Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 25-03 23:03
@xtiman Bij welke bank?

• xtiman
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-04 22:01
Ik zit bij ABN Amro. Betreft product Prive Limiet Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-03 11:35
Hier gaan we vandaag maar weer bellen met de ABN. In mei een aanbod gehad voor een Flexibel krediet en geaccepteerd, juli maar eens gebeld, hadden ze de stukken niet ontvangen en mocht ik het nogmaals insturen, tot op heden nog steeds geen bericht.

eind juli wederom een aanbod van ABN, maar dan voor een Prive Limiet Plus. Deze ook ingestuurd en hiervan kreeg ik wel de bevestiging dat deze ontvangen was. Ben benieuwd of de verwerking nog steeds zo lang duurt, of dat de stukken wederom niet zijn ontvangen. Zou wel bijzonder zijn, want de 2e verzending van het krediet is in dezelfde postzak verdwenen als die van het Prive limiet.

Ze wisten me wel te vertellen aan de telefoon in juli dat de verwerkingstijd ruim 4 weken was, ze hadden zich verslikt in de aantallen. Ergens heb ik ook het idee dat ze de laagstbetaalde werknemer in een kamertje hebben gezet met een toestel en heel veel dozen, en hem hartelijk succes hebben gewenst. Wat een bende...

Edit: Nou, ondanks dat ze beiden in dezelfde postzak zaten, zijn de stukken van het Flexibel Krediet wederom spoorloos, en mag ik ze voor de 3e keer insturen |:( wel zag de medewerker aan het andere dossier 2 bijlages zitten, maar beide over het Prive limiet maar wel andere datums, waarvan 1 ten tijde van onze vakantie. Best knap, maar wat een zooitje maken ze er daar van. Wachttijd op documentverwerking is inmiddels opgelopen van 4 naar 8 weken.

[ Voor 19% gewijzigd door Dakillerbean op 08-09-2023 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoDrenthe
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Tja, wat moet je van de ING vinden over hoe er met klanten wordt omgegaan? Dit staat op hun website: "Houd deze pagina in de gaten voor het meest actuele nieuws rondom de compensatieregeling bij ING. Meer informatie over de Kifid-uitspraken vind je via de link hieronder." En dan kun je onderaan lezen dat de laatste update van 27 juni 2023 is. Maar ik kan wel zien dat ze kleine aanpassingen doen in de tekst. Zo is voor doorlopend krediet de planning stiekem aangepast. Daar stond dat de meeste klanten begin september iets zouden horen. En daar staat nu medio september. Hoezo medio september? Dat kan dus ook de laatste dag van september worden! De ING moet toch weten wat hun planning is en kan dat toch gewoon delen met hun klanten? Sterker nog, ik lees dat de berekening op een geautomatiseerde wijze is gedaan. Dus zonder handwerk. En dan zijn er ook klanten die in september geen bericht zullen krijgen. Alleen is het voor een normaal mens niet te begrijpen welke klanten dat dan zijn. Al met al is dit dus wel een oproep aan de ING om normaal met klanten om te gaan. En niet zoals nu in vaagheden te communiceren in plaats van het beiden van gewenste duidelijkheid. Het wordt op deze manier ook een soort van toeslagenaffaire waarbij de ING bank een zeer onbetrouwbare partij is geworden. Terwijl juist een bank garant moet staan als een 100% betrouwbare marktpartij. En wie ziet dan toe op zo'n bank die op die manier met klanten omgaat? Voor mij als leek is dan de DNB totaal onzichtbaar.....

Ro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrossi46
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 17-02 11:59
Weet je wat ik denk dat er werkelijk afspeelt, de berekeningen zijn wel degelijk afgerond alleen zijn de bedragen waarschijnlijk een stuk hoger dan verwacht.. Maw er moet nog veel meer geld bij. Dus ze zijn het hele proces aan het herberekenen en niet vanwege het rente op rente dat is allang afgehandeld.. maar het bedrag onderaan de streep daar kijken ze nu naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kk1973
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 08-06-2024
Gezien de gevallen van poststukken die niet aan blijken te zijn aagekomen is het dus verstandig om het aangetekent te versturen?
Ik heb persoonlijk van de Abn nu 2 keer een aanbod gehad via de app. Dit werd keurig op de betaaltermijn uitgekeerd. Ging wel om nog lopende rekeningen. Het wachten is bij ons nog op een aanbod flexibel krediet en service lening maar beide zijn afgesloten. Deze komen dan per post neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave161718
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik heb zo'n 20 jaar 2 doorlopende kredieten gehad bij de ING voor een totaal bedrag van € 16.000,-.
Vrijwel de gehele periode maximaal rood gestaan. Ik weet het, niet erg slim, maar er zijn vast wel meer mensen die niet goed gekeerd hebben met geld om te gaan.
Ik heb tot op heden nog geen voorstel gehad van de ING.
Mijn vraag is eigenlijk wat kan ik verwachten qua hoogte van de compensatie?
Ik heb geen idee namelijk. Of je over een paar honderd of paar duizend euro praat.
Zijn er mensen met gelijke gevallen die al een voorstel gehad hebben of mensen die hier veel kennis van hebben en een beetje richting kunnen geven.
Ik wil niet zomaar iets accepteren, want mijn vertouwen in het bankwezen is niet heel groot.
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 06:51
Dave161718 schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:30:
Ik heb zo'n 20 jaar 2 doorlopende kredieten gehad bij de ING voor een totaal bedrag van € 16.000,-.
Vrijwel de gehele periode maximaal rood gestaan. Ik weet het, niet erg slim, maar er zijn vast wel meer mensen die niet goed gekeerd hebben met geld om te gaan.
Ik heb geen idee namelijk. Of je over een paar honderd of paar duizend euro praat.
Zijn er mensen met gelijke gevallen die al een voorstel gehad hebben of mensen die hier veel kennis van hebben en een beetje richting kunnen geven.
Ik wil niet zomaar iets accepteren, want mijn vertouwen in het bankwezen is niet heel groot.
Bij voorbaat dank.
Het is echt per bank en product verschillend, als je de brief krijgt, kun je altijd de onderbouwing vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paleda
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-01 06:02
Defamvergoeding schreef op zondag 3 september 2023 @ 23:16:
@Paleda Hoi, heb je intussen al iets vernomen van Defam?
Ja, ik heb een brief gehad met compensatiebedrag erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrossi46
Dave161718 schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:30:
Bij voorbaat dank.
Heb hetzelfde gehad als wat jij nu zegt bij ing verwacht minimaal 10.000 euro terug van ing bij interbank kreeg ik namelijk de helft terug 5000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Paleda schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:48:
[...]

Ja, ik heb een brief gehad met compensatiebedrag erin.
Is het compensatiebedrag ook een beetje wat je had verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paleda
Defamvergoeding schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:13:
[...]

Is het compensatiebedrag ook een beetje wat je had verwacht?
Weet je; ik had helemaal niks verwacht.
Het is lang geleden, ik ben niet financieel onderlegd en ga ook niks uitzoeken verder. Dus wat mij betreft is alles meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dave161718
  • Laatst online: 09-10-2023
Bedankt voor de reactie vrossi46 en htca.
Ik zal als ik een voorstel krijg een onderbouwing aanvragen.
Ik zal de stukken/berekning hier delen zodat iedereen een beetje inzag kan krijgen.
Dat is wat ik een beetje mis eigelijk hier.
Ik denk dat het helpend kan zijn als mensen in ongeveer vergelijkbare gevallen kunnen zien wat het het aanbod van de bank is, zodat er een wat breder beeld komt wat een reëel aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dank daarvoor. Zelfs de orde van grootte is nuttig. 10 jaar een PLP en je krijgt 100, of 1000, of 3000 geeft al wat richting en duiding over hoe/of je moet pushen voor opvolging of niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dakillerbean
Thunder schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 14:07:
Dank daarvoor. Zelfs de orde van grootte is nuttig. 10 jaar een PLP en je krijgt 100, of 1000, of 3000 geeft al wat richting en duiding over hoe/of je moet pushen voor opvolging of niet.
Kan hier wel wat openheid geven, vind het niet zo spannend om mijn zonden uit het verleden uit de doeken te doen:

ABN Doorlopend krediet €9.000, van 2004 tot 2019. Afgelost in 2019 met winst uit verkochte woning. Compensatie was €263,84.

Rabobank Persoonlijke lening, €7.500 van 2010 tot 2019. Ook afgelost met winst uit verkochte woning. Compensatie was, JAWEL ook €263,84 8)7 .

Aangezien ik niks verwacht had, een welkome verrassing. Vermoedelijk wordt/werd er gewoon een gok gedaan vanuit de banken met basisbedragen maar vind het wel bijzonder dat ze beide op exact hetzelfde bedrag kwamen. Samenzwering? Puur toeval? Geen idee, maar ik heb me erbij neergelegd en ingestemd. Had immers nergens op gerekend dus mooi meegenomen. Vind het de moeite niet om erin te duiken en er maanden mee bezig te zijn voor wellicht een paar tientjes extra. Ga er wel een paar keer goed van dineren 8)

ABN roodstand op de betaalrekening ooit, was €1.000 over een jaar of 6, weet niet eens meer wanneer het exact liep, maar daarvoor kregen we €90 vergoed. Die van de Rabo verwacht ik nog, in dezelfde onbekende periode hetzelfde bedrag, als ze dat al compensatie waardig vinden bij de Rabobank.

Mijn schoonouders hadden een DK bij de ABN van €20.000, geen idee welke periode maar was vrij lang, en kregen bijna €4.000 terug, dan heb je een beetje een idee.

• Defamvergoeding
Dakillerbean schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:48:
[...]

Kan hier wel wat openheid geven, vind het niet zo spannend om mijn zonden uit het verleden uit de doeken te doen:

ABN Doorlopend krediet €9.000, van 2004 tot 2019. Afgelost in 2019 met winst uit verkochte woning. Compensatie was €263,84.

Rabobank Persoonlijke lening, €7.500 van 2010 tot 2019. Ook afgelost met winst uit verkochte woning. Compensatie was, JAWEL ook €263,84 8)7 .

Aangezien ik niks verwacht had, een welkome verrassing. Vermoedelijk wordt/werd er gewoon een gok gedaan vanuit de banken met basisbedragen maar vind het wel bijzonder dat ze beide op exact hetzelfde bedrag kwamen. Samenzwering? Puur toeval? Geen idee, maar ik heb me erbij neergelegd en ingestemd. Had immers nergens op gerekend dus mooi meegenomen. Vind het de moeite niet om erin te duiken en er maanden mee bezig te zijn voor wellicht een paar tientjes extra. Ga er wel een paar keer goed van dineren 8)

ABN roodstand op de betaalrekening ooit, was €1.000 over een jaar of 6, weet niet eens meer wanneer het exact liep, maar daarvoor kregen we €90 vergoed. Die van de Rabo verwacht ik nog, in dezelfde onbekende periode hetzelfde bedrag, als ze dat al compensatie waardig vinden bij de Rabobank.

Mijn schoonouders hadden een DK bij de ABN van €20.000, geen idee welke periode maar was vrij lang, en kregen bijna €4.000 terug, dan heb je een beetje een idee.
toon volledige bericht
Top !!! Dank je wel voor deze uitgebreide toelichting.
Zijn er nog meer mensen en met name de ABN AMRO/Defam clienten die hier een uirgebreide toelichting willen plaatsen zodat men een beetje kunnen zien wat ze kunnen verwachten als compensatie en ter vergelijking? :)

• Dakillerbean
Defamvergoeding schreef op woensdag 13 september 2023 @ 07:51:
[...]

Top !!! Dank je wel voor deze uitgebreide toelichting.
Zijn er nog meer mensen en met name de ABN AMRO/Defam clienten die hier een uirgebreide toelichting willen plaatsen zodat men een beetje kunnen zien wat ze kunnen verwachten als compensatie en ter vergelijking? :)
Geen idee of je al langer meeleest of hebt teruggelezen, maar als je je stukken instuurt bij de ABN krijg je na een week of 4-6 bevestiging van ontvangst. Voor het krediet deel zijn ze bij ons tot 2x toe "verloren" gegaan en mag ik ze nu een 3e keer versturen. Deze keer gaan ze aangetekend, ben er helemaal klaar mee... Zo kun je het proces ook nog eens 3 maanden rekken |:(

• Defamvergoeding
Dakillerbean schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:48:
[...]

toon volledige bericht
Dat is nog eens een verschil, je schoonouders met een DK €20.000 kregen bijna €4.000 terug en jij €9.000 + €7.500 = €16.500 jouw compensatie is slechts 2x€263,84= €527.68 8)7

• Dakillerbean
Defamvergoeding schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:00:
[...]

Dat is nog eens een verschil, je schoonouders met een DK €20.000 kregen bijna €4.000 terug en jij €9.000 + €7.500 = €16.500 jouw compensatie is slechts 2x€263,84= €527.68 8)7
Wat ik weet, is dat zij dit krediet ruim 25 jaar hebben gehad, vele jaren langer dan ik en ook over de complete compensatieduur. Ik denk dat rente over rente hier wel een rol speelt, en dat zij nog klant bij ABN zijn en wij niet meer.

