Toon posts:

[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 65 Laatste
Acties:

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:00
hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:32:
[...]

Hoeveel mensen hebben hier de kopbal van Gullit en de pingel van Van Basten nog bewust meegemaakt?
*steekt vinger op*

Mijn vader en ik hebben na dat EK nog het casettebandje (voor wie nog weet wat dat is) gekocht met al het commentaar van Jack van Gelder, en het stuk met de halve finale helemaal grijsgedraaid de weken daarna.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:17

gws24

Thinking is hard!

dutchgio schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:46:
[...]

Hij kan nu in ieder geval niet meer voor Spanje kiezen.
Tegenwoordig pas na 3 interlands als ze nog geen 21 jaar zijn zoals ik het begrijp:
In September 2020, the 70th edition of the FIFA Congress approved a rule change that now allows players to switch if they have played no more than three competitive matches at senior level prior to them turning 21 including no appearances in FIFA World Cup finals matches or continental finals (e.g. the UEFA European Championship).
bron: Wikipedia: FIFA eligibility rules

edit: alleen de verwoording van 'fifa world cup finals matches' is mij onduidelijk of dat voor het hele toernooi geld of alleen voor de finale van het toernooi.

[Voor 10% gewijzigd door gws24 op 03-12-2022 20:31]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30
Finals matches = alle wedstrijden op een eindronde.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Hoeveel mensen hebben hier de kopbal van Gullit en de pingel van Van Basten nog bewust meegemaakt?

Het bevrijdende rollertje van Kieft tegen Ierland had wel iets van het Amerikaanse Harry Potter doelpunt.
Ik was buiten aan het spelen, wat kon mij voetbal op tv nou interesseren.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:18
Bergwijn, wat was die matig, en Klaassen ook niet super. Maarja wat zegt het, iedereen fakkelde ook Dumfires af na de 1e ronde, en zie vandaag... Toch zie ik Bergwijn liever niet (meer) in dit Oranje dit Wk.
En over Frenkie maak ik me zorgen met zijn gele kaart, gaat die erbij zijn in de halve finale?

[Voor 20% gewijzigd door Sjah op 03-12-2022 21:14]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:33
Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:07:
[...]

Hoe zat het nou? Krijg ik die greencard nog?
Ik blijf nog ff hangen denk ik, sfeertje bevalt me wel. :+

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
D-e-n schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:27:
[...]

Maar die staan niet tegelijk op rechts neem ik aan. Als je verdedigt zal Blind ook gewoon linksachter staan maar het gaat er uiteindelijk om dat hij niet achter Dest hoeft aan te hollen bij een counter. Op VI zag ik een video waarbij werd uitgelegd hoe het systeem van Nederland tegen dat van de VS zou moeten werken, als ze het goed doen uiteraard ;)
Het was toch geen probleem uiteindelijk

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Sjah schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:13:
Bergwijn, wat was die matig, en Klaassen ook niet super. Maarja wat zegt het, iedereen fakkelde ook Dumfires af na de 1e ronde, en zie vandaag... Toch zie ik Bergwijn liever niet (meer) in dit Oranje dit Wk.
En over Frenkie maak ik me zorgen met zijn gele kaart, gaat die erbij zijn in de halve finale?
Gele kaarten worden kwijtgescholden na de kwartfinale meen ik...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:30
Oeps verkeerde topic.

[Voor 92% gewijzigd door Maarten_E op 03-12-2022 21:51]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

[...]

Het bevrijdende rollertje van Kieft tegen Ierland had wel iets van het Amerikaanse Harry Potter doelpunt.
1988. Ik was toen bijna elf tijdens het WK. Dus yep, die heb ik zeker meegemaakt.

En bedankt he. Voel me gelijk bejaard :N

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Eiríkr
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37
SandsOfArrakis schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 23:05:
[...]

1988. Ik was toen bijna elf tijdens het WK. Dus yep, die heb ik zeker meegemaakt.

En bedankt he. Voel me gelijk bejaard :N
Het was een EK ;)

Last.fm - https://www.last.fm/user/eric8bits

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:06

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Bejaard en ook al Alzheimer.. Het gaat goed hier 8)7

He who controls the Spice, controls the Universe.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:48
Laat ik eens wild gaan denken.

De grootste hobbel is genomen, toen Amerika over de knie ging. De rest van de tegenstanders kunnen gewoon goed voetballen en dat kunnen wij ook, dus dat is geen excuus meer.

Hoewel het spel er afschuwelijk uitziet, maakt dat weinig uit om het hogere doel te behalen. Dat is om ome Lou wereldkampioen te maken. En dat gaat ook gewoon gebeuren.

En wat is er nu leuker dan Zuid Amerikanen over de voetbalkling te jagen. Eerst Argentinië en daarna eventjes Brazilië op het vliegtuig terug naar huis zetten.

Wat een weelde, als alles goed loopt.

@hoevenpe Ik ben ooit nog een week geschorst in 1988 wegens spijbelen. Toen stond trouwens wel de halve school op het vliegveld om het Nederlands elftal te onthalen. Een stuk oranje bouwplastic van de bouw geschoept en juichen.

Ik heb er tot de dag van vandaag geen spijt over. *O*

[Voor 19% gewijzigd door mavaros op 04-12-2022 01:54]

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:14

Lordy79

Fundamentalist

mavaros schreef op zondag 4 december 2022 @ 01:47:

@hoevenpe Ik ben ooit nog een week geschorst in 1988 wegens spijbelen. Toen stond trouwens wel de halve school op het vliegveld om het Nederlands elftal te onthalen. Een stuk oranje bouwplastic van de bouw geschoept en juichen.

Voor sommige dingen moet je gewoon spijbelen. Dit is zoiets... En zo was 28 november 1995 ook zoiets...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:20

FreakNL

Well do ya punk?

28 november was de Wereldcup toch? Die heb ik op school (kunnen) volgen.

Overigens snap ik de vraag niet helemaal. De pingel van van Basten? Dat is toch de gemiste in 1992? Daar zit dus 4 jaar verschil tussen…

Ik weet echt helemaal niks meer van 1988, toen was ik 9. Eerste bewuste herinneringen zijn van 1990, alhoewel ik daar alleen Voller/Rijkaard van herinner.. Alle grote toernooien daarna weet ik me wel iets bewust van te herinneren, bijvoorbeeld waar ik de wedstrijden keek.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:00

In Ghana werd afgelopen week een feestdag uitgeroepen zodat iedereen de laatste groepswedstrijd kon zien. Kun je je dat hier voorstellen?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:50
FreakNL schreef op zondag 4 december 2022 @ 06:24:

Overigens snap ik de vraag niet helemaal. De pingel van van Basten? Dat is toch de gemiste in 1992? Daar zit dus 4 jaar verschil tussen…
dat was tegen Denemarken EK in Zweden ik volg het al bewust mee sinds 1974 damn ik ben oud

• Dr. Strangelove
1992 was wel een zure, dat toernooi waren we - op afstand - de beste ploeg. Die prolongatie zat in al in de tas toen we ons in Denemarken verslikte. Finale met Duitsland - dat we in de groepsfase al hadden geslacht - misgelopen. Echt zo jammer.

Vingertje van Van Basten...
[Video: https://www.youtube.com/clip/UgkxEZSIYNgjGjggC70LXaGmXJr-OHZU1hvB]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Lordy79 schreef op zondag 4 december 2022 @ 05:32:
[...]

Voor sommige dingen moet je gewoon spijbelen. Dit is zoiets... En zo was 28 november 1995 ook zoiets...
Prachtig he, mijn vader heeft destijds naar de basisschool gebeld en gevraagd of ze de wedstrijd gingen kijken of dat hij ons moest ziekmelden. Ik was tien en heb alle CL wedstrijden van dat seizoen ook gezien. “We maken dat niet snel meer mee” aldus de argumentatie van vaderlief :)

XXXVI

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

ephymerous schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:14:
[...]

Prachtig he, mijn vader heeft destijds naar de basisschool gebeld en gevraagd of ze de wedstrijd gingen kijken of dat hij ons moest ziekmelden. Ik was tien en heb alle CL wedstrijden van dat seizoen ook gezien. “We maken dat niet snel meer mee” aldus de argumentatie van vaderlief :)
Het jaar erop stonden ze ook “gewoon”
in de finale :+

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:11
FreakNL schreef op zondag 4 december 2022 @ 06:24:
Bedoelde de 2-0 tegen de Sovjet-Unie in 1988 op het WK in West-Duitsland. Voorzet Muhren van de middellijn, Van Basten onmogelijke hoek over Dassajev heen.

Was 17 en zat in een kroeg op het Rembrandtplein, nix18 bestond niet en het rode leger stond op twee uur rijden van Enschede. Voel me nu echt oud... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:14

Lordy79

Fundamentalist

FreakNL schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:16:
[...]

Het jaar erop stonden ze ook “gewoon”
in de finale :+
geen worldcup wedstrijd...

edit: eigenlijk was het geen wordlcup, maar een 'intercontinental cup' wedstrijd al denk ik dat er buiten Zuid Amerika en Europa geen clubteams zijn die een redelijke kans zouden maken om deze te winnen dus je kunt de winnaar in de jaren dat deze cup werd vergeven wel als beste van de wereld beschouwen.

[Voor 43% gewijzigd door Lordy79 op 04-12-2022 10:37]

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Laat ik eens wild gaan denken.
...

En wat is er nu leuker dan Zuid Amerikanen over de voetbalkling te jagen. Eerst Argentinië en daarna eventjes Brazilië op het vliegtuig terug naar huis zetten.
Ik moet het allemaal eerst zien.
We hebben goed verdedigd omdat we wel moesten want beter konden we niet.
Onze spitsen kregen daardoor de ruimte. Die krijg je niet overal.

Ik heb echt geen flauw idee hoe het zal gaan lopen, ik vermoed dat Argentinië wel het meeste balbezit zal hebben.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 00:13
Fiber schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:41:
[...]

Gele kaarten worden kwijtgescholden na de kwartfinale meen ik...
Ja, als je er 1 hebt toch? Als je er volgende wedstrijd nog een pakt ben je wel geschorst dacht ik. Het is volgens mij niet zo dat er twee worden kwijtgescholden.

Maar correct me if I'm wrong.

• Dr. Strangelove
Harribo schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:46:
[...]

Ik moet het allemaal eerst zien.
We hebben goed verdedigd omdat we wel moesten want beter konden we niet.
Onze spitsen kregen daardoor de ruimte. Die krijg je niet overal.

Ik heb echt geen flauw idee hoe het zal gaan lopen, ik vermoed dat Argentinië wel het meeste balbezit zal hebben.
Denk dat het achterover leunen wordt en dan op de counter proberen te scoren. Het zal zenuwslopend worden.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-01 16:35
Eindelijk kwam het systeem eens ietwat tot zijn recht, in ieder geval in aanvallend opzicht. Die eerste goal was fantastisch, precies zoals voetbal bedoeld is: paar keer achter elkaar 1x raken om de tegenstander snel uit positie te spelen, bal naar de zijkant zodat er een klassieke voorzet kan volgen. Vervolgens Dumfries die EINDELIJK eens een goede, nee perfecte, voorzet aflevert en zeer gedecideerd afgerond door Depay. Dat was echt smullen. Alles klopte daar, inclusief het gat trekken door Klaassen. Een aspect dat je misschien snel over het hoofd ziet, maar al dat soort details zijn echt belangrijk bij zo'n aanval.

Het was over 90 minuten nog steeds niet best, maar deze speelwijze levert tot nu toe wel steeds resultaat op en daar gaat het om uiteindelijk natuurlijk. Zo vaak is het Nederlands elftal geprezen om het voetballende vermogen, om er dan in de 1/8e, 1/4e of 1/2e finale roemloos af te gaan tegen een op papier zwakkere tegenstander. Het is ook wel eens verfrissend om zonder goed te spelen ook relatief ver te komen. Ondanks al het azijn gezeik, myself included, horen we toch maar weer mooi tot in ieder geval de 8 beste landen ter wereld.

