Huub Huub Barbatruc!
Elect a clown, expect a circus.
Zeg je dat nou 30 seconden nadat ie gemist heeft?DNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:13:
Gaat missen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 55% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 21:15 ]
Dan zegt het misschien meer over de rest van het elftalHarribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:12:
[...]
Mwah. Zag hem ook twee passen inleveren eerder . Zijn schoten recht op de keeper.
Doet het leuk maar laten we niet overdrijven
Woutje toch. Zo jammer dit. Dat je de scheids tegen hebt is 1 ding, dit is het jezelf onnodig moeilijk maken.
En dit mag ook wel meer dan geel zijn.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik kijk via internet. Beetje vertraging 😅jaapstobbe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:13:
[...]
Zeg je dat nou 30 seconden nadat ie gemist heeft?
Huub Huub Barbatruc!
[ Voor 32% gewijzigd door Exocet op 16-10-2023 21:15 ]
Goed in vorm ook verderExocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:14:
Bergwijn had hier ervaring, gewoon moeten laten nemen
Verwijderd
Weghorst is een beetje lui aan het worden sinds die bij Man Utd heeft gespeeld.
Iets teveel in zichzelf gaan geloven?
een treffende spreuk
Dat lucht altijd zo op.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit inderdaad.Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:15:
die grieken kunnen er helemaal niks van, jammer dat Nederland vergeten is hoe je moet scoren
Vind Simons, Bergwijn, Weghorst nu ook bepaald niet de killers
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, die schoot nog slechter dan Weghorst en presteert al een jaar lang niets.Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:15:
[...]
Maar kon in dit stadion wel een penalty scoren. Vorige wedstrijd een assist, dus tja
Wie?Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:16:
[...]
Dit inderdaad.
Ik weet dat het in Griekenland is, maar laten we geen mythes gaan vertellen..Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:14:
Bergwijn had hier ervaring, gewoon moeten laten nemen
Je hebt het niet gezien dus. niet op de mandutchgio schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:16:
[...]
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, die schoot nog slechter dan Weghorst en presteert al een jaar lang niets.
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 17-11-2023 15:57 . Reden: Beetje laat, maar niet op de man spelen aub ]
Ik snap het ook niet. Weghorst heeft z'n sterke punten, maar schieten is er niet 1 vanpro_6or schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:15:
Waarom nou die lompe houwdegen de penalty laten nemen. We hebben mensen die wél kunnen schieten.
Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:16:
Mogen we in dit topic weer lekker klagen over hoe kut Nederland speelt?
Dat lucht altijd zo op.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Simons nu al bijna anderhalve wedstrijd niet gezien, erg teleurstellend.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:16:
[...]
Dit inderdaad.
Ik vind hem echt de beste bankzitter. En leuke interviews.Terranova schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:17:
[...]
Ik snap het ook niet. Weghorst heeft z'n sterke punten, maar schieten is er niet 1 van
Huub Huub Barbatruc!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Turkije is wel geplaatst, dus dat word genoeg toeteren.DNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:19:
Opzich prima. Weer geen EK, lekker rustig op straat. Kan je tenminste in de zomer nog gewoon rustig op het terras zitten
Die kans acht ik klein helaas maar gelukkig zit ik dan in de VS en krijg ik er niks van mee.DNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:19:
Opzich prima. Weer geen EK, lekker rustig op straat. Kan je tenminste in de zomer nog gewoon rustig op het terras zitten
Maar uiteraard doet meneer dat niet.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
omdat ie dat ook bijna moet met al dat onrecht tegen hemDNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:20:
Waarom kijkt simons alsof hij bijna moet huilen?
Ik ben akelig blij als dat tijdperk voorbij is inderdaad.Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:21:
Onderstreept maar weer eens wat een slechte aanvoerder van Dijk is. Bij gebrek aan een echte killer in de selectie is dat het moment om je verantwoordelijkheid te nemen.
Maar uiteraard doet meneer dat niet.
Graag! Ivm de lekker man Toto.Spotmatic schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:21:
Effe 0-1 maken voor de rust en de Grieken laten huilen...
.. Weghorst.
nggyu nglyd
Verwijderd
Nou, hebben wij eindelijk iets gevonden waar we het over eens zijn.Typhone schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:21:
[...]
Ik ben akelig blij als dat tijdperk voorbij is inderdaad.
