I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daar was ook veel over te doen doen bij FC Volendamgambieter schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:21:
[...]
Een goede aankoop van Tottenham Hotspur.
[ Voor 62% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 22:22 ]
Ah Spurs, nee die volg in niet zoVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:20:
[...]
Speelt in de basis bij Tottenham Hotspur.
Kom maar eens met namen? Ik zou het niet wetenfloriz87 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:21:
Bijna iedere wedstrijd van NL vraag ik me af of we echt niks beters hebben dan spelers als Bergwijn en Malen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat , voorhoede kan geen druk zetten.DeKever schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:22:
Nederland zakt helemaal weg. Ze lopen achter de bal aan en houden de bal zelf slecht in de ploeg. Maar ja, wat wil je ook met een halve Ajax-voorhoede.
Begin zelfs weer terug te verlangen naar Weghorst
Deze discussie is hier al veel gevoerd.aaaido schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:21:
Ik snap ook echt niet dat je met alles wat er gaande is Ajacieden opstelt... Die zijn stuk voor stuk totaal uit vorm. Geef dan maar andere de kans.
Brobbey is redelijk bezig, dus dat die speelt is nog te billijken.
De rest kan beter ff naar de psycholoog van Almere inderdaad.
Verwijderd
Gestaakt wegens schietpartij in Brussel? Huh?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2023 22:23 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee, ik ook nietHarribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:22:
[...]
Kom maar eens met namen? Ik zou het niet weten
Ze komen een man tekort bij het druk zetten, 1 van de middenvelders moet mee doenHarribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:22:
[...]
Dat , voorhoede kan geen druk zetten.
Begin zelfs weer terug te verlangen naar Weghorst
Ja idd, WTF. En weer in Brussel.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:23:
WTF?!?! Belgie - Zweden?!?!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In het topic over Randzaken had ik het gepost: bazzemans in "[Voetbal] Randzaken"Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:23:
Het middenveld zakt ook compleet weg. Sinds Veerman erin is gekomen is t eigenlijk ingekaktDeKever schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:22:
Nederland zakt helemaal weg. Ze lopen achter de bal aan en houden de bal zelf slecht in de ploeg. Maar ja, wat wil je ook met een halve Ajax-voorhoede.
Waarmee ik niet wil zeggen dat t aan hem ligt, maar er lijkt wat te zijn veranderd aan de manier van spelen, waardoor t ineens minder loopt. Brobbey heeft nog geen bal gehad, Bergwijn is Bergwijn, overwegend nutteloos dus.
2 Zweedse fans dood geschoten, dus gelinkt aan wedstrijdVerwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:23:
En vervolgens later van Persie met Robben.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:51:
[...]
Dat ging volgens mij nooit erg goed, Van persie en Huntelaar samen in 1 elftal.
Net zoals waarom Van Nistelrooij en Kluivert nooit samen speelde. (En Makaay helemaal buiten de boot viel.)
Damn, en nu ik het schrijf besef ik hoe ongelofelijk dat was.
- Van Nistelrooij.
- Kluivert.
- Makaay
- Van Hasselbaink.
- Pi-Air.
De spitsen tijdens 1 generatie waardoor er regelmatig meerdere niet eens geselecteerd werden.
Nu hebben we Memphis & Weghort.![]()
Is het al afgelopen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ditaaaido schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:25:
Als je dit niet kan winnen hou dan maar gewoon op.
Moet oppassen dat ie geen Til wordt.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:25:
Doe Wieffer maar wisselen.
Graag heel houden voor Feyenoord.
Griekenland ziet kansen en gooit er een vracht spitsen in
Tja, je hebt 2 opdrachten:Megupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:26:
[...]
Rustig tikkie breed op eigen helft.
Klasbak
1 is de bal afpakken
2 is de bal aan iemand geven die een goede pass kan geven.
