Dat mag, en uiteraard zullen wij nooit 100% weten hoe het er achter de schermen aan toe gaat, hence, achter de schermenjori040 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:46:
[...]
Phil legt een keuze bij de studio neer en dat is niet hoe het in wezen gaat.Ik trek in twijfel of dat zo wel gaat.
Feit is dat we voor nu zien dat een aantal games waarbij men bang was dat die exclusief zouden worden, het in de praktijk niet blijken te zijn. Ik vind het echt heel raar dat je daar zo'n punt van maakt. Het neigt een beetje naar wat @Exactor it zegt, wat Microsoft ook doet, ze hadden het tegenovergesteld moeten doen.
Het feit dat ik een Xbox linkje in mijn signature hebt staan zegt genoeg? Ik heb inderdaad zo mijn redenen om voor Xbox te kiezen, en niet voor een ander platform, maar dat heeft echt geen fluit te maken wat ik hier verder op postjori040 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:33:
[...]
In de praktijk zijn er denk maar een paar studios die wat druk kunnen uitoefenen.Maar goed joh je hebt van mij hier geen last meer.
Jou onderschrift zegt me genoeg.
Overigens heb ik de hele discussie even verplaatst, dit past beter in het Ontwikkelingen topic dan in het Xbox topic wat mij betreft.
[ Voor 3% gewijzigd door BM op 10-06-2024 17:52 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three