There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alleen snijd Promes met zijn mes niet door de verdediging maar door mensen.groggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
Op dit soort momenten mis je promes. Die had wat aanvallende agressiviteit kunnen brengen.
Het opstellen van Bergwijn gaat nergens over. Het valt mij alleszins mee dat Memphis niet openlijk pleit voor het selecteren van Promes.mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:51:
[...]
Dat komt, omdat Bergwijn zonodig moest spelen. Daardoor staat Gakpo een beetje buiten het spel, en dat is een stomme fout van Van Gaal.
XXXVI
Ook nog, hij speelt in vertraging ofzogroggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
[...]
Hij begon met een sliding die een paar minuten te laat was
Die zuid Amerikaanse landen doen dat standaard. Nederland staat daar totaal niet om bekend.Sup4rdurt schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
[...]
Lol en hier op GoT Brazilie maar afzeiken om hetzelfde gedrag
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het verschil is wel dat het nu over ons Oranje gaat.Sup4rdurt schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
[...]
Lol en hier op GoT Brazilie maar afzeiken om hetzelfde gedrag
Verwijderd
Met het NL elftal zijn we het wel vaak eens hèVos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
[...]
Inderdaad. Daarom voorspelde ik ook een nederlaag tegen USA
Erg gezapig allemaal.
Zijn snelheid en fysiek heeft hij anders dan totaal nog niet laten zien dit wk. Gewoon niet in vorm.Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
Ik snap wel waarom Bergwijn met zijn snelheid en fysiek erin staat maar tot nu toe doet hij het heel matig
Ik vind het net zo goed Van Dijk zijn fout als Blind zijn fout.
[ Voor 35% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:58 ]
Wij zijn geen Kroatië. Spelen voorin niet veel klaar en gaan alweer op z’n Nederlands mee met het gezuig van de Argentijnen. Straks 2-0 poffer op de neus en we kunnen weer naar huis. Ze zijn goed hè? Voorin?
*kuch* sarcasme *kuch*FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
[...]
Aanvallende agressiviteit genoeg die jongen inderdaad![]()
Prima en volledig terecht dat hij er nu (en in de toekomst) niet bij is. Die gaat nooit meer in Oranje of NL spelen. Als je een mes trekt ben je gewoon af.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zo goed is/was hij nou ook weer niet. Een Lang heeft ook al meer laten zien en die Frimpong schijnt ook een talentvolle speler te zijn.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
[...]
Prima en volledig terecht dat hij er nu (en in de toekomst) niet bij is. Die gaat nooit meer in Oranje of NL spelen. Als je een mes trekt ben je gewoon af.
Waarom je beste middenvelder daar neerzetten als malacia daar kan?snmght schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:58:
Doe eens gek, zet Frenkie linksback. Die kan ook heel goed voetballen maar beter verdedigen en harder rennen dan Blind.
Ik was ook sarcastischFreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
[...]
Er heeft er niet 1 schuld. Maar zodra de pass komt mag je er wel ietsje beter op zitten..FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:57:
Even kijken of blind hier ook de schuld krijgt (vd analisten).
Ik vind het net zo goed Van Dijk zijn fout als Blind zijn fout.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Neesnmght schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:58:
Doe eens gek, zet Frenkie linksback. Die kan ook heel goed voetballen maar beter verdedigen en harder rennen dan Blind.
Playstation 5
I have no special talent. I am only passionately curious.
Vind hem sowieso niets toevoegen in ons systeem.soskes schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:56:
Ik zou toch opteren om de Roon er uit te halen. Tegen 5-3-2 heb je die balans niet nodig.
We spelen al met 5 achterin, hebben we echt geen type Sneijder die je er tussen kan zetten?
Dat ziet heel Nederland ook welPatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:59:
van Basten heeft altijd gelijk… Oranje creëert gewoon niets…
Vind ik dus niet. In eerste instantie gaat hij ervan uit dat Aké die man op gaat pakken. Maar als die uitstapt heeft Blind door dat hij moet gaan dekken. Dat doet hij niet fel genoeg om aan de binnenkant te komen, maar om te zeggen dat hij het vanaf het begin fout doet ben ik het niet mee eens.eric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:53:
Die herhaling van het doelpunt is nogal pijnlijk, Blind is daar echt vanaf het begin af aan te lanterfanten .....
Knowledge reigns supreme over nearly anything
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Malacia? Die werd bij Man Ud ook al een paar keer overlopen.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:59:
[...]
Waarom je beste middenvelder daar neerzetten als malacia daar kan?
Omdat Frenkie beter is dan Malacia.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:59:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
FijnproeverQuad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:01:
Ze mogen in de tweede helft wel wat meer
[Afbeelding]
Tonen.
Jii zit in de kroeg!Stylze schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:59:
Pff dit is biet best creeren helemaal niks, moet flink wat gebeuren wien we nog een kans maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zeg, hear me, blind naast de Jong, Ake links en een Weghorst of de Jong spitsen.HollowGamer schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:00:
[...]
Vind hem sowieso niets toevoegen in ons systeem.
We spelen al met 5 achterin, hebben we echt geen type Sneijder die je er tussen kan zetten?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Met alle respect maar geen idee wat hij toevoegt aan dit elftal.PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:01:
Koopmeiners?
The man, the legend, de 12e speler van ArgentiniëPatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:01:
Koopmeiners?
Loewie's Master🅱️lan !soskes schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:00:
Plan B. Gooi maar in!
