Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
En toen moesten we het met verdedigers zoals Heitinga, Vlaar, Ooijer, Martins Indi doen...d-vine schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:30:
Ik hunker naar de tijd dat we wereldklasse aanvallers hadden
Laat al die geweldige generaties nou net eventjes samen vallen. Gewoon voor 1 keer.
Stekelenburg (WK Afrika)
Dumfries(WK Qatar) - Van Dijk (Voor blessure) - De Ligt (Ajax Tijd) - Gio (WK Afrika)
Van Bommel - Sneijder - F.De Jong
Robben - Van Persie - Kuyt
Zou toch leuk geweest zijn.
(Heb het over de laatste 3/4 toernooien, niet de generaties daarvoor.)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2023 21:37 ]
Sportpsycholoog Almere City: 'Het doet pijn aan mijn ogen als ik zo'n strafschop van Weghorst zie' #GRENED
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 16 oktober 2023
Ik vind het middenveld met Wieffer en Reijnders wel prima hoor eigenlijk. Pakken beiden vaak ballen en in de passing ook beiden prima. Hoezo is Wieffer te licht en Geertruida speelt deze week niet best, maar om nou te zeggen dat die te licht is...ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:35:
[...]
Mag Koeman 5x wisselen? Wieffer en Geertruida zijn net als Weghorst en Bergwijn veel te licht.
Ik zou dan voor Huntelaar in de spits gaanVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
En toen moesten we het met verdedigers zoals Heitinga, Vlaar, Ooijer, Martins Indi doen...
Laat al die geweldige generaties nou net eventjes samen vallen. Gewoon voor 1 keer.
Stekelenburg (WK Afrika)
Dumfries(WK Qatar) - Van Dijk (Voor blessure) - De Ligt (Ajax Tijd) - Gio (WK Afrika)
* rent
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
We hebben generaties gehad met op iedere positie wereldtop. Geen enkele speler van dit Oranje maakt ook maar kans op een basisplaats in het elftal dat in 1998 tegen Argentinië speelde. Overmars viel toen geloof ik nog in.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
En toen moesten we het met verdedigers zoals Heitinga, Vlaar, Ooijer, Martins Indi doen...
Stekelenburg (WK Afrika)
XXXVI
Altijd weer die te grote conclusies hier. Ben je gelijk "te licht" als je niet lekker in de wedstrijd zit? En te licht voor wat? Het is niet dat Rijkaard of Wouters nog op de bank zitten.ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:35:
[...]
Mag Koeman 5x wisselen? Wieffer en Geertruida zijn net als Weghorst en Bergwijn veel te licht.
En dat Weghorst geen topspits weet iedereen wel. Wellicht kan Brobbey toch maar eens een kans krijgen.
Wanneer hebben ze gepresteerd met een beetje weerstand?D-e-n schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:39:
[...]
Altijd weer die te grote conclusies hier. Ben je gelijk "te licht" als je niet lekker in de wedstrijd zit? En te licht voor wat? Het is niet dat Rijkaard of Wouters nog op de bank zitten.
En dat Weghorst geen topspits weet iedereen wel. Wellicht kan Brobbey toch maar eens een kans krijgen.
Brobbey is net zo in vorm als Bergwijn (en ook te licht
XXXVI
Ze zijn niet gevaarlijk geweest verder eigenlijk en dat valt best mee als je er vooraf over na dacht zou Griekenland wel meer gevaar hebben gesticht.
Vorige week nog tegen Atletico....ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:43:
[...]
Wanneer hebben ze gepresteerd met een beetje weerstand?
Brobbey is net zo in vorm als Bergwijn (en ook te licht)
Nederland heeft gewoon poep in de aanval en zolang het poep is wordt het niks
Je kan veel van Brobbey zeggen, maar te licht is hij iig niet..ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:43:
[...]
Brobbey is net zo in vorm als Bergwijn (en ook te licht)
En hij doet het wat mij betreft zeker beter dan Bergwijn bij Ajax. Al is dat niet zo moeilijk.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
We geven niks weg, ik zou sowieso het niet achterin omgooien ook al kan het aanvallend beter. We hebben goals nodig en dat los je niet op met een andere centrale verdediger.D-e-n schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:39:
[...]
Altijd weer die te grote conclusies hier. Ben je gelijk "te licht" als je niet lekker in de wedstrijd zit? En te licht voor wat? Het is niet dat Rijkaard of Wouters nog op de bank zitten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je weet dat er nog een 2e helft is he...jbdeiman schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:44:
Wat spelen de Grieken over het randje zeg, die vechten alle besluiten aan, vliegen overal in en gaan dan lopen zeuren.
