met de nieuwsbrief die vandaag binnen kwam zijn een aantal zaken nu gecommuniceerd, best even er op moeten wachten, top dat het er nu is.
De eerste Quatt Hybrids zijn geïnstalleerd
Hier een aantal foto's van de installaties. in het algemeen zien ze er netjes uit.
:strip_exif()/f/image/z2g5KtWXsGxwnVx77QbYRxEa.jpg?f=fotoalbum_large)
Onze planning loopt uit
niet leuk maar prima dat ze het communiceren. er zit nu ook een voorlopig planning bij, top.
We lopen ongeveer 1 maand uit, en we verwachten nu komende januari de 400e warmtepomp te kunnen uitleveren (eerder was dit in december).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/szcaR4MIgmwjDAFTGXXqNZ6N.jpg?f=user_large)
Wij regelen de subsidie voor je:
Nog meer goed nieuws! De Quatt Hybrid is officieel goedgekeurd door de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). De meldcode (KA21789) is binnen. De Quatt Hybrid 4kW komt in aanmerking voor € 2.700 subsidie. Kies je voor de Quatt Hybrid 8kW, dan heb je er twee en is de simpele rekensom: 2x € 2.700 = € 5.400 subsidie.
Wij regelen gratis de subsidieaanvraag voor je, samen met onze partner Simpel Subsidie, zodat jij de subsidie keurig op je rekening ontvangt.
Goed nieuws, zeker voor mensen die dit gewoon lastig vinden.
Van installatieplan naar offerte
Onze werkvoorbereiders zijn gestart met pre-installatievideogesprekken. Iedereen komt aan de beurt, maar het kan nog wel een paar weken tot maanden duren voordat jouw video-call ingepland wordt.
ben benieuwd, ik verwacht dat dit bij de huidige aantallen nog wel even gaat duren.
Ik vraag me overigens af of het wachten met de huidige prijsplafond energie echt een straf is, in de meeste gevallen is de CV in de komende periode goedkoper dan een warmtepomp, maar ik verwacht dat dit echt een eenmalige actie van de overheid is, dus als ze deze zomer de WP gaan installeren ben ik voor de komende jaren gereed.
Ik heb een pre-order gedaan, wat nu?
Nu gaat het beginnen! We hebben een uitgebreid artikel in de veel gestelde vragen toegevoegd om uit te leggen uit welke stappen het proces bestaat.
Ze hebben dus de FAQ aangepast.