Mooie reclame voor Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist
Met Malacia mis je kwaliteit in de opbouw die Blind wel brengt. Het is niet voor niets dat Aké achter blind staat om het verdedigen vermogen te compenseren. Je zou eerder met Malacia starten en Blind inbrengen als je moet scoren. Nu wisselen lijkt mij een foute beslissing.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:59:
[...]
Was het maar echt.
Haha is dit expres gedaan ofzorenegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:02:
[...]
Mwa. Hij dekte eigenlijk een flank-speler die eroverheen zou kunnen komen - die er niet was...Malfunctions schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:00:
[...]
Vind ik dus niet. In eerste instantie gaat hij ervan uit dat Aké die man op gaat pakken. Maar als die uitstapt heeft Blind door dat hij moet gaan dekken. Dat doet hij niet fel genoeg om aan de binnenkant te komen, maar om te zeggen dat hij het vanaf het begin fout doet ben ik het niet mee eens.
Anders De Ligt erbij en Ake naar Linksbacksnmght schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:58:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Puur gericht op afvallende ballen en schoten van buiten de 16. Klinkt logisch.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:04:
Als dit echt plan B is, dan is dat echt een slecht plan. Met EN de jong EN weghorst voorin. Welke snelheid eventueel? Koopmeiners? Wtf joh
Die kunnen dan mooi met elkaar strijden om de bal.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:04:
Als dit echt plan B is, dan is dat echt een slecht plan. Met EN de jong EN weghorst voorin. Welke snelheid eventueel? Koopmeiners? Wtf joh
Ik kan niet zo snel prijzen vinden.. dus die zullen niet goedkoop zijn.renegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:02:
[...]
De Ligt met zijn foutjes en kaarten pakken? Nee dank je.
Luuk snap ik, Weghorst niet zo, loopt vnl tot nu toe achter de feiten aan in wedstrijden
er moet gewoon eens gestopt worden met het eindeloze vertrouwen in ouwe opoes, daar weten de belgen ook alles van. portugal durft het wel en zie het resultaat.n0pe schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:02:
[...]
Met Malacia mis je kwaliteit in de opbouw die Blind wel brengt. Het is niet voor niets dat Aké achter blind staat om het verdedigen vermogen te compenseren. Je zou eerder met Malacia starten en Blind inbrengen als je moet scoren. Nu wisselen lijkt mij een foute beslissing.
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Liever Xavi dan Teun. Teun is als je echt niks beters over hebt.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:01:
Oh nee niet Koopmeiners. Begrijp niet wat Van Gaal in die vent ziet.
Koopmeinders voor de Roon is onzin. Dan vind ik de Roon nog beter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad Messi is ook te oud en zou het Nederlands elftal nooit halen.Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:06:
[...]
er moet gewoon eens gestopt worden met het eindeloze vertrouwen in ouwe opoes, daar weten de belgen ook alles van. portugal durft het wel en zie het resultaat.
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Feit blijft gewoon dat Blind veel bij draagt aan het creëren van kansen.
Klopt! Had zelfs, met afstand, de meeste aangekomen passes gegeven binnen de 30 meter van het doel van de tegenstander.n0pe schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:07:
[...]
Inderdaad Messi is ook te oud en zou het Nederlands elftal nooit halen.![]()
![]()
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij moet gewoon nooit in de positie komen, hij is zo traag
/edit
Of nou ja, er komen zeker meer kansen voor ARG
[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 21:09 ]
Tegen een nietszeggende tegenstander.Exocet schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:08:
Blind was vorige wedstrijd een van de besten, maar daar hoor je dan niemand over.
Hij moet gewoon nooit in de positie komen, hij is zo traag
welke kansen?ik tel er welgeteld nul maar wel weer een tegendoelpunt door mr i'm slower than your granny.n0pe schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:07:
[...]
Inderdaad Messi is ook te oud en zou het Nederlands elftal nooit halen.![]()
![]()
of bedoel je die tegen usa omdat die er niks van kunnen?
Jij bent ook niet zo groot als meneer VG.Malfunctions schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:09:
Ik snap niet wat hij met deze wissels wil. Ik had Klaassen voor Koopmeiners gedaan. Maar ik ben dan ook geen bondscoach.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
8e finale WK nietszeggend?
Anders is het middenveld compleet uit balans.Malfunctions schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:09:
Ik snap niet wat hij met deze wissels wil. Ik had Klaassen voor Koopmeiners gedaan. Maar ik ben dan ook geen bondscoach.
Roon-KoopmijnersDaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:10:
Dus ik heb de wissels gemist. Wie?
Bergwijn-Berghuis
We zijn er nog niet helemaal uit wat we Louie moeten gaan doorseinen.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:10:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Koop (de Roon) en Berghuis (Bergwijn)DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:10:
Op zich goede actie, nu wordt die Argentijn boos.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:11:
Hahah die Dumfries
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die heeft ook geluk dat er geen enkele normale andere rechtsback is hè? Voetballen kan die echt niet.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:11:
Hahah die Dumfries
U moet de plant in de hoek wat meer aandacht geven. De plant hangt een beetje met de bladeren.Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:01:
Ze mogen in de tweede helft wel wat meer
[Afbeelding]
Tonen.
[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 09-12-2022 21:13 ]
Bij Messi werkt dat wel altijd
Hij is toch echt een van de betere bij ons.Typhone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:12:
[...]
Die heeft ook geluk dat er geen enkele normale andere rechtsback is hè? Voetballen kan die echt niet.
Dat ben je al snel als je energie levertHollowGamer schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:13:
[...]
Hij is toch echt een van de betere bij ons.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/hoTs2FOGI61LP5NxdCqNmgJ3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cGJdPDbRLM8DWMRWms9RixUf.jpg?f=fotoalbum_large)