Maargoed, zoals ik zei had ik nergens op gerekend en vind het wel prima zo. Ik vind het de moeite niet om in bezwaar te gaan voor een paar tientjes, en heb ook de stukken van al die jaren niet meer om zaken aan te tonen. En daarnaast waren het 2 verschillende producten, bij 2 verschillende banken.

• Defamvergoeding
Defamvergoeding schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:04:
Is er ook al iemand die een aanbod van Defam heeft gekregen?

• Defamvergoeding
Ik zie hier grotendeels ING en ABN AMRO voorbij komen zijn er ook mensen die bij Defam een lening hebben afgesloten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05 12:38
Dakillerbean schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:05:
[...]

Wat ik weet, is dat zij dit krediet ruim 25 jaar hebben gehad, vele jaren langer dan ik en ook over de complete compensatieduur. Ik denk dat rente over rente hier wel een rol speelt, en dat zij nog klant bij ABN zijn en wij niet meer.

Maargoed, zoals ik zei had ik nergens op gerekend en vind het wel prima zo. Ik vind het de moeite niet om in bezwaar te gaan voor een paar tientjes, en heb ook de stukken van al die jaren niet meer om zaken aan te tonen. En daarnaast waren het 2 verschillende producten, bij 2 verschillende banken.
Ook de hoogte van de rente op het moment van instappen is van grote invloed. Als de rente na het instappen is gedaald, dan wordt je vergoeding dus hoger. (De hele vergoeding is omdat ze onvoldoende meebewogen met de marktrente). Ben je op een moment ingestapt dat de marktrente juist laag was, dan valt er wellicht zelfs niets te compenseren. Als de marktrente een deel van de tijd hoger was dan op het moment van instappen, wordt hetgeen je extra betaald zou hebben als ze deze netjes gevolgd hadden, ook nog van het geheel afgetrokken.

Voor de duidelijkheid: het gaat dus om het verschil tussen de door jou betaalde rente en de marktrente op enig moment. Betaalde je bij instappen bijvoorbeeld marktrent+2%, dan mocht je er vanuit gaan dat dit gedurende de looptijd zo zou blijven (mits je een product met variabele rente had). Misschien heb je op enig moment marktrente-2% en op een ander moment marktrente+4%. dan wordt het teveel en te weinig betaalde dus tegen elkaar weggestreept. Je hoeft overigens nooit bij te betalen als het resultaat negatief is. En de banken kennende, zal dat ook niet zo vaak voorkomen 8)

iRacing Profiel

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Wild Chocolate schreef op woensdag 13 september 2023 @ 13:12:
[...]

Ook de hoogte van de rente op het moment van instappen is van grote invloed. Als de rente na het instappen is gedaald, dan wordt je vergoeding dus hoger. (De hele vergoeding is omdat ze onvoldoende meebewogen met de marktrente). Ben je op een moment ingestapt dat de marktrente juist laag was, dan valt er wellicht zelfs niets te compenseren. Als de marktrente een deel van de tijd hoger was dan op het moment van instappen, wordt hetgeen je extra betaald zou hebben als ze deze netjes gevolgd hadden, ook nog van het geheel afgetrokken.

Voor de duidelijkheid: het gaat dus om het verschil tussen de door jou betaalde rente en de marktrente op enig moment. Betaalde je bij instappen bijvoorbeeld marktrent+2%, dan mocht je er vanuit gaan dat dit gedurende de looptijd zo zou blijven (mits je een product met variabele rente had). Misschien heb je op enig moment marktrente-2% en op een ander moment marktrente+4%. dan wordt het teveel en te weinig betaalde dus tegen elkaar weggestreept. Je hoeft overigens nooit bij te betalen als het resultaat negatief is. En de banken kennende, zal dat ook niet zo vaak voorkomen 8)
Een belangrijk punt is dat de bank wegstreept in eigen voordeel, terwijl dat juridisch mogelijk niet mag. We konden niet weten dat er te weinig rente betaald was, en nu achteraf na zoveel jaren terugvragen met rente-op-rente is vreemd. Daarom wacht ik nog even met akkoord geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoDrenthe
  • Niet online
Tja, de afhandeling van dit dossier is wel een soap aan het worden. Ik zit zelf dus met smart op de ING te wachten. En dan vooral uit nieuwsgierigheid naar het bedrag. Ik ga trouwens sowieso met één spelregel van de ING niet akkoord. Ik heb ooit mijn limiet mogen verhogen op mijn doorlopend krediet. De ING gaat dit dan als twee afzonderlijke leningen berekenen. Op het moment van de verhoging geldt dan opnieuw de vergelijking met de dan geldende marktrente en niet de marktrente die van toepassing was op het moment van het afsluiten van het krediet. Dit pakt voor mij zeer nadelig uit. Voor de verhoging van de limiet geldt dat de voorwaarden van de lening op dat moment niet zijn aangepast, dat de rente niet is aangepast en dat het contractnummer niet is aangepast. Op basis van deze parameters is er in juridische zin geen sprake van het afsluiten van een geheel nieuwe overeenkomst. Dit omdat er geen sprake is van een essentiële wijziging van de overeenkomst. Ik ga eerst zien of ik er met de ING uit ga komen maar mocht dat niet lukken, dan zal ik bij het KiFiD een zaak opstarten. Haast heb ik niet en het geld ben ik ook niet nodig dus het gaat me meer om het idee dat er door de ING zelfbedachte spelregels zijn bedacht in hun eigen voordeel uitpakken. Dat alleen al maakt mij erg boos. Dus, hierdoor moet ik wel langer wachten op mijn vergoeding maar dat is niet erg. De tijd die ik nu al wacht om ook maar iets te horen rondom de hoogte van het te ontvangen bedrag is te gek voor woorden. De ING bank moet zicht echt rot schamen voor het tempo waarmee ze dit afhandelen.En dan komt de slechte informatie over het dossier op hun websiter er nog bij....

Ro

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:27
@RoDrenthe

Heb je al een berekening gehad van de ING?

• WKZ
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21-02 18:36

WKZ

Het is zo verschrikkelijk onprofessioneel, alles behalve transparant en goed doordacht, lijkt veel op criminaliteit. Vertel de waarheid en draai er niet om heen.
Het is te gek voor woorden dat een aantal banken alles al geregeld hebben en ING continu het verhaal en vooral de datum uitstelt. Een perfecte vergelijking van deze kinderlijk ogende maar kwaadaardig bewuste werkwijze die bijna te vergelijken is met de huidige politieke situatie en/of onderwereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoDrenthe
  • Niet online
@GioStyle, kan je melden dat ik nog geen berekening heb gehad. Er is natuurlijk een pluk berekeningen de deur uit gegaan voordat de rente op rente uitspraak van het KiFiD er was. Ik heb het idee dat daarna alles tot op heden tot stilstand is gekomen. Onlangs stond er op de website van ING dat nagenoeg alle berekeningen klaar waren en dat begin september je kon inloggen in mijn ING om je berekening te bekijken als je boven de drempel zat van EUR 50,-. En als je geen ING had dan moet je vanaf 1 september 2023 bellen. Ik heb op 1 september gebeld maar kreeg het door mij te ontvangen bedrag niet te horen. Ook is de website tekst aangepast door ING. Er staat nu medio september. Dus dat is tot en met de laatste dag van deze maand. Er staat nu ook dat je kunt raadplegen dat je valt in de categorie die geld terug gaat krijgen maar er staat niet meer bij dat de hoogte van het bedrag zal worden gecommuniceerd. En verderop staat wanneer de info voor het laatst is bijgewerkt en dan staat er een datum in juni. Terwijl ik kan zien dat website teksten door de ING worden aangepast zonder deze datum aan te passen. Tja, voor mij is het gewoon een extreem onbetrouwbare partij geworden op deze manier. Dat past totaal niet bij het gedrag wat je van een bank mag verwachten in onze samenleving. Dan hoor je van onbesproken gedrag te zijn. De dag begon trouwens al met het berichtje dat ik de laatste nieuwsbrief van ING kon openen. En ach ja, in mijn onnozelheid open ik die dan even in de hoop om wat nieuws te lezen over dit renteschandaal. maar nee, zulk soort informatie is kennelijk niet geschikt voor een goednieuws nieuwsbrief met alleen zoete informatie en zorgvuldig weggelaten zure informatie.....

Ro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrossi46
WKZ schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:37:
Het is zo verschrikkelijk onprofessioneel, alles behalve transparant en goed doordacht, lijkt veel op criminaliteit. Vertel de waarheid en draai er niet om heen.
Het is te gek voor woorden dat een aantal banken alles al geregeld hebben en ING continu het verhaal en vooral de datum uitstelt. Een perfecte vergelijking van deze kinderlijk ogende maar kwaadaardig bewuste werkwijze die bijna te vergelijken is met de huidige politieke situatie en/of onderwereld.
In de loop van september”” dus dat betekend bij ing midden eind september??? Zeg dan gewoon eind september maar ze hebben al meerdere keren de datum geprikt en door geschoven. Dus zeggen ze nu in de loop van september.. geen antwoord waar je iets aan hebt.. en dan het volgende “ hebben wij het grotendeels klaar”” welk kind plaatst deze info.. wees gewoon duidelijk wanneer het klaar is. Hier kun je geen pijl op trekken en dat is heel merkwaardig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinJ85
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-04 21:11
Gisteren maar eens gebeld naar de Rabobank met de vraag wanneer kan ik als oud klant een bericht verwachten. Heb het formulier in 2022 ingevuld. Antwoord; wij zijn nog aan het rekenen en je kan tot eind December nog een reactie verwachten. Dit was dan ook alles wat ze konden betekenen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Weinig mensen hier voor Defam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit elke paar dagen herhalen gaat er echt niet voor zorgen dat er magisch meer bij komen...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:57:
[...]

Dit elke paar dagen herhalen gaat er echt niet voor zorgen dat er magisch meer bij komen...
Mijn ervaring zegt anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:57:
[...]

<knip> Als je denkt dat een user over de schreef gaat, mag je een TR in dienen. Wannabe-modden wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 32% gewijzigd door Ardana op 25-09-2023 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrossi46
Nog 1 week ing.. wanneer is het deze keer zogenaamd klaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey36
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-10-2024
Gisteren een e-mail gestuurd naar de ing om te vragen hoe het ervoor stond en zojuist antwoord gehad dat de link volgende week op de pagina komt te staan. Ben benieuwd of het ook daadwerkelijk zo is

• vrossi46
Laatste week van september een link plaatsen
Die ook echt werkt. Na al die jaren gestuntel weet nou al zeker dat dat niet gaat lukken. Kijk alvast
Uit naar het nieuwe aangepaste bericht. Moeten toch wel een keer iets nieuws verzinnen dan alleen datum verschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrossi46
Ja hoor het is te complex beter zorgvuldig dan snelheid zeggen ze nou en het is weer uitgesteld zonder datum.. dit gaat door naar 2024..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoDrenthe
  • Niet online
ING, wat een onbetrouwbare bank. Het kant toch niet anders dan dat ze al veel eerder wisten dat het delen van de betekeningen van de doorlopende kredieten niet ging lukken? Dit staat nu op de site: "We hadden gezegd dat je in september kon inloggen om te checken of je compensatie krijgt. Daar hebben we meer tijd voor nodig. De berekeningen zijn complex en we kiezen daarbij voor zorgvuldigheid boven snelheid". Ze nemen inderdaad niet eens de moeite om tijdig en correct een nieuwe datum te delen met de klant. Wat een schaamteloze actie van zo'n grootbank. Wat klanten van dit gedrag van zo'n bank vinden kan ze gewoon geen moer schelen. En boos worden helpt niet want ze gaan geen stap harder zetten......

Ro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ach, hier om een berekening bij ABN gevraagd. Zou zes weken duren, inmiddels zijn de zes weken wel voorbij, maar nog steeds geen berekening in de brievenbus mogen ontvangen. Inmiddels het aanbod geaccepteerd (anders zou het aanbodtermijn verlopen) en het bedrag stond binnen één dag op de rekening, zaterdag geaccepteerd, zondag op de rekening. 't Is toch een treurige doorzichtige bedoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrossi46
Zogauw dit klaar is stap ik over van bank als het goed is heeft Rabobank alles wel afgerond.. wil na dit gepruts niks meer met ing te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spe87
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 05-07-2024
GioStyle schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:01:
Ach, hier om een berekening bij ABN gevraagd. Zou zes weken duren, inmiddels zijn de zes weken wel voorbij, maar nog steeds geen berekening in de brievenbus mogen ontvangen. Inmiddels het aanbod geaccepteerd (anders zou het aanbodtermijn verlopen) en het bedrag stond binnen één dag op de rekening, zaterdag geaccepteerd, zondag op de rekening. 't Is toch een treurige doorzichtige bedoening.
Serieus? Wij hebben van het weekend een aanbod gekregen en wilden ook een berekening vragen, maar ga nu wel twijfelen. Vind het ook een hoop gedoe bij ABN. Afspraak maken voor identificatie, van alles opsturen etc. Ze maken het iig niet makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Spe87 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:18:
[...]

