toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar goed, de Roon komt nu...
Voorzetje zonder druk….. Mag wel ook..Krukar schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:21:
[...]
Die assist die panklaar op Gakpo werd gelegd tegen Senegal was 'niks', of heb je toen niet gekeken?
De Jong is 1 van de weinig spelers aan Nederlandse kant die goed speelt man, ik snap je punt echt niet...
Maargoed, zet hem dan op 10. Nu acteert hij een box to box speler maar ik vind dat hij veel te veel risico neemt op eigen helft. Op 10 met 4-3-3 (punt naar voren) kan ik ermee leven
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:24 ]
Schuif desnoods Blind naar het middenveld en Ake naar links. Het zit hem in de opstelling, je hebt te weinig mensen voor de bal en op het middenveld.PEBKAC schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:22:
Het vervelende is dat je niks op de bank hebt zitten wat ECHT het verschil kan maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
XXXVI
Berghuis zou kunnen, beter dan Koopmeiners.PEBKAC schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:22:
Het vervelende is dat je niks op de bank hebt zitten wat ECHT het verschil kan maken.
Aanvallend echt niet normaal hoe slecht. Lopen allemaal kriskras verkeerd bij NL. Zal wel zijn om de deugers te bekoren want je kunt het niet maken nu de finale te halen in een stadion waar bloed aan kleeft toch?LZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:22:
Kijk dan hoe ze dat verdedigen vieren en elkaar opjutten, die Ecuadorianen.
Je hoopt bijna dat die NL egotjes er af gaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat wetende, zou je dus ook met 3-4-3 0f 2-5-3 kunnen experimenteren.
En ow ow Timber is dramatisch tot nu toe in de tweede helft.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Koopmeiners heeft ook het niveau niet. Was je nog beter met Veerman geweest.
[ Voor 29% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:26 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Nouja, 8 jaar geleden was het toch redelijk succesvol?FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:25:
532 heb ik trouwens nog nooit iets goeds van gezien, dus wat dat betreft eens met andere posters.
Bayern ooit zien spelen?FreakNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:25:
532 heb ik trouwens nog nooit iets goeds van gezien, dus wat dat betreft eens met andere posters.
En Robben en van Persie want ik heb mijn schoen gezet!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Next level scheef, dat dan weer wel.carpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
Tenminste eens een schot!
Van de verkeerde man...carpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
Tenminste eens een schot!
Behalve Koeman
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alleen dankzij Robben.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
[...]
Nouja, 8 jaar geleden was het toch redelijk succesvol?
Dat zegt helemaal niks. Als je verdediger voor een verdediger wisselt, wordt het er in principe niet defensiever op. Daarnaast, als de opbouw niet lukt, zit daar het probleem. Logisch dat je daar dan ingrijpt.Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:24:
Laten we nog meer verdedigend instestelde voetballers inbrengen.. 1-1 verdedigen, haha
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die wisselt liever van werkgever.Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
Waarom wisselen Nederlandse trainers vaak verdedigend ? Is echt een Hollands ding.
Behalve Koeman
dat waren ook allemaal kutwedstrijden, efficient maar waardeloos voetbalProvidentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
[...]
Nouja, 8 jaar geleden was het toch redelijk succesvol?
Tomorrow is not today!
Die spelen geen 532. Al jaren 4231, dit seizoen eigenlijk ook, af en toe 352.
[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 25-11-2022 18:30 ]
Waarom kan Nederland dat eigenlijk niet?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Niet te verwarren met miss Koopmeiners, die zie ik lieverShabbaman schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
Miskoopmeiners
3-5-2 varianten die technisch op hetzelfde neerkomen.
Buiten Holland doen we dat niet inderdaadAgent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:26:
Waarom wisselen Nederlandse trainers vaak verdedigend ? Is echt een Hollands ding.
Behalve Koeman
Berghuis er in is aanvallend wisselen toch?
Dat die man uberhaupt geselecteerd isforzav schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:28:
Haal die Blind er toch af joh, alles 3 tempos te laag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kudt gasten kunnen nie lezen. Ik zal nog eens een berichtje sturen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
bizar toch, niet eens aanvallend willen wisselenLZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:30:
Wauw... Klaassen eruit? En Koopmeiners laten staan?
Danny Blind zet zijn zoon toch altijd als eerste op het briefje...?forzav schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:28:
Haal die Blind er toch af joh, alles 3 tempos te laag.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
blind moest 5 jaar geleden al met pensioen, trage appel dat ie is
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik denk dat een welgesteld Qatarees jongetje graag een dinosaurus wilde zien, Van Gaal heeft zijn wens in vervulling gebracht!
