Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat is er dan triest?eric.1 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:43:
[...]
Je zal wel gelijk hebben ja, maar man...dat is wel echt diep triest zeg.
Als die het gezien heeft, dan was het een goede strafschop. Ik denk dat hij het niet zag hoor.bazzemans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:42:
[...]
Wat is er matig aan? Hij zit erin. Keeper kiest de verkeerde hoek. Dat ziet van Dijk ook en kan de bal makkelijk in de lege hoek schieten. Wat wil je dan? Dat hij dan knetter veel risico neemt en hem strak in de kruising, vlak onder de lat of langs de paal schiet?
Scheids floot een puike pot, maar deze actie was volgens mij een overtreding dus pingel
[ Voor 32% gewijzigd door Megupe op 16-10-2023 22:46 ]
Hij is wel lekker consequent.
Overigens is Brobbey een waardeloze spits, in een situatie als deze moet je de VAR niet nodig hebben. Gewoon vertragen en kappen
[ Voor 75% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 22:46 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Goede loopactie en dwingt bijna een penalty af.FreakNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:43:
Brobbey prutser
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 16-10-2023 22:46 ]
Die zijn wel triest ja. De relatie met mijn post ontgaat mij wel.
Niets aan de hand dus.JanW schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:44:
Dat wordt weer een pingel.
[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 16-10-2023 22:47 ]
Verwijderd
- Hartman
- Reijnders.
De rest middelmatig tot slecht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij blijft bij zijn beslissing, vond het niet duidelijk genoeg. Ik respecteer dat, ik sluit niet dat het meespeelt dat het 0-1 staat.Terranova schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:45:
wat een idioot die scheids, dit is toch absurd duidelijk
Elke topspits doet hier veel meer mee. Verdediger is op volle snelheid, 1 kapbeweging en je hebt alle ruimte. Brobbey is geen slimme spits.Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:45:
[...]
Goede loopactie en dwingt bijna een penalty af.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lazer op!Dr. Strangelove schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:40:
**** you, Mr. Laser Pen.
een treffende spreuk
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Reijnders met afstand, wat een heerlijke spelbepaler. Lekker naast Frenkie laten staan?Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:47:
2 lichtpunten van deze interlandperiode.
- Hartman
- Reijnders.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Inderdaad. Deze 2 sprongen er ver bovenuit. Ake vond ik trouwens ook niet slecht. En 21-jarige Verbruggen deed het niet verkeerd voor zijn debuurt. De rest was matig en met vlagen zelfs echt gewoon slecht.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:47:
2 lichtpunten van deze interlandperiode.
- Hartman
- Reijnders.
Maar goed gedaan door Oranje.
We spelen niet altijd top maar voor nu is het EK halen belangrijk
Meer dan die ander. Maar ik denk dat dit gewoon de makkelijkste uitweg was, en dan gauw affluiten en wegwezen.JanW schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:46:
Oke, ik vond t een duidelijke strafschop, maar deze man in t blauw dus niet.
een treffende spreuk
Ja, maar een natte spons had dat ook beter gedaan dan Weghorst.Agent47 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:47:
Je wint hem gewoon door brobbey. Roep maar van niet, maar hij hield die ballen beter bij zich dan weghorst
Ik dacht dat die scheidsrechter net zo lang door zou laten spelen tot de Grieken nog eens gescoord hadden, dus dit valt eigenlijk alweer mee.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
nggyu nglyd
Prima. Ik denk het wel. Voetballers op dit niveau zien heel veel in milliseconden. Een fractie van een beweging van de keeper kan al genoeg zijn om te weten dat die de verkeerde hoek in gaat.DeKever schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:45:
[...]
Als die het gezien heeft, dan was het een goede strafschop. Ik denk dat hij het niet zag hoor.
(Zoek maar eens een video op YouTube waar ze testen doen met Ronaldo. Er wordt een corner genomen. Vlak na het schieten, gaat het licht uit. Aan de hand van de beweging van de cornernemer (slechts een fractie van een seconde) weet Ronaldo de baan van de bal en scoort in het donker. Voor amateurs -waarvan ik inschat geldt dat voor de meesten van ons- is dat haast niet in te denken.)
Ja.Quad schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:48:
[...]
Reijnders met afstand, wat een heerlijke spelbepaler. Lekker naast Frenkie laten staan?
