Onzichtbaar bij Nederland maar wel veruit de meeste passes naar de laatste 30mHollowGamer schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:41:
[...]
Uh? Hij speelt bij Ajax niets klaar, is vaak onzichtbaar bij Nederland, en ik zie daar liever andere een kans krijgen. Hadden we niet een talentvolle RWB meegenomen?
Bergwijn is een goede speler.. mits in vorm… en dat is hij al een hele tijd niet meer.Bossie schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:40:
[...]
Je kan ook zeggen dat Bergwijn nog niet de kans heeft gehad om zich te onderscheiden
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
/edit
Oh staat gewoon op zijn voet.
[ Voor 36% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:43 ]
In 2010 werden we nog veel meer zoek gespeeld in de kwartfinale door een paar Brazilianen en dat kwam ook uiteindelijk goed.
Zei het toch!ZeRoC00L schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:15:
[...]
Dan zal een Nederlandse speler zo wel de klos zijn en wel een kaart krijgen…
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zo te horen hebben die twee commentatoren, dat vind ik sowieso beter.
[ Voor 37% gewijzigd door Agent47 op 09-12-2022 20:43 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Flickr PSN ID= cheironnl
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:05
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat was Van Marwijk en die heb ik nog nooit op een plan kunnen betrappen.d-vine schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:43:
Waar maken we ons druk om dit hoort allemaal bij het masterplan van Louis.
In 2010 werden we nog veel meer zoek gespeeld in de kwartfinale door een paar Brazilianen en dat kwam ook uiteindelijk goed.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hopelijk speelt hij de eerstvolgende interland gewoon weer meeQuad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:43:
Acuna is de klos.
nggyu nglyd
Mijn idee.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:44:
Waarom laat Ake die bal niet lopen voor een corner ?
Kroatië creëerde ook weinig. Zolang het 1-0 blijft is er altijd een kans. En er gaan ook nog wel rode kaarten vallen.soskes schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:44:
Wat denken jullie? We creëren zo weinig dat ik er weinig vertrouwen in heb.
/edit
Moet de VAR hier niks mee?
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:46 ]
Wat is dit joh.
Voor Weghorst!renegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:47:
Huppa nog een geel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
nggyu nglyd
QFTFreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:44:
Gaat nu met kaarten strooien
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die had een goed gesprek gevoerd in de rust had ik laatst in andere tijden sport gezien over het wk van 2010FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:44:
[...]
Dat was Van Marwijk en die heb ik nog nooit op een plan kunnen betrappen.
Flickr PSN ID= cheironnl
En weer niet voor argentinie …
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heeft al gespeeldSempy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:47:
Weghorst toch nog op het wedstrijdformulier dit wk
Zolang het 1-0 blijft is er altijd nog een kans.soskes schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:44:
Wat denken jullie? We creëren zo weinig dat ik er weinig vertrouwen in heb.
Ik heb hem vaker slecht zien fluiten, snap niet dat hij zo hoog staat aangeschreven.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:47:
Wat een scheidsrechter haha
Geef mij maar die scheids die de wedstrijd hiervoor deed, een van de beste in de PL.
Moeten nog wel een kans krijgen!eric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:48:
[...]
Zolang het 1-0 blijft is er altijd nog een kans.
[ Voor 5% gewijzigd door mnarijnm op 09-12-2022 20:49 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Gakpo laat net als de andere twee aanvallers niets zien. Verkeerde keuzes en slechte passes. De aanval is de achilleshiel, dat wisten we al.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:47:
Jezus Gakpo kop dan naar Dumfries
XXXVI
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik hoop het, maar ik zie eerder een nederland - portugal scenario dan wat kroatie eerder vandaag heeft laten zienrenegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:48:
Wordt vechten in de 2e helft
Maar ik ben dan ook een pessimist met een leeg glas (bijvullen tijdens de rust !)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Misschien kunnen wat record nog ff scherper stellen.Joosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:50:
Ik krijg NL vs Portugal flashbacks.
Ja, de wisselspelers, niet die een gele kaart moeten krijgen.
Dat komt, omdat Bergwijn zonodig moest spelen. Daardoor staat Gakpo een beetje buiten het spel, en dat is een stomme fout van Van Gaal.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:49:
[...]
Gakpo laat net als de andere twee aanvallers niets zien. Verkeerde keuzes en slechte passes. De aanval is de achilleshiel, dat wisten we al.