Serieus? Wij hebben van het weekend een aanbod gekregen en wilden ook een berekening vragen, maar ga nu wel twijfelen. Vind het ook een hoop gedoe bij ABN. Afspraak maken voor identificatie, van alles opsturen etc. Ze maken het iig niet makkelijk!
Ik zou de berekening gewoon aanvragen, tenzij je om de compensatie gelegen zit. Je aanbod is hoogstwaarschijnlijk enkele maanden geldig? Gewoon de berekening aanvragen en kijken hoe lang het duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Spe87 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:18:
[...]

"Ze maken het iig niet makkelijk!" Vandaar dat het allemaal zo lang duurt, dat hele gedoe na aanbod kost zoveel tijd!!! ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rustigemeid
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-05 04:46
Op 04-08-2023 melding via de ABN amro app over het persoonlijk aanbod. Op 08-08-2023 geaccepteerd via de site/app, geen verstand van de berekening verder. Sindsdien geen enkele bericht meer ontvangen erover. Belde er net over en kreeg te horen dat het op 22 september is overgemaakt. Blijkbaar krijg je verder geen bericht of melding over de uitbetaling. Medewerker aan de telefoon vond dat wel raar maar leek verder ongeïnteresseerd over te komen.

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02:22
Even een vraagje voor (oud-)Rabobank klanten die eerder al compensatie ontvingen.

Afgelopen dinsdag een mailtje ontvangen van de Rabo dat ik recht heb op compensatie op een oude studentenrekening, ik moest me alleen eerst nog mobiel identificeren via een app. Gelijk even gedaan.

Hoe lang duurde het bij jullie vervolgens tot je het daadwerkelijke compensatievoorstel ontving?

• Dakillerbean
Dakillerbean schreef op woensdag 13 september 2023 @ 07:58:
[...]

Geen idee of je al langer meeleest of hebt teruggelezen, maar als je je stukken instuurt bij de ABN krijg je na een week of 4-6 bevestiging van ontvangst. Voor het krediet deel zijn ze bij ons tot 2x toe "verloren" gegaan en mag ik ze nu een 3e keer versturen. Deze keer gaan ze aangetekend, ben er helemaal klaar mee... Zo kun je het proces ook nog eens 3 maanden rekken |:(
Nou, een laatste update over mijn ABN debacle. Afgelopen week de stukken per post opnieuw ontvangen, om ze voor de 3e keer in te sturen. Deze klaargemaakt en op de kast gezet voor verzending, bij het eerstvolgende winkelbezoek.

Tot mijn grote verbazing is de compensatie vandaag uitbetaald, terwijl de stukken nog niet verzonden waren, en tot 2x toe verloren zijn gegaan. Eens gebeld hoe het nu zit, en men vertelde dat er een heleboel inzendingen in verkeerde dossiers zijn gegaan. Tijdens de correctie hebben ze beide inzendingen teruggevonden, juist gekoppeld en alsnog uitbetaald. Die 3e envelop kan dus de shredder in.

Dat de ING er een bende van maakt is bekend, maar de ABN kan er ook wat van. Echter vind ik het dan wel netjes dat ze er aan de telefoon eerlijk voor uit komen. Maar een vreemde gang van zaken blijft het wel.

Als het goed is, heb ik nu bijna alle compensaties erop zitten, behalve 1 Rabo roodstand op de rekening. Heb ook geen idee of ik daar nog wat van hoor. Iemand op dat vlak al een compensatie aangeboden gekregen?

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-05 06:51
Dakillerbean schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:04:
[...]

Als het goed is, heb ik nu bijna alle compensaties erop zitten, behalve 1 Rabo roodstand op de rekening. Heb ook geen idee of ik daar nog wat van hoor. Iemand op dat vlak al een compensatie aangeboden gekregen?
Ja begin dit jaar al

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greedisnotgood
  • Laatst online: 17-11-2023
Aanbieding van Abn binnen, doorlopend krediet van 2001 - 2020, ongeveer 10k,......

95,34 euro compensatie...

Zeker een nulletje vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Nu online
Greedisnotgood schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:15:
Aanbieding van Abn binnen, doorlopend krediet van 2001 - 2020, ongeveer 10k,......

Ziedaar het effect van de compensatie die jij aan ABN betaalt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrossi46

Heel apart ik had namelijk hetzelfde bedrag en zelfde looptijd kreeg 2500 terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-05 16:54

Hier ook een "aanbieding" van Abn ontvangen, DK van 2008 - 2018, oorspronkelijk krediet van 17.5K + ongeveer 6K aan rente in totaal betaald.

Ik kon niet in aanmerking voor een compensatie omdat ik onder het minimumbedrag van 50 EUR compensatie val.

Is het iemand hier gelukt om een berekening op te vragen bij de ABN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolala
  • Laatst online: 27-08-2024
Bobo221 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:51:
[...]

Hier ook een "aanbieding" van Abn ontvangen, DK van 2008 - 2018, oorspronkelijk krediet van 17.5K + ongeveer 6K aan rente in totaal betaald.

Ik kon niet in aanmerking voor een compensatie omdat ik onder het minimumbedrag van 50 EUR compensatie val.

Is het iemand hier gelukt om een berekening op te vragen bij de ABN?
Hoi, interessant bericht, betekend dus dat je (altijd) een antwoord krijgt van ABN als je een DK hebt gehad wanneer je niet in aanmerking komt voor compensatie. Was namelijk benieuwd of er dan al meer mensen een reactie van ABN hebben gehad dat ze niet in aanmerking komen voor compensatie. Zelf DK van (ongeveer) 1998 tot 2015 gehad en wacht ook nog op een eventuele reactie van ABN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greedisnotgood
  • Laatst online: 17-11-2023
Hier kun je de berekening opvragen,

Zeker doen...

compensatieregeling.variabelerente@nl.abnamro.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janr1966
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-05 13:14
Kan toch snel gaan: zag gisteren aanbod compensatie Flexibel Hypotheek Krediet bij de ABN in de app staan.
(Krediet was 2 jaar geleden al geheel afgelost.)
Gelijk akkoord gegeven, en vandaag het geld al op de rekening.....

Bij de gewone betaalrekening met rood staan duurde het iets van 7 weken voordat het geld op de rekening stond.

Wel jammer dat het aanbod er al een week stond en ik het gisteren pas zag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayEm
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-11-2024
abn amro vandaag, bedankt voor het geduld. hadden ze zelf ook maar zoveel geduld als ze iets van mij nodig hebben
Vertraging verwerking Persoonlijke Aanbiedingen
Momenteel ervaren we vertraging in de verwerking van de Persoonlijke Aanbiedingen. We begrijpen dat dit ongemak kan veroorzaken en willen u verzekeren dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij waarderen uw geduld tijdens deze periode en bij voorbaat dank voor uw begrip. Heeft u uw Persoonlijk Aanbod al ondertekend, maar het geld nog niet ontvangen en loopt het aanbod af? Geen zorgen, u ontvangt uw geld nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno19
  • Laatst online: 27-06-2024
Persoonlijk Aanbod
Hieronder vindt u een berekening van uw compensatiebedrag en een samenvatting van het Persoonlijk Aanbod. Lees uw Persoonlijk Aanbod (pdf) goed voor alle afspraken en een uitleg van de berekening.

Dit aanbod is geldig tot

04-04-2024

Startdatum berekening

01-01-2001

Einddatum berekening

01-02-2022

Compensatiebedrag
U heeft aan rente betaald

€ 47.857,00

U had aan rente moeten betalen

€ 47.790,78

-
Renteverschil

€ 66,22

Genoten voordeel

€ 0,00

-
Rentevergoeding

€ 66,22

5% Opslag

€ 3,31
+
Totaalbedrag compensatie Persoonlijk Aanbod
€ 69,53

Dit heb ik net binnen gekregen. Vind ik niet echt wat te verwachten was. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno19
Voor de volledigheid, dit is van ABN AMRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Nu online
menno19 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:06:
Ik zou de detailberekening opvragen en even goed kijken voor welk bedrag jij ABN compenseert, met rente-op-rente, voor hun eigen fout. En dan een tegenvoorstel doen onder aftrek van jouw compensatie aan ABN (het is immers hun fout, jij wist het niet, en je kon dus niet compenseren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Heeft iemand op verzoek tekst en uitleg (berekening) gehad van ABN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menno19
Ik ga zeker de detailberekening opvragen. Lijkt me sterk dat op bijna 50.000 euro rente het verschil zo klein is. Zit er sterk aan te denken om te gaan procederen. Misschien wel samen met mede Tweakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolala
menno19 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:06:
IDD, berekening opvragen. Daarnaast compenseert ABN vanaf 1-1-2002, dat moet 1-9-2001 zijn. Zie ook site Geldbelangen en waarom dit scheelt in compensatie.

https://geldbelangen.nl/abn

Heb je toevallig tussentijds een verhoging van de DK gehad? Dan moeten ze de nieuwe rente ook aanpassen in de berekening in verhouding tot de referentierente, doen ze niet standaard, anders zit daar een groot deel van het verschil in wat ze berekenen door een andere delta. Zie ook site Geldbelangen.
Tevens de wettelijke rente bekijken, doen ze ook niet standaard, scheelt vooral bij DK's die al een tijdje zijn afgelost.
Ben benieuwd wat er uit de berekening komt die ze toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
menno19 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:05:
Persoonlijk Aanbod
Hieronder vindt u een berekening van uw compensatiebedrag en een samenvatting van het Persoonlijk Aanbod. Lees uw Persoonlijk Aanbod (pdf) goed voor alle afspraken en een uitleg van de berekening.

Dit aanbod is geldig tot

04-04-2024

Startdatum berekening

01-01-2001

Einddatum berekening

01-02-2022

Compensatiebedrag
U heeft aan rente betaald

€ 47.857,00

U had aan rente moeten betalen

€ 47.790,78

-
Renteverschil

€ 66,22

Genoten voordeel

€ 0,00

-
Rentevergoeding

€ 66,22

5% Opslag

€ 3,31
+
Totaalbedrag compensatie Persoonlijk Aanbod
€ 69,53

Dit heb ik net binnen gekregen. Vind ik niet echt wat te verwachten was. Wat vinden jullie?
toon volledige bericht
Wat was het leenbedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno19
is begonnen met 30.000 gulden, en werd uiteindelijk 33.000 euro in 2018. Maar is tussentijds ook tot 400 euro teruggelopen..Flexibel krediet wisselt natuurlijk wel. Maar heeft grotendeels op max gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
menno19 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:16:
is begonnen met 30.000 gulden, en werd uiteindelijk 33.000 euro in 2018. Maar is tussentijds ook tot 400 euro teruggelopen..Flexibel krediet wisselt natuurlijk wel. Maar heeft grotendeels op max gestaan.
Dan klopt het schamele bedrag van € 69,53 zeker niet. Ik heb al bedragen gehoord van € 6000 compensatie voor minder dan € 33.000 met ongeveer dezelfde looptijd. Hoelang heeft het op € 400 gestaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Defamvergoeding op 17-10-2023 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolala
Defamvergoeding schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:14:
[...]
Dan klopt het schamele bedrag van € 69,53 zeker niet. Ik heb al bedragen gehoord van € 6000 compensatie voor minder dan € 33.000 met ongeveer dezelfde looptijd.
Als er iemand meer compensatie heeft gehad ben ik benieuwd of die altijd hetzelfde kredietbedrag had en niet heeft verhoogd.

Wellicht zijn er lezers die dit kunnen beamen, zo ja dan wordt er (bij ABN), na mijn mening, verkeerd berekend met de verkeerde delta tussen rente en referentierente als er een verhoging van het krediet is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Rolala schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:20:
[...]

Als er iemand meer compensatie heeft gehad ben ik benieuwd of die altijd hetzelfde kredietbedrag had en niet heeft verhoogd.

Wellicht zijn er lezers die dit kunnen beamen, zo ja dan wordt er (bij ABN), na mijn mening, verkeerd berekend met de verkeerde delta tussen rente en referentierente als er een verhoging van het krediet is geweest.
Het is wel van belang zoals ik al eerder had gevraagd: hoelang heeft het op € 400 gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno19
Minder dan een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Welk jaar was dat? Was dat voor of na 2008/2009?

[ Voor 9% gewijzigd door Defamvergoeding op 18-10-2023 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
GioStyle schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:26:
Heeft iemand op verzoek tekst en uitleg (berekening) gehad van ABN?
Ik heb van de week om een gedetailleerde berekening gevraagd en ontving de volgende reactie:
Voor uw Flexibel krediet met contractnummer xxxx komt u niet in aanmerking voor de compensatieregeling, omdat de rente op uw krediet altijd voldoende heeft meebewogen met de marktrente.
Volgens onze berekening is er op dit krediet te weinig rente betaald.

Wilt u hiervoor een gedetailleerde rekening ontvangen dan moet die aangevraagd worden.
Het kan tot 6 weken duren voordat u de berekening ontvang.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Bank N.V.
Ik snap werkelijk aar niet hoe ik "te weinig rente" heb kunnen betalen.

Een andere tweaker had het mailadres hier al gepost maar het is:

compensatieregeling.variablerente@nl.abnamro.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Bobo221 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:06:
[...]

Ik heb van de week om een gedetailleerde berekening gevraagd en ontving de volgende reactie:

[...]

Ik snap werkelijk aar niet hoe ik "te weinig rente" heb kunnen betalen.

