Extra tijd <10 minuten, valt weer mee.
Klopt, maar laten we 10 minuten niet gaan vergelijken met 3 volle wedstrijdenExocet schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:47:
[...]
We hadden het over Simons, dat spel je net iets anders
Pas als die jongen die minuten hebt gemaakt kan da
Dat is echt weggegooid geld geweest, jullie hadden ook gewoon dat geld kunnen beleggen in crypto ofzo, rendeert waarschijnlijk beter.Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:46:
Whahhaha Bergwijn. Man man man
Simons laat het ook nog niet echt zien.
Volgens mij spuiten ze de grasmat nep groen, iemand ook al opgevallen?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bergwijn is gewoon heel slecht, en hoort niet in het elftal thuis.
Ik heb geprobeerd om er iets positiefs in te ontdekken, maar ik zie het niet.
En dit gedonder van Depay en Bergwijn, zorgt er tevens voor dat Gakpo niet tot zijn recht komt en Berghuis niet mag meespelen. Dit experiment moet stoppen.
En dit gedonder van Depay en Bergwijn, zorgt er tevens voor dat Gakpo niet tot zijn recht komt en Berghuis niet mag meespelen. Dit experiment moet stoppen.
[Voor 35% gewijzigd door mavaros op 03-12-2022 17:51]
Ik refereerde vooral naar de hoog gespannen verwachtingen, dan verwacht je meer dan passes achter de man.dglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:48:
[...]
Klopt, maar laten we 10 minuten niet gaan vergelijken met 3 volle wedstrijden
Aké had ik nooit zo hoog zitten maar speelt tot nu toe een puik wk
Nogmaals, 10 minutenExocet schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:49:
[...]
Ik refereerde vooral naar de hoog gespannen verwachtingen, dan verwacht je meer dan passes achter de man.

Ik dacht dat naar een stream van fifia 2022 aan het kijken was... Volgens mij is alles nep in dat land.Spotmatic schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:48:
Da, Brabander detected!dglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:48:
[...]

Ik refereerde vooral naar de hoog gespannen verwachtingen, dan verwacht je meer dan passes achter de man.dglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:48:
[...]
En ja, Bergwijn doet weinig goed
waarom de commentator van VRT steeds Noa Lang vernoemd is mijn een raadsel als je voor een club in een competitie speelt die even aantrekkelijk is als de Oostenrijkse of Griekse (Club Brugge)
Aké is consistent solide dit WK. Staat vaak op de goede plek.Harribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:49:
En zelfs daar speelde Lang al niet veel meer.cy-gor25 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:50:
waarom de commentator van VRT steeds Noa Lang vernoemd is mijn een raadsel als je voor een club in een competitie speelt die even aantrekkelijk is als de Oostenrijkse of Griekse (Club Brugge)
Hij is in ieder geval heel goed in "koste-wat-kost-voor-m'n-rechter".mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:49:
Bergwijn is gewoon heel slecht, en hoort niet in het elftal thuis.

ake doet nooit gek, is beschaafd en loopt niet lanmgs zijn schoenen.Harribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:49:
toppie
Why the flying fuck haal je uitgerekend Aké eraf?
Hoeveel vuile meters en ingrepen die niet gepleegd heeft, waar Blind gaten laat vallen????
Hoeveel vuile meters en ingrepen die niet gepleegd heeft, waar Blind gaten laat vallen????
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hopelijk ook beter voetbal, zal nodig zijn.dglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:50:
Aja nog 3x zo winnen zijn we kampioen
Davids zet die bril eens af....
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Bergwijn laat ook zien wat een waardeloze voetballer het eigenlijk is.
Hopelijk ziet van Gaal toch wel in na vandaag dat Bergwijn er niet meer in hoeft… wat is er met die jongen aan de hand?
Dat waren gewoon wissels voor de statistieken denk ikRamzzz schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:51:
PVOutput | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Omdat het afgelopen is?Ramzzz schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:51:
Playstation 5 / LG CX 55" /
Simons is zo te zien meer voor een diepere positionering. Lopend heb je niets aan hem. Beetje lullige wedstrijd voor hem zo.
Ik kan er wel om lachen. Typetjeaveenhuysen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:52:
goed mogelijk. Toch tijd dat kunstgras internationaal ook de standaard wordt.Spotmatic schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:48:
Haha Andre Hazes haha.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ach, debuut gemaakt op een WK is toch mooi voor hem. Hij is nog jong.eric.1 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:53:
Simons is zo te zien meer voor een diepere positionering. Lopend heb je niets aan hem. Beetje lullige wedstrijd voor hem zo.
Neen
Hij lijdt aan glaucoom, een oogziekte waarbij er onomkeerbare schade ontstaat aan de oogzenuw.aveenhuysen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:52:
Zo, ik heb mn bedenkingen, maar ZE winnen dus. WE hebben gewonnen. 