Oei oei oei, wat heb ik naar zitten kijken zeg 😀LZ86 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:49:
Oei oei oei, waar heb ik naar zitten kijken zeg......
een treffende spreuk
Mist echt kwaliteit in alle linies.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
100% Frenkie op de 6 en Rijnders op 10. Past perfect.Quad schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:48:
[...]
Reijnders met afstand, wat een heerlijke spelbepaler. Lekker naast Frenkie laten staan?
een treffende spreuk
Ach dat zien we dan wel weer !964C2 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:50:
NL XI-tal heeft echt helemaal niets te zoeken op een EK of WK eindtoernooi.
Running gag die ik maar blijf volhouden ook al ben ik de enige die hem grappig vindt onder de vrienden :’)
Natuurlijk wel, je gaat niet ver komen, maar hoort er gewoon thuis.964C2 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:50:
[ Voor 17% gewijzigd door FreakNL op 16-10-2023 22:52 ]
En op het ek maakt het ook niet uit hoe, als je die beker maar wint. Dat is dan het belangrijksteHarribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:49:
Kom op zeg .. als je ook niet dit Griekenland onder je kunt houden... wat een matige ploeg.
Maar goed gedaan door Oranje.
We spelen niet altijd top maar voor nu is het EK halen belangrijk
Kijk naar Griekenland, net zo veel prijzen als NederlandMegupe schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:51:
[...]
En op het ek maakt het ook niet uit hoe, als je die beker maar wint. Dat is dan het belangrijkste
Haha ja en dan ook nog een refereren naar het grasveld van de Arena van tig jaar geleden.FreakNL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:51:
Geef lekker het veld de schuld. Zwak excuus
Onzin. Er doen meer dan acht landen mee anno 2024 he. Zeker als De Jong en Gakpo er straks weer bij zijn dan heb je echt een aardige ploeg die niet minder is dan de modale deelnemer. We moeten stoppen met denken dat we Frankrijk of Spanje zijn en dat je niet mee kunt doen als je geen topploeg bent964C2 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:50:
een treffende spreuk
Nederland mist De Jong, Gakpo, Lang, Depay, Malacia, Botman, De Ligt en Q. Timber. Als je naar de leeftijden kijkt van het merendeel van de selectie, zie ik juist vooral potentie. Misschien niet voor het komende EK, dat komt te vroeg. Toch hebben we er zeker wat te zoeken. Wat dan, hoor ik je denken. Nou, ervaring opdoen met het spelen van een eindtoernooi. Daarom moeten er ook nog een paar oud-gedienden af gaan vallen: Blind, De Roon, Berghuis en Wijnaldum moeten we wat mij betreft sowieso thuislaten. Van Dijk vinden ook velen maar daarvan wordt m.i. zijn waarde m.n. ervaring op topniveau en het winnen van prijzen onderschat.964C2 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:50:
Dat kan nog heel pittig worden omdat ze nergens meer voor spelen. Dan is het altijd lekker iemand te nakken.aaaido schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:53:
Ierland moet je ook niet onderschatten afgaande op vanavond
Griekenland kan nog Winnen van Frankrijk want die waren tegen ons ook niet geweldig, muhbappuh scoorde dan maar als die het ook wel mooi vind kan het nog raar lopen.
een treffende spreuk
Die zijn Europese kampioen geworden...Sjah schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:57:
Vind het zielig voor Griekenland, die Grieken gaan nooit.Wat hebben wij nou voor glanzend in te brengen volgend jaar?
Knap als je nooit gaat
Ach die zijn al eens Europees Kampioen geweest ooitSjah schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:57:
Vind het zielig voor Griekenland, die Grieken gaan nooit.Wat hebben wij nou voor glanzend in te brengen volgend jaar?
Wat @Exocet zegt dus
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 16-10-2023 22:59 ]
Elect a clown, expect a circus.
En die werden kampioen met een elftal met minder kwaliteit dan dit Oranje. Niet dat zo'n matig elftal dat ooit nog gaat lukkenExocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:57:
[...]
Die zijn Europese kampioen geworden...
Knap als je nooit gaat
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 16-10-2023 23:00 ]
Gakpo, Lang, Danjuma, Malen, Simons, Depay (ok soms).Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:54:
Met de huidge aanvallers komt Nederland niet ver, Verdedigers zat en middenvelders ook maar de middenvelders die we hebben scoren ook al niet dus dan wordt een moeilijke zaak
Prima lijstje eigenlijk
Maar bevinden wel in hetzelfde alfabet.
