Wat een zeurders daar, stond toch gewoon hinderlijk voor de keeper?
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 25-11-2022 17:52 ]
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 25-11-2022 17:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Dat is het wel.FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:50:
Dit is natuurlijk geen buitenspel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tomorrow is not today!
Als je zo de hoek ziet vanuit Noppert snap ik de keuze wel. Hij ontneemt de keeper het zicht op de bal en de speler.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:51:
Denk dat er genoeg scheidsrechters zijn die deze goal gewoon goedkeuren.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tuurlijk prima reflex. Maar absoluut geen bijzondere redding. Noppert wordt nu meteen wel heel erg de hemel in geprezen bij elke bal die hij aanraakt. Dat is volstrekt onnodig. Nog geen fout gemaakt (wat natuurlijk prima is), maar ook nog geen enkele bijzondere redding hoeven maken (gelukkig!).Dwight84 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:49:
[...]
Goede reflex op een kans, en hinderlijk buitenspel?
Doet niet mee aan het spel en als hij er niet gestaan had had Noppert de bal ook niet gehad. Ik 1e instantie staat hij niet in de weg en bij de afwijking van de bal staat hij ook niet in de weg.
Gelukkig is er dan een VAR die er naar kijkt en hem volgens de regels "gewoon" afkeurt.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:51:
Waarom, die speler stond toch niet in de baan van het schot, de bal ging links langs die speler en de keeper duikt naar rechts?
Nee hoor, dan had de VAR ingegrepen.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:51:
Ik denk dat weinig scheidsrechters zouden fluiten, maar we klagen niet. Noppert gaat er ook zelf achter staan.Arjan90 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:51:
[...]
Als je zo de hoek ziet vanuit Noppert snap ik de keuze wel. Hij ontneemt de keeper het zicht op de bal en de speler.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is het mooie aan voetbal, de regels zijn multi-interpretabel.
Het is hinderlijk buitenspel, goal is gewoon terecht afgekeurd.FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:52:
[...]
Doet niet mee aan het spel en als hij er niet gestaan had had Noppert de bal ook niet gehad. Ik 1e instantie staat hij niet in de weg en bij de afwijking van de bal staat hij ook niet in de weg.
Nee hij stond in het zicht van Noppert, waardoor hij de baan van de bal niet kon zien.kwiebus schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:52:
[...]
Waarom, die speler stond toch niet in de baan van het schot, de bal ging links langs die speler en de keeper duikt naar rechts?
Staat gewoon al 2 wedstrijden prima te keepen. Meer niet. Had Bijlow dit ook gedaan? Wellicht maar voorlopig doet Noppert het prima.donleone83 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:52:
[...]
Tuurlijk prima reflex. Maar absoluut geen bijzondere redding. Noppert wordt nu meteen wel heel erg de hemel in geprezen bij elke bal die hij aanraakt. Dat is volstrekt onnodig. Nog geen fout gemaakt (wat natuurlijk prima is), maar ook nog geen enkele bijzondere redding hoeven maken (gelukkig!).
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hij staat prima te keepen. Dat zeg ik ook. Maar geen enkele reden om hem op te hemelen zoals momenteel gebeurd. Hij doet wat je van een keeper mag verwachten: houdbare ballen tegenhouden.Dwight84 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:56:
[...]
Staat gewoon al 2 wedstrijden prima te keepen. Meer niet. Had Bijlow dit ook gedaan? Wellicht maar voorlopig doet Noppert het prima.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
We hemelen hem toch niet op? Hij doet wat hij moet doen. Maakt geen fouten en geeft een betrouwbare indruk. Terwijl de rest ondermaats presteert.donleone83 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:58:
[...]
Hij staat prima te keepen. Dat zeg ik ook. Maar geen enkele reden om hem op te hemelen zoals momenteel gebeurd. Hij doet wat je van een keeper mag verwachten: houdbare ballen tegenhouden.
Pierre van Hooijdonk is het helemaal met mij eens. Koopmeiners is veel te traagHollowGamer schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:35:
[...]