Een andere tweaker had het mailadres hier al gepost maar het is:

compensatieregeling.variablerente@nl.abnamro.com
Dat hangt van een aantal factoren af, hoe groot is het leenbedrag, aantal maanden/jaren en vanaf/tot welke datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
Defamvergoeding schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:36:
[...]

Dat hangt van een aantal factoren af, hoe groot is het leenbedrag, aantal maanden/jaren en vanaf/tot welke datum.
DK van 2008 - 2018, oorspronkelijk krediet van 17.5K + ongeveer 6K aan rente in totaal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
Bobo221 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:16:
[...]

DK van 2008 - 2018, oorspronkelijk krediet van 17.5K + ongeveer 6K aan rente in totaal betaald.
Rentedaling is sinds 2008/2009. De rente die je betaalde zal waarschijnlijk de referentierente van dat moment zijn geweest dus een veel lagere rente dan vóór 2008.Hoeveel Procent was de rente voor jouw DK?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menno19
Ik heb de berekening aangevraagd, en als ik hem binnen heb zal ik die ook weer delen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ztevil
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-03 18:50
Rentetarieven 2002 ABN AMRO

Hier heb ik voor iedereen de gearchiveerde website van ABN AMRO, zoals die eruit zag op 09 december 2002. Inclusief de rentetarieven van de verschillende kredietvormen.

Ze hadden bij het voorstel op zijn minst je contractrente en de start delta even kunnen vermelden.

Handig om naast de opgevraagde berekeningen te leggen. Begin hier en je kan ook de website zien zoals hij online stond op latere data.

ABN mag dan vergeetachtig zijn, het internet vergeet niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KLSk0JTRuqo20V2OC23RuxIdouw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EttiOsmQXQFUIbeH4FEVPARZ.png?f=fotoalbum_large

https://web.archive.org/w...lier/producten/indexframe

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ztevil
Voor de mensen die zelf een beetje willen gaan rekenen, Ik heb hier een Excel bestand waarmee je een indicatie van je compensatie kan berekenen als je dingen weet zoals je aflostermijn (deel aflossing/deel rente), je startrente etc. etc. Ook moet je je wel basisvaardigheden hebben in Excel

Volgens mij heb ik deze van de Kassa website, kan hem daar niet meer vinden. Heb de Rentereeks gecontroleerd en die volgt de referentierente van de 2023 versie van het deskundigenrapport van het Kifid. En ook rente op rente is meegenomen. Wettelijke rente zit niet in deze berekening.

Als je het lege blad wil hebben (en eventueel mijn ingevulde als voorbeeld) stuur maar een DM. Het heeft geen rechtsgeldigheid maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtiman
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-04 22:01
Ik heb tot op heden nog niks vernomen aangaande mijn PLP. Vanmiddag de ABN Amro maar even mail gestuurd hoe de zaken ervoor staan. Nog geen reactie.

Als ik de leen bedragen en compensatie bedragen hier zo lees dan verwacht ik weinig goeds.

Dat wij (consument) te weinig rente betaald zouden hebben is toch niet ons probleem? Daar heeft de bank nooit van zich laten horen.

Misschien anders even contact opnemen met Rob Goedhart voor een second opinion? Lijkt me wel de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paleda
Bericht van ABN vandaag:

We blijven klanten die in aanmerking komen voor compensatie voor te veel betaalde rente actief benaderen. Inmiddels hebben we bijna 75% van de klanten van ABN AMRO en Alfam die in aanmerking komen voor compensatie een aanbod gedaan. We verwachten de resterende 25% uiterlijk in het eerste kwartaal van 2024 een aanbod te doen.

Klanten van ICS met een Doorlopend Krediet die in aanmerking komen voor compensatie, hebben inmiddels allemaal een aanbod gekregen. Voor ICS-klanten met een Gespreid Betalen Faciliteit, verwachten we in 2024 een compensatieaanbod te kunnen sturen.

Sinds mei 2023 zijn we begonnen met het verzenden van compensatieaanbiedingen voor oud-klanten die zich hadden aangemeld via de website.
Voor oud-klanten die zich hebben aangemeld, maar nog niets hebben gehoord, gelden de volgende tijdslijnen:
Oud-klanten van ABN AMRO krijgen naar verwachting tussen eind 2023 en de eerste helft van 2024 een bericht;
Oud-klanten van Alfam kunnen in de loop van 2024 een bericht ontvangen;
Oud-klanten van ICS met een Doorlopend Krediet krijgen naar verwachting eind 2023 een bericht;
Oud-klanten van ICS met een Gespreid Betalen Faciliteit krijgen naar verwachting in 2024 bericht.

[ Voor 3% gewijzigd door Paleda op 31-10-2023 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 15:30

themeparktommy

Pretparkgek!

Blijf het wel apart vinden dat er zoveel tijd zit tussen de compensatie van de PL en de nog te ontvangen PLP van ABN. Je zou denken dat je alles van 1 klant tegelijk doet, maar niets is minder waar.