Ik weet wie 't schrijft, maar ik zou het zelf niet gemaakt hebben.
nggyu nglyd
Ik denk dat Koeman een Schreudertje doet met Blind, van eerste linksback rechtstreeks gepasseerd door Hartman en van de Ven, terwijl die laatste geen back is. Volgens mij was het anders zelfs (gezien de manier van communiceren rondom de wissel van van de Ven) Ake nog geweest die er zou komen te spelen.bazzemans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:56:
[...]
. Daarom moeten er ook nog een paar oud-gedienden af gaan vallen: Blind, De Roon, Berghuis en Wijnaldum moeten we wat mij betreft sowieso thuislaten. Van Dijk vinden ook velen maar daarvan wordt m.i. zijn waarde m.n. ervaring op topniveau en het winnen van prijzen onderschat.
En geef de volgende namen eens een kans: Kluivert en Boaduaaaido schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:59:
[...]
Gakpo, Lang, Danjuma, Malen, Simons, Depay (ok soms).
Prima lijstje eigenlijk
mwah, allemaal net niet ben ik bang. Gakpo en Simons als ie een keer zijn echte potentie gaat laten zien. Lang blijft nog een paar jaar het eeuwige talent voordat ie door de mand gaat vallen en zijn bluf niet meer werktaaaido schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:59:
[...]
Gakpo, Lang, Danjuma, Malen, Simons, Depay (ok soms).
Prima lijstje eigenlijk
J. Timber bedoel je neem ik aan?bazzemans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:56:
[...]
Nederland mist De Jong, Gakpo, Lang, Depay, Malacia, Botman, De Ligt en Q. Timber. Als je naar de leeftijden kijkt van het merendeel van de selectie, zie ik juist vooral potentie. Misschien niet voor het komende EK, dat komt te vroeg. Toch hebben we er zeker wat te zoeken. Wat dan, hoor ik je denken. Nou, ervaring opdoen met het spelen van een eindtoernooi. Daarom moeten er ook nog een paar oud-gedienden af gaan vallen: Blind, De Roon, Berghuis en Wijnaldum moeten we wat mij betreft sowieso thuislaten. Van Dijk vinden ook velen maar daarvan wordt m.i. zijn waarde m.n. ervaring op topniveau en het winnen van prijzen onderschat.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Van de Ven was van deze drie nog de beste vond ik, maar inderdaad wissels erg zwak gespeeld. Wel prettig dat het niet toch een gelijkspel was, dat speelt een stuk gemakkelijker de komende potten.autje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:02:
Wissels waren niet echt gelukkig. Veerman, van de Ven, en Malen vielen behoorlijk slecht in. Brobbey deed het behoorlijk (zeker bij het penalty-moment), vooral omdat hij weinig echt bruikbaars kreeg.
Ake werd er een paar keer uitgelopen. Veel inzet Grieken. Vd ven is sneller. Was een beetje een must.jbdeiman schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:06:
[...]
Van de Ven was van deze drie nog de beste vond ik, maar inderdaad wissels erg zwak gespeeld. Wel prettig dat het niet toch een gelijkspel was, dat speelt een stuk gemakkelijker de komende potten.
een treffende spreuk
https://www.fcupdate.nl/v...l-verliezen-van-nederlandpro_6or schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:57:
[...]
Dat kan nog heel pittig worden omdat ze nergens meer voor spelen. Dan is het altijd lekker iemand te nakken.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Ja, dat is natuurlijk zo. Want al verliezen wij van Ierland en wint Griekenland van Frankrijk dan hebben we evenveel punten toch? En dan telt onderling resultaat.Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:09:
Gibraltar winnen is genoeg, dus dat lijkt me wel een zekerheidje
een treffende spreuk
Inderdaad. Het is net subtop. En veel dribbelaars, halve vleugelspitsen.Grindtegel schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:05:
[...]
mwah, allemaal net niet ben ik bang. Gakpo en Simons als ie een keer zijn echte potentie gaat laten zien. Lang blijft nog een paar jaar het eeuwige talent voordat ie door de mand gaat vallen en zijn bluf niet meer werkt
Wij missen echt killer centrum spitsen als een Lewandowski, Haaland, Mbappe of een Lukaku ...
