On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
nggyu nglyd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Geen Black Friday korting.OMX2000 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:07:
Yesterdays price is not todays’ price!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Overigens wel een prima goal van Koning Kodi Gakpo.
Die hele houding en uitstraling van Bergwijn is ook gewoon kut.mavaros schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:09:
Wat doet die Bergwijn in vredesnaam bij het Nederlands elftal. Het is een heel slordige speler, en hetzelfde geldt ook voor Van Dijk. Die laatste kreeg het voor elkaar om binnen 2 minuten de bal 3x te verpesten.
Tweede helft eruit voor Depay denk ik...Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:10:
[...]
Die hele houding en uitstraling van Bergwijn is ook gwoon kut.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij kan er niets aan doen, maar heeft een ontzettend jankhoofd.Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:10:
[...]
Die hele houding en uitstraling van Bergwijn is ook gewoon kut.
En als je dan dat gare gedrag van de afgelopen tijd erbij vertoont heb je al snel de opinie tegen je
nggyu nglyd
Dat viel mijn zoontje ook al op. Zo in slow motion zag die bal er ook best houdbaar uit.Quad schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:14:
Knappe goal als de bal 0km/h gaat.
Als je dan inderdaad zo'n kut interview geeft dan werkt de opinie niet mee inderdaadLZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:14:
[...]
Hij kan er niets aan doen, maar heeft een ontzettend jankhoofd.
En als je dan dat gare gedrag van de afgelopen tijd erbij vertoont heb je al snel de opinie tegen je
Ik had daar liever Malen gezien. Maar er zijn altijd spelers die geen kans krijgen bij het Nederlands elftal.mavaros schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:09:
Wat doet die Bergwijn in vredesnaam bij het Nederlands elftal. Het is een heel slordige speler, en hetzelfde geldt ook voor Van Dijk. Die laatste kreeg het voor elkaar om binnen 2 minuten de bal 3x te verpesten.
Blij dat ik daar niet tussen zit, mijn god zeg
Wat davey zegtAgent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:15:
[...]
Als je dan inderdaad zo'n kut interview geeft dan werkt de opinie niet mee inderdaad
Neymar gister ook al en nu Depay
Dat is coolFreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:21:
Wat is er met die tape?
Neymar gister ook al en nu Depay
Sfeerplaatjes?HollowGamer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:15:
Kan iemand de toevoeging van de crowd shots uitleggen, zeker als een ploeg in de aanval is?
We moeten immers denken dat het een groot volksfeest is in Qatar. Verder doen vrouwen het altijd goed in beeld bij het voetbal, al vinden we dat hier tegenwoordig seksistisch.
Jaja de Oranje supporters brrrrrrAgent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:18:
" Iedereen is geel behalve wij" zongen de Nederlanders.
Blij dat ik daar niet tussen zit, mijn god zeg![]()
Zo gaat Nederland niet de '0' houdenTristan schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:23:
Dit wordt 70 min balletje rond trappen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dumvries net ook.Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:25:
D'r wordt wel echt slecht meegelopen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat had je wel even kunnen Googlen.HollowGamer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:26:
Stomme vraag tussendoor, ik zie steeds HiSense als reclame, maar ik heb daar nog nooit een TV van zien langskomen, tenminste neem aan dat ze die verkopen?
nggyu nglyd
HollowGamer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:26:
Stomme vraag tussendoor, ik zie steeds HiSense als reclame, maar ik heb daar nog nooit een TV van zien langskomen, tenminste neem aan dat ze die verkopen?
Bergwijn en Blind .
Graag direct wisselen en nooit meer opstellen
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hebben nog niks fout gedaan vandaag?964C2 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:28:
Twee hele zwakke schakels op het veld :
Bergwijn en Blind .
Heb ze gisteren gewoon bij de MM zien staan hoor.HollowGamer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:26:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Thanks! Nog nooit van het merk gehoord, maar zo te zien een merk als LG.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan is hij nu 5,1 miljoen waard?Shabbaman schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:32:
Noppert +5 miljoen euro
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik snap sowieso niet waarom die Bergwijn speelt. Die is toch niet in vorm al een hele tijd en zijn instelling is ook niet super.964C2 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:28:
Twee hele zwakke schakels op het veld :
Bergwijn en Blind .
Kun je net zo goed met twee spitsen spelen (Gakpo en Depay).
Ik vind hem nog niet eens zo slecht. Klaassen wel, maar die moet je eigenlijk nooit in de basis zetten.Hupske schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:34:
Koopmeiners de zwakste schakel met Klaassen. Ze komen beide handelingsnelheid te kort. Waar koopmeiners echt opvallend is. Vaak nog die extra aanname of handeling nodig voordat de pass komt. Terwijl hij al lang genoeg ervoor heeft gezien dat de persoon die die wilt aanspelen vrij staat.
Goed rendement
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Cilissen? Die ligt thuis in een hoekje in de foetus houdingProvidentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:34:
Cilissen zal er wel goed de pest in hebben dat Noppert het tot dusver goed doet.
Zal het plan ook wel zijn als Depay straks een hele wedstrijd aankan. Bergwijn zal in de rust wel mogen douchen.HollowGamer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:35:
[...]
Kun je net zo goed met twee spitsen spelen (Gakpo en Depay).
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Jawel standaard bij toernooien hè.Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:27:
Wat is dat voor een rare regel? 2 gele kaarten is een schorsing? Dat is nooit zo geweest?
Gewoon Frimpong een keer een kans geven?gws24 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:37:
Dumfries mag ook wel eens blijven staan ipv steeds te gaan liggen.
Valt toch wel mee? Dit was een bal in de korte hoek, als hij goed stond opgesteld had hij hem gevangen.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:34:
Cilissen zal er wel goed de pest in hebben dat Noppert het tot dusver goed doet.
Keeper maakt gewoon niet zoveel uit op dit niveau.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gakpo doet het ook best aardig.KlaasjeNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:43:
Met uitzondering van Noppert speelt iedereen ondermaats.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Depay voor Bergwijn en Malacia voor blind.
Het wordt onderschat hoe belangrijk het is om goed te spelen als je geen balbezit hebt.Herman schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:44:
Weer is het Nederlands elftal met name bij balbezit erg matig. Er lijkt geen groei t.o.v. de vorige wedstrijd.
Ja en nee, buiten die goal is hij ook redelijk onzichtbaar.
Maar goed, als "we" deze winnen, winnen we opnieuw de een slechte wedstrijd, dus zijn we serieus kandidaat voor de titel
Verder blijkt de broer van Stevie Wonder op de Nederlandse bank gewoon Davids te zijn. Ik vond het al zo vreemd eruitzien.
Of buitenspel?
[ Voor 61% gewijzigd door Quad op 25-11-2022 17:48 ]
nggyu nglyd
Noppert heeft nog niks bijzonders gedaan. En waarom deze goal in vredesnaam afgekeurd wordt?KlaasjeNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:43:
Met uitzondering van Noppert speelt iedereen ondermaats.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ach, laat hem lekker genieten van het leven. Het is wel erg stom dat hij niets aantrekt van de arbeiders in Qatar.mavaros schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:47:
Die Snijder past over een half jaar niet meer in de breedte op mijn televisie. Die is hard op weg om de echte Ronaldo te evenaren, qua omvang.
Verder blijkt de broer van Stevie Wonder op de Nederlandse bank gewoon Davids te zijn. Ik vond het al zo vreemd eruitzien.
Goede reflex op een kans, en hinderlijk buitenspel?donleone83 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:49:
[...]
Noppert heeft nog niks bijzonders gedaan. En waarom deze goal in vredesnaam afgekeurd wordt?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!