Vervolgens wordt je weer door iedereen afgefakkelt omdat je precies doet wat de coach vraagt, maar men vind het niet mooi genoeg.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Je gaat toch geen groentjes er nu in doen?
*Van Dijk meldt zich.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:29:
Goede aankoop die van de Ven
10 sec later doet Van Dijk hetzelfde. 😂Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:29:
Goede aankoop die van de Ven
PSN: Finally_Chris
Bergwijn fantastisch ingeschoten op de tegenstander 1m voor hem.
Ik erger mij kapot, maar dat krijgen jullie gelukkig niks van mee
Bergwijn tegen die ene man die daar staat.Typhone schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:30:
In 1x uithalen randje 16 kunnen ze niet meer zeg.
Pfff Oranje... wat een niveau
Opdracht 1 en 2 voert ie ook niet heel goed uit.ElPaco schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:27:
[...]
Tja, je hebt 2 opdrachten:
1 is de bal afpakken
2 is de bal aan iemand geven die een goede pass kan geven.
Vervolgens wordt je weer door iedereen afgefakkelt omdat je precies doet wat de coach vraagt, maar men vind het niet mooi genoeg.
Nee Veerman, iets eerder.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:30:
[...]
Bergwijn tegen die ene man die daar staat.
Pfff Oranje... wat een niveau
gutgut wat negatief zeg, we hebben wel mooi het meeste balbezit en hebben lekker 1 punt in d epocketMegupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:30:
Dumfries valt weer eens omver, ik dacht dat die man zo beresterk was...
Bergwijn fantastisch ingeschoten op de tegenstander 1m voor hem.
Ik erger mij kapot, maar dat krijgen jullie gelukkig niks van mee
zo, nou jij weer!
Come on
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Eerste helft was de opstelling beter
Niks goed gedaan, ongelooflijkforzav schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:32:
Goede invalbeurt van Veerman
Verwijderd
Hoe meer Feyenoorders eruit zijn gegaan, hoe slechter het is gaan lopen?Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:32:
Dit is slecht zeg.
Toeval? Vast wel.
Nee joh, dit ligt aan de (kwaliteit van de) spelers.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:32:
Dit is slecht zeg.
Ja dat puntje in de pocket.Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:31:
[...]
gutgut wat negatief zeg, we hebben wel mooi het meeste balbezit en hebben lekker 1 punt in d epocket
zo, nou jij weer!
En zoals mijn oude trainer vroeger zei (reserve 4e klasse), lekker met zijn allen komen voetballen, al is het maar voor dat pilsje erna.
ja , de 3e helft daar doen ze het voor! met een bordje gyros ernaast vanavond, extra feestMegupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:33:
[...]
Ja dat puntje in de pocket.
En zoals mijn oude trainer vroeger zei (reserve 4e klasse), lekker met zijn allen komen voetballen, al is het maar voor dat pilsje erna.
Toen speelde Weghorst ook nogHarribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:32:
Dit is slecht zeg.
Zit best wat talent, maar aanvallend niet inderdaad.carpebios schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:34:
Wat een bedroevende generatie is dit zeg.
PSN: Finally_Chris
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Haha ernstig he! En goedkope pingelcarpebios schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:34:
Wat een bedroevende generatie is dit zeg.
Huub Huub Barbatruc!
Veerman bij PSV speelt goed, maar in Oranje komt het er niet bepaald uit. Verdedigend is Veerman sowieso niet zo sterk, hij samen met Reijnders is best wel aanvallend, daar moet wel een type de Roon bij.
Maar alle spelers halen echt een laag niveau, passes komen niet aan vaak en het is wat gestress en angst in het team.
Nu de strafschop maar wel maken.
Zeker wetenGrindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:34:
let op, die pingel wordt ook gemist
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 22:35 ]
Ik stel Veerman voor!carpebios schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:34:
Weer een penalty die ze kunnen vern**ken.
Huub Huub Barbatruc!
Huub Huub Barbatruc!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!