Ze zijn niet gevaarlijk geweest verder eigenlijk en dat valt best mee als je er vooraf over na dacht zou Griekenland wel meer gevaar hebben gesticht.
Nuance en emotie gaan niet samen he.D-e-n schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:39:
[...]
Geertruida was prima in de CL. Maar dat is in een ingespeeld team met ook meer power voorin. Dat is toch anders als je als verdediger gewend bent met risico in te spelen.ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:43:
[...]
Ik kan me nog herinneren dat zelfs de CL winnaars van Ajax liepen te schutteren in Oranje. Dus iets meer nuance is wel gewenst hier.
En Wieffer is geen Wouters of Rijkaard. Maar hij hield zich in de CL toch prima staande, beter dan bijvoorbeeld concurrent Veerman. Dus het is allemaal ook zo vrijblijvend "wissel die of wissel die". Dit is gewoon het Oranje niveau van nu. Middenveld staat overigens zo slecht nog niet.
Een kaart of systeem wissel kan een reden zijn om een verdediger te wisselenph4ge schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:45:
[...]
We geven niks weg, ik zou sowieso het niet achterin omgooien ook al kan het aanvallend beter. We hebben goals nodig en dat los je niet op met een andere centrale verdediger.
Verwijderd
Dat ging volgens mij nooit erg goed, Van persie en Huntelaar samen in 1 elftal.Herman schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:39:
[...]
Ik zou dan voor Huntelaar in de spits gaan![]()
* rent
Net zoals waarom Van Nistelrooij en Kluivert nooit samen speelde. (En Makaay helemaal buiten de boot viel.
Damn, en nu ik het schrijf besef ik hoe ongelofelijk dat was.
- Van Nistelrooij.
- Kluivert.
- Makaay
- Van Hasselbaink.
- Pi-Air.
De spitsen tijdens 1 generatie waardoor er regelmatig meerdere niet eens geselecteerd werden.
Nu hebben we Memphis & Weghort.
Bergwijn of die wappie Weghorst eruit voor Brobbey.
0-3
Doe maar bergwijn...
[ Voor 8% gewijzigd door Megupe op 16-10-2023 21:52 ]
Waarom niet starten zo?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Misschien moet je de kinderen even uitleggen wie dat was.Typhone schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:54:
Ah Glenn Helder speelt.. ohnee wacht het is Donyell Malen
Als je schiet, moet zo'n bal er gewoon in. Nu schiet ie de bal op zo'n manier dat de keeper er nog bij kan. Mooie redding, maar dus ook gewoon geen goed schot.Quad schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:53:
Schieten was prima keuze, maar afgeven was ook niet gek geweest..
Verwijderd
1 van de meest beroemde gokkers in Nederland...Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:54:
[...]
Misschien moet je de kinderen even uitleggen wie dat was.
(O ja, ook oud voetballer & international
Tja ze hoeven ook enkel te loeren op een counterforzav schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:55:
Wat zijn die Grieken slecht zeg
Dit. Commentator zegt wel dat Bergwijn niet veel fout deed. Maar zo'n bal moet hangen of afgespeeld worden, dus hij deed wel degelijk wat fout.silmaril8 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:55:
[...]
Als je schiet, moet zo'n bal er gewoon in. Nu schiet ie de bal op zo'n manier dat de keeper er nog bij kan. Mooie redding, maar dus ook gewoon geen goed schot.
Ik wilde het net typen. Als je daar niet van kan winnen ben je zelf ook niet best.forzav schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:55:
Wat zijn die Grieken slecht zeg
Netjes!Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:52:
Simons moet zich even rustig houden, krijgt anders geel straks
Drummer van de bubbelsMalfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:54:
[...]
Goktalent
Voetballer van Bergen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
De drummer van ESPN vandaag hahaMalfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:54:
[...]
Yep. Bergwijn schoot ook gewoon een halve meter naast de keeper, aan de kant waarop de keeper al leunde. Denk ook gewoon blind hard schot ipv geplaatst.ElPaco schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:56:
Dit. Commentator zegt wel dat Bergwijn niet veel fout deed. Maar zo'n bal moet hangen of afgespeeld worden, dus hij deed wel degelijk wat fout.
Ajax zeker niet denk ik nietElPaco schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:57:
Zelfs PSV zou met zoveel kansen een keer scoren..
Ik heb wel eens op een oud en nieuw feestje gestaan waar hij aan het drummen was. Was goed te doen.Megupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:57:
[...]
Drummer van de bubbels
Goktalent
Voetballer van Bergen
Kijken naar het Nederlands elftal maakt van Grindtegel een zure oude man
een treffende spreuk
De volgende keer eis ik een DM!Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:00:
[...]
