Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Koeman kantelt de wedstrijd.... De verkeerde kant op.carpebios schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:34:
Daarnet vielen we nog aan, maar dat lukt met die wissels ook niet meer.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ja het lijkt Ajax wel. Één zondagsschot van Veerman en gelijk crisis.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:34:
Wat een negativiteit hier. Kan toch een keer gebeuren. Zo'n zondagsschot die erin vliegt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was geen zondagsschotHarribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:34:
Wat een negativiteit hier. Kan toch een keer gebeuren. Zo'n zondagsschot die erin vliegt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
gaat niet om dat ene schot, het gaat om de instelling. die gasten kunne allemaal echt wel voetballen maar met slapjanus koeman komt het er niet uit.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:34:
Koeman kantelt alleen rioja's...nocalimero schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:35:
[...]
Koeman kantelt de wedstrijd.... De verkeerde kant op.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Grappig om te lezen.Gonadan schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:35:
[...]
Is inderdaad gewoon een mannelijk achtervoegsel, bijvoorbeeld achter een voornaam of beroep. Een achtervoegsel of eindletter op basis van geslacht zie je heel veel in Slavische talen.
Zo heet de vrouw van president Zelenski Olena Zelenska en de dochters van Poetin heten Poetina (oorspronkelijk) om maar wat te noemen.
Het is best uitzonderlijk dat wij zoveel verschillende achternamen hebben dan? Ook veel die vanaf het Engels afkomen bijvoorbeeld.
NL heeft nu eenmaal een zwakkere selectie dan de rest van de toppersGonadan schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:35:
[...]
Ja het lijkt Ajax wel. Één zondagsschot van Veerman en gelijk crisis.
Benieuwd wat straks het commentaar wordt. De vrienden van Koeman vonden het allemaal fantastisch, die gaan hem echt niet afvallen.
Ben jij voor Polen?Grindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:39:
KOMOP POLEN SCOREN NONDEJU!
Liever geen WK?
Ga jij lekker naat Polen emigrerenGrindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:39:
KOMOP POLEN SCOREN NONDEJU!
Wij moesten ooit stante pede wat verzinnen van de Fransen, dus dat was soms creatief zijn. Elk land heeft zo zijn cultuur en historie hoe de achternamen ontstaan zijn, en die verandert ook nog best wel met de tijd.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:36:
[...]
Grappig om te lezen.
Het is best uitzonderlijk dat wij zoveel verschillende achternamen hebben dan? Ook veel die vanaf het Engels afkomen bijvoorbeeld.
Zo hebben wij familienamen als achternaam, maar er zijn ook landen waar ze een patroniem hebben. Dan heet dus niet iedereen in de familie hetzelfde. Denk bijvoorbeeld aan IJsland.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind hem leuk.LZ86 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:39:
[...]
NL heeft nu eenmaal een zwakkere selectie dan de rest van de toppers
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uiteraard, al had ik die niet eens nodig voor deze conclusie. Hij doet het leuk als mystery guest.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dacht ook dat wij van oorsprong wereldreizigers zijn? (Even alle negativiteit erbuiten gelaten).Gonadan schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:40:
[...]
Wij moesten ooit stante pede wat verzinnen van de Fransen, dus dat was soms creatief zijn. Elk land heeft zo zijn cultuur en historie hoe de achternamen ontstaan zijn, en die verandert ook nog best wel met de tijd.
Zo hebben wij familienamen als achternaam, maar er zijn ook landen waar ze een patroniem hebben. Dan heet dus niet iedereen in de familie hetzelfde. Denk bijvoorbeeld aan IJsland.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En puntenverlies in de Kuip is nooit acceptabel, toch?Gonadan schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:35:
[...]
Ja het lijkt Ajax wel. Één zondagsschot van Veerman en gelijk crisis.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De analisten zullen echt verrast zijn.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:43:
Met deze bondscoach geen verrassing
Als we verliezen gaan we niet naar het WK dus daar heb je geen zak aan. Bovendien heeft een opvolger met hetzelfde spitsen probleem te maken. Als je ziet dat Slowakije voorstaat tegen Duitsland is het ook wel stupide Nederlandse arrogantie om te denken dat we alles zomaar winnenGrindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:40:
[...]
ja , koeman moet weg ten koste van alles
Pfff wat een opportunismeGrindtegel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:40:
[...]
ja , koeman moet weg ten koste van alles
Spitsenprobleem? Gakpo is normaal toch prima. Alleen als je constant die Memphis op blijft roepen, tja.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:44:
[...]
Als we verliezen gaan we niet naar het WK dus daar heb je geen zak aan. Bovendien heeft een opvolger met hetzelfde spitsen probleem te maken. Als je ziet dat Slowakije voorstaat tegen Duitsland is het ook wel stupide Nederlandse arrogantie om te denken dat we alles zomaar winnen
Gakpo - Brobbey - FrimpongLZ86 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:45:
[...]
Spitsenprobleem? Gakpo is normaal toch prima. Alleen als je constant die Memphis op blijft roepen, tja.
Ik wens de verdediging van de tegenstander veel succes
Met de wissels werd het eerder slechter dan beteraaaido schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:44:
Imo gedeeltelijk toe te rekenen aan meneer Koeman. Had prima eerder kunnen wisselen om wat aanvallende impuls te krijgen.. slecht resultaat nu.
Gakpo is geen spits en Weghorst is ook gewoon matig toch?LZ86 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:45:
[...]
Spitsenprobleem? Gakpo is normaal toch prima. Alleen als je constant die Memphis op blijft roepen, tja.
Die hebben toch Griezmann, Mbappe, Dembele, Doue en Barcola?aaaido schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:45:
Gebrek aan top spitsen hoeft opzich geen probleem te zijn. Kijk maar naar Frankrijk afgelopen ek.
Of mis ik iets?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
nogmaals, het gaat om de instelling/tactiek/felheid/wil om te winnen, het ligt echt niet aan een spits meer of minder. Het is gewoon laf en slap.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:44:
[...]
Als we verliezen gaan we niet naar het WK dus daar heb je geen zak aan. Bovendien heeft een opvolger met hetzelfde spitsen probleem te maken. Als je ziet dat Slowakije voorstaat tegen Duitsland is het ook wel stupide Nederlandse arrogantie om te denken dat we alles zomaar winnen
Koeman heeft al zo lang hij coach is die slappe hap instelling en dat gaat nooit veranderen zolang hij de boel runt
Brobbey Emegha 2 prima spitsen.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Gakpo is geen spits en Weghorst is ook gewoon matig toch?
Frimpong mis je gewoon echtCryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Gakpo - Brobbey - Frimpong
Ik wens de verdediging van de tegenstander veel succes
Brobbey is toch niet zo goed?
Klopt waren echt weer Koeman wissels tegen driekwart van de wedstrijd. Mag gewoon eerder..Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Met de wissels werd het eerder slechter dan beter
Er is toch een spits in de Franse competitie?D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:44:
[...]
Koeman speelt ook niet echt met een spits. Depay is een valse 9 in dit systeem. Dat hij in Brazilië scoort, zegt ook iets over het niveau daar.
Daarnaast lopen ze echt op het middenveld te statisch. Ik vind Xavi niet veel brengen, af en toe lekker actie, maar verder is het geen Odegard. Geef dan maar die van Feyenoord een kans.
Zijn geen spitsen. Griezmann is een 10, Mbappe een buitenspeler, Dembele buitenspeler etc.Bossie schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Die hebben toch Griezmann, Mbappe, Dembele, Doue en Barcola?
Of mis ik iets?
Brobbey tegen Duitsland gezien? Die lagen continu aan het zuurstof. Brobbey is prima, alhoewel het afgelopen jaar niet, maar dat had denk ik veel te maken met de afpersingszaak en bedreigingen richting hem en zijn familie.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:47:
[...]
Frimpong mis je gewoon echt
Brobbey is toch niet zo goed?
Nee, maar met een Gakpo die een beetje vanaf links kan komen zonder dat die Memphis m constant in de weg loopt scheelt ook al.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Echte spits ontbreekt inderdaad, maar dat hoeft met een goeie 10 en vleugels geen probleem te zijn.
Ik vind Brobbey totaal geen geweldenaar, maar hij zou hier bijvoorbeel best goed in passen. Oorlog maken en verdedigers bezig houden terwijl zijn beteren goals maken.
Afgezien van Mbappe misschien... Dat zijn geen spitsen, hij heeft het over centrum spitsen denk ikBossie schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Of mis ik iets?
Dat moet je niet tegen Weghorst zelf zeggen.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Frankrijk heeft de halve of finale bereikt zonder een scorende spits vorig ek. Ze hebben natuurlijk wel Mbappe.Bossie schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:46:
[...]
Of mis ik iets?
Dat is ook een periode geweest, maar we hebben ook veel verschillende systemen gehanteerd. Ook door elkaar. Het was in die zin best wel divers totdat @Napo besloot dat iedereen er een moest hebben en het van vader op zoon overgegeven moest worden.HollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:43:
[...]
En dacht ook dat wij van oorsprong wereldreizigers zijn? (Even alle negativiteit erbuiten gelaten).
Zie ook: Wikipedia: Geschiedenis van achternamen in Nederland en België
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Veel landen hebben geen pure spits. Een pure spits is bijvoorbeeld Ibrahimovic.aaaido schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:48:
[...]
Frankrijk heeft de halve of finale bereikt zonder een scorende spits vorig ek. Ze hebben natuurlijk wel Mbappe.
Positie voor positie wisselen inplaats van dat je aanvallend wisselt
Brobbey? Amper gespeeld. Twee goals bij Ajax was het? De Ajacieden waren volgens mij ook niet overtuigd.
En Emegha zou ik zeker proberen maar dat is ook geen wereldtopper in de dop hoor. Waarom overschatten we onszelf zo?
Omdat Koetje bang is voor een tegengoal daarom.Deadsy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:49:
Kan iemand me trouwens de logica uitleggen van de wissels na de 1-1?
Koeman logica...Deadsy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:49:
Dan maakt het dus niet uit of die wissels eerder komen want ze brachten niksaaaido schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:47:
[...]
Klopt waren echt weer Koeman wissels tegen driekwart van de wedstrijd. Mag gewoon eerder..
Denk dat Polen gewoon een top partij voor hun doen speelden met 1 zondagsschot
Vorige seizoen 20 goals. Afgelopen seizoen 4 ofzo, maar dat had zoals ik al zei echt te maken met de afpersing en bedreigingen en aanslag(je) op een auto.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:50:
[...]
Brobbey? Amper gespeeld. Twee goals bij Ajax was het? De Ajacieden waren volgens mij ook niet overtuigd.
En Emegha zou ik zeker proberen maar dat is ook geen wereldtopper in de dop hoor. Waarom overschatten we onszelf zo?
Emegha is prima. Scoort behoorlijk in Frankrijk.
Maar die zijn van absoluut topniveau. Zelfs Gakpo zou bij de Fransen op de bank zittenCryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:47:
[...]
Zijn geen spitsen. Griezmann is een 10, Mbappe een buitenspeler, Dembele buitenspeler etc.
Dus Depay blijven oproepen tot zijn 40e?D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:50:
[...]
Inplaats van Emegha eens een kans te geven?
Je hebt geen wereld spits nodig om een aanval te hebben die lekker draait
Als Koeman nou eens begint met iets van spanning of wat de tegenstander niet verwacht. Je hebt daar echt veel mogelijkheden in.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:50:
[...]
Dan maakt het dus niet uit of die wissels eerder komen want ze brachten niks
Denk dat Polen gewoon een top partij voor hun doen speelden met 1 zondagsschot
Elk topland heeft zo zijn problemen. Brazilie achterin en middenveld matigjes, Frankrijk onderling wat gezeik. Duitsland niet geweldig etc.Deadsy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:52:
[...]
Dus Depay blijven oproepen tot zijn 40e?
Gakpo dan maar in de spits, doet die bij Liverpool ook in geval van nood.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:50:
[...]
Maar het is niet de spits, het spel is gewoon saai en voorspelbaar. Het is de back die eroverheen gaat, wat acties van de nummer 9, en hopen op een goede kopbal die erin vliegt bij een corner.
Ik zou hem zeker proberen maar het maakt ons niet plots een topland dat Polen overhoop baltDeadsy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:52:
[...]
Dus Depay blijven oproepen tot zijn 40e?
Nee dat had je dus niet. De Polen verdedigden echt heel georganiseerd.aaaido schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:52:
[...]
Als Koeman nou eens begint met iets van spanning of wat de tegenstander niet verwacht. Je hebt daar echt veel mogelijkheden in.
De kansen die je krijgt, moeten er gewoon in dan ook.
Maar ik zei het al aan het begin van de wedstrijd hier... Je kunt niet te laconiek spelen want dan kan je wel eens punten verliezen.
Vond de Polen niet beter maar wel gevaarlijk ogen soms
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 04-09-2025 22:57 ]
Maar al die landen hebben betere aanvallers. Die hebben aanvallers van 100 miljoenCryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:53:
[...]
Elk topland heeft zo zijn problemen. Brazilie achterin en middenveld matigjes, Frankrijk onderling wat gezeik. Duitsland niet geweldig etc.
Precies.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:53:
[...]
Nee dat had je dus niet. De Polen verdedigden echt heel georganiseerd.
De kansen die je krijgt, moeten er gewoon in dan ook.
Maar die Memphis en Xavi hebben toch helemaal niets in de basis te zoeken?
Weet je wat het grootste probleem is van die landen? Arrogantie en onderschatting van een tegenstander die wel altijd 100% wil geven ipv 50% en trainers die weigeren daar aan te veranderenCryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:53:
[...]
Elk topland heeft zo zijn problemen. Brazilie achterin en middenveld matigjes, Frankrijk onderling wat gezeik. Duitsland niet geweldig etc.
Wij ook of dacht je dat Gakpo 20 miljoen kost als je hem koopt van Liverpool? Het ene land heeft achterin problemen, andere voorin etc etc.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:54:
[...]
Maar al die landen hebben betere aanvallers. Die hebben aanvallers van 100 miljoen
Koeman heeft die capaciteit helemaal niet. Die wil alleen maar geen gezichtsverlies lijden en blijft zich omringen met mensen die met hem meepraten. Tactisch onvermogen en zal Memphis net zo lang op blijven stellen totaaaido schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:52:
[...]
Als Koeman nou eens begint met iets van spanning of wat de tegenstander niet verwacht. Je hebt daar echt veel mogelijkheden in.
Memphis kun je geen bal in de diepte geven. Is traag, te zwaar en probeert dit te maskeren door steeds uit te zakken om zo maar niet diep te hoeven gaan. Hij is als de dood dat zijn tekortkomingen worden blootgelegd. Het enige wat hij doet is op 25 meter van de goal een bal opeisen en alle zuurstof uit het elftal halen. En iedereen blijft het maar tolereren.
Xavi is één van de betere aanvallers die we hebben en de enige die op rechts wil terwijl het zijn plek niet is.LZ86 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:55:
[...]
Precies.
Xavi niet. Maar jaLZ86 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:55:
[...]
Precies.
Memphis wel, als zwervende spits in de kaats. Ook bij gebrek aan beter
Gakpo mag de schoenen van Wirz of Mbape of Dembele niet strikkken.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:56:
[...]
Wij ook of dacht je dat Gakpo 20 miljoen kost als je hem koopt van Liverpool? Het ene land heeft achterin problemen, andere voorin etc etc.
Beste kaatser is Brobbey en die is ook belachelijk snel. Je probleem zit op rechtsbuiten. Frimpong maar daarachter heb je niets.Harribo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:58:
[...]
Xavi niet. Maar ja
Memphis wel, als zwervende spits in de kaats. Ook bij gebrek aan beter
Malen op rechts is een veel betere optie dan Xavi.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:57:
[...]
Xavi is één van de betere aanvallers die we hebben en de enige die op rechts wil terwijl het zijn plek niet is.
Dat kan, maar die kost ook gewoon 80-100 miljoen nu. Speelt vrijwel alles bij Liverpool. Wirtz moet ik nog maar zien bij Liverpool.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:58:
[...]
Gakpo mag de schoenen van Wirz of Mbape of Dembele niet strikkken.
Timber is een aanvallende back. De Ligt moest er helaas in, en de rest kwam inderdaad allemaal te laat.Deadsy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:49:
Van der Vaart gaat het zoals verwacht opnemen voor Koeman zo te horen.
Malen nog nooit iets laten zien op momenten dat het moest. Categorie Steijn, gewoon niet oproepen.Justevo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:58:
[...]
Malen op rechts is een veel betere optie dan Xavi.
Malen is bankzitter bij Villa en speelt in Oranje alleen goed als invaller.Justevo schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:58:
[...]
Malen op rechts is een veel betere optie dan Xavi.
Klopt, alleen Brobbey heeft niet de techniek van Memphis in de kleine ruimte vind ik. Dat is meer een bulldozer.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:58:
[...]
Beste kaatser is Brobbey en die is ook belachelijk snel. Je probleem zit op rechtsbuiten. Frimpong maar daarachter heb je niets.
Yup, Frimpong is onze best rechter vleugelspits denk ik. Daarachter wordt het snel minder
Wirtz laat echt wel goede dingen doen, die komt er wel. Het is ook echt omschakelen in de PL, en de druk erg groot.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:59:
[...]
Dat kan, maar die kost ook gewoon 80-100 miljoen nu. Speelt vrijwel alles bij Liverpool. Wirtz moet ik nog maar zien bij Liverpool.
Wirz was heel goed bij leverkusen, maar bij liverpool heeft ie nog geen goede bal gespeeld, die moet echt nog wennen. zal wel goedkomen maar op dit moment is gakpo echt wel beter dan wirzCryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:59:
[...]
Dat kan, maar die kost ook gewoon 80-100 miljoen nu. Speelt vrijwel alles bij Liverpool. Wirtz moet ik nog maar zien bij Liverpool.
Bij Aston Villa zijn ze blij als ze hem kunnen verkopen.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:59:
[...]
Malen nog nooit iets laten zien op momenten dat het moest. Categorie Steijn, gewoon niet oproepen.
Waar heb je naar zitten kijken? De Feyenoord Timber viel in en De VrijHollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:59:
[...]
Timber is een aanvallende back. De Ligt moest er helaas in, en de rest kwam inderdaad allemaal te laat.
Ajax heeft dat destijds uitstekend gezienHollowGamer schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:01:
[...]
Bij Aston Villa zijn ze blij als ze hem kunnen verkopen.
Dat wel ja...CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:01:
[...]
Ajax heeft dat destijds uitstekend gezien
Uh.. ik ben moe denk ik. Ik dacht echt zijn broer lol. 😂D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:01:
[...]
Waar heb je naar zitten kijken? De Feyenoord Timber viel in en De Vrij
Ons grootse probleem zit op de bank.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:53:
[...]
En wanneer we daar vanaf zijn word hij vervangen door de volgende oud voetballer met matige trainers kwaliteiten.
Waarschijnlijk zal deze ook tactisch zwak zijn etc
Steijn zou ik basis zetten. Valse 9 of op 10.CryptoNL schreef op donderdag 4 september 2025 @ 22:59:
[...]
Malen nog nooit iets laten zien op momenten dat het moest. Categorie Steijn, gewoon niet oproepen.
Tenminste iemand die goals maakt, juist daar hebben we meer van nodig, spelers die de bal er regelmatig in schoppen.
Welke middenvelder moet er dan uit? En Steijn heeft ook nog niks bewezen internationaalDeadsy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:20:
[...]
Steijn zou ik basis zetten. Valse 9 of op 10.
Tenminste iemand die goals maakt, juist daar hebben we meer van nodig, spelers die de bal er regelmatig in schoppen.
Waar zijn de van Persie's, Huntelaars, Robben, Sneiders. Types die die actie hebben , de splijtende pass of uit het niets dat schot wat je op voorsprong brengt.
En ja in die tijd hadden we problemen op andere linie's maar dat liever dan andersom waarin je niets bakt voorin.
Blijft voetbal en die bal moet er een keer in al dan niet een paar keer
Behalve Gakpo speelt er ook niets in de aanval bij een echte topclub of de wekelijks de sterren van de hemel.
Spoeling is ook dun want er is weinig anders beschikbaar op de bank.
Precies dit, Steijn heeft de pech dat het Nederlands elftal ontzettend goede middenvelders heeft, heeft voorlopig geen zicht op een basisplaats, wat geen schande is als er dergelijke middenvelders voor je in de pikorde staan.D-e-n schreef op donderdag 4 september 2025 @ 23:27:
[...]
Welke middenvelder moet er dan uit? En Steijn heeft ook nog niks bewezen internationaal
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bij die dribbelaars die alleen maar overspelen en nooit op doel schieten zou het fijn zijn een man in vorm daar eens tussen te plaatsen. Maar we kennen conservatieve Koeman helaas. Nederland loopt weer in de Nederlandse ziekte tegen puntverlies aan. En we waren alweer bijna kampioen.Gynnad schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 07:52:
[...]
Precies dit, Steijn heeft de pech dat het Nederlands elftal ontzettend goede middenvelders heeft, heeft voorlopig geen zicht op een basisplaats, wat geen schande is als er dergelijke middenvelders voor je in de pikorde staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 05-09-2025 08:06 ]
Maar dan krijg je het moment dat het inkakt, en men het wel prima lijkt te vinden, het lijkt wel wat in slaap gesukkeld doordat Polen er nauwelijks wat tegenover stelde.
Verder qua wissels zowel voor als na de 1-1 wel eens dat die niets toevoegen.
Verder nog mensen opgevallen hoe vaak Polen doorliep, de scheids soort van waarschuwde maar er niets mee deed omdat NL balbezit behield. Deze man leek mij niet te beseffen dat je ook bij voordeel gewoon later alsnog de straf mag uitdelen. Er waren echt een paar bij (moment met Dumfries de 2e helft) waar heel zeker op zijn plek was.
Maargoed, ik snap op basis van een groot deel van de 2e helft de opmerkingen wel, maar het lijkt mij alsof we massaal de grote kansen uit de eerste helft maar vergeten zijn en dat het de gehele wedstrijd niets was.
Dat gezegd hebbende moet je met Dumfries op rechts en Gakpo op links, die best wat ballen voor de goal langs geven een andere spits hebben dan Depay. Die staat daar juist vaak niet omdat die zich teveel in het balspel wil mengen.
Gravenbergh en de Jong zijn wel die Ajax spelers die doortikken/dribbelen tot op de doellijn en dan pas de perfecte voorzet willen geven.Typhone schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:05:
[...]
Bij die dribbelaars die alleen maar overspelen en nooit op doel schieten zou het fijn zijn een man in vorm daar eens tussen te plaatsen. Maar we kennen conservatieve Koeman helaas. Nederland loopt weer in de Nederlandse ziekte tegen puntverlies aan. En we waren alweer bijna kampioen.
Ik snap ook niet dat die gasten als ze op 16m van de goal staan wat vaker op goal schieten.
Wij zijn koning halve kansen, ik heb inderdaad veel goede acties vanuit het middenveld en vleugels gezien.jbdeiman schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 08:17:
Ik ben het eigenlijk niet ten volle eens met de opmerkingen dat het maar slap was. Als ik naar de hele wedstrijd kijk, vond ik het verfrissend dat ze eens niet slap begonnen. Dat het na een halfuur, 3/4 uur ' slechts ' 1-0 stond, met ballen op de paal, gegrabbel van de keeper net voor de lijn (2 momenten, gered met zijn grote teen zodat die m voor de lijn kon pakken en met hulp van de paal). Daar kwam Polen gewoon enorm goed weg vind ik, Nederland overtuigde daar wel.
Maar dan krijg je het moment dat het inkakt, en men het wel prima lijkt te vinden, het lijkt wel wat in slaap gesukkeld doordat Polen er nauwelijks wat tegenover stelde.
Verder qua wissels zowel voor als na de 1-1 wel eens dat die niets toevoegen.
Verder nog mensen opgevallen hoe vaak Polen doorliep, de scheids soort van waarschuwde maar er niets mee deed omdat NL balbezit behield. Deze man leek mij niet te beseffen dat je ook bij voordeel gewoon later alsnog de straf mag uitdelen. Er waren echt een paar bij (moment met Dumfries de 2e helft) waar heel zeker op zijn plek was.
Maargoed, ik snap op basis van een groot deel van de 2e helft de opmerkingen wel, maar het lijkt mij alsof we massaal de grote kansen uit de eerste helft maar vergeten zijn en dat het de gehele wedstrijd niets was.
Dat gezegd hebbende moet je met Dumfries op rechts en Gakpo op links, die best wat ballen voor de goal langs geven een andere spits hebben dan Depay. Die staat daar juist vaak niet omdat die zich teveel in het balspel wil mengen.
Maar zoals hier al meermaals opgemerkt, wat heb je daaraan als Memphis speelt als een aanvallende middenvelder en daardoor zelf nooit in de spits te vinden is. Ik denk dat vrijwel iedere optie het beter zou dan hem in de spits zolang deze maar in positie blijft

Het vervelende is dat hij er dadelijk tegen de onderste landen er weer een paar inprikt en vervolgens tm eindtournooi weer in de basis staat. Hebben echt niets beters dan hem en Weghorst?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 05-09-2025 17:06 ]
Het is tegen LTU.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!