"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Twente komt eraan!
Hopelijk is iedereen nu wakker en doen ze geen gekke dingen meer. Snel weer het spel in handen krijgen.
Maar dat kan natuurlijk nog veranderen
Ja, het is warm, maar volledig stilstaan en wat veilig rondtikken gaan ze de wedstrijd niet mee winnen. Zullen wel wat moeten gaan doen.
Laten ze inderdaad maar de energie bewaren voor het laatst.
Zijn eerste actie was niet oke, maar gaat daarna een stuk beterMiki schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:15:
Goes valt trouwens goed in, die Hutchinson is gelijk uitgeschakeld. Goede wissel van Reiziger.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zo'n speler heeft Oranje niet
Twente komt eraan!
In de aanval niet, Maatsen speelt wel behoorlijk wat in de Premier League, maar maakt dit Ek niet echt indruk.Harribo schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:25:
Die Elliot is natuurlijk ook gewoon een speler van Liverpool, speelt vaak op het allerhoogste niveau.
Zo'n speler heeft Oranje niet
Speelde ook niet echt een sterke wedstrijd?D-e-n schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:29:
Ja joh Reiziger. Haal Milambo er maar weer af. Reiziger heeft echt de pik op hem volgens mij.
Twente komt eraan!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Enfin vind dat ze het toch wel weer goed doen
Verwacht nog wel wat schoten, meer dan wat we te zien kregen, dat gebrei voor het doel en niemand die het probeert
Superlatieven zijn ze niet vreemdBrilliant from Ohio.
Magnificent finish.
That's a goal of the highest quality.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is dat niet mede door de schorsingen en niets beters/anders hebben?D-e-n schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:38:
Sorry. Ik snap dit toch echt weer niet. Breng je eerst een extra spits voor een middenvelder en dan haal je er nu weer een middenvelder vanaf voor een verdediger waardoor je nu met twee verdedigers en een spits op het middenveld speelt.
Hij heeft Regeer en die jongen uit België nog en haalt die andere twee er zelf af.gambieter schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:39:
[...]
Is dat niet mede door de schorsingen en niets beters hebben?
Reiziger lijkt een beetje op van Basten. Die had ook zo vaak van die vreemde keuzes. Dat viel soms goed maar dat was dan meer geluk dan tactisch vernuft.
Ja ik vond het ook al vreemd.D-e-n schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:38:
Sorry. Ik snap dit toch echt weer niet. Breng je eerst een extra spits voor een middenvelder en dan haal je er nu weer een middenvelder vanaf voor een verdediger waardoor je nu met twee verdedigers en een spits op het middenveld speelt.
Middenveld zeker niet belangrijk
Hopelijk dat een Engelse club dat onthoudt en komt shoppen bij FCU 😜gambieter schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:37:
Op de BBC zijn ze zeer onder de indruk:
[...]
Superlatieven zijn ze niet vreemd
Twente komt eraan!
Elliot mag gewoon doorlopen langs zoveel man
Ik ben geen fan van Reiziger, dus kan best.D-e-n schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:42:
Hij heeft Regeer en die jongen uit België nog en haalt die andere twee er zelf af.
Reiziger lijkt een beetje op van Basten. Die had ook zo vaak van die vreemde keuzes. Dat viel soms goed maar dat was dan meer geluk dan tactisch vernuft.
Flamingo moet overgeven aan die andere verdediger en hem gewoon opvangen, is er niets aan de hand.Miki schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:46:
Kak.. slecht verdedigd. Eliot kon zo wegdraaien en daarna een hoekje uitzoeken.
Grijp eens in kerel
Zullen wel moe zijn
Tijdrekken van Engeland heeft ze anderhalve minuut opgeleverd, van de 5 minuten. Vreemd dat een scheidsrechter die er niet bij telt.
[ Voor 20% gewijzigd door Charles Hill op 25-06-2025 19:56 ]
Maar het niet schieten op doel van buiten de 16, ging nergens over. 2x eind 2de helft en waren goede schoten. Had veel vaker moeten gebeuren. Hun keeper heeft echt bijna niets hoeven doen. Wat ballen uit de lucht plukken bij corners.
Wanneer spelen zij? Heb daar nog niets van gezien en meegekregen.D-e-n schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 19:59:
Morgen de onder 19 dan maar.
Spelen een fantastisch toernooi tot nu toe. Met best wat aardige talenten. Read, Oufkir, Smit o.a.Charles Hill schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:01:
[...]
Wanneer spelen zij? Heb daar nog niets van gezien en meegekregen.
https://nos.nl/l/2572240
Finale begint zo om 20:00
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2025 19:57 ]
Ik wil wel, maar het is niet beschikbaar in de Ziggo Go app zonder Ziggo abonnement. En Canal+ heeft geen Ziggo open kanaal.FreakNL schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 19:52:
Iemand de finale O19 kijken zo? Ik wel. Al is het maar voor Oufkir
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu tweede helft kijken, gebeurd meteen hoop, paal voor Nederland en 2x lat voor Spanje, 52ste minuut 😏
⏩ PVOutput☀️
/edit
En dit vind hij wel een strafschop terwijl hier gewoon de bal gespeeld wordt.
[ Voor 49% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2025 21:55 ]
Twente komt eraan!

⏩ PVOutput☀️
Maar wel gewonnen! En kampioen. Mooi hoor
Inderdaad! Met een VAR was dit gewoon een strafschop, dus frustratie van Spanje te begrijpen.JoteW schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 21:53:
Kom je goed weg Keesie
Read raken we snel kwijt ben ik bang…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het is ongelooflijk hoe moeilijk ze tot kansen komen tegen dit Wales. En snap ook niet waarom er niet vaker van buiten de 16 geschoten wordt, vrouwelijke keepers zijn bijna allemaal wat te klein voor het doel 😄
https://www.nu.nl/voetbal...eper-roefs-debuteren.html
Nu zagen we vorig seizoen regelmatig de discussie Steijn wel of niet bij Oranje.
Mijn conclusie is nu dat óf Steijn een enorme progressie heeft gemaakt deze zomer óf dat het misschien toch uitmaakt bij welke club je speelt?
www.steamloco.info
Los van progressie, het onder de druk van spelen bij een topclub presteren is toch echt anders dan bij Twente of een andere subtopper presteren.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Of hij heeft zich goed laten zien in Europees verband.Spoetnik385 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:17:
Selectie Nederlands Elftal:
https://www.nu.nl/voetbal...eper-roefs-debuteren.html
Nu zagen we vorig seizoen regelmatig de discussie Steijn wel of niet bij Oranje.
Mijn conclusie is nu dat óf Steijn een enorme progressie heeft gemaakt deze zomer óf dat het misschien toch uitmaakt bij welke club je speelt?
Verder een saaie selectie. Ik had het leuk gevonden als Emegha een kans had gekregen nu Depay niet "topfit"
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Waarom zou je Veltman en Tete selecteren als je ook kan kiezen uit Timber / Dumfries / Frimpong ?HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:51:
Koeman zal Veltman en Tete nooit selecteren. Wel Depay en Wijnaldum (mocht die nog voetballen).
Van Hecke stond de laatste paar interlands basis en 21 v/d 25 geselecteerde namen spelen .. niet in de Eredivisie.HollowGamer schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:02:
Zit van Hecke er wel bij? Blijft pijnlijk om te zien dat iemand van uit de Eredivisie prima kan, maar alles daarbuiten kennelijk niet.
De kennis op TV is nog minder, want zij komen vaak ook niet verder dan alleen top teams. Van der Vaart en Sneijder vind ik bijvoorbeeld daar erg slecht in.
Beide spelen in de PL, iets dat veel beter is dan de Serie A. Het gaat nog niet eens om selecteren, ze worden nog niets eens opgeroepen.basvdp1974 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:25:
[...]
Waarom zou je Veltman en Tete selecteren als je ook kan kiezen uit Timber / Dumfries / Frimpong ?
Cody Gakpo - Wout Weghorst - Xavi Simons
Tijjani Reijnders - Frenkie de Jong - Ryan Gravenberch
Quinten Timber - Jan Paul van Hecke - Virgil van Dijk - Denzel Dumfries
Bart Verbruggen
Toch wel een mooi elftal en vooral middenveld zoaaaido schreef op woensdag 3 september 2025 @ 16:42:
Ik zou kiezen als opstelling:
Cody Gakpo - Wout Weghorst - Xavi Simons
Tijjani Reijnders - Frenkie de Jong - Ryan Gravenberch
Quinten Timber - Jan Paul van Hecke - Virgil van Dijk - Denzel Dumfries
Bart Verbruggen
Ik ben alleen bang dat Koeman hoe dan ook met Memphis wil spelen.
XXXVI
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!