Gelukkig junior niet.Tuinsteen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:54:
Andre Hazes heeft Qatar ook gevonden
Noppert heeft weer een topwedstrijd gekeept, die man moet ook in een droom leven.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
ja idd hahahaTuinsteen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:54:
Andre Hazes heeft Qatar ook gevonden
Tja. Amusante pot voor de onafhankelijke toeschouwer. Beter dan de groepsfase, niet heel veel. 6,5.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat is zo, had toch leuker geweest voor hem als ie wat meer had kunnen laten zien. Maar goeddutchgio schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:54:
[...]
Ach, debuut gemaakt op een WK is toch mooi voor hem. Hij is nog jong.

Wist ik niet.d-vine schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:54:
[...]
Hij lijdt aan glaucoom, een oogziekte waarbij er onomkeerbare schade ontstaat aan de oogzenuw.
Thanks
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Dacht dat alleen voor op het veld was toen die nog voetballer was. Bedankt voor de info.Boesjke schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:54:
[...]
https://www.ad.nl/gezond/...ot-blindheid-br~a5496109/
dacht dat dit algemeen bekend was?
Eerlijk is eerlijk. Blind heeft een belangrijke rol gespeeld. Dat doet ie meestal niet of belangrijk in negatieve zin...
Toch was het geen sprankelend voetbal. Maar ja, als je kampioen wordt maakt dat niet uit.
Nu benieuwd of Argentine ook levert....
Toch was het geen sprankelend voetbal. Maar ja, als je kampioen wordt maakt dat niet uit.
Nu benieuwd of Argentine ook levert....
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Beste wedstrijd van Oranje tot nu toe, maar natuurlijk nog steeds geen serieuze tegenstand gehad… volgende ronde Messi!
Tenzij de aussies stunten.PatrickC schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:56:
Beste wedstrijd van Oranje tot nu toe, maar natuurlijk nog steeds geen serieuze tegenstand gehad… volgende ronde Messi!
Nederland heeft gewonnen ! Dan mag je de straat op en gaan rellen en dingen slopen !The Realone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:55:
Ik ga de buren maar eens een verbroederend kopje koffie aanbieden denk ik
[Afbeelding]
Althans, zo denken ze er hier en in Belgie in de grote steden over...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Dat kan natuurlijk ook betekenen dat we het tactisch, tot dusver, goed dedenPatrickC schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:56:

Bijna alle grote teams hebben al forse steken laten vallen. Dus niet uitgesloten.
Kampioen via Argentinië, Brazilië en dan Frankrijk? Zou wat zijn 😊
Wanneer is de volgende match?
Voor Nederland vrijdag.Slasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:58:
Wanneer is de volgende match?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
"hoe gaan we hier nog overheen" bij de nos. Hopelijk door beter te spelen...
Hang je morgen weer gewoon netjes de Amerikaanse vlag uit?The Realone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:55:
[Afbeelding]
Voor de tegenstander?Grindtegel schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:02:
vrijdag volgt de echte echte test
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dan moeten we weer tegen Guus, loopt nooit goed af...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
heheh ik weet zeker dat er een paar Argentijnen dit zich straks gaan afvragen ja
Niks, deze hangt al 2 weken en blijft hopelijk nog evenmavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:01:
[...]
Hang je morgen weer gewoon netjes de Amerikaanse vlag uit?