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleitalia
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-04 08:44
Bij mij ook nog steeds stil over het studenten limiet en privé limiet plus... Wel net een mail binnen dat het uiterlijk 1e kwartaal van 2024 opgelost wordt. Hopelijk schieten ze op een extra zakcentje voor de kerst zou leuk zijn want meer dan dat verwacht ik niet😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nne1
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-07-2024
In juni kreeg ik aanbod van de ABN.
Maar na het kwijtraken van stukken enz enz nu eindelijk 2 weken geleden bericht dat de compensatie uitbetaald wordt.
Maar helaas nog niks ontvangen. Hoe lang duurt het voor ABN de compensatie uitbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janr1966
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-05 13:14
nne1 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:42:
Maar na het kwijtraken van stukken enz enz nu eindelijk 2 weken geleden bericht dat de compensatie uitbetaald wordt.
Maar helaas nog niks ontvangen. Hoe lang duurt het voor ABN de compensatie uitbetaald?
Bij mij: Prive Limiet Plus iets van 6-7 weken, Flexibel Hypotheek Krediet 1 dag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 21:35
nne1 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:42:
Staat het niet in je berichtenbox?
M'n moeder heeft zo immers ook alle info ontvangen. Gisteren mee bezig geweest en ze kon ook geen papieren meer vinden. Het stond in haar berichtenbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menno19
Ik heb mijn berekening van ABN AMRO binnen en ga hem nu met jullie delen. Is alleen een hele lange tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menno19
Betreft: gedetailleerde berekening van uw Persoonlijk Aanbod
Geachte klant,
Onlangs hebben wij telefonisch contact gehad over het Persoonlijk Aanbod dat u heeft ontvangen. U gaf aan een gedetailleerde berekening te willen ontvangen
van het aanbod. In de bijlage bij dit bericht vindt u deze informatie.
Wat leest u in het document met de gedetailleerde berekening?
In het document vindt u de door u opgevraagde gedetailleerde berekening van uw Persoonlijk Aanbod. Het document bestaat uit 3 onderdelen:
1. Uitleg over de onderdelen in de berekening: voorafgaand aan de gedetailleerde berekening vindt u een tabel met uitleg over de onderdelen waaruit de
gedetailleerde berekening bestaat.
2. Uitleg over hoe het gemiddeld saldo, de door u betaalde rente en de startdelta bepaald zijn voor verschillende periodes.
3. Gedetailleerde berekening: de door u opgevraagde berekening van het Persoonlijk Aanbod.
Heeft u een vraag over de gedetailleerde berekening?
Meer informatie over de berekening vindt u op abnamro.nl/compensatie. Is uw aanvraag nog niet beantwoord? U kunt ons altijd bellen: 088 - 226 26 09 (lokaal
tarief). We zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 17:30 uur.
Met vriendelijke groet
ABN AMRO
2
1. Uitleg over de onderdelen in de gedetailleerde berekening
Kolom Kolomnaam Definitie Bron van input
N.v.t Contractnummer Oude contractnummer bij ABN AMRO (voor interne IT migratie). Interne administratie ABN AMRO
N.v.t Contractnummer_Alfam Nieuwe contractnummer bij ALFAM (na interne IT migratie). Interne administratie ABN AMRO
A Maand_Nr We berekenen per maand hoeveel u te veel of te weinig heeft betaald. In deze kolom staat op welke maand de
berekening betrekking heeft.
Interne administratie ABN AMRO
B Productnaam De naam van uw product. Interne administratie ABN AMRO
C Gemiddeld Debet Gemiddeld openstaand saldo in de maand.* Interne administratie ABN AMRO*
D Ultimo Debet Openstaand saldo aan het eind van de maand. Interne administratie ABN AMRO
E Klantrente (Eff) De effectieve klantrente is uw jaarlijkse kostenpercentage. Dit rentepercentage vindt u ook terug op uw maandoverzicht. Interne administratie ABN AMRO
F Klantrente (Nom) De rente op jaarbasis die we gebruiken om te berekenen hoeveel rente u heeft betaald in deze maand.* Interne administratie ABN AMRO*
G Startdelta (Nom) De startdelta is het verschil tussen de nominale klantrente (Kolom F) in de eerste maand van uw contract en de toen
geldende nominale marktrente (Kolom H)*. Indien u een (tijdelijke) korting heeft gehad op uw rente, dan trekken wij die
korting in die periode van de startdelta af. In kolom I van de gedetailleerde berekening herkent u de periodes met korting
aan de asterisk (*).
(Kolom F) - (Kolom H) = (Kolom G)
H Marktrente (Nom) De nominale marktrente (o.b.v. CBS/DNB statistieken**). Statistieken CBS/DNB
I Kifid*** Marktrente (Nom) De nominale rente die we hadden moeten hanteren volgens het Kifid. Deze bestaat uit de marktrente vermeerderd met de
startdelta. Hiermee berekenen we het rentebedrag dat u per maand had moeten betalen. Daarbij houden we rekening met
de wettelijk toegestane maximale rente.
(Kolom G) + (Kolom H) = (Kolom I)
J Klantrente (Nom €) Rentebedrag dat u heeft betaald in euro’s. Was uw krediet (tijdelijk) in behandeling bij incassobureau Intrum? En gold er
toen een rentestop? Dan nemen wij dit mee in de berekening. In kolom J van de gedetailleerde berekening herkent u de
periodes met een rentestop bij Intrum aan de asterisk (*).
((Kolom C * Kolom F) / 360) * 30
K ROR gemiddeld debet Uw gemiddelde saldo gecorrigeerd op basis van de rente-op-rente-berekening. Indien dit op een negatief getal uitkomt,
gebruiken we 0,00 als saldo.
Kolom D - Kolom M van de vorige
maand
L ROR klantrente (Nom €) Rentebedrag dat u had moeten betalen in euro's op basis van het rente-op-rente-effect. ((Kolom K * Kolom I) / 360) * 30 (****)
M ROR correctie (€) De ROR compensatie opgeteld tot en met de genoemde periode inclusief het rente-op-rente-effect. Cumulatieve van Kolom N
N Compensatie incl. ROR (€) Verschil tussen wat u betaald heeft (kolom J) en wat u betaald zou moeten hebben in de genoemde maand inclusief het
rente-op-rente-effect.
(Kolom J) - (Kolom L) = Kolom (N)
* Voor de periodes 2001-2005 (indien van toepassing, zie grijs gearceerd in de gedetailleerde berekening) en 2005-2008 (indien van toepassing, zie groen gearceerd in de gedetailleerde berekening), hebben wij
gebruik gemaakt van aannames om het gemiddeld debet en de klantrente te berekenen en de startdelta te bepalen. Hoe we dit per periode hebben berekend is uitgelegd op de volgende pagina en op de laatste pagina
van het Persoonlijk Aanbod.
** Statistieken van CBS (Centraal Bureau Statistiek) / DNB (De Nederlandse Bank) in de Deskundigenrapportage van het Kifid (p.37-41) te downloaden via de Kifid website. Hier vindt u de effectieve marktrente.
*** Kifid: binnen het Kifid heeft de Commissie van Beroep uitspraak gedaan over de variabele rente op doorlopend consumptief krediet.
**** Vanaf het rentebeoordelingsmoment eind 2021 of begin 2022 (indien van toepassing, zie geel gearceerd in de gedetailleerde berekening) is de klantrente in lijn met de rente conform de Kifid-uitspraak. Daarom
wordt de ROR Klantrente vanaf dat moment berekend met de Klantrente (nom) kolom F, in plaats van met de Kifid Markrente (nom) kolom I. De bron van input voor deze maanden is dan (K * F / 360) * 30.
3
2. Uitleg over hoe het gemiddeld saldo, de door u betaalde rente en startdelta bepaald zijn voor verschillende
periodes
Hoe is de compensatie voor uw Flexibel Krediet berekend?
We bepalen de startdelta (zie Persoonlijk Aanbod, 4. Berekening compensatie > Stap 1) en het renteverschil (zie Persoonlijk Aanbod, 4. Berekening compensatie > Stap 2) aan de hand van uw gemiddeld
saldo per maand en de door u betaalde rente in die maand. Vanaf 2008 hebben we die gegevens. Voor de periode 2001-2008 hebben we van beiden een zo goed mogelijke inschatting gemaakt op basis
van de beschikbare gegevens. U leest hieronder hoe we dit gedaan hebben. Goed om te weten: in de berekening van dit bedrag is ook het rente-op-rente-effect meegenomen, zoals gesteld in een
uitspraak van het Kifid.
Wanneer had u uw Flexibel Krediet?
Het kan zijn dat uw krediet over meerdere periodes liep.
Voor 2005
Belangrijk: onze berekening begint op zijn vroegst op 01-01-2001. Of vanaf de startdatum van uw krediet als u het krediet na 01-01-2001 heeft afgesloten.
1. Uw gemiddeld saldo per maand over de periode 2001-2005 is gelijkgesteld aan uw gemiddeld saldo over het jaar 2005. Als uw limiet is verhoogd of verlaagd, dan nemen we dat bij het bepalen van uw
gemiddeld saldo over 2005 mee. Aan de hand van dit jaargemiddelde wordt een maandgemiddelde berekend voor de periode 2001-2005.
2. De door u betaalde rente per maand over de periode 2001-2005 wordt bepaald door uw gemiddeld saldo per maand (zie punt 1) en het rentepercentage. Op basis van de productinformatie kunnen
we bepalen welk rentepercentage er hoorde bij de kredietlimiet die u in 2005 had. Op basis hiervan kunnen we ook het verloop van het rentepercentage in de periode vóór 2005 bepalen. Die gegevens
gebruiken we om vervolgens met uw gemiddeld saldo per maand (zie punt 1) de door u betaalde rente over de periode 2001-2005 te berekenen.
3. Voor het vaststellen van de startdelta hebben we gekeken naar wanneer het contract afgesloten is.
a. Flexibel Krediet afgesloten in/na 2001? Voor het vaststellen van de startdelta hebben we de rente die u betaalde op de ingangsdatum van uw contract bepaald zoals beschreven bij punt 2.
b. Flexibel Krediet afgesloten vóór 2001? Voor het vaststellen van de startdelta hebben we de rente die u betaalde op 01-01-2001 bepaald zoals beschreven bij punt 2.
Tussen 2005-2008
1. Voor de berekening van uw gemiddeld saldo per maand over de periode 2005-2008 hebben we telkens het eindsaldo van 2 opeenvolgende maanden genomen en deze gedeeld door 2. Bijvoorbeeld:
voor het gemiddelde saldo van juni 2006 hebben we de eindsaldo’s van de maanden mei en juni bij elkaar opgeteld en gedeeld door 2.
2. De door u betaalde rente per maand over de periode 2005-2008 wordt bepaald door uw gemiddeld saldo per maand (zie punt 1) en het rentepercentage. Op basis van de productinformatie kunnen
we bepalen welk rentepercentage er hoorde bij de kredietlimiet die u in de periode 2005-2008 had. Op basis hiervan kunnen we ook het verloop van het rentepercentage in die periode bepalen. Die
gegevens gebruiken we om vervolgens met uw gemiddeld saldo per maand (zie punt 1) de door u betaalde rente over de periode 2005-2008 te berekenen.
3. Als uw contract is afgesloten in de periode 2005-2008, hebben we voor het vaststellen van de startdelta de rente die u betaalde op de ingangsdatum van uw contract bepaald zoals beschreven bij punt 2.
Vanaf 2008
1. Voor het vaststellen van het gemiddeld saldo per maand hebben we al uw daadwerkelijke saldo’s gebruikt. Deze gegevens hebben we uit onze financiële administratie gehaald.
2. We hebben de door u betaalde rente per maand bepaald op basis van uw daadwerkelijke rentebetalingen. Ook deze gegevens hebben we uit onze financiële administratie gehaald.
Vanaf renteboordelingsmoment eind 2021/begin 2022
1. Vanaf dit moment betaalde u het juiste rentepercentage, maar was de te veel betaalde rente nog niet verwerkt in de hoogte van uw schuld. Het kan dus zijn dat u vanaf toen rente betaalde over een te hoge
schuld. Hiervoor compenseren wij u ook.
2. Vanaf het rentebeoordelingsmoment berekenen we per maand hoeveel rente u hierdoor te veel heeft betaald.
4
3. Gedetailleerde berekening van uw Persoonlijk Aanbod met contractnummer 519529820
Contractgegevens #
Contractnummer 519529820
Contractnummer Alfam .
A:
Maand
nr
B: Product C:
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
Start 9.64% 9.24% 0.68% 8.56%
200101 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.56% 9.24% €230.09 €29881.58 €230.09 €0.00 €0.00
200102 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.51% 9.19% €230.09 €29881.58 €228.94 €1.15 €1.15
200103 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.53% 9.21% €230.09 €29880.43 €229.39 €1.85 €0.70
200104 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.65% 9.33% €230.09 €29879.73 €232.38 €-0.44 €-2.29
200105 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.64% 9.32% €230.09 €29882.02 €232.17 €-2.52 €-2.08
200106 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.61% 9.30% €230.09 €29884.10 €231.49 €-3.92 €-1.40
200107 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.77% 9.45% €230.09 €29885.50 €235.42 €-9.25 €-5.33
200108 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.75% 9.43% €230.09 €29890.83 €235.00 €-14.16 €-4.91
200109 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.71% 9.40% €230.09 €29895.74 €234.12 €-18.19 €-4.03
200110 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.74% 9.43% €230.09 €29899.77 €234.84 €-22.94 €-4.75
200111 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.67% 9.35% €230.09 €29904.52 €233.03 €-25.88 €-2.94
200112 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.57% 9.25% €230.09 €29907.46 €230.52 €-26.31 €-0.43
200201 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.69% 9.37% €230.09 €29907.89 €233.52 €-29.74 €-3.43
200202 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.65% 9.33% €230.09 €29911.32 €232.63 €-32.28 €-2.54
200203 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 9.64% 9.24% 0.68% 8.58% 9.27% €230.09 €29913.86 €231.03 €-33.22 €-0.94
200204 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.51% 9.19% €204.69 €29914.80 €229.20 €-57.73 €-24.51
200205 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.49% 9.18% €204.69 €29939.31 €228.92 €-81.96 €-24.23
200206 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.45% 9.14% €204.69 €29963.54 €228.18 €-105.45 €-23.49
200207 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.93% 8.61% €204.69 €29987.03 €215.15 €-115.91 €-10.46
200208 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.28% 8.96% €204.69 €29997.49 €224.04 €-135.26 €-19.35
5
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
200209 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.25% 8.93% €204.69 €30016.84 €223.49 €-154.06 €-18.80
200210 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.29% 8.97% €204.69 €30035.64 €224.56 €-173.93 €-19.87
200211 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.21% 8.90% €204.69 €30055.51 €222.85 €-192.09 €-18.16
