Bij mij is de quatt (eigenlijk de CiC) de verbinding met de CV-ketel kwijt (deze had gisteren onderhoud).
De velden in de API voor de ketel blijven nu leeg, en voor de quatt is nu er warmtevraag. Alleen is het CVwater dus onder de 18 graden, wil de CiC de ketel aanhebben, maar gaat deze niet aan. Iemand hier een idee hoe ik de verbinding tussen de CiC en ketel weer kan herstellen?
Ik heb al een aantal resets geprobeerd.
hier een screenshot van de API: (NB na de zoveelste reset heb ik de thermostaat niet weer aangepast, dus nu is hij weer in rust)
De velden in de API voor de ketel blijven nu leeg, en voor de quatt is nu er warmtevraag. Alleen is het CVwater dus onder de 18 graden, wil de CiC de ketel aanhebben, maar gaat deze niet aan. Iemand hier een idee hoe ik de verbinding tussen de CiC en ketel weer kan herstellen?
Ik heb al een aantal resets geprobeerd.
hier een screenshot van de API: (NB na de zoveelste reset heb ik de thermostaat niet weer aangepast, dus nu is hij weer in rust)
[ Voor 5% gewijzigd door WouterB op 25-10-2023 12:11 ]
Quatt in hoekhuis (130m2) met radiatoren, 3680Wp PV zie https://ei.tigoenergy.com/p/wouterb
/f/image/tk971jWgGn3tzlvGeBdChD8Z.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/a9Whr5IuxDpoADnxUAd9CBob.png?f=user_large)
/f/image/qKX9GuWwcjqztTiq9l0wvF33.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Rd5UQZoOXe0jQzThHd065eRs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qpDu9wQCnSBtxWlDwiCltC6p.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/QPKhRAaPKTyau2xedgTaDors.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6dmMSJr3h961vm21yqj3wKLK.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/GO4ZP0HkgU8wyvxq39scMlgJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/r23c1RxawmgEXjCvd9YnwKN0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vSh8z4DvfL3pKZBw4Jwdi1Mj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/n0UDw1wSKnlWukmUyFRwABOc.png?f=fotoalbum_large)