Beter een kopje berenburg.... Maar daar is t bij jullie nog een beetje vroeg voor denk ikThe Realone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:55:
[Afbeelding]

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Zou iemand begin dit jaar tegen Noppert gezegd hebben dat hij voor de kerst tegenover Messi zou staan?Grindtegel schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:02:
vrijdag volgt de echte echte test

Jammer, Noppert heeft de afgelopen dagen mediatraining gehad.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Haha, Mark Rutte

Sorry Joe, football won. 😉#NEDUSA @OnsOranje https://t.co/v27gYK7niv
— Mark Rutte (@MinPres) 3 december 2022
ik vind noppert best normaal reageren hoor, leuk
Ik hoop dat we vanavond een betere wedstrijd te zien krijgen.
Ik ben blij dat we door zijn naar de volgende ronde, maar veel plezier haal ik niet uit het voetbalspel van Nederland.
Ik ben blij dat we door zijn naar de volgende ronde, maar veel plezier haal ik niet uit het voetbalspel van Nederland.
WK Drammen op meerdere fronten.Nimflix schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:21:
Tenenkromend interview van die Jeroen Stekelenburg...
Die v/d Vaart ook met z'n "anders heb ik ook niets te doen". 

Lekker dit, straks wrs Argentinië.
Om van Gaal te quoten : "thats a whole different cookie"
Om van Gaal te quoten : "thats a whole different cookie"
Misschien kan hij beter een willekeurige Kroatische fan interviewen?Nimflix schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:21:

Oud en Nieuw is vroeg dit jaar in Amersfoort!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
12:30...nee joh!Lordy79 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:07:
[...]
Beter een kopje berenburg.... Maar daar is t bij jullie nog een beetje vroeg voor denk ik

"Heeft ie bij PSV dan geen druk?" Classic van Gaal
Idd vervelend mannetje, gewoon lekker hans kraaij sturen volgend wkNimflix schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:21:
[Voor 10% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 18:40]
Playstation 5 / LG CX 55" /
Ohja, die ligt lekker met van GaalStylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:39:
[...]
Idd vervelend mannetje, gewoon lekker hans kraaij sturen volgend wk

Xavi Simons is wel eerlijk. "Mooi dat NL door is. Nog mooier dat ik mijn debuut heb gemaakt".
Tomorrow is not today!
Verkeerde prioriteiten dus, eigen belang eerst.Sydney08 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:54:
Xavi Simons is wel eerlijk. "Mooi dat NL door is. Nog mooier dat ik mijn debuut heb gemaakt".
Leek erop alsof hij niet echt doorhad wat hij precies zei. Hij praat een beetje zoals Depay, dus kan best zijn dat hij het andersom bedoelde.Exocet schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:07:
[...]
Verkeerde prioriteiten dus, eigen belang eerst.
Tomorrow is not today!
Welke context was dit?SuBBaSS schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 18:26:
Die v/d Vaart ook met z'n "anders heb ik ook niets te doen".
dat is de route die we in 1998 verdiend hadden, met de grachten als eindresultaat.... we hadden gvd gewoon die pingel moeten krijgen vlak voor tijd ! (alsóf die dan wel raak geschoten zou zijnaveenhuysen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 17:58:
Kampioen via Argentinië, Brazilië en dan Frankrijk? Zou wat zijn 😊

Hij vond analisten aan zo'n tafel als dit maar vervelend als voetballer. Toen vroeg de presentor (weet even zijn naam niet) waarom zit jij hier nu dan en gaf hij dat antwoord.
Hoeveel mensen hebben hier de kopbal van Gullit en de pingel van Van Basten nog bewust meegemaakt?Wyke schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:15:
dat is de route die we in 1998 verdiend hadden, met de grachten als eindresultaat....
Het bevrijdende rollertje van Kieft tegen Ierland had wel iets van het Amerikaanse Harry Potter doelpunt.
ik, die kopbal van kieft staat me ook nog goed bij, die partij was pas echt een zaadpot, daar heb ik zowaar hoofdpijn van gekregen. Destijds me ook voorgenomen me niet meer zo druk te maken om een stom voetbalspelletje, iets wat redelijk goed gelukt is ook al ben ik een ouwe zuurpruimhoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:32:
[...]
Hoeveel mensen hebben hier de kopbal van Gullit en de pingel van Van Basten nog bewust meegemaakt?
Het bevrijdende rollertje van Kieft tegen Ierland had wel iets van het Amerikaanse Harry Potter doelpunt.
Het is mij een raadsel waarom Bergwijn überhaupt nog opgesteld wordt. Heeft meerdere mogelijkheden om zeep geholpen en dit was z'n 3e slechte wedstrijd. Steeds in de laatste fase verprutste hij het. Als je met zoveel ruimte niet eens een uitgespeelde kans kan creëren hoor je gewoon niet in Oranje thuis.
Hij bezit gewoon niet de kwaliteiten en de finesse die spelers als Gakpo en Memphis wel hebben. Bergwijn heeft geen enkele keer een mannetje uitgespeeld en kwam steeds in de kluts terecht. Jaagde niet en zette al helemaal geen pressing terwijl die CV's er echt doorheen zaten. Bergwijn is het schoolvoorbeeld van iemand waar je de oorlog nooit mee zal winnen. Iemand als Danjuma moet zich thuis toch op zitten te vreten dat hem deze kans door de neus is geboord.
Koopmeiners ook een waardeloze invalbeurt. Het lijkt wel alsof hij volledig onder hoogspanning staat. Veel onnodige balverlies, ongecontroleerde passes en overtredingen. Helaas hebben we niet veel beter. Hopelijk krijgt Simons meer en meer speeltijd.
Hij bezit gewoon niet de kwaliteiten en de finesse die spelers als Gakpo en Memphis wel hebben. Bergwijn heeft geen enkele keer een mannetje uitgespeeld en kwam steeds in de kluts terecht. Jaagde niet en zette al helemaal geen pressing terwijl die CV's er echt doorheen zaten. Bergwijn is het schoolvoorbeeld van iemand waar je de oorlog nooit mee zal winnen. Iemand als Danjuma moet zich thuis toch op zitten te vreten dat hem deze kans door de neus is geboord.
Koopmeiners ook een waardeloze invalbeurt. Het lijkt wel alsof hij volledig onder hoogspanning staat. Veel onnodige balverlies, ongecontroleerde passes en overtredingen. Helaas hebben we niet veel beter. Hopelijk krijgt Simons meer en meer speeltijd.
[Voor 14% gewijzigd door Justevo op 03-12-2022 19:47]
Present. Tegen Ierland had het inderdaad heel anders kunnen lopen. Sowieso dat toernooi hadden we op kritische momenten best veel mazzel.hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:32:
[...]
Hoeveel mensen hebben hier de kopbal van Gullit en de pingel van Van Basten nog bewust meegemaakt?
ik gun het de Australiërs best maar het kan toch niet anders dan dat Arg dit met 2 vingers in de neus op 75% van hun kunnen gaan winnen?
Ff erbij vermelden voor de jongelingen dat Nederland die wedstrijd moest winnen 
‘Daar zwijnt Nederland!’

‘Daar zwijnt Nederland!’
[Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 03-12-2022 20:04]
Die Barry van Aerle is later trouwens nog een heel succesvolle postbode geworden...hoevenpe schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 20:02:
Voor de jongere generatie, een paar minuten kippenvel:
[YouTube: EK 1988]

Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: WK voetbal 2022 in 4K (HDR)