Daar kom je nu misschien nog mee weg, maar straks in de knock-out zal er toch echt een tandje bij moeten.
[ Voor 41% gewijzigd door DutchOwnage op 25-11-2022 18:32 ]
Expected Goals: Netherlands 0.07 - Equador 1.59
Je zal geblesseerd worden bij zo'n moment...Vos schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:33:
4km buitenspel en dan zo laat vlaggen haha
Voor Blind is dit 110%DutchOwnage schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:31:
Ik vindt het NL elftal erg gezapig overkomen. Lijkt wel of ze op 75% spelen.
Daar kom je nu misschien nog mee weg, maar straks in de knock-out zal er toch echt een tandje bij moeten.
Begrijp ik ook niks van. En soms is het pas als de spelers ze aanraken dat ze fluiten. Warboel.Vos schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:33:
4km buitenspel en dan zo laat vlaggen haha
En toch geloof ik in van Gaal. Maar ja, hij heeft het te doen met dit.Ruzor schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:35:
Van Gaal heeft er wel echt een kampioenselftal van gesmeed.
Kan misschien wat forceren. Op deze manier doorgaan wordt toch niks ben ik bang...
EDIT:
Of Luuk die was ik vergeten doe maar Luuk
[ Voor 23% gewijzigd door Tripwire999 op 25-11-2022 18:37 ]
Valt niet mee dat Ecuador
Hij heeft ze zelf gekozen …carpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:36:
[...]
En toch geloof ik in van Gaal. Maar ja, hij heeft het te doen met dit.
daar wordt ik ook kotsmisselijk vancarpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:37:
Dat balverlies continue. Bizar
Ja op het middenveld is het om te huilencarpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:37:
Dat balverlies continue. Bizar
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Wie niet eerlijk gezegd?Agent47 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:37:
Timber valt ook tegen
De Ajacieden leggen precies het spel op de mat als bij Ajax, erg matig. Stel gewoon wat meer spelers op die in vorm zijn.
Ja, het was bittere noodzaak om Koopmeiners en Blind in de basis te zetten en er niet uit te halen. En spelers in vorm thuis te laten. Gelukkig is het bij het klaverjassen en een rap opnemen wel gezellig.carpebios schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:36:
[...]
En toch geloof ik in van Gaal. Maar ja, hij heeft het te doen met dit.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En Memphis. Wat heb je er in vredesnaam aan.
[ Voor 25% gewijzigd door Hupske op 25-11-2022 18:40 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Aanfluiting in extremis
Want er is beter?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 3% gewijzigd door Providentia op 25-11-2022 18:45 ]
Daar klopt niks vanProvidentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:42:
1-1 betekend dat beide ploegen door zijn.. zal wel op een akkoordje gegooid worden zo.
Dat lijkt maar zo.LZ86 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:28:
De krachten bij Ecuador lijken een beetje op te raken
Ecuador speelt gewoon om te winnen, want dat zou zomaar kunnen gebeuren. En waarom zou je op een gelijkspel gokken, als alles nog openligt.
Hoezo dat dan? Bij gelijkspel hebben we allebei 4 punten, en Senegal heeft er 3...Providentia schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:42:
1-1 betekend dat beide ploegen door zijn.. zal wel op een akkoordje gegooid worden zo.
Je hebt helemaal gelijk, even vergeten dat Senegal natuurlijk gewonnen heeft eerder vandaag..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01-12 20:55
Ja vooral dit, Ecuador blijft er kort en fel opzitten..Jackson6 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:39:
Ze raken letterlijk elke bal kwijt op de helft van Ecuador, echt verschrikkelijk.
Hoger tempo of een actie moet dat oplossen, maar het zit er niet in. Dat maakt het een matige wedstrijd om naar te kijken.
Als je vlagt kan de VAR niks meer. Vlaggen is klaar.Typhone schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:34:
[...]
Begrijp ik ook niks van. En soms is het pas als de spelers ze aanraken dat ze fluiten. Warboel.
Dat is een understatementtweakduke schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:43:
[...]
Ja vooral dit, Ecuador blijft er kort en fel opzitten..
Hoger tempo of een actie moet dat oplossen, maar het zit er niet in. Dat maakt het een matige wedstrijd om naar te kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Herman op 25-11-2022 18:46 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!