"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Pas op, hij landt vanuit die hoogte best met een snelheid!Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:35:
Ik ga alvast in mijn achtertuin staan om te vangen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Daar ging m’n drinken..Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:35:
Ik ga alvast in mijn achtertuin staan om te vangen.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
[ Voor 34% gewijzigd door DeKever op 16-10-2023 22:38 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Huub Huub Barbatruc!
Die word zelf in een rugby block gepaktFreakNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:37:
Wtf brobbey doet niks
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hup Virgil....
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Huub Huub Barbatruc!
een treffende spreuk
Prima, als de bal maar in het doel gaatDNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:38:
Virgil gaat tegen de paal
Huub Huub Barbatruc!
een treffende spreuk
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik had mijn twijfels maar hij ramt de bal er goed in. Goed gedaan!Miki schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:38:
Toch Virgil… okay komop kerel!
[ Voor 30% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 22:40 ]
Bij Fc Groningen soms wel als gelegenheid spitsDNA_Saint schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:39:
Virgil is echt de beste spits!
Verwijderd
Speel als een natte krant en dan meteen praatjes bij een Pingel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou.. in het kader van wat in Brussel is gebeurd vanavond.. Zou ik wel 2x nadenken bij zo'n post als deze.Typhone schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:38:
Dekking zometeen komt er een Griek met een pistool het veld op. Dat kan zomaar daar.
nggyu nglyd
In NL toch ook al eens? Toen met dat briefje wat heel het veld over ging?Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:39:
[...]
Bij Fc Groningen soms wel als gelegenheid spits
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Nederland net zo min.Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
Gewoon verdiend gewonnen, die Grieken verdienden helemaal niks
Hij neemt de verantwoordelijkheid en scoort, wat een zure reacties hier zeg....floriz87 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
Is toch gewoon een matige strafschop?
Ga dan iets anders doen
Zo is het ook. Je moet het alleen wel doen.Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
Gewoon verdiend gewonnen, die Grieken verdienden helemaal niks
Pfff wij zijn ook niet top. Tis maar goed dat we tegen Griekenland spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 16-10-2023 22:42 ]
gambieter schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
VvD, alles is vergeven. Gelukkig dat de scheids een ruggegraat had!
Gambieter die de VVD alles vergeeft, dat we die dag nog mee mogen maken
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zou mooi zijn, maar ik denk eerder 15000 euro boete, voor Oranje omdat de batterijen op zijn nu van die lasers. Was de vorige wedstrijden ook al die lasers, maar er gebeurt weinig helaas.eric.1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:41:
Ik neem aan dat Griekenland nog even een wedstrijd of twee zonder publiek mag spelen door die lazers..
nggyu nglyd
Wat is er matig aan? Hij zit erin. Keeper kiest de verkeerde hoek. Dat ziet van Dijk ook en kan de bal makkelijk in de lege hoek schieten. Wat wil je dan? Dat hij dan knetter veel risico neemt en hem strak in de kruising, vlak onder de lat of langs de paal schiet?floriz87 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
Is toch gewoon een matige strafschop?
Eerste uur was vrij overtuigend. Nederland was duidelijj beter. Het laatste half uur is NL weggexakt naar het niveau van de Grieken. De wissels pakken slecht uit.
Ja, liefst nog met totaalvoetbal.bazzemans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:42:
[...]
Wat is er matig aan? Hij zit erin. Keeper kiest de verkeerde hoek. Dat ziet van Dijk ook en kan de bal makkelijk in de lege hoek schieten. Wat wil je dan? Dat hij dan knetter veel risico neemt en hem strak in de kruising, vlak onder de lat of langs de paal schiet?
Dus eerst kort opzij en terug naar middencirkel
Daar gaat het niet om, ik zie mensen hier zeggen dat het zo'n geweldige penalty was, maar technisch gezien was dat het niet. Ik ben blij dat hij gescoord heeft, dat zekerExocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:41:
[...]
Hij neemt de verantwoordelijkheid en scoort, wat een zure reacties hier zeg....
Ga dan iets anders doen
Je zal wel gelijk hebben ja, maar man...dat is wel echt diep triest zeg.bazzemans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:42:
[...]
Wat is er matig aan? Hij zit erin. Keeper kiest de verkeerde hoek. Dat ziet van Dijk ook en kan de bal makkelijk in de lege hoek schieten. Wat wil je dan? Dat hij dan knetter veel risico neemt en hem strak in de kruising, vlak onder de lat of langs de paal schiet?
Niet die VvDalexbl69 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:42:
offtopic:
Gambieter die de VVD alles vergeeft, dat we die dag nog mee mogen maken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Meh. Wel heel licht hoor.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:44:
Ook een penalty dit
A heeft niks met B te makenQuad schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
[...]
Nou.. in het kader van wat in Brussel is gebeurd vanavond.. Zou ik wel 2x nadenken bij zo'n post als deze.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
PSN: Finally_Chris
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!