On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat is noise cancelling!Agent47 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:37:
Waarom zitten al die mensen uit die omgeving met oortjes in?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Luisteren naar het sublieme commentaar van de NOS natuurlijkAgent47 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:37:
Waarom zitten al die mensen uit die omgeving met oortjes in?
Zodra het Qatar muisspel begint?Spotmatic schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:39:
Wanneer zegt Van Gaal dat de rem eraf mag?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nederland 2.Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:39:
Is Ecuador - Senegal ook ergens te zien eigenlijk?
npo2Typhone schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:39:
Is Ecuador - Senegal ook ergens te zien eigenlijk?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zou niet teveel doelpunten verwachten, van gaal zal wel andere wedstrijd score volgen en pas echt gas erbij laten zetten als dat nodig is.
Zolang het 0-0 blijft bij senegal is het niet nodig nog.
Playstation 5
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het is ook waanzin om te denken dat je op een WK voor een 7-0 zou kunnen gaan. We zijn Spanje niet.Stylze schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:40:
De formatie waarin nederland speelt is er ook geen voor een 7-0 overwinning met 5-3-2.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zat net hetzelfde te denken. Maar goed ook, ze zullen wel moe zijn...Spotmatic schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:43:
Verbazingwekkend dat de 1e helft al bijna voorbij is.
De balbezitziekte eigenlijk. Per se het meeste balbezit willen hebben, maar net wel op de plekken waar dat niet zoveel boeit.Megupe schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:43:
Dit Oranje heeft een beetje de Ajax ziekte, de bak maar niet in het doel willen schieten en maar blijven door combineren tot vaak achter of kwijt is.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je geen verdediger bent en je speelt de bal naar voren t zelfde.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:40:
Volgens mij heeft van Gaal ingevoerd dat als je risico neemt en de bal verspeelt, er een vinger wordt afgehakt
Schiet tussen de palen en je scoort!
Klaassen eruit en Blind
Waarom wil je die arme Klaassen ook nog blind maken?LZ86 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:45:
ZO Louis. In de rust maar wisselen. Minder dan 4-0 tegen dit qatar is een schande.
Klaassen eruit en Blind
Ff de pingel gezien, wat een takke herrie weer bij Senegal
[ Voor 11% gewijzigd door Megupe op 29-11-2022 16:46 ]
Pas als NL gelijk komt wordt het weer spannend.
Dat is toch de "Hollandse school". Daarom is het voetbal van Oranje vaak ook niet om aan te zien. Geef mij maar die vechtploegen die voor elke meter in het veld rennen ipv het eindeloos tikken op niets af.Megupe schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:43:
Dit Oranje heeft een beetje de Ajax ziekte, de bak maar niet in het doel willen schieten en maar blijven door combineren tot vaak achter of kwijt is.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Die is nog verre van zijn betere niveau
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 29-11-2022 16:47 ]
Ik zou dus niet onder doen voor Memphis zijn niveau nu.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:46:
Zelfs zonder druk weet memphis de bal kwijt te raken
Waarom doet die dat in hemelsnaam. Waarom neemt die niet gewoon die bal aan?Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:46:
Zelfs zonder druk weet memphis de bal kwijt te raken
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik wel, maar dat is alleen omdat ik ff geblesseerd bencarpebios schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:47:
[...]
Ik zou dus niet onder doen voor Memphis zijn niveau nu.
Beter dan een training
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Omkoping?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Omdat Blind alleen maar terug kan spelen op Aké.Han schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:48:
Waarom gaat de opbouw telkens via die Aké? Vreselijk vertragende factor
Allemaal veilige breedte pasjesHan schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:48:
En die keer dat het moet passen ze niet altijd goed.
Je moet risico nemen om beter te worden
Daarom, gebruik deze wedstrijd als training, dat Qatar stelt echt helemaal niks voor
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-11-2022 16:51 ]
Je hebt amper 'voetballers' en zelfs Qatar is in staat om af te dwingen dat de niet creatieve spelers de bal hebben.Han schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:48:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die zal onder Guardiola toch ook wel een keer een bal naar voren moeten passen?Han schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:48:
Flickr PSN ID= cheironnl
In het moderne voetbal kan iedere ploeg met een beetje organisatie een andere ploeg frustreren. Zie hoe Japan wel wint van Duitsland maar niet van Costa Rica. Je wint niet zomaar met 7-0, dat is echt een uitzondering en Oranje heeft niet de kwaliteit om die uitzondering te zijn. Dat vinden we in Nederland maar moeilijk te accepteren zo merk ik.nocalimero schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:48:
Hoe is dit Qatar ooit kampioen van Azië geworden?
