de stream moest bufferen. Dus het lijkt er op dat er wat opstartproblemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 23:59
Is dit nu weer gewoon 720P?

<Representation id="1" width="1280" height="720" frameRate="50/1" bandwidth="3800000" codecs="avc1.640020">

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Tito129 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:27:
[...]

Denk dat iedereen er last van heeft met F1tv. Hier ook op de Apple TV veel buffering of slechte beeld.
Wordt nog wat zondag..
Nergens last van op me philips tv. App gezet op 1080p en geen problemen tot nu toe.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:27:
[...]

Maar hoe kun je uberhaupt de audio syncen met het beeld als je geen livetimer in de app hebt.
Zitten 2 knopjes in de app om 0.5 sec voor of achteruit te gasn. Maar werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Even mijn ervaring: f1pro app, ios, casten of AirPlay werkte niet. Na 5x wel (BM2102 foutmelding ofzo). Eindelijk werkt het met Google Cast maar een lage resolutie.

Edit: Al lijkt het beter te worden :-)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hubert schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:39:
[...]

Zitten 2 knopjes in de app om 0.5 sec voor of achteruit te gasn. Maar werkt voor geen meter.
Ja die knopjes zie ik. Maar hoe wil je dat ooit makkelijk kunnen syncen als je geen referentiekader hebt?!
Je weet toch niet of de audio vóór ligt op de stream op je TV .. en hoeveel precies etc. etc.
Als ze nu de livetiming van de TV stream in de app laten lopen, dan kun je op basis daarvan de sync goedzetten.

[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 18-03-2022 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:19
Viaplay hier, en bitrate kan echt hoger. Grootste ergernis zijn de graphics on screen, zoals tijden/logo's enz: daar valt het echt meest op dat het low res of low bitrate is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPR
Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:42:
[...]

Ja die knopjes zie ik. Maar hoe wil je dat ooit makkelijk kunnen syncen als je geen referentiekader hebt?!
Je weet toch niet of de audio vóór ligt op de stream op je TV .. en hoeveel precies etc. etc.
Als ze nu de livetiming van de TV stream in de app laten lopen, dan kun je op basis daarvan de sync goedzetten.
Je moet via GPR wachten op een herkenbaar moment, onboard geluid, of geluid van een pitbox, en dan pauzeren. Dan wachten tot dat beeld voorbij komt en de stream weer starten. Vervolgens kun je met die 0,5x knopjes finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:53
Ik gebruik F1TV Pro in combinatie met RaceControl en ben tevreden over de kwaliteit en stabiliteit.

Ik probeerde om de audio de syncen via de GrandPrixRadio website, maar dat lukt me gewoon niet.
Heeft iemand tips hoe je dat het beste kan doen ?

En anders gewoon lekker Engels commentaar tot juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:12

IkWilbert

Het is mij!

Klopt het dat er geen teamradio te horen is bij de onboard van Max? Ik kijk via f1tv pro

Never mind, hoor het nu wel.

[ Voor 18% gewijzigd door IkWilbert op 18-03-2022 13:47 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Metalfreak schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:34:
Ik heb nu met F1TV al een paar keer moeten refreshen omdat het beeld bleef hangen. Had ik vorig jaar tijdens de vrije trainingen echt nooit last van. Het lijkt ergens iets te maken te hebben met de video quality op "auto". Als ik deze vast zet lijkt het tot nu toe goed te gaan.
Waar heb je dit aangepast? Zit dat in de app of alleen via de website?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMD

OMD

Echt, ik weet precies weer waarom ik 2 jaar geleden F1TV de deur heb uitgeknikkerd. Wat een schijt kwaliteit, echt onbegrijpelijk. Ik wil gewoon kijken. Waarom kan niemand mij dit bieden dan??? Het is fucking 2022, het interesseert mij geen enkele reet wat het kost, als het maar werkt. pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
PatrickPR schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:44:
[...]

Je moet via GPR wachten op een herkenbaar moment, onboard geluid, of geluid van een pitbox, en dan pauzeren. Dan wachten tot dat beeld voorbij komt en de stream weer starten. Vervolgens kun je met die 0,5x knopjes finetunen.
LOL. Nja, gelukkig hoef ik Mol niet te horen. Hou het lekker bij Nelson en Melroy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
OMD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:46:
Echt, ik weet precies weer waarom ik 2 jaar geleden F1TV de deur heb uitgeknikkerd. Wat een schijt kwaliteit, echt onbegrijpelijk. Ik wil gewoon kijken. Waarom kan niemand mij dit bieden dan??? Het is fucking 2022, het interesseert mij geen enkele reet wat het kost, als het maar werkt. pffff
Bij mij echt 0,0 problemen.
Hoe kijk je, via browsers/app/website, en via wat voor apparaat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
IkWilbert schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:45:
Klopt het dat er geen teamradio te horen is bij de onboard van Max? Ik kijk via f1tv pro
Ik hoor GP zojuist instructies geven aan Max. Er wordt gewoon heel weinig gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

IkWilbert schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:45:
Ik hoor GP net roepen dat Max lift-off moet increasen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

OMD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:46:
https://www.f1-reizen.nl/

Opgelost!!! >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

So_Surreal schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:47:
[...]