The horror…. Wanneer was dat 2012?Joosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:50:
Ik krijg NL vs Portugal flashbacks.
Nee, Nederland krijgt hem ergens rond de 70ste minuut. Standaardpatroon.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:47:
Die Argentijnen moeten toch wel rood krijgen ? Die scheidsrechter laat deze overtreding maar lopen zo?
Nee joh. Duitsland 2006
Lekker een beetje🔥 in de panrenegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:48:
Wordt vechten in de 2e helft
Maar wat ons opbreekt is dat we totaal geen vuist kunnen maken voorin. Ik hoop dat Van Gaal daar iets op kan verzinnen. Persoonlijk zou ik Bergwijn wisselen en Gakpo weer naar de spits. Als het 20 minuten nog 1-0 staat gaan we va banque spelen, ik hoop dat dat dan met De Jong is ipv Weghorst.
[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:54 ]
Hopelijk houden die van ons zich een beetje in en pakken we de Argentijnen nadat ze wat rode kaarten hebben geïncasseerd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tijd voor wat anders...wat matig zeg.
Ik mis strijd en passie.
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 09-12-2022 20:53 ]
Hij is zeker ook schuld aan het slechte verdedigen van Blind en de oorlog in Oekraïne?mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:51:
[...]
Dat komt, omdat Bergwijn zonodig moest spelen. Daardoor staat Gakpo een beetje buiten het spel, en dat is een stomme fout van Van Gaal.
Best wel standaard toch? Zo ging het ( op USA na) hiervoor ook. Totaal geen voorzetten ook.Vos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
1 schot, 0 op doel.
Ik mis strijd en passie.
Dit ipv geouwehoer over kaarten. Er moeten doelpunten gemaakt worden. Bergwijn eruit, als je snelheid nodig vind voor mij part Noa Lang er in. Bergwijn is uit vorm en gaat dat vandaag niet vinden. Luuk er ook vroeg in als er niet gescoord wordt.Vos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
1 schot, 0 op doel.
Ik mis strijd en passie.
Wie gaat hem maken?groggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
Op dit soort momenten mis je promes. Die had wat aanvallende agressiviteit kunnen brengen.
Bedoel je niet Robben?groggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
Op dit soort momenten mis je promes. Die had wat aanvallende agressiviteit kunnen brengen.
Inderdaad. Daarom voorspelde ik ook een nederlaag tegen USAAgent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
[...]
Best wel standaard toch? Zo ging het ( op USA na) hiervoor ook. Totaal geen voorzetten ook.
Erg gezapig allemaal.
Hij begon met een sliding die een paar minuten te laat waseric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
Die herhaling van het doelpunt is nogal pijnlijk, Blind is daar echt vanaf het begin af aan te lanterfanten .....
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Dat vond zijn niffo ookgroggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
Hans bring die flammenwerfer pitch hitter!Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
Mochten er nog veel standaard situaties komen, dan vind ik kopper Luuk de Jong wel handig later in de wedstrijd
Snap ook niet dat hij werd meegenomen, geef gewoon andere eens een kans.PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
[...]
Dit ipv geouwehoer over kaarten. Er moeten doelpunten gemaakt worden. Bergwijn eruit, als je snelheid nodig vind voor mij part Noa Lang er in. Bergwijn is uit vorm en gaat dat vandaag niet vinden. Luuk er ook vroeg in als er niet gescoord wordt.
Van Dijk mag ook wel eens per ongeluk op Messi stappen, oops.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
Er is maar 1 tactiek. Aannaaien die rode kaart en doordrukken.
Voor de rest is Argentinië echt niet super. Het helpt alleen mee om een speler te hebben van een buitenaards niveau aan de bal. Dat is het gene wat NL mist.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat mag en dan heeft Nederland aan 5 minuten extra tijd genoeg om met 2-1 te winnen...pokle312 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:38:
Dit word acteren en verdedigen tot de 90e minuut heb ik zo'n gevoel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Aanvallende agressiviteit genoeg die jongen inderdaadgroggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
Prima en volledig terecht dat hij er nu (en in de toekomst) niet bij is. Die gaat nooit meer in Oranje of NL spelen. Als je een mes trekt ben je gewoon af.
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:56 ]
Lol en hier op GoT Brazilie maar afzeiken om hetzelfde gedragAgent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
Er is maar 1 tactiek. Aannaaien die rode kaart en doordrukken.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/eoyMj2V6Zc2e6xm96xhU5wP2.jpg?f=fotoalbum_large)