Omkoping?
Wat wissels op het middenveld zou wel helpen nu.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 29-11-2022 16:55 ]
4x 0-0 en 4 keer met penalties door.jaapstobbe schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:51:
Hierna nog 4x met 1-0 winnen en je bent wereldkampioen
Vandaar de Noppert -truc.
Louis heeft het allemaal al uitgetekend
Maar die spelers van city lopen beter en raken hem niet snel kwijt.cheiron schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:53:
[...]
Die zal onder Guardiola toch ook wel een keer een bal naar voren moeten passen?
Het is ook het vertrouwen in je medespelers denk ik
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ik zou tekenen voor dit spektakelGlorfindel76 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:54:
[...]
4x 0-0 en 4 keer met penalties door.
Vandaar de Noppert -truc.
Louis heeft het allemaal al uitgetekend
Nee, Nederland won van Senegal. Ze eindigen dus met 6 punten vs 7 van NL.Stylze schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:57:
Mja wel gunstig van senegal, zijn wel wel gewoon groepswinner als het zo blijft
Zo werd Spanje ook wereldkampioenjaapstobbe schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:51:
Hierna nog 4x met 1-0 winnen en je bent wereldkampioen
Ja ik bedoel NL is wel gewoon groepswinnaar zo.ParaDroid2 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:57:
[...]
Nee, Nederland won van Senegal. Ze eindigen dus met 6 punten vs 7 van NL.
Playstation 5
Nou tuurlijk is Janssen op zich de mindere maar hij speelt wel directer, steeds dat breed tikken begint te vervelenRuzor schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:58:
Ik denk dat van Gaal voor de creativiteit gaat in de 2e helft: Janssen voor Depay
Eens met alles.Tripwire999 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:00:
Hoop dat Xavi er nog bij komt en dat Berghuis of Taylor erbij komt i.p.v de Roon vind altijd als hij speelt dat het spel zo traag word. Klaassen probeert er tenminste nog iets van strijd in te leggen. Misschien Malacia of Frimpong erin voor Blind
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
... Waarom haalt Frenkie elke wedstrijd de bal op naast de centrale verdedigers? Frenkie is degene die op het middenveld de pass moet ontvangen en dan door moet geven aan de voorhoede
Viel mij laatst ook op. Grotere gaten krijg je er van.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:05:
Laatste wat ik nog kwijt wil...
... Waarom haalt Frenkie elke wedstrijd de bal op naast de centrale verdedigers? Frenkie is degene die op het middenveld de pass moet ontvangen en dan door moet geven aan de voorhoede
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Zei je tegen je vrienden?ph4ge schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:06:
Zo, daar zie je duidelijk waar ik voor waarschuwde. Een gigantisch gat in het midden.
Dat is zn spel, maar als er al zoveel centrale verdedigers lopen is dat inderdaad niet handig. Dat is een gevolg van de opstelling.Harribo schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:05:
Laatste wat ik nog kwijt wil...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Overigens vind ik die Ake best een prima speler in de verdediging. Hij lijkt weinig kapsones te hebben, en doet zijn werk gewoon prima.
Dat is samen met Gakpo toch een pluspuntje in dit verder lamlendige elftal.
Oh ik zie het, ik las 'ze'Stylze schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:58:
[...]
Ja ik bedoel NL is wel gewoon groepswinnaar zo.
Nee moet er gewoon in.Agent47 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:08:
Ben ik kritisch als ik zeg dat Memphis die bal er in had moeten werken?
Maar memphis mist gewoon alle ritme
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In dit topic, bijv.
ph4ge schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:59:Tussen de verdediging en het middenveld gaat weer een enorm gat vallen ben ik bang, of je moet echt op de counter gaan proberen te spelen maar dat gaat moeilijk worden tegen Qatar lijkt me.
Denk aan de gasprijsLZ86 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:08:
Nu dat grafland met 5-0 afdrogen aub
Ja dat is mij ook opgevallen tijdens het hele WKPlayer1S schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:10:
Bij jullie geluid ook “gedempt” ? Op npo2 en de rest gewoon goed geluid maar npo1 klinkt opeens stuk zachter en gedempt
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/8QRDrKKtmpTEQ5kuOaN0OUF3.jpg?f=fotoalbum_large)