Oh, ik vond het ook logisch zoals het werd ingevuld, vond het meer tekenend voor de positie van Blind. Als hij hier nu ook zo hard wordt afgeschreven en voorbij gestreefd zegt dat natuurlijk ook wel wat.pro_6or schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:10:
[...]
Ake werd er een paar keer uitgelopen. Veel inzet Grieken. Vd ven is sneller. Was een beetje een must.
Klopt, daarom staan we nu met een slechter doelsaldo toch boven Griekenland.pro_6or schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:11:
[...]
Ja, dat is natuurlijk zo. Want al verliezen wij van Ierland en wint Griekenland van Frankrijk dan hebben we evenveel punten toch? En dan telt onderling resultaat.
[ Voor 10% gewijzigd door ElPaco op 16-10-2023 23:19 ]
Dat bevestigt dan toch dat Blind overbodig is? Genoeg alternatieven links en centraal.jbdeiman schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:04:
[...]
Ik denk dat Koeman een Schreudertje doet met Blind, van eerste linksback rechtstreeks gepasseerd door Hartman en van de Ven, terwijl die laatste geen back is. Volgens mij was het anders zelfs (gezien de manier van communiceren rondom de wissel van van de Ven) Ake nog geweest die er zou komen te spelen.
Jiskefet toch met Ajax?dglavimans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:51:
[...]
Running gag die ik maar blijf volhouden ook al ben ik de enige die hem grappig vindt onder de vrienden :’)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nu nog een grote aanvaller, wie weet groeit Brobbey uit tot een mannetje, want een spierbundel is die nu al, een pitbull. In Xavi zie ik het niet zo, tot nu toe, ik vind het een flierefluiter. Gakpo kan ik duidelijk over zijn, ik word er niet warm van.
Drie punten uit tegen Griekenland is gewoon een prima resultaat. Any way you slice it.
Elke pingel die erin gaat is een goede pingel.Exocet schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:41:
[...]
Hij neemt de verantwoordelijkheid en scoort, wat een zure reacties hier zeg....
Ga dan iets anders doen
[ Voor 47% gewijzigd door Dr. Strangelove op 17-10-2023 06:17 ]
Daar bestaat een prachtig woord voor in de voetballerij;Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 06:08:
[...]
Elke pingel die erin gaat is een goede pingel.
Scorebordjournalistiek.
Natuurlijk was dit geen goede pingel.
Dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen. Maakt niet uit hoe. Mijn eerste Griekenland - Nederland dateert van 1987, 0-3. Eerste goal van R. Koeman. Sinds die tijd heb ik heel wat zaadpotten gezien in kwalificatieseries, ik durf te zeggen dat het merendeel zaadpotten waren. En de meeste hadden weinig correlatie met hoe de eindronde verliep. Enige wat telt is dat je ze wint.
Enne, die pingel, ik vond het een prima strafschop. Die keep ging al liggen voor Van Dijk bij de bal was dus hij hoefde geen risico te nemen. En hij was hard zat, ik moet nog zien dat hij hem gehad had als hij was blijven staan.
We misten gisteren gigantisch een speler als Lang die uit het niks wat kan creëren en 2 of 3 tegenspelers bezig houdt. Er was nul durf of creativiteit, en Lang geeft dat altijd. Zag bijvoorbeeld PSV thuis tegen Sevilla.Harribo schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:12:
[...]
Inderdaad. Het is net subtop. En veel dribbelaars, halve vleugelspitsen.
Wij missen echt killer centrum spitsen als een Lewandowski, Haaland, Mbappe of een Lukaku ...
En je hebt niet alleen wereldtop nodig om een goed eindtoernooi te spelen. In 2010 in de finale hadden we V/d Wiel, Mathijsen en Heitinga achterin. En de troostfinale in 2014 speelde Clasie, Blind, Martins Indi, De Vrij en Vlaar. Allemaal goede spelers, maar zeker geen top.
Of geef Danjuma een kansBao_mi1 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:19:
[...]
We misten gisteren gigantisch een speler als Lang die uit het niks wat kan creëren en 2 of 3 tegenspelers bezig houdt. Er was nul durf of creativiteit, en Lang geeft dat altijd. Zag bijvoorbeeld PSV thuis tegen Sevilla.
En je hebt niet alleen wereldtop nodig om een goed eindtoernooi te spelen. In 2010 in de finale hadden we V/d Wiel, Mathijsen en Heitinga achterin. En de troostfinale in 2014 speelde Clasie, Blind, Martins Indi, De Vrij en Vlaar. Allemaal goede spelers, maar zeker geen top.
Maar Lang heeft ook nog geen indruk gemaakt in Oranje. Dat is ook nog lang geen Robben of zelfs Overmars die echt wat extra's heeft als het er internationaal op aankomt. Dan heb ik Simons qua talent toch nog echt hoger zitten.
Lang had overigens waarschijnlijk gewoon gespeeld als hij beschikbaar was geweest.
@aaaido
Danjuma heeft al zat kansen gehad in het verleden maar dan wisselt hij weer van club en speelt hij weer amper. Die ene keer dat hij indruk maakte in Oranje is ook al weer van jaren terug. Als hij weer wat langer vorm laat zien in de PL gaat Koeman hem echt wel uitnodigen.
We blijven hier maar het spelletje spelen waarbij spelers die er niet bij zijn beter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Ik zag hier zelfs Kluivert en Boadu nog langskomen, alsof al die clubtrainers die die spelers op de bank posteren gek zijn. Het is het gewoon ook allemaal net niet.
Als iedereen fit is heb je voor de zijkanten of kort achter de spits echt wel aardige spelers tot je beschikking. Met Gakpo, Simons, Malen en Lang hoeven we echt niet wanhopig ons toevlucht te zoeken in spelers als Kluivert. Maar zolang we nog niet eens een spits hebben van het niveau Kieft of Hasselbaink hebben we daar vooral een probleem. Sneu voor dat soort spelers dat ze in hun tijd wereldtop voor zich hadden.
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 17-10-2023 09:37 ]
Aanval: Malen, Gakpo, Simons
Middenveld: de Jong, Reijnders, Dumfries
Verdediging: Hartman, Ake, van Dijk, Frimpong
Keeper: Verbruggen
Ik kan je volledig volgen echter ik zou ze zo nu en dan wel gewoon uitnodigen om te zien wat ze doen in een groep als oranje. Net als Bergwijn. Totaal uit vorm bij Ajax maar kan soms best renderen in Oranje.D-e-n schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:33:
@Bao_mi1
Maar Lang heeft ook nog geen indruk gemaakt in Oranje. Dat is ook nog lang geen Robben of zelfs Overmars die echt wat extra's heeft als het er internationaal op aankomt. Dan heb ik Simons qua talent toch nog echt hoger zitten.
Lang had overigens waarschijnlijk gewoon gespeeld als hij beschikbaar was geweest.
@aaaido
Danjuma heeft al zat kansen gehad in het verleden maar dan wisselt hij weer van club en speelt hij weer amper. Die ene keer dat hij indruk maakte in Oranje is ook al weer van jaren terug. Als hij weer wat langer vorm laat zien in de PL gaat Koeman hem echt wel uitnodigen.
We blijven hier maar het spelletje spelen waarbij spelers die er niet bij zijn beter worden gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Ik zag hier zelfs Kluivert en Boadu nog langskomen, alsof al die clubtrainers die die spelers op de bank posteren gek zijn. Het is het gewoon ook allemaal net niet.
Doe, zeker op dit moment, maar gewoon Malen ipv Bergwijn.aaaido schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:35:
Ideaal elftal imo:
Aanval: Bergwijn, Gakpo, Simons
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dumfries is een speler die er moet komen. Die heeft de techniek niet om rechtshalf in een 433 te spelen. Dan Frimpong nog eerder dus als je ze graag beide opstelt zou ik het eerder omdraaien.aaaido schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:35:
Ideaal elftal imo:
Oja hoe kan ik die nou vergeten. Dit jaST10©DE schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:39:
[...]
Doe, zeker op dit moment, maar gewoon Malen ipv Bergwijn.
Het mooie van deze opstelling is dat je zowel aanvallend als verdedigend kan spelen. Tegen zwakkere tegenstanders kan je flink aanvallen en tegen betere tegenstanders kan je meer verdedigen en bijvoorbeeld gaan voor een counter met Hartman of Primpong.aaaido schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:35:
Ideaal elftal imo:
Frimpong en Dumfries gaan elkaar daar gigantisch in de weg lopen. Welke van de 2 er speelt is om het even, maar stel op het middenveld liever gewoon een middenvelder op.aaaido schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:35:
Ideaal elftal imo:
Aanval: Malen, Gakpo, Simons
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja alleen wie? Veerman?Malfunctions schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:47:
[...]