Ik vind hem nog niet eens zo slecht. Klaassen wel, maar die moet je eigenlijk nooit in de basis zetten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die greep anders niet in bij de onterechte penalty van Portugal.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Moet hij volgende keer dan een salto doen om het bijzonder te maken.. Zoals gezegd al 2 wedstrijden prima te keepen. Weet ook niet wie hem de hemel in prijst maar hij heeft mij wel positief verrast. Voetbalt ook wel lekker mee.donleone83 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:58:
[...]
Hij staat prima te keepen. Dat zeg ik ook. Maar geen enkele reden om hem op te hemelen zoals momenteel gebeurd. Hij doet wat je van een keeper mag verwachten: houdbare ballen tegenhouden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dumfries zou ik laten staan. Tweede helft moet Ecuador meer komen. Die zullen sowieso wel getergd aan de tweede helft beginnen na die afgekeurde goal. Dus dan is een Dumfries wel prettig op de counter en dat ook daarna als de motor leeg begint te raken bij Ecuador.Han schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:58:
Koopmeiners en Dumfries mogen er wat mij betreft af. De eerste voegt niks toe, de laatste laat veel ruimte rechts achterin. Bergwijn overigens idem als Koopmeiners.
[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 25-11-2022 18:02 ]
Hij kon de baan van de 1e schot prima zien (voor de afwijking). Hij duikt niet voor niks naar rechts.Tristan schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:54:
[...]
Nee hij stond in het zicht van Noppert, waardoor hij de baan van de bal niet kon zien.
Ergens in de jaren '90 had je in Colombia een keeper rondlopen die regelmatig reddingen verrichtte door middel van een soort salto. Hij kon ook ballen ver ingooien, met gebruik van een salto en scoorde regelmatig zelfs een doelpunt.Dwight84 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:00:
[...]
Moet hij volgende keer dan een salto doen om het bijzonder te maken.. Zoals gezegd al 2 wedstrijden prima te keepen. Weet ook niet wie hem de hemel in prijst maar hij heeft mij wel positief verrast. Voetbalt ook wel lekker mee.
[ Voor 24% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:05 ]
Met die clown win je geen toernooi.FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:05:
Dat was René Higuita
[ Voor 57% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:08 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Min 5 miljoen?FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:09:
Ook niet sterk gekeeped.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je zou toch zeggen nadat je, vlak voor de tegengoal die werd afgekeurd, op scherp zou staan.LZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:10:
Ja hoor, slapend de kleedkamer uit.......
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nee zeker niet maar het gaat daarvoor al mis. Wat van Gaal ook zegt, dit is het meest treurige Oranje de laatste 30 jaar.FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:09:
Ook niet sterk gekeeped.
XXXVI
[ Voor 39% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:13 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 28% gewijzigd door OMX2000 op 25-11-2022 18:12 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:11:
Frenkie wil alles voetballend oplossen. Ook als het niet kan. Graag de Roon daar ipv dat omhoog gevallen jongetje.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ja makkelijk hè dat bashen op De Roon. Maar de jong leidt nu gewoon een goal in en dat deed hij in de vorige wedstrijd ook al bijna.
Haha ik zou een Frenkie op krukken eerder opstellen dan een fitte de RoonFreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:11:
Frenkie wil alles voetballend oplossen. Ook als het niet kan. Graag de Roon daar ipv dat omhoog gevallen jongetje. Zolang Frenkie niet beter zijn momenten kiest. Je gaat daar niet iemand in de dekking aanspelen, die bal gaat gewoon weg. Dat moet je aanvoelen.
Tjah waarom Noppert ipv Bijlow? Voetbaltrainers zijn helaas vaak onnavolgbaar.Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:14:
Snapt iemand waarom De Vrij geen basis staat Maar Timber wel?
[ Voor 22% gewijzigd door ephymerous op 25-11-2022 18:15 ]
XXXVI
Ja komop zeg! Zo lakoniek. We gaan verliezen zo, dat zie je al 45 min voor het einde aankomen.Arjan90 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:11:
[...]
Je zou toch zeggen nadat je, vlak voor de tegengoal die werd afgekeurd, op scherp zou staan.
Fout wordt wel ingeluid door Noppert.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je de Roon boven de Jong verkiest, kun je beter korfbal gaan kijken of zoFreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:14:
[...]
Ja makkelijk hè dat bashen op De Roon. Maar de jong leidt nu gewoon een goal in en dat deed hij in de vorige wedstrijd ook al…
Maar prima, iemand anders mag ook. Maar weg met die frenkie iig. Ongeschikt.
Omdat de vrij amper speelt bij zijn club tochAgent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:14:
Sorry, maar de Roon mag de veters van Frenkie nog niet strikken. Je hebt het nu over een wereldtop middenvelder eraf halen voor een niveautje hoofdklasse speler....FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:14:
[...]
Ja makkelijk hè dat bashen op De Roon. Maar de jong leidt nu gewoon een goal in en dat deed hij in de vorige wedstrijd ook al…
Maar prima, iemand anders mag ook. Maar weg met die frenkie iig. Ongeschikt.
Omdat De Vrij de vervanger voor Van Dijk is... (En De Ligt eigenlijk ook...)Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:14:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Omdat De Vrij daar ook niet kan spelen en voordat je gaat zeggen, De Vrij speelt in een 5 mans verdediging, ja, maar uitsluitend in het midden, waar Van Dijk dus speelt. Maarja dat krijg je met Van Gaal en z'n 532 fetishAgent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:14:
Door dat 5-3-2 kom je niet eens aan aanvallen toe. Zelfs tegen deze landen.LZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:15:
Bij Ecuador zit er tenminste beleving in. Oranje ongeïnspireerd en zakelijk.....
Op deze manier ga je verliezen, van een duidelijk mindere tegenstander.
De Roon zit er niet voor niks bij.Exocet schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:15:
[...]
Als je de Roon boven de Jong verkiest, kun je beter korfbal gaan kijken of zo
Met 5 verdedigers help je ze gewoon in de wedstrijd.LZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:15:
Bij Ecuador zit er tenminste beleving in. Oranje ongeïnspireerd en zakelijk.....
Op deze manier ga je verliezen, van een duidelijk mindere tegenstander.
Wat een onzin. Dus eigenlijk zeg je dat je het beter snapt dan Van Gaal? De Roon dit toch gewoon bij de selectie? Of weet De Roon iets van Louis?Krukar schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:15:
[...]
Sorry, maar de Roon mag de veters van Frenkie nog niet strikken. Je hebt het nu over een wereldtop middenvelder eraf halen voor een niveautje hoofdklasse speler....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Staat de Roon op het veld dan? Die is alleen mee omdat we daar niets beters hebben dan de Roon, na Frenkie...FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:17:
[...]
Wat een onzin. Dus eigenlijk zeg je dat je het beter snapt dan Van Gaal? De Roon dit toch gewoon bij de selectie? Of weet De Roon iets van Louis?
Tuurlijk. Er zijn genoeg middenvelders afgevallen.Krukar schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:18:
[...]
Staat de Roon op het veld dan? Die is alleen mee omdat we daar niets beters hebben dan de Roon, na Frenkie...
[ Voor 37% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:20 ]
Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:19:
Louis blijft eigenwijs. Ga gewoon 4-3-3 spelen man
Van Gaal durft ook niet vroeg te wisselen lijkt het. Het loopt totaal niet, grijp in.carpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:20:
Man hoeveel waarschuwingen moet je nog krijgen.
Die assist die panklaar op Gakpo werd gelegd tegen Senegal was 'niks', of heb je toen niet gekeken?FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:19:
Tuurlijk. Er zijn genoeg middenvelders afgevallen.
Maargoed, ik had beter De Roon niet kunnen noemen want die wordt hier gehaat blijkbaar. Mijn eigenlijke punt is dat De Jong gewoon kut speelt al 2 wedstrijden. Nog niks van gezien.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq