We gaan nog een ronde door maar het spel is al 3 potjes niet om aan te gluren zo slecht. Alleen Qatar is ongeveer zo goed als een rechterrijtje Eredivisie club dus de kans dat ons zand in de ogen gestrooid wordt is groot.Stylze schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:14:
[...]
Als jij dan ook stil bent als we wel winnen graag wat een negatief gezeur man.
Tuurlijk hebben we nog niet lekker gespeeld maar we willen toch wel door op het wk, zijn nu in ieder geval wel aan het aanvallen kwestie van tijd voor die goal valt.
Hahaha die scheids
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ze zouden met tenminste 7-0 moeten winnen van dit elftal. Spanje scoort tenminste tegen een slechte ploeg.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
En 4!OMX2000 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:14:
Hoe dan!!?? deel 3
De scheids is omgekocht!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Misschien hebben we zo'n wedstrijdje nodig om zelfvertrouwen te tanken en spelen we in de knockoutfase wel beter. Beetje positief denken kan ook geen kwaad in plaats van enkel negatief zijn. Maar ben blijkbaar de enige die er zo over denkt hierTyphone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:16:
[...]
We gaan nog een ronde door maar het spel is al 3 potjes niet om aan te gluren zo slecht. Alleen Qatar is ongeveer zo goed als een rechterrijtje Eredivisie club dus de kans dat ons zand in de ogen gestrooid wordt is groot.
Playstation 5
Nee hoekschop nummer 2!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tot nu toe kan dat Qatar er niet veel van.
Nederland moet gewoon veel meer durven dan dat ze doen, je loopt ze volgens mij voorbij.
Nederland moet gewoon veel meer durven dan dat ze doen, je loopt ze volgens mij voorbij.
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 29-11-2022 16:19 ]
Blauwe tong!Spotmatic schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:18:
De scheids is omgekocht!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dat is gewoon geel maat
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zou kunnen, de wedstrijd begon 18:00 lokale tijd. Wonen zat Nederlanders in de buurt.Slasher schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:15:
Zie ik daar nou leerplichtige kinderen op de tribune?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die scheidsrechter is echt helemaal van het padje.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Tsjonge jonge....het lijkt wel een wedstrijdje 'Wie benoemt de meeste fouten' hier. Alsof alle andere 'Toplanden' zo goed spelen.
Geel is discriminerend voor Aziaten, hij gaat die kaart niet trekken!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Maar niet geven van geel was denk ik deel 5 al, maar ik ben jou niet, dus ik zeg niks. Straks moet ik in het strafhoekje van @Typhone
Deze scheidsrechter gaat ons keihard naaien
Die arbitrage...
Kom op, dit is Qatar, amateur hoofdklasse niveau, mogen we wel wat meer laten zien lijkt me.Willempietje schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:19:
Tsjonge jonge....het lijkt wel een wedstrijdje 'Wie benoemt de meeste fouten' hier. Alsof alle andere 'Toplanden' zo goed spelen.
Die scheidsrechter is zeer irritant
Waar komen die clowns vandaan?
Afrikaans. Altijd wel wat, en soms goedLZ86 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:20:
Wat is dit voor scheids joh......
Mijn ouders zijn Tunesisch.
Die in het oranje of die in het zwart?carpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:21:
Wat saai dit kijken zeg.. Zit 0 voetbal in
Die scheids gaat een pingel geven aan Qatar.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit gaan we wel winnen maar man man man er is echt 0,0 creativiteit
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dat lijkt me een plausibele verklaring, genoeg expats daar.ph4ge schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:19:
[...]
Zou kunnen, de wedstrijd begon 18:00 lokale tijd. Wonen zat Nederlanders in de buurt.
Elect a clown, expect a circus.
Kunnen nu wel zeuren op de scheids maar je moet hier minimaal 4-0 van winnenDr. Strangelove schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:22:
Wat spelen we weer sloom en slecht.
Dat Qatar kan er nauwelijks iets van
Dat Qatar kan er nauwelijks iets van
Yep, je moet ze uit de 16 houdenDr. Strangelove schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:22:
Je speelt weer in een kommetjes. Niemand in het midden. Afvallende ballen zijn vaak voor Qatar. Het is dat ze er helemaal niks van kunnen, en beetje counter ploeg had al gehakt van NL gemaakt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zeker. Ik hoop ook dat we 4-0 voor staan als hij hem geeft.dglavimans schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:23:
[...]
Kunnen nu wel zeuren op de scheids maar je moet hier minimaal 4-0 van winnen
Nu onder druk van Qatar..
nggyu nglyd
Lekker doorgedekt Cody...
Bij een half aangeschoten handsbal in de Oranje 16 legt ie hem meteen op de stip. Dat voel je aan alles.
Belt een collega je ineens via Teams. Ach, zo te zien weinig gemist....
Was een 'hij'Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:25:
[...]
Meteen scherm delen met de wedstrijd of tegen haar zeggen dat alles bij rituals nu 75% korting heeft.
[ Voor 63% gewijzigd door Hompu op 29-11-2022 16:26 ]
Dat is Danny Blind, die zit daar omdat z'n zoontje meespeelt.carpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:21:
Wandelvoetbal van Oranje… staan gewoon onder druk van Qatar… lachertje van het WK tot nu toe.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Meteen scherm delen met de wedstrijd of tegen haar zeggen dat alles bij rituals nu 75% korting heeft.Hompu schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:24:
Belt een collega je ineens via Teams. Ach, zo te zien weinig gemist....
Hoe dan deel 6
7 is in de maak
7 is in de maak
Dacht altijd dat het andersom was...Shabbaman schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:24:
[...]
