Meer dan een seizoen amper minuten maken, dan liever iemand die wel een vorm heeft om mee te nemen.toolkist schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:19:
Gravenberch
Gravenberch speelt anders regelmatig dit seizoen. Europees, valt inmiddels ook in in de competitie... zie geen reden waarom je hem niet mee zou nemen.Napo schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:21:
[...]
Meer dan een seizoen amper minuten maken, dan liever iemand die wel een vorm heeft om mee te nemen.
Hij heeft itt Schouten wel fatsoenlijke tegenstand.
Fatsoenlijke tegenstand tegen LASK en Union SG? De twee wedstrijden waar hij meer dan een helft heeft mogen spelen. In de Premier League is hij niet verder gekomen dan een tweede helft spelen tegen Brighton.toolkist schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:26:
[...]
Gravenberch speelt anders regelmatig dit seizoen. Europees, valt inmiddels ook in in de competitie... zie geen reden waarom je hem niet mee zou nemen.
Dan schrijf ik Arsenal & Sevilla toch wat hoger aan.
Ah ja, dat lees ik nu ook, maar als onderling resultaat voor gaat heb je dus zelfs bij verlies (minder dan 3-0) toch nog kans als je de rest maar wint en Griekenland van Frankrijk verliest?D-e-n schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:27:
@jbdeiman
Bij gelijke stand telt het onderlinge resultaat toch? Als Nederland en Griekenland al hun wedstrijden tegen Ierland en Gibraltar winnen staat Nederland bij een gelijkspel tegen de Grieken nog steeds drie verliespunten voor. Dan maakt die pot tegen de Fransen niet meer uit.
Je hebt het dan alleen niet meer in eigen hand.
Gravenberch is niet veel mi. Overrated speler .toolkist schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:26:
[...]
Gravenberch speelt anders regelmatig dit seizoen. Europees, valt inmiddels ook in in de competitie... zie geen reden waarom je hem niet mee zou nemen.
Of hij moet het licht nog zien bij Liverpool en eens een keer zich 90 minuten inzetten ipv te sjoggen.
Maandag gewoon er vol op tegen die Grieken.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 14-10-2023 10:29 ]
Tja dat vond jij ook van VeltmanHarribo schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:28:
[...]
Gravenberch is niet veel mi. Overrated speler .
Of hij moet het licht nog zien bij Liverpool en eens een keer zich 90 minuten inzetten ipv te sjoggen.
Maandag gewoon er vol op tegen die Grieken.
Veltman in Oranje!
Speelt overigens al een tijdje heel goed bij een subtopper in de premier league
Die heeft gewoon teveel concurrentie. Als hij als spits in de PL speelt komt hij zo aan vijftig interlandsTerranova schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:31:
[...]
Veltman in Oranje!
Speelt overigens al een tijdje heel goed bij een subtopper in de premier league
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2023 11:40 ]
Mogelijk, maar het zou niet slecht zijn om een speler er bij te hebben die altijd een 6 - 6,5 speelt ipv een 4 of een 8. Gewoon lekker stabiel.
Is hij beter dan De Ligt, de Vrij of Geertruida? En straks Timber?Terranova schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:41:
[...]
Mogelijk, maar het zou niet slecht zijn om een speler er bij te hebben die altijd een 6 - 6,5 speelt ipv een 4 of een 8. Gewoon lekker stabiel.
In een 3 mans verdediging wel dan De Ligt iig. Maar hij kan ook rechtsback natuurlijkD-e-n schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:49:
[...]
Is hij beter dan De Ligt, de Vrij of Geertruida? En straks Timber?
Maar in een vijfmansverdediging legt hij het dan weer dik af tegen Dumfries, Frimpong en weer Geertruida die aanvallend beter zijn, iets wat in zo'n systeem wel een belangrijk onderdeel is van die positie.Terranova schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
In een 3 mans verdediging wel dan De Ligt iig. Maar hij kan ook rechtsback natuurlijk
En toevallig tegen Frankrijk viel Veltman op die plek al eens gigantisch door de mand. Blind ging daarom in de rust terug naar 433 wat Veltman beter beviel. Maar ook dan zijn Geertruida en Dumfries wat mij betreft beter.
Dus leuk als mensen om de zoveel tijd met namen als Veltman of Tete komen aanzetten maar daar ligt het probleem natuurlijk helemaal niet. Als ze nu linksback, middenvelder of spits waren was het een ander verhaal.
Aan de bal en inzicht geen probleem maar op snelheid wordt hij bijna altijd geklopt. Dat is een risico aan de zijkanten.
We missen ook geen verdedigers, meer een balvast middenveld en een top aanvaller
We missen denk ik ook gewoon een tweede Frenkie naast de huidige Frenkie.
Dan beheers je dat middenveld beter. Nu is het snel balverlies met de oa de Roon.
Ik heb helaas de wedstrijd niet gezien, maar Reijnders deed het goed begreep ik? Ook verdedigend?
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 14-10-2023 13:12 ]
Reijnders had meer een aanvallende rol, moest ook in dat gat op rechts duiken. Maar hij was wederom goed inderdaad en is erg balvastHarribo schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:10:
maar Reijnders deed het goed begrijp ik? Ook verdedigend?
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2023 13:12 ]
Ok , klinkt goed, zet naast Frenkie een type schoffelaar ala Nigel de Jong neer en je bent wat uit de problemen lijkt me.D-e-n schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:11:
[...]
Reijnders had meer een aanvallende rol, moest ook in dat gat op rechts duiken. Maar hij was wederom goed inderdaad.
Hebben we helaas niet, net als die top aanvaller
Ik zou hem gewoon naast Frenkie durven zetten, behalve tegen de betere tegenstanders. Dat was ook zijn plek bij AZHarribo schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Ok , klinkt goed, zet naast Frenkie een type schoffelaar ala Nigel de Jong neer en je bent wat uit de problemen lijkt me.
Ik denk dat ie tegenwoordig wel gelijkwaardig is aan de Vrij en Geertruida ja.D-e-n schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:49:
[...]
Is hij beter dan De Ligt, de Vrij of Geertruida? En straks Timber?
En als de Ligt niet speelt/geblesseerd is...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wel jammer dat Geertruida de eerste 10 minuten stond te pitten, dan.D-e-n schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:10:
[...]
Maar in een vijfmansverdediging legt hij het dan weer dik af tegen Dumfries, Frimpong en weer Geertruida die aanvallend beter zijn, iets wat in zo'n systeem wel een belangrijk onderdeel is van die positie.
En toevallig tegen Frankrijk viel Veltman op die plek al eens gigantisch door de mand. Blind ging daarom in de rust terug naar 433 wat Veltman beter beviel. Maar ook dan zijn Geertruida en Dumfries wat mij betreft beter.
Dus leuk als mensen om de zoveel tijd met namen als Veltman of Tete komen aanzetten maar daar ligt het probleem natuurlijk helemaal niet. Als ze nu linksback, middenvelder of spits waren was het een ander verhaal.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Toch heeft ie ook genoeg goede wedstrijden met 5-3-2 gespeeld in z'n 1e seizoen bij Brighton. Wat mij betreft dus een prima backup, geen basismateriaal voor Oranje.D-e-n schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:10:
[...]
Maar in een vijfmansverdediging legt hij het dan weer dik af tegen Dumfries, Frimpong en weer Geertruida die aanvallend beter zijn, iets wat in zo'n systeem wel een belangrijk onderdeel is van die positie.
Dat hebben we hem wel vaker zien doen in Oranje toch?Ramzzz schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:21:
[...]
Wel jammer dat Geertruida de eerste 10 minuten stond te pitten, dan.
Ik wist niet dat het specifiek om die pot ging, meer in het algemeen. Kan er niet even iemand die we toch niet nodig hebben geblesseerd naar huis gaan zodat we hem wel kunnen oproepen?D-e-n schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:32:
@toolkist
@ElPaco
Gravenberch en Schouten zitten niet bij de selectie dus die gaan De Jong maandag niet vervangen
Moeten we echt daar op terugvallen?
Tja, je kan bij elke goal die Mbappe maakt wel concluderen dat de verdediger het niet goed doet. Feit is dat hij een geweldenaar is die tegen vrijwel elke verdediging scoort en dat er wel meer mis ging bij die goal als je zondebokken wil aanwijzen.toolkist schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 17:07:
[...]
Dat hebben we hem wel vaker zien doen in Oranje toch?
Het probleem was dat Frankrijk aanvallend/scorend veel meer kwaliteit had dan wij. Het is echt een omgekeerde redenatie om dat als een probleem van onze verdediging te zien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een narcist nog wel Agent Freud?Agent47 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 14:45:
Veerman is een leuke voetballer maar een narcist eerste klas. Ik zie hem ook alleen maar chagrijnig bij psv lopen. Als hij gewisseld wordt is hij al helemaal niet te pruimen.
Geintje he?
Ik ben tegenwoordig blij als ik tenminste wat emotie en daarmee ook wat passie zie. Uiteraard wel binnen de grenzen.
Al die spelers die slecht spelen en of kansen niet afmaken en daar zelf niet ogenschijnlijk van balen en dan maar duimpjes omhoog steken dan voor hun medespelers, vind ik soms ook maar slappe hap.
Ueda is opgeroepen, maar was geen onderdeel van het plan.
Gimenez is opgeroepen, maar heeft 17 minuten gespeeld.
Is dat het echt allemaal waard? Een jetlag hebben en onnodig reizen voor die paar minuten of helemaal geen speeltijd.
Huub Huub Barbatruc!
Klopt wat je zegt, maar je kunt het moeilijk weigeren. Gimenez z’n waarde is ook omhoog gegaan door dat doelpunt in de laatste minuten voor Mexico toen.DNA_Saint schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:23:
Niet echt de juiste topic, maar zit een beetje naar de international te kijken van feyenoord. En dan met name de buitenlandse.
Ueda is opgeroepen, maar was geen onderdeel van het plan.
Gimenez is opgeroepen, maar heeft 17 minuten gespeeld.
Is dat het echt allemaal waard? Een jetlag hebben en onnodig reizen voor die paar munten of helemaal geen speeltijd.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tegen den Frankrijk dat zo'n 80% energie stak in de wedstrijd en met meerdere (basis) debutanten, mag je niet ontevreden zijn met het spel (en de uitslag). Toch ook wat kansen gecreëerd. Verbruggen en Veerman prima, Hartman heel goed, Reijnders heel goed, Frimpong viel goed in en Van der Ven liet ook kwaliteit zien (voor beide te kort om echt over te oordelen). Ook Malen heeft op mij een goede indruk achter gelaten. Al met al hebben we op meerdere posities nu wel aardig keus. Is het allemaal wereldtop? Nee. Missen we een doelpuntenmaken? Ja. Het is te hopen dat er een spits zich gaat aandienen of doorontwikkeld. Dan ontbrak er ook nog kwaliteit met De Jong, Gakpo, Lang, Depay, Malacia, Botman, De Ligt en Q. Timber. En ook het daaronder (nu Jong Oranje) heb je nog een aantal spelers die in hun ontwikkeling mooie stappen kunnen maken met o.a. Gravenberch, Q. Timber, Babadi, Van Bommel, Maatsen en Hato.
Onderaan de streep zie ik een Nederlands elftal met een aantal sterkhouders en goede spelers in de breedte. Geen top van Europa/de wereld maar wel een ploeg die als outsider geen slecht figuur hoeft te slaan op een eindronde. Daarvoor is het belangrijk dat de bondscoach vastigheden in de ploeg kan brengen, qua speelwijze, veldbezetting en ook qua invulling van spelers. Hopelijk kan hij in de komende periodes over dezelfde spelers beschikken, zodat er aan iets gebouwd kan worden. Je ziet dat de ploegen die goed presteren vaak ploegen zijn die al langere tijd dezelfde speelwijze en in redelijk dezelfde samenstelling spelen, zoals Frankrijk en Kroatië. Daar moet Oranje ook naartoe. Daarnaast is het belangrijk dat ze zich plaatsen voor het EK, ook al verwacht ik niet dat je een (grote) rol van betekenis kan gaan spelen. Voor de ervaring is het wel heel belangrijk.
Wat mij betreft moet Koeman ook van een aantal spelers afscheid gaan nemen, zoals Wijnaldum, Blind, Berghuis en De Roon. Nadeel is echter dat dit wel de spelers zijn met de nodige ervaring en Koeman dat ook belangrijk vindt. Ik denk dat mee Van Dijk, Dumfries, Ake en de Jong je die ervaring (op het hoogste niveau) echter ook wel genoeg hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door bazzemans op 15-10-2023 13:54 ]
Het probleem met ervaring is vaak dat je die alleen over kunt brengen als je als speler zelf ook goed in je vel zit. Als je zelf op je tenen loopt kom je er volgens mij niet aan toe ervaring over te brengen.bazzemans schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:48:
Wat mij betreft moet Koeman ook van een aantal spelers afscheid gaan nemen, zoals Wijnaldum, Blind, Berghuis en De Roon. Nadeel is echter dat dit wel de spelers zijn met de nodige ervaring en Koeman dat ook belangrijk vindt. Ik denk dat mee Van Dijk, Dumfries, Ake en de Jong je die ervaring (op het hoogste niveau) echter ook wel genoeg hebt.
Het beste voorbeeld wat ik me kan heugen is Lucius. Dat was een goede twaalfde tot zestiende man bij PSV maar die werd naar Feyenoord gehaald vanwege de "ervaring". Maar in een elftal dat niet overliep van kwaliteit had hij moeite om daar een meerwaarde te zijn. Want hij mistte zelf ook de extra kwaliteit waar spelers zich aan op kunnen trekken.
Dan snap ik het selecteren van De Roon op zich nog wel, en van een fitte Depay helemaal. Ze brengen kwaliteiten mee die je anders niet in de selectie hebt. De Roon als sloper op het middenveld en Depay als iemand met een actie in de spits.
Hij zal hier geen grote fanschare hebben
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 15-10-2023 21:19 ]
Poll: Griekenland vs Nederland
• Winst Griekenland
• Winst Nederland
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik lees de samenvatting naderhand wel; mijn tv stemt vanavond af op België-Zweden
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben jij Belg?Superkiwi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 04:59:
Vanavond een cruciale pot, dat vraagt om een polletje!
Poll: Griekenland vs Nederland
• Winst Griekenland
• Winst Nederland
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik lees de samenvatting naderhand wel; mijn tv stemt vanavond af op België-Zweden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Depay is nog steeds een zeer waardevolle speler voor dit Oranje.Megupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:09:
Ik ben helemaal geen fan van Depay, laat staan in oranje. Maar bij Atletico dit seizoen speelt hij eigenlijk best wel goed (als hij heel is).
Alleen mag hij van mij wel iets minder overheersend krediet krijgen:
1.Ik vind dat hij geen vrije trappen moet nemen.
2.En ook, dat als hij totaal niet in de wedstrijd zit, dat hij best gewisseld mag worden.
Vanavond moet er gewoon gewonnen worden wat mij betreft.
Griekenland is geen hoogvlieger en met de intimidatie moeten de spelers mi overweg kunnen op dit niveau.
Nee hoor. Al luister ik wel uitsluitend Belgische radio (StuBru ftw), woon 5km van de Belgische grens en als er een EK of WK is kijk ik bij voorkeur op Sporza ipv op de Nederlander. Awel, misschien ben ik toch stiekem een beetje Belg
Daarnaast kijk ik vrijwel nooit oefen- of kwalificatiewedstrijden van het Nederlands elftal en lijkt België-Zweden mij sowieso een leukere wedstrijd.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2023 11:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
beide punten helemaal mee eens, vooral punt 2.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:23:
[...]
