Ik wil sowieso proberen te stoppen met het pre orderen / kopen van games op release. Ik ben al zo vaak teleurgesteld of speel een game uit en heb daarna niet zoveel zin meer in de DLC die er achteraan komt. Hou er ook rekening mee dat ik alleen maar single player games speel.Cyrax0508 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 12:35:
[...]
Dus eigenlijk heeft het gebeuren m.b.t. die medewerker bar weinig te maken met je keuze om de game, voor nu, te laten liggen dan toch?
Bijvoorbeeld Star Wars Outlaws, op release kwam ik er maar moeilijk doorheen, na een paar patches heb ik de game uiteindelijk toch uitgespeeld, (denk aan de stealth modus die achteraf aanzienlijk verbeterd was) toen kwamen er later nog twee DLC's uit die ik eigenlijk super cool vond, maar ook maar weer moeilijk kon oppakken na het uitspelen van de game. Een NG+ modus had de game ook niet.
Een half jaar of een jaar wachten bied eigenlijk alleen maar voordelen, de game is compleet en op z'n best.
[ Voor 3% gewijzigd door ZesBarkiePK op 17-09-2025 12:59 ]
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5