200212 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.29% 8.97% €204.69 €30073.67 €224.84 €-212.24 €-20.15
200301 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.30% 8.98% €204.69 €30093.82 €225.23 €-232.78 €-20.54
200302 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.35% 9.04% €204.69 €30114.36 €226.78 €-254.87 €-22.09
200303 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.09% 8.78% €204.69 €30136.45 €220.42 €-270.60 €-15.73
200304 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.04% 8.72% €204.69 €30152.18 €219.13 €-285.04 €-14.44
200305 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.40% 9.08% €204.69 €30166.62 €228.33 €-308.68 €-23.64
200306 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.97% 8.66% €204.69 €30190.26 €217.77 €-321.76 €-13.08
200307 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.01% 8.69% €204.69 €30203.34 €218.80 €-335.87 €-14.11
200308 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.25% 8.93% €204.69 €30217.45 €224.98 €-356.16 €-20.29
200309 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.17% 8.85% €204.69 €30237.74 €223.03 €-374.50 €-18.34
200310 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.10% 8.79% €204.69 €30256.08 €221.53 €-391.34 €-16.84
200311 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.06% 8.74% €204.69 €30272.92 €220.48 €-407.13 €-15.79
200312 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.23% 8.92% €204.69 €30288.71 €225.05 €-427.49 €-20.36
200401 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.92% 8.60% €204.69 €30309.07 €217.22 €-440.02 €-12.53
200402 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.96% 8.65% €204.69 €30321.60 €218.49 €-453.82 €-13.80
200403 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.90% 8.58% €204.69 €30335.40 €216.94 €-466.07 €-12.25
200404 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.84% 8.53% €204.69 €30347.65 €215.61 €-476.99 €-10.92
200405 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.01% 8.69% €204.69 €30358.57 €219.93 €-492.23 €-15.24
200406 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.93% 8.61% €204.69 €30373.81 €217.92 €-505.46 €-13.23
200407 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.67% 8.36% €204.69 €30387.04 €211.65 €-512.42 €-6.96
200408 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 8.05% 8.73% €204.69 €30394.00 €221.13 €-528.86 €-16.44
200409 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.79% 8.47% €204.69 €30410.44 €214.65 €-538.82 €-9.96
200410 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.71% 8.40% €204.69 €30420.40 €212.83 €-546.96 €-8.14
200411 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.54% 8.23% €204.69 €30428.54 €208.63 €-550.90 €-3.94
6
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
200412 Flexibel Krediet €29881.58 €29881.58 8.54% 8.22% 0.68% 7.72% 8.40% €204.69 €30432.48 €213.15 €-559.36 €-8.46
200501 Flexibel Krediet €29673.29 €29465.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.90% 8.58% €203.26 €30232.65 €216.20 €-572.30 €-12.94
200502 Flexibel Krediet €29340.00 €29215.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.80% 8.49% €200.98 €29912.30 €211.59 €-582.91 €-10.61
200503 Flexibel Krediet €29089.50 €28964.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.88% 8.56% €199.26 €29672.41 €211.74 €-595.39 €-12.48
200504 Flexibel Krediet €29137.50 €29311.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.84% 8.53% €199.59 €29732.89 €211.25 €-607.05 €-11.66
200505 Flexibel Krediet €29741.50 €30172.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.96% 8.65% €203.73 €30348.55 €218.68 €-622.00 €-14.95
200506 Flexibel Krediet €30049.50 €29927.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.92% 8.60% €205.84 €30671.50 €219.82 €-635.98 €-13.98
200507 Flexibel Krediet €30004.00 €30081.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.92% 8.60% €205.53 €30639.98 €219.59 €-650.04 €-14.06
200508 Flexibel Krediet €30109.00 €30137.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.93% 8.61% €206.24 €30759.04 €220.68 €-664.48 €-14.44
200509 Flexibel Krediet €30114.50 €30092.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.84% 8.53% €206.28 €30778.98 €218.68 €-676.88 €-12.40
200510 Flexibel Krediet €30119.50 €30147.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.77% 8.45% €206.32 €30796.38 €216.89 €-687.45 €-10.57
200511 Flexibel Krediet €30401.00 €30655.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.79% 8.47% €208.24 €31088.45 €219.43 €-698.64 €-11.19
200512 Flexibel Krediet €30534.00 €30413.00 8.54% 8.22% 0.68% 7.65% 8.33% €209.16 €31232.64 €216.81 €-706.29 €-7.65
200601 Flexibel Krediet €30292.50 €30172.00 8.71% 8.38% 0.68% 7.68% 8.37% €211.43 €30998.79 €216.15 €-711.01 €-4.72
200602 Flexibel Krediet €30051.50 €29931.00 8.71% 8.38% 0.68% 7.70% 8.39% €209.75 €30762.51 €214.98 €-716.24 €-5.23
200603 Flexibel Krediet €30060.50 €30190.00 8.71% 8.38% 0.68% 7.81% 8.50% €209.81 €30776.74 €217.95 €-724.38 €-8.14
200604 Flexibel Krediet €30070.50 €29951.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.83% 8.52% €212.00 €30794.88 €218.55 €-730.93 €-6.55
200605 Flexibel Krediet €30031.00 €30111.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.91% 8.59% €211.72 €30761.93 €220.23 €-739.44 €-8.51
200606 Flexibel Krediet €30382.50 €30654.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.87% 8.55% €214.19 €31121.94 €221.84 €-747.09 €-7.65
200607 Flexibel Krediet €30762.00 €30870.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.79% 8.47% €216.87 €31509.09 €222.40 €-752.62 €-5.53
200608 Flexibel Krediet €30979.00 €31088.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.87% 8.55% €218.40 €31731.62 €226.19 €-760.41 €-7.79
200609 Flexibel Krediet €31197.50 €31307.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.89% 8.57% €219.94 €31957.91 €228.30 €-768.77 €-8.36
200610 Flexibel Krediet €31067.50 €30828.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.98% 8.67% €219.02 €31836.27 €229.89 €-779.64 €-10.87
200611 Flexibel Krediet €30937.50 €31047.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.89% 8.57% €218.11 €31717.14 €226.58 €-788.11 €-8.47
200612 Flexibel Krediet €30656.00 €30265.00 8.80% 8.46% 0.68% 7.73% 8.41% €216.12 €31444.11 €220.48 €-792.47 €-4.36
200701 Flexibel Krediet €29871.00 €29477.00 8.80% 8.46% 0.68% 8.16% 8.84% €210.59 €30663.47 €225.93 €-807.81 €-15.34
200702 Flexibel Krediet €29581.00 €29685.00 8.80% 8.46% 0.68% 8.09% 8.78% €208.54 €30388.81 €222.26 €-821.53 €-13.72
7
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
200703 Flexibel Krediet €29789.50 €29894.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.18% 8.86% €226.10 €30611.03 €226.02 €-821.45 €0.08
200704 Flexibel Krediet €29556.00 €29218.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.24% 8.93% €224.33 €30377.45 €225.94 €-823.06 €-1.61
200705 Flexibel Krediet €28878.00 €28538.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.38% 9.06% €219.18 €29701.06 €224.35 €-828.23 €-5.17
200706 Flexibel Krediet €28420.50 €28303.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.32% 9.01% €215.71 €29248.73 €219.58 €-832.10 €-3.87
200707 Flexibel Krediet €28185.50 €28068.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.30% 8.98% €213.92 €29017.60 €217.17 €-835.35 €-3.25
200708 Flexibel Krediet €27949.00 €27830.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.36% 9.05% €212.13 €28784.35 €216.98 €-840.20 €-4.85
200709 Flexibel Krediet €27710.00 €27590.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.45% 9.13% €210.31 €28550.20 €217.20 €-847.09 €-6.89
200710 Flexibel Krediet €27469.00 €27348.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.35% 9.04% €208.48 €28316.09 €213.23 €-851.84 €-4.75
200711 Flexibel Krediet €27226.00 €27104.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.42% 9.10% €206.64 €28077.84 €212.96 €-858.16 €-6.32
200712 Flexibel Krediet €26981.50 €26859.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.24% 8.93% €204.78 €27839.66 €207.06 €-860.44 €-2.28
200801 Flexibel Krediet €26735.00 €26611.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.69% 9.37% €202.91 €27595.44 €215.47 €-873.00 €-12.56
200802 Flexibel Krediet €26487.00 €26363.00 9.50% 9.11% 0.68% 8.85% 9.54% €201.03 €27360.00 €217.42 €-889.39 €-16.39
200803 Flexibel Krediet €26390.14 €26114.33 9.50% 9.11% 0.68% 8.58% 9.27% €200.30 €27279.53 €210.69 €-899.78 €-10.39
200804 Flexibel Krediet €25876.67 €25861.67 9.50% 9.11% 0.68% 8.68% 9.36% €196.40 €26776.45 €208.86 €-912.24 €-12.46
200805 Flexibel Krediet €25622.64 €25608.12 9.69% 9.29% 0.68% 8.64% 9.32% €198.31 €26534.88 €206.16 €-920.09 €-7.85
200806 Flexibel Krediet €25369.88 €25354.88 9.69% 9.29% 0.68% 8.76% 9.44% €196.36 €26289.97 €206.89 €-930.62 €-10.53
200807 Flexibel Krediet €25117.48 €25102.96 10.10% 9.66% 0.68% 8.69% 9.37% €202.19 €26048.10 €203.38 €-931.81 €-1.19
200808 Flexibel Krediet €24868.04 €24853.52 10.10% 9.66% 0.68% 8.79% 9.47% €200.18 €25799.85 €203.63 €-935.26 €-3.45
200809 Flexibel Krediet €24617.08 €24602.08 10.10% 9.66% 0.68% 8.93% 9.61% €198.16 €25552.34 €204.62 €-941.72 €-6.46
200810 Flexibel Krediet €24363.08 €24348.56 10.10% 9.66% 0.68% 8.65% 9.33% €196.12 €25304.80 €196.80 €-942.40 €-0.68
200811 Flexibel Krediet €24108.05 €24093.05 10.10% 9.66% 0.68% 8.90% 9.58% €194.06 €25050.45 €200.02 €-948.36 €-5.96
200812 Flexibel Krediet €23849.94 €23835.42 10.10% 9.66% 0.68% 8.89% 9.57% €191.99 €24798.30 €197.82 €-954.19 €-5.83
200901 Flexibel Krediet €23587.27 €23572.75 9.69% 9.29% 0.68% 8.70% 9.39% €182.56 €24541.46 €192.00 €-963.63 €-9.44
200902 Flexibel Krediet €23319.82 €23303.75 9.69% 9.29% 0.68% 8.54% 9.22% €180.49 €24283.45 €186.61 €-969.75 €-6.12
200903 Flexibel Krediet €23047.01 €23032.49 9.69% 9.29% 0.68% 8.62% 9.31% €178.38 €24016.76 €186.23 €-977.60 €-7.85
200904 Flexibel Krediet €22774.30 €22759.30 9.69% 9.29% 0.68% 8.51% 9.19% €176.27 €23751.90 €181.98 €-983.31 €-5.71
200905 Flexibel Krediet €22498.46 €22483.94 9.69% 9.29% 0.68% 8.56% 9.24% €174.13 €23481.77 €180.81 €-989.99 €-6.68
8
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
200906 Flexibel Krediet €22221.52 €22206.52 9.69% 9.29% 0.68% 8.68% 9.36% €171.99 €23211.51 €181.06 €-999.06 €-9.07
200907 Flexibel Krediet €21941.39 €21926.87 9.69% 9.29% 0.68% 8.09% 8.78% €169.82 €22940.45 €167.79 €-997.03 €2.03
200908 Flexibel Krediet €21659.65 €21445.13 9.69% 9.29% 0.68% 8.17% 8.85% €167.64 €22656.68 €167.11 €-996.50 €0.53
200909 Flexibel Krediet €21175.50 €21160.50 9.69% 9.29% 0.68% 8.24% 8.93% €163.89 €22172.00 €164.91 €-997.52 €-1.02
200910 Flexibel Krediet €20848.58 €20772.77 9.69% 9.29% 0.68% 7.86% 8.54% €161.36 €21846.10 €155.55 €-991.71 €5.81
200911 Flexibel Krediet €20497.22 €20482.22 9.69% 9.29% 0.68% 7.90% 8.58% €158.64 €21488.93 €153.67 €-986.74 €4.97
200912 Flexibel Krediet €20203.76 €20189.24 9.69% 9.29% 0.68% 7.90% 8.58% €156.37 €21190.50 €151.54 €-981.91 €4.83
201001 Flexibel Krediet €19908.57 €19894.05 9.69% 9.29% 0.68% 7.93% 8.62% €154.09 €20890.48 €150.04 €-977.86 €4.05
201002 Flexibel Krediet €19612.64 €19596.57 9.69% 9.29% 0.68% 7.78% 8.46% €151.80 €20590.50 €145.17 €-971.23 €6.63
201003 Flexibel Krediet €19214.02 €19196.28 9.69% 9.29% 0.68% 7.70% 8.39% €148.71 €20185.25 €141.06 €-963.58 €7.65
201004 Flexibel Krediet €18811.41 €18793.08 9.69% 9.29% 0.68% 7.80% 8.48% €145.60 €19774.99 €139.73 €-957.71 €5.87
201005 Flexibel Krediet €18404.44 €18386.70 9.69% 9.29% 0.68% 7.77% 8.45% €142.45 €19362.15 €136.36 €-951.62 €6.09
201006 Flexibel Krediet €17995.57 €17977.24 9.69% 9.29% 0.68% 7.82% 8.51% €139.28 €18947.19 €134.32 €-946.66 €4.96
201007 Flexibel Krediet €17582.28 €17564.54 9.69% 9.29% 0.68% 7.77% 8.45% €136.08 €18528.94 €130.49 €-941.07 €5.59
201008 Flexibel Krediet €17166.45 €17148.71 9.69% 9.29% 0.68% 7.70% 8.39% €132.86 €18107.52 €126.54 €-934.75 €6.32
201009 Flexibel Krediet €16747.99 €16729.66 9.69% 9.29% 0.68% 7.74% 8.42% €129.62 €17682.74 €124.12 €-929.25 €5.50
201010 Flexibel Krediet €16325.04 €16307.30 9.69% 9.29% 0.68% 7.68% 8.37% €126.35 €17254.29 €120.31 €-923.21 €6.04
201011 Flexibel Krediet €15900.07 €15881.74 9.69% 9.29% 0.68% 7.73% 8.41% €123.06 €16823.28 €117.96 €-918.11 €5.10
201012 Flexibel Krediet €15291.12 €14862.55 9.69% 9.29% 0.68% 7.69% 8.38% €118.35 €16209.23 €113.15 €-912.91 €5.20
201101 Flexibel Krediet €14393.06 €14226.93 9.69% 9.29% 0.68% 7.55% 8.24% €111.40 €15305.97 €105.06 €-906.57 €6.34
201102 Flexibel Krediet €13805.35 €13785.71 9.69% 9.29% 0.68% 7.80% 8.48% €106.85 €14711.92 €103.95 €-903.67 €2.90
201103 Flexibel Krediet €13358.19 €13340.45 9.69% 9.29% 0.68% 7.70% 8.39% €103.39 €14261.86 €99.66 €-899.94 €3.73
201104 Flexibel Krediet €12910.26 €12891.93 9.69% 9.29% 0.68% 7.61% 8.29% €99.92 €13810.20 €95.44 €-895.46 €4.48
201105 Flexibel Krediet €12457.61 €12439.87 9.69% 9.29% 0.68% 7.56% 8.25% €96.42 €13353.07 €91.76 €-890.80 €4.66
201106 Flexibel Krediet €10836.38 €10000.00 9.69% 9.29% 0.68% 7.59% 8.27% €83.87 €11727.18 €80.86 €-887.79 €3.01
201107 Flexibel Krediet €9546.09 €9528.35 9.69% 9.29% 0.68% 7.73% 8.41% €73.88 €10433.88 €73.16 €-887.07 €0.72
201108 Flexibel Krediet €9651.92 €11200.31 9.69% 9.29% 0.68% 7.72% 8.40% €74.70 €10538.99 €73.81 €-886.18 €0.89
9
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
201109 Flexibel Krediet €11303.71 €12062.90 9.69% 9.29% 0.68% 7.81% 8.50% €87.49 €12189.89 €86.32 €-885.01 €1.17
201110 Flexibel Krediet €13548.95 €14092.81 9.29% 8.92% 0.68% 7.73% 8.41% €100.66 €14433.96 €101.20 €-885.55 €-0.54
201111 Flexibel Krediet €14505.28 €15046.95 9.29% 8.92% 0.68% 7.77% 8.45% €107.77 €15390.83 €108.39 €-886.17 €-0.62
201112 Flexibel Krediet €15421.01 €17010.41 9.29% 8.92% 0.68% 7.73% 8.41% €114.57 €16307.18 €114.34 €-885.94 €0.23
201201 Flexibel Krediet €19096.18 €21322.93 9.29% 8.92% 0.68% 7.67% 8.36% €141.88 €19982.12 €139.18 €-883.24 €2.70
201202 Flexibel Krediet €24106.33 €25532.19 9.29% 8.92% 0.68% 7.86% 8.54% €179.11 €24989.57 €177.93 €-882.06 €1.18
201203 Flexibel Krediet €27559.86 €28365.81 9.29% 8.92% 0.68% 7.79% 8.47% €204.76 €28441.92 €200.75 €-878.05 €4.01
201204 Flexibel Krediet €28948.93 €29601.00 9.50% 9.11% 0.68% 7.77% 8.45% €219.72 €29826.98 €210.06 €-868.39 €9.66
