"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Depay fans na vandaag: Beste speler ever, altijd in Oranje.HollowGamer schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:13:
Pers na winst vandaag: lek boven, we worden wereldkampioen
Het is tegen LTU.
Eens, al zie ik litouwen als een nog slechtere ploeg dan oranje, dus verwacht ik geen goal van hen.Harribo schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:25:
Ik zou dit keer toch ook maar een tweede doelpunt maken
Ah, 0-2. Klaar.
Zappen naar tennis.
Haha, mooi doelpunt van Litouwen. Scheelt wel dat helemaal niemand (vooral Jordy) ingrijpt.
[ Voor 89% gewijzigd door Megupe op 07-09-2025 18:37 ]
Dit is geen verrassing meer
1 goeie aanval en een geluksaanval… En dat tegen de nr 8120 van de wereld…
Zwak allemaal.
[ Voor 55% gewijzigd door FreakNL op 07-09-2025 18:38 ]
Belachelijk hoe ze spelen, alsof er al gewonnen is. Niets geleerd van de vorige wedstrijd
Daarom zullen wij ook zelden winnen van een Spanje, Duitsland, Frankrijk, Portugal oid
Die hebben altijd wel dat gif
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gravenberch liet bij Liverpool ook een paar keer pijnlijk zijn man lopen, met gevolgen. Dus dat snap ik wel.Terranova schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:38:
Maar Schouten was toch beter geschikt dan Gravenberch voor deze pot volgens Koeman. Man man man, wat een slappe hap
Schouten is al een dik jaar niet meer de fantastische speler die hij daarvoor was. Wat daar mee is gebeurd...
Hangt ervanaf wat je onder “goed” verstaat…Spotmatic schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:40:
Mooie wake-up call voor NL met nog aardig wat minuten te gaan. Dit gaat goed komen...
Dit moet je gewoon met goed voetbal met 0-5 winnen .
Daarom wonnen die Duitsers ook van Slowakije... oh wacht.Harribo schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:39:
Ik snap wel dat het Litouwen is maar de mentaliteit tekent het Nederlands elftal.
Daarom zullen wij ook zelden winnen van een Spanje, Duitsland, Frankrijk, Portugal oid
Die hebben altijd wel dat gif
Uiteindelijk is het gewoon kwaliteit. Schouten is leuk maar ook geen wereldtop en aanvallend blijft dat sowieso een probleem. Alleen op linksbuiten zitten we een beetje lekker in de spelers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kunnen wij wat spelers van hen een NL paspoort geven?
[ Voor 91% gewijzigd door Megupe op 07-09-2025 18:44 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tjonge jonge
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Blijf toch maar kijken dan. Hilarisch dit.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Depay zonet ook met een bal die overal over heen gaat
Het is slapheid troef
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je mag maar 5x wisselen, dit ga je niet recht trekkenaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:45:
Nou Koeman wisselen maar. Nu is je kans.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hier hoor je inderdaad overheen te lopen, en dan staat het opeens 2-2 😑FreakNL schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:41:
[...]
Hangt ervanaf wat je onder “goed” verstaat…
Dit moet je gewoon met goed voetbal met 0-5 winnen .
Ik zou het echt heel jammer vinden maar ik denk dat Heitinga een uitstekende vervanger is. Wel ff kut voor Ajaxaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:45:
Nou Koeman wisselen maar. Nu is je kans.

Dat… het sjokken na de 0-1 was illustrerentph4ge schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:46:
Pure arrogantie dit.
HahaPolarBear schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:46:
[...]
Ik zou het echt heel jammer vinden maar ik denk dat Heitinga een uitstekende vervanger is. Wel ff kut voor Ajax
Kom kom, 2-3 maken en vergeten..Han schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:45:
Ongeacht wat de eindstand wordt, gewoon een afgang dit
In de verdediging of loop ik een paar jaar achter...?PolarBear schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:46:
[...]
Ik zou het echt heel jammer vinden maar ik denk dat Heitinga een uitstekende vervanger is. Wel ff kut voor Ajax

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De commentator ook, die was al aan het zeveren dat de 1-1 tegen Polen wel goed kwam want we stonden voor..
Depay eruit, Weghorst erin.
Dat lijkt me wel logisch. Over Malen heb ik ook mijn twijfels overigensaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:51:
Schouten eruit, Gravanberch erin.
Depay eruit, Weghorst erin.
topscoorder witte haarbanden verkopen?PolarBear schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:52:
Gelukkig is Depay topscoorder aller tijden!
Malen is toch alleen goed als invaller?D-e-n schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:52:
[...]
Dat lijkt me wel logisch. Over Malen heb ik ook mijn twijfels overigens
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Timber was ook nog met z'n hoofd bij z'n goal. Hij legt nog net geen rode loper uit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
We hebben zoveel wereldtoppers voortgebracht en dan ditPolarBear schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:52:
Gelukkig is Depay topscoorder aller tijden!

XXXVI
Ja daar ligt het niet aan.aaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:57:
Vind Timber en Malen eigenlijk nog wel prima spelen. Beter dan Simons iig.
Schouten wel oa
Simons stond op een voor hem kut positie dus dat is een beetje flauwaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:57:
Vind Timber en Malen eigenlijk nog wel prima spelen. Beter dan Simons iig.
[ Voor 11% gewijzigd door aaaido op 07-09-2025 18:58 ]
Nee. Maar dat vinden we in Nederland moeilijk te accepteren. Laten we niet doen alsof Emegha of Brobbey dat wel zijnaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:58:
Ja Depay topscorer is wel heftig inderdaad. Is toch niet te vergelijken met een van Persie etc..
Ook eens maar als je als toptalent niet kan aanpassen dan vraag ik mij soms af wat voor toptalent je bent..D-e-n schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:58:
[...]
Simons stond op een voor hem kut positie dus dat is een beetje flauw
Gewoon armoeaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:58:
Ja Depay topscorer is wel heftig inderdaad. Is toch niet te vergelijken met een van Persie, van Basten of Bergkamp..
Als er maar lang genoeg geen betere spitsen zijn, dan krijg je ook alle tijd er genoeg te maken
Vooral Schouten, Depay en de Vrij. Zeker Schouten is dramatisch.Denman schreef op zondag 7 september 2025 @ 18:44:
NL collectief aan het falen. Man man.
Als je Dumfries linksback zet is hij ook een stuk minder. En dan speelde Polen ook nog zodanig verdedigend dat je op die plek weinig kunt. Ook Reijnders had het lastigaaaido schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:00:
[...]
Ook eens maar als je als toptalent niet kan aanpassen dan vraag ik mij soms af wat voor toptalent je bent..
Daar ga ik wel vanuit!mkmi schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:02:
Het kan nog goed komen in de tweede helft!
Anders met eigen vervoer weer terug naar huismkmi schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:02:
Het kan nog goed komen in de tweede helft!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als Litouwen 2 keer kan scoren dan ligt het aan meer dan 3 man.Exocet schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:02:
[...]
Vooral Schouten, Depay en de Vrij. Zeker Schouten is dramatisch.
Met de fietsBossie schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:05:
[...]
Anders met eigen vervoer weer terug naar huis
Gewoon lopendBossie schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:05:
[...]
Anders met eigen vervoer weer terug naar huis
Ik verwacht positie voor positie wisselen
Al de zoveelste keer, dat mag toch niet gebeuren
Co Adriaanse heeft zijn ploeg dat ooit een keer echt laten doen volgens mij. Bij AZ denk ik....
(Auto correct)
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 07-09-2025 19:19 ]
Dat was bij Willem II als ik me goed herinner.Fiber schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:18:
[...]
Co Adriaanse heeft zijn ploeg dat ooit een keer echt laten doen volgens mij. Bij AZ denk ik....
(Auto correct)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mooi dat Steijn komt, daar zit altijd wel gif in
Reijnders ook niet gezienTerranova schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:21:
hahah Reijnders en niet schouten
Niet zien betekent tenminste dat je ook niet heel slecht bent.
Was bij Willem II, dik 25 kilometer na een verloren oefenwedstrijd. Bij Ajax liet hij de spelers op eerste paasdag terugkomen voor een straftraining inclusief eieren zoeken. misschien een goede opvolger voor Koeman?Fiber schreef op zondag 7 september 2025 @ 19:18:
[...]
(Auto correct)
2-3, nog ff wachten dus
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Flickr PSN ID= cheironnl
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!