Dat is Danny Blind, die zit daar omdat z'n zoontje meespeelt.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zie die korting nergens?!!!!!Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:25:
[...]
Meteen scherm delen met de wedstrijd of tegen haar zeggen dat alles bij rituals nu 75% korting heeft.
lol
[ Voor 95% gewijzigd door Agent47 op 29-11-2022 16:26 ]
King Gakpo doet het wel even voor in dit niks elftal
Say again?Agent47 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:26:
Je kunt echt zien dat Gakpo geen spits is.
CODY!
BAM
Gakpo wordt zo wel goud waard voor PSV…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gakpo nr 3!
Zo blij dat we wel Gakpo hebben meegenomen!
Ik zal blijven zeiken op de arbitrage!Stylze schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:26:
En nu al die zeikerds hier even mond dicht en gewoon lekker voetbal kijken.
Gakpooooooooooooooooo
En eigenlijk gewoon een hele goede aanval, Klaasen goed met de combinatie.
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:41
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik moet vaker even weglopen. Meteen profiteert Gakpo.
Dat mag altijd
[ Voor 21% gewijzigd door Stylze op 29-11-2022 16:28 ]
Playstation 5
Serieus. Tegen een Frankrijk, Spanje o.i.d. krijg je nooit zoveel ruimte haha
John de Jong scheurt uit zijn broek.
"manchester target Gakpo scores again for the Dutch"
Nouja, did Qatari rolden ook wel de rode loper uit hoor, haha.Quad schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:27:
En eigenlijk gewoon een hele goede aanval, Klaasen goed met de combinatie.
Maar de aanval er voor had Memphis best kunnen afspelen op Gakpo. Dat was een intikkertje geweest.
Helaas speelt Memphis altijd alleen.
Helaas speelt Memphis altijd alleen.
Ja verbaasde mij dat we half Ajax meenemen.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:26:
Gakpo nr 3!
Set to sign Man Utd for a fee of €45mio next January.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:27:
Denk dat hij niet lang meer bij PSV speelt.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:27:
Elect a clown, expect a circus.
Je moet er anders wel doorheen. Dit was eindelijk een vlotte combinatie. Hopelijk hebben ze dat nu en beetje door dat ze snel moeten spelen.ph4ge schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:28:
[...]
Nouja, did Qatari rolden ook wel de rode loper uit hoor, haha.
nggyu nglyd
Haha die Noppert, maakt het nog bijna spannend.
OMG Noppert haha
Die Noppert blundert bijna weer.
Die speelt volgend jaar wel bij Ajax natuurlijk, die kopen direct alles op wat een beetje presteert. Maar zo goed is ie echt niet
Die speelt volgend jaar wel bij Ajax natuurlijk, die kopen direct alles op wat een beetje presteert. Maar zo goed is ie echt niet
Lekkere pass Klaassen, zo naar die van Qatar. Eerst ff nog verder uitlopen voor we zulke grappen uithalen.
Ik snap weer eigenlijk niet waarom we zo slap en ongeconcentreerd soms spelen.
Zitten we dan zo strak onder de spanning?
Is altijd als je tegen de grote der aarde speelt: Messi, Haaland, Ronaldo, Ali AlmoezHarribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:30:
Nederland gaat pas echt goed voetballen tegen Spanje, Duitsland of Brazilië of zo...Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:30:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het lijkt er bijna op dat is afgesproken dat Oranje geen energie verspilt in de voorrondes. Maar dat ze pas losgaan vanaf de achtste finales.
Kan die in de KNVB beker keepenLZ86 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:29:
Die Noppert blundert bijna weer.
Zou wel mooi zijn als ze dan de sterren van de hemel spelen.Spotmatic schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:32:
Het lijkt er bijna op dat is afgesproken dat Oranje geen energie verspilt in de voorrondes. Maar dat ze pas losgaan vanaf de achtste finales.
Playstation 5
Nou laten we dat dan serieus hopen.Fiber schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:32:
[...]
Nederland gaat pas echt goed voetballen tegen Spanje, Duitsland of Brazilië of zo...
Noppert is niet foutloos. Enfin vind de andere keepers ook matig
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 29-11-2022 16:33 ]
Dat zou wel een meesterplan zijn...Spotmatic schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:32:
Ik ben dat snel liggen wel echt zat zeg. Jemig. Het lijkt wel als je tegenwoordig meteen gaat liggen, je een vrije trap mee krijgt.
Die scheids is echt een lachertje!
Fluit echt alles in het voordeel van Qatar.
Fluit echt alles in het voordeel van Qatar.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik begin te denken dat het trainen op het heetst van de dag wellicht te intensief is geweest. Ze lijken wel moe te starten aan de wedstrijd.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:30:
Nederland moet oppassen voor een wazige rode kaart. Rare arbitrage tot nu toe.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ronaldo, oh wacht, alleen in zijn dromen xDTyphone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:33:
Zijn er meer spelers die in alle groepswedstrijden hebben gescoord en in elke wedstrijd de score openden?
Kan iemand die kinderen muten?
nggyu nglyd
Haal die kleine kinderen eens weg bij die microfoon
Zit jij nu kinderen te cancelen?Quad schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:34:
Kan iemand die kinderen muten?
Nou misschien zoiets. Het benodigde vuur lijkt er elke wedstrijd uit. Ook de opperste concentratie.FirePuma142 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:33:
[...]
Ik begin te denken dat het trainen op het heetst van de dag wellicht te intensief is geweest. Ze lijken wel moe te starten aan de wedstrijd.
Enfin tot nu toe kunnen we het ons permitteren
Staan we nu serieus onder druk van Qatar??
Ik krijg mijn eigen kinderen niet gemute
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Sorry wat zei je? Je bent gemuted.
nggyu nglyd
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!