En zeg nou zelf, welk land is nou echt in topvorm? Wellicht Frankrijk als ze in hun sterkste elf starten. Het is ook wel tekenend dat geen enkel land de volle mep heeft gepakt in de groepsfase. Argentinië speelt ook maar moeizaam, we zijn daar zeker niet kansloos tegen. Ben heel benieuwd vrijdag, Van Gaal zal hoogstwaarschijnlijk weer met dezelfde spelers starten, belangrijkste opdracht wordt natuurlijk het voetballend uitschakelen van Messi.

• Harribo
Internationaal als ik zo wat rondkijkt en gezien de bets gaat Argentinië het winnen, zij het close. Ik denk dat het verschil in Messi zit .
Nah ja moeten we dan maar de meesten verrassen

• Dr. Strangelove
Zelfde odds als Engeland tegen Frankrijk. Die finale waar mijn zoontje op hoopt wordt lastig.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 00:13
Timber de hele wedstrijd Messi schaduwen en opvreten. Dat is dan wel weer een van z'n kwaliteiten, zolang zijn positie dan maar wordt gedekt.

En als je dan ook nog eens de pass van de Paul naar Messi eruit haalt kom je denk ik een heel eind.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Frenkie op Messi zetten lijkt mij ook wel een mooie...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Dr. Strangelove
Mij niet. Als Frenkie een kaart pakt dan is hij geschorst voor de halve finale volgens mij. En je wil de noodrem wel tot je beschikking hebben tegen Messi.

[Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-12-2022 15:48]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 15:56
Dr. Strangelove schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:48:
Mij niet. Als Frenkie een kaart pakt dan is hij geschorst voor de halve finale volgens mij. En je wil de noodrem wel tot je beschikking hebben tegen Messi.
ja dat was echt geen handige gele kaart van de Jong.. vrij onnodig.
Hij speelde sowieso matige wedstrijd trouwens, terwijl hij in de groepsfase juist 1 van de enige was die wel redelijk speelde.

[Voor 15% gewijzigd door Stylze op 05-12-2022 16:40]

Playstation 5 / LG CX 55" /

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:04
Het Orakel van Gaal spreekt met Memphis naast zich: Soms zoenen we elkaar op de mond, maar dat gaan we nu niet doen. :+ :D

Louis op zijn best.

• Harribo
Mooi dat van Gaal op latere leeftijd nog uit de kast komt.

• Dr. Strangelove
We gaan in de halve finale komen. Ik heb zo’n gevoel dat we in de halve finale gaan komen!!!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

Spotmatic

Ken sent me

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:38:
We gaan in de halve finale komen. Ik heb zo’n gevoel dat we in de halve finale gaan komen!!!
Daar koop ik niks voor. Ik weet bijna zeker dat het weer een rukwedstrijd wordt om naar te kijken. Zoals altijd bij het NL elftal :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:17
Bij NOS wk22 had Hugo Borst gisteren mooie afsluiting dat op het WK78 alle wedstrijden slecht waren.
Dus een slechte wedstrijd en doorgaan ik vind het allemaal prima.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:04
Rukwedstrijd of niet, als we maar winnen.
Ik vrees nog altijd meer Portugal dan Argentinië en Brazilië. Tegen Arg en Bra hebben we best goede onderlinge resultaten.

Een van onze angstgegners Italië doet niet mee, dus blijft alleen Portugal over. Laten we hopen dat Marokko ze eruit knikkert maar dat zal wel weer niet.

Het zal wel een heksenketel worden, het Lusail stadium zal bomvol Argentijnen zitten en een handjevol Oranje.

We gaan het zien!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 15:56
Vlassie1980 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:58:
Rukwedstrijd of niet, als we maar winnen.
Ik vrees nog altijd meer Portugal dan Argentinië en Brazilië. Tegen Arg en Bra hebben we best goede onderlinge resultaten.

Een van onze angstgegners Italië doet niet mee, dus blijft alleen Portugal over. Laten we hopen dat Marokko ze eruit knikkert maar dat zal wel weer niet.

Het zal wel een heksenketel worden, het Lusail stadium zal bomvol Argentijnen zitten en een handjevol Oranje.

We gaan het zien!
Ja wel des te mooier om al die koppen daar te zien als ze verliezen:)

Playstation 5 / LG CX 55" /

• Harribo
Ik waak ervoor om te enthousiast over vanavond te zijn, eerst maar eens zien.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Bergwijn in de basis… ;w -O-

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:43

Spotmatic

Ken sent me

De Argentijnen zijn blij dat Nederland tegen Kroatië moet.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:00

Quad

Selectief doof

4-1 winst vanavond voor Oranje. :)F

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:30
Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:12:
4-1 winst vanavond voor Oranje. :)F
Wat heb jij op? :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Quad

Quad

Selectief doof

Nr 9 van bier adventkalender.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• foxgamer2019
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:53:
Ik waak ervoor om te enthousiast over vanavond te zijn, eerst maar eens zien.
Ja, je kunt helemaal in controle zijn, gelijkmaker erin en dan is het klaar.

Tevens leeft het WK niet zo bij mij, vind het leuk dat de underdogs allemaal doorkomen, maar voorheen zat ik vrijwel elke wedstrijd te kijken. Er is gewoon geen sfeer en ik blijf het apart vinden om te voetballen waarbij er 500/600 mensen bij om zijn gekomen en een land totaal niet in lijn ligt met de Westerse cultuur.

Maargoed, dat is al genoeg gezegd. ;)

Forza Horizon 5? Voeg mij toe op Xbox Live. :)

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Veel Argentijnen in het stadion en de Nederlandse spelers komen nu naar buiten en worden uitgefloten.
Het lijkt een thuiswedstrijd voor de Argentijnen.

• Harribo
Ik vind het wel wat naadje dat het hele publiek zo'n beetje uit Argentinië fans bestaat.
Dat is mentaal een mindere factor

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Ach joh, de meesten zijn dat wel gewend als ze een uitwedstrijd met hun club spelen. En het Heerenveen publiek wordt zelfs thuis overstemd dus Noppert is het ook gewend. :+

[Voor 34% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 19:20]

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
Argentinië dat zich aan past aan Nederland, moet niet gekker worden

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
Die Argentijnse keep schijnt nogal te lullen tijdens de pingels. Oordoppen in?

• foxgamer2019
  • Niet online
jan390 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:17:
Veel Argentijnen in het stadion en de Nederlandse spelers komen nu naar buiten en worden uitgefloten.
Het lijkt een thuiswedstrijd voor de Argentijnen.
Sinds ik de aflevering van Top Gear heb gekeken waar ze in Argentinië waren, waarbij ze werden bekogeld om wat stomme nummerplaten (wat niet eens waar was), heb ik een hekel gekregen aan de meeste mensen daar.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-01 17:44
hahaha mooie reactie :Y :9B

• PatrickC
  • Nu online
Bij Studio Sport zijn ze altijd goed in het adoreren van de tegenstander… Messi.. Neymar… en bij het schaatsen vorig seizoen Nils van der Poel… het wordt echt tijd dat er flink de bezem gaat door Studio Sport…

• mrShady
  • Laatst online: 16:21
Blijkbaar hebben de Argentijnen geld genoeg.

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:24:
Bij Studio Sport zijn ze altijd goed in het adoreren van de tegenstander… Messi.. Neymar… en bij het schaatsen vorig seizoen Nils van der Poel… het wordt echt tijd dat er flink de bezem gaat door Studio Sport…
Moet je voor de verandering eens naar de Duitster kijken. Daar zijn ze behoorlijk positief over NL.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:56
In het geval van Messi toch niet zo gek? Wat mij betreft de beste speler aller tijden, zelfs nu in zijn nadagen is hij bij vlagen nog briljant. Maar hopelijk vanavond niet...

2-1!!!

• foxgamer2019
  • Niet online
gaizka schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:31:
[...]

In het geval van Messi toch niet zo gek? Wat mij betreft de beste speler aller tijden, zelfs nu in zijn nadagen is hij bij vlagen nog briljant. Maar hopelijk vanavond niet...

2-1!!!
Persoonlijk vind ik Mbappe, Giroud (ja, die ja) en Neymar toch hoger, dan een Messi of Ronaldo anno 2022.

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:57
Ach, dat adoreren van de tegenstander doen ze overal. Je pakt altijd de grootste eruit. Ik volg de Argentijnse televisie en daar gaat het al de hele dag over Blind en hoe ze die moeten afstoppen.

[Voor 3% gewijzigd door Woodsy op 09-12-2022 19:34]

• foxgamer2019
  • Niet online
Goede alternatieven zijn BBC en één/Canvas. :)

Tegenwoordig sla ik ze over, heb wel wat beters te doen.. de afwas bijvoorbeeld. :+

• Harribo
FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:20:
Ach joh, de meesten zijn dat wel gewend als ze een uitwedstrijd met hun club spelen. En het Heerenveen publiek wordt zelfs thuis overstemd dus Noppert is het ook gewend. :+
Ja Noppert...
Maar de rest ook?
En dan weer dat gefluit als Nederland aan de bal is?
Liever niet

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
foxgamer2019 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:34:
[...]

Goede alternatieven zijn BBC en één/Canvas. :)

Tegenwoordig sla ik ze over, heb wel wat beters te doen.. de afwas bijvoorbeeld. :+
Bij BBC gaat het ook vooral over Messi trouwens

• Typhone
  • Laatst online: 19:16
Shit, zie ik 4 inclusieven in de sneeuw lopen springen in hippe kleding en voor je het weet heb ik 4 Mr Marvis broeken besteld… B)

• ph4ge
  • Laatst online: 18:36
Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:51:
[...]

Ja Noppert...
Maar de rest ook?
En dan weer dat gefluit als Nederland aan de bal is?
Liever niet
Noppert heeft 1 keer in de Kuip gespeeld (ging goed) en 1 keer in de Arena (ging niet goed), verder amper ervaring. We gaan het meemaken of het invloed heeft.

[Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 09-12-2022 19:53]

SW-0040-8191-9064

• PatrickC
  • Nu online
gaizka schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:31:
[...]

2-1!!!
Ik vind Messi ook de Roger Federer van het voetbal, maar dan hoeft niet de helft van het programma over hem te gaan. Doe mij maar een Messi aflevering in ‘Andere Tijden Sport’. :) Maar ik vond de adoratie van Nils van der Poel bij het schaatsen erger… aan wedstrijden waar hij niet aan mee deed, ging Studio Sport hem bellen zodat hij commentaar kon geven op zijn Nederlandse concurrenten… grrr…

Prettige wedstrijd allemaal! :)F :)F :)F :)F

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou daar gaan we. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Dr. Strangelove
Over twee uur is het hier:

- kut WK
- we worden wereldkampioen!1!1!1!!!!!1

60/40 kans.

• ephymerous
  • Nu online
Bijzondere keuze inderdaad.
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:59:
Over twee uur is het hier:

- kut WK
- we worden wereldkampioen!1!1!1!!!!!1

60/40 kans.
Haha heerlijk dat opportunisme :9

[Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 09-12-2022 20:04]

XXXVI

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Raar moment. Die Argentijn ziet hem gewoon

• PatrickC
  • Nu online
Waarom krijgt die Argentijn geen geel hiervoor?

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:04:
Scheidsrechter zag het niet en VAR mag niet voor geel.

• ephymerous
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:04:
Geef Memphis maar geel voor dat kansloze balverlies.

XXXVI

• Dr. Strangelove
Smerige actie op Gakpo hoor.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

ricardo246

Life's what you make it!

ARG gaat er hard in....

I have no special talent. I am only passionately curious.

• PatrickC
  • Nu online
Bewuste poging om hem uit de wedstrijd te schoppen…

• Quad

Quad

Selectief doof

Argentijnen zijn lekker slagers aan het spelen. Hopelijk wordt het niet te hard gespeeld door ze.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• ZeRoC00L
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:06:
Argentijnen zijn lekker slagers aan het spelen. Hopelijk wordt het niet te hard gespeeld door ze.
Als ze zo doorgaan spelen ze met 10 man…

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gakpo is niet blij met de loopbewegingen van bergwijn

• PatrickC
  • Nu online
groggy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:08:
Gakpo is niet blij met de loopbewegingen van bergwijn
Je gevaarlijkste speler opofferen om Memphis zijn zin te geven…

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:05
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:09:
[...]

Je gevaarlijkste speler opofferen om Memphis zijn zin te geven…
In de rust Klaassen voor Bergwijn.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Typhone
Malfunctions schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:11:
[...]

En van Gaal voor Depay

• PatrickC
  • Nu online
Malfunctions schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:11:
[...]

Mag ook nu al…

• Herman
  • Registratie: December 2009

Herman

FP ProMod
10 minuten in de wedstrijd en Messi heeft nog niet gescoord :Y)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• PatrickC
  • Nu online
Tijd voor een gele kaart…

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:26
Rare scheids, gaat liever waarschuwen maar ook al gewoon 3x geel kunnen geven

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Scheidsrechter doet het goed tot nu toe. Gaat niet mee in dat harde spel maar gaat niet meteen strooien met kaarten anders krijg je een Wegereefje. Kaarten komen vanzelf mits nodig.

[Voor 44% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 20:14]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:58

Hupske

AFCA

Zo. Als hij bleef staan kreeg de Argentijn rood.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• ZeRoC00L
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:13:
Rare scheids, gaat liever waarschuwen maar ook al gewoon 3x geel kunnen geven
Dan zal een Nederlandse speler zo wel de klos zijn en wel een kaart krijgen…

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• mavaros
Nu moet Depay laten zien, dat Bergwijn terecht zijn voorkeur had. Faalt Depay, dan moet hij verder altijd zijn waffel houden. Voorlopig ben ik niet onder de indruk van Depay en zijn secundant.

• Quad

Quad

Selectief doof

Lijkt saaie pot, maar tactisch is dit enorm spannend.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Exocet
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:15:
Nu moet Depay laten zien, dat Bergwijn terecht zijn voorkeur had. Faalt Depay, dan moet hij verder altijd zijn waffel houden. Voorlopig ben ik niet onder de indruk van Depay en zijn secundant.
Van wie wel dan?
Er gebeurt niks, alle aanvallers leiden steeds balverlies

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:05
Zie wel dat Bergwijn de stijl van Depay mbt tot sokken over heeft genomen. Ik vind het geen gezicht die korte sokjes.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Quad

Quad

Selectief doof

Iets scherpere pass van Timber en Bergwijn had m om de doelman heen kunnen spelen. Goed gezien.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Exocet
  • Niet online
Goede loopactie van Bergwijn inderdaad

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:39

Zewatanejo

Fine Thanks!

Op het middenveld is het in elk geval wel een stuk beter nu

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• Exocet
  • Niet online
Wat een scheids...

• mavaros
Als dat magere Argentijntje zich vanaf de kant begint te bemoeien met de wedstrijd, lijkt het erop dat Argentinië best wel zenuwachtig is.

Dat is geen slecht teken.

• Quad

Quad

Selectief doof

Scheids bemoeit zelfs met de wissels..
Als aan elk speler een touwtje hing, liepen de touwtjes allemaal naar Mateu.

PVOutput☀️
Darts🎯

❤️Liefde is gratis!❤️

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:26
FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:14:
Scheidsrechter doet het goed tot nu toe. Gaat niet mee in dat harde spel maar gaat niet meteen strooien met kaarten anders krijg je een Wegereefje. Kaarten komen vanzelf mits nodig.
Ik ben niet zo van het eerst toelaten en later corrigeren met kaarten, gewoon duidelijk vanaf het begin laten zien wie de baas is zeker met dit soort ploegen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Typhone
Wat een JANKcorner zeg!
Pagina: 1 ... 45 ... 65 Laatste

Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee