[ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Akaendra schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 16:20:
Daarnaast is de refund policy van Sony ook slecht, immers mag je de game niet eens gedownload hebben, dat is bij Steam gelukkig wel anders.
Is dat bij Sony/Playstation in NL anders van in de US.?
Ik koop mijn games in de US PSN store maar mag daar wel gewoon een refund aanvragen als ik de game gedownload, en zelf even gespeeld, heb.

Edit:
You can cancel a digital content purchase within 14 days from the date of purchase and receive a refund, provided that you have not started downloading or streaming it.

Digital content that you have started downloading, or streaming, and in-game consumables that have been delivered, are not eligible for a refund unless the content is faulty.
Ah ik zie het in de voorwaarden inderdaad, ook vreemd dat ze daar niet op handelen in de praktijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 02-07-2026 18:01 ]

Live, Laugh, Toaster bath.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:57
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 13:15:
[...]

Waar ik benieuwd naar ben is welk percentage van die 45% een fysieke game koopt voor een collectie en welk percentage hem koopt voor de doorverkoop.

Want daar gaat het uiteindelijk ook om, naast het overslaan van de retailers.
Er zijn ook mensen die hun games verkopen om zo een nieuwe game te kunnen bekostigen. Het mes snijdt aan twee kanten.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Zero Tolerance topic: ongewenst gedrag (bijvoorbeeld trollen, flamen, op de man spelen) kan direct een ban tot gevolg hebben.

Voor alles rondom de MS - ABK overname: BM in "[ZT] Microsoft - Activision overname"

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles over Performance in games: Performance in games (FPS)