Bij mij echt 0,0 problemen.
Hoe kijk je, via browsers/app/website, en via wat voor apparaat ?
Ipad & iPhone. Maar ik lees op diverse forums dat het drama is met de kwaliteit. Gaat constatn van 108p terug naar 188p en alles daar tussen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Blijkbaar stroomt half Twitter vol over hoe tergend Viaplay is. Ik heb zelf noch Viaplay noch F1TV / Sky.
Iemand kort een advies over wat te kiezen? Ik hoef geen extra series of wat dan ook, voor mij is de goedkoopste / meest stabiele optie voldoende. Engels is ook geen probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Heb hem nu even op een pc aangezet & fixed op 1080p. Kijken of dat beter is. Die optie heb ik echter thuis niet, daar gaat het via airplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

kevlar01 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:49:
Blijkbaar stroomt half Twitter vol over hoe tergend Viaplay is. Ik heb zelf noch Viaplay noch F1TV / Sky.
Iemand kort een advies over wat te kiezen? Ik hoef geen extra series of wat dan ook, voor mij is de goedkoopste / meest stabiele optie voldoende. Engels is ook geen probleem voor mij.
F1TV, kan je zelf uit alle onboards kiezen ipv de paar die Viaplay maar schijnt te bieden (disclaimer: F1TV aboneee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
kevlar01 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:49:
Vind het alleen erg teleurstellend van Viaplay dat ze er niks mee gedaan hebben toen hun Twitter ook zo vol stroomde met klachten wat tijdens de testdagen gebeurde, is zelfs in het nieuws geweest maar vervolgens het weekend erop is het nog steeds niet voor elkaar. Hadden ze misschien minder geld aan de F1 rechten moeten uitgeven? :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
De audiokwaliteit van de GPR-stream is wel echt bedroevend slecht. Continue geruis en gekraak op de achtergrond, en de stemmen lijken af en toe de vervorming in te gaan.

Edit: en via GPR worden de boordradio's niet uitgezonden.

[ Voor 15% gewijzigd door PatrickPR op 18-03-2022 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Vind het alleen erg teleurstellend van Viaplay dat ze er niks mee gedaan hebben toen hun Twitter ook zo vol stroomde met klachten wat tijdens de testdagen gebeurde, is zelfs in het nieuws geweest maar vervolgens het weekend erop is het nog steeds niet voor elkaar. Misschien minder geld aan de F1 rechten moeten uitgeven? :+
Aan de ene kant moeten we ze misschien een kans geven, Ziggo Sport was in het begin ook(qua productie) niet zo gestroomlijnd als in het laatste jaar. Aan de andere kant, die zonden uit via TV en het commentaar van Olav /Jack is weinig veranderd (die hadden toen ook al jarenlange ervaring).

Technisch gezien lijkt me dit wel weer dramatisch, zo wil je niet uit de startblokken komen.
noo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:51:
[...]

F1TV, kan je zelf uit alle onboards kiezen ipv de paar die Viaplay maar schijnt te bieden (disclaimer: F1TV aboneee)
Was al aan het neigen naar F1 TV. Denk dat ik daar ook voor ga :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:52
F1tv icm casten naar tv is dramatisch hier. Stotter stotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
OMD schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:48:
[...]

Ipad & iPhone. Maar ik lees op diverse forums dat het drama is met de kwaliteit. Gaat constatn van 108p terug naar 188p en alles daar tussen in.
Heb je een Windows device ?

Dan zou je RaceControl kunnen proberen:

https://github.com/robvdpol/RaceControl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
kevlar01 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:53:
[...]

Aan de ene kant moeten we ze misschien een kans geven, Ziggo Sport was in het begin ook(qua productie) niet zo gestroomlijnd als in het laatste jaar. Aan de andere kant, die zonden uit via TV en het commentaar van Olav /Jack is weinig veranderd (die hadden toen ook al jarenlange ervaring).

Technisch gezien lijkt me dit wel weer dramatisch, zo wil je niet uit de startblokken komen.

[...]

Was al aan het neigen naar F1 TV. Denk dat ik daar ook voor ga :)
Kans krijgt iedereen, maar ze hebben er al een verspilt toen ze bij de testdagen zoveel klachten kregen en daarop antwoord gaven dat dit weekend 1080p met 50fps en een hoge bitrate zou zijn. Maar het vervolgens niet na komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Driek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:17:
Bij mij werkt het cast knopje in de f1 app het niet, andere ook last van?

