These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik voel een cornerdoelpunt aankomenlochpatje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:22:
Hou toch eens op met die slechte corners zeg.. gaat zelden goed zoiets.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Gewoon voorgooien inderdaad.lochpatje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:22:
Hou toch eens op met die slechte corners zeg.. gaat zelden goed zoiets.
Er staat 18 man binnen de 16, je combineert er nooit doorheen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
/edit
Buitenspel dan denk ik
[ Voor 47% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:24 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
nggyu nglyd
Staat niet op zijn beste plek…Exocet schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:25:
Dom buitenspel lopen daar
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan had de scheids gewoon al moeten affluiten. Maakt niet uit dat Arg dan de bal zou hebben, maar wanneer wuif je dan de buitenspelregel weg, terwijl er soms tot op de nanometer moet worden gekeken.bennieeee schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:24:
Was buitenspel geweest dan volgens mij.
Buitenspel is buitenspel.
Aantrekkelijk is het niet, maar wel gedisciplineerd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het gaat ‘zo’n’ wedstrijd worden.
Je kan Argentinie en Nederland omdraaien en het klopt ook.Malfunctions schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:27:
Ik moet zeggen, tactisch zit het retestrak in elkaar bij Nederland. We creëren kleine kansjes, maar belangrijker is dat Argentinië totaal niet in het stuk voorkomt.
Aantrekkelijk is het niet, maar wel gedisciplineerd.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
nggyu nglyd
Voor de bankZeRoC00L schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:31:
Eerste gele kaart!
Hoi.
nggyu nglyd
Argentinië ook maar bar weinig, of zijn schoten vanaf 20-25 meter goed uitgespeeld soms?PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:33:
We creëren helemaal NIETS
U zei?eric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:34:
[...]
Argentinië ook maar bar weinig, of zijn schoten vanaf 20-25 meter goed uitgespeeld soms?
Aueric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:34:
[...]
Argentinië ook maar bar weinig, of zijn schoten vanaf 20-25 meter goed uitgespeeld soms?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Als het de tactiek is om de Argentijnen in een foutje te drukken dan hoeft dat ook niet.PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:33:
We creëren helemaal NIETS
Niet een heel aantrekkelijke pot op deze manier, maar dr staat genoeg voor op t spel.
I am the great Cornholio!
eric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:34:
[...]
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat een onzinPatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:35:
Ok, Bergwijn meteen wisselen nu… want die brengt niets.
XXXVI
Is de BBC wel wat neutraler dan op Canvas? Vond het geen fantastische pass, wij stonden gewoon verkeerd.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ok… Bergwijn EN Memphis wisselen dan?
Malacia misschien , maar Noppert kan hier weinig aan doen.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:35:
Geweldige pass maar ik ben toch benieuwd hoe Malacia en Bijlow dit hadden gefixed.
nggyu nglyd
Al die spelers die Messi lieten lopen... Maar nee hoor, Blind moet de schuld krijgen
Die zit daar goed, bij man utd inmiddels ook zijn plekWoodsy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:36:
Blind geklopt… ongelofelijk met Malacia op de bank.
We zullen het nooit weten, Van Gaal gaat ze nooit minuten geven.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:35:
Geweldige pass maar ik ben toch benieuwd hoe Malacia en Bijlow dit hadden gefixed.
Tijd voor 433 want we creëren weer he-le-maal niks en moeten scoren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zal ook een keer niet zo zijn
Ga je echt ontkennen dat Blind structureel verdedigend fikse steken laat vallen?!Herman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:36:
[...]
Al die spelers die Messi lieten lopen... Maar nee hoor, Blind moet de schuld krijgen
XXXVI
Zei je dat ook toen Brazilië op 1-0 kwam?
nggyu nglyd
Ja, VD stond er ook niet bepaald goed voor.Herman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:36:
[...]
De VS had inderdaad niet de klasse om het af te straffen. Aan de andere kant herpakte Blind zich in die wedstrijd wel.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
[...]
Ga je echt ontkennen dat Blind structureel verdedigend fikse steken laat vallen?!
Zo werkt het altijd, als je wint heb je vrienden.d-vine schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
We staan weer achter en het halve elftal mag gelijk gewisseld worden.
Nu is elke bankzitter beter dan de spelers die er nu in staan.
Bergwijn, Memphis en zo net ook Gakpo
Ik noem dit eerder dat Blind geklopt is door Messi puur op kwaliteit.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
[...]
Ga je echt ontkennen dat Blind structureel verdedigend fikse steken laat vallen?!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Binnenkant dekken misschienephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:35:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De foutjes in de opstelling moeten worden recht gezet. Of vindt jij Bergwijn wel iets goed doen?d-vine schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
We staan weer achter en het halve elftal mag gelijk gewisseld worden.
Nu liep ook Bergwijn te snel, maar inderdaad - een tussenstap moet hij maken.snmght schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:38:
Daar zie je toch dat Gakpo nog bij PSV mag blijven. Die pass moest goed zijn om op dit niveau het verschil te kunnen maken.
Schaken mag nog steeds, maar dan wel met iets meer tempo en geen fouten gaan maken zoals nu.Joosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:39:
Genoeg tijd nog voor een 2-1. Klaar met het geschaak en ga kansen creëeren.
nggyu nglyd
Nee ik zeg dat meerdere spelers steken lieten vallen bij de 0-1 en dat men het alleen maar over Blind heeft.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
[...]
Ik realiseer me nu pas dat hij mee doet.groggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:39:
[...]
De foutjes in de opstelling moeten worden recht gezet. Of vindt jij Bergwijn wel iets goed doen?
Ja, maar het is maar wat je wil zien natuurlijkgroggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:39:
[...]
De foutjes in de opstelling moeten worden recht gezet. Of vindt jij Bergwijn wel iets goed doen?
Blind had meer kunnen doen, zeker. Maar voor mijn gevoel is Van Dijk bij alle tegendoelpunten in beeld geweest als centrale verdediger die net te laat nog iets probeert. Heb hem ook wel eens beter gezien.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
[...]
100% dat Nederland tegen een rode kaart aan loopt.pokle312 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:38:
Dit word acteren en verdedigen tot de 90e minuut heb ik zo'n gevoel.
Je kan ook zeggen dat Bergwijn nog niet de kans heeft gehad om zich te onderscheidengroggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:39:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
BBC vindt de pass ook vrij geniaal.HollowGamer schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:35:
We kunnen naar huis, maar goed hadden ook niet moeten gaan.
Is de BBC wel wat neutraler dan op Canvas? Vond het geen fantastische pass, wij stonden gewoon verkeerd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Van Gaal heeft jaren ervaring en heus kijk op het spelletje. Als Malacia zoveel beter was stond hij er wel in.Sempy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:37:
[...]
Die zit daar goed, bij man utd inmiddels ook zijn plek
Uh? Hij speelt bij Ajax niets klaar, is vaak onzichtbaar bij Nederland, en ik zie daar liever andere een kans krijgen. Hadden we niet een talentvolle RWB meegenomen?Bossie schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:40:
[...]
Je kan ook zeggen dat Bergwijn nog niet de kans heeft gehad om zich te onderscheiden
Bij United speelt ie ook al geen basis meerFreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:41:
[...]
Van Gaal heeft jaren ervaring en heus kijk op het spelletje. Als Malacia zoveel beter was stond hij er wel in.
Ok, dat was hij wel.. maar ik kan gewoon niet meer tegen commentatoren die helemaal kwijlen bij Messi's. (sorry).
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!