Wijnaldum is al weg, nu Virgil en Memphis nog.
nggyu nglyd
Weghorst kan echt heel weinig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wees blij dat hij niet zat, anders hadden we 15 seconden voor niks gejuichtAgent47 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:23:
Weer die kut laser lampjes
Weghorst kan echt heel weinig
Een korte corner is altijd kut. Negen van de tien keer gaat de bal helemaal terug naar een verdediger. Gooi die bal dan gewoon op goed geluk voor de goal.Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:23:
Weghorst in de spits, allemaal goede koppers en dan iedere keer die kut korte hoekschoppen, kap daar nou eens mee nondeju
Zo kijkt hij altijd toch?DNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:20:
Waarom kijkt simons alsof hij bijna moet huilen?
Elect a clown, expect a circus.
Je laat een spits spelen die niet scoort. Wat heb je dan aan hem?
Huub Huub Barbatruc!
Ik vind het geen slechte verdediger. Ik denk niet dat we op dit moment beter hebben voor zijn positie. De Ligt kwakkelt wat, en vd Ven is nog niet zo ver. Maar hij is geen aanvoerder.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:22:
[...]
Nou, hebben wij eindelijk iets gevonden waar we het over eens zijn.![]()
Statistisch gezien hogere kans op een treffer dan een lange.sNielz123 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:24:
[...]
Een korte corner is altijd kut. Negen van de tien keer gaat de bal helemaal terug naar een verdediger. Gooi die bal dan gewoon op goed geluk voor de goal.
Verwijderd
Beetje de rol van een verdedigende middenvelder, nee?Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:24:
Wieffer komt amper in het spel voor
Ballen onderscheppen, aan de goede kleur geven en weer verder gaan.
(Had net wel trouwens een heerlijke bal op Hartman.)
Ja die zal ik echt nooit missen. Irritant rot kliekje.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:22:
[...]
Nou, hebben wij eindelijk iets gevonden waar we het over eens zijn.![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenvde89 op 16-10-2023 21:27 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
BergkampJeroenvde89 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:26:
Is er op de ganse aardkloot dan echt geen andere/betere Nederlandse spits dan Weghorst of Brobbey?
Verwijderd
Vele geweldige spitsen, alleen helaas niet met de goede nationaliteit op hun paspoort.Jeroenvde89 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:26:
Is er op de ganse aardkloot dan echt geen andere/betere spits dan Weghorst of Brobbey?
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen.
Maar wat had je Luuk de Jong nu goed kunnen gebruiken.
Een ramp is hij inderdaad welAgent47 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:27:
Echt triest dat weghorst je eerste spits is nu alsnog. Als storm ramp a la tegen Argentinië snap ik , maar wtf
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En Malen voor Bergwijn graag
Dit inderdaad. Goeie stormram maar het ontbreekt hem teveel aan finesse om vaak leuke dingen te doen.Herman schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:28:
Volgens mij is Weghorst een prima pinch hitter die met energie en bevlogenheid wat verandering kan brengen en misschien nog een wedstrijd kan kantelen. Door van Weghorst een basisspeler in Oranje te maken, overvraag je hem.
per aspera ad astra
nggyu nglyd
Echt top dit.
per aspera ad astra
Ik snap niet dat een dit niet te trainen is als je op topniveau speelt.
Dat was echt heel slecht.FreakNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:30:
lol @ Geertruida
Heb je zo veel goede koppers, gooi die bal toch voor de goal
Understatement. Tergend slechtVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:30:
Geertje speelt ook een hele, hele zwakke wedstrijd, jammer.
Branco van de Boomen van Ajax legt ze altijd perfect in de 16.. Daar komt dan veel meer dreiging uit.FreakNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:31:
Ik zag vorig jaar betere corners bij Sparta (Vito van Crooij).
Ik snap niet dat een dit niet te trainen is als je op topniveau speelt.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Geertruida mag ook douchen.Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:33:
Straks in de rust iig Weghorst en Bergwijn eruit aub.
Mag Koeman 5x wisselen? Wieffer en Geertruida zijn net als Weghorst en Bergwijn veel te licht.Malfunctions schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:33:
Straks in de rust iig Weghorst en Bergwijn eruit aub.
Haha ik moest lachen. Hoezo is Bergwijn eigenlijk geselecteerd? Die schiet al bijna anderhalf seizoen geen deuk in een pakje boter.ST10©DE schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:19:
De reden dat Bergwijn speelt ipv Malen is dat de laatstgenoemde in een kleinere competitie speelt bij een kleinere club en wel in vorm is?
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2023 21:37 ]
XXXVI
Simons ook zwak, werkt hard, maar er lukt weinig
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 16-10-2023 21:36 ]
Nu erop en erover.
nggyu nglyd
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!