Als ik erop druk gebeurt er niks, vorige week bij de trainingen wel. Nu maar via race control gestart.
Hier net zo. Kan prima op de iPhone kijken met F1pro maar als ik wil kijken via AirPlay op de LG G1 blijft hij maar “bufferen”. Met daarna een melding dat mijn netwerkverbinding slecht is.

Als ik een training van vorig jaar start heb ik binnen 2 seconden beeld.

Vorige week zonder problemen kunnen casten naar de LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

-ET- schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:45:
[...]

Waar heb je dit aangepast? Zit dat in de app of alleen via de website?
Via de website, met het tandwieltje rechtsonder in beeld. Maar elke keer bij een refresh moet je dat opnieuw doen... Maar bij mij blijft het nu alsnog soms fout gaan. Geluid loopt dan wel door, maar beeld blijft stil staan.

Dit liep toch altijd wel beter via de Ziggo Go site.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

Mr. Freeze schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:10:
[...]

TuneIn heeft een timeshift functie, dus zo wel moeten lukken.
Het lukte mijn niet om het geluid van de Grand Prix Radio app te streamen naar mijn Sonos systeem. Ik luisterde daarom via de TuneIn app op mijn iPad. De “time shift” in TuneIn gaat in stappen van 30 sec, wat het synchroniseren erg lastig maakt. Toen opende ik de Grand Prix Radio app en die nam tot mijn verbazing het streamen naar Sonos over. Op deze manier kan ik dus per 0.5 sec time shiften. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

So_Surreal schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:55:
[...]

Heb je een Windows device ?

Dan zou je RaceControl kunnen proberen:

https://github.com/robvdpol/RaceControl/
Dat heb ik gebruikt 2 jaar geleden maar was gewoon erg ontevreden over de stabiliteit van F1TV... Aangezien er nu niet veel keus is heb ik het abonnement weer geactiveerd + ViaPlay genomen. Als reserve omdat ik gewoon erg slechte ervaringen heb met Live streaming.

Ach ja. Dan toch maar tickets kopen voor elke race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Xantoz schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:55:
[...]

Hier net zo. Kan prima op de iPhone kijken met F1pro maar als ik wil kijken via AirPlay op de LG G1 blijft hij maar “bufferen”. Met daarna een melding dat mijn netwerkverbinding slecht is.

Als ik een training van vorig jaar start heb ik binnen 2 seconden beeld.

Vorige week zonder problemen kunnen casten naar de LG
Ik krijg het niet voor elkaar om via AirPlay überhaupt te streamen te streamen. Google cast werkt nu wel.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Het zal gewoon een paar races duren voordat viaPlay alles voor elkaar heeft schat ik in.

PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-10 21:34

Mr. Freeze

¡GO!

Seafox schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:57:
[...]

Het lukte mijn niet om het geluid van de Grand Prix Radio app te streamen naar mijn Sonos systeem. Ik luisterde daarom via de TuneIn app op mijn iPad. De “time shift” in TuneIn gaat in stappen van 30 sec, wat het synchroniseren erg lastig maakt. Toen opende ik de Grand Prix Radio app en die nam tot mijn verbazing het streamen naar Sonos over. Op deze manier kan ik dus per 0.5 sec time shiften. 🙂
Mooi dat het gelukt is met de Sonos, dat is wat telt.

Maar behalve de knoppen van 30 seconden heb je toch ook een slider in de TuneIn app? Persoonlijk ga ik het proberen met de pauzeknop dit weekend, kijken of dat lukt, en anders wordt het gewoon het engelse commentaar luisteren, maar ik heb liever Olav.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Metalfreak schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:56:
[...]

Via de website, met het tandwieltje rechtsonder in beeld. Maar elke keer bij een refresh moet je dat opnieuw doen... Maar bij mij blijft het nu alsnog soms fout gaan. Geluid loopt dan wel door, maar beeld blijft stil staan.

Dit liep toch altijd wel beter via de Ziggo Go site.
Gevonden, in de Android app op mijn telefoon heb ik het wel en was het beeld prima. De ATV app heeft die optie niet en was wat onstabiel. Hoewel het wel steeds beter lijkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 16:00
Wat triest is dit, vorig jaar "gratis" kijken bij mijn Ziggo abonnement in 4K zonder problemen en dan nu wordt ik gedwongen naar een zoveelste streamingdienst die bovendien zijn zaakjes totaal niet op orde heeft een en een kwaliteit uitzend die werkelijk om te janken is.. Die mooie verhalen van te voren maken ze in ieder geval tot nu toe totaal niet waar.

Ik hoop zo dat dat hele Viaplay zo'n enorme fail gaat worden.. Ik geef ze 4 maanden de kans om het op hetzelfde niveau te krijgen als bij Ziggo, anders maar geen Formule 1 meer.

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 18-03-2022 14:03 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 16 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2