201205 Flexibel Krediet €29915.08 €29592.79 9.50% 9.11% 0.68% 7.77% 8.45% €227.05 €30783.47 €216.80 €-858.14 €10.25
201206 Flexibel Krediet €29286.07 €29267.74 9.50% 9.11% 0.68% 7.81% 8.50% €222.28 €30144.21 €213.47 €-849.33 €8.81
201207 Flexibel Krediet €29207.42 €29956.57 9.50% 9.11% 0.68% 7.76% 8.44% €221.68 €30056.75 €211.45 €-839.10 €10.23
201208 Flexibel Krediet €30218.49 €30219.72 9.50% 9.11% 0.68% 7.68% 8.37% €229.35 €31057.59 €216.56 €-826.31 €12.79
201209 Flexibel Krediet €30202.47 €30228.14 9.50% 9.11% 0.68% 7.77% 8.45% €229.23 €31028.78 €218.53 €-815.61 €10.70
201210 Flexibel Krediet €30191.86 €30174.12 9.50% 9.11% 0.68% 7.72% 8.40% €229.15 €31007.47 €217.17 €-803.63 €11.98
201211 Flexibel Krediet €29553.55 €30226.66 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €224.31 €30357.18 €214.27 €-793.59 €10.04
201212 Flexibel Krediet €30300.53 €30000.00 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €229.98 €31094.12 €219.47 €-783.08 €10.51
201301 Flexibel Krediet €29946.63 €30226.20 9.50% 9.11% 0.68% 7.80% 8.48% €227.29 €30729.71 €217.14 €-772.93 €10.15
201302 Flexibel Krediet €28670.03 €30228.70 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €217.60 €29442.96 €207.82 €-763.15 €9.78
201303 Flexibel Krediet €31539.07 €30228.28 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €239.38 €32302.22 €228.00 €-751.77 €11.38
201304 Flexibel Krediet €29573.53 €30227.92 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €224.46 €30325.30 €214.04 €-741.35 €10.42
201305 Flexibel Krediet €30563.06 €30228.52 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €231.97 €31304.41 €220.96 €-730.34 €11.01
201306 Flexibel Krediet €29636.09 €30228.40 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €224.93 €30366.43 €214.33 €-719.74 €10.60
201307 Flexibel Krediet €30268.33 €29906.02 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €229.73 €30988.07 €218.72 €-708.73 €11.01
201308 Flexibel Krediet €29675.22 €30000.00 9.50% 9.11% 0.68% 7.79% 8.47% €225.23 €30383.95 €214.46 €-697.96 €10.77
201309 Flexibel Krediet €29526.99 €30226.00 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €224.10 €30224.95 €210.99 €-684.85 €13.11
201310 Flexibel Krediet €30508.63 €30228.10 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €231.56 €31193.48 €217.75 €-671.04 €13.81
201311 Flexibel Krediet €29656.88 €30228.56 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €225.09 €30327.92 €211.71 €-657.66 €13.38
10
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
201312 Flexibel Krediet €30498.56 €30228.03 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €231.48 €31156.22 €217.49 €-643.67 €13.99
201401 Flexibel Krediet €30028.48 €30227.92 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €227.91 €30672.15 €214.11 €-629.87 €13.80
201402 Flexibel Krediet €28670.09 €30228.71 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €217.60 €29299.96 €204.53 €-616.80 €13.07
201403 Flexibel Krediet €31562.12 €30228.46 9.50% 9.11% 0.68% 7.69% 8.38% €239.55 €32178.92 €224.63 €-601.88 €14.92
201404 Flexibel Krediet €29646.50 €30228.48 9.50% 9.11% 0.68% 7.68% 8.37% €225.01 €30248.38 €210.92 €-587.79 €14.09
201405 Flexibel Krediet €30530.82 €30228.27 9.50% 9.11% 0.68% 7.68% 8.37% €231.72 €31118.61 €216.99 €-573.06 €14.73
201406 Flexibel Krediet €29604.78 €30228.15 9.50% 9.11% 0.68% 7.68% 8.37% €224.70 €30177.84 €210.43 €-558.79 €14.27
201407 Flexibel Krediet €30573.85 €30228.60 9.50% 9.11% 0.68% 7.68% 8.37% €232.05 €31132.64 €217.08 €-543.82 €14.97
201408 Flexibel Krediet €30018.28 €30227.85 9.50% 9.11% 0.68% 7.67% 8.36% €227.83 €30562.10 €212.87 €-528.86 €14.96
201409 Flexibel Krediet €29604.67 €30228.15 9.50% 9.11% 0.68% 7.67% 8.36% €224.69 €30133.53 €209.88 €-514.05 €14.81
201410 Flexibel Krediet €30541.53 €30228.35 9.50% 9.11% 0.68% 7.67% 8.36% €231.81 €31055.58 €216.31 €-498.55 €15.50
201411 Flexibel Krediet €29656.90 €30228.56 9.50% 9.11% 0.68% 7.67% 8.36% €225.09 €30155.45 €210.04 €-483.50 €15.05
201412 Flexibel Krediet €30530.84 €30228.27 9.50% 9.11% 0.68% 7.62% 8.30% €231.72 €31014.34 €214.57 €-466.35 €17.15
201501 Flexibel Krediet €30354.09 €30457.71 9.50% 9.11% 0.68% 7.62% 8.30% €230.38 €30820.44 €213.23 €-449.20 €17.15
201502 Flexibel Krediet €29099.54 €30688.88 9.50% 9.11% 0.68% 7.61% 8.29% €220.86 €29548.74 €204.20 €-432.54 €16.66
201503 Flexibel Krediet €31743.53 €30369.87 9.50% 9.11% 0.68% 7.60% 8.28% €240.93 €32176.07 €222.11 €-413.72 €18.82
201504 Flexibel Krediet €30035.63 €30600.38 9.50% 9.11% 0.68% 7.60% 8.28% €227.97 €30449.35 €210.19 €-395.94 €17.78
201505 Flexibel Krediet €30619.83 €30230.45 9.50% 9.11% 0.68% 7.59% 8.27% €232.40 €31015.77 €213.86 €-377.40 €18.54
201506 Flexibel Krediet €29677.81 €30228.72 9.50% 9.11% 0.68% 7.57% 8.26% €225.25 €30055.21 €206.77 €-358.92 €18.48
201507 Flexibel Krediet €30785.22 €30206.17 9.50% 9.11% 0.68% 7.57% 8.26% €233.65 €31144.14 €214.26 €-339.53 €19.39
201508 Flexibel Krediet €29799.15 €29884.54 9.50% 9.11% 0.68% 7.58% 8.27% €226.17 €30138.68 €207.58 €-320.94 €18.59
201509 Flexibel Krediet €29555.64 €30111.37 8.50% 8.18% 0.68% 7.05% 7.73% €201.56 €29876.58 €192.50 €-311.88 €9.06
201510 Flexibel Krediet €30639.32 €28979.17 8.50% 8.18% 0.68% 7.05% 7.73% €208.96 €30951.20 €199.42 €-302.34 €9.54
201511 Flexibel Krediet €28470.71 €29999.97 8.50% 8.18% 0.68% 7.03% 7.71% €194.17 €28773.05 €184.94 €-293.11 €9.23
201512 Flexibel Krediet €30543.94 €30201.81 8.50% 8.18% 0.68% 6.97% 7.66% €208.30 €30837.05 €196.76 €-281.57 €11.54
201601 Flexibel Krediet €30073.89 €30204.89 8.50% 8.18% 0.68% 6.97% 7.66% €205.10 €30355.46 €193.68 €-270.15 €11.42
201602 Flexibel Krediet €29144.97 €30205.19 8.50% 8.18% 0.68% 6.96% 7.65% €198.76 €29415.12 €187.45 €-258.84 €11.31
11
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
201603 Flexibel Krediet €30982.46 €30204.88 8.50% 8.18% 0.68% 6.97% 7.66% €211.30 €31241.30 €199.34 €-246.88 €11.96
201604 Flexibel Krediet €29858.43 €30407.85 8.20% 7.91% 0.68% 6.94% 7.62% €196.72 €30105.31 €191.15 €-241.31 €5.57
201605 Flexibel Krediet €30255.27 €29999.38 8.19% 7.90% 0.68% 6.93% 7.61% €199.07 €30496.58 €193.39 €-235.63 €5.68
201606 Flexibel Krediet €29634.72 €30195.67 8.19% 7.90% 0.68% 7.03% 7.71% €194.99 €29870.35 €191.99 €-232.63 €3.00
201607 Flexibel Krediet €30598.43 €29842.39 8.00% 7.72% 0.68% 6.86% 7.54% €196.89 €30831.06 €193.83 €-229.57 €3.06
201608 Flexibel Krediet €29299.41 €28537.79 7.80% 7.53% 0.68% 6.78% 7.47% €183.85 €29528.98 €183.79 €-229.51 €0.06
201609 Flexibel Krediet €28937.21 €29999.81 7.79% 7.52% 0.68% 6.78% 7.47% €181.43 €29166.72 €181.53 €-229.61 €-0.10
201610 Flexibel Krediet €30200.79 €29998.73 7.79% 7.52% 0.68% 6.75% 7.43% €189.35 €30430.40 €188.45 €-228.71 €0.90
201611 Flexibel Krediet €29540.60 €30186.07 7.79% 7.52% 0.68% 6.75% 7.43% €185.21 €29769.31 €184.35 €-227.85 €0.86
201612 Flexibel Krediet €30744.27 €30375.33 7.79% 7.52% 0.68% 6.74% 7.42% €192.76 €30972.12 €191.56 €-226.65 €1.20
201701 Flexibel Krediet €30116.99 €30184.83 7.79% 7.52% 0.68% 6.73% 7.41% €188.83 €30343.64 €187.43 €-225.25 €1.40
201702 Flexibel Krediet €28818.91 €30374.10 7.79% 7.52% 0.68% 6.73% 7.41% €180.69 €29044.16 €179.41 €-223.97 €1.28
201703 Flexibel Krediet €31948.25 €30564.54 7.79% 7.52% 0.68% 6.73% 7.41% €200.31 €32172.22 €198.73 €-222.39 €1.58
201704 Flexibel Krediet €30206.63 €30756.17 7.79% 7.52% 0.68% 6.69% 7.38% €189.39 €30429.02 €187.01 €-220.01 €2.38
201705 Flexibel Krediet €31164.40 €30397.47 7.62% 7.37% 0.68% 6.63% 7.32% €191.33 €31384.41 €191.40 €-220.08 €-0.07
201706 Flexibel Krediet €30039.56 €30584.38 7.60% 7.34% 0.68% 6.63% 7.32% €183.84 €30259.64 €184.54 €-220.78 €-0.70
201707 Flexibel Krediet €31147.43 €30771.54 7.60% 7.34% 0.68% 6.63% 7.31% €190.62 €31368.21 €191.06 €-221.22 €-0.44
201708 Restructuring €30010.54 €30771.54 7.59% 7.34% 0.68% 6.63% 7.32% €183.60 €30231.76 €184.37 €-221.99 €-0.77
201709 Restructuring €30770.82 €30677.07 7.58% 7.33% 0.68% 6.63% 7.31% €188.00 €30992.81 €188.77 €-222.76 €-0.77
201710 Restructuring €30676.84 €30582.03 7.58% 7.33% 0.68% 6.63% 7.31% €187.43 €30899.60 €188.20 €-223.53 €-0.77
201711 Restructuring €30581.34 €30486.40 7.58% 7.33% 0.68% 6.59% 7.27% €186.85 €30804.87 €186.66 €-223.34 €0.19
201712 Restructuring €30464.63 €29753.08 7.58% 7.33% 0.68% 6.59% 7.27% €186.13 €30687.97 €185.95 €-223.16 €0.18
201801 Restructuring €29664.28 €29243.57 7.58% 7.33% 0.68% 6.58% 7.26% €181.24 €29887.44 €180.87 €-222.79 €0.37
201802 Restructuring €29242.89 €29139.76 7.58% 7.33% 0.68% 6.54% 7.22% €178.67 €29465.68 €177.39 €-221.51 €1.28
201803 Restructuring €29139.82 €29035.33 7.58% 7.33% 0.68% 6.56% 7.24% €178.04 €29361.33 €177.22 €-220.69 €0.82
201804 Restructuring €29035.23 €28930.41 7.58% 7.33% 0.68% 6.56% 7.24% €177.40 €29255.92 €176.59 €-219.88 €0.81
201805 Restructuring €28930.64 €28824.84 7.58% 7.33% 0.68% 6.54% 7.22% €176.76 €29150.52 €175.49 €-218.61 €1.27
12
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
201806 Restructuring €28824.53 €28718.63 7.58% 7.33% 0.68% 6.51% 7.20% €176.11 €29043.14 €174.16 €-216.66 €1.95
201807 Restructuring €28718.49 €28611.62 7.58% 7.33% 0.68% 6.46% 7.14% €175.47 €28935.15 €172.15 €-213.34 €3.32
201808 Restructuring €28610.47 €28503.96 7.58% 7.33% 0.68% 6.37% 7.05% €174.81 €28823.81 €169.45 €-207.98 €5.36
201809 Restructuring €28504.09 €28395.79 7.58% 7.33% 0.68% 6.33% 7.02% €174.16 €28712.07 €167.89 €-201.71 €6.27
201810 Restructuring €28396.07 €28286.96 7.58% 7.33% 0.68% 6.43% 7.11% €173.50 €28597.78 €169.47 €-197.68 €4.03
201811 Restructuring €28286.42 €28177.31 7.58% 7.33% 0.68% 6.40% 7.08% €172.83 €28484.10 €168.12 €-192.97 €4.71
201812 Restructuring €28176.76 €28067.15 7.58% 7.33% 0.68% 6.42% 7.10% €172.16 €28369.73 €167.89 €-188.70 €4.27
201901 Restructuring €28067.10 €27956.30 7.58% 7.33% 0.68% 6.46% 7.14% €171.49 €28255.80 €168.11 €-185.32 €3.38
201902 Restructuring €27955.81 €28127.11 7.58% 7.33% 0.68% 6.41% 7.09% €170.81 €28141.13 €166.32 €-180.83 €4.49
201903 Restructuring €27844.52 €28014.92 7.58% 7.33% 0.68% 6.37% 7.05% €170.13 €28025.35 €164.75 €-175.45 €5.38
201904 Restructuring €27733.22 €27619.56 7.58% 7.33% 0.68% 6.35% 7.04% €169.45 €27908.67 €163.63 €-169.63 €5.82
201905 Restructuring €27618.66 €27788.32 7.58% 7.33% 0.68% 6.33% 7.02% €168.75 €27788.29 €162.49 €-163.37 €6.26
201906 Restructuring €27505.73 €27674.05 7.58% 7.33% 0.68% 6.30% 6.98% €168.06 €27669.10 €160.92 €-156.23 €7.14
201907 Restructuring €27392.80 €27559.08 7.58% 7.33% 0.68% 6.25% 6.93% €167.37 €27549.03 €159.14 €-148.00 €8.23
201908 Restructuring €26029.46 €25627.94 7.58% 7.33% 0.68% 6.25% 6.93% €159.04 €26177.46 €151.21 €-140.17 €7.83
201909 Restructuring €25628.48 €25502.04 7.58% 7.33% 0.68% 6.23% 6.91% €156.59 €25768.65 €148.45 €-132.03 €8.14
201910 Restructuring €25502.45 €25375.38 7.58% 7.33% 0.68% 6.22% 6.90% €155.82 €25634.48 €147.47 €-123.68 €8.35
201911 Restructuring €25376.43 €25530.43 7.58% 7.33% 0.68% 6.21% 6.89% €155.05 €25500.11 €146.50 €-115.13 €8.55
201912 Restructuring €25238.95 €25106.87 7.58% 7.33% 0.68% 6.16% 6.85% €154.21 €25354.08 €144.66 €-105.58 €9.55
202001 Restructuring €25103.11 €24963.88 7.58% 7.33% 0.68% 6.18% 6.87% €153.38 €25208.69 €144.23 €-96.43 €9.15
202002 Restructuring €24959.08 €24820.01 7.58% 7.33% 0.68% 6.16% 6.85% €152.50 €25055.51 €142.96 €-86.89 €9.54
202003 Restructuring €24819.97 €24689.19 7.58% 7.33% 0.68% 6.22% 6.90% €151.65 €24906.86 €143.29 €-78.53 €8.36
202004 Restructuring €24689.03 €24557.56 7.58% 7.33% 0.68% 6.21% 6.89% €150.85 €24767.56 €142.29 €-69.97 €8.56
202005 Restructuring €24545.01 €24394.49 7.58% 7.33% 0.68% 6.21% 6.89% €149.97 €24614.98 €141.41 €-61.41 €8.56
202006 Restructuring €24394.44 €24543.54 7.58% 7.33% 0.68% 6.24% 6.92% €149.05 €24455.85 €141.08 €-53.44 €7.97
202007 Restructuring €24261.87 €24409.45 7.58% 7.33% 0.68% 6.22% 6.90% €148.24 €24315.31 €139.88 €-45.08 €8.36
202008 Restructuring €24127.66 €24274.54 7.58% 7.33% 0.68% 6.20% 6.88% €147.42 €24172.74 €138.68 €-36.34 €8.74
13
A:
Maand
nr
Gemiddeld
Debet
D:
Ultimo
Debet
E:
Klantrente
(Eff)
F:
Klantrente
(Nom)
G:
Startdelta
(Nom)
H:
Marktrente
(Nom)
I:
Kifid
Marktrente
(Nom)
J:
Klantrente
(Nom €)
K:
ROR
gemiddelde
debet (€)
L:
ROR
klantrente
(Nom €)
M:
ROR
correctie
(€)
N:
Compensatie
inclusief ROR
(€)
202009 Restructuring €23991.82 €24138.80 7.58% 7.33% 0.68% 6.20% 6.88% €146.59 €24028.16 €137.85 €-27.60 €8.74
202010 Restructuring €23855.97 €24002.23 7.58% 7.33% 0.68% 6.21% 6.89% €145.76 €23883.57 €137.21 €-19.05 €8.55
202011 Restructuring €23718.49 €23864.82 7.58% 7.33% 0.68% 6.23% 6.91% €144.92 €23737.54 €136.75 €-10.88 €8.17
202012 Restructuring €23582.65 €23726.58 7.58% 7.33% 0.68% 6.20% 6.88% €144.09 €23593.53 €135.36 €-2.15 €8.73
202101 Restructuring €23445.17 €23587.50 7.58% 7.33% 0.68% 6.18% 6.87% €143.25 €23447.32 €134.15 €6.95 €9.10
202102 Restructuring €23306.06 €23447.57 7.58% 7.33% 0.68% 6.20% 6.88% €142.40 €23299.11 €133.67 €15.68 €8.73
202103 Restructuring €23438.46 €23165.24 7.58% 7.33% 0.68% 6.29% 6.97% €143.20 €23422.78 €136.04 €22.84 €7.16
202104 Restructuring €23160.55 €23024.45 7.58% 7.33% 0.68% 6.43% 7.11% €141.51 €23137.71 €137.11 €27.24 €4.40
202105 Restructuring €23019.87 €22882.79 7.58% 7.33% 0.68% 6.41% 7.09% €140.65 €22992.63 €135.89 €32.00 €4.76
202106 Restructuring €22878.04 €22740.27 7.58% 7.33% 0.68% 6.40% 7.08% €139.78 €22846.04 €134.84 €36.94 €4.94
202107 Restructuring €22735.64 €22596.89 7.58% 7.33% 0.68% 6.46% 7.14% €138.91 €22698.70 €135.04 €40.81 €3.87
202108 Restructuring €22592.23 €22452.62 7.58% 7.33% 0.68% 6.43% 7.11% €138.03 €22551.42 €133.64 €45.20 €4.39
202109 Restructuring €22447.78 €22307.47 7.58% 7.33% 0.68% 6.40% 7.08% €137.15 €22402.58 €132.23 €50.12 €4.92
202110 Restructuring €22207.15 €19197.74 7.58% 7.33% 0.68% 6.37% 7.05% €135.68 €22157.03 €130.26 €55.54 €5.42
202111 Restructuring €19192.23 €19032.70 7.58% 7.33% 0.68% 6.42% 7.10% €117.26 €19136.69 €113.25 €59.55 €4.01
202112 Restructuring €18740.53 €9975.56 7.58% 7.33% 0.68% 6.38% 7.06% €114.50 €18680.98 €109.97 €64.08 €4.53
202201 Restructuring €9975.56 €9975.56 7.58% 7.33% 0.68% 6.44% 7.12% €60.95 €9911.48 €58.81 €66.22 €2.14
De door u betaalde rente €47857.00
Wat u had moeten betalen €47790.78 -
Renteverschil €66.22
Genoten voordelen €0.00 -
Rentevergoeding €66.22
5% opslag €3.31 +

