Goedenavond,
Sinds donderdag Quatt-bezitter, mede dankzij dit topic.
Ontzettend veel van opgestoken, waarvoor dank!
Net een probleempje opgelost waar ik tegenaan liep (vloer werd nauwelijks warm, maar de verdeler stond nog op te enthousiast bijmengen 🙈... ketel nu op laagste stand en bijmengen uitgezet: temperatuurinstelling kan straks wel naar beneden 🥵).
@
patrickvdhart ik zag enkel hoge flow (tot >990) wanneer zowel Quatt (ik heb 1) en cv gelijktijdig aan het werk waren: cv-vermogen heb ik flink terug gedraaid en nu niet weer boven 850 geweest).
Nog wel wat vreemds in mijn JSON feed wat me gisteravond plotseling opviel.
Nu natuurlijk nieuwsgierig of dat enkel bij mij zo is of bij meer Quatt-bezitters:
Ik heb stille modus uit staan via de app: ruimte zat om het huis.
Toch geeft, tussen 19.00 uur en 07.00 uur, mijn JSON bij silentModeStatus aan: true I.p.v. false.
Kan buiten niet echt verschil horen, maar dat kan ook aan het vermogen van dat moment liggen.
Bovendien staat mijn tijd op die pagina een uur te vroeg.
Is dat een gevalletje "standaard bij iedereen" of een instellingsfout die ik moet melden bij Quatt?
ZO-Fryslân, vrijstaande villa (monument) bj.1909, enkelsteens, 200m2/11are, 60m2 vvw/schuim, 12xradiator, 3xheatfan, T6: 21,5°C 24/7, 65×HR+(+), 2xQuatt (1x11-2023 1x9-2025), Nefit HR43, 10xSolarEdge, inductie, Quooker, weduwe, imker, prepensioen