*tegenHarribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 20:52:
Open maar een speciaal topic voor sportcommentatoren pfff
Ik mis echt Frimpong. Xavi vind ik het vaak net niet.
Verder staat het goed.
We moeten er alleen niet te licht over denken, bij Polen zijn er ook wel een paar die kunnen ballen
Verder staat het goed.
We moeten er alleen niet te licht over denken, bij Polen zijn er ook wel een paar die kunnen ballen
Idd, past perfect bij spurs wat dat betreft.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:07:
. Xavi vind ik het vaak net niet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij zit er niet in, maar Dumfries flikt dit toch redelijk consequent.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Klein beetje pech, alweer mazzeltje voor Polen. Nederland speelt wel oké, verdedigend heb ik m'n twijfels, door het middenveld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mensen zullen mij uitlachen, maar zelfs Tete en Veltman laten nog leuke dingen zien. Geen idee waarom die nooit een kans krijgen als RB.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:07:
Ik mis echt Frimpong. Xavi vind ik het vaak net niet.
Verder staat het goed.
Ik heb echt zo'n gevoel dat ze bij Spurs spijt gaan krijgen van Xavi. Het voelt voor mij als die van der Vaart transfer destijds, geloof niet dat iedereen hem erg leuk vond en hij de competitie ook niet (zei die later).
[ Voor 20% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2025 21:15 ]
Tja Dumfries is gewoon goed.
Weten jullie wat er gebeurt als je je kansen niet afmaakt?
Tete ben ik eens. Verdedigend super . Maar we hebben Dumfries. Die doet veel meer. Ook scoren.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:13:
[...]
Mensen zullen mij uitlachen, maar zelfs Tete en Veltman laten nog leuke dingen zien. Geen idee waarom die nooit een kans krijgen als RB.
Veltman, nee dat kan niet. Te traag
Ik bedoelde dan Dumfries meer als winger, en dan Tete of iemand anders erachter.sNielz123 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:15:
Tja Dumfries is gewoon goed.
Xavi loopt voor mij meer in de weg.
BAM
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Weten we nog dat Dumfries niet onomstreden was?

[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 04-09-2025 21:17 ]
Ja eens over Xavi.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:16:
[...]
Ik bedoelde dan Dumfries meer als winger, en dan Tete of iemand anders erachter.
Dumfries is een speler die moet komen, die moet er niet al staan.
da's volgens mij al tien jaar geleden dat Nederland uit een hoekschop scoort
Welke rechtsback in de wereld scoort zoveelFreakNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:17:
Weten we nog dat Dumfries niet onomstreden was?
.. en niet bang voor de boarding! Hmm, zo te zien wat last ervan. Ze moeten eigenlijk eens kijken naar die boarding, in de PL is helemaal erg.
Ramos toch?Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:18:
[...]
Welke rechtsback in de wereld scoort zoveel
Geen favoriete speler, maar dacht voornamelijk uit Spanje of Portugal.
Dumfries is dan ook geen klassieke back natuurlijk.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:18:
[...]
Met wilskracht en discipline kom je ver. Ook als je niet de meest getalenteerde speler bent.
Maar over Xavi, die speelt toch ook maar altijd slechts op 50% van zijn kunnen. Heeft ie toch laatst zelf nog gezegd tegen de pers dat ie een beetje boos was omdat we nog maar de helft van zijn kunnen hebben gezien?
Denkt blijkbaar ook dat die Messi is.Grindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:20:
Maar over Xavi, die speelt toch ook maar altijd slechts op 50% van zijn kunnen. Heeft ie toch laatst zelf nog gezegd tegen de pers dat ie een beetje boos was omdat we nog maar de helft van zijn kunnen hebben gezien?
Kun je zelfs spits bij Ajax wordenFreakNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:20:
[...]
Met wilskracht en discipline kom je ver. Ook als je niet de meest getalenteerde speler bent.
Xavi blijft juist weg daar om ruimte te maken. Die staat vaak aan de binnenkant. Dumfries is het sterkste als hij komt.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:16:
[...]
Ik bedoelde dan Dumfries meer als winger, en dan Tete of iemand anders erachter.
Tete is overigens passé. Timber is nu de standin en Geertruida is er ook nog als hij bij Sunderland gaat spelen,
Ik vind hem echt overschat. Hij is een leuke speler voor in Spanje, maar ik zie hem niet echt slagen in de PL.Grindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:20:
Reinders snap ik nog wel, die kan nog zoveel meer. Bij Xavi is het vooral rennen, actie maken en blijven hangen als nummer 10.
Die kopte er nog wel eens in.
Maar naar mijn idee niet zo veel goals als Dumfries.
Edit : memphis schiet meters naast goed gedaan
Als Xavi straks een keertje mag spelen bij d eSpurs wordt ie van alle kanten onder de mat gebeukt, dat menneke zal echt veel meer kracht moeten kweken en die slappehap houding van hem verbeteren.
FrimpongHarribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:18:
[...]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als Xavi nu op 50% speelt, is 100% ook nog lang niet genoeg
Doet veel fout
Doet veel fout
Het doet mij gewoon pijn dat deze spelers nog niet eens in kans kregen. Een Wijnaldum en wat middelmatig spelers van de Eredivisie, dat is allemaal geen probleem.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:23:
[...]
Xavi blijft juist weg daar om ruimte te maken. Die staat vaak aan de binnenkant. Dumfries is het sterkste als hij komt.
Tete is overigens passé. Timber is nu de standin en Geertruida is er ook nog als hij bij Sunderland gaat spelen,
Verder heeft het heel lang geduurd voordat Frimpong een kans kreeg. Sterker nog, Koeman vond hem helemaal niets. Het is eigenlijk een wonder als je ziet hoeveel spelers Koeman niet ziet, en die het wel heel goed doen in hun competitie.
Overigens, heeft de Jong al 1 keer een bal aangeraakt vanavond? die is helemaal onzichtbaar
Die had er wel ingenomen zeg. Waarom zakken we zoveel in?
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2025 21:28 ]
Heb je 2 CV's staan ze er allebei niet. Mazzeltje dan Szymanski niet zo goed kon richten.
⏩ PVOutput☀️
?Grindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:27:
Overigens, heeft de Jong al 1 keer een bal aangeraakt vanavond? die is helemaal onzichtbaar
Jij kijkt de wedstrijd?
42 keer
Timber en Geertruida hebben toch gewoon gespeeld onder Koeman? Tete is gewoon minder dan de andere backs dus ik snap het zeuren daarover niet.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:26:
[...]
Het doet mij gewoon pijn dat deze spelers nog niet eens in kans kregen. Een Wijnaldum en wat middelmatig spelers van de Eredivisie, dat is allemaal geen probleem.
Stats zeggen wel niet het hele verhaal. Hij tikt voornamelijk, vind het gek dat hij met Xavi staat, die doen dan toch hetzelfde?
Ik kan echt niet wennen aan dat Oranje publiek. Clowns, clowns en nog eens clowns. Elke keer als die camera ergens random het publiek pakt komt er een zweem van plaatsvervangende schaamte over me.
Ik vind Tete veel beter , dan Geertruida.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:29:
[...]
Timber en Geertruida hebben toch gewoon gespeeld onder Koeman? Tete is gewoon minder dan de andere backs dus ik snap het zeuren daarover niet.
Was meer bedoelt hoe je ook kan spelen, maar zoveel coaches, zoveel meningen.
Liever dit dan blote bierbuiken met capuchontokkies.Typhone schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:30:
Ik kan echt niet wennen aan dat Oranje publiek. Clowns, clowns en nog eens clowns. Elke keer als die camera ergens random het publiek pakt komt er een zweem van plaatsvervangende schaamte over me.
⏩ PVOutput☀️
Jammer dat Gakpo Dumfries zocht bij die kans. Had zelf moeten schieten
Je hebt dus geen bord meer met de extra minuten, maar nu een boarding met reclame?
Toch jammer dat Sem Steijn op de tribune zit, had hem de tweede helft in plaats van Depay willen zien.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nog mooiere beelden : Duitsland achter bij Slowakije 😁Grindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:35:
Dumfries boos op Gakpo,mooie beelden haha
Volgens mij vergeten sommigen dat hij verdedigende middenvelder is. Gewoon een belangrijke verbindingspeler.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:29:
[...]
Stats zeggen wel niet het hele verhaal. Hij tikt voornamelijk, vind het gek dat hij met Xavi staat, die doen dan toch hetzelfde?
/f/image/HRyvHIdfNr859CFP4f2ITUbS.png?f=fotoalbum_large)
Saai?Sjah schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:43:
Hoe moet je de speelstijl van Oranje omschrijven, geen idee...
max resultaat met min inspannigSjah schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:43:
De speelstijl is dat Memphis alle zuurstof uit die elftal haalt.Sjah schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:43:
Die Poolse keeper lijkt wel erg zwak in de lucht.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Geef deze spelers eens een kans. Frimpong was ook niets, en nu wilt iedereen hem in de basis.Justevo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 21:59:
Van Hecke maakt geen beste beurt.
Van Hecke doet het ontzettend goed in de PL. Maar bij Koeman is het vooral met de punt naar achteren en hopen op Depay.
Nederland mist al aantal jaar die buitencategorie aanvallers of een goede sprankelende spits.
Zolang die er niet zijn kun je nog zulke goede verdedigers of middenvelders hebben maar zul je altijd te kort komen.
Zolang die er niet zijn kun je nog zulke goede verdedigers of middenvelders hebben maar zul je altijd te kort komen.
xavi wordt maar weer eens van de bal gelopen. zo vermoeiend. die gaat hopeloos falen in de PL met die act van hem
Frenkie de Jong zoekt ook weer naar Dumfries.
Schiet gewoon zelf
Schiet gewoon zelf
Wat is precies de reden dat ze allemaal *ski als achternaam hebben bij Polen?
Niet grappig bedoelt, maar het valt altijd op. Cash dacht ik bijvoorbeeld altijd dat hij iemand uit Engeland was. Vind het een goede speler, die hard werkt.
Edit: https://www.startpagina.n...een-ski-polen-achternaam/
Kennelijk heeft het geslacht invloed op de naam. Nooit geweten. Wikipedia zegt ook hetzelfde.
Niet grappig bedoelt, maar het valt altijd op. Cash dacht ik bijvoorbeeld altijd dat hij iemand uit Engeland was. Vind het een goede speler, die hard werkt.
Edit: https://www.startpagina.n...een-ski-polen-achternaam/
Kennelijk heeft het geslacht invloed op de naam. Nooit geweten. Wikipedia zegt ook hetzelfde.
[ Voor 29% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2025 22:15 ]
Die had erin gemogen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
als je maar op de helft van je kunnen zit dan is een 100% kans natuurlijk nog maar 50/50 of ie erin gaat
Heb je gezien hoeveel het in België staat?
Edit: Ah, tegen Liechtenstein. Dat maakt wel verschil.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2025 22:19 ]
Tegen Liechtenstein! Maar goed, dan moet je ze nog wel maken natuurlijk!HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:18:
[...]
Heb je gezien hoeveel het in België staat?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Scheidsrechter laat veel kleine overtredingen van de Polen toe. Dat maakt het spel sneller, maar niet per se leuker. Nederland heeft net te weinig finesse om de Polen weg te spelen, terwijl dat best zou moeten kunnen. Die zijn best matig.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Met deze 2 wissels, gaat het tempo niet echt omhoog gok ik. Malen was ook weer niet geweldig in Aston Villa, die heeft alles gemist. Het begint ook te lijken op een miskoop.
Dat bedoel ik een beetje met welke spelers Koeman wel een kans geeft.
Dat bedoel ik een beetje met welke spelers Koeman wel een kans geeft.
[ Voor 64% gewijzigd door HollowGamer op 04-09-2025 22:22 ]
De afwerking is niet om naar huis te schrijven.
hahaha lache net goed met die slappehap de hele pot al
Als je het niet afmaakt, valt ie aan de ander kant ....
Poeh, dat was een flinke knal.
Flickr PSN ID= cheironnl
Precies, hoeveel kansen wil je hebben zeg.
Strak erin gelegd hoor.
⏩ PVOutput☀️
Je bedoelt Koeman?carpebios schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:27:
Precies, hoeveel kansen wil je hebben zeg.
Beter in de hoek ga je niet krijgen
Polen is echt drie keer niks , Nederland moet zich zo kapotschamen voor dit erbarmelijk gekut. Weg met Koeman
Dit mag je toch ook Koeman aanrekenen?
Het is allemaal zo stroperig...
Het is allemaal zo stroperig...
Lijkt buitenspel.
Dat krijg je ervan met die bagger aanvals linie
Hahaha, dat zeker!
Je zit er ool gewoon op te wachten, had hem alleen in de laatste 5 minuten verwachtGrindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:26:
hahaha lache net goed met die slappehap de hele pot al

Aanvallend is Oranje gewoon erg matig en dat breekt je op in zo’n wedstrijd.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik was er al bang voor
Ach we hebben Weghorst nog
Ach we hebben Weghorst nog
Alsof je een wedstrijd van PSV aan het kijken bent.PatrickC schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:29:
Hij is echt een goede speler, vind hem vaak erg sterk in duels en omschakeling.cheiron schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:26:
Poeh, dat was een flinke knal.
Hadden we maar een nummer 10 die je zou kunnen inbrengen..PatrickC schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:29:
Kluivert bedoel je?HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:30:
[...]
Hadden we maar een nummer 10 die je zou kunnen inbrengen..
Las ik nou vanmiddag ergens dat we met al die PL wel effe wereldkampioen gaan worden?
Met die kut pannekoek Koeman aan het roer wordt het nooit wat, kunnen we de kwalificatie gewoon niet halen, dan zijn we eerder van die dikke jetser af, dan maar geen EK met alle frustraties die dat gaat opleveren
Met die kut pannekoek Koeman aan het roer wordt het nooit wat, kunnen we de kwalificatie gewoon niet halen, dan zijn we eerder van die dikke jetser af, dan maar geen EK met alle frustraties die dat gaat opleveren
Polen als Telstar...carpebios schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:29:
[...]
Alsof je een wedstrijd van PSV aan het kijken bent.
Is een aanvallende RB. Bij Arsenal speelt die vaak richting het midden. Maar bij Koeman mag hij niet verder dan 5 meter lopen.
Komt echt hard in daar, wat een dwaas (sorry).
Dat is een echte elleboog!
Dat hangt tegen rood aan vind iknocalimero schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:32:
Dat is een echte elleboog!
Is toch geen verrassing meer?
Dit NL efltal heeft geen tanden. En met die Memphis maar telkens in de basis kansloos
Dit NL efltal heeft geen tanden. En met die Memphis maar telkens in de basis kansloos
Nou, 1-1 is toch gewoon terecht (wereldgoal trouwens)?
We zitten niet op breien, al besluit Koeman (Jonnie v1.2) nog steeds van wel.
We zitten niet op breien, al besluit Koeman (Jonnie v1.2) nog steeds van wel.
Ja, ik snap er ook nooit iets van. Bij Voetbalpraat hadden ze het erover dat Polen enkel uit Lewandowski bestaat, zo'n Cash speelt ook gewoon in de PL, en de rest in de Serie A.Grindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:31:
Las ik nou vanmiddag ergens dat we met al die PL wel effe wereldkampioen gaan worden?
Maar goed, de meeste hier kennen alleen de Eredivisie kennelijk. Van der Vaart vind ik daar nog erger in, vraag mij af of hij wel voetbal kijkt.
Daarnet vielen we nog aan, maar dat lukt met die wissels ook niet meer.
Wat een negativiteit hier. Kan toch een keer gebeuren. Zo'n zondagsschot die erin vliegt.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!