Ik heb wel eens op een oud en nieuw feestje gestaan waar hij aan het drummen was. Was goed te doen.
Verwijderd
Ik vind het wel goede slaap therapie.Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:00:
Uurtje later spelen en ze kunnen me zo in slaap voetballen.
Verwijderd
Omdat ze weten dat Weghorst er toch niets mee doet.Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:02:
Waarom durft niemand die voorzet te geven?
Ze zijn bang dat er dan iemand scoort. De gemiddelde Nederlander is iets van 17cm langer dan de gemiddelde Griek, dus dat is niet eerlijk. Ofzoiets...Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:02:
Inderdaad, Wieffer had alle tijd voor de voorzet en iedereen stond nog voorMalfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:02:
een treffende spreuk
Dan zien we hem volgende wedstrijd niet dus laat maar staan.pro_6or schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:04:
Doe Simons maar wisselen. Die smeren ze zo geel 2 aan.
Doe niet zo flauw. In principe blijft het één van je beste spelers.Typhone schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:04:
[...]
Dan zien we hem volgende wedstrijd niet dus laat maar staan.
Denk dat het bijna 20 jaar geleden was.
Maar ik hou je op de hoogte.
Nou als bepalende speler, mwaaaa.D-e-n schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:05:
[...]
Doe niet zo flauw. In principe blijft het één van je beste spelers.
Kijk eens naar Hartman en Reijnders. Al twee wedstrijden op rij. Dat willen we zien.
Bij aanvallende creatieve spelers werkt dat anders. Dat blijft toch zeker op jonge leeftijd meer hit and missTyphone schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:07:
[...]
Nou als bepalende speler, mwaaaa.
Kijk eens naar Hartman en Reijnders. Al twee wedstrijden op rij. Dat willen we zien.
Griekenland hoeft maar 1 grote kans te krijgen
Zoiets?Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:00:
Koeman...D-e-n schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:06:
Waarom dan Veerman en geen Stengs voor Simons?
Misschien wel 1 van de beste posts die ik in alle jaren Tweakers hier heb gezien
Dat verzacht weer dit drama wat het Nederlands elftal is
De druk van Nederland voorin is minder.floriz87 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:13:
Grieken zijn hoger gaan spelen
Op de Olympus? Dan maken we misschien nog kans.floriz87 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:13:
De tijd van de Spartanen is ver voorbij inmiddels. Dat bleek niet inclusief genoegcarpebios schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:14:
[...]
Op de Olympus? Dan maken we misschien nog kans.
Zou normaal inhouden dat er meer ruimte komt voor NL.floriz87 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:13:
Gokje, Hartman zit er doorheen en gaat eruit. Ake naar linksback en vd Ven centraal.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:16:
V/D Ven?
Ja, gooi er lekker een verdediger in... we hoeven niet te scoren ofzo... zucht.
http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Zou ik prima vinden.JanW schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:17:
[...]
Gokje, Hartman zit er doorheen en gaat eruit. Ake naar linksback en vd Ven centraal.
Lekker heel houden voor Feyenoord.
Nederlands Elftal is geen blessure waard in huidige staat.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Oh zeker weet ik dat, maar had meer een niet helemaal gefocust begin van Oranje verwacht en hem snel al om de oren krijgen. Gelukkig valt dat tot nu toe mee.
Verwijderd
Ik bedoel, Bergwijn speelt zoals de afgelopen maanden dus... toch een vleugje Ajax vanavond.Megupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:18:
Wanneer speelt Ajax weer?
[ Voor 17% gewijzigd door floriz87 op 16-10-2023 22:19 ]
Dat lijkt mij een verkeerd uitgangspuntGrindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:16:
koeman koestert 1 punt. beter dan 0 punten....
Bergwijn en Brobbey oa zetten druk als oude wij@en
Netjes. Prima gokje.JanW schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:17:
[...]
Gokje, Hartman zit er doorheen en gaat eruit. Ake naar linksback en vd Ven centraal.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je kunt ook te ver gaancarpebios schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:19:
Dit niveau lijkt wel een beetje op dat van Ajax toch?
Ik kijk toch nog wel wat voetbal maar ken sommige gewoon niet
Ik roep het al hier een tijdje, hoop het nietJeroenvde89 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:17:
Waarom heb ik het ik het gevoel dat Griekenland een kluts goal gaat maken in de laatste minuut
Verwijderd
Speelt in de basis bij Tottenham Hotspur.dglavimans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:20:
Wie is van den ven dan weer :’)
Das de slager uit het dorp toch?dglavimans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:20:
Wie is van den ven dan weer :’)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!