Depay is nog steeds een zeer waardevolle speler voor dit Oranje.
Alleen mag hij van mij wel iets minder overheersend krediet krijgen:
1.Ik vind dat hij geen vrije trappen moet nemen.
2.En ook, dat als hij totaal niet in de wedstrijd zit, dat hij best gewisseld mag worden.
Vanavond moet er gewoon gewonnen worden wat mij betreft.
Griekenland is geen hoogvlieger en met de intimidatie moeten de spelers mi overweg kunnen op dit niveau.
En als je gakpo of veerman hebt kunnen die toch prima vrije trappen nemen?
0-2 !
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Geen Pavlidis bij Griekenland in de basis.
Ze willen niet winnen?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
XXXVI
Gewoon twee keer geel. Maar de scheidsrechter durft het niet!Quad schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:58:
Geertruida de frustraties niet onder controle?
Van de Ven.ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:59:
Veltman of Geertruida? Tien uit tien keer Veltman voor mij. Tegen Frankrijk stond ie al op een meter en nu prutst ie ook.
Veltman is er niet bij?ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:59:
Veltman of Geertruida? Tien uit tien keer Veltman voor mij. Tegen Frankrijk stond ie al op een meter en nu prutst ie ook.
nggyu nglyd
U
Nee en die is nog slechter dan Geertruida.
[ Voor 64% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 21:03 ]
En het niet hebben van een fatsoenlijk veld ook.ElPaco schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:02:
Zullen we afspreken dat die klote laserpennen direct een reglementaire 3-0 nederlaag is?
Liep paar keer heel mooi vrij maar krijgt de pass dan niet.forzav schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:00:
Waar speelt Simons dan? Die lijkt het zelf ook niet te weten
Geertruida heeft zijn dag niet tot nu toe.
Ik heb het idee dat het niet goed staat.
Dit is trouwens een strafschop
Hij valt erop…
/edit
Sta wel alleen geloof ik. Maar ik vond dit niks.
[ Voor 56% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 21:05 ]
nggyu nglyd
Refererend aan de discussie van daarvoor.
XXXVI
Ah, dan was een quote wel handig geweest, is voor mij 2 pagina's terug zelfs.ephymerous schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:05:
[...]
Refererend aan de discussie van daarvoor.
Enfin, Veltman vind ik een aardige jongen, maar ik weet niet wat hij meer kan toevoegen dan wat er al is. Hij is denk ik niet beter dan het huidige materiaal.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Bal is flink hard dus die vang je niet zomaar klem.
Raar moment dit overigens. Heel dom verdedigd
[ Voor 59% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 21:11 ]
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Scheids heeft geen inzicht denk ik. Had prima gekund.FreakNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:10:
Geef dan voordeel
Zo'n overtreding buiten de 16 wordt ook vaak voordeel gegeven als dat kan.
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 16-10-2023 21:12 ]
nggyu nglyd
Huub Huub Barbatruc!
Ook zo willekeurig, de ene keer fluiten ze snel andere keer wachten ze een minuutsNielz123 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:11:
Hij had al gefloten voordat het voordeel was
[ Voor 6% gewijzigd door Spotmatic op 16-10-2023 21:12 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
/edit
Of commentator praat onzin.
[ Voor 25% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 21:12 ]
Mwah. Zag hem ook twee passen inleveren eerder . Zijn schoten recht op de keeper.ElPaco schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:09:
Reijnders tot nu toe de beste bij NL. Goede schoten en goede passes.
Doet het leuk maar laten we niet overdrijven
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
[ Voor 36% gewijzigd door silmaril8 op 16-10-2023 21:13 ]
Huub Huub Barbatruc!
Hoe kun je hem nou zo nemen.
[ Voor 47% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 21:13 ]
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!