Frimpong en Dumfries gaan elkaar daar gigantisch in de weg lopen. Welke van de 2 er speelt is om het even, maar stel op het middenveld liever gewoon een middenvelder op.
Vroeger als in de jaren 2000-2016 (mijn tienerjaren) had je echt penalty nemers. Van Hooijdonk, van Persie, van Nistelrooij, Sneijder, Robben, Kuijt etc. Die durfden ook.
Nu neemt weghorst ze omdat hij durft maar zijn statistieken zijn echt slecht. Laat dan een Reijnders en Hartman ze maar nemen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Inderdaad die vraag
En zo kwam de Roon in beeld
Voorin hebben we "aardige" spelers met Gakpo,Malen etc maar het is niet top.
We missen gewoon een echt goede centrum spits.
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 17-10-2023 09:53 ]
Je zag Reijnders wel elke keer gelijk de bal pakken maar dek dat hij de penalty nog niet durft op te eisen. Dat durft een Weghorst wel. Snap ook niet dat daar niet gewoon afspraken vooraf over zijn gemaakt. Of wel en dan is het ongelofelijk dom dat Weghorst dus bovenaan pikorde staat...Agent47 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:51:
Het is toch wel echt een schande dat bijna niemand een penalty durft te nemen bij het NL elftal. Aldus Koeman.
Vroeger als in de jaren 2000-2016 (mijn tienerjaren) had je echt penalty nemers. Van Hooijdonk, van Persie, van Nistelrooij, Sneijder, Robben, Kuijt etc. Die durfden ook.
Nu neemt weghorst ze omdat hij durft maar zijn statistieken zijn echt slecht. Laat dan een Reijnders en Hartman ze maar nemen.
Je verhaal gaat niet op want Van Dijk kijkt naar de bal.. No way dat hij die keeper die hoek heeft zien ingaan... Het is puur geluk.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:38:
Zeker. Ik ben een groot liefhebber van scorebordjournalistiek. Is namelijk de meeste objectief verifieerbare vorm van het beoordelen van een wedstrijd
Dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen. Maakt niet uit hoe. Mijn eerste Griekenland - Nederland dateert van 1987, 0-3. Eerste goal van R. Koeman. Sinds die tijd heb ik heel wat zaadpotten gezien in kwalificatieseries, ik durf te zeggen dat het merendeel zaadpotten waren. En de meeste hadden weinig correlatie met hoe de eindronde verliep. Enige wat telt is dat je ze wint.
Enne, die pingel, ik vond het een prima strafschop. Die keep ging al liggen voor Van Dijk bij de bal was dus hij hoefde geen risico te nemen. En hij was hard zat, ik moet nog zien dat hij hem gehad had als hij was blijven staan.
Het hangt ook van de tegenstander af. Tegen een ploeg als Ierland kunnen De Jong en Reijnders prima naast elkaar met iemand ervoor. Tegen de grote ploegen zoek je liever naar een meer verdedigend typeHarribo schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:52:
[...]
Inderdaad die vraag
En zo kwam de Roon in beeld
Weghorst, Simons en van Dijk waren de aangewezen neners dacht ikaaaido schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:54:
[...]
Snap ook niet dat daar niet gewoon afspraken vooraf over zijn gemaakt. Of wel en dan is het ongelofelijk dom dat Weghorst dus bovenaan pikorde staat...
Achja, een penalty heeft altijd een factor geluk. Heb je ook nodig bij dit soort wedstrijden. Snel vergeten en doorselecteren naar het EK. Zou fijn zijn als Rijkhoff tegen die tijd doorgebroken is.FreakNL schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:55:
[...]
Je verhaal gaat niet op want Van Dijk kijkt naar de bal.. No way dat hij die keeper die hoek heeft zien ingaan... Het is puur geluk.
Ik heb Sneijder nog nooit een penalty zien nemen? Volgens mij wilde die ook niet?Agent47 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:51:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Klopt is gisteren gezegd door van Dijk..D-e-n schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:56:
[...]
Weghorst, Simons en van Dijk waren de aangewezen neners dacht ik
Wat bizar is. Weghorst kan geen penalty nemen en van Dijk hoe je het went of keert gokte gisteren gewoon een hoek op goed geluk
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!