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• menno19
Het lukt me niet beter dan hoe ik het nu gedaan heb. Maar een indruk krijg je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 15:10

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

zo ziet de berekening van NN er uit.

ik ben van de pdf een excel aan t maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-iYg4WADpzAwFMX8DeS_PTJu8DE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NNix1LaKf80E9LaCw4z8kW59.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Zuluman op 07-11-2023 14:20 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztevil
Mag ik vragen wat jou startrente was en de bijbehorende Delta
Zuluman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 13:41:
zo ziet de berekening van NN er uit.

ik ben van de pdf een excel aan t maken.

[Afbeelding]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 15:30

themeparktommy

Pretparkgek!

Allow me to help you.
Ik heb alles even in de Excel gezet, zodat het wat leesbaarder wordt.

https://docs.google.com/s...7I_ZltVs/edit?usp=sharing

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

ztevil schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 15:57:
Mag ik vragen wat jou startrente was en de bijbehorende Delta
[...]
Ik ben begonnen met 40k tegen 5,94% in oktober 2006.
Die is gestegen naar 8,56% in juli 2015 en zo gebleven tot juli 2017.
Gedurende de gehele periode 40k rood gestaan.
32,5K rente betaald mqar moest 23k zijn. ca 9,5k terugbetaald.

Opvallend is dat na maart 2009 het verschil heel erg gaat oplopen. IVm de kredietcrisis uit 2008 is de marktrente gaan dalen maar steeg juist de rente van het DLK.

[ Voor 67% gewijzigd door Zuluman op 07-11-2023 19:21 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztevil
Jij bent begonnen met een negatieve delta, ik wist niet dat dat kon. Vandaar dat je ook zoveel terug krijgt.
Zuluman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:07:
[...]

Ik ben begonnen met 40k tegen 5,94% in oktober 2006.
Die is gestegen naar 8,56% in juli 2015 en zo gebleven tot juli 2017.
Gedurende de gehele periode 40k rood gestaan.
32,5K rente betaald mqar moest 23k zijn. ca 9,5k terugbetaald.

Opvallend is dat na maart 2009 het verschil heel erg gaat oplopen. IVm de kredietcrisis uit 2008 is de marktrente gaan dalen maar steeg juist de rente van het DLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

ztevil schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:57:
Jij bent begonnen met een negatieve delta, ik wist niet dat dat kon. Vandaar dat je ook zoveel terug krijgt.
[...]
Wat bedoel je precies met een negatieve delta beginnen? Aanvankelijk was mijn rente lager dan de marktrente maar dus pas vanaf 2009 was de rente die ik betaalde hoger dan de marktrente.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• menno19
Ik heb nu een naberekening bij geldbelangen aangevraagd. Dit doen ze voor een 35 euro donatie. Ik ben benieuwd. Ik zal daar het resultaat ook van delen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RoDrenthe
  • Niet online
Vanavond maar weer eens een boze mail gezonden naar de ING. Twee maanden geleden zou de berekening DLK beschikbaar zijn. Die belofte is de bank voor heel veel klanten niet nagekomen. Op de website wordt al twee maanden om even geduld gevraagd. Hoezo even geduld? We zijn twee maanden verder. De ING neemt haar klanten echt niet serieus op deze manier. En ze nemen niet eens de moeite om op de website een nieuw tijdstip te communiceren. Ik heb aangegeven dat ik van de ING binnen twee weken wil horen en dat ik anders een klacht ga indienen bij het Kifid over de misleidende communicatie en de extreem trage afhandeling. Ga als klant eens rente te laat betalen. Moet je eens kijken hoe een bank je weet te vinden. En nu het andersom is mag het jaren duren om netjes de klant de teveel betaalde rente terug te betalen. .Het is voor het aanzien van het bankwezen echt een schande!

Ro

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ztevil
Zuluman schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:15:
[...]

Wat bedoel je precies met een negatieve delta beginnen? Aanvankelijk was mijn rente lager dan de marktrente maar dus pas vanaf 2009 was de rente die ik betaalde hoger dan de marktrente.
Negatieve delta is precies wat jij hier zegt. Jouw contractrente is lager dan de Kifid marktrente in de eerste maand in oktober 2006. dat betekent dat jouw delta van de marktrente afgaat om de correcte rente te krijgen. Bij mij komt de delta bovenop de marktrente om dat te berekenen.

Voor anderen die niet weten waarom dit belangrijk is voor de hoogte van je compensatie staat hieronder het verschil.

Onze Delta's:

Mijn krediet begon in mei 2014 dus toen was:
Mijn betaalde (contract) rente: 8,37% -/- Marktrente mei 2014: 7,68% = +0,69% Delta
De correcte rente in volgende maanden: Marktrente in die maand plus de delta van 0,69%

Bij jou is het het bij de start in oktober 2006
Jouw betaalde (contract) rente: 5,94% -/- Marktente okt 2006: 7,97% = -2,03% Delta
De correcte rente in volgende maanden: Marktrente in die maand plus de delta van -2,03% (Marktrente MIN 2,03% dus)

Onze compensatie over € 40.000 in juli 2015

Mijn compensatie juli 2015:
Door mij betaalde rente 8,37%. De marktrente 7,57%
De correcte rente = Marktrente juli 2015 + mijn delta.
De correcte rente = 7,57 + 0,69 delta = 8,26%
Compensatie 8,37 - 8,26 = 0,11% compensatie over het openstaande saldo juli 2015

Jouw compensatiejuli 2015:
Door jou betaalde rente 8,56%. De marktrente 7,57%
De correcte rente = Marktrente juli 2015 + jouw delta.
De correcte rente = 7,57 + (-2,03) delta = 5,54%
Compensatie 8,56 - 5,541 = 3,02% compensatie over het openstaande saldo juli 2015

Conclusie: ook al is het saldo bij ons beide € 40.000 Ik krijg 0,11% en jij 3,02% compensatie over juli 2015. In euro's is dat voor alleen die maand, voor mij € 3,66 en voor jou € 100,66.

Dit verschil komt door onze verschillende Delta bij afsluiten van het contract.
(rekenfoutjes voorbehouden en geen rekening gehouden met rente op rente voor een duidelijker voorbeeld.)

Dus je kan een langer krediet met hoger bedrag hebben en veel minder compensatie krijgen dan een ander. Dat komt door je start delta.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JayEm
Ik heb mijn aanbod binnen. Die is niet misselijk 12 jaar 14000 rente! betaald. Ik krijg net geen 6000 terug. 😮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defamvergoeding
JayEm schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 08:30:
Ik heb mijn aanbod binnen. Die is niet misselijk 12 jaar 14000 rente! betaald. Ik krijg net geen 6000 terug. 😮
Ziet er goed uit, dank voor het delen.
Hoe groot was/is je lening als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayEm
Defamvergoeding schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 09:28:
[...]

Ziet er goed uit, dank voor het delen.
Hoe groot was/is je lening als ik vragen mag?
Helaas ook 14000 euro pl+ altijd rood laten staan vanwege een reeks aan tegenslagen en inkomsten terugval.

Als ik het nu zo terugreken dan zou ik met dit voorstel 660 euro aan rente per jaar betalen over het de periode dat het bedrag op stond. Dit lijkt mij niet onredelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door JayEm op 11-11-2023 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztevil
JayEm schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 08:30:
Hoi,

Wat was de start maand en jaar van je krediet en wat was je contractrente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayEm
ztevil schreef op zondag 12 november 2023 @ 01:54:
[...]

Hoi,

Wat was de start maand en jaar van je krediet en wat was je contractrente?
Ik heb het contract niet meer maar start datum was sowieso 2009 en de rente dacht ik 8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kk1973
  • Laatst online: 08-06-2024
Hier nog steeds in afwachting van bericht omtrend Flexibel Krediet (2003 tm 2013) en Service Lening ( 2013 tm 2020).
Heeft het zin om er achteraan te bellen?
In beide gevallen denk ik rond de 30k aan rente betaald.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste